نظر منتشر شده
۱۱۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 192431
آقای روحانی برای شما چقدر منتظر بمانیم؟
بخش تعاملی الف - فاطمه محمدی، 18 تیر 92
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۴
رئیس جمهور منتخب ملت ایران
جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی
سلام علیکم

پیروزی جنابعالی را در انتخابات که با رأی قاطع ملت ایران به اعتدال و پرهیز از افراط و تفریط رقم خورد صمیمانه تبریک می گویم.

اینجانب به عنوان فرزندی از فرزندان مام میهن تصمیم گرفتم از طریق این نامه مطلبی را با شما در میان بگذارم. احساس کردم ارسال نامه به یک سایت خبری پربیننده بهترین روش برای رساندن پیامم به شما در کمترین زمان ممکن است. می دانم کارهای بسیاری دارید پس از مقدمه می کاهم و به اصل مطلب می پردازم.

جناب آقای روحانی! چنان که مستحضر هستید از روزگاران کهن، یکی از سنت های ایرانیان مانند بسیاری دیگر از مردم جهان، سنت به پیشواز و بدرقه مهمان رفتن بوده است که نمونه هایی از آن هم در تاریخ ذکر شده است. این رسم استقبال تا امروز ادامه یافته و از شخصیت های مذهبی و مذهبی-سیاسی، به دیگر مقامات از جمله رئیسان جمهور هم تسری پیدا کرده است. سال هاست که "حجم" استقبال کنندگان از رئیس جمهور نشان دهنده میزان محبوبیت اوست و حتی برخی معتقدند در صورتی که جمعیت استقبال کننده از رئیس جمهور به عنوان مقام ارشد سیاسی و اجرایی در جمهوری اسلامی ایران، انبوه و فشرده نباشد این به معنای وهن نظام جمهوری اسلامی است. این استدلال سبب شده تا در سفرهای رئیسان جمهور به مناطق مختلف کشور با تعطیلی یکی دو روزه مدارس و ادارات و حضور جمعیت های میهمان و سخنرانی رئیسان جمهور در روزهای کاری و در ساعات اداری مواجه باشیم.

اگرچه این روند مختص هشت سال اخیر نیست اما با کمال تأسف در این هشت سال شاهد رویدادهای ناخوشایندی در این ارتباط بودیم. تا چند سال قبل اگر در بخش های خبری تلویزیون تصاویر دویدن مردم در اطراف کاروان رئیس جمهور و هیأت همراه به نمایش در می آمد، پس از آن اما رسم دیگری در پوشش خبرهای اینچنینی باب شد که در آن خبرنگاران اعلام می کردند به علت حضور انبوه جمعیت استقبال کننده، مسیر فلان کیلومتری از فرودگاه تا مرکز شهر را که به طور عادی فی المثل در ۱۵ دقیقه طی شود اتومبیل حامل رئیس جمهور در چند ساعت طی کرد.

از این هم بدتر آن که اگر تا هشت سال قبل، از مردمی که برای شنیدن سخنرانی رئیس جمهور در ورزشگاه یا میدان شهر گرد آمده بودند بابت معطل شدنشان عذرخواهی می شد، در این سال ها از این مردم خواسته می شد بلند اعلام کنند در سرما و گرما از چه ساعتی در انتظار دیدن رئیس جمهور و شنیدن سخنان او سر پا ایستاده اند؟ ۱۳؟ ۱۲؟ ۱۱؟ ۱۰؟...... و بگویند خسته هم نشده اند که خسته، دشمن است. و گویا تنها در این صورت بود که حسی که نمی دانم چیست اما هر چه هست به گمانم نسبتی با نوکری و خدمتگذاری مردم ندارد، ارضا می شد. گویی نشان دادن مردمانی که به دنبال ماشین رئیس جمهور می دوند، حتی آنها که صرفا به خاطر دیدن رئیس جمهور و نه برای خواهشی و درخواستی، فشار می بینند و فشار می دهند به اندازه ی کافی از بینندگان دل نمی برد که این پیرایه ها را نیز بر آن بستند. صد البته انتقاد هم بی فایده بود زیرا چنان که گفته شد این عمل با هدف نشان دادن پایگاه مردمی رئیس جمهور به "جهانیان" صورت می گرفت.

کوتاه سخن این که یکی از آرزوهای اینجانب به عنوان یک شهروند ایرانی که به رغم شرکت در همه انتخابات ها و بسیاری راهپیمایی ها، هیچ گاه پشت خودرو هیچ رئیس جمهوری ندویده و این حرکت را معادل حمایت از نظام ندانسته، آن است که مردم ایران هم بتوانند به شیوه ی محترمانه تر و عزت مندانه تری از رئیس جمهورشان استقبال کنند؛ که لازم نباشد به شما هم با صدای بلند اعلام کنند از چه ساعتی منتظرتان ایستاده اند؛ که تلویزیون با خبرنگاران و مدیران خبری جوان و کم تجربه و با رفتارهای چاپلوسانه به این "داستان پر آب چشم" دامن نزند؛ که دولت های محترم بیش از آن که به "حجم" استقبال کنندگان فکر کنند به فکر ایجاد شرایط مطلوب و محترمانه برای حضور "شهروندان" در مراسم استقبال باشند و اگر در شهری با حضور اندک مردم مواجه شدند، آن را وهن نظام ندانند.

رئیس جمهور منتخب ملت ایران! اینجانب به عنوان یک شهروند ایرانی قطعا با اصل استقبال از یک مقام سیاسی و اجرایی مشکلی ندارم و آن را در صورتی که عزت و کرامت انسانی هموطنانم را خدشه دار نسازد بسیار هم مفید می دانم. برعکس، نمایش صحنه های استقبال به شیوه ی فعلی را از شبکه های مختلف تلویزیونی، ضد تبلیغی برای جمهوری اسلامی ایران می بینم. به همین سبب امیدوارم در دوره ریاست جمهوری خود هرگاه به شهری تشریف می برید مردم برای استقبال از شما، منظم و محترم، در حاشیه ی خیابان ها با پرچم هایی در دست بایستند و به شما سلام دهند و خوشامد بگویند، امیدوارم برای استقبال از جنابعالی و شنیدن سخنانتان مدارس و ادارات هیچ شهری تعطیل نشود، اتومبیل حامل دانش آموزان استقبال کننده از شما که از شهرهای دیگر آورده شده اند در هیچ جاده ای تصادف نکند و هیچ خانواده ای به خاطر استقبال از جنابعالی داغدار نشود.

جناب آقای روحانی! بسیار امیدوارم تدبیری به خرج دهید تا همه بدانند و بیاموزند که با دویدن دنبال خودرو شما -آنچنان که حضرت علی (ع) به مردمان شهر ایرانی انبار که در استقبال از ایشان در اطراف مرکب آن حضرت می دویدند فرمودند- در دنیا به خود سخت می گيرند و در آخرت هم خود را به سختی می اندازند و به شما هم سودی نمی رسانند.
 
کلمات کلیدی : فاطمه محمدی
 
ابوالحسن-ع
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۰:۲۰:۳۲
خواهر عزیز با سلام
رفتار اجتماعی هر رئیس جمهوری به شخصیت درون او بر می گرددبگذاریم دولت آقای روحانی شروع به کار کند تا ببینیم چند مرده حلاج است دیکته ننوشته غلط ندارد. برایشان آرزوی موفقیت در کار داریم. (1498937) (alef-1)
 
همشیره
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۳:۵۶:۳۵
غلط دیکته ادم بیسواد از غلط دیکته ادم با سواد خیلی بیشتره در حد سونامی. (1499438) (alef-10)
 
قلاوند
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۵:۴۱:۲۱
سخن این خو.اهر بجا واتفاقا به موقع هم هست زیرا از همین حالا باید به رئیس جمهور منتخب گوشزد کرد تا روش مذمومی را دنبال نکند لذا بنده با نظر ایشان کاملا موافقم (1499679) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۶:۴۰:۱۳
ان شاله که دکتر روحانی از این کارها نکنن. من دیگه یادم رفته کار اصلی رئیس جمهور ایران به غبر از سفرهای داخلی و خارجی رفتن، صد و راه و بیمارستان افتتاح کردن دیگه چی می تونه باشه؟!!!! کاش الف گزارشی تهیه کنه که در سفرهای استانی به طور متوسط چند میلیارد تومن هزینه می شد؟ حالا ضربدر 8 هم باید کرد . ت. این 8 سال چقدر هزینه شده از بیت المال؟ (1499782) (alef-10)
 
مرد
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۷:۴۳:۳۳
4 سال دیگر معلوم میشود چند مرد حلاجه
برایش آرزوی موفقیت میکنم (1499892) (alef-10)
 
سید
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۱۳:۲۲:۵۷
مگر نه اینکه حضرت علی(ع)هم به مردمی که به دنبالش میدویدند خرده گرفت وانها رو از اینکار بر حذر داشت .وگفت این کار شما نفعی به او نمیرساند وفقط خود راخسته میکنیید. (1501504) (alef-10)
 
مهدی
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۰:۲۴:۲۸
متن بسیار زیبا و دلنشین بود با امید به آن روز زیبا (1498945) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۰:۲۹:۵۴
به نظر من که سفرهای استانی احمدی نژاد کار خوبی بود
اون دهاتی که استاندارش ندیده بود، از نردیک رئیس جمهورش دید
خواهشا الکی انتقاد نکنید (1498962) (alef-1)
 
امین
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۳:۲۸:۳۰
برای همین دیدن رئیس جمهور که شما رو ذوق زده کرده میدونین چقدر هزینه شده
عزیزان روستایی ترجیح میدن هیچ وقت رئیس جمهور رو نبینن ولی زندگیشون نابود نشه (1499377) (alef-1)
 
sina
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۴:۳۰:۴۲
میشه بفرمایید چه هزینه هایی شده؟
میشه بگید زندگی کدوم دهات و روستا نابود شده؟
.
.
.
.
هر هزینه ای هم که شده باشه برای خود اون روستا ها شده
بهتر از این بود که اون پولا بره توی جیب بعضیا... (1499513) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۹:۳۸:۲۰
برادر اگر خرج بنزین حداقل 10 تا ماشین همراهان رییس جمهور رو حساب کنی بسه برای یه سری کارها
حالا بماند خرج های زیر:
1- پول انواع وسایل نقلیه (هواپیما-هلیکوپتر-اتوبوس-سواری و .....)
2- هزینه تعطیلی ادارات و مدارس و دانشگاهها و....
3- هزینه خورد و خوراک که بسیار حیف و میل شد
4- هزینه مکانها و تجهیزات برای مراسم (استادیوم و سالن و .....)
و دهها چیز دیگه که ما نمی دونیم .... (1500106) (alef-10)
 
علي
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۰۸:۳۴:۵۸
براي رضايت شما بهتر رئيس جمهور منتخب از طريقه تله تلويزيون همه كار ها را انجام بده تا ببينين اخرش چه گلي سر مردم مي ريزه!!! (1500639) (alef-10)
 
فضول
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۱۱:۲۵:۲۳
و هزینه ماموریتها! (1501118) (alef-10)
 
یک پزشک
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۵:۲۴:۴۷
با سلام. متاسفانه اینگونه رفتارها علایمی از خودبزرگ بینی(گراندیوزیتی) و همچنین خود شیفتگی (نارسیسیسم) بوده و گاها به کمبودهای دوران کودکی و نوجوانی فرد نیز برمیگردد. واقعا برای خودم و ملت ایران تاسف میخورم. (1499649) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۸:۰۴:۵۸
کاش آدرس مطبت رو هم می نوشتی دکتر (1499948) (alef-10)
 
عمار
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۹:۳۵:۴۶
سعی کنیم وقتی انتقاد میکنیم تخریب شخصیت نکنیم (1500101) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۲۰:۰۴:۳۳
شما فقط برای خودت متاسف باش که اینفدر کوته بینید و تا نوک دماغ خودتو بیشتر نمی بینی . ولزومی نداره برای این ملت بزرگ که قدردان خدمتگزاران خود هستند. تاسف بخوری . این هشت ساله به اندازه 20 سال در این کشور سازندگی اتفاق افتاده . چه جوانانی که تا 40 سال دیگه هم نمی نونستن خانه دار بشن با 15- 20 میلیون خانه دار شدن . چه روستائیانی که در بیقوله های خشت وگلی ساخته شده از زمان ناصر الدین شاه زندگی می کردن و الان در خانه های نو ساز ویلایی روستایی زندگی می کنن . چند صد کیلومتر راه و بزرگراه و راه آهن ساخته شده و ..... که تا کور شود هر آنکه نتواند دید. البته تمام اینها به برگت سفرهای استانی بوده و بس . خیلی مرد می خواهد که ساده و بی غل وغش در روستاها و شهرها به دیدار مردم فقیر و مستضعف بری. خیلی سخته رییس جمهوری از کاخ ریاست جمهموری دل بکنه و به میان مردم بره چون اونا مردم را از طبقات پایین می دونن و خودشو اون بالا بالاها که برای وقت ملاقات گرفتن از با غبونشون باید 2 سال تو صف باشی . چون خیلی از رییس جمهورها خودشون از اومرا می دونن و اومرا هم که با مردم عامی کاری ندارن . فقط کسی خودشو در میان مردم می بره که خودشو از اونو می دونه و خدمتگزار واقعی یعنی این .البته به خیلی از کارهای احمدی نژاد انتقاد وارده . بخصوص طی 2 سال اخیر و اونم اینکه به جای به میان همین مردم رفتن چسبید به مشایی و از خط رهبری زاویه گرفت و مردم را فراموش کرد که اگر این اشتباه را نکرده بود تا ابد ازهان مردم ایران ماندگار می شد که داشت رجایی وار کار می کرد و واقاعاً هم خیلی کار کرد. (1500143) (alef-10)
 
امير حسين سلطان/تهران
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۰۰:۳۹:۴۴
لطفا و خواهشا از شهيد رجايي مايه نگذاريد. خيلي اختلاف است بين آن شهيد بزرگوار و آقاي احمدي نژاد و متاسفانه يكي ازخود بزرگ بيني هاي بارز آقاي احمدي نژاد مشابه دانستن خودشان با شهيد رجايي است. به همين اندازه اكتفا ميكنم و بس. (1500446) (alef-10)
 
abbas
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۲۱:۴۹:۲۸
آره منم موافقم. رجایی با هیچ کس نه روحانی نه احمدی نژاد و نه هیچ کس دیگه ای قابل قیاس نیست. سایت رجا عکس رجایی و زده و انوقت از جلیلی حمات می کنه خوب این چه تصوری تو ذهن مردم میسازه؟ (1502497) (alef-10)
 
مجتبی
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۰۰:۵۹:۵۲
اقا درسته خونه دار شدن ولی به این فکر کردی واسه ادامه زندگی به جه نهوی زندگیشونو سپری کردند. کل کار رئیس جمهور اینایی که میگی نیست در کارش همه محاباتو باید انجام بده خونه بده ولی پولی واسه معاش نداشته باشه که فایده نداره تازه به فسخ و فجور و گناه و دزدی مردم برای یک لقمه نون اضافه شده متأستفانه (1500480) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۱۲:۱۴:۰۹
به نظرم ادبيات 3-4 سطر آخر خيلي به كيهان نزديك بود . به نظر شما چطور ؟ (1501287) (alef-10)
 
ملیحه
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۱۸:۰۴:۴۱
با درآمد نفتی دولت ایشون این حداقل کاری بوده که کرده. درضمن این هنر نیست که به مردم صدقه بدی بعد کل تولید و صنعت رو نابود کنی. این اسمش خیانت و ریاست. فقط برای اینکه مردم از دستت پول بگیرن و خودتو بهشون نشون بدی. پس این همه ادارات و سازمانها مثل کمیته امداد و بهزیستی و استانداری و ...به چه درد می خوردن. (1502144) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۲۰:۴۰:۳۹
حالا فکر کن رییس جمهور رو از نزدیک دیدی واسه مملکت میشه صادرات میشه تولید میشه پیشرفت؟!!!! (1502443) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۲۲:۳۶:۳۷
سفر نیویورک هم شما رو میبرد (1502518) (alef-10)
 
امین
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۷:۱۰:۳۷
فکر نکنم هیچ روستایی خواستار همچین چیزی باشه ، تو روستای ما که هر و قت میگفتند احمدی نژاد میاد لحظه شماری میکردند.
تو دولت اینقدر هزینه میشه که حالا سفر های استانی هزینه است؟؟ (1499821) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۸:۴۲:۴۵
ببخشید !مسلم است می خواستند نامه بدهند و گرفتاریشان را از این راه غلط حل کنند .
ولی سوالی وجود دارد اینها هم عوام فریبیست وقتی فقر را در کشور نفتی مستقر کردند .و این دلیلش بیتدبیری و خودکامگی بود . (1500009) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۳:۳۶:۵۱
یکی از پر هزینه ترینها و بی فایده ها (1499399) (alef-10)
 
اكبر-ج
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۴:۵۶:۳۸
با سلام خدمت دوست عزيز ؛ بله سفرهاي استاني خوب و لازم بوده و هست ولي با قشون كشي كه نميشه اگر براي خدمت رساني هست؟ بايستي بدون مركب و دارودسته باشه وگرنه به درد نخواهد خورد و تعطيلي و تصادف و ... !!! (1499582) (alef-10)
 
سهراب
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۷:۵۶:۱۳
خوب حالا که دیدن چی نصیبشون شود جز اه حسرت ازداشتن انها ونداشتن خودش شما دوست عزیزهم انگار ارزوی دیدن چهار تا ادمی رو دارید که حرفهای قشنگ بزنه ولی عمل نکنن برای کسی باید بمیری که برات تب کنه نه این ادمها که سرتا پا دروغ وفریب بودن و8سال همین ادمهای فقیر را نردبان ترقیشون کردن یه خورده تفکر هم خوب چیزیه (1499928) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۹:۳۶:۴۴
اینکه رئیس جمهور یه کشور مجبور باشه برای رسیدگی به کارهای کوچیک مثل آسفالت کردن جاده روستایی شخصا پیگیر باشه خوب نیست اگر بجای این کار تو این 8سال از چند تا مدیر لایق استفاده میکرد و ساختار اداری و درست میکرد نیازی به صرف این همه هزینه و وقت نبود (1500103) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۲۲:۳۴:۳۹
حالا دیدن رئیس جمهور چه دردی رو دوا می کنه؟!!!!!!!!!11 (1500307) (alef-10)
 
ابیکی
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۰۰:۴۱:۰۷
برادربزرگواردیدن ریسجمهور چه هسنی داردرستش ان بودمامورین ریس جمهور نامحسوس ازادارات ازروستاهاشهرستانها دیدن مکرن گزارش واقعی به ریس میدادن مشکلات مردم روحل میکردن عوردخالی افتتاح پروژه تکمیل نشده کارخوبیه نمونش بیمارستان شهرستان ابیک ازاستان قزوین میگنه بیاببین (1500449) (alef-10)
 
بنده خدا
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۰۱:۱۹:۰۱
حالا انگار هزلر بار از نزدیک ببینند خاصیت اینکار چیست؟ (1500504) (alef-10)
 
1360
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۰:۳۹:۴۴
به نظر من ایشون از این خود شیفتگی بازی ها در نمیاره نیازی نداره به این کارا
ایشون دکتر حقوقه (1498985) (alef-1)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۰:۴۰:۴۹
با اينكه جاي تامل داره و بايد براي برخي موارد استقبال فكري كرد.اين نكته جالبه كه سايت الف تا كي ميخواد بلندگوي بد گويي دولت احمدي نژاد باشه و انصافا تا حالا يه كار خوب تو اين هشت سال نديده كه بازگو كنه؟؟؟
همين يك طرفه رفتنهاي الف براي نشان دادن مقاصدش كافيه! (1498988) (alef-1)
 
معصومه
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۲۲:۵۰:۴۱
هفت سال خوبشو گفته، چندی هم واقعیت رو گفتن به کجا برمیخوره؟
در ضمن امیدوارم از الان شروع به چاپلوسی و تعریف بیجا از روحانی نکنند تا بعدش فنر بدگویی دربره!
از رسانه ها التماس داریم! کلا معتدل و قانونی و منصف تعریف و تمجید کنید و بجا و منصفانه هم نقد کنید.
نه اینقدر بی واهمه کسی را باد کنید و هاله تقدس دورش بپیچید و نه به جایی برسانید که کلا طرف همه تعارف را به خودش بگیرد و دیگر پائین نیاید و بطور دیوانه واری خودشیفته شود!
خواهشا
خواهشا
خواهشا
با روحانی و دیگر مسئولین چنین نکنید...
به ضرر هم آنها و هم ما و هم شماست.
بیایید در جاده انصاف و مسیر اعتدال گفتگو کنیم.
ماه رمضان هم مبارک (1500327) (alef-10)
 
امير حسين سلطان/تهران
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۰:۴۱:۱۵
8 سال گذشته را بايد به فراموشي سپرد. انشاءالله رئيس جمهور منتخب در اين خصوص هم طرحي نو و مناسب با عرف و شرع مقدس ارائه خواهند نمود./حلول ماه مبارك رمضان بر هموطنان عزيز مسلمان مبارك باد (1498990) (alef-1)
 
حسین
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۴:۱۹:۳۶
آقای امیر حسین خان، نفست از جای گرم درمی آید که به این سادگی 8 سال گذشته را به باد فراموشی سپردی! وگرنه اگر بعضی شبها با جیب و دست خالی یواشکی به منزل میرفتی تا بچه ها نبیننت وتا خود صبح غصه میخوردی وفکر میکردی که فرداراچیکار کنی اینقدر ساده نمیگفتی 8سال گذشته را باید به فراموشی سپرد.آنهم در کشور ومملکتی که خاکش حکم طلا را درکشورهای حاشیه خلیج فارس دارد چه برسد به نفت وگازونعمت های خدادی دیگر که بدلیل بی کفایتی مسئولین دولتی درهمین 8سال هیچ سودی عاید مملکت نشد.این 8سال گذشته باید مورد توجه وبررسی کارشناسانه دولت مردان جدید قرار گیرد تا دوباره گرفتارمان نکنند. ضمناٌمطالب خواهرمان هم بسیار بجا ومنتقی بود. (1499493) (alef-10)
 
امير حسين سلطان/تهران
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۹:۰۷:۱۸
حسين آقا سلام - مومن دو بار از يك سوراخ گزيده نمي شود. سخنانتان را خوب درك ميكنم ولي شدت مصائب وارد آمده در طي 8 سال اخير در حدي است كه بهتر است حتي براي لحظه اي ديگر به آن فكر نكنيم چون ثمري ندارد جز آنكه خودمان را بيش از اينها بيازاريم. حرص خوردن ها ديگر كافيست. بايد قدر فرصت ها را داشت و افكار خودمان را با يادآوري آنچه گذشته است دوباره آزار ندهيم. فقط بحث معيشت و اقتصاد نيست. به هر چه كه بخواهيم فكر كنيم و ايام 8 سال گذشته را در ذهنمان مرور كنيم به سختي آزرده خاطر مي شويم. مسائل حيثيتي و اعتباري شايد بيش از معيشت بغرنج روزمره باعث افسردگي و از زندگي پشيمان گشتن بشود. باور كنيد رويكرد و عملكرد رسانه ملي به قدري در سالهاي گذشته مرا دل آزرده و غمگين و بي روحيه ساخته است كه شايد باورتان نشود اما باقي ماندن بر يادآوري آن روزها ما را در دوره جديد و فرصت بدست آمده از راي تمايل ملت به تغيير و تحول از امكان استفاده بهينه در عصر و دوره تازه باز ميدارد. براي همين است كه بايد گفت: گذشته ها گذشت(مطلقا به معناي تاييد آنچه گذشته است نميباشد) و اكنون و الان را نبايد ديگر از دست بدهيم. اميدوارم توضيحاتم قانع كننده باشد. موفق و مويد باشيد. (1500061) (alef-10)
 
معصومه
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۲۲:۵۷:۴۴
برادر خوبم آقای حسین!
حرفتان درست
من هم یک قدری سختی کشیده ام و با قناعت شدید زندگی کرده ام..
ولی یک نکته!
گفتید خاکمان طلاست
نفت و گاز و منابع و معدن و .... و...
می دانید من چه فکر می کنم؟
بنظر من همه اینها که ثروت ما بحساب می آید را باید نگه داریم.
ما مثل خانواده ای هستیم که در خانه ای بسیار فاخر و گرانبها و در شرایط مناسب زندگی می کنیم.
آیا بنظرتان درست است که برای خرید اقلام حتی ضروری، مثلا سنگها و آجرها و وسایل و عتیقه ها و میراث و منابع را بفروشیم و نان و غذا و ... تهیه کنیم؟
برادرم! من فکر می کنم ما باید تولید ثروت کنیم...
باید تلاش کنیم...
کار کنیم...
تدبیر کنیم و علم بیاموزیم.
عرضه کار و تولید علم و ثروت داشته باشیم و در عین حال اخلاق و معنویتمان رشد کند.
تو را بخدا بگوش مسئولین برسد...
اقلا کم کم شروع کنید منابع را نفروشیم. (البته بحث منابع مشترک چیز دیگری است! (1500330) (alef-10)
 
دانشجوی بدبخت
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۲۲:۴۸:۵۴
درود، بله جناب، هشت سال مدیریت کشور پوچ، هشت سال درد و رنج مردم پوچ، هشت سال گرانی و بیتدبیری پوچ، آخه چرا اینقد نسبت به سرنوشت مملکت خودمون کوتاهی کنیم که راحت بگیم هشت سال هیچ، ای خدا الف تو بگو تا کی باید من دانشجو نتونم با حقوق یه پدر بازنشسته حتی یه لباس خوب بخرم، تا کی توی کف یه عینک باشم، بابا بخدا 6 ماهه که گوشت نخوردیم، حالا اونا که باباشون بیکارن چیکار کنن... (1500323) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۰:۴۱:۲۲
بسیار زیبا و دلنشین بود. به امید آن روز (1498991) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۰:۴۱:۳۹
عالی گفتی ولی کم گفتی
اتوبوسهای کرایه ای از تمام شهرها و روستاهای دور و نزدیک با خرج سفر و چلوکباب و ترفیع
آنهایی که پشت ماشین ایشان میدوند میخواهند برسند یقه اش را بگیرند
البته مملکتی که ده میلیون بیسواد دارد از این قشر و صد البته نیروهای لباس شخصی ,چماقداران, کفن پوشان, نیروهای خودجوش و شعبون بی مخ ها , مواجب بگیرها بعید نیست (1498992) (alef-1)
 
ادب مرد به ز دولت اوست
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۵:۲۶:۳۲
حق ندارید به مردم توهین کنید....حتی اگه بیسواد باشن....
لطفا ادب رعایت کنید.... (1499654) (alef-10)
 
همشیره
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۸:۰۰:۴۱
بیسواد توهین نیست ولی یک عیب اساسی است به همین دلیل بزرگان دین این همه سفارش به کسب علم نمی کردند و نمی گفتند ادم بی سواد حکم ادم نا بینا را دارد. (1499939) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۷:۲۷:۰۸
شما که ادعایتان میشود چرا اینقدر بی ادبانه سخن گفته اید یعنی هرکس برای استقبال رییس جمهوری رفت از سر بی سوادی است شما مطمینید این آدما هیچکدامشان از سر محبت - ولو به خطا - این کار را نکرده اند لطف کنید شما که خودتان حرمت برای آدما قایل نیستید از دیگران گله نکنید (1499850) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۰:۴۲:۵۲
ملت باغيرت ايران اسلامي با تک تک آراي خود در پاي صندوق ها حماسه اي به يادماندني آفريدند و نشان دادند همسو و همدل با رهبر فرزانه خود دوستدار نظام و کشورند. تکميل کننده اين حماسه، انتخاب دولتمرداني از همين دسته است که اولادغدغه مردم و کشور را داشته باشند در ثاني کارنامه حزب و جناح و گروه خاصي قدرت طلب که موجب تشويش در جامعه بوده اند را نداشته باشند و همانند منتخب مردم که صريحا اعلام کرد وام دار هيچ دسته و گروهي نيست آنها نيز اين چنين باشند. اگر چنين شود در حماسه اقتصادي نيز مردم و دولت کارنامه خوبي از خود به جا خواهند گذارد (1498995) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۰:۴۳:۳۰
اگر خداي ناکرده عوامل فتنه گر سال 88 به دولت جديد راه پيدا کنند مطمئن باشيد که منافع حزب و گروه خود را به منافع ملت ترجيح داده و در آن صورت کلاه گشادي سر مردم رفته است. (1498997) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۰:۴۴:۰۶
با مشاهده وضع امروز مصر هرچه بيشتر براي وجود نعمت رهبري در جمهوري اسلامي خدا را شکر مي کنم که اگر از اين نعمت برخوردار نبوديم معلوم نبود دشمنان با عوامل داخلي خويش چه مصيبت هايي بر سر اين کشور و مردم مي آوردند. (1499000) (alef-1)
 
گیتی
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۴:۰۱:۲۳
مطلب شما چه ربطی به مقاله داشت؟ (1499450) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۲۰ ۰۹:۴۳:۲۹
یه چی برا خودت میگی ها!!!!!!! همه چی رو باهم قاطی میکنین این مقاله داره از بدبختی مردم میگه شما از چیز دیگه ای صحبت میکنی! (1502857) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۰:۴۴:۰۹
چرا فقط ريس جمهور دنبال همه مسولين مي دوند خوب بود اين نصحت را براي مسولي از بالا تا پايين مي كرديد (1499002) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۰:۴۴:۱۷
جانا سخن ا زبا ما می گویی عالی بود من روحانی رای دادم اما این رویه باید اصلاح شود (1499004) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۰:۴۵:۱۱
به دشمنان ايران و انقلاب بايد گفت توکل و غيرت ايراني ها نمي گذارد اين کشور و نظام زمين بخورد. (1499008) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۷:۲۲:۲۷
الان یعنی اینی که نوشته دشمن بوده؟!اونایی که می دوند دشمنند؟! گینده کم تجربه دشمنه؟! ما دشمنیم؟!چار هر حرف حساب و منطقی شماها را تاراحت میکنه؟ (1499839) (alef-10)
 
دوستدار ملت
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۰:۵۰:۱۷
سلام .ای کاش نظرات بیشتر ملت راجویا میشدید بعد این سخنان را میزدید.البته مشکل از خودمان است.وقتی کسی روی کار می آید با تمام قوا از او پیروی وبه تمجید او میپردازیم.مشکل ما این است که زحمات بی شمار رئیس جمهور قبلی رافراموش میکنیم.قصد جسارت ندارم ولی کدام رئیس جمهور به غیر از احمدی نژاد بود که اینقد سفر استانی رفت؟کدام رئیس جمهور بود که بیشتر در دل افراد ضعیف جامعه راه پیدا کرد.البته قبول دارم در یک سال و نیم اواخر این دولت جای خودش را از دست داد و آن هم مرهون افراد مناردست وی بودن.چراباید چشمان خودمان را بر روی همه چی ببندیم .کاش انصاف داشتیم وبا روی کار آمدن رئیس جمهور جدید،رئیس جمهور قبل رابه زیر فشار انتقادات خود نبریم.ای کاش... (1499023) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۶:۰۹:۵۱
بله كدام ريس جمهور بود كه با پول بيت المال و لشكري همراه به سفر هاي استاني ميرفت و بايك مشت وعده و وعيد تو خالي و پروژهاي ناقص افتتاح كرده بر ميگشت؟ (1499731) (alef-10)
 
m.a.b
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۰:۵۶:۱۲
از نویسنده این مقال بسیار سپاسگذارم که موضوع بسیار با اهمیتی که مرتبط با فرهنگ و آگاهی ملت ایران است را به حق به چالش کشیدند. امید که آب راکد این چاله خود را از گندیدن نجات داده و به دریای خروشان هستی بخش ملحق گردد. (1499031) (alef-1)
 
هدی
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۰:۵۹:۰۲
با سلام حال آدم از این همه بد اخلاقی بد میشه .همیشه وقتی یکی از سران مملکت به شهری میره اون شهر کلا تعطیل میشه. حتی زمان آقای خاتمی هم وقتی ایشون به شهر ما امدند مدرسه ها تعطیل شد و ما رو بردن به مراسم استقبال ایشون.اون موقع من راهنمایی بودم. از این همه سیاه نمایی من نمیدونم چی عاید شما میشه. چرا تو ایران برای ما همه باید سفید یا سیاه باشن بابا ادم خاکستری هم داریم.همه مطلقا خوب و یا بد نیستن. احمدی نژاد هم یکی مثه همه با خوبی ها و بدی هاش. (1499041) (alef-1)
 
پیام
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۰:۵۹:۲۹
احسنت. اگه اعلام میکردن جای دیگه نامه ها رو تحویل بدید شاید نصف این جمعیت هم نمیومد. فقط گداپروری. (1499043) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۱:۰۰:۳۷
عكس هاي فتوشاپي صدا و سيما را يادت رفته بود كه بگي. (1499045) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۸:۰۸:۲۷
تا جایی که من یادمه صدا و سیما فیلم پخش می کرد نه عکس (1499954) (alef-10)
 
میلاد س
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۱:۰۲:۳۴
حرف دل ما رو زدی، چقدر تو این سالها از دیدن صحنه های تحقیر آمیز دویدن ها و تو صف ایستادنها دلچرکین شدیم و بغض هزار بارمونو قورت دادیم.امیدوار رییس جمهور منتخب این عادت زشت و نامتجانس با شان ملت رو ادامه نده. (1499050) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۱:۰۵:۰۲
با سلام
این مردمی که به استقبال احمدی نژاد می آیند واقعا احمدی نژاد را دوست دارند. کسی هم آنها را با اجبار نمی آره. به هر حال رای25میلیونی 22 خرداد 88 نشان داد که مردم چقدر ایشون رو دوست دارند. احمدی نژاد از یاد رفتنی نیست (1499054) (alef-1)
 
فضول عالم و آدم
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۰۱:۳۹:۳۶
منظورتون همون 12+10 ملیونی بود دیگه؟؟؟؟؟؟ (1500512) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۱:۱۹:۴۲
من کاری به ادرات ندارم ولی اگر ایشان به شهر ما بیاید من برای شنیدن سخنان وبرنامه هایش و بیان خواسته های مردم شهرم وکشورم از ایشان استقبال می کنم . (1499083) (alef-1)
 
مهدی
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۱:۲۵:۵۸
با تشکر از نویسنده محترم که به یکی از ناهنجاریهای اجتماعی آزار دهنده اشاره کردند و امیدورام جامعه شناسان در این خصوص از این فرصت استفاده نمایند و نگاه دقیق تر به این مسئله داشته باشند.
از این نوع استقبال به اندازه کافی نظام و ملت ضربه خورده است. بازتاب آن به عنوان یک ناهنجاری فرهنگی و اجتماعی در رسانه های سایر کشورها به اندازه کافی تحقیر کننده بوده است. از سویی مسئولین استانی از همه بهتر می دانند که هزینه هایی که بابت این نوع استقبال داده شده حتی به قیمت جان دادن استقبال کنندگان هزینه ای بس گزاف بوده است. این امر منحصر به دولت اخیر نبوده است بلکه در دولت های دیگر هم شایع بوده است. نگاهی به اجتماعات غیر سیاسی هم که بندازیم ردپای این نوع استقبال دیده می شود. حتی این نوع استقبال در اجتماعات خصوصی بعضا دیده می شود. حتما نظاره گر استقبال از یک حاجی یا ورزشکار قهرمان بوده اید که حکایت از این فرهنگ و سنت ناخوشایند دارد.
جناب دکتر روحانی امیدوارم با تغییر نحوه استقبال از رئیس جمهور، فرهنگ ساز عملی نه شعاری استقبال گردید. (1499096) (alef-1)
 
ali
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۱:۳۴:۵۳
بسیار عالی بود خانم محمدی

ما هم امیدواریم (1499111) (alef-1)
 
روحش شاد
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۱:۳۶:۰۴
امیدورام در اولین اقدام نصب پلاکاردها و بنرهای تبلیغاتی جهت استقبال از هر مسئولی رو ممنوع کنند و به شدت برخورد کنند که یکی از مصداقهای بارز ریخت پاش بیت المال همینه (1499113) (alef-1)
 
حسین
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۱:۴۲:۲۴
خداییش من وقتی استقبال کشورهای غربی را می بینم کیف می کنم. این استقبال ما آدم را یاد شعبان بی مخ زمان شاه می اندازد!!!!! (1499125) (alef-1)
 
مصطفی
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۱:۴۲:۵۹
زمان نیز بگذرد آیا کسی رو میشود مجبور کرد تا به استقبال کسی برود اگر دلش نخواهد بین مردم زندگی میکردید این موضوع رو میفهمیدید این سری آخره سفرهای استانی دیدید که مردم به زعم شما با اتوبوس آورده شده و مدارس تعطیل شده هم باعث نشد مردم بیایند مردم بعد از سالها فهمیدند رییس جمهور چه شکلیه لطف کنید توهین نکنید مردم بعد سالها فهمیدند یکی هست که به دردودلشون گوش میده(حتی اکه فقط گوش دادن بود) بغض و کینه از احمدی نژاد چه کرده با آقای الف که تو این روزهای باقی مانده از ریاست جمهوری احمدی نژاد حجم تخریب و گاهی توهین روز به روز بیشتر میشه (1499128) (alef-1)
 
احمدي
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۱:۴۵:۵۲
بنده دل خوشي از آقاي احمدي نژاد ندارم . اما لازم ديدم بگم :

تو شهر ما قم هيچ وقت بخاطر استقبال از ايشان اداره ما تعطيل نشد !

هيچ وقت مدرسه بچه ما تعطيل نشد !

نيازي هم نيست كه بخواهند از شهر ديگه بچه براي استقبال بيارند .

بايد ديد چرا تو شهر نويسنده مطلب مردم همگي با هم به استقبال رئيس جمهور رفته اند حتي براي شهر آنها خير و بركتي داشته كه رفته اند . (1499133) (alef-1)
 
فروغ
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۳:۵۳:۳۸
اما تو شهر ما مدرسه وادارات تعطیل شد.ساندیس هم دادن. (1499430) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۸:۰۹:۵۳
کدوم شهر؟ (1499960) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۲۳:۲۷:۳۶
پدر بنده کارمند هستن و هربار که جناب دکتر به شهر ما تشریف آوردن اداره تعطیل شده و ازشون خواسته شده که به استقبال رییس چمهور برن! (1500361) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۲:۰۱:۴۶
انشا‌الله که دولت تدبیر و امید تذکرات خردمندانه شما را ارزش می‌نهد و سنتهای غلط دولت پاک را پاک خواهد کرد (1499169) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۲:۰۹:۲۲
متشکرم از این خواهر خوبم که نکته به این ظریفی اشاره کردند و حق مطلب را ادا نمودند
شایسته مردم ایران نیست اینگونه با آنن برخورد شود انشاالله در این دوره شاهد اینگونه اعمال پیش پا افتاده که شان و منزلت دولت و مردم را زیر سوال میبرد نباشیم (1499193) (alef-1)
 
صابر
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۲:۱۶:۵۰
من هم از صمیم قلب امیدوارم این احساس اشتیاقی که الان برای شروع دوران ریاست جمهوری ایشان دارم در 4 یا 8 سال بعد به همین صورت بماند و به مانند بعضی ها معکوس نشود (1499206) (alef-1)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۲:۱۹:۰۸
مطمئن باشید دیگر شاهد این استقبالها نخواهید بود. چون نه روحانی حوصله سفرهای استانی و این همه کار سخت و طاقت فرسا دارد. نه سن و سالش و توان جسمی او اجازه نشستن بیش از نیم ساعت در ماه در هواپیما را به او میدهد. نه مردم محروم دیگر احمدی نژاد را ندارند که او را از خود بدانند و دنبال ماشینش بدوند و برایش چند ساعت معطل بمانند. در ضمن اگر این مطلب شما را مبنا قرار دهیم باید استقبال و دویدن دنبال ماشین رهبری را هم دارای اشکال بدانیم. باید خدای نکرده به رهبری هم ایراد بگیریم که چرا مردمی را معطل نگاه میدارد و چرا خیابانها برای ایشان بسته میشوند. و در نهایت من در عجبم سایت الف با این همه ادعا چرا خود را پشت سر مطالبی از خوانندگان سایت مخفی میکند. (1499212) (alef-1)
 
امير حسين سلطان/تهران
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۴:۵۳:۱۹
رهبري اولا نورچشم كل نظام و ملت هستند. در ثاني مگر حضرت ايشان سالي چند بار به اين سفرها مي روند كه شما قياس مي فرماييد؟ و ثالثا ملاك و مبنا كار را بايد در آموزه هاي دين مبين اسلام جستجو كنيم و نه براي فرار از پاسخگويي به اشكالات به دنبال توجيه باشيم. (1499573) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۲:۲۵:۰۱
هیهات دیگه یک پیر زن بندر عباسی بتونه فرماندارشو ببینه چه برسه به رییس جمهور!
کفر، نعمت از کفت بیرون کند (1499220) (alef-1)
 
موافق
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۲:۳۳:۵۸
این درد دل میلیون ها ایرانی در طول 35 سال گذشته است.کاش به اصراف هایی که در زمان استقبال صورت می گیرد نیز اشاره می کردی.هزینه هایی که مدیران دستگاههااز پول بیت المال برای نشان دادن خوش خدمتی خود وحفظ موقعیت شان انجام می دهند بخصوص پلاکاردها و بنر های رنگارنگ بزرگی که در سطح شهر ها نصب می شود. (1499245) (alef-1)
 
آرمان
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۲:۳۶:۱۲
این دویدن ها و دنباله روی ها فقط وفقط نشانه ضعف میباشد
.
یادتان رفته سال 88 صدا و سیمای "عزیزمان" تصویرهای استقبال مردم از احمدی نژاد را چنان گسترده نشان میداد که گویی همچین جمعیتی در تاریخ برای هیچکس نیامده
.
اما از نامزدهای دیگر را کم و اندک با فضای بسته نشان میداد
.
ضعف احمدی نژاد و دوستان زبلش به گوشه-صدا و سیما هم نقش بزرگی را ایفا کرد. (1499252) (alef-1)
 
مصطفي
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۲:۳۹:۰۸
خدا كنه اين ويروس چاپلوسي كه در سالهاي اخير خيلي منتشر شده از بين بره و صدا و سيما هم به جاي اين كه بلندگوي تبليغاتي اين و اون بشه به رسالت خبررساني خودش عمل كنه و رئيس جمهور هم به چاپلوسان و متملقين بها نده و مثل كشورهاي آزاد دنيا همه مردم كرامت والاي انسانيشون حفظ بشه و شايسته هاي ملت مسئوليتها رو به عهده بگيرن كه پاچه خواري و پاچه خواران جايي براي بروز نداشته باشه (1499260) (alef-1)
 
مجتبی
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۲:۳۹:۴۰
احسن اصلاح طلب و اصولگرا و مستقل و مخالف نظام همه با یک صدا پیش بسوی ایرانی عزتمند همه با هم همــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه (1499261) (alef-1)
 
abbas
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۲:۴۷:۳۴
مسئله هسته ای حل بشه و تحریمها برداشته بشه هیچ انتظاری نداریم ایشان به استانها سرکشی کند (1499280) (alef-1)
 
امیر
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۲:۵۲:۴۲
کم کم داریم حرفهای خوب می شنویم . انشاء الله امید ها یمان دوباره ناامید نشود . (1499293) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۲:۵۶:۳۵
احمدی نژاد سفرهای استانی رو فقط و فقط برای "جذب رای" انجام می داد !
خیلی از مصوبه هاشون رو هوا مونده !!!
چه وام هایی داده شد و پس گرفته نشد ...
چه خرج های هنگفتی در هر سفر شد و به حساب نیامد ... (1499301) (alef-10)
 
مصطفی
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۲:۵۸:۲۶
یک اصل در سیستم اداره کشور وجود دارد و انهم سلسله مراتب است و اصولا مناسبی چون بخشدار فرماندار و استاندار برای این منسوب میشوند که به عنوان نماینده دولت در مناطق مختلف عمل کنند و وظیفه ذاتی این پستها این است که به مشکلات مناطق تحت سرپرستی خود رسیدگی نمایند و نیز برنامه های توسعه و ابادانی از طریق این مقامات به هیات دولت ارجاء شده و مورد تصویب قرار گیرند و به اجرا در ایند در صورتیکه این اقایان کار خود را درست انجام دهند نیازی به سفرهای بیهوده و اتلاف منابع کشور نیست اصولا اگر هم سفری باشد برای دیدار مردم خواهد بود انهم یک بار نه هر روز اقای احمدی نژاد با سفرهای خود اولا باعث سرخوردگی مردم مناطق محروم شد چون وعده هایی داده شد که عملی نشد دوم مصوباتی که تصویب شد یا قبلا تصویب شده بود و در صورت جدید بودن بدون پشتوانه فاز مطالعاتی بود و بار مالی برای مناطق ایجاد کرد بدون اینکه سودی داشته باشد و دست اخر میزان خسارت وارده به اقتصاد استان به واسطه تعطیل شدن ان استان جهت بازدید را هم در نظر بگیرید انموقع به بی خاصیتی و عوام فریب بودن سفرهای اقای احمدی نژاد پی خواهید برد وقتی مردم برای انجام ساده ترین مشکل خود نیاز به دستور بالاترین مقام کشور را دارند مشخص است سیستم دولت ویران است در غیر این صورت بدون نیاز به توصیه نامه از شخصی به راحتی باید کار متقاضی انجام شود کلا باید به سمتی برویم که سیستم را درست کنیم در غیر این صورت با لشکر کشی دولت به مناطق دور دست وقتی کاری انجام نمیشود چه لزومی به سفر رفتن دولت (1499305) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۳:۰۰:۲۱
مردم به عشق رئیس جمهور از ساعت ها زودتر میومدن به استقبال...

این رو هم سخته براتون ببینید؟ (1499308) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۳:۱۵:۴۹
دویدن دنبال ماشین مقامات کرامت انسانی رو زیر سوال میبره. من کاملا با این متن موافقم و همیشه از گزارشهای صدا وسیما در این مورد بیزار بودم. (1499343) (alef-1)
 
عبدالله
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۳:۲۷:۴۸
با سلام شهروند عزيز خوب است درهمه امور انصاف داشته باشيم اينجانب به عنوان يك فرهنگگي اعلام مي دارم در تمام اين ايام هيچ مدرسه اي در شهر و استانم براي اين منظور تعطيل نشده است (1499376) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۴:۴۰:۰۶
فرهنگگی دیگه چیه؟کاش می گفتید شهر واستان شما کجاست تا سیه روی شود هر که در او غش باشد. (1499531) (alef-10)
 
استاددانشگاه
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۳:۳۸:۳۲
با عرض سلام خدمت رئیس جمهو محبوب کشور دکتر روحانی
شکل استقبال ریشه تاریخی ومواهب عظیم فرهنگی کشور را نمایان می سازد با طراحی اجتماعی در این مقاله می توان نمایش شکوفایی فرهنگی در کشور را مجسم سازد بنابراین اینگونه استقبال بسیار مفید است .البته از مسیر نزدیک محل افتتاح یا سخنرانی میتواند رئیس جمهور پیاده حرکت کند .ممنون (1499404) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۴:۱۳:۲۱
الف عزیز دو روزی است مثبت زدن سایت شما عمل نمی کند چرا (1499475) (alef-10)
 
محتما
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۴:۱۹:۴۰
سلام اتفاقا امروز داشتم فكر مي كردم كه كاش اقاي روحاني اجازه ندهد مردم دنبالشان بدوند اين كار واقعا تحقير اميز است (1499494) (alef-10)
 
سامان
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۵:۱۴:۴۲
اقای روحانی که قبل از مناظره تلویزیونی که وارد حیاط سیما شد وقتی خبرنگار می خواست مصاحبه کند خبرنگار را کنف کرد واصلا جوابش را هم نداد این هم رییس جمهور مردمی وخوش برخورد (1499635) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۵:۳۱:۳۹
بخدا این مطلبو که خوندم احساس کردم یک بغضی از توی گلوم برداشته شد الان می تونم راحت تر نفس بکشم. واقعا من هم همین طور فکر می کنم. (1499662) (alef-10)
 
شیعه
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۷:۲۷:۴۵
سلام عزیزان.حلول ماه مبارک رمضان مبارک باد. (1499857) (alef-10)
 
یا مولا
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۷:۲۸:۳۴
گل گفتی و در سفتی یادش بخیر قدیما صاحب منصبان برای با خبر شدن از وضع مردم با لباس مبدل به میان آنها میرفتند نه با تدارکات و و.....
پیشرفت مادی همیشه به معنی افزایش معرفت وشعور نیست ایکاش به عمق آموزه های اسلام پی ببریم و دست از قشری گرایی برداریم (1499859) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۷:۴۷:۰۵
سلام من که حاضرم آقای روحانی چهارسال اول ریاست جمهوری راازتهران خارج نشودولی تورم فسادمالی دروغ تهمت ومشکلات دیگراقتصادی اجتماعی فرهنگی وسایرراحل کندویادست کم کاهش دهد (1499899) (alef-10)
 
هادي
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۷:۵۰:۲۲
اگر بدانيد چه تعداد نيرو براي حفاظت در اين مواقع بكار مي رود و چ طور برنامه ريز مي شود مي فهميد آنها دور و ور مشاين هستند چه كساني هستند؟ (1499911) (alef-10)
 
مازنی
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۷:۵۲:۴۷
در آخرین سفر آقای احمدی نژاد به مازندران تعداد استقبال کنندگان به هزار نفر هم نرسیدتاجییکه حتی میدان شهدا ساری هم نصفش خالی از جمعیت بود (می توان به فیلم پخش شده از تلوزیون هم استناد کرد) (1499919) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۸:۰۰:۴۰
امیدوارم شان و شعور مردم به حدی برسد و روزی شاهد باشم که ببینم مردمم برای استقبال مسئولین به دنبال آنها راه نیافتند . (1499938) (alef-10)
 
ابراهيم
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۸:۵۹:۲۴
چقدر خوب است رئيس جمهور اگر قرار است به شهري برود فقط سفر كاري باشد

و اعلام قبلي نشود و مردم هم درگير استقبال و غيره ذالك نشوند تا نه وقت مردم

تلف شود و نه ادارات تعطيل گردند و نه دانش آموزي در راه استقبال از شهر به شهر

ديگر كشته شود . اميد است اين رسم بد از رئيس جمهور منتخب دور شود. (1500045) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۹:۱۲:۲۸
ولمون کنید با این تحلیل ها، تحلیل هاتون بیشتر به "نوش دارو پس از مرگ سهراب" میمونه، حالا همه دور برداشتن تو این سایت و تو اون سایت از احمدی نژاد مینویسن، اونموقع که باید پشتشو میگرفتین خالی کردین حالا هم که این حرفا رو زدن هنر نیست، هر رئیس جمهوری این همه خرابکاری کرده، ما که نمیگیم حرف نزنید ولی بهتون قول میدم یه سری فقط زورشون به این احمدی نژاد میرسه، نمیان حرف از این همه وزیر وزرای نامرد خاتمی و این گند فرهنگی که به مملکت زدن که دیگه جمع شدنی نیست نمیزنن، حالا هی بلدن برن تو حس با جمله های رمانتیک یکی رو نقد کنن. بخوابید شبتان خوش (1500069) (alef-10)
 
ملت
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۱۹:۴۹:۱۲
مردم خود بأيد عاقل باشند وكرنه همه از اينكه يك عده دنبالشون راه بيفتند بدشون نمياد. ضمنا اقاى روحانى هركز با أحمدى نژاد قابل قياس نيست ايشان مثل أحمدى نژاد عقده حقارت نداره كه نيازى به اين كارها و سانديس دادنها داشته باشه (1500117) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۲۰:۰۳:۳۶
ایکاش الف جرات داشت و آن موقع که این پول و وقتها هدر می رفت اینطور تیتیر میزد... (1500140) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۲۰:۵۶:۳۲
من حاظرم کارم را ول کنم وبه پیشواز ایشان بروم مثل روزی که به مشهد آمدند با دل وجون به پیشواز رفتم ! نه با ساندیس (1500195) (alef-10)
 
ناشناس
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۲۰:۵۷:۵۱
دنبال ماشین دویدن منظره زشتی است (1500197) (alef-10)
 
عزيزالله دليجاني نژاد
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۲۲:۱۷:۲۶
ما مردم ايران قطعا از رئيس جمهور محبوب و اعتدالگرا كه فراجناحي عمل مي كند و تعامل خوبي در سياست داخلي و خارجي دارد استقبال خواهيم كرد و به اين كار خود افتخار مي كنيم و گذشته هاي تلخ را به فراموشي خواهيم سپرد.
زنده باد دكتر حسن روحاني. (1500290) (alef-10)
 
علی حیدری بهزادکلایی
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۲۲:۵۰:۴۱
من نمیدونم این خانم منظورش از درج این مطلب چیه فکر کنم مطالب مهمتری باشه که باید راجع به آن صحبت کرد این استقبالها ربطی به ریاست جمهوری و سفرهایش نداره مردم ما اینجوری عادت کردند که تا یه مسئولی میاد به شهرشون پشت سر ماشین میدوند بدون اینکه فکر کنند دارند چه کار میکنند و میشه گفت که تبلیغات رسانه ها هم در این خصوص بی تاثیر نیست مردم چون دنبال اینجور چیزها هستند این همه بلا داره سرشون میاد . اینو که گفتم باشه تا شاهد اولین سفر دکتر روحانی به یکی از استانها باشیم و ببینیم که تکرار مکررات در بین مردم چقدر عادیه و بس. (1500326) (alef-10)
 
انقلابی
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۲۳:۴۰:۱۸
استقبال بی نظیر مردم از احمدی نژاد غیرقابل انکار است /فراموش نکنید احمدی نژاد 84 را هنوز هم مردم دوست دارند /پرکاری و ساده زیستی احمدی نژاد نقطه قوت اوست /مردم از اشرافی گری اصلاحات و سازندگی خسته شده بودند که به احمدی نژاد رای دادند /هنوز فتنه 88و سرانشان را یادمان هست ........... (1500383) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۲۳:۵۲:۲۹
واقعا نوشتتون تعصب بود وبس
واقعا به عنوان کسی که علمی هستم وسعی می کنم همه چیزرا از دید حقیقت ومنطقی نگاه کتم براتون متاسفم (1500405) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۲۰ ۱۵:۱۰:۴۸
یعنی از نظر "علمی" خیلی بهتره که آدمها مثل .... بریزن تو خیابون و دنبال ماشین رئیس جمهور بدوند و زیر دست و پا له بشن تا این که مرتب و منظم کنار خیابون بایستند و دست و پرچم تکون بدن؟! می شه بفرمایید دقیقا در چه زمینه علمی فعالیت می کنید؟!!! (1503287) (alef-10)
 
غزل
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۱۱:۴۲:۱۰
احسنت خانم فاطمه محمدی.به مطلب جالبی اشاره فرمودید


کاش همانطور که مردم دنبال ماشین رئیس جمهور با شوق و ذوق می دوند ایشان هم""" با شوق و ذوق""" دنبال """حل مشکلات مردم """بدوند (1501179) (alef-10)
 
فریدی
۱۳۹۲-۰۴-۲۰ ۱۳:۲۰:۴۸
امیدوارم روزی برسد که مردم برای عرض تشکر گرد رئیس جمهور جمع شوند نه برای رفع گرفتاریها و بد بختیها (1503143) (alef-10)
 
مرتضي
۱۳۹۲-۰۴-۲۰ ۱۳:۵۲:۱۲
با سلام حداقل در دهها سفر استاني در حوزه كاري خودم شركت كرده ام هزاران هزار هزينه كه استان مربوطه براي افرادي چون من كه از تهران همراه رييس جمهور بودند را ديده ام وهزاران نارضايتي افرادي كه به اجبار به صورت شبانه روزي در گير اين مسئله مي شدند را هم ديده ام وهميشه آرزويم اين بود كه يك روز مردم ما روشن شوند وبا در دست داشتن نامه ها عقب ماشين رييس جمهور ندوند (1503185) (alef-10)