پزشکیان: افتخار می کنم ۴ سال وزیر سیدمحمد خاتمی بودم

  4030406051 ۴ نظر، ۱۵ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

نامزد انتخابات ریاست جمهوری شب گذشته در جمع مردم یزد: حضور خاتمی در سازمان ملل باعث شد که ایران از یک کشوری دیگری که ایران هراسی و اسلامی هراسی در دنیا از او درست شده بود تبدیل به منادی گفتگوی تمدن ها شود و نام ایران به عنوان یک ارزش در تمام دنیا گسترش پیدا کند.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۳۳۳۴۸۱۲:۵۱:۳۲ ۱۴۰۳/۴/۶
بانیان وصع موجود
ناشناس۳۵۳۳۳۵۳۱۲:۵۲:۲۵ ۱۴۰۳/۴/۶
باید هم افتخار کنی! شکوفا ترین دوره اقتصادی و بین المللی عمر جمهوری اسلامی همان 8 سال بود. آنهم بر اساس آمار واقعی هم داخلی و هم بین المللی! تنها دوره ای که بهترین خودرو روز طبقه متوسط اروپا، در داخل ایران و برای ایرانیان نیز تولید می شد! همان زمان که به در جهان به پیشنهاد ایران سال گفتگوی تمدن ها نامیده شد. همان دوره که طبقه متوسط (چه متوسط رو به پایین و چه متوسط رو به بالا) ملت ایران می توانستند مانند سایر ملت های دارای امنیت اقتصادی، تا 80 درصد مبلغ مسکن آنهم نه وسط بیابان بلکه در شهر خود را از بانک وام بگیرند و با 30 درصد حقوق خود قسط وام را بدهند! همان دوره ای که مردم ایران هم (نه اقلیت کاسب تحریم بلکه اکثریت متوسط) می توانستند برای گذران تعطیلات خود به کشور های منطقه سفر کنند. همان دوره ای که جوان ها به امید آینده ازدواج می کردند و هراسی از فرزند دار شدن نداشتند. باید هم افتخار کنی.
ناشناس۳۵۳۳۴۹۲۱۳:۴۱:۰۳ ۱۴۰۳/۴/۶
با افتخار دو بار به سید نجیب و متفکر برای ریاست جمهوری رای دادم و 8 سال بسیار خوب و پررونق و سالم را تجربه کردیم.
کریمی۳۵۳۴۰۳۲۱۷:۴۴:۲۴ ۱۴۰۳/۴/۶
کرسنت و استان اویل و... هم تو اون دولت بود. وزرای عمده روحانی هم از اون دولت بود. خدا به خیر بگدرونه آخوندی هم دیگه خانه های مسکن ملی رو میگه مزخرفه و با قیمت پایین میخره

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

آخرین عناوین