اسنپ رایگان تا فرودگاه با خرید بلیط استانبول

گزارش بازرگانی، 312229،   4030417032

وقتی صحبت از خرید بلیط استانبول می‌شود، احتمالا به یاد شهری با جاذبه‌های رنگارنگ که نقطه تلاقی میان 2 قاره یا به عبارتی 2 دنیای شرق و غرب است می‌افتید. استانبول، شهری میان آسیا و اروپا و پر از مساجد، کاخ‌های عثمانی، کلیساها، بناهای تاریخی، جزیره، دریا و حمام‌های قدیمی است.

استانبول، شهری گردشگرپذیر و از مقاصد محبوب ایرانیان برای سفرهای خارجی است. فرقی ندارد که هدف شما از این سفر چیست؟ استانبول بهترین گزینه هم ازلحاظ نزدیکی به ایران و هم ازلحاظ هزینه‌های نه‌چندان بالاست.

برای تهیه بلیط استانبول روی اسنپ تریپ حساب باز کنید

خرید بلیط اولین اقدام شما برای آغاز یک سفر هیجان‌انگیز به یکی از زیباترین شهرهای جهان است. تصور کنید که با خرید آسان بلیط، تنها در عرض چند ساعت امکان حضور در شهری را دارید که نقطه تلاقی آسیا و اروپاست و قسمت مهمی از حافظه تاریخ جهان را در خود حفظ دارد.

برای سفر به استانبول، لازم است که بلیط خود را از مرجعی معتبر و همچنین ارزان همچون اسنپ تریپ رزرو کنید. سپس به فکر بستن چمدان‌هایتان باشید. در هر ساعتی از شبانه‌روز و در هرکجا که هستید، می‌توانید با مقایسه لحظه‌ای قیمت بلیط‌ها و اطلاعات پرواز، خود را برای یک سفر هوایی آماده سازید.

همراهی رایگان اسنپ تریپ از شما تا فرودگاه

یکی از سرویس‌های جذاب اسنپ تریپ این است که با خرید بلیط‌های بین‌المللی، تاکسی رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد تا خود را به فرودگاه برسانید. در واقع قضیه همان تخفیف 100درصدی است که احتمالا در مورد آن شنیده‌اید.

شما در مرحله قبل‌از پرداخت هزینه بلیط، می‌توانید روی گزینه دریافت تخفیف 100درصد اسنپ کلیک کنید تا هنگام رفتن به فرودگاه یک تاکسی رایگان شما را همراهی کند. این همراهی اسنپ تریپ می‌تواند در هزینه‌های سفر شما تا حدودی صرفه‌جویی کند.

راهنمای خرید اینترنتی بلیط استانبول از اپلیکیشن اسنپ تریپ

برای خرید بلیط به مقصد استانبول می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن آن استفاده کنید. اگر اپلیکیشن آن را نصب کرده‌اید، وارد پروفایل خود شوید و گزینه بلیط سفر را انتخاب کنید. سپس مقصد، تاریخ حرکت و تعداد مسافران را وارد کرده و جست‌وجو را انجام دهید. حالا می‌توانید لیست پروازها را در تاریخ مشخص‌شده ببینید. با انتخاب یکی از آن‌ها و پرداخت نهایی هزینه، رزرو صورت می‌گیرد. همچنین با انتخاب بلیط رفت و برگشت می توانید برای مثال در عین خرید بلیط تهران استانبول ، هم زمان بلیط استانبول تهران را نیز خریداری کنید.

بهترین زمان خرید بلیط استانبول

اگر با هدف گردشگری قصد سفر به استانبول را دارید، بهترین زمان بهار و پاییز است. در واقع اگر می‌خواهید در متعادل‌ترین آب‌وهوای استانبول به این شهر سفر کنید، حتما بلیط خود را برای این فصول بخرید. استقبال مسافران نیز از خرید بلیط این شهر در بهار و پاییز برای شرکت در فستیوال‌های مختلف، خود گواهی بر این امر است که در این زمان‌ها تعداد گردشگران حاضر در استانبول به بالاترین میزان خود می‌رسد.

حالا اگر دوست دارید در زمانی خلوت به این شهر سفر کنید تا راحت‌تر بتوانید به بازدید از جاذبه‌ها بروید، زمستان زمان خوبی خواهد بود. همچنین هزینه بلیط سفر به استانبول در زمستان ارزان‌تر از سایر زمان‌هاست. درهرصورت، شما هر تصمیمی بگیرید، اسنپ تریپ همراه شماست. به‌طوری که امکان خرید بلیط‌های لحظه ‌آخری را هم با قیمتی مناسب برای شما میسر ساخته است.

در رزرو بلیط استانبول از اسنپ تریپ، امکان مقایسه و بررسی همه اطلاعات برایتان فراهم است

بعداز فشردن دکمه جست‌وجو طبق اطلاعات مشخص‌شده، لیست قیمت پروازهای استانبول به شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت‌زمان پرواز، تعداد توقف‌ها، مدت‌زمان توقف، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده کنید.

در قسمت «جزئیات بیشتر پرواز» شما اطلاعات تکمیلی همچون قوانین بلیط و حمل بار،‌ فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین را خواهید دید. در آخر، با انتخاب دکمه رزرو و تایید پرواز به مرحله بعدی یعنی ثبت مسافران منتقل خواهید شد. دانستن این اطلاعات کمک می‌کند تا بلیط خود را هوشمندانه و متناسب با شرایط خود بخرید.

هر زمان از رفتن به سفر منصرف شدید، بلیط خود را کنسل کنید

اگر بلیط استانبول را از اسنپ تریپ خریده‌اید، می‌توانید آن را به‌صورت اینترنتی کنسل کنید. بدین منظور باید به پنل کاربری خود در سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ وارد شوید و شیوه بازگشت وجه را انتخاب کنید. این شیوه شامل بازگشت پول بلیط به حساب بانکی شما یا شارژ اعتبار حساب کاربری‌تان خواهد بود.

البته به‌طور حتم مبلغی تحت‌عنوان جریمه از وجه بازگشتی شما کسر می‌شود. مبلغ جریمه برای کنسلی به هر ایرلاین و قوانین آن بستگی دارد. بیشترین جریمه برای زمانی خواهد بود که شما بلیط خود را نیم‌ساعت قبل‌از پرواز باطل کنید.

جمع‌بندی

سفر یکی از ضرورت‌های زندگی انسان است که می‌تواند با اهداف تفریحی، درمانی، کاری یا تحصیلی باشد. اما استانبول از آن مقصدهایی است که خیلی‌ها آرزو دارند حداقل یک بار تجربه گشت‌وگذار در آن را به‌دست بیاورند.

اپلیکیشن اسنپ تریپ با زیربخش‌های خود تمامی ملزومات سفر را از رزرو بلیط پرواز استانبول تا ترانسفر فرودگاهی، رزرو هتل و خلاصه هرآنچه که زمینه‌ساز سفری آسان و مقرون‌به‌صرفه باشد، برای شما مهیا کرده است.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. دست یابی سپاه به فناوری های جدید و اعلام نشده برای پاسخ به اسراییل

  2. هم «هو» شد، هم منزوی!

  3. حزب‌الله از شهادت سید حسن نصرالله خبر داد/ رهبر انقلاب: راه و مکتب سید مقاومت ادامه خواهد یافت

  4. ۲ پیام شگفتانه بزرگ ایران

  5. ادعای دوباره امارات درباره جزایر سه‌گانه ایرانی

  6. میراث رئیسی برای تقابل امروز ما با اسرائیل 

  7. حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی + فیلم/ سپاه پاسداران: قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم

  8. یک پیشنهاد مساله ساز !

  9. خبر مهم وزیر کشور از اخراج مهاجران غیرقانونی /تمام منابع و یارانه‌های کشور صرف اتباع می‌شود

  10. ارزیابی زیباکلام از آینده مقاومت در منطقه/ توصیه ربیعی درباره واکنش ایران به ترور سیدحسن نصرالله

  11. واکنش اژه‌ای به برخورد فراجا با قصور ماموران/ پیشنهاد ابطحی درباره پاسخ ایران به اسرائیل

  12. آنچه اسرائیل درباره خود نمی گوید!

  13. اسرائیل از اجنه برای جاسوسی استفاده می‌کند!

  14. خوابی که تعبیر نشد

  15. اسرائیل در موقعیت ارّه !

  16. پیام مهم رهبر انقلاب اسلامی درباره قضایای اخیر لبنان/ مسلمانان در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند

  17. دفع شرارت صهیونیست‌ها؛ فقط با انتقام قاطع و به‌موقع

  18. بیانیه شورای عالی امنیت ملی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

  19. مستندات قانونی پاسخ موشکی ایران به تجاوز اسرائیل

  20. چشم دیدن ایرانی قوی را ندارند !

  21. «جو» دروغگو و چند نکته درباره شهادت «نصرالله»

  22. این بزک کرده‌ها! ...

  23. پاسخ عراقچی به سوال خبرنگار که در شرایط جنگی نترسیدید به لبنان بیایید؟

  24. روایت عراقچی از حضور در قطر و خداقوت به تیزپروازان ارتش

  25. اگر سازمان های بین المللی جلوی نتانیاهو را نگیرند ما پاسخ مناسب را خواهیم داد

آخرین عناوین