واکنش دادستان نظامی تهران به برخورد با دو دختر بر سر حجاب/ ظریف:عراقچی ظریف نیست

  4030517059 ۴۳۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۲۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

واکنش دادستان نظامی تهران به برخورد با دو دختر بر سر حجاب/  ظریف:عراقچی ظریف نیست

واکنش دادستان نظامی تهران به برخورد با دو دختر بر سر حجاب

شب گذشته فیلمی از برخورد با دو دختر نوجوان در فضای مجازی منتشر و گفته شده که قاضی کشیک دادسرای نظامی تهران، دستور انتشار این فیلم را داده است!

در همین رابطه دادستان نظامی استان تهران در حاشیه جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به این موضوع گفت: طی روز‌های اخیر گزارش و شکواییه‌ای به دادسرای نظامی تهران واصل شد و بلافاصله با ارجاع آن به بازپرس ویژه، تحقیقات دادسرا در این رابطه آغاز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کرمی گفت: با آغاز تحقیقات، بازپرس ویژه دستور جمع آوری کلیه ادله و مستندات، از جمله استخراج فیلم دوربین‌های مداربسته اطراف را به منظور ثبت در پرونده، به ضابطین خاص صادر کرد.

دادستان نظامی تهران با اشاره به همکاری بازرسی فراجا در شناسایی و معرفی عوامل حاضر در فیلم تصریح کرد: از اولین اقدامات در نظر گرفته شده در این پرونده، شناسایی و معرفی مأموران حاضر در صحنه بود که با همکاری خوب صورت گرفته از سوی فراجا، ماموران حاضر، شناسایی و به نحو قانونی احضار شده‌اند.

همچنین وی تاکید کرد: بازپرس صرفا دستور استخراج فیلم برای ثبت در پرونده را صادر کرده و هیچ دستور یا مجوزی برای تحویل آن به شاکی یا وکیل وی و یا انتشار آن در رسانه‌ها صادر نکرده است. ضمنا فیلم منتشره، از زاویه‌ای متفاوت از فیلم موجود در پرونده است.

این گزارش حاکی است؛ در حال حاضر پرونده در مرحله تکمیل تحقیقات قرار داشته و همه دستورات قضایی لازم، برای کشف ابعاد مختلف اتفاق پیش آمده، به صورت قاطع صادر شده است.

واکنش پلیس به انتشار ویدئوی خیابان وطن‌پور

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، در این اطلاعیه آمده است:

پلیس رفتارِ این‌چنینی توسط عواملِ انتظامی را در چارچوب استانداردهایِ کُنِشی و عملیاتیِ خود ندانسته و پرونده در سیستمِ قضایی و بازرسیِ فراجا مفتوح و درحال بررسی است

این ویدئو مربوط به گذشته بوده که در تاریخ یکم تیرماه ۱۴۰۳ مأموران به دو خانمِ جوان در خصوص پوششِ نامناسب و کشف حجاب تذکر داده که متاسفانه با فحاشی و الفاظِ ناروا روبرو شدند.

در تعاقب هر دو نفر در خیابانِ وطن‌پور مجددا با پوششِ نامناسب مشاهده که در حینِ انتقال به خودرو با عوامل انتظامی مجادله و کشمکش و بر اثرِ مقاومت جراحتی جزئی در یکی از آنان ایجاد می‌شود.

پس از بروزِ حادثه، ویدئو گرفته شده توسط پلیس و فیلمِ دوربینِ مداربستهِ خیابان برایِ شفاف‌سازی به مقام قضایی تحویل داده شد. 

در پایان این اطلاعیه پلیسِ پایتخت همگان را به اجرای قانون و جلوگیری از بروز و اشاعه ناهنجاری‌هایِ اجتماعی دعوت می‌کند.

***

فتاح به دولت نمی‌رود

در پی انتشار اخباری مبنی بر دعوت رئیس‌جمهور از سید پرویز فتاح برای حضور در دولت، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در پیامی بر حمایت خود از دولت چهاردهم تأکید کرد.

 متن پیام فتاح بدین شرح است: «از حسن نظر و اعتماد رئیس‌جمهور محترم جناب آقای دکتر پزشکیان قدردانی می‌کنم، اذن ادامه خدمت در سنگر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) موجب افتخار است.

 با عزمی راسخ و با تمام توان در راستای اجرای منویات مقام‌ معظم رهبری (مدّ ظلّه العالی) و همچنین حمایت مؤثر از دولت چهاردهم، خدمتگزار مخلص مردم خواهم ماند.»

شنیده های تابناک حکایت از آن دارد که با وجود دعوت رییس جمهور از پرویز فتاح برای حضور در دولت، با نظر و تدبیر یک مقام عالی رتبه نظام، او در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام باقی خواهد ماند.

حسین دهقان قبول مسئولیت در دولت را تکذیب کرد

حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ضمن تکذیب حضور در دولت چهاردهم، گفت: به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی بنیاد مستضعفان را ترک نمی‌کنم و بنیاد را محل خدمت می‌دانم و عنایت مقام معظم رهبری را پاس می‌دارم. من از ابتدا هم گفتم در بنیاد کارهای زیادی دارم که انجام بدهم و از همینجا به دولت کمک می‌کنم.

***

کنایه عبدی به طیب نیا درباره وزیر احتمالی نیرو

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در توییتی نوشت: «درباره انتخاب وزرا حساسیت زیادی ندارم چون دست آقای پزشکیان خیلی باز نیست پس ایشان باید اعتماد کند. از جمله اگر آقای علی‌آبادی برای نیرو معرفی شود بواسطه حمایت کامل مشاور عالی آقای رییس‌جمهور است و مسئولیت وضعیت اینده برق را آقای مشاور پیشاپیش از طریق این حمایت پذیرفته‌اند.»

*** 

ظریف :عراقچی  ظریف نیست 

محمدجواد ظریف، معاون راهبردی رئیس جمهور درباره استعلام امنیتی برای گزینه های وزارتخانه ها به خبرآنلاین گفت: «یکی از مقررات کشور این است که برای همه کسانی که قرار است وزیر و یا معاون رئیس جمهور شوند، باید استعلام امنیتی صورت بگیرد.

البته این فرآیند مخصوص ایران هم نیست بلکه در کشورهای دیگر هم وجود دارد و به آن security clearance می‌گویند. در آمریکا هم وجود دارد یعنی باید صلاحیت امنیتی افراد مشخص شود و این استعلام‌ها شکل بگیرد.

در مجموع آنها با رد کردن یا پذیرفتن استعلام نمی‌توانند در شکل کابینه تغییر ایجاد کنند، به این ترتیب که اگر فردی مشکل داشته باشد، آقای رئیس جمهور این حق را دارد که فرد دیگری را تعیین کند و همین کار را هم خواهد کرد. لذا آنها نمی‌توانند فردی را برای کابینه رئیس جمهور تعیین کنند.»

ظریف درباره احتمال معرفی عراقچی برای وزارت خارجه گفت: «سیاست‌های جمهوری اسلامی، در وزارت خارجه دنبال می شود و آقای عراقچی مجری بسیار خوبی برای سیاست‌های جمهوری اسلامی بوده و در آینده هم خواهند بود. آقای عراقچی، آقای عراقچی است و ظریف هم ظریف است. او سیاست‌ها و روش اجرای خود را خواهد داشت نه الزاما روش اجرای بنده را.»

***

از رهبری هزینه نکنید!

جوان نوشت: « آیا وزرای دولت مسعود پزشکیان قرار است ابتدا از سوی رهبری تأیید، و سپس برای رأی اعتماد به مجلس معرفی شوند؟ ادعای معاون امور مجلس ریاست جمهوری همین است که اعضای هیئت وزیران چهاردهم با «نظر» و «تأیید» رهبر معظم انقلاب معرفی می‌شوند. این ادعا می‌تواند تبعاتی داشته باشد که به مصلحت نظام نیست، و البته بعید است این تبعات از چشم معاون امور مجلس دولت جدید دور مانده باشد. حتی شاید بتوان گفت با چشمداشت به همان تبعات است که دولتی‌ها نام رهبری را می‌آورند!...

دأب رهبر معظم انقلاب مداخله در امور اجرایی و البته مداخله در کار نهاد‌های دیگر نیست؛ لذا در بسیاری موارد، گرچه نظر ایشان از سر هماهنگی و مشورت و ارادت پرسیده شود، باز هم می‌فرمایند که نظری ندارند و بهتر است هر نهاد و دستگاهی در حوزه کار خود و حسب اختیارات و وظایف قانونی کار خودش را بکند. هم از این روست که با وجود اهمیت نظر ایشان در چینش کابینه برای رؤسای جمهور، هیئت دولت هیچ رئیس‌جمهوری را نمی‌توان بر مبنای موافقت و مخالفت رهبر انقلاب ارزیابی کرد. ..

گر قرار است رهبری وزرا را تأیید کنند، آیا دیگر جایی برای بررسی صلاحیت آنان در مجلس شورای اسلامی و دادن و ندادن رأی اعتماد به وزرا از سوی مجلس باقی می‌ماند؟ و آیا از فردای معرفی فهرست وزرای پیشنهادی توسط رئیس‌جمهور، هر کس مخالف آنان صحبت کرد، از سوی رسانه‌های اصلاح‌طلب که خود را حامی دولت می‌دانند، به مخالفت با رهبری متهم نمی‌شود؟...

مسعود پزشکیان و البته هر رئیس‌جمهور و بلکه هر مقام دیگری این آزادی عمل را دارد که همکارانش را خود، مطابق قانون انتخاب کند؛ لذا مسئولیت عملکرد آن همکاران هم متوجه خود این مقامات است و نیز مخالفت و نقد با هیچ وزیری نمی‌تواند مخالفت با رهبری باشد.»

***

روزهای سخت پزشکیان

نامه نیوز نوشت: «مسعود پزشکیان که از فردای تحلیف به واسطه ترور اسماعیل هنیه در تهران گرفتار یک وضعیت عجیب و غریب در کشور شد و دوره ریاست جمهوری خود را با افزایش تنش‌ها آغاز کرد، حالا در عرصه داخلی با یک چالش جدی مواجه شده است. 

دیروز فیلمی از برخورد ماموران طرح نور با 2 دختر نوجوان در تهران منتشر شد. آنطور که انصاف نیوز به نقل از مادر دختر 14 ساله روایت کرده، او در یکم تیر در خیابان وطن‌پور شمالی در تهران مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد. بنا بر ادعای این شهروند حین درگیریِ و زمان دستگیری، سر دخترش به پست برق برخورد کرده و در داخل ون نیز برخورد‌ها با دختر او ادامه پیدا می‌کند. 

این نوع برخورد بار دیگر احساسات عمومی را جریحه‌دار کرد و با واکنش‌هایی همراه بود. عمده واکنش‌ها در فضای مجازی اما مسعود پزشکیان رئیس دولت چهاردهم را مخاطب قرارداده بود. کاربران و فعالان رسانه‌ای اغلب وعده‌های انتخاباتی وی درباره گشت ارشاد و نحوه برخورد با زنان را مورد اشاره قرار داده و به وی یادآور شدند که وقت عمل رسیده است.»

***

پیشنهاد قوه‌قضائیه برای وزارت دادگستری به دولت ارائه شده است

اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره تاکید رئیس‌جمهور بر وفاق ملی در خصوص اینکه چقدر ضرورت دارد شاهد شکل‌گیری هرچه بهتر وفاق ملی میان دولت و قوه قضاییه باشیم، گفت: همان‌طور که رئیس محترم قوه‌قضائیه هم اعلام کرد، دستگاه قضایی با همه ظرفیت‌ها آمادگی دارد که در همه ابعاد برای اینکه این وفاق ملی اتفاق بیفتد، به دولت کمک کند. به دلیل اینکه ضامن اجرای بسیاری از قوانین و مقررات، دستگاه قضایی است لذا کمک دستگاه قضایی در این خصوص بسیار مهم است.

وی افزود: به نظر می‌رسد که سازمان بازرسی کل کشور با توجه به آسیب‌شناسی‌هایی که سال‌های گذشته در خصوص وزارتخانه‌ها داشته می‌تواند نتیجه بررسی‌های خود را در وقت مقرر به دولت ارائه دهد. همچنین با راهکارهای پیشنهادی که مورد توجه قرار می‌دهد به ارتقای وفاق عمومی کمک کرده تا از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود بیشتر استفاده شود. نکته دوم آنکه ظرفیت‌هایی در دیوان عدالت اداری وجود دارد تا به موانعی که برای مردم ایجاد شده و منجر به شکایت از دستگاه‌‌های اجرایی می‌شود را بررسی کند، در این خصوص هم توسط دیوان عدالت آسیب‌شناسی‌هایی صورت می‌گیرد تا با اطلاع‌رسانی به موقع به دولت و گذاشتن کارگروه‌های لازم برای حل و فصل آن‌ها در خود مجموعه دولت کمک زیادی به مردم برای حل مشکلات آنان کند.

سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: بحث سوم و مهم این است که ما باید به بخش‌های حقوقی دولت هم کمک کنیم. دولت بخش‌های حقوقی متنوعی دارد که کمک دستگاه قضایی به بخش‌های حقوقی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه، همکاری، همبستگی و رفاه بیشتر برای مردم باشد. امیدواریم که در این جذب‌ها با پیگیری‌های مستمری که دولت انجام می‌دهد و دستگاه قضایی هم خواهان آن است، شاهد شکوفایی روز به روز اقتصاد جامعه‌ در حمایت از مردم باشیم.

جهانگیر در پاسخ به این سوال که قوه قضاییه درباره گزینه وزارت دادگستری به دولت پیشنهاد خود را ارائه کرده است، گفت: پیشنهاد قوه‌قضائیه به دولت ارائه شده و منتظر هستیم تا دولت نظر خود را بگوید.

***

تاکید عارف بر اهمیت تعامل سازنده دولت و مجلس

در جلسه امروز هیئت دولت محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور با خیرمقدم به شهرام دبیری به عنوان معاون امور مجلس رئیس دولت چهاردهم و قدردانی از تلاش‌های محمود حسینی‌پور معاون امور مجلس سابق، ارتباط نزدیک و تعامل سازنده با مجلس شورای اسلامی را برای دولت یک اولویت مهم دانست.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین روز خبرنگار را به همه فعالان رسانه‌ای کشور تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با تلاش خبرنگاران مرجعیت رسانه‌های داخلی تقویت شود.

عارف با ضروری دانستن رسیدگی به مشکلات و تامین مطالبات رسانه‌ها و خبرنگاران از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست توجه به این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهد.

در ادامه جلسه روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی،‌ فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گزارش‌های مفصلی از اقدامات و دستاوردهای دستگاه تحت مدیریت خود در دولت سیزدهم ارائه کردند و در پایان رئیس‌جمهور از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در این بخش‌ها قدردانی کرد.

***

نگاه یک فعال اصولگرا به جهت‌گیری پزشکیان

حسین انواری، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی به جماران گفت: قای پزشکیان انصافاً انسان سلامتی است، عزم بسیار خوبی دارد و جهت‌گیری وی درست است. ایشان می‌خواهد مشکلات مردم حل شود. من درباره آقای پزشکیان هیچ تردید ندارم و ضمن احترام به ایشان، دعا می‌کنیم تا خداوند بر توفیقات‌شان بیفزاید.

اولویت مهم ایشان، بحث امنیت روانی کشور است. چون تأمین امنیت روانی، زیرساخت بقیه کارهایی است که باید انجام شود. یعنی اگر سلامتی روانی کشور را تأمین نکنیم و آرامش درونی در خانواده‌ها برای ایجاد نشاط اجتماعی ایجاد نشود، نمی‌توانیم اعتمادسازی را تقویت کنیم. با اعتمادسازی می‌توانیم به مشارکت دامن بزنیم؛ همان نکته‌ای که جناب آقای رئیس جمهور مکرر بیان فرمودند و حرف درستی است.

برای این کار باید بتوانیم دل‌های مردم را به هم نزدیک کنیم. یکی از وظایفی که هیئت اجرایی رئیس جمهور و وزرا باید انجام دهند، دلربایی از مردم است. مردم مشکلات اقتصادی و مسائل حل نشده دارند که البته بخشی از آن‌ها حل شده است. اگر بتوانیم نشاط اجتماعی را تقویت کنیم، قادر خواهیم بود مشارکت و تاب‌آوری مردم در برابر مشکلات را افزایش دهیم. این کار مستلزم سرمایه‌گذاری جدی است.

در روند کار دولت نباید فراز و نشیب‌هایی باشد که مردم را آزار می‌دهد. مردم زندگی خود را تنظیم می‌کنند، اما می‌بینند موضوع جدیدی، ثبات آن‌ها را مختل کرده است؛ این کار آزاردهنده است. یعنی اگر یک شبه بدون هیچ تمهیداتی بلند شویم و ببینیم که قیمت بنزین سه برابر شده، معادلات زندگی و کسب و کار مردم را به هم می‌ریزد. بنابراین در مرحله اول ما باید ثبات فعالیت‌ها را در کشور تثبیت کنیم تا مردم اطمینان حاصل کرده و خودشان را با شرایط منطبق کنند.»

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۷۵۵۹۶۲۱:۱۵:۴۶ ۱۴۰۳/۵/۱۷
من فقط تعجبم از اون آقا وارده که با موبایلش داشت اون عملیات را فیلم میگرفت
ناشناس۳۵۷۵۷۳۶۲۳:۲۵:۲۱ ۱۴۰۳/۵/۱۷
تعجب نداره این ها سناریو از قبل‌ نوشتند والان دارند اجرا می کنند
ناشناس۳۵۷۵۹۵۸۰۵:۵۲:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
میتونی بفرمایی فیلم مدار بسته چطور می تواند سناریوی از قبل نوشته شده باشد؟
ناشناس۳۵۷۶۰۴۶۰۸:۰۶:۵۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
خیلی زشته این افکار
جاوید۳۵۷۶۱۸۱۰۹:۴۱:۵۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
مگه مردم بچه هاشونو از سر راه اوردن که یه عده به پشتیبانی اینکه مامور حکومتن بچه هاشونو اینجور ازار بدن؟
ناشناس۳۵۷۶۳۹۲۱۱:۳۳:۱۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اون آقا ماموره و برای تشکیل پرونده داره فیلم میگیره.
ناشناس۳۵۷۶۷۲۹۱۵:۲۱:۱۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
مردم برای جلوگیری از سرقت مقابل درب های ورودی و پارکینگ منازل و محل های تجاری دوربین مداربسته نصب می کنند.
mostafa.kamali95@yahoo.com۳۵۷۷۲۱۸۰۶:۵۳:۴۳ ۱۴۰۳/۵/۱۹
هر چه سریعتر باید لایحه عفاف و حجاب تعیین تکلیف شود تا هم مردم به وظایف خود آگاه شوند و هم همه مسولان دستگاه های دخیل در امر عفاف و حجاب به وظایف قانونی خود آگاه باشند و بدرستی به آن عمل کنند
ناشناس۳۵۷۵۷۵۴۲۳:۴۲:۳۰ ۱۴۰۳/۵/۱۷
یعنی متوجه نشدی این فیلم دوربین مداربسته آن محل هست ؟
ناشناس۳۵۷۶۰۲۹۰۷:۴۹:۵۸ ۱۴۰۳/۵/۱۸
کی انتشار داده؟!!!
ناشناس۳۵۷۵۸۷۴۰۲:۰۸:۳۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
رفتار اون ماموران اصلا رفتار مناسبی نبود....
ع۳۵۷۶۰۲۸۰۷:۴۷:۴۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
این دخترهای بی حجاب که به این وضع هستند بایدبرخوردشدیدتربشه .
ناشناس۳۵۷۶۱۵۶۰۹:۲۷:۴۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
موبایل نیست دوربین البسه هست که هر روز باید طی ساعت های گشت میزنن فیلم بگیرن تحویل بازرسی بدن
ناشناس۳۵۷۶۴۵۵۱۲:۰۶:۴۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
رسانه های رسمی کشور بابت نشر تصاویر خاص که مصداق پوشش نامناسب هست توبیخ شوند که دارند در جامعه رواج می دهند
علی خان۳۵۷۶۷۸۳۱۵:۵۶:۲۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
پلیس نباید با خشونت رفتار کنه ، عربستان که به حساب خودشون اولین کشور مسلمانی است حجاب اختیاری است .
ناشناس۳۵۷۶۸۵۸۱۷:۳۱:۴۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اون خودش مامور انتظامی بود که فیلم میگرفت
اکبر اسدی۳۵۷۵۶۳۹۲۲:۰۹:۵۷ ۱۴۰۳/۵/۱۷
امیدواریم بدون مماشات با ماموران خاطی بر خورد شود قانون باید ملاک باشد
ناشناس۳۵۷۵۸۲۵۰۰:۵۴:۳۸ ۱۴۰۳/۵/۱۸
مامور اعمال قانون می کرده ولی متخلفان سرپیچی می کردن و باید مورد تشویق هم قرار بگیرند در این روزگار دوقطبی ساز
جمشید۳۵۷۵۸۴۰۰۱:۰۸:۰۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
انشا الله آقای پزشکیان در مسئولیت خود با همکاری تمام جناح ها سربلند بشه؟ رفع تحریم وتوروم،اخراج اتباع بیگانه مهاجرین غیرقانونی افغانی که بدون تحقیق بصورت قاچاقی واردکشورمون شدن؟ جانم فدای کشورم رهبری وملت عزیزایران۰
علیپور۳۵۷۵۸۷۹۰۲:۱۳:۲۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
باید بابی حجابان برخوردشود
ناشناس۳۵۷۶۲۳۳۱۰:۱۶:۲۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
در مرحله اول که در فیلم نیست و این دو را رها کردن و به تذکر دادن بسنده کردن در حالی که باید به کلانتری می بردن
ناشناس۳۵۷۶۲۳۷۱۰:۱۷:۱۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
مجرم بخواهد از دستور تمرد کند محکم جلوی او می ایستند
رضا۳۵۷۶۷۱۳۱۵:۱۱:۳۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
شما که دم از قانون میزنی قانون میگه نباید بی بندوباری کنی
مهدی۳۵۷۷۰۱۷۲۱:۳۰:۲۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
بی حجابی افت خانواده‌ها. از نظر اختلافات داخل خانواده. فرزند با پدرو مادر و برادر. اختلافات شوهر ، و فرزندان بامادر و‌ خدایی نکرده فساد وخیانت. فرزندان جامعه را از منجلاب بی حجابی و مواد و مسکرات در آورید .
ناشناس۳۵۷۷۰۳۷۲۲:۰۱:۳۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
آیا در مواقعی که خاطیان از قانون اقدامات ناهنجار دارند همینجور اظهار نظرمیکنید؟
صحیح۳۵۷۷۰۸۰۲۲:۴۴:۴۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
کاملا درسته هم ماموران هم کسانی که قانون رو زیر پا میذارن چه مردم عادی چه پلیس . نمیخوام بگم کار این خانوم ها درست بوده اما این دو دختر خانوم هم کار درستی نکردن که به ماموران پلیس توهین کردن و قانون رو زیر پا گذاشتن
انسان۳۵۷۵۶۴۰۲۲:۱۰:۴۲ ۱۴۰۳/۵/۱۷
سلام لطفا با کم حجابها کاری نداشته باشید ما همه مادران چادری فرزندان کم حجابی داریم.
نازی۳۵۷۵۶۹۳۲۲:۵۳:۴۴ ۱۴۰۳/۵/۱۷
مگ میشه ادم باید حجاب داشته با‌ش باید برخورد بشه با اونایی ک بی حجاب هستن
ناشناس۳۵۷۵۹۲۸۰۵:۰۳:۲۸ ۱۴۰۳/۵/۱۸
خدالعنتت کند مسببان بی بند و باری در ایران عزیز اسلامی را.
عشقم حاج قاسم۳۵۷۵۹۸۷۰۷:۰۴:۱۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
از ویژگیهاى هر حکومتى از جمله حکومت علوى تأمین معیشت و امنیت مردم و جامعه است.و هزاران آیه و حدیث دیگر در این باب.. .جناب دادستان فرمودند این قضیه در اوایل تیرماه رخ داده، بعد فرمودند فیلم از نما و زاویه ای دیگه پخش شده، درست می‌فرمایید در کدام آیه و حدیث و.... آمده که باید اینچنین برخوردی داشته باشیم . آدم فکر میکنه طرف متهم ردیف اول اختلاس چای دبش هست، بعد از آن هیچ مأموری حق ندارد این برخورد را حتی با یک خلافکار ..داشته باشد اجرا و مجازات را قاضی مشخص میکند.
ناشناس۳۵۷۶۰۹۷۰۸:۴۸:۳۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
توی این گرما زنها را مجبور کنند که هفت لایه بپوشند چون شما اینطور فکر می کنی ؟ شما فکر کن در سوریه و لبنان و ترکیه و امارات و عربستان و عمان و کویت و گرجستان و تاجیکستان و ...به دنیا آمده ای اونجاها حجاب اختیاری است و مسلمان هم هستند !
ناشناس۳۵۷۶۱۹۱۰۹:۴۷:۱۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
خب تو حجاب داشته باش به بقیه چکارداری؟!!
ناشناس۳۵۷۶۳۲۴۱۰:۵۹:۵۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
حدیث و آیه و ماده قانونی برای این برخورد ارائه بده. اگه نه سکوت کن
ناشناس۳۵۷۶۶۰۲۱۳:۳۹:۱۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
موافقم فقط ی لطفی کنید همون برخوردی که با دزدان واختلاس گر دارید با بی حجابها هم داشته باشید
ناشناس۳۵۷۶۶۸۸۱۴:۳۷:۲۸ ۱۴۰۳/۵/۱۸
سلام واقعا بعضی دختر یا خانمها انقدر پوشش لباسهایشان بد هست که من از زن بودنم بدم میاد
ناشناس۳۵۷۶۸۸۴۱۸:۱۳:۳۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اول اینکه اون دخترها موهاشون باز بوده . دوم اینکه به سن قانونی نرسیده بودن و این برخورد و حتی دستگیری اونها خود مصداق بارز جرم هستش به خاطر اینکه سرپرست و قیم اونها باید دستگیر میشد نه خودشون چون تو صحنه حضور داشتن.
کار۳۵۷۶۹۶۱۲۰:۰۷:۴۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
هر کی تو قبر خودش، با حجابها کجا رو فتح کردن،؟
ناشناس۳۵۷۷۰۰۹۲۱:۲۱:۳۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
چه کسی گفته این حرفو ؟؟چرا برخورد باید بشه .؟؟اگر قانون هست چرا باجرائم دیگه چرا به این شدت برخورد نمی‌کنند ؟ از همه طرف به این دوتا دختر نوجوان حمله میکنند . کجای قانون گفته اینجوری برخورد بکنند .
ناشناس۳۵۷۷۳۸۶۱۲:۱۰:۱۴ ۱۴۰۳/۵/۱۹
همش میخوایدبرخوردکنیدتاحالا که برخوردکردید چی شدا
ناشناس۳۵۷۷۴۱۱۱۲:۵۶:۳۴ ۱۴۰۳/۵/۱۹
باید با این جور افراد برخورد بشه یعنی چه دیگه واقعا شورش در اوردن
ناشناس۳۵۷۵۷۵۳۲۳:۴۱:۴۰ ۱۴۰۳/۵/۱۷
پس مشکل از شماس مادر ن بچه ها
احمد۳۵۷۵۹۲۲۰۴:۴۲:۵۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
همه مشکل دارن جز شماها...
ناشناس۳۵۷۶۷۲۰۱۵:۱۵:۱۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
نخیر مشکل از ما نیست. نسل جدید چه خوب یا چه بد از طریق اینترنت با دنیا در ارتباط است و از دنیا با خبر است. هر حرفی را قبول نمی کند مگر بتوان برای آن منطق قابل قبولی آورد. برای حجاب باید دلیل قابل قبولی برایشان بیاورید. اینکه مردها تحریک می شوند دلیل قابل قبولی برای آن ها نیست.
آرمان۳۵۷۶۹۷۸۲۰:۴۳:۳۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
خب شما بگو چکار میشه کرد ؟ راه حل چیه ؟ مگه در دنیای امروزی فرزندان فقط از خانواده تاثیر میگیرند . جامعه ،مدرسه،دانشگاه ،دوستان ،اینترنت، شبکه های اجتماعی ، رسانه و.‌... . هستند . من پدر خانواده های فوق العاده مذهبی دیدم که فرزند خودشون رو نمیتونند کنترل کنند ولی با این وجود دم از حجاب اجباری می زنند . واقعا عجیبه این همه تناقض. بله امربه معروف و نهی از منکر واجبه ولی برو اول شرایط امربه معروف رو ببین چیه بعد برو ببین عملی که انجام میدی شامل امربه معروف میشه یا نمیشه.
یاس۳۵۷۷۲۲۷۰۷:۲۵:۰۸ ۱۴۰۳/۵/۱۹
بله مادر خیلی میتونه توپوشش دخترتاثیربذاره.من فقط پوشش بعضی خانماودخترخانماروتوجامعه میبینم شرمم میشه..چطوری مردای خانوداه غیرتی نمیشن زن ودخترشون باهمچین وضعی میاد بیرون؟؟
ناشناس۳۵۷۵۷۶۷۲۳:۴۹:۳۷ ۱۴۰۳/۵/۱۷
کم حجاب؟
بیات۳۵۷۵۸۹۹۰۳:۰۰:۳۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
خداوند لعنت کند باعث وبانی این بی حجابی ولنگاری را
ناشناس۳۵۷۵۷۷۲۲۳:۵۸:۱۱ ۱۴۰۳/۵/۱۷
برای هممون متاسفیم
ناشناس۳۵۷۵۸۴۹۰۱:۱۹:۴۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
بایدبه‌شدت‌بااین‌افرادبی‌بندوبارکه‌دارند خانواده‌هاراازهم‌می‌پاشونندمقابله‌کرد
یاس احمد۳۵۷۵۹۲۳۰۴:۴۳:۳۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
سلام خوب مادران محترم رعایت قانون را به فرزندانتان یاد بدهید و بگویید عدم اجرای قانون یعنی برخورد بازدارنده
ناشناس۳۵۷۶۰۳۰۰۷:۵۱:۰۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
حداقل طوری فرزندانمان را تربیت کنیم که پلیس دستور ایست داد مقابله نکنیم و بعد... !
ناشناس۳۵۷۶۳۰۲۱۰:۴۹:۰۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
لطفاً از طرف خودت صحبت کن من مادر چادری دخترم هم مثل خودم چادری هست. بی حجابی جرم هست باید برابر قانون باهاشون برخورد شود
لیلا۳۵۷۶۴۰۳۱۱:۳۷:۵۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اینا دیگه کارشون از کم حجابی گذشته با این وضع مفتضحانشون ، اونقدر وقیح شودند که پلیس مملکت به سخره می‌گیرند
ناشناس۳۵۷۶۶۰۴۱۳:۴۰:۲۸ ۱۴۰۳/۵/۱۸
سلام کاربرمحترم قانون حجاب حرف خداست نه حرف من یاشماوبایدهمه انجامش بدیم
صحیح۳۵۷۷۰۸۵۲۲:۴۸:۴۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
این چه دلیلی شد آخه؟ چون مادرش یه فرد محجبه است نباید کار داشته باشن ؟ این شد همون منطقی که طرف باباش مسئول پس نباید بهش کار داشت . قانون کشور همینه باید رعایت بشه چه مردم عادی چه خواص . اینکه عده از بانوان به دلایل متفاوت رعایت نمیکنن فقط باعث آسیب به بقیه و به خصوص آقایون میشه . حالا شما هزار تا دلیل میخوای بیاری بیار ولی حجاب چیزی هست که هم برای خانوم هم واسه مرد لازم هست فقط یه دلیل از هزاران دلیل هوی و نفس هست.
صحیح۳۵۷۷۰۸۶۲۲:۵۰:۲۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
این آزادی ظاهری هست . اگر قرار بود با این آزادی ها عطش هوی و نفس بخوابه در آمریکا انقدر تجاوز اتفاق نمیوفتاد .
سیا۳۵۷۷۲۰۳۰۵:۲۴:۴۵ ۱۴۰۳/۵/۱۹
کم حجاب نبودن بی حجاب بودن
ناشناس۳۵۷۷۳۱۳۱۰:۲۹:۲۷ ۱۴۰۳/۵/۱۹
مادر گرامی بدان حجاب زن حق خداست یعنی نه زن و نه شوهر زن و نه پدر زن حق دخالت در آن را ندارند و نوع حجاب زن را خداوند در قرآن کریم ، جلباب قرار داده همه انسانها قبل از آمدن به این دنیا متعهد شده اند زمانی که وارد این دنیا شدند دینی بجز اسلامی که معرف آن قرآن و سیره اهل بیت است انتخاب نکنند و خداوند وعده مجازات بسیار سنگینی را برای والدین و شوهر و خود زن بی حجاب در قیامت قرار داده .سوره اعراف آیه 172
ناشناس۳۵۷۵۶۴۹۲۲:۱۸:۲۹ ۱۴۰۳/۵/۱۷
مملکت درست شدگرانی و تورم و بیکاری حل شد ؟
خ۳۵۷۵۸۴۷۰۱:۱۳:۳۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
چه حرکتی زشت ماموران این ماموران کجا آموزش دیده اند، این حرکت زشت وناپسندیده هست که با هم وطنان خود این عمل زشت انجام دادند .
....۳۵۷۵۸۶۲۰۱:۴۳:۱۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
هر چیزی جای خودش رو داره لطفٱ همه چی رو باهم قاطی نکنید . پوششت رو درست کن نگفت که چادر بپوش .
ناشناس۳۵۷۵۹۷۷۰۶:۳۲:۱۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
حجاب چه ربطی به اقتصاد داره مردم واسه با حجاب بودن به خیابانهاریختن و خون دادن اما واسه اقتصاد هرگز .
علی۳۵۷۶۲۴۸۱۰:۲۳:۵۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
هرچی سرجایش باید محکم برخورد کرد چه بدحجابی ،چه فساد اقتصادی وچه ...... لطفاً خلط موضوع نفرمایید .
بهزاد۳۵۷۶۲۷۷۱۰:۳۷:۲۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
نه فقط با بی‌حجابی و رفع فیلتر درست میشه
م ق۳۵۷۶۶۱۳۱۳:۵۱:۳۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
مگه دین اسلام راباتورم وگرانی،نوشته اند حکم حکم الهی هست ححاب باید رعایت شود ربطی،به این نظام واونظام نداره اینطوریه تومیگی،چون گرانیه همه برند هرزگی لطفا تفکرکن بعدحرف بزن
ناشناس۳۵۷۶۷۰۷۱۵:۰۶:۱۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
نه، اما مشکل بی بندباری ، بی عفتی و بدبختی را دیگه نباید گذاشت بهش اضافه بشه که در این خصوص فقط و فقط مردم و فرهنگ ایرانی اسلامی آسیب می بینه
فاطمه۳۵۷۶۸۱۱۱۶:۱۶:۳۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
دقیقا همه چی مملکت درست شدفقط بی حجابی مونده حل بشه دولت بایدفکرسروسامان دادن مملکت باشه ک.
ناشناس۳۵۷۷۰۶۴۲۲:۳۵:۴۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
چطور شده هر وقت موضوع بر خورد با قانون شکنان از جمله هنجار شکنان بمیان میاد بلافاصله مشکلاتی از جمله گرانی، تورم، بیکاری را علم میکنید و میگید همه مشکلات را حل کرده اید و فقط حجاب مانده؟ برادر عزیز همینطور که گرانی، بیکاری و تورم مشگل است، هنجار شکنی و بی حجابی هم مشگل است، همه را باید کنار هم دید و برای رفع همه مشکلات باید اقدام بعمل آید.
ناشناس۳۵۷۷۱۲۳۰۰:۰۹:۳۶ ۱۴۰۳/۵/۱۹
چرا همه چیز رو به گرونی وبیکاری ربط میدین هر چیز جای خودش به دختره تذکر دادن شروع کرده به فحاشی ، خب دختر ۱۴ ساله چرا باید لجبازی کنه
ناشناس۳۵۷۵۶۵۴۲۲:۲۳:۵۸ ۱۴۰۳/۵/۱۷
بله ، ثبت احوال هم میداند عراقچی ظریف نیست ،
ناشناس۳۵۷۶۴۹۹۱۲:۳۷:۱۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اما خیلی ها نمی دانند
ناشناس۳۵۷۵۶۵۹۲۲:۲۸:۵۲ ۱۴۰۳/۵/۱۷
باید با دختران هنجار شکن بی حجاب زبون درازی می‌کند برخورد کرد خیلی پرو شدن
ناشناس۳۵۷۵۹۰۹۰۳:۵۰:۰۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
چرا
ناشناس۳۵۷۵۹۵۵۰۵:۴۷:۴۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
با دزدان اقتصادی که جیب مردم را میزنن باید برخورد شود
ناشناس۳۵۷۶۰۰۱۰۷:۲۰:۲۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
نجابت یک زن مهمه نه پوشش ظاهری .
یک جانباز۳۵۷۶۰۳۴۰۷:۵۳:۱۸ ۱۴۰۳/۵/۱۸
کسانیکه درخانواده هایی بزرگ می‌شودکه دختر را تحقیر میکنندو تعصب ازعقل بیشتره، دائم دنبال بهانه هستند ک دستاویزی پیدا کنن تا نگاه جنسیتی خودراباخشونت نشان دهند.
ناشناس۳۵۷۶۰۴۸۰۸:۱۰:۰۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
انتخاب پوشش جزو حقوق اولیه انسانی است کسی که به حق خود آگاه است پر رو نیست پر رو کسی است که عقاید خود را تحمیل می کند
ناشناس۳۵۷۶۰۶۵۰۸:۲۳:۰۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
این دختران داشتند از ترس گشت ارشاد پنهان می‌شدند و نمی‌توانستند گستاخی و فحاشی کنند اینها بهانه هست ..
عمران۳۵۷۶۲۶۷۱۰:۳۰:۱۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
نخیر! به هموطنان من تهمت «پرو شدن» نزنید. در اقلیت محض هستید ولی برای اکثریت ملت بزرگ و سرفراز ایران تعیین تکلیف میکنید که طبق خواسته شخص جنابعالی رفتار کنند؟ شما کی هستید که خودتون رو صاحب مملکت میدونید؟
ناشناس۳۵۷۶۳۷۶۱۱:۲۳:۱۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
الان تمام مشکلات مملکت حل شده دزدی واختلاس بیکاری ومشکلات مستاجران و......فقط حجاب مانده ؟
ناشناس۳۵۷۶۵۹۵۱۳:۳۶:۰۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
از همه کسانی که موافق برخورد با بی حجابی هستند میپرسم در برابر این همه فساد و ناکارآمدی چه کرده اید با بی حجابی هم همان کار را بکنید
حجاب قانون مملکته۳۵۷۶۹۷۶۲۰:۴۰:۲۸ ۱۴۰۳/۵/۱۸
قانون بایدرعایت بشه وگرنه سنگ روسنگ بندنمیشه
ناشناس۳۵۷۷۴۰۱۱۲:۴۳:۲۶ ۱۴۰۳/۵/۱۹
بصورت عمومی میشه گشت در شهر اعلام کنه حجابتونو رعایت کنید
جواد۳۵۷۷۵۵۹۱۷:۱۹:۱۳ ۱۴۰۳/۵/۱۹
همیشه حرف زور برعکس جواب میده .
مهدی۳۵۷۵۶۶۲۲۲:۳۳:۳۴ ۱۴۰۳/۵/۱۷
باز بحث حمله به اسراییل شد و عمله های اسراییل شروع کردن به دوقطبی سازی
محمد رضا۳۵۷۵۹۳۶۰۵:۱۹:۱۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
فقر از درب خانه ها خانه ها وارد شد دین از پنجره فرار می کند این بیان حضرت علی است دختران و‌مادران ما از هزاران سال پیش مومن و با حجاب بودند الان باید بررسی کرد
ناشناس۳۵۷۵۹۷۶۰۶:۲۹:۰۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
فکری به حال گرونی بکنید .
عمران۳۵۷۶۲۶۹۱۰:۳۲:۳۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
شما و الگوهایتان همگی اشتباه میکنید به دختران سرفراز ایرانی میگویید چه بپوش چه نپوش.
امیر حسین سلطان/تهران۳۵۷۵۶۶۵۲۲:۳۸:۰۵ ۱۴۰۳/۵/۱۷
با اینکه بهیچوجه قصد حتی تقاضا از جناب دکتر پزشکیان را ندارم اما صرفا از ایشان به عنوان شخص دوم کشور استدعا دارم در قضیه برخوردهای مکرر بعضا نامناسب و تاسف‌بار با دختران نوجوان هموطن کم توجه به مسأله رعایت حجاب تذکرات لازم قانونی را با توجه به انتظارات عموم از حضور جناب رئیس جمهور به دستگاه های ذیربط خاطرنشان سازند که موجب بسی امتنان خواهد بود. و من الله التوفیق با سپاس/دبیر بازنشسته ریاضی آموزش و پرورش شهر تهران
ناشناس۳۵۷۵۸۲۸۰۰:۵۷:۴۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
باز مظلوم نمایی ها شروع شد
ناشناس۳۵۷۶۰۸۸۰۸:۳۹:۳۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
متاسفانه این دختران جوان نه تنها به تذکرات اعتنایی نکردند و همان روز دوباره در محلی دیگر با همان وضعیت داغان ظاهر شدند بلکه فحش و توهین به ماموران هم داشتند و از دستور اونها سرپیچی هم کردند. در کجای دنیا میشه از مامور سرپیچی کرد!!
ناشناس۳۵۷۶۱۰۳۰۸:۵۱:۳۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
پس رعایت قانون رسمی کشور و احترام به نیروی نظامی و مامور دولت چه میشود؟
ناشناس۳۵۷۶۸۱۵۱۶:۲۴:۱۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
قرار نیست که دختران ما باهر پوشش نامناسب بیرون بیان آنوقت انتظار هم داشته باشیم که مسئولین رد بالا هم ازاین کارشون حمایت کنند البته ما انتظا رمون از رئیس جمهور عزیزاین است که بعنوان امربه معروف از این طیف از دختران یاخانم های که باپوشش نامناسب وارد خیابون میشن دعوت به حفظ و پوشش مناسب کند .تا شان اجتماعی شان حفظ شود .
علیمراد مردانی۳۵۷۷۲۱۴۰۶:۳۷:۵۰ ۱۴۰۳/۵/۱۹
از مجلس و شورای نگهبان درخواست میشود هر چه سریعتر تکلیف لایحه عفاف و حجاب را معلوم کنید تا هم مردم با وظایف خود آگاه باشند و هم همه مسولان و دستگاه ها دخیل در امر عفاف و حجاب به وظایف خود عمل کنند.
ناشناس۳۵۷۵۶۷۳۲۲:۴۳:۲۸ ۱۴۰۳/۵/۱۷
شرم شرم شرم .
ناشناس۳۵۷۶۰۷۱۰۸:۲۵:۵۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
شرم بر برهنگی
ناشناس۳۵۷۶۷۴۹۱۵:۳۳:۲۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
شرم بر بدحجاب ها مرگ بر ضد ولایت فقیه
حمیرا پیرای۳۵۷۵۶۷۴۲۲:۴۳:۳۷ ۱۴۰۳/۵/۱۷
اینهمه گرفتاری تو ایران موج میزنه بی پولی قشر پائین جامعه ، تورم ، گرانی ، قیمت های سرسام اور اجاره و خرید خانه ، بیکاری ، از بین رفتن ازدواج جوانان ، دزدی و مواد مخدر ، وجود انبوه زباله در شهرهای ایران ، ازیاد بیماریهای قلبی و سرطان و قند و هزاران مشکلات دیگه تنها حجاب برای برخی مهم و ضروری لست؟
ناشناس۳۵۷۵۸۲۷۰۰:۵۷:۱۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
قضیه را بزرگ کردن و فیلم پخش می کنند تا به اهداف شومشان برسند
ناشناس۳۵۷۵۸۸۵۰۲:۲۷:۰۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
آدم میتونه کم بخوره هر روز یه مدل مانتو ولباس جدید نپوشه.ناخن نکاره ایقد هزینه برا آرایشگاه نکنه.ولی کار خلاف شرع وقانون کشور جایز نیست.
سیدکاظم۳۵۷۵۹۹۳۰۷:۱۱:۱۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
هر چیز جای خود.
سجاد۳۵۷۶۰۴۷۰۸:۰۷:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
دلیل ازدوج نکردن جوانان عامل اصلیش همین بی حجابی وبی بند باری ست خدا به همه ما برسه
عمران۳۵۷۶۲۷۳۱۰:۳۴:۵۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اگر هیچکدام از این مشکلاتی که فرمودید هم وجود نداشت باز هم حکومت حق ندارد برای مردم تعیین تکلیف کند بدون گرفتن مجوز از اکثریت. وقتی اکثریت مردم برخورد پلیسی با پوشش را نمیخواهند حکومت حق ندارد سر خود وارد این مساله شود، چه در وضعیت اقتصادی خوب، چه بد…
ناشناس۳۵۷۶۲۹۸۱۰:۴۵:۲۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
با بی حجابی هیچ کدام از مشکلاتی که گفتین حل نمیشه
ناشناس۳۵۷۶۳۳۱۱۱:۰۳:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
هر کسی وظیفه خودش رو انجام بده اونی که مامور هست بی حجابی رو جمع کنه نمی تونه کاری برای بیکاری منو شما انجام بده. پس بذارین هرکسی کارخودش رو انجام بده
ناشناس۳۵۷۶۶۵۱۱۴:۱۹:۱۸ ۱۴۰۳/۵/۱۸
این مشکلات را که پزشکیان رفع میکند. جرائم بی حجابی هم که ربطی به ایشان ندارد و قوه قضائیه رسیدگی می کند
حسن۳۵۷۶۶۵۶۱۴:۲۲:۴۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اولا درست می گی مشکل هست ولی بزرگنمایی کاذب نباید کرد. دوم اینکه رعایت قانون برای همه لازمه حالا در زمینه حجاب می تونه باشه، عبور از چراغ قرمز می تونه باشه، دزدی و..... چه فرقی می کنه وقتی قانون شکنی اتفاق بیوفته باید جلوش را گرفت.
ناشناس۳۵۷۶۷۰۲۱۴:۵۶:۳۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
دلیل نمیشه که بگی چون مشکل زیاد داریم یه مشکل فرهنگی هم ایجاد بشه و جلوش رو نگیریم
حسینی۳۵۷۶۹۰۲۱۸:۳۲:۰۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
درود بر شما حرف دل من هم هست یعنی فقط گیر دادن بی حجابی .دیگه مملکت مشگلی نداره به جز این .
ناشناس۳۵۷۷۰۶۲۲۲:۳۴:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
مهاجرین افغانی از قلم افتاد
فاطمه۳۵۷۷۲۱۰۰۵:۵۷:۳۳ ۱۴۰۳/۵/۱۹
آیا همه این مشکلات با بی حجابی و بی عفتی حل می شود؟
ناشناس۳۵۷۷۴۷۴۱۴:۳۵:۵۱ ۱۴۰۳/۵/۱۹
با سلام همه این بدبختیها سرچشمه اش بی بند و باری برخی جوان ها ،وبی فکری بزرگترها هست خدا همه رو به راه راست هدایت کنه انشاالله
بیگی29۳۵۷۵۶۷۶۲۲:۴۴:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۱۷
با اختیار یا بی اختیار مسول این رفتارها قوه مجریه است این عمل نه توسط قوه قضائیه و نه توسط قوه مقننه صورت گرفته است آقای رئیس جمهور و وزیر کشور پاسخگو باشند.
ناشناس۳۵۷۶۲۴۱۱۰:۱۹:۰۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
در تاریخ وقوع حادثه آقای دکتر پزشکیان سمت ریاست جمهوری ندارند
اکبر۳۵۷۶۳۲۷۱۱:۰۱:۱۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
از کی تا حالا نیروی انتظامی توسط قوه مجریه اداره میشه؟؟؟
ناشناس۳۵۷۵۶۸۹۲۲:۵۱:۱۴ ۱۴۰۳/۵/۱۷
الان پزشکیان باید قضیه گشت ارشاد رو حل کنه چن قول داده بود
ناشناس۳۵۷۷۱۹۴۰۴:۳۲:۵۸ ۱۴۰۳/۵/۱۹
پزشکیان به هرکسی میگه بیا کمکم کن طرف میگه جای من خوبه همینجا خدمت میکنم به مردم چرا مگه ریس جمهور ،ریس جمهور نیست
ناشناس۳۵۷۵۶۹۹۲۲:۵۹:۵۰ ۱۴۰۳/۵/۱۷
جسارتا با کم حجاب ها کاری نداشته باشن که بد تر کنن. پدر و مادری که از الان نتونن اداب ورسوم شیعه ای رو به فرزندان یاد بدن ،دیگه چه انتظار از نسل اینده که باز فرزندان همین بد حجاب های امروزی باشن! مردم تورو خدا تو تربیت فرزندان تون حساس باشید.
ناشناس۳۵۷۶۰۵۲۰۸:۱۳:۱۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
تربیت فقط حجاب نیست انتخاب پوشش از حقوق انسانی اولیه است در هیچ کشور مسلمانی حجاب اجباری نیست
علی۳۵۷۶۲۰۵۰۹:۵۸:۰۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
بچه ها الان بیشتر از اجتماع و رسانه های دیجیتال و اجتماعی تأثیر می پذیرند تا از پدر و مادر. با تورم افسارگسیخته پدر و مادر فقط می خواهند شرمنده خانواده نباشند . ضمنا چهل پنجاه سال پیش نیست که هر چه پدر مادر می گویند بچه ها چشم بسته قبول کنند .
ناشناس۳۵۷۶۸۲۱۱۶:۲۹:۴۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اونایی که اصلا شیعه نیستند و اصلا مسلمون نیستند آیا حق زندگی کردن ندارند.
ناشناس۳۵۷۶۸۷۰۱۷:۴۲:۵۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
تربیت یعنی حجاب ؟! برای من سخت کوشی و درستکاری و وطن دوستی و احترام به محیط زیست و حقوق حیوانات و انسان دوستی مهمه برام مهم نیست که چی پوشیدن و چه رنگی هستن
ابراهیم۳۵۷۷۰۱۱۲۱:۲۳:۲۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
تربیت صرفا الزام به حجاب ظاهری نیست ... ابعاد گوناگونی داره ... عفاف مهم تر از حجاب اجباری است ... در جامعه بسیار شاهد افراد ظاهر الصلاح اما بی عفت هستیم ...
فاطمه۳۵۷۷۳۷۸۱۱:۵۰:۰۴ ۱۴۰۳/۵/۱۹
شما فقط نگران حجاب نسل بعد هستید .اصلاببینید با این گرونیها جوانها ازدواج میکنند بچه دارمیشن بعد نگران باشین .الان یه نگاه به امار ازدواج وطلاق بندازین .بعد نظر بدین
ناشناس۳۵۷۵۷۰۰۲۲:۵۹:۵۶ ۱۴۰۳/۵/۱۷
هر جا حرف حق بزنی یا منتشر نمی‌شود. یا توهین حساب میشود
ناشناس۳۵۷۵۷۰۱۲۳:۰۱:۱۹ ۱۴۰۳/۵/۱۷
این رفتار موجب خوشحالی و خشنودی آمریکا و انگلیس روباه پیر میشود تا بهره برداری بکنند ، این برخوردها شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست ، ما اگر میخواهیم بر دلهای مردم جهان راه پیدا بکنیم این کارها موجب بهربردرای دشمنان میشود باید با مردم مهربان بود تا آنها هم به کشور و نظام عشق بورزند. الان دشمنان این فیلم ها نشان مردم جهان میدن و بهربرداری میکنند که به نفع هیچ کس در کشور نیست ، جای ایجاد فاصله باید نزدیکی و دوستی ایجاد شود ، یا علی
ناشناس۳۵۷۵۸۸۰۰۲:۱۴:۰۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
تاکی میخواهید تقصیر را گردن اینو اون بندازید
ناشناس۳۵۷۶۲۴۳۱۰:۲۰:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
بسیار عالی اول نهاد آموزش از تفکر غربی پاک کنند که ریشه بی حجابی در درجه اول به آن بر می گردد بعد..
داودحیدری۳۵۷۵۷۰۵۲۳:۰۲:۴۵ ۱۴۰۳/۵/۱۷
سلام ، ما باید فرهنگ جامعه خودمان را همسازی کنیم ، نمیشود یکی چادرو بسر یکی هم رنگ موطلایی ، در فرهنگ‌سازی ، هم بدون پاداش نمیشود ایجاد کرد ، اول باید چیزهایی که در داخل ایران تولید میشوند ارزان شود ، دوم ، اعتبار این موسسه ها کم شود ، سوم هیچ کسی حق ندارد بر دیگری عقاید خودش را تحمیل کنند ، چهارم خدمات دولتی را به اشخاصی بدهند که قشر متوسط جامعه هست ،وغیره ،یک کلام آخر الان کسانیکه عضو کمیته امداد هستند پولدارتر از من وشما هستند ، این قشر دهکها۱.۲.۳.هرکدام ماشین صفر و خانه تازه ساخت دارند ، کدام یک از فعالان بازارهایی محالی دارند این شرایط مالی را هیچ کدام چرا بیچارها ۵۰۰کار میکنند ۶۰۰ خرج می‌کنند ، برای همین نشاط جامعه از بین رفته
آیناز۳۵۷۵۸۸۱۰۲:۱۴:۴۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
این چه حرفیه ما عضو کمیته امداد هستیم نه خونه داریم نه ماشین نه کسب و کار جز یه مستمری ناچیز
ناشناس۳۵۷۵۹۵۴۰۵:۴۷:۱۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
با سخن شما کاملا موافق هستم
ناشناس۳۵۷۵۷۰۶۲۳:۰۴:۰۶ ۱۴۰۳/۵/۱۷
این گشت ارشاد رو کلا جمع کنید.
واوی۳۵۷۵۹۸۶۰۶:۵۸:۰۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
ملاک قانونه..البته باید برخورد مناسب بشه نه اینکه چندتا خانم بی ادب فحاشی کنه ومامورین هم ساکت باشن.. هرزگی در اقتصاد و فرهنگ باید از بین بره
ندا۳۵۷۵۹۹۰۰۷:۰۶:۲۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
تا بعضی ها هر کاری که خواستند بکنن
ناشناس۳۵۷۶۰۷۴۰۸:۲۷:۰۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
تا گستاخ تر بی بندو باری شود!!!
عمران۳۵۷۶۲۷۴۱۰:۳۶:۴۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
خواسته اکثریت مردم همین هست منتهی یک گروه خاص کشور را به گروگان گرفته اند.
کسی برای خودش۳۵۷۶۲۸۰۱۰:۳۸:۴۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اینجا یه کشور اسلامیه باید جلوی بی حجابی گرفته شود.
علی۳۵۷۶۳۶۲۱۱:۱۶:۵۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
بله تا گناه وفحشا زیاد بشه .
هادی معصومی شوراب سوادکوه کدوک۳۵۷۵۷۱۲۲۳:۰۹:۴۷ ۱۴۰۳/۵/۱۷
سلام علیگم حجاب عفت زن هستش
ناشناس۳۵۷۶۰۹۲۰۸:۴۴:۰۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
این نظر شماست ؟! حجاب داشته باش ولی دیگران هم حق دارند انتخاب کنند و مطابق عقاید خود زندگی کنند
ناشناس۳۵۷۵۷۱۵۲۳:۱۱:۲۶ ۱۴۰۳/۵/۱۷
ممکنه پشت پرده هایی باشه هوشیارباشیم
محمد۳۵۷۵۷۱۷۲۳:۱۲:۰۷ ۱۴۰۳/۵/۱۷
تو اظهارات کلیه نامزدها مدعی بودن برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند و همینطور پزشکیان هم چندین بار اشاره کرد با وجود وضعیت خودروهای ایرانی برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند. هنوز وزارت به مجلس معرفی نشدن ساز افزایش قیمت بنزین کوک شده.
محسن۳۵۷۵۷۱۹۲۳:۱۲:۱۸ ۱۴۰۳/۵/۱۷
این چه طرح‌های نه نیروهای پلیس راضی‌اند نه مردم اگر حجاب قانونه درست قانون و اجرا کنید اگر هدف چیز دیگست بحثش جداست این کار فقط شده تقابل پلیس و مردم یعنی هیچ سازمان دیگه ای نیست با حجاب برخورد کنه
ح م۳۵۷۷۴۶۷۱۴:۱۹:۰۰ ۱۴۰۳/۵/۱۹
اینقدرحجابو بزرگش نکیدچراتاچنین اتفاقاتی میفته همه میشن قاضی ویه حکمی صادرمیکنن ازخودشون چراازچیزای دیگه ای نمیگید .
معلم۳۵۷۵۷۲۰۲۳:۱۲:۳۲ ۱۴۰۳/۵/۱۷
همگان می دانند د‌ولت مجری سیاست های نظام است نه سیاست گذار.
ناشناس۳۵۷۵۷۲۲۲۳:۱۴:۰۹ ۱۴۰۳/۵/۱۷
اصلا ماموران حق ندارند کسی را اینطور توی خیابان بکشند .صدمه بزنند
ناشناس۳۵۷۵۹۶۷۰۶:۰۸:۱۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
همینا رو گفتن که هیچ ماموری نمیتونه حتی از خودش دفاع کنه واقعا شورش رو دراوردن اگه مامور هیچی نگه پس کی بهشون تذکر بده
ناشناس۳۵۷۶۴۲۷۱۱:۵۱:۴۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
یکسری هم با مامورقلابی فیلم درست کرده وپخش میکنندچون تنهاراه تجزیه ایران نفوذه .برای اینکه سدبشکند .
ناشناس۳۵۷۷۰۷۲۲۲:۴۰:۲۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
آیا هنجار شکنان حق دارند به ماموران هتاکی و فحاشی کنند و آنان را مورد حمله قرار دهند؟
ناشناس۳۵۷۵۷۳۲۲۳:۲۰:۲۲ ۱۴۰۳/۵/۱۷
اگه راست میگید اعتراض مدافعان حجاب هم منتشر کنید کم نیستن کسایی که از بیحجابی ناراحتن وموافق گشت ارشادن
ناشناس۳۵۷۶۰۶۱۰۸:۲۰:۰۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اینکه ما میبینیم که فقط مدافعان حجاب اجباری تریبون و امکانات برای ابراز وجود دارند چندی پیش در استادیوم آزادی هم تجمع کردند صدا سیما کلا تریبون آنهاست هنوز کمه ؟!
ناشناس۳۵۷۶۲۱۷۱۰:۰۴:۳۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
راهش بی احترامی وزورنیست
ناشناس۳۵۷۶۲۷۸۱۰:۳۷:۳۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
من یک چادری ام با این وضع پوشش دختران وطنم مشکل ندارم چون میخوام آزادانه و با انتخاب خودم حجاب داشته باشم اونا هم انتخابشون اینه.
عمران۳۵۷۶۲۸۲۱۰:۳۸:۴۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
در اقلیت محض هستید اما خودتان را صاحب انحصاری کل مملکت میدانید.
حاتمی۳۵۷۵۷۳۷۲۳:۲۶:۴۳ ۱۴۰۳/۵/۱۷
جایگاه زن ایرانی واقعا این نیست
ناشناس۳۵۷۶۰۷۷۰۸:۲۸:۱۸ ۱۴۰۳/۵/۱۸
بله این نیست دنبال تفکر غربی بروند و دنیا و آخرت را خراب کنند
ناشناس۳۵۷۶۵۶۱۱۳:۱۲:۱۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
زن ایرانی بایستی آنچه در هویت ایرانی هست را بهش احترام بذاره تا بشه بهش گفت زن ایرانی کسی که ندانسته یا لجوجانه دنباله رو ی غرب را می کنه و مطابق فرهنگ غرب رفتار می کنه چطور میشه بهش گفت زن ایرانی ؟
ناشناس۳۵۷۷۰۱۳۲۱:۲۳:۴۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
سلام و عرض ادب اگه اون دسته از دختران و زنان که فرهنگ برهنگی و زیر پا گذاشتن قانون رو پیش رو گرفتن بدونن پشت صحنه ی همه ی اینها امریکا و اسرائیل و سرویسهای جاسوسی این جنایتکاران هست که به دنبال رواج بی عفتی،و بی حیایی در زنان میخواهند کانون گرم خانواده ها رو از هم بپاشانند و در نتیجه از زن به عنوان برده جنسی استفاده کنند هیچ زن آزاده ای این روند رو انتخاب نمیکرد
ناشناس۳۵۷۵۷۴۰۲۳:۲۹:۳۴ ۱۴۰۳/۵/۱۷
عزیزان مملکت قانون داره بخدا بی حجابها را میبینیم خیلی ناراحت می شویم خیلی وضع جامعه خرابه.آقای رییس جمهور خانواده ولایی دارن.دخترش چادری وباحجاب.این قضیه راحل کنید.
ناشناس۳۵۷۶۰۲۳۰۷:۴۱:۳۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
یک سری هم به کشورهای دیگه بزنید یاد بگیرید انسان بودن را و عدم آزار و اذیت دیگران را.
ناشناس۳۵۷۶۰۶۶۰۸:۲۳:۴۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
من هم برخورد و تنش به دلیل حجاب را می بینم ناراحت می شم در دیگر کشورهای مسلمان زنان یا کاملا محجبه هستند یا حجاب عرفی دارند و با احترام و آرامش در کنار هم زندگی می کنند چرا ما باید مقابل هم بایستیم.
ناشناس۳۵۷۶۲۸۴۱۰:۳۹:۵۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
عزیز، یه محجبه با انتخاب خودش بهتره از صدتا محجبه به خاطر ترس است.
ناشناس۳۵۷۶۴۶۶۱۲:۱۸:۱۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
قانونی که فقط درصد کمی از جامعه آن را قبول داشته باشند قابل اجرا نیست چرا که از طرف اکثریت مردم جرم محسوب نمیشود....
م۳۵۷۵۷۴۷۲۳:۳۶:۰۹ ۱۴۰۳/۵/۱۷
متاسفم
مهری۳۵۷۵۷۵۱۲۳:۳۹:۱۷ ۱۴۰۳/۵/۱۷
باید با افراد هنجار شکن برخورد بشه و جمع بشن
ناشناس۳۵۷۷۴۴۸۱۳:۳۸:۴۱ ۱۴۰۳/۵/۱۹
چه بهتر که نظام مقدس قضیه حجاب را به آرای مردم واگذار کند ویکبار برای همیشه این تقابل مردم را ریشه کن نماید تا دیگر شاهد اینگونه کج سلیقه گیها نباشیم ومردم بارفراندم مشکل را حل کنند
ناشناس۳۵۷۵۷۵۹۲۳:۴۵:۲۵ ۱۴۰۳/۵/۱۷
پنجاه درصد نشاط جامعه به امنیت روانی بستگی دارد
ناشناس۳۵۷۵۷۶۹۲۳:۵۵:۰۵ ۱۴۰۳/۵/۱۷
نظر می دیم چرا رد می کنید
ناشناس۳۵۷۶۰۱۸۰۷:۳۲:۰۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اگر همه جوانان کار داشته باشن مسئله حجاب حل میشه
م ح۳۵۷۵۷۷۴۰۰:۰۲:۰۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
واقعاجای تاسف داره
ناشناس۳۵۷۵۷۷۶۰۰:۰۵:۴۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اینکه نشدهرکسی که چادرومقنعه برسرومعجبه باشدوازلحاضی تأمین وهرجهتی حمایت شودبه زنان ودختران این سرزمین گیر دهد. مملکت که متعلق به پدران شمانیست.
ناشناس۳۵۷۷۰۳۴۲۱:۵۸:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اگه کسی قانون این کشور رو رعایت کنه کسی کاری بهش ندارد ،اون جوانی که تو مرز شهید میشه اون جوان کشورت نیست؟ چرا راجب اونا چیزی نمی گید
ناشناس۳۵۷۷۱۱۸۰۰:۰۵:۳۳ ۱۴۰۳/۵/۱۹
خدا به انسان مخصوصا خانم هاکرامت بخشیده باحیاوحجاب . پس چرا حیوانات حجاب ندارن چون به انداره انسان کرامت ندارن .سعی کنیم کرامت خودرا حفظ کنیم .فردای محشر جوابگو خواهیم شدتا شرمنده نشویم. انشالله
ناشناس۳۵۷۷۲۴۰۰۸:۲۹:۰۰ ۱۴۰۳/۵/۱۹
مملکت متعلق به عده ای قلیل که با بدحجابی امنیت روانی جامعه را بر هم میزنند هم نمی باشد.
ناشناس۳۵۷۵۷۷۷۰۰:۰۷:۰۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
در دولت پزشکیان اقای ظریف وزیر امور خارجه است. عراقچی هم سهم قطعی آقای ظریف در دولت است. از عراقچی پرسیدند، حالا در مقابل گستاخی اسراییل چه کنیم؟ او گفت به شورای امنیت شکایت می کنیم. یعنی شکایت را پیش قاتل می بریم. حاصل کلام: عراقچی همانا ظریف است.
ناشناس۳۵۷۵۷۸۲۰۰:۱۲:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
همه چیز را آزاد کنید . نتیجه بهتری می گیریم از حجاب گرفته . تا مواد مخدر و غیره
ناشناس۳۵۷۵۸۴۶۰۱:۱۲:۵۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
حجاب اجباری چه ارتباطی به مواد مخدر دارد ؟ مغلطه نکن عزیز دل برادر کار زشت گشت ارشاد قابل دفاع نیست
ناشناس۳۵۷۵۸۵۳۰۱:۲۵:۳۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
مغلطه و سفسطه
ناشناس۳۵۷۶۶۷۵۱۴:۳۱:۰۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
آفرین حرف درستی زدی هرچی اینطوری کنن بدتر کار به جایی رسیده مقطع ابتدایی رو از هم جدا کردن .
ناشناس۳۵۷۵۷۸۴۰۰:۱۳:۱۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
روزنامه جوان حالا یادش افتاده از رهبری نباید خرج کرد؟
ناشناس۳۵۷۵۷۸۵۰۰:۱۵:۳۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اگر مو بایدپوشیده بماندپس لب زن و چشماش چی؟ و اینکه کشورهای دیگر چون ع
ناشناس۳۵۷۶۰۸۱۰۸:۲۹:۱۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
کل انسانها علاوه بر مو چشم و لب هم دارند آیا این موضوع خیلی عجیبه و باید پوشیده بشه که شماها نبینید ؟!
ناشناس۳۵۷۶۳۴۷۱۱:۰۹:۲۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
یعنی شما حدود پوشش زن رو نمیدونی؟ فقط دست ها تا مچ و گردی صورت دیده بشه لب هم توی همین صورت واقع شده. مگه این روسری یا شال چقدر وزن داره؟!!
ناشناس۳۵۷۶۵۹۷۱۳:۳۶:۳۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
مو باید پوشیده شود لب چشم اشکال ندارد حرفی که خدا و پیغمبران گفتن.
ناشناس۳۵۷۶۹۵۷۲۰:۰۳:۰۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
مقدار حجاب را دین مشخص کرده است ما از خودمان نمی‌توانیم حکم صادر کنیم
هم وطن۳۵۷۵۸۰۰۰۰:۳۰:۱۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
کل ماجرا باور کردیم همینطوره که گزارش دادید
شهروند۳۵۷۵۸۰۸۰۰:۳۹:۲۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
این آقایون مسولین رده بالای فراجا تا کی می خواهند شاهد این موضوعات باشند .
اسی۳۵۷۵۸۱۰۰۰:۴۰:۴۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
رییس جمهوری که نمیتونه در انتخاب کابینه خود نظر بده فردا روز چگونه می‌تونه کشور را اداره بکند.
علی۳۵۷۵۸۱۳۰۰:۴۲:۰۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
از زمانی دختران ما با پوششی که مد نظر خودشان بوده در خیابانهاتردد میکنن چشما پاک تر شده آند به احترام لباس پوشیدنشان سرها به پایین بوده و ناموس خودشان میدانن
مجید محاوی۳۵۷۵۸۱۶۰۰:۴۶:۳۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
الان همه کارها درست شد فقط این روسری مانده؟
ایرانی۳۵۷۵۸۲۰۰۰:۴۹:۵۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اگرقانون اجراشودوهمه دربرابرقانون برابرباشن وافرادفراترازقانون پاسخگوباشن مشکلات خودبه خودحل خواهدشد
ناشناس۳۵۷۵۸۲۴۰۰:۵۳:۱۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
تو مملکت ما بی حجابی جا ندارد.
جعفر۳۵۷۵۸۳۳۰۱:۰۱:۴۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
حجاب را فرهنگ سازی کنید الان مادران چادری نمیتوانند دختران خود را چادری کنند ، با زور نمیشود ، خداوند نماز را واجب کرده وایا اجبار در خواندن نماز را دستورداده است حجاب هم واجب است ولی اجبار تکلیف نیست .
ناشناس۳۵۷۵۸۳۴۰۱:۰۲:۳۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
گشت ارشاد یعنی چی؟ یعنی هدایت، راهنمایی و برخورد نکو. به نظر من در گام اول ماموران فاقد تخصص و دانش و دارای خوی خشن می بایست خودشان هدایت و ارشاد شوند.
کوثر۳۵۷۵۸۴۳۰۱:۱۲:۰۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
با سلام و تحیت فارغ از هرگونه مسئله ای باید به این نکته مهم و اساسی اشاره کردکه اولا ماموران نیروی انتظامی ،مامور قانون و اجرای وظایف محوله هستند و همه مردم باید و لابد به این امر احترام گذاشته و خود را موظف به اجرای آن بدانند و هرکسی که تن به اجرای قانون ، آنهم از طرف ماموران نیروی انتظامی ندهد ، باید تبعات آنرا هم بپذیرد!!! باید به این نکته هم اشاره کرد که مقاومت در برابر اجرای دستور پلیس ، خودش عملی غیر قانونی و مستوجب برخورد قضایی است. چرا و به چه دلیل ، حرمت پلیس در جامعه نادیده گرفته میشود و صحبتهای بسیار سطح پائین در مورد آنان مطرح شده و در بین مردم از اعتبار پایینی برخوردار میشوند؟!!! وقتی به پلیس دستور و یا ابلاغی برای اجرای قانون داده شد ، همگان باید به اجرا و انجام آن تن بدهند و این باید تبدیل به فرهنگ در بین آحاد مردم شود. حالا یک وقتی موضوع مربوط به آمران به معروف است ، آن موضوعی متفاوت است ، ولی وقتی صحبت از پلیس رسمی کشور میشود دیگر تعلل و مماشات وجهی ندارد!!! چون اگر اعتبار و آبروی پلیس ، خدشه به آن وارد شود ، دیگر هیچ کسی تن به قانون نداده و در برابر هر چیزی مقابل پلیس موضع گرفته و مقاومت میکنند و اصطلاحا سنگ روی سنگ بند نمی شود؟!!!!! پس باید به پلیس احترام گذاشت و رعایت حال او را کرد و اگر در موضوعی پلیس خلاف قانون عمل نمود ، باید با رعایت اصول آن ، نسبت به خلاف پلیس اقدام مقتضی بعمل آورد و حرمت پلیس را حفظ نمود. ولله الحمد
ناشناس۳۵۷۵۸۴۴۰۱:۱۲:۲۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
تا آنجایی که تو فیلم مشخص هست بحث فحاشی نبود، انگار یکی زنگ زده و آنها وقتی رسیدند خانومه مثل عقاب در حال شکار روی سر دختره فرود اومد، فرض فحاشی درست نباید کسانی که در حالت تعادل روانی نیستند رو مامور کرد، کسی که تعادل روانی داشته باشه فقط قانون رو اجرا میکنه
ناشناس۳۵۷۵۸۵۸۰۱:۳۸:۱۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
با بی حجاب باید برخورد شود
ناشناس۳۵۷۵۸۶۱۰۱:۴۲:۲۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اولین قدمی که دولت باید بردارد باید با بی حجابی مبارزه کند.
ناشناس۳۵۷۵۸۶۵۰۱:۴۹:۳۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
من نمیدونم چرا وقتی پلیس مجرم های دیگه رو به هر نحوی دستگیر میکنه همه تشویق میکنن ولی وقتی کار به کشف حجاب و بی قانونی های علنی دینی میرسه همه کاسه ی داغتر از آش میشن و دلشون برای اون متخلف کشف حجاب کرده و هتاک به پلیس میسوزه؟؟؟!!!
ناشناس۳۵۷۵۸۹۸۰۲:۵۷:۰۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
دلیلش معلومه عوام معمولا زود جو گیر میشن همین ها اگر ببیند توی امریکا یا انگلیس با زنان شهروند همانجا برخورد تند و خشن میشود و آنها را می کشند عین خیالشان نیست بلکه اظهار خوشنودی هم می کنند و ازاون مثلا پلیس های جنایتکار طرفداری می کنند ب.
سکینه جوادی۳۵۷۵۹۰۶۰۳:۳۸:۳۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
همونطور که ما هم نمیدونیم چرا وقتی کشورایی مثل لبنان و فلسطین خیلی از دختراشون بدون روسری میگردن حتی فیلم هاشون که پخش میکنن حجاب کاملی ندارن براتون عزیز هستن و توهین نمیکنید اما همون پوشش رو هموطن خودتون داشته باشه به چشم بد نگاش میکنید و ازش نفرت دارید!
ابوالفضل۳۵۷۵۹۴۹۰۵:۴۱:۵۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
احسنت بسیار زیبا و به جا بود سخن شما دوست عزیز ما تو کشور اسلامی داریم زندگی می کنیم وباید تابع قوانین اسلام باشیم ما که دم از منتظران ظهور می زنیم کمترین کاری که برای ظهور حضرت ولی عصر میتونیم انجام بدیم حفظ حجابه
کریم آواره۳۵۷۵۹۵۳۰۵:۴۷:۰۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
بحث سر حجاب نیست بحث سر برخورد ماموران گشت ارشاد هست .
ناشناس۳۵۷۶۰۵۳۰۸:۱۳:۲۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
چون عمل دزدی رو کل جامعه باهاش مخالف هست ، ولی در خصوص حجاب چه قانون باشه و چه نباشه بدنه مردم نمی پذیرند و واکنش منفی دارن
ناشناس۳۵۷۶۰۷۶۰۸:۲۷:۴۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
چون دستگیری دزد و قاتل و قاچاقچی و اوباش در تمام دنیا متداوله ولی دستگیری و برخورد برای روسری فقط در ایران وجود داره مردم با تحمیل حجاب به زنها موافق نیستند و عقیده دارند که شبیه تمام کشورهای جهان زنهای ما باید حق داشته باشند با توجه به فرهنگ خانواده و طرز فکر خودشان پوشش را انتخاب کنند
محسن۳۵۷۶۰۷۹۰۸:۲۸:۴۸ ۱۴۰۳/۵/۱۸
آخه بی حجابها کاری ودرگیری با باحجابها ندارن وجرمی نکردن که بخوان دستگیر بشن. ختم کلام وظیفه پلیس دستگیری مجرمه نه چندتا دختر بدون روسری.
ناشناس۳۵۷۶۰۸۰۰۸:۲۹:۱۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
پروژه دوقطبی سازی
ناشناس۳۵۷۶۰۹۰۰۸:۴۱:۵۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
مردم با دستگیری زنها به بهانه روسری موافق نیستند
ناشناس۳۵۷۶۲۱۶۱۰:۰۴:۲۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
دوست عزیز دین فقط حجاب نیست رباخواری و اختلاس و دزدی و ویژه خواری و ریاکاری و دروغگویی و تهمت زدن و ظلم هم حرام خداست و در قرآن مجازات مشخص داره ولی حجاب در قران یک توصیه به زنان مومن و همسران پیامبر است که از بقیه باز شناخته شوند باید از شما پرسید چرا حرام های خدا که مجازات مشخص دارند را رها کرده اید و چسبیده اید به توصیه دینی ؟!
ناشناس۳۵۷۶۲۵۰۱۰:۲۴:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
به خاطر اینکه قانون برای رفاه و به نفع اکثریت جامعه نوشته می‌شود و برای ایجاد محدودیت نیست. در ترکیه با حجاب و بی‌حجاب در کنار هم کار و زندگی می‌کنند و چنین نیست که سرشون توی زندگی هم باشه. مهم انسانیت و دوستی افراد است. متاسفانه عده ای در ایران به اجبار می‌خواهند پوشش مورد نظرشان را به مردم تحمیل کنند.
ناشناس۳۵۷۶۲۵۵۱۰:۲۶:۲۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
چون پوشش حجاب اجباری از نظر مردم ایران یک موضوع کاملآ شخصی است و جرم محسوب نمیشود ، قانون باید ابتدا مورد وثوق اکثریت جامعه باشد تا از سمت همان مردمان جامعه مورد احترام قرار بگیرد.
ناشناس۳۵۷۶۳۰۳۱۰:۵۰:۰۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
بی قانونی دینی فقط بی حجابی است ؟ رباخواری بانکها و اختلاس و دروغگویی نیست !؟
ناشناس۳۵۷۶۴۰۷۱۱:۴۱:۵۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
چون بیحجابی جرم نیست
علی۳۵۷۶۴۴۱۱۱:۵۸:۱۸ ۱۴۰۳/۵/۱۸
چون این خواست اقلیت است
ناشناس۳۵۷۶۴۵۳۱۲:۰۴:۳۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
در جامعه ی امروز عرف حرف اول را میزند...
ناشناس۳۵۷۶۴۷۵۱۲:۲۲:۳۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
هر قانونی ابتدا باید مورد وثوق مورد تایید اکثریت جامعه و کشور باشد تا مورد احترام و رعایت همان جامعه و اکثریت هم واقع شود
ناشناس۳۵۷۶۵۰۶۱۲:۳۹:۳۸ ۱۴۰۳/۵/۱۸
چون حجاب جرم نیست ما جرمش کردیم.
ناشناس۳۵۷۶۵۵۸۱۳:۱۰:۳۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
حجاب شخصیت یه زنه چون این دستور خداونده شما نگاهتون فقط این دنیا ی مهم اون دنیایه
ناشناس۳۵۷۶۶۳۴۱۴:۰۶:۳۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
خودت داری میگی مجرم کسی که جرمی مرتکب شده. اینا مگه جرمی مرتکب شدند؟
زهرا۳۵۷۶۶۹۵۱۴:۴۹:۳۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
یعنی شما متهمان و مجرمان رو با یه زن یا دختر که فقط موهاش بیرونه یکی میدونی؟
علی۳۵۷۶۷۱۲۱۵:۱۱:۳۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
چون توده مردم به قوانین مربوط به حجاب انتقاد جدی دارند و این افراد را دختران خودشون ميدونند
ناشناس۳۵۷۶۹۲۸۱۹:۲۸:۲۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
بی حجابی جرم نیست توهم افراطیون است .
ناشناس۳۵۷۶۹۵۸۲۰:۰۳:۴۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
چون هدف ترویج بی‌حجابی است
ناشناس۳۵۷۷۰۱۰۲۱:۲۲:۳۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
برای اینکه یک دزد به دیگران خیانت کرده وضرر زده ولی بد حجاب به کسی ضرر نرسانده فقط خودش پیش خدا گنه کرده مثل کسی که نماز نمی خواند .
ناشناس۳۵۷۷۰۸۹۲۲:۵۴:۲۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
دمت گرم
ناشناس۳۵۷۷۱۲۲۰۰:۰۹:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۱۹
این برخوردها جرم آشکار و جنایت است
ناشناس۳۵۷۷۱۲۶۰۰:۱۶:۳۸ ۱۴۰۳/۵/۱۹
احسنت خیلی عالی بود
ناشناس۳۵۷۷۱۳۳۰۰:۲۹:۴۵ ۱۴۰۳/۵/۱۹
چون پلیس از مالیات من حقوق میگیره که محافظ جان و مال ما باشه نه با دخترانمان اینگونه رفتار کند .
ناشناس۳۵۷۷۱۸۸۰۳:۳۴:۲۴ ۱۴۰۳/۵/۱۹
خب پاسخ شما کاملا واضح و روشنه... چون قانونی، قابل اجرا هست که اکثریت جامعه قبول داشته باشند، به عنوان مثال وظیفه ذاتی پلیس در دستگیر کردن دزد و سارقین که همه این قانون را قبول دارند و به همین علت قابل اجرا هست...
ناشناس۳۵۷۷۲۳۰۰۷:۴۳:۰۱ ۱۴۰۳/۵/۱۹
رباخواری و اختلاس و دزدی و دروغگویی جزو حرام های دینی نیست؟ چرا شما ها روی ابن موارد حساس نیستید ؟
محمدرضا۳۵۷۷۲۴۲۰۸:۳۱:۰۸ ۱۴۰۳/۵/۱۹
عزیز من بخاطر اینکه خودشون بیحجابی رو دوست دارند و اون کسی مخالفه برخورد هست که خودش بی بندوباره
سید محمد۳۵۷۷۲۶۳۰۹:۱۰:۵۷ ۱۴۰۳/۵/۱۹
بخاطر اینکه اون کسی که دزد و قاتل و زورگیر هست به مردم آسیب روحی روانی و مالی میزنه ولی اون دختر چه آسیبی به مردم میزنه.
ناشناس۳۵۷۷۳۱۸۱۰:۳۱:۱۷ ۱۴۰۳/۵/۱۹
کاملا موافقم
رضا۳۵۷۵۸۷۰۰۲:۰۰:۴۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
سلام .‌‌برخوردبا دو دختر نوجوان در تاریخ اول تیر ماه رخ داده است . آقای پزشکیان در پانزدهم تیرماه انتخاب شده است . و هفتم مرداد ماه حکم تنفیذ خود را گرفته است . آقای پزشکیان باید پاسخگوی زمانی باشد که در قوه مجریه هیچکاره بود ؟! کمی تعقل بد نیست .
جواد۳۵۷۵۸۸۲۰۲:۲۰:۳۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
حجاب ندارن به درک ولی توی یه کاریشون موندم چرا برخی خانمها سیگارمیکشند
ناشناس۳۵۷۵۸۸۴۰۲:۲۴:۲۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
خوب یه دختر بچه گیرم حجابی هم رعایت نکرده باشه نباید چنین رفتاری باهاش بکنن .
خلیل۳۵۷۵۸۸۶۰۲:۳۱:۲۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
از نطر ملت اینکه چه فیلمی از چه زاویه ای در اختیار دادستان قراردارد مهم نیست چراکه ابن فیلم در فضای مجازی منتشر شده در کنار سایر فیلم‌ها مدارک مهمی هستند که دادستان باید بر اساس آن تصمیم بگیرد وخدا کند که این تصمیمی براساس عدل وانصاف باشد .
ناشناس۳۵۷۵۸۸۸۰۲:۳۶:۴۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
باید برخورد بشه چون که بی حجابی بیشتر شده.
م۳۵۷۵۸۹۱۰۲:۴۱:۳۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
من کلا با بدحجابی مخالف هستم اما این روش درست نیست
ناشناس۳۵۷۵۸۹۴۰۲:۴۷:۵۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
این جوانان نه شغلی دارند نه ازدواج کردن نه مسکن نه جهزیه دارند نه درآمدی نه آینده‌ای چکار بکنند.
ناشناس۳۵۷۵۹۰۲۰۳:۱۷:۰۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
الان این که ملت رو ازاد بزارند هرکی دلش خاست چادر سر کنه و هرکی نخاست نکنه مشکلش کجاست چرا باید بازور دخترارو وادار کرد به حجاب ما تا موقعی که به اعتقادات همدیگه احترام نزاریم وضعمون همینه .
التمیات۳۵۷۵۹۰۳۰۳:۲۷:۵۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
باید قبول کرد تو کشور ما حجاب اجباری هست .
ناشناس۳۵۷۵۹۱۲۰۴:۰۲:۲۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
سلام چرااین همه بدحجابی ورفتارغیرمعقول درجامعه شکل گرفته واین همه مردم انقلابی اعتراض دارند دادستان تهران هیچ عکس العملی رانشان نمی دهداین همه شکایت ازروحانی وظریف شده دادستان پیگیری نکردوهزاران سئوال دیگر
ناشناس۳۵۷۵۹۱۴۰۴:۱۳:۴۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
به مردایی که شلوارک و بلوز استین‌کوتاه و تنگ میپوشنم یه تذکری بدین .
مرتضی۳۵۷۵۹۱۶۰۴:۳۱:۵۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
حرف زور هیچوقت به ایرانی جماعت نزن.بیشتر لج می‌کنه.اول مملکت خودت برس بعد گیر بده به حجاب.مشکل مردم حجاب نیست.اقتصاد است.امیدوارم دکتر پزشکیان کارشو بخوبی انجام میده.من تنها کسی که بهش ایمان دارم همین پزشکیان.
ایرانی۳۵۷۵۹۲۵۰۴:۴۹:۴۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
حجاب قانون کشوره. جامعه بدون قانون یعنی جنگل. با بی حجابی باید مانند سایر جرائم برخورد بشه. #حجاب_بلوغ_فکری_است. #قانون_اختیاری_نیست.
ناشناس۳۵۷۵۹۲۷۰۴:۵۸:۵۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
عدم برخورد کافی و لازم با مامورین خاطی .باعث سو استفاده بعضی دیکر از مامورین می شود بنابراین به لحاظ پیشگیری از جرم و نارضا یتی مردم بهتر است گشت ارشاد از سطح جامعه و یا طرح نور جمع آوری شود
اکبر۳۵۷۵۹۳۱۰۵:۰۹:۴۸ ۱۴۰۳/۵/۱۸
هر کشوری دارای قوانین خاص خود را دارد وهر شهروندی موظف به رعایت قانون همانطور در فیلم مشاهده شده آن دو دختر به عمد با آن پوشش نام مناسب در سطح شهر حضور داشته تا به نوعی به قانون دهن کجی کرده باشند.
معلم ریاضی با ۲۰ سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش۳۵۷۵۹۳۴۰۵:۱۶:۰۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
والله الان دیگه برخی از زنها و دخترها بدون روسری و با وضع زننده دارن رفت و آمد میکنن و کسی کاریشون نداره، دود این وضعیت تو چشم خانواده های ایرانی میره، این راهیست که غربی‌ها رفتند و آخرش انحطاط اخلاقی جامعه ست
عباس۳۵۷۵۹۴۸۰۵:۴۱:۳۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
ما بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰تا چه زمانی می‌باید بابت مطالبات بحق خود بابت اصلاح احکام و نشستن رتبه بندی در حقوق خویش صبر کنیم؟!!!!
ناشناس۳۵۷۵۹۶۲۰۵:۵۸:۲۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
آقا دیگه تاریخ این رفتارها گذشته.
ناشناس۳۵۷۵۹۷۰۰۶:۱۲:۴۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
سلام بی حجابی در جامعه کم کم دارد زیاد می شود خانم ها ودختر هایی که حجاب رعایت نمی کنند درمعرض خطر دزدان هستند خودشان باید بفهمند که رعایت حجاب برای امنیت خودشان خوب است ‌مقصر بی حجابی بی بندوباری اول پدر ومادر ها هستند باید کارهای فرهنگی انجام شود با همکاری نیروی انتظامی و حوزه وسازمان تبلیغات اسلامی ان شالله
نگین ص۳۵۷۵۹۷۲۰۶:۲۳:۳۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
آقای پزشکیان گلی به جمالت لطفا واکنش نشان دهید.
محمد۳۵۷۵۹۸۹۰۷:۰۵:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
هنوز هیچی نشده ،اقای عبدی شروع کرد ،دارند بابت وزرا بجون هم میافتند.
ناشناس۳۵۷۵۹۹۵۰۷:۱۴:۳۸ ۱۴۰۳/۵/۱۸
مسئله حجاب فرق میکند فقط قشربی حجاب که یواش یواش موجب بی نظمی واخلال درجامعه خواهندشد.
مریم۳۵۷۵۹۹۶۰۷:۱۵:۲۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
زمان پیامبر بعد 9سالگی دین انتخاب میکردی نه به اجبار و نداشتن حجاب مجوز شکستن حریم جسمی و روحی آدمها نبود. پیامبر دست دزد رو قطع کرد نه سر بی حجاب رو
محمد۳۵۷۶۰۱۵۰۷:۳۰:۱۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
بزرگترین مسئله کشور تورم هرج ومرج وگرانیه اما اصلا نه دولت ونه مجلس انگارتوباغ نیستند وبا دخالت‌های قهری وبیجا درنوع پوشش دیگرکاسه صبرمردم رالبریزکرده اندکلا باید گشت ارشاد برچیده شود
ناشناس۳۵۷۶۰۱۷۰۷:۳۱:۲۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
توفیلم کجا مامور به آن دوخانم تذکر می‌دهد که درمتن نوشته تذکر داد .
ناشناس۳۵۷۶۰۱۹۰۷:۳۲:۱۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
بعد از بررسی فراوان و ورود و خروج دادستانی و ... بالاخره مشخص خواهد شد که مقصر حادثه اولا همان دو دختر بی حجاب هستند که اینطور در خیابان ظاهر شده اند ثانیا پدر و مادر آنها هستند که دخترانشان را اینطور تربیت کرده اند
شهروز۳۵۷۶۰۲۶۰۷:۴۶:۳۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
من که امیدی به اینکه با ماموران خاطی برخورد بشه ندارم.
ناشناس۳۵۷۶۰۶۴۰۸:۲۲:۲۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
حجاب زن عفت اوست وانسانیت او .
hasanikoravesh@gmail.com۳۵۷۶۰۷۸۰۸:۲۸:۲۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
چرا بعضی انتظار دارن چون وضع اقتصادی داغونه پس مردم آزادن هنجارشکنی کنند.
ناشناس۳۵۷۶۰۹۱۰۸:۴۳:۱۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
حجاب فقط برای زن نیست برای همه است چه زن چه مرد. من خودم با بگیر و به بند گشت ار شاد موافق نیستم چون مردم رو با یکدیگر و پلیس ودولت دشمن می کند نزاع ودرگیری رو زیاد می کنه و مردم رو به همدیگر بی اعتماد می کنه و لطفا مثل کارهای دیگر ایران که هر کدام مردمی و جهادی شد نتیجه داد به این کار هم خود مردم را مسئول کنید بهتر نتیجه می گیرید
انسان۳۵۷۶۰۹۴۰۸:۴۶:۱۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
یک لحظه اون دختر رو جای بچه خودت بزار این همه آدم حمله کنند و آسیب بزنند چون روسری سرش نبود چه ضربه روحی سنگینی بهش خواهد خورد.
مینا۳۵۷۶۰۹۵۰۸:۴۸:۰۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
شایدآن بی حجاب محب اهل بیت باشدومسلمان یاشیعه نباشدبه جای اینکه به سمت حجاب مشتاق شود دلزده خواهدشد
پویا۳۵۷۶۰۹۶۰۸:۴۸:۲۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
شرایط کشور طوریه که بیشترین وحدت و وفاق و انسجام داخلی نیازه، گشت ارشاد یا طرح نور که اکثريت جامعه طبق نظرسنجی‌ها مخالف اونن باعث افزایش نارضایتی عمومی و به طبع اون آسیب زدن به امنیت ملی هست. ثانیا خروجی این طرحها هم کاملا برعکسه و طی سالها تجربه مشخص شده نتیجه بخش نبوده. مسائل اجتماعی مثل حجاب رو عرف جامعه تعیین و حتی کنترل میتونه بکنه. و قانونی هم اگه در این خصوص باشه باید منطبق بر عرف جامعه باشه
حمید۳۵۷۶۱۱۳۰۹:۰۲:۲۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
طرح نور قطعا برای ردگم کردن است ازآنجایی که انتقادات زیادی به گشت ارشادشد فراجا تصمیم گرفت منتقدین به گردش ارشاد رادوربزندبنابراین تصمیم گرفت اسمش رابه طرح نورتغییردهد تا ازفشاروارده برگشت ارشادبکاهد.
ناشناس۳۵۷۶۱۱۸۰۹:۰۴:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
الان به کم حجاب و شل حجاب اصلا کاری ندارن. فقط به اشخاصی که کشف حجاب کردن اول تذکر میدن و اگر تمکین نکردن و پررو بازی درآوردن و به نیروی نظامی کشور هتاکی و فحاشی کردن بازداشت و به مقر پلیس برده میشوند.
وحید۳۵۷۶۱۲۳۰۹:۰۵:۲۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
خود قران می فرماید .لا اکراه فی الدین .در دین هیچ اجباری نیست .چرا زور خب اینطوری بعد یه مدت عادی میشه و مردم از روی ظاهر هم میتونن قضاوت کنن .
احمد۳۵۷۶۱۲۸۰۹:۰۹:۲۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
حتی یک آیه درقرآن نمی‌توانید پیداکنید بابدحجابها برخوردکنیدقرآن فقط به زنهای پیامبر توصیه کرده حجاب رارعایت کنند وهیچ مجازاتی برای این قشردرقرآن توصیه نشده درعوض برای دزدان محتکران واختلاسگران ورباخواران خواستاربرخوردشده .
ناشناس۳۵۷۶۱۲۹۰۹:۱۰:۰۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
واقعا گرانی در مملکت داره بیداد میکنه من یک مادر با سه تا فرزند درآمد نا چیز چیکار کنم شاید ماهی یک بار هم نتوانم از گوشت ومرغ استفاده کنم .پنج سال پسرم نامزد هست نتونسته ازدواج کنه هیچ حمایتی هم از بنده نشده شما را خدا وصع اقتصاد را درست کنید بعدشم وضع حجاب درست میشه .
همه۳۵۷۶۱۳۲۰۹:۱۱:۳۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
تو یه خانواده ۵ نفره همه عقاید مختلف اونوقت میخوان ۸۰میلیون رو کنترل کنن .
مرتضی۳۵۷۶۱۳۳۰۹:۱۳:۱۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
گول این حرفها رو نخورید به کشور دست درازی و دخالت کردن و مهمان کشی کردن باید جواب محکم داده بشه این حجاب هم قانونه. نه قانون ما بلکه قانون خدا حالا ما مجازات نکنیم آخرتی هست گرمای تابستان طاقت فرساست یا شعله ی جهنم؟ حالا یه عده نیان باز بحث اختلاس و گرانی پیش بکشن چون خودتون هم میدونید .هرچیزی جای خودش وخدا جای حق نشسته و موشکافانه زیر نظر داره
ناشناس۳۵۷۶۱۳۴۰۹:۱۵:۲۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
باید برخورد قاطع شود با ماموران چون اصلا هیچ قانون و احترامی بلد نیستن برای ملت قایل شوند.
ناشناس۳۵۷۶۱۳۸۰۹:۱۷:۲۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اخه این چه داستانیه ، از اونور به پلیس میگن بگیر از اینور به پلیس گیر میدن چرا گرفتی ، خب دختره مقاومت کنه تکلیف چیه ، با سلام و صلوات نمیره تو ون که ، پلیس این وسط گیر افتاده ، یا قانون و بردار یا پلیس و گیر نده ، خب طرف نیاد باید با زور ببرن دیگه زمین کشیده میشه جیغ داد میکنه ،والا کم گرفتاری داریم همه چیمون گل و بلبله ، پلیس رو مشغول دخترا کردن کار واحب تر نداریم که ،اعصاب ملت رو بهم میریزن با اینجور صحنه ها ، جوونا حجاب نمیخوان دیگه اکثریت هم هستن حالا هی زور بزن
امیر۳۵۷۶۱۴۰۰۹:۱۸:۴۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
مرگ برمروجان بی حجابی و نابودکنندگان بنیان خانواده درایران .
مینا۳۵۷۶۱۴۲۰۹:۱۹:۴۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اگربی حجابی بده چراکسی کاری به این بازیگرهای بسیاربی حجاب نداره؟ بازیگران ناخواسته الگوی جوانان ماهستن
نبوی۳۵۷۶۱۴۳۰۹:۲۰:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
به امیدا خدا وهمکاری دادستان محترم نظامی این مامورین به مجازاتی که لایق هستند برسند تا دیگه شاهد اینگونه اتفاق تلخ نباشیم
ناشناس۳۵۷۶۱۵۰۰۹:۲۴:۱۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
این دخترا وتموم خانمایی که قانون دین وشرع وعرف رو با به نمایش گذاشتن خودشون زیرپا میزارن اگه فکرمیکننن کارشون درسته چرا وقتی گشت ارشاد اونا رو میخادببره اینقد مقاومت میکنن ‌میبرنشون چندتا سوال وفوقش یه لچک براشون مامان عزیزشون میارن میندازن سرشون دیگه.
محمد۳۵۷۶۱۵۱۰۹:۲۵:۳۸ ۱۴۰۳/۵/۱۸
من نمی‌دونم چه کسانی اینقدر این خبر رو بزرگ میکنند ،از آب گل آلود ماهی میگیرن،اونایی که نقش میزنن مشکل اقتصادی و کار وزباله و،،،مگه حل شده،اتفاقا اصل مشکل از همین جا شروع شده،اون موقع که آدم های مثل شما سوراخ موش رو از ترس حضور در جبهه ،،،میخریدند یه سری جوون ها بخاطر ناموس ودین جونشون رو تقدیم این نظام کردن،اینجا ایران است پایگاه مهدویت،
بی نام۳۵۷۶۱۷۴۰۹:۳۸:۱۸ ۱۴۰۳/۵/۱۸
احسنت به این کار گشت ارشاد باید با بی حجابی برخورد بشه
الاهه لواسانی۳۵۷۶۱۷۸۰۹:۳۹:۰۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اگه گشت ارشاد نباشه هرج و مرج و فساد همه جا رو میگیره . مگه مملکت ما اسلامی نیست یه عده برای بوجود اورد فساد تقلا میکنن معلوم نیست چی میگذره در کشور ما
معصومه آگاه۳۵۷۹۸۷۸۱۷:۵۳:۵۵ ۱۴۰۳/۵/۲۲
خب لبنان و فلسطین و... هم مملکت اسلامی هستن... نمیبینی حجاب اجباری ندارن؟ حجاب باید واقعی باشه و نشانه میزان اعتقاد اسلامی.
ناشناس۳۵۷۶۱۸۳۰۹:۴۳:۱۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
حق نداشته با این دختر این طور برخورد کنه این دختر سنشون پایینه .
ناشناس۳۵۷۶۱۸۹۰۹:۴۵:۴۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
باید با مامورین برخورد بشه حق نداشتن این طور رفتار کنن .
ناشناس۳۵۷۶۱۹۲۰۹:۴۷:۲۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
به زور نمیشه هر چیزی رو به ملت تحمیل کرد .
ناشناس۳۵۷۶۱۹۳۰۹:۴۸:۳۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
بچه ده نودی که چشم باز کرده سرو کارش با گوشی اینترنت و اینستا گرام بوده چه انتظاری داری عیب از پدر ومادر نیست وقتی فضای مجازی تو جامعه حاکم است مطمئن باش با یه جور جنگ نرم روبرویی وکنترل این جنگ خیلی سخت تر از کنترل جنگ با توپ و تفنگ پس بیاییم خودمان را گول نزنیم و منطقی فکر کنیم
مهر۳۵۷۶۲۱۴۱۰:۰۳:۴۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
تورم داره کمر مردم رو خرد می کنه فقر بیداد می کنه شما اول چسپیدین چند تار موی زنها
ناشناس۳۵۷۶۲۲۰۱۰:۰۶:۳۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
آخه بیرون ماندن موی سر چه جوی ایجاد میکنه، صورت و لب و چشم که آرایش بکنی و بندازی بیرون بیشتر وسوسه داره یا موی خالی، باید بدن و دست و گردن پوشیده باشه شما اول باید مشخص کنید حجاب و پوشش برای خانمها کجای اعضاء بدن زن را باید پوشش بدید، طرف روسری سرشه ولی شلوار تنگ میپوشه پیراهن تنگ میپوشه اینکه بدتره.
ناشناس۳۵۷۶۲۳۰۱۰:۱۳:۱۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
کار فرهنگی و فرهنگ سازی با این روشهای برخورد قهری باعث نتیجه برعکس گروه سنی مخاطب خواهد شد که البته این به علت جرم انگاری موضوع اتفاق افتاد.
ناشناس۳۵۷۶۲۳۸۱۰:۱۸:۴۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
من نه بدحجابم ونه بی حجاب ولی خشونت جواب عکس می گیرد چرا کشور را به سویی نمی برید که مردم ازححاب استقبال کنند .
نگار۳۵۷۶۲۴۴۱۰:۲۰:۳۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
مگه پلیس ادمه عادی هست که بشه باهاش فحاشی کرد میخواید همه چی رو گردن مردم بیاندازید ؟
فریبرز۳۵۷۶۲۴۷۱۰:۲۳:۲۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
بعضی جوانان نسل جدید واقعاً وقیح و بی تربیت هستند. دست مامورین درد نکنه انشاالله خدا قوت
م.ر۳۵۷۶۲۶۰۱۰:۲۷:۱۸ ۱۴۰۳/۵/۱۸
بعضی ها هم یاد گرفتن تا پلیس میبینن خودشون میزنن به کولی بازی تا پلیس از ترس اینکه هجمه وارد نشه چیزی نگه ......
ناشناس۳۵۷۶۲۷۶۱۰:۳۷:۱۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
سلام چرا اینقدر ظریف اظهار نظر میکنه این دلقک سیاسی اصلا محبوبیت نداره اون باحمایت از پزشکیان باعث ریزش رایش شد
م۳۵۷۶۲۹۳۱۰:۴۲:۳۸ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اون دوتا دختر بی حجاب به مامور نیروی انتظامی فحاشی کردن باید مجازات بشن اینایی که معترضن بهتره بدونن اگر فردی در کشور آمریکا به پلیس توهین کنه پلیس به شدت با او برخورد می منه
فریبرز۳۵۷۶۲۹۵۱۰:۴۲:۵۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
روی صحبتم با مردم عزیزه. خودتون را بزارید جای مامورین نیروی انتظامی یا هر مأمور دیگه وقتی تذکر داد و با بی احترامی مواجه بشه مجبوره عکس‌العمل نشان بده.
حسین۳۵۷۶۲۹۹۱۰:۴۶:۰۸ ۱۴۰۳/۵/۱۸
دوتا دختربچه که پنهان شدند و میخوان گشت اونا را نبینه و پلیس دستگیر نکنه به اونا حمله میکنه اصلا مجال فحاشی به اونا داده شد.
ناشناس۳۵۷۶۳۰۴۱۰:۵۰:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
چه فرق می کندفیلم ازکدام زاویه گرفته شده است ...گشت ارشادراجمع کنید....
ناشناس۳۵۷۶۳۱۳۱۰:۵۵:۴۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
باسلام به نظر بنده با نیرو های گشت ارشاد بر خورد شود و کلاس های اخلاقی متوازن باشئونات انسانی گذاشته شود
ناشناس۳۵۷۶۳۱۵۱۰:۵۶:۱۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
چرا برخی خانواده ها اجازه می دهند که دخترانشان را با پوشش غیر اسلامی و قرآنی در خیابان‌ها بگردنند.
ناشناس۳۵۷۶۳۲۲۱۰:۵۹:۲۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
نمیدانم چرا هر وقت بحث حجاب می شود بحث گرانی می‌کنید؟ یعنی اگه زنان بی حجاب بشن گرانی و مشکلات اقتصادی حل می‌شوند ؟
بنده خدا۳۵۷۶۳۲۸۱۱:۰۲:۰۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
شما هایی که میگید برخورد بشه از راه درستش نه با زور
ناشناس۳۵۷۶۳۳۴۱۱:۰۳:۴۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
متاسفانه مامورین ما و نیروهای انتظامی هر کار بدی که می کنند میگن ما نبودیم ابنجوری نبوده خلاصه که به گردن نمیگیرند و از اشتباه خود دفاع و تکرار می کنند و شاکی هم دستش بجای بند نیست .
سرباز وطن۳۵۷۶۳۳۷۱۱:۰۵:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
عرض ادب واحترام کاش گشت ارشاد برای مسئولین و اختلاسگران بگذارند که باخون شهدا تجارت وخیانت میکنند این چه قانونی است که اجازه چنین برخوردی بامردم میدهند.دختران ایران زمین دختران ما وخواهران ما هستند هیج چیزی بابرخوردهای خصمانه درست شدنی نیست ما منکر زحمات پرسنل فراجا نیستیم ولی چنین برخوردهایی هم قابل قبول نیست.
ناشناس۳۵۷۶۳۴۴۱۱:۰۷:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
خیلی جالبه چند موضوع مطرح شده اما عموما برای بحث حجاب پیام گذاشتن ، قابل تامل نیست ؟؟؟!!!! قطعا باید به همه مشکلات و آسیبها رسیدگی کرد هم اختلاس هم گرانی هم ....وهم معضل بی حجابی اگر فردی عمدا علی رغم توصیه و تذکر به قانون تمکین نکرد و اصرار به رویه غلط خود داشت ، دقیقا چه کاری باید انجام داد؟ آیا با یک اقدام‌نادرست ، باید کل کار را زیر سوال برد ؟ واضح است یک عده یا عمدا یا سهودی و بدون اطلاع و قصد و غرض ، با زدن حرف ها و طرح مطالب به ظاهر قشنگ ،نمابشی ,تبلیغاتی و عوام فریب و ترساندن از برخی اتفاقات ، دنبال حذف اقدامات نیروی انتظامی هستند هر چیزی به جای خود آیا همه طرح نور بد ونادرست بوده؟
ناشناس۳۵۷۶۳۴۵۱۱:۰۷:۵۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
چرا اوایل انقلاب اکثر خانمها ودختران میل به حجاب داشتن وخودشان رعایت میکردن درصورتی که گشت ارشادی نبود چرا الان اکثرشون تمایل به حجاب ندارن، باید کارشناسان جمع بشن واین مسئله را بررسی کنند.
فرید۳۵۷۶۳۴۶۱۱:۰۸:۰۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
سلام و عرض ادب به همه هموطنان گرامی عزیزان من کشور ما کشوری اسلامی است راهنمای ما قرآن کریم واهل البیت (ع) هستند ماباید درچارچوب قرآن کریم وولایت عمل کنیم آنچه فرموده حلال واجب ومستحب و...عمل کنیم افرادی که خاطی هستند باید باهاشون برخورد شوند همه ما توی این جامعه زندگی می‌کنیم آزادی وبی بندوباری که باعث آلودگی جامعه میشه وبیماریهای زیادی ببار می‌آورد باید کسانی که باعث این مشکلات درجامعه میشن درنزد خداوند جوابگوی حق الناس باشند .
همدم۳۵۷۶۳۵۲۱۱:۱۲:۰۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
بهترین روش اداره کردن آزاد گذاشتن است، مثل ترکیه،بعد از یکهفته آدم به آدم نگاه نمیکنه بس طبیعی میشه،ولی هرچی جلوگیری بشه ،مردم بدتر میشند!!!
اکبر۳۵۷۶۳۵۳۱۱:۱۲:۵۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
تقریبا تمام این دختران در جمهوری اسلامی متولد و تربیت شده اند. با زور و کتک و توهین فقط دختران جری تر میشوند و درگیری پیش میآید. شک نکنید جواب نمی‌دهد و جامعه دو قطبی میشود.
رضا۳۵۷۶۳۹۰۱۱:۳۲:۲۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
ذات انسان پاک باشد چه با حجاب چه بی حجاب
ناشناس۳۵۷۶۳۹۷۱۱:۳۵:۲۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
رفتار پلیس کاملا غیر منطقی و غیر حرفه ای بود .
ناشناس۳۵۷۶۴۰۲۱۱:۳۶:۳۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
واقعا یک عده نمی‌دانند بد یا بی حجابی در نهایت به بنیان خانواده به عنوان مهمترین رکن جامعه آسیب میزنه به مرور و کم‌کم هر آنچه دیده بیند دل کند یاد مرحله به مرحله با تنوع طلبی و... اینکه خیلی واضحه
علیرضا۳۵۷۶۴۱۶۱۱:۴۶:۳۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
ارشاد از خانواده شروع میشه .نه در خیابان .وقتی خانواده استدلال منطقی برای فرزندان ندارد و نمی‌توانند عرفا و شرعا فرزندان خود را قانع کنند این ناهنجاریها بوجود میاد .
مینا۳۵۷۶۴۳۴۱۱:۵۶:۲۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
باید با زنان و دختران بد حجابی که با توهین به پلیس و نظام هوچیگری میکنند و لجبازی میکنند وبعضیهاشونم برای به هم ریختن آرامش و بدنامی نظام عمدی این کارو میکنند برخورد کرد ولی بهتره اول برخورد با آرامش باشه ما خواستار برخورد با کشف حجاب هستیم
ایرانی۳۵۷۶۴۳۵۱۱:۵۶:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
چند نکته کوتاه ۱- دختر بچه ها ۱۴ ساله بودند ۲- فکر می کنید با این شیوه آنها ارشاد شده اند !؟ ۳- چرا نمی خواهید قبول کنید فرزندان متولد بعد از انقلاب در دهه های ۷۰ و ۸۰ جور دیگری فکر می کنند و اگر هم می خواهید امر به معروف و نهی از منکر کنید ، در ابتدا باید ذهنیت آنها را تغییر دهید ۴- با این روش های قرون وسطی ای هرگز به نتیجه مطلوب نخواهید رسید و تخم کینه را خواهید کاشت
ناشناس۳۵۷۶۴۵۲۱۲:۰۴:۰۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
باید در ایران هم سوخت وحق وحقوق وهمه چیز به قیمت جهانی برسد.
ناشناس۳۵۷۶۴۷۰۱۲:۱۹:۵۸ ۱۴۰۳/۵/۱۸
بدون دانستن کل قضیه قضاوت نکنیم؟ ماموران نیروی انتظامی همواره با اخلاق کریمانه بر خورد میکنند و اگر گاهی بعضی از آنها حرکتی از ایشان سر میزند که ناپسند هست نباید همه رو زیر سوال برد و صورت مسئله رو پاک کرد؟ رفقا اینکه بعضی از دوستان مسائل دیگر کشور رو مهم می‌دانند نه حجاب رو باید عرض کنم همه در جای خود مهم هستند ، بی حجابی سر منشا خیلی از انحرافات جوانان ، خیانت ها ، افزایش طلاق و ....شده ، نباید بی تفاوت بود به خدا بچهامون جون سالم به درنمیبرن نوجوان تازه به بلوغ رسیده، بااین تنوع رنگ و لعاب ها چه کند؟ هیچ وقت فکر کردیم!!!!
ناشناس۳۵۷۶۴۷۸۱۲:۲۵:۴۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
متعجبم چرا آنقدر گستاخی کنند و فرهنگ غربی و بد حجابی را عملی کنند و ماموران مظلوم و زحمت کش فراجا را وادار به واکنش کنند و خودشان را به در و دیوار بزنند و مجروح کنند و به گردن فراجا بیاندازند .
ناشناس۳۵۷۶۴۸۶۱۲:۳۱:۱۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
گشت ارشادی که خود نیاز به ارشاد دارد،فقط قدرتنمایی کافی نیست روش صحیح داشتن مهم است
علی گونه حرف بزن۳۵۷۶۵۰۰۱۲:۳۷:۲۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
یک سوال؟ از نیروی گشت ارشاد سوال میکنم که اگر خدای نخواسته روزی دختر خودت هم بی حجاب شد .آیا با کتک وزندان با او برخورد میکنید .یا از روش‌هایی مانند صحبت کردن ونصیحت کردن .یا مثلا یک کتاب بهش میدی که درمورد عصمت وعفت نوشته شده؟ یاحق پیروز باشید.
هومن۳۵۷۶۵۰۲۱۲:۳۸:۰۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
باسلام مشاوروروانشناس هستم با مدرک phd از دانشگاه علامه با رتبه دانشجوی ممتازواستاددانشگاه.بارها وبارها عرض کرده ودرفضای مجازی نظرداده ام مطابق کدام دستور اسلام کدام سنت پیامبر وامامان وکدام ادله دردین این برخوردها را انجام میدهید درژاپن راننده تاکسی الزاما باید مدرک لیسانس روانشناسی داشته باشدچون با مردم سروکاردارد این مامورین شما نظریه آقای هریس و چهاروضعیت تعاملی متقابل ایشون رو خوندن؟!که حتی درداستان وضو یاد دادن امامین حسن وحسین هم این اصل تعاملی رعایت شده واز وضعیت چهارم (من خوب _شما خوبتر) استفاده کردن؟
ناشناس۳۵۷۶۵۱۰۱۲:۴۰:۵۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
چرا فقط گیر دادین به حجاب به اجاره خونه گیر بدین به گرونی گوشت به نداشتن پول به بالارفتن سن ازدواج به فقر به نداری به گرونی به تورم به جیب خالی به بی شوهری به اینا گیر بدین.
ناشناس۳۵۷۶۵۲۵۱۲:۴۸:۱۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اگر دولت اجازه را بده هرکس با ارزش گذاشتن به شخصیت خودش لباس را انتخاب کند کسی که برای خودش ارزش داشته باشد هرگز لباس نامناسب نمی پوشد که خودش را در برابر دید آدمهای هرزه قرار دهد
فرهنگ نظری۳۵۷۶۵۳۸۱۲:۵۸:۱۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
ساده انگاری پلیس پایتخت نسبت با این موضوع خطای ضابطین طرح نور را نمی پوشاند تبعات اجتماعی این موضوع فراتر از این ساده انگاری هاست خواهشمندیم از قوه قضائیه که در این خصوص با اجرای عدالت ارامش را به جامعه هدیه کند
ناشناس۳۵۷۶۵۴۳۱۳:۰۲:۰۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
ایا کسانیکه موافق بی حجابی وولنگاری دختران هستند از امار افزایشی تجاوزات جنسی وخیانتها وقتل ها و از هم پاشیدگیهای زندگیهای امروزی به اندازه پلیس باخبرند حجاب محافظت است برای خودزن واستحکام خانواده جامعه حتی اگر مسلمان وشیعه نباشی .
ناشناس۳۵۷۶۵۴۶۱۳:۰۲:۵۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
۵۰ کشور اسلامی داریم این برخوردها را در کدام کشور اسلامی می بینید ؟
م ن۳۵۷۶۵۴۸۱۳:۰۴:۲۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
همونطوری که در فیلم هم پیداست این دخترا ابتدا یک حرکتی را انجام داده اند و بعد اومدن جای دیگری پشت پست برق قایم شدندو انگار شوخی و بازیشون گرفته . یه سوال مامور قانون متخلفی را می خواد بازداشت کنه چطوری بایستی اینکار را انجام بده ؟وقتی با هدایت دلالت مامور همکاری نداره ؟
ناشناس۳۵۷۶۵۵۳۱۳:۰۶:۴۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
گشت ارشاد و برخورد خشن پلیس باعث تشدید بی حجابی می شود ضمنا مترادف قرار دادن عفاف و حجاب یک مغلطه است
م ن۳۵۷۶۵۵۵۱۳:۰۸:۱۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
بله توی کشور مشکلات هست کمبودها هست تخلفات از طرف مردم و مسئولین هست لذا همونطوری که باید برای رفع یک یک مشکلات بایستی تلاش کرد و جلو تخلفات را گرفت در بحث تخلف از قانون حجاب هم بایستی با کسی که تخلف می کنه و دهن کجی می کنه به قانون اینجا هم به نوبه خودش بایستی اقدام قانونی انجام داد .
ناشناس۳۵۷۶۵۵۷۱۳:۰۹:۵۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
هرکی کشف حجاب کرد باید از خدمات دولتی بی بهره باشد تا اصلاح شود
شهین۳۵۷۶۵۶۹۱۳:۱۷:۴۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
باید با بی حجابی برخورد شود .
ناشناس۳۵۷۶۵۷۷۱۳:۲۱:۱۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
جلوبی بندباری بایدگرفته شود
فاطمه۳۵۷۶۵۸۲۱۳:۲۶:۱۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اینها هم فرزندان این مرز بوم هستند باید ذهن اینها رو روشن کرد نه اینکه نسل جوان رو مجبور به قبول کاری کرد چون نتیجه برعکس میده .
هم‌وطن۳۵۷۶۵۸۶۱۳:۲۹:۴۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
بجای آن که برای دختران ایران حرف بزنیم یک فکری برای ایران خودمون بکنی که شده افغانستان هر کجای میریم افغانی پر شد
حسین۳۵۷۶۵۹۲۱۳:۳۴:۲۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
قانون باید اجرا بشه و دیگه بحث بی حجابی نیست بحث تمکین نکردن و دهن کجی به قانونه
ناشناس۳۵۷۶۵۹۴۱۳:۳۵:۲۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
تشکر از نیروهای مردمی فراجا .
ناشناس۳۵۷۶۶۱۲۱۳:۵۱:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
سلام هر برنامه یا معضل قانون خودش را دارد و نحوه برخورد با آن هم تعریف شده است . اینکه بگوییم چون گرانی ، بیکاری ، تورم و . . . هست با بد حجابی برخورد نکنیم اشتباه است 15 یا 16 سازمان بایستی نسبت به بد حجابی اقداماتی داشته باشند بودجه هم می‌گیرند ولی کاری نمی‌کنند و دست آخر نیروی انتظامی باید اقدام کند و انتظار ندارید کسی که به عنوان مجرم است با سلام و صلوات ، تسلیم شود و هیچ برخوردی با ناجا نکند و مشکلی پیش نیاید و مخصوصاً این بدحجاب‌ها که سازماندهی شده هستند و از چندین زاویه کسانی مشغول فیلمبرداری هستند . تشکر
ناشناس۳۵۷۶۶۳۸۱۴:۰۹:۳۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
گشت ارشاد از زمانی که راه افتاد همین که یه رییس جمهور جدید میاد روی کار برای اینکه قدرت خودشو به رخ رییس جمهور بکشه اینکارو میکنه .
ناشناس۳۵۷۶۶۵۴۱۴:۲۰:۱۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
من خودم حجاب را رعایت میکنم ولی به شدت با این نوع برخورده مخالفم
ناشناس۳۵۷۶۶۶۳۱۴:۲۵:۲۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
والا میگن حجاب دخترا دیگه از رو رفتن لباس کوتاه وشلوار بدجور پاره اینا درسته تو جامعه که ۷۰ در صد حجاب وپوشیده هستن .
ناشناس۳۵۷۶۶۶۶۱۴:۲۷:۱۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
یعنی کاری مهم تر از حجاب و درگیری دو نفر در این مملکت نیست
ناشناس۳۵۷۶۶۷۷۱۴:۳۱:۱۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
به نظر من آزاد بشه مردم دیگه تحریک نمی‌شوند بعد از سه روز همه چیز عادی میشه
ناشناس۳۵۷۶۶۷۸۱۴:۳۱:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
در مملکت جمهوری اسلامی باید پوشش داشته باشن فرزندان ما چه گناهی کردن نظر اکثر مردم بخواین بعد تصمیم بگیرین فقط نظر یک عده بی‌حجاب براتون مهم نباشه
ناشناس۳۵۷۶۶۹۱۱۴:۴۵:۳۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اگر مثل یک مادر مثل یک خواهر دلسوز بااونا رفتار میکردن ، یکنفر فقط کافی بود بیاد بااون دوتا بچه صحبت کنه چقدر تاثیر مثبت می داشت.
زهرا۳۵۷۶۶۹۲۱۴:۴۷:۰۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
من خودم حجابم کامله اما از این برخوردها متنفرم .
ناشناس۳۵۷۶۷۲۱۱۵:۱۵:۳۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
الان همه مشکلات حل شده فقط مونده مشکل حجاب
ناشناس۳۵۷۶۷۲۷۱۵:۱۸:۴۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
مشگل مملکت الان حجاب نیست بی کاری و بی پولی است.
ناشناس۳۵۷۶۷۴۱۱۵:۲۸:۱۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
ظریف میدانست که اگر وزیر شود استعلام میگیرند ورای نمی آورد برای خود پست بی استعلام دست وپا کرد .شورای راهبردی که فقط راه خودش را میبرد !!
عوام۳۵۷۶۷۴۳۱۵:۳۰:۵۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
باید بیشتر سعی خود در امر به معرف ونهی از منکر را برای بعضی از مدیران نا لایق گذاشت که با سرنوشت و روزی مردم بازی می‌کنند .
ناشناس۳۵۷۶۷۵۴۱۵:۳۴:۵۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
نظام جمهوری اسلامی ،قانون اساسی اسلامی ،جامعه دینی و شیعی، حالا مسئولانش باید در مقابل انجام نشدن شرعیات و توهین به شرعیات عکس العمل نشان دهند حالا مراقب کسانی میشوند که شرعیات را به تمسخر گرفته اند که نکند کسی به آنان خدشه ای وارد کند .
ناشناس۳۵۷۶۷۶۸۱۵:۴۰:۴۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
ایاتنهامشکل کشور ما حجاب است؟ دیگه نه مشکل فقر بی خانمانی بدبختی هیچی نداریم همه چیز دست است
ناشناس۳۵۷۶۷۷۱۱۵:۴۳:۵۸ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اگر جایی دزدی بشه پلیس اقدامی نکنه ایراد میگیرید، بیحجاب یعنی دزدی شرعیات ،یعنی دزدی عفت عمومی ،یعنی دزدی حرمت جامعه دینی ،مسئولین حواسشان جمع باشد احساسی نشوید بجای اینکه پلیس را مواخذه کنید خطا کار بیحرمتی به جامعه را مواخذه کنید .اینقدر لی لی به لالا شان نگذارید فکر نکنید اینهایی که بی حجاب بیرون میان نسنجیده کار میکنند بعضی از آنها دقیقا با ودستورات از پیش تعیین شده بیرون می آیند .
جواد۳۵۷۶۷۷۵۱۵:۴۹:۳۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
کی بود. کی بود. من نبودم. خدا پدر مادر سازنده دوربین های مدار بسته و موبایل را بیامرزه .
بیکار۳۵۷۶۷۷۹۱۵:۵۲:۵۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
حالا چرا فقط گیر دادن به حجاب بزارن هرکی هر جور دوست داره لباس بپوشه بخدا هرکی حجاب داشته باشه اگه دنیا زیر رو بشه حجابش از دست نمیده.... به فکر اقتصاد باشین به فکر معیشت مردم باشین
مجنون۳۵۷۶۷۸۸۱۵:۵۸:۲۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
این همه اتباع افغانی مرتکب خلاف می‌شوند نه نیروی انتظامی پیگیر می‌شود نه مسئولین مربوطه جوابگو هستند خیلی راحت هر کسی کار خودش را می‌کند اما دو تا تار موی. دختران ایرانی خیلی هارا قلقلک می‌دهد و پلیس را وادار به واکنش.
ناشناس۳۵۷۶۸۰۶۱۶:۰۸:۳۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
حجاب یک مسئله دینی است مثل نماز آیاکسیکه نمازنمیخواندرا کتک میزنند.یاباهاش برخوردخشن میکنند؟ضمنا روش امربه معروف ونهی ازمنکر اینجوریست؟ امربه معروف ونهی ازمنکر شرایط مخصوص به خودرادارد.
ناشناس۳۵۷۶۸۰۸۱۶:۱۱:۲۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اینهمه باشه،، نباشه گفتین یکی نگفت بابا هرکسی مسئول اعمال خودشه.
ناشناس۳۵۷۶۸۱۲۱۶:۱۹:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
چرا همیشه باید به زنایی که حجاب نمیکنن گیر بدن مگه چیکار کردن هرکس یه جوری زندگی میکنه و خودش تصمیم میگیره که چطور بره بیرون .....
ناشناس۳۵۷۶۸۱۴۱۶:۲۳:۰۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
ایراد نه از رئیس جمهور است نه گشت ارشاد ونه نیروی انتظامی این بی حجاب ها را اگر شما ببینید که در خیابان‌ها چه کارهای میکنن .
ضامن اهو۳۵۷۶۸۲۷۱۶:۳۴:۰۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
سلام چرا خیلی از مردم فکرمیکنن اگر فقر ونداری و مشکلات زندگی هست همه مربوط به جامعه و دولت است یعنی برکت و روزی دست مملکته ایا ازیادخداعافل بودن پایبند به قران مسائل شرعی نبودن باعث نمیشه که روزبه روز فقر گریبانگیر زندگی بشه وحجاب مگر فرمان ودستورالهی نیست.
الهه۳۵۷۶۸۳۱۱۶:۴۰:۱۸ ۱۴۰۳/۵/۱۸
واقعاً این چه وضعشه
بنده خدا۳۵۷۶۸۳۲۱۶:۴۵:۰۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
با سلام قانون حجاب را در رسانه ها اعلام کنید تا دختران وزنان این مملکت بدانند قانون است ..وباید رعایت کنند
خسرو۳۵۷۶۸۴۴۱۷:۰۷:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
برخی رسانه هایی که ذهن جامعه را مشوش میکنند فقط در برخورد با هنجارشکنان جامعه فقط پلیس را مقصر میدانند کجای دنیا سراغ دارید که برای دستگیری مجرم پلیس مورد فحاشی و مقاومت در برابر پلیس و بی احترامی به وی شوند اگر میخواهیم جامعه ای آرام داشته باشیم با اینگونه رسانه ها برخورد شود .
ناشناس۳۵۷۶۸۶۳۱۷:۳۶:۵۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
خدایا ما رفتار خشن را از هیچکس نمی پسندیم .
محمد۳۵۷۶۸۷۸۱۷:۵۴:۵۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
یکبار دیگه متن و رو بخونید باز هم با جسارت تمام مردم رو موردحمله قرار داد و به رعایت قانون دعوت کرد. عذر خواهی در کار نبود جوابیه کاملا یکطرفه گفتند دختران در مواجهه با تذکر حجاب فحاشی کردند و ناسزا گفتند پس حتما ماموران بیخطا و معصوم بودند
ناشناس۳۵۷۶۸۹۸۱۸:۲۸:۴۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
بی حجابی باید ریشه کن بشه جوانان دارن از بین میرن
ارش۳۵۷۶۹۰۴۱۸:۳۷:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
حضرت علی گفته فقر از هر دری بیاد ایمان از در دیگر میره اگه میخواید مردم به حرفتون گوش کنن و به قول خودتون حجا.......بو رعایت کنن اول نزارید فقر بیشتر از این بیداد کنه .
کریم۳۵۷۶۹۰۵۱۸:۳۸:۱۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
یعنی چه که همه مشکلات حل شده فقط حجاب مونده ؟بی حجاب تو خیابون بگردند مشکلات جامعه حل میشه؟؟! من چند نفر از این بی‌حجاب‌ها رو دیدم که اگه کسی بهشون تذکر بده با فحش و داد و بیداد جواب میدن و توهین می‌کند به طرف تذکر دهنده حمله می‌کنند .
بانو۳۵۷۶۹۰۸۱۸:۴۳:۵۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
باید همزیستی کنار هم رو فرهنگ سازی کنید، عیسی به دین خود موسی به دین خود، چقدر انرژی ، آبرو و بودجه قراره صرف این‌ماجرای به زور محجبه کردن نیمی از جامعه بشه؟
صدیقه۳۵۷۶۹۱۲۱۸:۵۲:۴۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
سلام وقتی حجاب قانونه باید رعایت شود تا کار به اینجانکشد الان ماشاله اکثرا رعایت نمیکنند نه تنها رعایت نمیشه بلکه قدیما دررمسجد خانما بی چادر وارد نمیشدن منطورم قبل انقلاب ولی حالا تومراسم مدهبی خانما حرمت نگه نمیدارن با ارایش زننده بد حجاب واردمیشن بابا روشن فکری کنار بزارید مملکت صاحب داره امامزمان خون شهدا واقعا جمعشون کنید هرکس یک سگ وگربه بعل میکنه بدحجاب میگرده زبونش درازه .
خودم۳۵۷۶۹۱۴۱۸:۵۸:۰۸ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اصل ول کردید دنبال چی میگردید بی حجاب بابا گرانی تورم را حل کنید.
مح۳۵۷۶۹۳۰۱۹:۳۴:۲۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
من نمی‌دونم چرا وقتی پلیس مجرم های دیگه رو به هر نحوی دستگیر می‌کنه همه تشویق میکنن ولی وقتی کار به کشف حجاب و بی قانونی های علنی دینی میرسه همه کاسه ی داغتر از اش میشن ودلشون برای اون مختلف کشف حجاب کرده و هتاک به پلیس میسوزه
ناشناس۳۵۷۶۹۵۴۲۰:۰۰:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
ضابط قانون فقط وظیفه جلب داره و حق ضرب و شتم نداره، حالا که ضرب و شتم انجام داده باید قصاص بشه
ناشناس۳۵۷۶۹۹۰۲۱:۰۶:۴۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
نمی شود هر چند مدت چنین اتفاقاتی بیفتد و نیروی انتظامی عذر خواهی کند . پیشنهادمیگردد بجای دستگیری و برخورد اول پیامک‌ اخطار داده شود و در صورت تکرار به مراکز آموزشی که دولت سازمان دهی کرده تحت آموزش دینی و توجیهی برای چندین جلسه احضار شوند.
ناشناس۳۵۷۶۹۹۱۲۱:۰۷:۴۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
به اجبار چیزی درست نمیشه.
بارنشسته کشوری۳۵۷۶۹۹۸۲۱:۱۴:۳۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
با سلام من بارنشسته کشوری از اقای پزشکیان می خواهم که قانون همسان ساری کشوری ها را که خودشان در مجلس بودند ومی دانند ۷ ماه پیش تصویب شده وقرار بوده از اول فروردین ۱۴۰۳ پرداخت شود.راحتما اجرا کنند تا حق ما ًضآیع نشود.بعضی مسیولین وظیفه نشناس با ترک فعل وسهل انگاری می خواهند با این کار بازنشسته ها را به خیابان بکشند ودر روند کار دولت جنابعالی خدشه وارد کنند.از جنابعالی می خواهم هر چه سریعتر دستور دهید احکام بازنشسته ها صادر شود. چون اجرای قانون باشماست.
موسی۳۵۷۷۰۰۱۲۱:۱۶:۲۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
سلام وعرض ادب ...تاریخ .تجربه ثابت کرده بازور هیچ کاری جواب نمیده بلکه بدتر هم میشه .
احمد۳۵۷۷۰۰۲۲۱:۱۶:۳۴ ۱۴۰۳/۵/۱۸
همش میگید این فیلم مربوط به گذشته هست .این گفته شماست یا کسی دیگه از کجا معلوم هست مربوط به گذشته هست ؟!در ضمن از کجا میدونید این دوتا دختر چهارده ساله به مامورین فحاشی کردن.؟!!این حرف رو مامورین گفتن یا تو فیلم صداشو ن ضبط شده است؟
ناشناس۳۵۷۷۰۱۹۲۱:۳۴:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اون خانم های نیروی انتظامی گشت ارشاد اگر دختر ویا خواهر خودشان هم بود همچین رفتار خشنی باهاش رفتار میکردند .
ناشناس۳۵۷۷۰۲۰۲۱:۳۴:۰۸ ۱۴۰۳/۵/۱۸
در ضمن مامور اگه نباشه از دست این این مردم اسایش مگه میشه داشت خداپدر پلیس بیامرزه
ناشناس۳۵۷۷۰۲۹۲۱:۵۴:۰۵ ۱۴۰۳/۵/۱۸
در کجای دنیا حق دارن با مامور درگیر بشن حالا می خواد نوجوان باشه یا میانسال اگه اینم مثل اون یکی سوار میشد مگه درگیر می شدن وقتی کسی به قانون و نظام دهن کجی می‌کنه باید برخورد بشه
دوست۳۵۷۷۰۴۷۲۲:۱۴:۴۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
خوبه گیر داده نشه ولی واسه مردمی که ظرفیتشو داشته باشن. اگر از فردا بگن حجاب دیگه قانون نیست، پارو که از خونه بذاری بیرون میبینی عده ای لخت دارن میچرخن. ظرفیتشو داشته باشید همه چی حله . همه چیزشم از خود من و شما شروع میشه که باید فرزندمون رو در راه درست و صحیح تربیت کنیم که در جامعه بتونه با هر حالتی درست و صحیح زندگی کنه. اینجوری دیگه نه گشت ارشاد میخوایم و نه امثال این جور گیر دادن ها...!
ناشناس۳۵۷۷۰۴۹۲۲:۱۶:۲۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
شما اول باید گشت ارشاد از خودتان شروع کنید
رسول۳۵۷۷۰۵۰۲۲:۱۷:۰۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
متأسفانه در کشوری زندگی میکنیم که مسئولان به جای حل مشکلات کشور، دغدغه بی حجابی و کم حجابی خواهران و دختران ما رو دارند
ناشناس۳۵۷۷۰۵۱۲۲:۲۰:۰۶ ۱۴۰۳/۵/۱۸
همه افراد جامعه باید محترم شمرده شوند مهم انسانیته
بانو۳۵۷۷۰۶۰۲۲:۳۰:۱۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
چرا باید دختر ۱۴ ساله ما باید پشت دکل برق قایم بشه بخاطر موهاش نبرنش معلوم نیست کجا؟؟؟چرا کمک نمیکنید بچه هامون به جای فکرای مثل حجاب.. بزرگتر فکر کنن ؟؟!!به افتخار برایی کشورشون ...به بزرگ شدن و درخشیدن در دنیا فکر کنن توی المپیاد ها و المپیک ها و جهان بدرخشن...
نادر۳۵۷۷۰۷۰۲۲:۳۸:۱۳ ۱۴۰۳/۵/۱۸
بر ماموران نظارتی وجود نداره خودشون هم اینجوری میخوان باشه ...کجای دنیا مردم باید از مامور بترسن
صحیح۳۵۷۷۰۸۸۲۲:۵۳:۴۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
حسم بهم میگه وضعیت مالی که عزیزان میگن بخاطره اون مخالف حجاب هستن بهانه است . آخه اصلا استدلالی که میارن مسخره است . مثل این میمونه من برم سیگار بکشم بعد بهم بگن نکش بگم بدبختم و پول ندارم و...... آخه ربط این اتفاق به حجاب چیه ؟ . مثلا معجزه میشه ؟ نه مسئول بی‌کفایت استعفا میده ؟ نه اتفاقا اون از خداشم هست شما بری درگیر یه موضوع دیگه بشی و اون از این موضوع استفاده کنه واسه بیشتر کردن کم کاری خودش و استفاده از بیت المال
ناشناس۳۵۷۷۰۹۲۲۳:۱۱:۲۷ ۱۴۰۳/۵/۱۸
فرض بر بدحجابی و بی حجابی هم باشد با دختر ۱۴ یا ۱۵ ساله این برخورد درست نیست . جناب رئیس پلیس هیچ مدرکی از فحاشی این دختران دارید
ناشناس۳۵۷۷۰۹۴۲۳:۱۹:۴۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
اگه بی حجابی کرامت بعضی‌ها است پس کرامت وشرافت حیوانات بالاتر ازایناست .حیامرز انسان وحیوان هست همانند عقل .
ناشناس۳۵۷۷۰۹۹۲۳:۲۵:۴۲ ۱۴۰۳/۵/۱۸
بله اگه لب وچشم حتی دستان خانمها آرایشی باشد باید ازنامحرم پوشیده شود چون همانند شیطان تحریک کننده هست .دودش به چشم خودش خواهد رفت درنتیجه دین اسلام به خانم ارزش قائل شده .
امین۳۵۷۷۱۰۳۲۳:۳۱:۳۰ ۱۴۰۳/۵/۱۸
پلیس‌ بادوتابچه‌هموطنش‌چنین‌کاری‌رانمیکنه‌هرکاری‌راهی‌داره‌اصولی‌داره‌.
ناشناس۳۵۷۷۱۱۲۲۳:۴۶:۵۸ ۱۴۰۳/۵/۱۸
آقای پزشکیان قول داده بود گشت ارشاد را جمع کنه پس چی شد .
قلب۳۵۷۷۱۱۴۲۳:۵۱:۴۹ ۱۴۰۳/۵/۱۸
باید از مسئولین کشور سوال کرد آیا در لبنان و سوریه و یمن و عراق حجاب اجباری است ؟و تنها راه فرهنگ حجاب زد و خورد و بازداشت است یا راه حل فرهنگی و آموزشی هم موثر است باید موضوع حجاب ریشه یابی شود مردم ایران هرگز زیر بار زور نخواهند رفت باید با منطق و برخورد فرهنگی و ایجاد نشاط در جامعه پیش رفت.
ناشناس۳۵۷۷۱۱۶۲۳:۵۵:۴۱ ۱۴۰۳/۵/۱۸
پدرومادری که به فرزندت کم حجابی یابی حجابی عنوان میدی بچه ات پسرباشه یادختر مطمئنا به فرزندت ارزش قائل نیستی .حال وآینده فرزندت رو خاکستر کردی دستت درد نکنه.
قسم خان۳۵۷۷۱۲۰۰۰:۰۶:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۱۹
آقا حجاب اولویت هست قانون خوبی بزارید نگذارید هرکس هر طور خواست عمل‌کنه امر جرم هست جرم انگاری بشه برایش تشکیل پرونده بشه نه آنکه خیابون هم پلیس رو خراب کنند هم دختران بی حجاب .
ناشناس۳۵۷۷۱۲۷۰۰:۲۱:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۱۹
مگر کشور ایران فقط مال چادری ها و محجبه ها هست،؟ و هر کسی که چادر سرش کرد پاک و معصوم هست وبقیه خانمها کم حجاب و بی‌حجابتد فاسد هستند؟
ساره۳۵۷۷۱۳۷۰۰:۳۱:۳۳ ۱۴۰۳/۵/۱۹
خانواده نقش اصلی در تربیت دینی فرزند دارد شاید فکر میکنید بی حجابی ضرری ندارد ولی بیاین پای صحبت مشاورهای بنشینید ببینید که خانواده ها چطور بر اثر همین بی حجابی از هم پاشیده اونایی که میگن کاری نداشته باشین به کم حجابا چوبش رو یا خودشون یا بچه هاشون میخورن جامعه غرب با آزادی کامل مشکلاتی داره که بر همه واضحه مادر دختر کم حجاب میگه دخترم هر طور بگرده کارش نداشته باشین ولی امنیتش هم میخواد از دولت و دستگاهها نمیشه که این یک معادله هست جامعه بی بند و بار امنیت روانی لازم ندارد چقدر زنان در غرب از تجاوزات شاکی هستن
احمد۳۵۷۷۱۴۵۰۰:۴۸:۵۶ ۱۴۰۳/۵/۱۹
خوب است نظام در مورد وجودگشت ارشاد و برخورد با بدحجابی یک رفراندوم برگزار کند و نظر ملت را جویا شود . قانون اساسی هم برگزاری رفراندوم را اجازه داده است.
زهرا۳۵۷۷۱۵۰۰۰:۵۴:۳۸ ۱۴۰۳/۵/۱۹
باسلام آقای پزشکیان من خودم یک زن هفتاد ساله وباحجابم یعنی چادرسرمیکنم ولی ناراحتم از نوع برخورد با دختران بی حجاب. دختران ما دراین مملکت حرمت دارند چه باروسری وچه بی روسری ماگشت کشتار نمی خواهیم .
عبدالله۳۵۷۷۱۵۷۰۱:۱۳:۲۲ ۱۴۰۳/۵/۱۹
دوستان عزیزی که چند کشور دیگه سفر کردن اینو درک کردن بالاخره هر کشوری یه قانون داره و ممکنه همه اون قانونو قبول نداشته باشن ولی اکثر مردم به قانون احترام میذارن ودرمقابل بی قانونی می ایستند وسیستم قضایی اکثر کشورها هم سفت وسخت میگیره حالا اون بی قانونی چه از طرف مردم باشه یا مامورین و کارمندان دولت این حرفهای مفت هم پشیزی نمی ارزه مشکل مملکت با حجاب حل میشه!خوب میشه در مقابلش گفت اگه حجابو بردارن مشکلات حل میشه؟ مشکل اساسی مملکت ما دوگانگی اعمال قانونه هرکشوری که پیشرفت کرده با قانون مداری بوده ولو قانون بد الان تو بعضی کشورها که میری اگه مالیات ندی راحت شما رو از استفاده از اون امکانات یا خودرو یا... محروم میکنن واصلا با کسی شوخی هم ندارن
محسن.ـ۳۵۷۷۱۶۱۰۱:۲۰:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۱۹
در قران امده روزی که خداوند انسان ابوالبشر رو خلق کرد چیزی رو به او عطا کرد که دیگر مخلوقات فاقد ان هستند.ـخداوند به انسان اختیار داد وبه تمام ملائک وفرشتگان ومخلوقات خودش اذعان داشت.انسان اشرف مخلوقات من است واز تمامی افریدگانش خواست تا به انسان سجده کنند.حالا ما کیستیم که میخواهیم اختیار را از انسان بگیریم.عزیزانی که در نیروی انتظامی خدمت میکنندوتمام عزیزانی که پشت میز نشین هستند بدانند که نه میز برای کسی مانده ونه مقام و منصب.با محبت کلید قلبها را بدست اوریدـ.
محسن۳۵۷۷۱۶۴۰۱:۳۰:۰۷ ۱۴۰۳/۵/۱۹
رهبر فرزانه وعزیز ما بهترین الگوی عطوفت ومهربانی هستند چرا از بزرگواری های ایشان الگو نمیپذیرید.
ناشناس۳۵۷۷۱۸۴۰۳:۲۴:۲۱ ۱۴۰۳/۵/۱۹
چند وقته که در رسانه های حامی دکتر پزشکیان در مورد تورم و بیکاری و فقر و این‌ چیزا مطلبی نمی بینم نکنه با انتخاب دکتر پزشکیان ، اینا حل شده ؟؟؟ یا ... ؟؟؟؟؟؟
سربازوطن۳۵۷۷۱۸۶۰۳:۲۷:۳۶ ۱۴۰۳/۵/۱۹
بخاطرچندتارمو که نباید بانوان کشورم مورد ضرب وشتم وآزارواذیت قراربگیرن ایناکه خدانکرده بدنشون عریان نبوده.شمااگه راست میگین افغانیهاروبیرون کنید که امنیت کشورعزیزم روبه خطرانداختن.
ناشناس۳۵۷۷۲۰۲۰۵:۱۳:۵۲ ۱۴۰۳/۵/۱۹
پلیس حق نداره دختر مردم و اینجوری روی زمین بکشه و کتکش بزنه.
ناشناس۳۵۷۷۲۰۴۰۵:۳۰:۲۲ ۱۴۰۳/۵/۱۹
بی حجابی باید جلوش گرفته بشه ولی با تدبیر
جعفر۳۵۷۷۲۱۲۰۶:۲۰:۱۳ ۱۴۰۳/۵/۱۹
نمی‌شود که قانون کشور همه را راضی نگهدارد هم مجرم ودزد وقاچاچی وهم مال باخته و با خاک سیاه نشسته خانواده ها آسیب خورده از ازاین تبهکاران ، بیایید خودمان را در آینه انصافمان نقد کنیم وگرنه سنگ رو سنگ بند نخواهدشد و ....
ناشناس۳۵۷۷۲۳۴۰۸:۱۲:۰۴ ۱۴۰۳/۵/۱۹
بحث بی حجابی که بی قانونی هست بماند، توهین وفحاشی به مأمور باید رسیدگی شود، اگر پلیس تضعیف شود همه ما امنیت نخواهیم داشت، همون خانمهای بی حجاب اگرکسی مزاحمشون بشه که بخاطر اون ظاهر شون قطعا می روندبه همین پلیس مظلوم مقتدر مراجعه می کنن!
محمدرضا۳۵۷۷۲۴۱۰۸:۲۹:۲۳ ۱۴۰۳/۵/۱۹
نیروی انتظامی بهترین کار درست را انجام داده نمی شود دراین مملکت زندگی کرد وبه ریش قانون خندید آن جوانی که اهل تقواست چرا وقتی درخیابان قدم می زند دختران بی حجابی راببیند که همه آرمانهای شهدا را زیر پا گذاشته اند درگیر شدن بامامورین جرم است باید ادب شوند
نادر۳۵۷۷۲۴۵۰۸:۳۴:۱۳ ۱۴۰۳/۵/۱۹
قانون جدید اجرا شود البته آن هم ضعیف است به بی حجاب در بار اول تذکر داده شود و در بار دوم جریمه شوند در بار سوم جریمه چند برابر شود مشکل در یک ماه حل میشود
ناشناس۳۵۷۷۲۶۶۰۹:۱۶:۵۶ ۱۴۰۳/۵/۱۹
انسان فطرتا خداجوست.راه را قرآن نشان داده.زمانی برای پوشش تصمیم بگیر که از هر لحاظ تامین باشد.
ناشناس۳۵۷۷۲۷۶۰۹:۳۵:۵۱ ۱۴۰۳/۵/۱۹
عملیات پلیس واسه ۲ تا دختر ۱۴ ساله....
ناشناس۳۵۷۷۳۰۴۱۰:۲۲:۴۹ ۱۴۰۳/۵/۱۹
همه کسانی که در جمهوری اسلامی مسئول هستند، میدانند در کشوری مسئولیت دارند که اسلام رکن و اساس آن است ،پس باید هر چه سریع تر ، این بی بند و باری ها را جمع کنند .مردم مسلمان از این بی بند و باری ها رنج میبرند اما چون واجب شده از اولی امرمنکم خود اطاعت کنند سکوت کرده اند .اگر در کشورهای خارجی به اصطلاح متمدن ، بخواهی با حجاب باشی ، به عناوین مختلف جلو این حجاب را میگیرند ، پس چرا ما که به اصلاح خود را مسلمان مینامیم ، با بی حجابی مبارزه نمی‌کنیم خداوند حجاب را جلبا ب قرار داده
پری۳۵۷۷۳۱۶۱۰:۳۰:۲۳ ۱۴۰۳/۵/۱۹
من فیلم رو دیدم احساسم بر اینه که این ماجرا کاملا ساختگی هست انگار این دو تا دختر خودشون منتظر گشت ارشاد بودن ضمن اینکه رفتار کسانی که داخل ماشین بودن هم در شأن پلیس و مامورین ارشاد نیست .
نسترن۳۵۷۷۳۲۳۱۰:۳۷:۱۲ ۱۴۰۳/۵/۱۹
این کار برای کشوری با تمدن بالا زشته، هر کسی خودش عقل و شعور داره چجوری بپوشه اگه میدونین اشتباهه پوششون میتونین بهشون بفهمونین که خودشون انتخاب کنن نه به زور و اجبار هیچ چیزی به زور درست نشده و نمیشه بدتر هم میشه.
نسترن۳۵۷۷۳۲۷۱۰:۳۹:۳۲ ۱۴۰۳/۵/۱۹
تو همین نظرها که می‌خونیم میفهمیم چند درصد مردم موافق حجاب اجباری هستن چند در صد مخالف
کامران۳۵۷۷۳۴۶۱۱:۰۱:۵۱ ۱۴۰۳/۵/۱۹
این قانون غلطه که به زور مردم رو با حجاب کنن. یا ماشین مردم رو به علت بی حجاب بودن توقیف کنن
علیرضا۳۵۷۷۳۴۷۱۱:۰۸:۱۲ ۱۴۰۳/۵/۱۹
کاش روزی برسد که تمام توان نظام ، دغدغه مسئولین صرف افراد کم حجاب و بد حجاب نشود .وکاش ریشه کنی معیشت نامناسب ،فقر،سفره خالی مردم ،اختلاس ،تورم ،دزدی ،بی لیاقتی بعضی از مسئولان و حضور فرزندانشان در بلاد کفر حائز اهمیت مورد توجه قرارگیرد
ناشناس۳۵۷۷۳۴۹۱۱:۰۹:۲۴ ۱۴۰۳/۵/۱۹
اون ها دختر های این مملکت هستند ما نباید با برخوردهای اشتباه با این نوجوانان آن ها را بدتر به لج بندازیم برخوردهای ماموران انتظامی خیلی اشتباه است .
سعید۳۵۷۷۳۵۰۱۱:۱۰:۲۸ ۱۴۰۳/۵/۱۹
حجاب بایستی آزاد باشه و خود شخص با اعتقاداتی که داره بتونه انتخاب کنه که حجاب داشته باشه یا نه ، مثل تمام کشورهای اسلامی و غیر اسلامی دنیا... مطمئن باشید اگر بجای تمرکز و هزینه و پرداختن بیش از حد به مسئله حجاب ، به فکر وضعیت اقتصادی ، معیشت و سفره‌های مردم باشند ، همه چیز بهتر میشه
ناشناس۳۵۷۷۴۰۳۱۲:۴۵:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۱۹
مربوط به گذشته یا حال حاضر، چه فرقی میکنه!؟ درضمن پوشش دختران هیچ ایرادی نداره. ایراد از افکار بیماری هست ک خوب و بد رو نمیشناسه.
ناشناس۳۵۷۷۴۰۹۱۲:۵۴:۳۵ ۱۴۰۳/۵/۱۹
دیگه مهم تر از این مسله چیز دیگه ای ندارین امیدوارم همه زن مردا کچل بشن واین مسله حل بشه
ناشناس۳۵۷۷۴۶۰۱۴:۰۰:۳۰ ۱۴۰۳/۵/۱۹
ایشون گفتن خانم های پلیس تذکر دادن و اون دو دختر فحاشی کردن ولی فیلم نشون میده خانم های پلیس با حالت دویدن و حمله کردن به سمت دخترها اومدن توی فیلم نشونی از صحبت کردن نیست دقیقا حمله بوده .حتی اگر اشتباه از دو دختر بود بازهم این رفتار پلیس غیر اخلاقی بوده .
Rama@Havin۳۵۷۷۴۶۱۱۴:۰۲:۳۸ ۱۴۰۳/۵/۱۹
واقعاواسه پلیس متاسفم
ناشناس۳۵۷۷۴۶۵۱۴:۱۱:۴۶ ۱۴۰۳/۵/۱۹
تا جاییکه در قرآن میخوانیم در اصول و فروع خود دین هم اجبار و اکراهی نیست ، چه برسد فروع فروع دین ....این رفتارهای خشونت آمیز ، هیچ تاثیر مثبتی که ندارد ، باعث شکاف هر چه بیشتر مردم با حاکمیت میشود .....و این به صلاح کشور نیست .
ناشناس۳۵۷۷۴۹۵۱۵:۰۳:۳۵ ۱۴۰۳/۵/۱۹
کسی را بزور چماق نمی توان به بهشت برد! چشم مسلمان باید حجاب داشته باشد، چون بهشت را به بها دهند، نه به بهانه! مسلمان واقعی کسی است که با وجود زمینه گناه، گناه نکند! کسیکه با تار مویی وسوسه می شود، بیمار است و باید به روانپزشک مراجعه کند!
کوروش۳۵۷۷۴۹۸۱۵:۱۳:۱۹ ۱۴۰۳/۵/۱۹
میگن این فیلم مال دوماه پیش سوالم اینه پس چرا حالا داره پیگیری میشه
ناشناس۳۵۷۷۵۲۱۱۶:۰۲:۴۶ ۱۴۰۳/۵/۱۹
باشه کشور اسلامی.. هرکسی حق داره ازاد باشه و ازاد بگرده.حتی تو انتخاب دینش. قضاوت با خداست. خود خدا هم اجباری نداره.
حسین۳۵۷۷۵۲۴۱۶:۱۲:۲۴ ۱۴۰۳/۵/۱۹
البته ضمن ناراحتی از اینکه چرا باید اینطور با متخلف برخورد بشه خودتان را جای مامور مورد نظر بگذارید مامور و اجرای دستور آیا تا بحال بی تربیتی و هتاکی اون بد حجابهارو شنیدید هر کسی باشه مامور یا غیره وقتی بهش توهین بشه خط کش اندازه گیری دستش نیست چطور برخورد کنه باید از خانواده شروع کنیم که به بچه ها تمکین از قانون رو یاد بدن والسلام
ناشناس۳۵۷۷۵۳۴۱۶:۳۲:۵۷ ۱۴۰۳/۵/۱۹
با سلام دختران هنجار شکن باید هدایت و راهنمایی شوند باید انگیزه ی آنان مورد بررسی قرار بگیرد همه ی آنان مشکل دار نیستند به اقتضای سن وسالی که دارند دست به این حرکات می زنند دوست دارند زیباتر به نظر برسند و مورد توجه قرار بگیرند و لحظه ای فکر می کنند و تبعات آن را در نظر نمی گیرند ولی در این بین افرادی مغرض پول میگیرند با ظاهری نامتعارف در جامعه حاضر شوند که از لحاظ خانوادگی مشکل دارند هتاک هستند اتفاقا منتظرند که پلیس یا کسی کوچکترین برخوردی با آن ها بکنید عده ای هم دوربین به دست اماده هستند آب تو آسیاب دشمن بریزند و اوضاع جامعه را متشنج کنند وظیفه ی هر خانواده هدایت راهنمایی فرزندش هست ودر درجه دوم قانون
سید۳۵۷۷۵۴۸۱۷:۰۵:۴۶ ۱۴۰۳/۵/۱۹
درودبرشرف هرکسی قانون اجرامیکند خداوکیلی کسی هم گران فروشی میکنه محاکمه بشه،کسی که قانون شکنی میکنه باهاش برخوردشود.
ناشناس۳۵۷۷۵۶۳۱۷:۲۲:۰۸ ۱۴۰۳/۵/۱۹
دارن میگن حجاب رعایت کنید میشنوید ولی رعایت نمیکنید معنیش لجبازیه پس درستش برخورده
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. حالا چه می گویید؟!

  3. نامه احمد توکلی به رئیس جمهور درباره موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور

  4. ۲ نکته درباره یک آمار نگران‌کننده

  5. نمایش «ثروت» را به دین ربط ندهید!

  6. قدردان پلیس هستیم اما...

  7. رئیس سازمان بورس استعفا داد

  8.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

  9. چرا از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شویم؟!

  10. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  11. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  12. شرط پزشکیان برای جراحی اقتصادی/ انتقاد قالیباف از برخی مخالفان دولت/ علت حمله برخی اصلاح‌طلبان به عارف چیست؟

  13. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

  14. چالش دستمزد بالاخره حل می شود؟!

  15. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

  16. زیباترین آبشار ایران: آبشار بیشه خرم آباد

  17. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

  18. کنکور، خادم یا ارباب آموزش و پرورش؟!

  19. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

  20. نشست همتی با بانکهای خصوصی/ناترازی بانکی حل شود

  21. اعتراض شدید آیت الله اعرافی به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا 

  22. چه کسانی با ۳۵ سال خدمت بازنشسته می‌شوند+ جدول

  23. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

  24. مصرف برق خانگی ایران یک‌ونیم برابر ترکیه/مصرف خانگی با محاسبه «انرژی مصرفی» از اروپا و آمریکا بالاتر است

  25. حسین سلاح‌ورزی به ۶ ماه حبس و پرداخت جزای نقدی محکوم شد

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. حالا چه می گویید؟!

  3. ۲ نکته درباره یک آمار نگران‌کننده

  4. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  6. شرط پزشکیان برای جراحی اقتصادی/ انتقاد قالیباف از برخی مخالفان دولت/ علت حمله برخی اصلاح‌طلبان به عارف چیست؟

  7. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

  8. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

  9. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

  10. اعتراض شدید آیت الله اعرافی به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا 

  11. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

  12. محسن رضایی: دولتمردان روسیه تناقض مواضع‌شان درباره ایران را برطرف کنند  

  13. پزشکیان: در بسیاری از قسمت‌ها باید جراحی داشته باشیم/به هر قیمتی هر کاری را نمی‌کنیم

  14. انتقاد یادداشت‌نویس روزنامه کیهان به پناهیان/ به سمت جبهه خودی شلیک کرده  

  15. گروسی: با پزشکیان در نشست سازمان ملل دیدار نمی‌کنم

  16. توصیه توئیتری مطهری به پزشکیان / روسیه هیچ‌گاه به فکر منافع ایران نبوده  

  17. لغوفیلترینگ اینستاگرام وواتساپ درکمیسیون امنیت ملی مطرح نیست

  18. رییس جمهور وارد مشهد مقدس شد

  19. پزشکیان: افرادی پرادعا تربیت کردیم که چشم دیدن رقیب خود را ندارند

  20. وزیر کشور: دستورالعمل جامع ساماندهی اتباع بیگانه در حال تدوین است  

  21. هشدار سردار عبداللهی به آمریکا و اسرائیل؛ صبر ملت ایران را لبریز نکنید/ پاسخ ایران به ترور شهید هنیه قطعی‌ است  

  22. اقدام موهن سفیر استرالیا آگاهانه بود/ مسئولان قاطعانه برخورد کنند

  23.   لفاظی نتانیاهو علیه ایران برای سرپوش گذاشتن بر شکست در جنگ غزه

  24. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سیستم توزیع بنزین در پی حمله سایبری

  25. پزشکیان: نگاه بسیجی به معنای واقعی می‌تواند کشور را نجات دهد

آخرین عناوین