دستاورد دومین روز گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران: پایان بی خبری

  4030520061

سید محمد رضا نوربخش مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران گفت: حرکت زنده و پرقدرت روابط عمومی قطعاْ به ارتقای جایگاه برند معظم پگاه در نزد جامعه و مشتریان می‌انجامد و تمام توان این بخش برای افزایش سرانه مصرف و افزایش فروش محصولات سلامت محور پگاه است.

به گزارش نبض بازار به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سید محمد رضا نوربخش مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران ضمن قدردانی از حمایت‌های و مساعدت دکتر باروتکوب مدیرعامل و معاونین و مدیران دفتر مرکزی در برگزاری این گردهمایی، گفت: حرکت زنده و پرقدرت روابط عمومی قطعاْ به ارتقای جایگاه برند معظم پگاه در نزد جامعه و مشتریان می‌انجامد و تمام توان این بخش برای افزایش سرانه مصرف و افزایش فروش محصولات سلامت محور پگاه است.

مدیر روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران در ادامه، بحث انعکاس اخبار را یکی از مهمترین بخش کار اطلاع رسانی توفیقات برند معظم پگاه عنوان کرد و خاطرنشان شد، شرکت‌های تابعه، خبر‌های دارای ارزش خبری مناسب و با قابلیت انعکاس را تولید و منتشر کنند. وی بهره برداری از پتانسیل نیروی انسانی متخصص را از مهمترین برنامه‌های این حوزه عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود با تشکیل و عضویت مدیران و کارشناسان روابط عمومی شرکت‌های تابعه در کارگروه‌های تخصصی، بیش از پیش به اهداف و ماموریت سازمانی خود دست یابیم.

حمید شکری خانقاه استاد روابط عمومی ایران و دکترای تخصصی جامعه شناسی ارتباطات فرهنگی با گرایش برنامه ریزی استراتژیک ارتباطات انسانی نیز در این برنامه آموزشی و دومین روز گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران، گفت: خبر پرارزش‌ترین کالای روز است و نقش خبرسازان در دنیای امروز بسیار با اهمیت بوده و بی تردید خبر، گزارشی از واقعیت‌هاست، ولی هر واقعیتی را نمی‌توان خبر نامید خبر الزاماً گزارش رویداد‌های جاری (تازه) نیست و ممکن است واقعه‌ای که سال‌ها قبل رخ داده، با نمایان شدن اطلاعات تازه ارزش خبری پیدا کند. گاهی خبر رویدادی است که قرار است اتفاق بیفتد، اما هنوز رخ نداده است.

شایان ذکر است در این همایش با حضور دکتر عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران و اعضای هیئت مدیره و معاونین دفتر مرکزی و مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان، از مدیران روابط عمومی برتر نیز تجلیل به عمل آورده شد.