دستاورد دومین روز گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران: پایان بی خبری

  4030520061

سید محمد رضا نوربخش مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران گفت: حرکت زنده و پرقدرت روابط عمومی قطعاْ به ارتقای جایگاه برند معظم پگاه در نزد جامعه و مشتریان می‌انجامد و تمام توان این بخش برای افزایش سرانه مصرف و افزایش فروش محصولات سلامت محور پگاه است.

پایان بی خبری

به گزارش نبض بازار به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سید محمد رضا نوربخش مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران ضمن قدردانی از حمایت‌های و مساعدت دکتر باروتکوب مدیرعامل و معاونین و مدیران دفتر مرکزی در برگزاری این گردهمایی، گفت: حرکت زنده و پرقدرت روابط عمومی قطعاْ به ارتقای جایگاه برند معظم پگاه در نزد جامعه و مشتریان می‌انجامد و تمام توان این بخش برای افزایش سرانه مصرف و افزایش فروش محصولات سلامت محور پگاه است.

مدیر روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران در ادامه، بحث انعکاس اخبار را یکی از مهمترین بخش کار اطلاع رسانی توفیقات برند معظم پگاه عنوان کرد و خاطرنشان شد، شرکت‌های تابعه، خبر‌های دارای ارزش خبری مناسب و با قابلیت انعکاس را تولید و منتشر کنند. وی بهره برداری از پتانسیل نیروی انسانی متخصص را از مهمترین برنامه‌های این حوزه عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود با تشکیل و عضویت مدیران و کارشناسان روابط عمومی شرکت‌های تابعه در کارگروه‌های تخصصی، بیش از پیش به اهداف و ماموریت سازمانی خود دست یابیم.

حمید شکری خانقاه استاد روابط عمومی ایران و دکترای تخصصی جامعه شناسی ارتباطات فرهنگی با گرایش برنامه ریزی استراتژیک ارتباطات انسانی نیز در این برنامه آموزشی و دومین روز گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران، گفت: خبر پرارزش‌ترین کالای روز است و نقش خبرسازان در دنیای امروز بسیار با اهمیت بوده و بی تردید خبر، گزارشی از واقعیت‌هاست، ولی هر واقعیتی را نمی‌توان خبر نامید خبر الزاماً گزارش رویداد‌های جاری (تازه) نیست و ممکن است واقعه‌ای که سال‌ها قبل رخ داده، با نمایان شدن اطلاعات تازه ارزش خبری پیدا کند. گاهی خبر رویدادی است که قرار است اتفاق بیفتد، اما هنوز رخ نداده است.

شایان ذکر است در این همایش با حضور دکتر عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران و اعضای هیئت مدیره و معاونین دفتر مرکزی و مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان، از مدیران روابط عمومی برتر نیز تجلیل به عمل آورده شد.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. حالا چه می گویید؟!

  3. نامه احمد توکلی به رئیس جمهور درباره موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور

  4. ۲ نکته درباره یک آمار نگران‌کننده

  5. نمایش «ثروت» را به دین ربط ندهید!

  6. قدردان پلیس هستیم اما...

  7. چالش دستمزد بالاخره حل می شود؟!

  8. رئیس سازمان بورس استعفا داد

  9.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

  10. چرا از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شویم؟!

  11. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  13. شرط پزشکیان برای جراحی اقتصادی/ انتقاد قالیباف از برخی مخالفان دولت/ علت حمله برخی اصلاح‌طلبان به عارف چیست؟

  14. تمجید فرمانده ارتش از مهارت شلیک خلبانان نهاجا

  15. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

  16. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

  17. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

  18. زیباترین آبشار ایران: آبشار بیشه خرم آباد

  19. ماجراهای یک مصوبه پر از اشکال

  20. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

  21. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

  22. واکنش اژه‌ای به وام میلیاردی رئیس سازمان بورس/ تمجید رسانه اصولگرا از بهزاد نبوی

  23. کنکور، خادم یا ارباب آموزش و پرورش؟!

  24. فکرش را هم نمی کردند!

  25. نرخ‌های جدید نان در تهران اعلام شد

آخرین عناوین