املاک دولت را قسطی بخرید

  4030710060

سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان این که ۳۵۰ ملک تملیک شده به مزایده گذاشته می‌شود،‌ گفت: املاک را می‌توانید قسطی بخرید.

گروه اقتصادی خبرگزاری فارس؛‌ معاون امور حقوقی و اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از مزایده ۳۵۰ ملک به ارزش حدود ۶ هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت: تسهیلاتی برای خریداران از جمله خرید قسطی در نظر گرفته شده است.

مزایده شماره ۱۱۵۶ اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از ۱۰ مهر ماه در سامانه ستاد الکترونیکی دولت شروع می‌شود.

علیرضا نور نژاد عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به تشریح جزئیات این مزایده پرداخت و اظهارداشت: متقاضیان شرکت در مزایده اموال غیرمنقول می‌توانند از فردا ۱۰ مهرماه با بررسی پیشنهادها و بازدید از املاک، حداکثر تا ۱۹ مهرماه قیمت پیشنهادی خود را در سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نمایند. همچنین ۲۱ مهرماه نیز از پیشنهادها رمزگشایی خواهد شد و برندگان اعلام می‌شوند.

معاون سازمان اموال تملیکی با تاکید بر اینکه با عرضه حدود ۶ هزار میلیارد تومان قیمت پایه املاک مسکونی،‌ صنعتی،‌ تجاری و غیره، یکی از بزرگترین مزایده‌های اموال غیرمنقول در جریان است،‌ تصریح کرد: بالغ بر ۳۵۰ ملک در این مزایده عرضه شده و یکی از ارزشمندترین این املاک مربوط به واحد مسکونی حدود ۱۲۰۰ مترمربعی به ارزش پایه ۹۶۰ میلیارد تومان محسوب می‌شود. همچنین مجموعه سوله و انبارهای نوشهر مازندران به ارزش پایه ۸۲۰ میلیارد تومان در این مزایده قرار دارد.

عضو هیات مدیره افزود:‌ یک ملک متعلق به شرکت کوروش کمپانی به ارزش پایه حدود ۵ میلیارد تومان به مزایده گذاشته شد.وی با بیان اینکه شرایط و تسهیلاتی برای این مزایده در نظر گرفته شده، گفت:‌ متقاضیان شرکت در مزایده می‌توانند ۵ درصد ارزش پایه ملک را ودیعه بگذارند و همچنین برخی املاک به صورت اقساطی به فروش می‌رود. به طوری که ۲۰ درصد آن پیش پرداخت و مابقی اقساط خواهد بود. اجتهادی افزود:‌ علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر به سامانه ستاد الکترونیک دولت و یا تارنمای سازمان اموال تملیکی به نشانی tamliki.ir مراجعه نمایند.