املاک دولت را قسطی بخرید

  4030710060

سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان این که ۳۵۰ ملک تملیک شده به مزایده گذاشته می‌شود،‌ گفت: املاک را می‌توانید قسطی بخرید.

املاک دولت را قسطی بخرید

گروه اقتصادی خبرگزاری فارس؛‌ معاون امور حقوقی و اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از مزایده ۳۵۰ ملک به ارزش حدود ۶ هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت: تسهیلاتی برای خریداران از جمله خرید قسطی در نظر گرفته شده است.

مزایده شماره ۱۱۵۶ اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از ۱۰ مهر ماه در سامانه ستاد الکترونیکی دولت شروع می‌شود.

علیرضا نور نژاد عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به تشریح جزئیات این مزایده پرداخت و اظهارداشت: متقاضیان شرکت در مزایده اموال غیرمنقول می‌توانند از فردا ۱۰ مهرماه با بررسی پیشنهادها و بازدید از املاک، حداکثر تا ۱۹ مهرماه قیمت پیشنهادی خود را در سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نمایند. همچنین ۲۱ مهرماه نیز از پیشنهادها رمزگشایی خواهد شد و برندگان اعلام می‌شوند.

معاون سازمان اموال تملیکی با تاکید بر اینکه با عرضه حدود ۶ هزار میلیارد تومان قیمت پایه املاک مسکونی،‌ صنعتی،‌ تجاری و غیره، یکی از بزرگترین مزایده‌های اموال غیرمنقول در جریان است،‌ تصریح کرد: بالغ بر ۳۵۰ ملک در این مزایده عرضه شده و یکی از ارزشمندترین این املاک مربوط به واحد مسکونی حدود ۱۲۰۰ مترمربعی به ارزش پایه ۹۶۰ میلیارد تومان محسوب می‌شود. همچنین مجموعه سوله و انبارهای نوشهر مازندران به ارزش پایه ۸۲۰ میلیارد تومان در این مزایده قرار دارد.

عضو هیات مدیره افزود:‌ یک ملک متعلق به شرکت کوروش کمپانی به ارزش پایه حدود ۵ میلیارد تومان به مزایده گذاشته شد.وی با بیان اینکه شرایط و تسهیلاتی برای این مزایده در نظر گرفته شده، گفت:‌ متقاضیان شرکت در مزایده می‌توانند ۵ درصد ارزش پایه ملک را ودیعه بگذارند و همچنین برخی املاک به صورت اقساطی به فروش می‌رود. به طوری که ۲۰ درصد آن پیش پرداخت و مابقی اقساط خواهد بود. اجتهادی افزود:‌ علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر به سامانه ستاد الکترونیک دولت و یا تارنمای سازمان اموال تملیکی به نشانی tamliki.ir مراجعه نمایند.

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. بازداشت ۲ زن ضارب افغانستانی در شهریار

  2. ماکرون برای پزشکیان شرط گذاشت

  3. «دیگر مسائل» یعنی چه؟!

  4. هم «هو» شد، هم منزوی!

  5. حزب‌الله از شهادت سید حسن نصرالله خبر داد/ رهبر انقلاب: راه و مکتب سید مقاومت ادامه خواهد یافت

  6. رویابینی در سیاست خارجی !

  7. جرم «کریمی» فراموش‌شدنی نیست

  8. نقشه دشمن را کامل نکنید!

  9. بازی تبلیغاتی اسرائیل

  10. یک پیشنهاد مساله ساز !

  11. حق همیشه با سرمایه دار است؟!

  12. ارزیابی زیباکلام از آینده مقاومت در منطقه/ توصیه ربیعی درباره واکنش ایران به ترور سیدحسن نصرالله

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: اوکراین قربانی جاه‌طلبی اروپا و آمریکا شد/ توهین به رئیس‌جمهور از تریبون رسانه ملی، خلاف منافع ملی است

  14. آنچه اسرائیل درباره خود نمی گوید!

  15. اسرائیل از اجنه برای جاسوسی استفاده می‌کند!

  16. خوابی که تعبیر نشد

  17. پیام مهم رهبر انقلاب اسلامی درباره قضایای اخیر لبنان/ مسلمانان در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند

  18. دفع شرارت صهیونیست‌ها؛ فقط با انتقام قاطع و به‌موقع

  19. بیانیه شورای عالی امنیت ملی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

  20. واکنش اژه‌ای به برخورد فراجا با قصور ماموران/ پیشنهاد ابطحی درباره پاسخ ایران به اسرائیل

  21. تحلیلی درباره حکم رهبری برای مخبر/ واکنش ظریف به حاشیه‌سازی درباره سخنان پزشکیان

  22. «جو» دروغگو و چند نکته درباره شهادت «نصرالله»

  23. اگر سازمان های بین المللی جلوی نتانیاهو را نگیرند ما پاسخ مناسب را خواهیم داد

  24. وزیر دفاع: بر بهبود وضعیت خدمتی سربازان متمرکز شده‌ایم

  25. در رثای شجاعت

آخرین عناوین