انتقاد خراسان از نحوه اطلاع‌رسانی درباره سلامتی سردار قاآنی/ تحلیل متفاوت رسانه‌ها از دیدار پزشکیان با جبهه پایداری

  4030717100 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

انتقاد خراسان از نحوه اطلاع‌رسانی درباره سلامتی سردار قاآنی/ تحلیل متفاوت رسانه‌ها از دیدار پزشکیان با جبهه پایداری

تحلیل متفاوت رسانه‌ها از دیدار پزشکیان با جبهه پایداری

فرهیختگان نوشت: «یکشنبه شب رئیس‌جمهور دیداری با یکی از احزاب اصولگرا داشت. اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری میهمان مسعود پزشکیان بودند و بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مختلف صورت گرفت...

اصلی‌ترین نکته در‌مورد جلسه رئیس‌جمهور با اعضای جبهه پایداری را می‌توان‌ اصل برگزاری آن دانست. جبهه پایداری یکی از احزاب اصولگرایی به شمار می‌رفت که تقریبا بیشترین چالش را با اصلاح‌طلبان آن‌هم در کارزار انتخابات داشتند و شکاف و اختلاف نظر آنها با اصلاح‌طلبان تقریبا بیشتر موارد و موضوعات کلیدی آنها را شامل می‌شود.

تفاوت نظر در مورد سیاست خارجی، مذاکره با آمریکا و حتی نوع مواجهه و برخورد با افکار عمومی و نگاه آنها به فرهنگ، فرسنگ‌ها با یک‌دیگر فاصله دارد و حتی در مواردی نیز اصطکاک پیدا می‌کند. برگزاری این جلسه توسط رئیس‌جمهور را می‌توان در راستای شعار وفاق ملی دولت در سطح سیاستمداران دانست. برگزاری چنین جلساتی اتفاق مثبتی است که چندباری نیز توسط دولت شهید رئیسی صورت گرفته بود.

اولین اثر برگزاری این جلسه را می‌توان کمرنگ کردن اختلاف‌ها میان گروه‌ها و سلایق سیاسی دانست که حتی اختلاف نظرهای زیادی با یک‌دیگر دارند. علاوه براین نیز این پیام را به افکار عمومی منتقل می‌کند که احزاب با وجود اختلاف نظر با یک‌دیگر، در‌مورد موضوعات و مسائل مختلف کشور با هم ‌تبادل نظر می‌کنند.

این جلسه همچنین این تصویر را برجسته می‌کند که دیگر موسم روزها و رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده و حالا احزاب و سلایق مختلف سیاسی به دور از تسویه‌حساب‌های سیاسی باید به دنبال حل مشکلات و مسائل مردم باشند و در این راستا اگر لازم باشد باید دور یک میز هم بنشینند.»

ایران نوشت: « با مرور اظهارات پزشکیان، مشخص می‌شود که این نشست، شفاف و صریح بوده است؛ یعنی هر دو طرف، مطالبات، دغدغه‌ها و رویکردهای خود را درباره مسائل مختلف، از چیستی و ابعاد وفاق، انتصاب برخی مدیران، نحوه برخورد با آسیب‌های اجتماعی (احتمالاً مسأله پوشش و لایحه حجاب) یا حتی مسأله فیلترینگ مطرح کرده‌اند.

شاید اینطور گفته شود که پس، این دو نحله یا گرایش سیاسی و اجتماعی، صرفاً مقابل هم نشسته‌اند و فقط حرف‌های خود را مطرح کرده‌اند، اما واقعاً اینطور نیست. وقتی مطالبات و دغدغه‌ها در رسانه‌ها و از تریبون‌های عمومی مطرح می‌شود، یک معنا و یک کارکرد دارد، اما وقتی همین مطالبات و دغدغه‌ها در جلسات خصوصی و به صورت رو در رو مطرح می‌شود، معنا و کارکرد کاملاً متفاوتی دارد.

زیرا گفت‌و‌گو، آن هم به صورت چهره به چهره، شنیدن حرف‌های طرف مقابل، آنها را به خاطرسپردن و نشان دادن اینکه حرف او را شنیده و دغدغه او را محترم شمرده است، نخستین گام برای گفت‌و‌گو و رسیدن به راه‌حل مرضی‌الطرفین است. راه‌حل مرضی‌الطرفین به معنی کنار گذاشتن عقاید و باورها نیست، بلکه به معنی تعدیل رویکردها و شیوه‌های اجرا، با حفظ باورهاست.

به این ترتیب نخست باید پزشکیان را ستود که از برگزاری چنین جلسه‌ای استقبال کرده است. دوم، باید جبهه پایداری را ستود که به این دعوت آری گفته است. به رسمیت شناختن طرف مقابل و «دیگری سیاسی» نخستین و مهم‌ترین گام وفاق است. مسعود پزشکیان نشان داد در این کار، هم دارای ظرفیت روحی و هم توانایی فکری و سیاسی است.»

هم میهن نوشت: «جبهۀ پایداری اگرچه یکی از اضلاع اصول‌گرایی است اما رادیکال‌ترین آنهاست و کاملاً با اصول‌گرایی میانه و حتی جناح قالیباف تفاوت دارد چندان‌که برای ریاست مجلس جدید هم خیز برداشته بودند اما ناگهان چشم گشودند و دیدند حالا نه‌تنها ریاست مجلس را در اختیار ندارند که ریاست‌جمهوری را هم در پی سانحه بالگرد آقای رئیسی و شکست سعید جلیلی در انتخابات تیرماه از کف دادند.

با این همه چون ساختار سیاسی ایران حزبی نیست شکست جبهه پایداری در انتخابات ریاست‌جمهوری به معنی دور شدن کامل آنان از قدرت نیست زیرا در صحنه‌های دیگر حضور دارند و اگر تا حدی مهار نشده بودند به پر و پای پزشکیان بیشتر می‌پیچیدند و هیچ تضمینی وجود ندارد که در ادامه نخواهند تقابل خود را رویارو کنند...

رئیس‌جمهوری و جبهۀ پایداری در هر چه اختلاف داشته باشند در یک امر مشترک‌اند و آن هم این است که بخش قابل توجهی از واجدان شرایط رأی دادن نه به او رأی دادند و نه به سعید جلیلی نامزد جبهه پایداری و به خاطر همین از ضمیر «ما» استفاده کرده است.»

***

شکاف درآمدی بیشتر شد

دنیای اقتصاد نوشت: «مرکز آمار ایران به تازگی آمار مربوط به ضریب جینی سال۱۴۰۲ را منتشر کرده است. براساس این آمار، ضریب جینی در سال۱۴۰۲ به ۰.۳۹واحد رسیده است که حاکی از افزایش ۰.۰۱واحدی این ضریب نسبت به سال گذشته است. بررسی‌ها نشان می‌دهد در سال۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، پرداخت‌های انتقالی از جنس یارانه‌های مستقیم و غیرمستقیم، کاهشی اندک را در ضریب جینی ایجاد کرد.

با این حال در سال۱۴۰۲، روند کاهشی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ متوقف شده و ضریب جینی با افزایش روبه‌رو شده است. به نظر می‌رسد در سال۱۴۰۲ ثابت ماندن یارانه‌های نقدی و بالا بودن نرخ تورم مهم‌ترین عوامل افزایش نابرابری در جامعه بوده است؛ زیرا بررسی داده‌ها نشان می‌دهد نسبت هزینه ۱۰درصد پر هزینه به ۱۰درصد کم هزینه جمعیت کشور در سال۱۴۰۲ با افزایش روبه‌رو بوده است.

به نظر می‌رسد افزایش یارانه‌های نقدی، مهم‌ترین عامل کاهش نابرابری در اقتصاد ایران است، اما بالاماندن تورم به مرور اثر یارانه نقدی را کمرنگ می‌کند.

 ضریب جینی معیاری است که با عددی بین صفر تا 1 نابرابری درآمدی در یک جامعه را اندازه‌گیری می‌کند. هرچه این عدد به 1 نزدیک‌تر باشد، نابرابری بیشتری در جامعه وجود دارد، و هرچه به صفر  نزدیک‌تر باشد، توزیع درآمد برابرتر است.»

***

انتقاد خراسان از نحوه اطلاع‌رسانی درباره سلامتی سردار قاآنی

خراسان نوشت: «در شرایط جنگی، محدودیت‌های زیادی درخصوص اطلاع‌رسانی درباره وضعیت فرماندهان نظامی وجود دارد. این امر طبیعی است و می‌تواند به عنوان یک راهبرد امنیتی برای جلوگیری از ایجاد هراس در میان نیروهای مقاومت و نیز جلوگیری از سوءاستفاده دشمن از اطلاعات استفاده شود.

اما در این مورد خاص، به نظر می‌رسد که سکوت رسانه‌ای به جای مدیریت افکار عمومی، به افزایش سردرگمی در میان عموم مردم منجر شده است. رسانه‌های عبری و عربی با استفاده از این فرصت، موجی از اطلاعات ضد و نقیض را منتشر کردند که در نهایت موجب تشدید نگرانی‌ها شد...

یکی از استراتژی‌های کلیدی در مواقع بحران، استفاده از «ابهام» در اطلاع‌رسانی است. این رویکرد گاه به عنوان ابزاری برای جلوگیری از بهره‌برداری دشمن از اطلاعات استفاده می‌شود و می‌تواند برای حفظ امنیت عملیاتی مؤثر باشد. اما باید توجه داشت که ابهام در اطلاع‌رسانی سلاحی دو لبه است. اگرچه از یک سو می‌تواند با نگه داشتن دشمن در حالت سردرگمی، برنامه‌های عملیاتی را محافظت کند، اما از سوی دیگر، ممکن است موجب افزایش شک و تردید در میان افکار عمومی داخلی شود.

در شرایطی که مردم درگیر اخبار متناقض و شایعات می‌شوند، این ابهام می‌تواند به یک فضای نااطمینانی در داخل منجر شود و اعتماد عمومی به رسانه‌ها و نهادهای رسمی را تضعیف کند. در این حادثه نیز به نظر می‌رسد که استفاده از استراتژی ابهام، هرچند به منظور مقابله با عملیات روانی دشمن اتخاذ شده، اما در نهایت آثار معکوسی در میان افکار عمومی داخلی داشته است.

برخی معتقدند که اگر رسانه‌ها و مقامات به جای سکوت، با شفافیت و صدور بیانیه‌های محدود اما موثر به شایعات پاسخ می‌دادند، فضای افکار عمومی به این اندازه متشنج نمی‌شد و امکان بهره‌برداری رسانه‌های مخالف کمتر بود.»

***

هشدار سخت عراقچی به رژیم صهیونیستی

به گزارش فارس، سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در نشست «طوفان الاقصی؛ آغاز نصرالله» گفت: دولت چهاردهم همچون پیشینیان بر عهد و پیمان مستحکم بر دفاع از اصول و آرمان‌های فلسطین و قدس شریف پابرجا خواهد بود. با تأسی از رهنمود‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب تمام سعی خود را به کار خواهد بست تا مسیر پیروزمندانه مقاومت پا برجا بماند. عملیات وعده صادق ۲ و ۱ به خوبی عزم و اراده و اقتدار نیرو‌های مسلح ایران را نشان داد که همگان بدانند هر گونه خطای  دشمن با پاسخ به مراتب سخت‌تر مواجه خواهد شد.

وی گفت: ما در این خصوص نه تعلل خواهیم کرد و نه شتاب‌زده خواهیم بود.

وی همچنین گفت که وزارت امور خارجه نهایت سعی و تلاش خود را برای توقف تجاوزات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه ملت‌های مظلوم فلسطین  و لبنان به خدمت گرفته است. پس از رایزنی‌های فشرده در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل، و مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا و سفر‌های اینجانب به بیروت و دمشق، تلاش‌های دیپلماتیک و سفر به منطقه ادامه خواهد داد. سفر من به بیروت یک پیام روشن داد که ایران با تمام قوا پشت سر مقاومت همچنان خواهد ایستاد. کسی نباید به خودش در این خصوص تردیدی به راه بدهد.

عراقچی گفت: ما پشتیبان مقاومت بوده، هستیم و خواهیم بود و ضربه‌های موقتی که وارد شده نمی‌تواند عزم و اراده مقاومت و رزمندگان مقاومت و ایران را خدشه دار کند.

وزیر خارجه بیان کرد: مسیر مقاومت قربانیان بسیاری را تقدیم کرده، ولی هر بار محکم‌تر و مقاوم‌تر به مسیر خود ادامه داده و این بار هم چنین خواهد بود. عراقچی خطاب به رژیم صهیونیستی تصریح کرد: به این رژیم توصیه می‌کنیم اراده ایران را آزمایش نکند، اگر هر حمله‌ای به ایران صورت بگیرد، پاسخ ما پر قدرت‌تر از گذشته خواهد بود. البته ما هر حرکتی را به دقت رصد و هر ضربه‌ای را به دقت مطالعه می‌کنیم و در پاسخ نه تردید و نه تعلل خواهیم داشت و نه البته عجله خواهیم کرد. پاسخ متناسب و محکم داده خواهد شد. هرگونه حمله به تأسیسات زیربنایی ایران با پاسخ محکم‌تر مواجه خواهد شد. دشمنان ما می‌دانند چه اهدافی در داخل رژیم صهیونیستی در دسترس ما قرار دارد و قدرت و دقت موشک‌های ما را به عینه مشاهده کرده‌اند.

تمجید رسانه اصولگرا از عراقچی

جهان نیوز نوشت: «عراقچی طی مدت زمانی که سکان وزارت خارجه را در دست گرفته است تاکنون مواضع اصولی و منطبق با منافع کشورمان اتخاد کرده است. حمایت از محور مقاومت، واقع بینی در حوزه برجام، پاسداری از امنیت ملی، تعامل مثبت و سازنده کشورهای منطقه با اولویت همسایگان، راهبرد شکل گیری منطقه قوی، پیام به طرف های حامی صهیونیست ها در انجام عملیات وعده صادق ۲ و ... همه و همه یک بسته راهبردی سیاست خارجه ساخته است که در آن منافع و امنیت ملی در ارجحیت قرار دارد و به دور از دیپلماسی ملتمسانه و یکسویه به غرب و حاوی راهبرد ایران قوی و عزتمند است.

عراقچی در دیپلماسی خود در قبال غرب نگاهی تجربه محور دارد. غرب در این دیدگاه یک طرف دیپلماتیک اما نه محوری و مرکزی است! غرب زمانی اگر منافع ایران در آن حکم کند قابل مذاکره و اگر نه پیامی مقتدرانه دریافت می کند.»

***

اطلاعیه سپاه درباره صدای انفجار اصفهان

از بامداد سه‌شنبه در فضای مجازی، خبرهایی مبنی بر انفجار در اصفهان مطرح شد.

 روابط عمومی سپاه صاحب الزمان اصفهان اعلام کرد: صدای انفجار نیمه شب گذشته به علت مشاهده  یک شی ء نورانی و فعالیت آزمایشی سامانه پدافندی بود و هیچ اتفاق خاص دیگری اعم از رزمایش یا تجاوز دشمن صحت ندارد.

***

ادعای برخی رسانه ها مبنی بر تحویل سامانه اس-400 به ایران

به گزارش تابناک: وبسایت «امنیت دفاعی آسیا» در گزارشی مدعی تحویل سامانه دفاع هوایی اس-400 از روسیه به ایران شده است. 

این وبسایت نوشته است گزارش ها حاکی از آن است که روسیه پس از درخواست تهران، سامانه دفاع هوایی اس-400 «تریومف» را در اختیار ایران قرار داده است. پرسنل نظامی ایران به سرعت برای تحویل و نصب این سامانه در نقاط مختلف در سراسر کشور، عمدتاً برای دفاع از تأسیسات هسته‌ای خود، اقدام کردند.

چند روز پیش، نیز این وبسایت گزارش داد که روسیه ارسال سامانه جنگ الکترونیک دوربرد مورمانسک-بی.ان (Murmansk-BN) را به ایران آغاز کرده است.

به ادعای این وبسایت، علاوه بر این، گزارش های اخیر حاکی از آن است که مسکو سامانه پدافند هوایی اس-400 «تریومف» را نیز در اختیار ایران قرار داده است.

روزنامه مشهور آمریکایی نیویورک تایمز نیز با استناد به اظهارات مقامات دولتی ایران و چند تن از افسران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عرضه سامانه پدافند هوایی اس-400 به ایران را تایید کرد.

ارائه سامانه پدافند هوایی اس-400 «تریومف»، سامانه جنگ الکترونیک «Murmansk-BN» و دیگر تسلیحات ساخت روسیه به ایران در بحبوحه تنشهای رژیم صهیونیستی و ایران صورت می گیرد.

***

توصیه معاون دفتر پزشکیان درباره مسئله فیلترینگ

سید محمدمهدی طباطبایی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در اینستاگرام نوشت:

«صداقت و وفای به عهد سرمایه اصلی و خصیصه ذاتی رئیس جمهور پزشکیان است. مسأله ساماندهی و ارتقای سرعت اینترنت و رفع فیلترینگ در یک مسیر قانونی و منطقی حل و انتظارات به حق جامعه برآورده خواهد شد.

 با شتاب زدگی در موضع گیری ها و قضاوت های زودهنگام راه را برای حل مشکلات صعب و دشوار نکنیم.  دکتر پزشکیان در حوزه صداقت و راستگویی از سرآمدان عرصه سیاست در ایران معاصر است.»

***

گزارش قائم‌پناه درباره اصلاح فرایند گزینش معلمان و اساتید

محمدجعفر قائم‌پناه در گفت‌وگو با ایلنا، درباره اقدامات دولت برای بازگشت اساتید و دانشجویان اخراجی به دانشگاه‌ها و آزادی زندانیان سیاسی گفت: هم روند بازگشت اساتید و هم دانشجویان امیدوارکننده است و قطعا آئین‌نامه‌ها اصلاح خواهد  شد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: درباره گزینش‌ها هم تصمیمات خوبی گرفته شد که با وسعت دید بهتر و معیارهای بازتری مطابق با شرایط اجتماعی تصمیم‌گیری شود. به خصوص در مورد گزینش معلمانی که گزینش‌شان رد شده است.

قائم‌پناه گفت: درباره معلمانی که با کد ۱۹ رد شده‌اند، گفت: در مورد کد ۱۹ هم تا حدود زیادی تصمیم‌گیری شد، در اسرع وقت تعدادی از این عزیزان برگشت خواهند خورد، امیدواریم. برای سال آینده هم حتما تصمیمات بهتری خواهیم گرفت که بیشتر نمره عملی ملاک برای قبولی باشد.

وی با بیان اینکه برای گزینش تقریبا کارها انجام شده است، افزود: برای اساتیدی که در چارچوب قوانین و مقررات بازنشسته شدند و همین طور دانشجویانی که اخراج شده‌اند، تصمیمات جدی گرفته شده که در چارچوب قوانین و مقررات که آئین نامه‌اش هم اصلاح شد، انشاالله بازگردند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: برای زندانیان سیاسی هم قوه قضائیه کمک می‌کند و درحال برنامه‌ریزی است. ان‌شاالله کسانی که در چارچوب نظام فعالیت می‌کنند، دچار مشکل نشوند.

وی در خصوص اصرار رئیس‌جمهور برای معرفی عبدالکریم حسین‌زاده به عنوان معاونت روستایی و مناطق محروم عنوان کرد: باید با هماهنگی مجلس انجام شود.

قائم‌پناه رئیس جمهور در پاسخ به اینکه آیا رئیس‌جمهور می‌تواند قانوناً حسین‌زاده را دوباره به مجلس معرفی کند، اظهار داشت: بله می‌تواند، احتمال ۹۰ درصد به بالا هماهنگی‌هایش ان‌شاالله انجام می‌شود.

 

دیدگاه کاربران

علیرضا زیگلری۳۶۲۶۱۹۹۲۰:۴۶:۰۰ ۱۴۰۳/۷/۱۷
جنگ ترکیبی ۳ ضلع مهم دارد ۱- نظامی؛ ۲- رسانه؛ و ۳- اقتصادی، ما در بعد نظامی حرف برای گفتن داریم اما دو ضلع دیگر ان نیاز به کار بیشتر دارد
ناشناس۳۶۲۶۲۱۹۲۱:۱۸:۱۱ ۱۴۰۳/۷/۱۷
اگر هاشم صفی الدین هم ترور شده فرزندش را که رییس حزب الله نمایید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. دست یابی سپاه به فناوری های جدید و اعلام نشده برای پاسخ به اسراییل

  2. مقایسه قدرت نظامی ایران با رژیم صهیونیستی

  3. بازنگری در دکترین نظامی ایران؟

  4. اصلاح قانون برای نجات ظریف؟!

  5. ۲ پیام شگفتانه بزرگ ایران

  6. ادعای دوباره امارات درباره جزایر سه‌گانه ایرانی

  7. این بزک کرده‌ها! ...

  8. میراث رئیسی برای تقابل امروز ما با اسرائیل 

  9. قدرتمندین سلاح ما در برابر اسرائیل

  10. حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی + فیلم/ سپاه پاسداران: قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم

  11. زبان فارسی،ذهن عبری!

  12. خبر مهم وزیر کشور از اخراج مهاجران غیرقانونی /تمام منابع و یارانه‌های کشور صرف اتباع می‌شود

  13. FATF به سرنوشت برجام دچار نشود!

  14. سهم هر ایرانی در موشک‌باران اسرائیل ۴۴ هزار تومان!

  15. آنچه اسرائیل درباره خود نمی گوید!

  16. اسرائیل در موقعیت ارّه !

  17. مستندات قانونی پاسخ موشکی ایران به تجاوز اسرائیل

  18. چشم دیدن ایرانی قوی را ندارند !

  19. پاسخ عراقچی به سوال خبرنگار که در شرایط جنگی نترسیدید به لبنان بیایید؟

  20. نتانیاهو: هدف بزرگترین حمله قرار گرفتیم، پاسخ خواهیم داد

  21. روایت عراقچی از حضور در قطر و خداقوت به تیزپروازان ارتش

  22. ستیز با فرهنگ شهادت؟!

  23. سالگرد طوفانی که اسراییل را در نوردید

  24. «نشان فتح» بر سینه سردار

  25. واکنش آمریکا به حمله موشکی ایران به اسرائیل

پربحث‌های هفته

  1. دست یابی سپاه به فناوری های جدید و اعلام نشده برای پاسخ به اسراییل

  2. بازنگری در دکترین نظامی ایران؟

  3. اصلاح قانون برای نجات ظریف؟!

  4. این بزک کرده‌ها! ...

  5. میراث رئیسی برای تقابل امروز ما با اسرائیل 

  6. حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی + فیلم/ سپاه پاسداران: قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم

  7. زبان فارسی،ذهن عبری!

  8. خبر مهم وزیر کشور از اخراج مهاجران غیرقانونی /تمام منابع و یارانه‌های کشور صرف اتباع می‌شود

  9. سهم هر ایرانی در موشک‌باران اسرائیل ۴۴ هزار تومان!

  10. اسرائیل در موقعیت ارّه !

  11. چشم دیدن ایرانی قوی را ندارند !

  12. روایت عراقچی از حضور در قطر و خداقوت به تیزپروازان ارتش

  13. ستیز با فرهنگ شهادت؟!

  14. «نشان فتح» بر سینه سردار

  15. پاسخ مهم معاون سپاه به انتقادها درباره تعلل در انتقام از اسرئیل

  16. حمله احتمالی اسرائیل به ایران؛ محدود و در امتداد دکترین تحریم

  17. تمجید روزنامه اصولگرا از پزشکیان و عراقچی/ توضیح وزیر ارتباطات درباره مقابله با فیلترشکن به جای فیلترینگ

  18. رهبر انقلاب: امت اسلامی در مقابل دشمنان اسلام باید متحد باشند/ در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم نه شتاب‌زده عمل می‌کنیم

  19. پزشکیان: درد مردم بود که مرا به سیاست کشاند/ فکر نمی‌کردم رئیس‌جمهور بشوم

  20. سیگنال مهم سیدحسن خمینی/ نظر علی مطهری درباره پبروز نهایی عملیات طوفان الاقصی

  21. هشدار به طرفداران جنگ سریع با اسرائیل /لااقل وصیت نامه سیدحسن نصرالله را بخوانید

  22. روایت عراقچی از پیام ایران به آمریکا/ درخواست روزنامه اصولگرا از جلیلی/ نظر همتی درباره مالیات‌ستانی از دهک‌های پایین

  23. فرصت محدود اسرائیل در لبنان

  24. پزشکیان: درباره ۶ میلیارد دلار دارایی ایران به تفاهمات خوبی رسیدیم

  25. ناتوان از حماسه آفرینی!

آخرین عناوین