• قالیباف: صنعت خودرو سازی باعث بی‌آبرویی است

    قالیباف: صنعت خودرو سازی باعث بی‌آبرویی است

    رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید همزمان با دین به دنیای مردم هم توجه کنیم گفت: البته این عقلانیت، معنویت و عدالت باید متوازن باشند؛ لذا ما نمی‌توانیم این عقلانیت را به صورت کاریکاتوری دنبال کنیم.

  • ۷۵ هزار دستگاه خودرو در ارگ جدید بم انباشت شده است

    ۷۵ هزار دستگاه خودرو در ارگ جدید بم انباشت شده است

    باوجود اینکه هرروز در گوشه و کنار کشور شاهد انتقاداتی نسبت به تحویل دیر موقع خودرو توسط شرکت‌های خودروسازی ارگ جدید بم هستیم که دادستان بم می‌گوید: ۷۵ هزار دستگاه خودرو در پارکینگ مدیران خودرو انباشت (دپو) شده که از این میزان ۴۰ هزار دستگاه به مردم فروخته شده اما ترخیص نشده است.

  • چرا مونتاژکاران هر شش ماه قیمت را بالا میبرند، اما خودروسازان داخلی نه  

    چرا مونتاژکاران هر شش ماه قیمت را بالا میبرند، اما خودروسازان داخلی نه  

    یک کارشناس صنعت خودرو گفت: طی ۱۸ ماه گذشته که  تورم بالایی داشتیم قیمت خودروهای داخلی به روز نشد، در حالی که مونتاژکاران طبق مصوبه شورای رقابت هر شش ماه یک بار نرخ‌ها را بالا بردند.

  • ۱۲۰هزار خودرو از کجا سبز شد؟

    ۱۲۰هزار خودرو از کجا سبز شد؟

    خودروسازانی که تا دیروز در تحویل خودروهای فروخته‌شده در سامانه یکپارچه خودرو تأخیر داشتند، چگونه با مازاد ۱۲۰هزار دستگاه خودرو آن هم در دوماهه پایانی سال روبه‌رو هستند که می‌خواهند در طرحی جدید به فروش برسانند؟!!

  • خودروسازان ما «خودروباز» هستند/هیچ مشکلی برای ساخت خودروهای شارژی نداریم

    وزیر صمت در جمع دانشجویان بسیجی خبر داد خودروسازان ما «خودروباز» هستند/هیچ مشکلی برای ساخت خودروهای شارژی نداریم

    وزیر صمت با بیان اینکه هر کسی لاسیتک گران خرید با ۱۲۴ تماس بگیرد،‌ گفت: هر فردی که لاستیک بخواهد می تواند از مراکز توزیع به قیمت دولتی لاستیک تهیه کند.

  • برنامه ریزی برای عرضه خودرو با بالاترین کیفیت

    مدیرعامل سایپا عنوان کردبرنامه ریزی برای عرضه خودرو با بالاترین کیفیت

    مدیرعامل سایپا ضمن اشاره به برنامه ریزی برای عرضه خودرو با بالاترین کیفیت، درباره تولیدات جدید سایپا و اینکه از سال‌ آینده به تولید انبوه می رسند به ارائه توضیحاتی پرداخت.