حمله روزنامه دولت به قوه قضائیه درباره ابطال حکم لطیفی/ خاندوزی و کاهش تورم در چند ماه آینده

  4020420075 ۲۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

حمله روزنامه دولت به قوه قضائیه درباره ابطال حکم لطیفی/   خاندوزی و کاهش تورم در چند ماه آینده

حمله روزنامه دولت به قوه قضائیه درباره ابطال حکم لطیفی

روزنامه ایران درباره ابطال حکم میثم لطیفی برای ریاست سازمان اداری و استخدامی توسط دیوان عدالت اداری نوشت: «هر چند اجزای دولت، اعم از معاونت حقوقی یا سازمان اداری و استخدامی به صورت حقوقی و مستدل با این مسأله برخورد کرده‌اند، اما شواهدی هم وجود دارد که شائبه سیاسی بودن این رأی را پررنگ می‌کند. از جمله این نشانه‌ها، نحوه استدلال و اظهارات یکی از قضات دیوان هنگام بررسی این مسأله است. بر اساس شواهد موجود، یکی از قضات در جلسات بحث حقوقی، به این مسأله اشاره کرده است که «ظاهراً هرکس که بخواهد به مدیریت عالی در این کشور برسد، باید از پل مدیریت و دانشگاه امام صادق(ع) بگذرد تا به این جایگاه برسد.»

این فرد حتی به حوزه‌های فردی و شخصی مربوط به میثم لطیفی ورود کرد و افزود: «ملاحظه سوابق رئیس سازمان امور اداری و استخدامی نشان می‌دهد که نامبرده تخصص، رزومه و شایستگی لازم را برای تصدی این سمت ندارند، بنابراین مشمول بند «ب» ماده 54 قانون مدیریت خدمات کشوری نخواهند بود.» این عبارات نشان می‌دهد که اساساً سطح استدلال، حقوقی نبوده، بلکه جنبه‌های غیرحقوقی و سیاسی در آن دخیل بوده است. چنین اظهارنظرهایی، آن هم از سوی قضات، به اضافه زمان اعلان عمومی رأی دیوان است که توجه‌ها را از جنبه‌های حقوقی به جنبه‌های غیرحقوقی آن معطوف می‌کند...

 این رأی پرحاشیه دیوان عدالت اداری قطعاً از مجاری قانونی دنبال خواهد شد تا عدالت آسیب نبیند و رویه دولت سیزدهم این بوده است که از حاشیه سازی ها دوری کند و همچنان که رهبر معظم انقلاب بارها و به کرات گفتند قوا باید با همدلی و به دور از حاشیه سازی کارها را پیش ببرند. اما افکار عمومی و اصحاب رسانه طی روزهای اخیر از قوه قضائیه یک مطالبه و سؤال جدی داشتند و آن این بود که اکبر طبری کجاست؟ چرا طبری با آن جرایم و فساد بزرگ اقتصادی آزاد شده است؟

اینکه قوه قضائیه با فساد داخل برخورد می کند و در همین اواخر خبری منتشر شد که دادستان یکی از شهرهای شمالی بازداشت شده، خوب است اما نباید این شائبه به وجود بیاید که ابطال حکم انتصاب معاون رئیس جمهور برای این است که تصویرسازی شود قوه قضائیه علاوه بر فساد داخل با فساد بیرون از قوه هم برخورد کرده است! ضمن اینکه در انتصاب معاون رئیس جمهور، هیچ فسادی صورت نگرفته است.

مسأله این است که همچنان مطالبه مردم برخورد با فساد در هر سطحی است و قصه پرغصه اکبر طبری نباید با انتشار برخی اخبار و اقدامات به حاشیه رود. مردم منتظر رأی نهایی اکبر طبری هستند.»

چرا با حضور اعضای هیأت علمی در دولت روحانی مخالفت نشد؟

ایسنا نوشت: «بررسی وضعیت برخی انتصابات در دولت‌های یازدهم و دوازدهم نیز نشان می‌دهد این رویه در دوره‌های گذشته برقرار بوده و افرادی در سمت معاونت‌ و ریاست سازمان‌ها و مراکز دولتی منصوب شده‌اند که محل مأموریت‌شان در دانشگاه‌ها و سازمان‌هایی با ماهیت غیردولتی بوده است؛ شرایطی مشابه وضعیت میثم لطیفی که عضو هیئت علمی دانشکده‌های معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق است و اکنون به‌عنوان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور نیز فعالیت می‌کند.

از میان افرادی که یا حسن روحانی رئیس‌جمهوری وقت یا وزرای دولت‌های یازدهم و دوازدهم منصوبشان کرده و محل ماموریت‌شان همچون لطیفی در دانشگاه‌هایی غیردولتی بود، محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، علی‌اصغر مونسان رئیس میراث فرهنگی و گردشگری، احمد شمس معاون هماهنگی پیگیری‌های ویژه رئیس‌جمهوری و زهرا اربابی معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه قابل اشاره‌اند که محل مأموریت‌شان دانشگاه آزاد بوده است.

همچنین می‌توان حسام‌الدین آشنا رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری و جلال درخشه رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور را یادآور شد که هردو همچون لطیفی محل ماموریت‌شان دانشگاه امام صادق ذکر شده است. این فهرست با اشاره به پنج انتصاب دیگر در دولت‌های یازدهم و دوازدهم کامل می‌شود که همگی محل ماموریت‌شان خارج از دولت بوده است.»

***

توضیح وزیر ارشاد درباره میزان مخاطبین صداوسیما

محمد مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چه اطمینان خاطری به تهیه‌کنندگان بخش نمایش خانگی می‌دهید که همانند گذشته و قبل از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص محصولات‌شان همچنان مخاطبان خودشان را داشته باشند، چراکه نگران هستند دچار ممیزی‌های صداوسیما شوند و رونق تولیدی که در شبکه نمایش خانگی به وجود آمده بود را دیگر نداشته باشیم، گفت: آقای رئیس‌جمهور  بعد از سروصداهایی که ایجاد شد به شخص من دستور ویژه دادند و مجددا تاکید کردند در تدوین این دستورالعمل، که قرار است شورای عالی انقلاب فرهنگی تهیه کند حتما دغدغه‌های اصحاب این کسب و کار را در نظر بگیرید و این تاکید ویژه ایشان است و من هم این را دنبال می‌کنم.

وی تاکید کرد: آقای رئیس‌جمهور به من دستور دادند به عنوان وزارت فرهنگ، به عنوان مدیریت حوزه فرهنگ در دولت همه دغدغه‌های اصحاب این کسب و کار را نسبت به این موضوع دریافت کنم، با آن‌ها جلسه بگذاریم، حرف‌های‌شان را بشنویم و بر اساس یک جمع‌بندی با ایجاد بیشترین فضا برای تقویت حوزه فرهنگ و هنر و رعایت دغدغه‌ها تصمیم بگیریم.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این‌که از قول وی نقل می‌شود «صداوسیما بیننده کمی دارد و درحال از دست دادن ببینده خود است» گفت: در یک کنفراس و همایش علمی که دفتر تحقیقات رسانه‌ای برگزار کرده بود من در مورد چالش رسانه‌های سنتی، مرسوم و متداول‌مان با فناوری‌های نوین صحبت می‌کردم. اشاره داشتم درحال حاضر فناوری‌های نو آمده‌اند و یک بخش مهمی از مخاطبان به شبکه‌های  اجتماعی منتقل شدند.

وی یادآور شد: مثلا به روزنامه‌ها که خود ما متولی‌اش هستیم، اشاره کردم که یک زمانی در تهران و کشور روزنامه‌ای با ۶۰۰ هزار شمارگان داشتیم که ۲۰۰ الی ۳۰۰ صفحه پیوست آگهی داشت، اما امروز عمده روزنامه‌های ما شمارگان ۲الی ۳ هزارتایی دارند یعنی یک انتقال و مهاجرت مخاطب صورت گرفته است در مورد صداوسیما هم طبیعی است و این اتفاق ربطی به بحث‌های سیاسی امروز و دیروز ندارد و یک روند طبیعی در همه جای دنیا است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: امروز هر شخصی یک گوشی همراه دارد و ۴ الی ۵ ساعت وقت خودش را با این گوشی می‌گذراند، اخبارش را هم در گوشی مشاهده می‌کند و حتی ممکن است فیلم و سریالش را هم در این گوشی ببیند بحث در مورد تغییر فناوری‌ها بود. آن چیزی که مطرح شد یک سوءاستفاده سیاسی از این حرف‌ها بود  من آن موضوع را در موضع خودش گفتم. 

***

تاکید محمدی گلپایگانی بر سلامتی رهبر انقلاب

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در «همایش امیرالمؤمنین معیار زندگی، الگوی حکمرانی» گفت:  دشمن در فصای مجازی که بلای جان شده است دنبال ترویج بی حجابی بود اما  موفق نشد مردم را از دین و عقایدشان جدا کنند که نمونه‌اش راهپیمایی‌ها، جشن عید غدیر و نماز جمعه است. امروز بیشترین حمله متوجه رهبر انقلاب است چون ایشان قائم خیمه است. ایشان چه جانشین خوبی برای امام خمینی است که همه اهداف امام را دنبال کرده و  یک به یک به ثمر می‌رساند. چرا امروز جرات نمی‌کنند به ما حمله کنند چون می‌ترسند. امروز  هیچ جایی از رژیم غاصب صهیونیستی از موشک‌های ما در امان نیست این موشک‌ها دقیق و بدون خطا به هدف می‌خورد. این ها بچه‌های شما هستند که گمنام کار می‌کنند و رهبری مستقیما این‌ها را هدایت می‌کنند. هرازگاهی تبلیغ می‌کنند رهبری مریض است اما من که از نزدیک شاهد هستم ایشان در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.

***

مسئولیت جدید زاکانی چیست؟

فردا نوشت: ماجرا از این قرار است که برای کاهش آسیب های اجتماعی این موضوع در کمیسیون مربوطه دولت در حال بررسی است که شهردار تهران «دستیار ویژه رئیس جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی شهر تهران» شود. بر همین اساس زاکانی شهردار تهران گفت «این موضوع مطرح شده و در کمیسیون‌های تخصص در حال بررسی است و تا زمانیکه در جلسه هیات دولت تصویب و ابلاغ نشود نمی‌توان در مورد آن صحبت کرد».

وقتی برخی رسانه ها تعبیر نادرستی از صحبت های شهردار کردند عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در مقام روشنگری برآمد و توضیح داد «آقای زاکانی به دولت نمی‌رود بلکه ۲ سال است که به دولت رفته! ‌شهردار تهران هم‌اکنون عضوی از کابینه و همراه رئیس‌جمهور است. خبری هم که منشاء شایعه رفتن دکتر زاکانی از شهرداری شده است، تصمیم خوب دولت در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی پایتخت است که پس از بررسی‌ها از سوی دولت اعلام می‌شود».

با وجود این توضیح برخی رسانه ها مأموریت جدید آقای شهردار را مصداق «دو شغله شدن» تعبیر کردند که قاعدتا این موضوع پیش از آنکه از طرف دولت اعلام رسمی شود؛ مورد بررسی قرار خواهد گرفت.»

***

واکنش کنعانی به مباحث مطرح شده درباره میدان نفتی و گازی آرش

به گزارش ایرنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به مباحث مطرح شده در خصوص میدان نفتی و گازی آرش اظهار داشت: این موضوع به همراه تحدید حدود دریایی، از موضوعات مورد مذاکره ایران و کویت بوده است و آخرین دور مذاکرات حقوقی و فنی در این خصوص در ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ در تهران بین هیات های ایرانی و کویتی در سطح مدیران ارشد وزارتخانه های خارجه دو طرف برگزار شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: موضوعات مربوط به تحدید حدود دریایی و بهره‌برداری از منابع هیدروکربنی مشترک، با مدنظر قرار دادن منافع مشترک و اصل حسن همجواری با کلیه همسایگان از جمله کویت همواره مورد توجه جمهوری اسلامی ایران بوده است.

کنعانی در پایان تاکید کرد: سیاست دولت سیزدهم مبتنی بر گفت‌وگو، همکاری و مشارکت است و مسائل فیمابین در این چارچوب دنبال خواهد شد.

واکنش ایران به بیانیه مشترک شورای همکاری خلیج فارس و روسیه درباره جزایر سه‌گانه

سخنگوی وزارت امور خارجه مطالب مندرج در بیانیه مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و روسیه در خصوص جزایر سه گانه ایرانی را مردود دانست.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی اظهار داشت: این جزایر تعلق ابدی به ایران داشته و صدور اینگونه بیانیه‌ها با روابط دوستانه ایران و همسایگان مغایرت دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر استمرار سیاست حسن همسایگی و احترام متقابل، توسعه و ثبات منطقه را مسئولیت جمعی کشورهای منطقه می‌داند.

در بیانیه پایانی ششمین نشست مشترک وزرای امور خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و روسیه از تلاش‌های امارات برای ایجاد راه حل مسالمت‌آمیز برای مساله جزایر سه گانه تنب کوچک، تنب بزرگ و ابوموسی از طریق گفت‌وگوهای دوجانبه و یا دادگاه عدل بین‌المللی  بر اساس قوانین بین‌المللی و منشور سازمان ملل حمایت شده است.

***

حد نصاب مصرف برق امروز هم شکسته می‌شود

به گزارش برنا، جمشیدی مدیر بهره‌برداری و کنترل مرکز راهبری شبکه برق کشور در گفت‌وگو با رسانه ملی اظهار داشت: دیروز بیشترین میزان مصرف برق در تاریخ صنعت برق که ۷۲ هزار و ۴۵۸ مگاوات بود، در ساعت ۱۴ و ۴۸ دقیقه اتفاق افتاد.

وی افزود: با توجه به اینکه پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد، هوا امروز از دیروز کمی گرم‌تر باشد، پیش بینی می‌کنیم که اوج مصرف به ۷۲ هزار و ۵۰۰ مگاوات برسد؛ میانگین وزنی دمای هوا که دیروز ۳۹ درجه سانتی‌گراد بود، امروز ۳۹ و سه دهم درجه سانتی‌گراد است.

این مقام مسئول بیان کرد: در ساعت ۱۱ امروز، مصرف برق ۶۸ هزار مگاوات بود و از این ساعت، وارد بازه زمانی اوج بار می‌شویم که تا ۴ یا ۵ ساعت ادامه پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه ساعت اوج بار مصرف برق اصولاً بین ۱۱ تا ۱۷ است، گفت: درخواست داریم که در این شش ساعت، مردم همکاری بیشتری با ما داشته باشند و به صرفه‌جویی، مدیریت مصرف و جابه‌جایی زمان استفاده از وسایل برقی غیرضروری توجه کنند.

 جمشیدی گفت: با این همکاری، شبکه برق به صورت پایدار و مطمئن در خدمت مردم خواهد بود؛ همچنین برای روز‌های آینده هم پیش‌بینی می‌شود که با توجه به فراگیری دمای زیاد در کل کشور، این مصارف بالا ادامه داشته باشد.

***

 خاندوزی و کاهش تورم در چند ماه آینده
 
به گزارش ایلنا، سید احسان خاندوزی در جمع خبرنگاران در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه چرا برخلاف اظهارات مسئولان مبنی بر بهبود شاخص‌های اقتصادی، مردم این بهبود را احساس نمی‌کنند، گفت: روند کنترل در نرخ ماهانه تورم در اسفند سال گذشته تا خرداد ماه نشان از این دارد که تدابیر پیشین که در کاهش موتورهای خلق تورم وجود داشته، به تدریج آثار خود را آرام شدن نوسانات قیمت نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: امیدوارم با توجه به بسته‌ای که دولت در حوزه مهار تورم و رونق تولید مصوب کرده است، در ماه‌های آینده کار به جایی برسد که نرخ تورم و قیمت‌ها با رضایتمندی مردم و با ایجاد آرامش در بازارها موجب چشیدن ثمرات اقدامات دولت بین مردم شود.

 

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۳۶۹۵۸۲۱:۲۳:۵۲ ۱۴۰۲/۴/۲۰
پشت لطیفی چه کسانی هستند که بخاطر این فرد دوستان رو در روی هم قرار گرفته اند؟
ناشناس۳۱۳۷۳۴۲۰۰:۰۹:۳۸ ۱۴۰۲/۴/۲۱
حرف این فرد یا آن فرد نیست حرف دخالت آشکار آن نهاد در کار دولت و شخص رئیس جمهور است چون قانون اجازه به رئیس جمهور داده هرکسی خواست حال در هر کجا بوده باشد به کار زیر مجموعه خود بگمارد
امیر حسین سلطان/تهران۳۱۳۷۵۸۴۰۵:۵۱:۱۱ ۱۴۰۲/۴/۲۱
برخلاف ادعای روزنامه دولتی ایران اتفاقا اظهار تظر یکی از قضات محترم در هیات عمومی دیوان عدالت اداری عین واقعیت است و نباید آن را استدلالی سیاسی قلمداد کرد. متاسقانه توجه خاص به فارغ التحصیلان یک دانشگاه خاص است که شائبه سیاسی بودن انتخاب ها و انتصاب ها را در اذهان تداعی می کند و هیچ دلیلی هم ندارد در میان این همه دانشگاه های دولتی با قدمت بالا و حتی غیردولتی دیگر در این حد و اندازه صرفا یک مرکز آموزشی خاص(دانشگاه امام صادق«ع») تابلو و یکه تاز شود! والله اعلم
ناشناس۳۱۳۷۷۵۲۰۹:۱۴:۱۱ ۱۴۰۲/۴/۲۱
این که چیزی نیست دولت باید تحمل داشته باشد!! یادتونه دولت روحانی که از صدا سیما گرفته تا دو قوه دیگر و خودجوش ها و ...که دائم در کار او دخالت می کردند واین قدرهم هیاهو نمی کرد !!
ناشناس۳۱۳۷۸۰۰۰۹:۴۹:۴۵ ۱۴۰۲/۴/۲۱
کار حقوقی با گله کردن رسانه ای از گذاشتن افراد در پست ها فرق دارد
رضا۳۱۳۸۲۳۵۱۳:۵۵:۴۶ ۱۴۰۲/۴/۲۱
خدا رحمت امیرکبیر را که نامه ای به ناصرالدین شاه قاجار نوشت:«... اعلیحضرت بدانند که اداره‌ی امور مملکت به توصیه‌ی عمه و خاله نمی‌شود.» این توصیه امیرکبیر را باید با آب طلا نوشت و بر سر همه اداره ها و سازمان ها نصب کرد.
ناشناس۳۱۳۷۹۷۹۱۱:۴۶:۲۵ ۱۴۰۲/۴/۲۱
لطیفی فقط یک نمونه است که حالا همه متوجه شده اند. متاسفانه، ادارات و دستگاههای دولتی پر از «لطیفی» است. کسی نظارت بر کار مسئولان نمی کند و «رفیق بازی» جای شایسته سالاری را گرفته است.
ناشناس۳۱۳۷۱۵۹۲۲:۵۰:۵۰ ۱۴۰۲/۴/۲۰
آقای اژه‌ای باید مراقب زیر مجموعه‌ی خودش باشه ایشون بهتره پرونده‌های طبری و پسر رفسنجانی و شبنم و روحانی رو خودش مجدداً بررسی و جلوی ذبح عدالت رو بگیره بهتره ایشون به صدارت غیرقانونی سلاح ورزی در اتاق هم ورود کنه ____ ایکاش ایشون قضاتی که به مسائل حقوقی با عینک سیاسی‌کاری نگاه میکنن رو توجیه و توبیخ کنن
ناشناس۳۱۳۷۶۵۱۰۷:۴۰:۴۴ ۱۴۰۲/۴/۲۱
ای قوه اجرا و قضا وضعیت عفاف و حجاب افتضاح است
ناشناس۳۱۳۷۱۷۱۲۲:۵۶:۴۱ ۱۴۰۲/۴/۲۰
شک نکن سیاسی کاری بود وگرنه اکثر دولتی هاو مجلسی ها عضو بیرون از مجموعه آن دو قوه هم هستند
ناشناس۳۱۳۷۱۸۱۲۳:۰۱:۱۸ ۱۴۰۲/۴/۲۰
هنوز برخی یاد نگرفتند که کاهش تورم یعنی کاهش سرعت افزایش قیمت ها ولی فکر می کنند به معنی کاهش قیمت ها هست !!
ناشناس۳۱۳۷۲۳۰۲۳:۲۳:۲۵ ۱۴۰۲/۴/۲۰
دوست عزیز! توجه نداری که سرعت افزایش قیمتها بطور متعارف خیلی بالاست. پس تورم هم بالاست گرچه آمارهای ساختگی از کاهش آن خبر بدن!
ناشناس۳۱۳۷۴۶۲۰۱:۱۱:۵۷ ۱۴۰۲/۴/۲۱
فعلا اول آن را یاد بگیر که تورم کم شدن یعنی چی در کنار ناراحت بودن از کاهش یافتن تورم جناب راستین!
ناشناس۳۱۳۷۲۳۹۲۳:۲۵:۵۶ ۱۴۰۲/۴/۲۰
وقتی سرعت افزایش قیمتها هر روز بالا میره اونوقت حرف زدن از کاهش تورم بی معنی است‌.
ناشناس۳۱۳۷۴۲۲۰۰:۴۳:۲۶ ۱۴۰۲/۴/۲۱
بنا به اظهارات سعيد ليلاز دولت ريسي ركوردار تورم بعداز جنگ جهاني دوم هست
ناشناس۳۱۳۷۴۵۷۰۱:۰۹:۲۲ ۱۴۰۲/۴/۲۱
هنوز به آمار 60درصدی آن قبلی نرسیده تازه با این همه بحران های داخلی برجای گذاشته قبلی و بحران های جهانی
ناشناس۳۱۳۷۴۲۳۰۰:۴۴:۲۹ ۱۴۰۲/۴/۲۱
طبق اظهارات نوري قزلجه نماينده مجلس انقلابي تورم ١٢٠٪؜هست بي سابقه است
ناشناس۳۱۳۷۴۶۰۰۱:۱۰:۳۱ ۱۴۰۲/۴/۲۱
هنوز نفهمیدی برای سیاسی کاری این جماعت اصلاح طالب آمار های من دراوردی می دهند؟!!
ناشناس۳۱۳۷۵۷۰۰۵:۰۹:۵۱ ۱۴۰۲/۴/۲۱
بی عرضگی های مسئولان فعلی را به دولت قبلی نسبت ندهید
ناشناس۳۱۳۷۶۴۱۰۷:۲۶:۳۶ ۱۴۰۲/۴/۲۱
اولا اصلاح طلب اصول گرا كه تموم شد ماجراش دوما نماينده مجلس انقلابي گفته !اونوقت توميگي اصلاح طلب؟
ناشناس۳۱۳۷۴۰۷۰۰:۳۶:۴۶ ۱۴۰۲/۴/۲۱
چرا با حضور اعضای هیأت علمی در دولت روحانی مخالفت نشد؟ خیلی واضح هستش اولیا که نام بردید اساتید دانشگاه های دولتی هستن و نه یک موسسه غیر دولتی مثل امام صادق دومی ها هم که نام بردین نوع جایگاه شغلی رو اصلا قابل مقایسه با این استاد نمیباشد مشکل نوع پست اداری اجرایی بودن ایشان بودش مثلا ایشون میشد مشاور رییس جمهور در مسأله اقتصادی کسی کاری بهشون نداشت
ناشناس۳۱۳۷۶۰۷۰۶:۴۱:۰۷ ۱۴۰۲/۴/۲۱
واکنش ایران به بیانیه مشترک شورای همکاری خلیج فارس و روسیه درباره جزایر سه‌گانه اول چين و حالا هم روسيه !!
ناشناس۳۱۳۷۸۰۷۰۹:۵۲:۱۹ ۱۴۰۲/۴/۲۱
اطلاعات خود را بیشتر کنید، هر بار کشورهایی دعوت می شوند انجا و همیشه هم این متن‌ها هست چون این کشور دعوت شده دخالت آنچنانی در آن نمی کنند
صمصام۳۱۳۷۶۶۸۰۸:۰۰:۱۷ ۱۴۰۲/۴/۲۱
خدا رحمت کنه شهید بهشتی رو ..اگه الان بودند به خدا از این عطش وحشتناک پست و مقام حضرات دق میکردند !
بهرام۳۱۳۷۸۱۱۰۹:۵۷:۵۱ ۱۴۰۲/۴/۲۱
لطفا در دعوای شخصی و بده بستان های خودتان پای مردم را به ان باز نکنید چرا حالا بفکر اکبر طبری افتادید تا کنون خواب بودید ( قصه پرغصه اکبر طبری نباید با انتشار برخی اخبار و اقدامات به حاشیه رود. مردم منتظر رأی نهایی اکبر طبری هستند.»)
صمصام۳۱۳۷۸۲۶۱۰:۱۲:۰۰ ۱۴۰۲/۴/۲۱
آینده ... وی ادامه داد: امیدوارم با توجه به بسته‌ای که دولت در حوزه مهار تورم و رونق تولید مصوب کرده است، در ماه‌های آینده کار به جایی برسد که نرخ تورم و قیمت‌ها با رضایتمندی مردم و با ایجاد آرامش در بازارها موجب چشیدن ثمرات اقدامات دولت بین مردم شود کاش دستگاهی اختراع بشه که بتواند زمان دقیق این آینده رو مشخص کنه ..
ناشناس۳۱۳۷۸۴۸۱۰:۲۵:۵۳ ۱۴۰۲/۴/۲۱
زاکانی بعنوان شهردار به اولین کار شهرداری که نظافت خیابانها و معابرِ سامان بده بعد بره سراغ آسیبهای اجتماعی . حتی اینکار هم در شهرک اکباتان انجام نمیشه .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. حالا زمان مذاکره است

  2. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

  3. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

  4. از کوه خواری تا سیل غافلگیرانه در مشهد

  5. واکنش رهبر معظم انقلاب به سانحه سقوط بالگرد رییس جمهور : همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند

  6. توضیحات وزیر کشور درباره حادثه فرود سخت بالگرد حامل رییس جمهور

  7. سخنی با خانم‌ها و آقایان نماینده و برگزیده

  8. اسب‌ زین‌شده وزارت کار برای تضعیف حقوق قانونی کارگران!

  9. حکم امیر تتلو صادر شد

  10. واکنش آمریکا به بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران

  11. ماجرای سوار نشدن رئیسی به خودروی بنز از زبان نماینده مجلس

  12. رئیس هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور رفت/ اعزام ۴۰ تیم واکنش‌سریع

  13. چالش امتحانات نهایی و استرس مضاعف میلیون‌ها دانش‌آموز

  14. دیروز مشهدی ها با تشکیل زنجیره انسانی پاکبان گرفتار در سیلاب را نجات دادند

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  3. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  4. حالا زمان مذاکره است

  5. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  6. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  7. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

  8. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  9. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  10. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  11. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

  12. فرش‌های سعدآباد کجاست؟

  13. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  14. ماجرای سفر عبدالحمید به ترکیه چیست؟

  15. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  16. شهادت رییس جمهور در حادثه بالگرد/ پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها در پی شهادت رئیسی

  17. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  18. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  19. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  20. مأمور خاطی بازداشت شد

  21. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

  22. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

  23. چراغ سبز دولت به ارز آزاد؟!

  24. پاسخ حماس به توهم صهیونیست ها

  25. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  3. حالا زمان مذاکره است

  4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  5. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  7. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

  8. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  9. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  10. شهادت رییس جمهور در حادثه بالگرد/ پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها در پی شهادت رئیسی

  11. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  12. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  13. رئیس جمهور: باید گره های ذهنی در رابطه با تشکیل خانواده و افزایش جمعیت باز شود

  14. تعیین تکلیف اسرائیل در حج امسال

  15. دستور محسنی اژه‌ای درباره پرونده‌های فولاد مبارکه و چای دبش

  16. آیت‌الله علم‌الهدی: ولایت مقدم بر عدالت است

  17. رحیم‌پور ازغدی: قبلا به شوخی می‌گفتند کاخ سفید را حسینیه می‌کنیم الان اما در حال رخ دادن است

  18. مخالفت آیت‌الله سبحانی با تعطیلی شنبه

  19. آخرین تصمیم دولت برای حمایت از نهضت ملی مسکن

  20. برائت نامه محمدعلی رامین از پسرش یاسین و مهناز افشار

  21. حل يك ابرچالش نظام

  22. محکومیت‌وزیر‌سابق جهادبه ۳ سال حبس/ احضار ۲ وزیر ‌در چای‌دبش 

  23. تعطیلی شنبه‌ها در مجلس رأی آورد/ نمایندگان چه گفتند؟

  24. تعطیلی پنجشنبه در مجلس رأی نیاورد/ نمایندگان چه گفتند؟

  25. اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های اصفهان درباره توماج صالحی

آخرین عناوین