توضیحات جدید خاندوزی درباره فساد چای دبش/ وعده سخنگوی دولت برای واردات خودروی کارکرده

  4021019062 ۱۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

توضیحات جدید خاندوزی درباره فساد چای دبش/ وعده سخنگوی دولت برای واردات خودروی کارکرده

توضیحات جدید خاندوزی درباره فساد چای دبش

به گزارش ایسنا، سیداحسان خاندوزی، وزیراقتصاد در نشستی با حضور اعضای جبهه ایران اسلامی درباره موضوع فساد چای دبش اظهار کرد: حتما فساد اتفاق افتاده و کسی دنبال لاپوشانی این مساله نیست. به محض اطلاع از وقوع فساد در بخش مربوطه واکنش و برخورد صورت گرفته است. پرونده به قوه قضاییه ارجاع شده و ان‌شاءالله قوه قضاییه رأی محکم و قطعی صادر خواهد کرد.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: مهم برای مردم این است که کسی نمی‌گوید آقای فلانی خط قرمز ما است با او برخورد نکنید. جامعه بداند دولت و مجلس این بار بنا نیست خاکروبه‌ها را زیر فرش‌ها پنهان کنند، قرار نیست جلوی فسادها را سرپوش بگذارند و بنا نیست عده‌ای در حاشیه امن قرار داشته باشند.

خاندوزی با بیان اینکه برای مردم مهم است که آیا این فسادها در آینده ادامه خواهد داشت؟ افزود: شرکت چای دبش بابت ارزی که برای واردات چای دریافت کرده بود، پولش را پرداخته و اموال مردم به جایی نرفته است. به بانک مرکزی پول داده، ارز دریافت کرده و قرار بوده با آن کالا و تجهیزات وارد کند که نصف آن را وارد کرده و نصف دیگر را وارد نکرده است. پولی از کشور خارج نکرده، ساختمان‌ها و ماشین‌آلات مربوط به آن نیز در اختیار قوه قضاییه است. اما برای جلوگیری از همین حد از تخلف هم که رخ داد از فروردین امسال با ایجاد سامانه‌ای قرار شد هر شرکتی می‌خواهد تخصیص ارز بگیرد، در سامانه ثبت شود تا معلوم شود سال گذشته و دو سال قبل چقدر دریافت کرده است.

***

وعده سخنگوی دولت برای واردات خودروی کارکرده

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده، گفت: آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده نهایی شده و به زودی ابلاغ می‌شود. در مرحله اول واردات خوردورهای کارکرده، امکان واردات خودروهای مناطق آزاد به سرزمین اصلی را فراهم کردیم و آیین‌نامه آن تصویب شده است. خوردروهایی که واردات آن ممنوع نبود نیز امکان واردات‌شان فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: واردات خودروهای نو هم اصلاحاتی داشت و تسهیل‌گری‌هایی برای بخش ارزی آن انجام شد. عموما نیز به سمت تسهیل واردات خودروهای برقی و هیبریدی و خودروهای عمومی متمایل شده. استانداردها و مقررات فنی نیز به‌روزرسانی شده و فرآیندها هم امکان سرعت‌بخشی به واردات را دریافت کرده‌اند. با اولویت‌دهی ارزی و تدابیر بانک مرکزی امیدواریم شاهد تسریع در اجرای این فرایندها باشیم.

بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی درباره ارزیابی دولت از دیدار اخیر فعالان سیاسی با رئیس‌جمهور و امکان برگزاری مجدد چنین جلساتی، اظهار کرد: پیش از این هم چه رئیس‌جمهور و چه دیگر اعضای دولت دیدارهای متعددی با فعالان و شخصیت‌های سیاسی داشته‌اند اما این دیدار جنبه رسانه‌ای پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: جلسات و نشست‌های رئیس‌جمهور محدود به این جلسه نخواهد شد. تاکید دولت این است که باتوجه به اثرگذاری جناح‌های سیاسی در پرشور کردن انتخابات و توان آنان در تشکیل مجلس قوی برای حل مشکلات کشور دارند، همه نگاه‌ها، احزاب و تشکل‌های سیاسی در چارچوب قانون در انتخابات مشارکت کنند. نگاه دولت فراجناحی است و به سهیم‌شدن همه سلایق مختلف و دیدگاه‌های متفاوت برای پیشبرد امور کشور و حل مشکلات تاکید دارد تا همه آنان با همه ابزارهای قانونی، مشارکت انتخاباتی داشته باشند.

سخنگوی دولت با بیان این‌که «مشارکت پرشور نیازمند همکاری، تعامل و همراهی همه اجزا و ارکان و نهادهای قانونی کشور و همه گروه‌ها، دیدگاه‌ها و احزاب و افراد است»، تصریح کرد: دولت حامی همه جناح‌ها و نگاه‌ها در چارچوب قانون اساسی برای مشارکت انتخاباتی هستیم و از حضور و مشارکت پرشور همه نگاه‌ها و احزاب در این زمینه حمایت می‌کنیم.

***

تاکید دوباره رئیسی بر عدالت در نظام پرداخت

سید ابراهیم رئیسی در «چهارمین مجمع معاونین اداری-مالی وزارتخانه‌ها، نهادها، موسسات و شرکت‌های دولتی» با بیان اینکه در سازمان‌ها اضافه‌کاری باید فقط برای کار اضافه پرداخت شده و اگر مدیری یک نیرو را شایسته تقدیر و کمک می‌داند، باید به نحو دیگری به او کمک شود و پرداخت اضافه‌کاری برای این منظور صحیح نیست، افزود: باید شفاف عمل کرد تا انضباط مالی ارتقا یابد. همچنین لازم است در کنار نمایندگانی که امور کارکنان دستگا‌ه‌ها را دنبال می‌کنند، کسانی نیز به نمایندگی از دولت اجرای صحیح، دقیق و مطلوب سیاست‌های دولت را در میان کارکنان دستگاه‌ها دنبال کنند.

رئیسی در ادامه با اشاره به اهمیت رفع تبعیض در پرداخت حقوق‌ها خاطرنشان کرد: پرداخت حقوق متفاوت برای خدمات و شرایط کاری مشابه باعث ایجاد احساس تبعیض نزد کارکنان می‌شود که این اساس حتی از خود تبعیض نیز بدتر است. لذا رفع تبعیض در پرداخت‌ها بسیار مهم و نظام عادلانه پرداخت از ضرورت‌های کشور است.

گفتنی است در ششم دی ماه سال جاری رئیسی در جلسه هیئت دولت با تاکید بر ضرورت تابعیت دستگاه‌های دولتی از نظام عادلانه پرداخت، تصریح کرد: این مسئله جزو مطالبات به حق مردم، وعده‌های دولت و از اهم وظایف سازمان اداری و استخدامی کشور است.

رئیس جمهور سازمان اداری و استخدامی را مکلف کرد که نظام حقوقی عادلانه را بدون در نظر گرفتن سلایق و نظرات مختلف و بر مبنای همسان‌سازی دستمزد خدمات و مشاغل یکسان در دستگاه‌های مختلف، تدوین و اجرایی کند. سرعت در انجام کار و لحاظ اقتضائات یک نظام عادلانه و جامع پرداخت از تاکیدات رئیس جمهور در انجام این ماموریت بود.

پیش از این رئیسی در تاریخ 22دیماه 1400 بر ضرورت تدوین و اجرای نظام عادلانه پرداخت حقوق تأکید و خاطرنشان کرد: به‌عنوان دولت سیزدهم با توجه به شعارها و رویکردهای این دولت باید نظام پرداخت حقوق را عادلانه کنیم. آنچه امروز اجرا می‌شود غلبه چانه‌زنی در نظام پرداخت حقوق است که باید در چارچوب یک نظام پرداخت هماهنگ و عادلانه اصلاح شود.

رئیسی ابراز کرد: لازم است کارگروهی تشکیل شود تا در یک بازه زمانی کوتاه قانون جدید، واحد و عادلانه‌ای برای پرداخت حقوق تدوین کند و این قانون پس از تصویب در مجلس تمام قوانین و مقررات متعدد فعلی در پرداخت حقوق و مزایا در دستگاه‌های مختلف را ملغی اعلام کند.

پیش از آن در 19 آبان 1400  رئیسی در جلسه هیأت دولت گفت: مبنای کار دولت سیزدهم اجرای عدالت است و یکی از جاهایی که مورد توجه خیل عظیمی از مردم برای اجرای عدالت است، نظام پرداخت حقوق‌بگیران و کارکنان دولت است.

دکتر رئیسی با بیان اینکه پرداخت حقوق به افراد از محل خزانه نباید محرمانه تلقی شود و برابر مقررات قانونی پرداخت‌ها در سامانه مربوطه ثبت شود، افزود: ما مکلف به اجرای عدالت در نظام پرداخت حقوق هستیم و تحقق عدالت در این زمینه منوط به ارایه اطلاعات از سوی دستگاه‌های مختلف به سازمان امور اداری و استخدامی است.

***

توضیحات قوه قضائیه درباره حکم پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی

به گزارش میزان یکی از وکلای خانواده‌های جانباختگان سانحه سقوط هواپیمایی اوکراینی، در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کرده که متهم ردیف اول این پرونده با قرار وثیقه آزاد شده است.

این در حالی است که پیگیری‌ها و بررسی‌ها نشان می‌دهد متهم ردیف اول این پرونده به اتهام قتل شبه عمد از ابتدای تشکیل پرونده در بازداشت به سر می‌برد و برای وی تاکنون قرار وثیقه که منجر به آزادی شود، صادر نشده است. 

گفتنی است، پرونده هواپیمای اوکراینی شامل ۲ بخش است که بخش اول پرونده در دادگاه مورد رسیدگی قرار گرفته و منجر به صدور رای شده است.

رای صادره پس از اعتراض وکلای خانواده قربانیان حادثه به دیوان عالی کشور ارسال شده است و در این دیوان در حال بررسی می‌باشد.

حکم بخش دوم پرونده نیز صادر و دادگاه در مرحله انشای رای است و دادگاه به زودی حکم صادره را ابلاغ خواهد کرد.

قابل ذکر است براساس رای صادره از سوی دادگاه بدوی، متهم ردیف اول پرونده به اتهام مباشرت در قتل شبه عمد سرنشینان هواپیمای اوکراینی مستند به مواد قانونی به تحمل سه سال حبس تعزیری محکوم  شده است.

این متهم همچنین به دلیل لغو دستور ابلاغی و با توجه به گستردگی آثار و تبعات این اقدام به حداکثر مجازات (۱۰ سال حبس تعزیری) نیز محکوم شده است. 

بر این اساس مجموع حکم حبس صادر شده در مورد متهم ردیف اول (فرمانده سامانه دفاعی تور ام یک) ۱۳ سال حبس تعزیری می‌باشد که اشد مجازات (۱۰ سال حبس) قابل اجرا خواهد بود.

متهم ردیف اول علاوه بر حبس به پرداخت دیه در حق اولیای دمی که مطالبه دیه داشته‌اند نیز محکوم و دادگاه برای این متهم مجازات تکمیلی نیز در نظر گرفته است.

***

ضرب‌الاجل ۲ ماهه قالیباف به وزارت بهداشت

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد ارزیابی اثر بخشی سیاست گذاری‌ها و اقدامات عملیاتی دستگاه‌های مسئول برای ساماندهی مشکلات زنجیره تامین و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی در کشور، پس از قرائت گزارش مربوطه و همچنین اظهارات وزیر بهداشت، رئیس کمیسیون بهداشت مجلس و ۷ نفر از نمایندگان در جمع بندی موضوع اظهار کرد: واقعیت این است که ما الان نسبت به سال قبل ۱۰۷ درصد وزنی افزایش قیمت داریم که این واقعیت تلخی است که وجود دارد. این افرایش قیمت حتی از متوسط تورم کشور هم بیشتر است.

قالیباف با تاکید بر  اینکه امروز وضع دارو دچار مشکل است، گفت: بنظر ما امروز هم تخصیص و هم هزینه اشکال دارد و در نتیجه امروز بیمه‌ها به نوعی دچار مشکل هستند و بدهی بیمارستانها نیز با مشکلاتی مواجهند و از سوی دیگر نیز برخی کارهای فوریتی که باید انجام شود، انجام نمی‌شود؛ ما این وضعیت را  نتیجه یک ناهماهنگی در کار می‌دانیم.

وی با بیان اینکه «جلسه امروز چهارمین جلسه‌ای است که بر اساس ماده ۱۰۷ آیین نامه داخلی مجلس درباره دارو در مجلس یازدهم برگزار می‌شود»، اظهار کرد: ما چنین موردی را در طول ۴ سال اخیر نداشتیم و عملاً با توجه به تشکیل جلسه چهارم، نتوانسته‌ایم  به عنوان مجلس بحث دارو و مسائل درمان مردم را علاج کنیم. فلسفه وجودی ما و دولت حل مشکل مردم است و ما و دولت نتوانستیم این موضوع را حل کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با تعیین ضرب‌الاجلی ۲ ماهه برای وزارت بهداشت گفت: باید طی این ۲ ماه شاهد اصلاح وضعیت دارو و آثار آن در جامعه باشیم در غیر اینصورت حتماً به عنوان مجلس از ابزار نظارتی مان استفاده می‌کنیم. همچنین به دیوان محاسبات می‌گویم که حتماً در این دو ماه گزارش دقیق از نحوه هزینه‌های محل اعنبارات، تخصیص‌ها و هزینه کردها به مجلس ارائه دهند. حوزه درمان تنها جایی است که ارز ۴۲۰۰ تومانی می‌دهیم و این موضوع باید بتواند در جایی مشکلات مردم را حل و فصل کند؛ ان شاءالله پیش از پایان سال شاهد گزارشی از  روند حوزه سلامت داشته باشیم.

***

روایت زارع‌پور از هدف افزایش قیمت اینترنت

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با خانه ملت درباره دلایل افزایش قیمت تعرفه‌های اینترنت در کشور، گفت: از آنجا که توسعه بخش قابل‌توجهی از زیرساخت‌های ارتباطی کشور بر عهده بخش خصوصی است، باید زیرساخت‌ها را به‌منظور افزایش کیفیت شبکه توسعه داد، اما عدم سرمایه‌گذاری در این حوزه کندی شبکه را به‌دنبال خواهد داشت که در نهایت مردم از آن متضرر می‌شوند.

وی ادامه داد: طی سال‌های گذشته باوجود افزایش هزینه اپراتورها، تعرفه‌ها همچنان ثابت مانده بود، به همین دلیل اپراتورها قادر به سرمایه‌گذاری برای توسعه زیرساخت‌ها نبودند، هرچند درخواست افزایش 100 درصدی تعرفه‌های اینترنت را داشتند اما به‌دنبال بررسی‌های انجام شده در وزارتخانه نهایتاً به افزایش 34 درصدی تعرفه‌ها موافقت کردیم که البته این 34 درصد نیز صرفا بر ترافیک بین‌الملل اعمال شد، درواقع بهای ترافیک داخلی همچون گذشته است، بنابراین میانگین افزایشی -که مردم احساس می‌کنند- کمتر از 34 درصد مذکور خواهد بود.    

زارع‌پور با تاکید بر اینکه هیچ بسته‌ای اینترنتی بیشتر از 34 درصد افزایش نداشته است، افزود: از اپراتورها تعهد گرفته‌ایم که ریال به ریال این افزایش قیمت صرف توسعه شبکه و خرید تجهیزات شود و سرعت شبکه ظرف 6 ماه آینده افزایش پیدا کند، همچنین علاوه‌بر نسل پنجم، پوشش نسل چهارم در کشور بیشتر شود تا در نهایت با افزایش کیفیت و سرعت شبکه رضایت‌مندی مردم بالا رود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه طبق تعهد گرفته شده در حوزه ارتباطات موبایل باید تا خردادماه سال آینده سرعت 30 درصد افزایش پیدا کند، مطرح کرد: همچنین در حوزه ارتباطات ثابت پروژه بزرگ فیبر نوری را در دستور کار داریم که اکنون 5 و نیم میلیون خانوار را در سراسر کشور تحت پوشش قرار داده و در حدود 160 شهر فراگیر شده است که انشاءالله تا پایان سال پوشش 8 میلیون نفر امکان‌پذیر می‌شود، البته سرعت اینترنتی که در این پروژه تقدیم مردم خواهد شد تا 100 برابر سرعت فعلی یعنی هزار مگابیت بر ثانیه خواهد بود.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۵۰۶۷۱۲۱:۴۰:۳۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
اقتصاد ایران به شدت سیاسی کاری و دستکاری در قیمت ها شده در یکی دو دهه اخیر و به خصوص ارز کاملا گویا هست و این دستکاری و پایین نگه داشتن آن شده این تورم ها و کاهش قدرت خرید
ناشناس۳۳۵۰۸۱۲۰۰:۵۵:۵۶ ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
خاندوزی را برای طرح سوال به مجلس فراخوانید
ناشناس۳۳۵۱۰۹۶۱۱:۵۵:۲۲ ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
و سپس وی ر استیضاح کنید
ناشناس۳۳۵۱۰۶۲۱۱:۱۵:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
استاد ارز که گران بشود دوباره اجناس گران می شود و دوباره شما میایی میگویی بنزین ارزان هست باید گران شود واین چرخه تورم باز صعودی می شود نتایج حذف ارز ارزاق عمومی مردم فراموس نشده که عرض یکسال خوراک مردم قیمتش 2 برابر شدچرا شیپور را از سر گشاد میزنی تورم ناشی از بودجه دولت بدون امکان درآمد واقعی و نتیجا" چاپ پول و افزایش نقدینگی و رکود اقتصاد و توقف رشد اقتصادی ناشی از تحریمها هست باید سیاست خارجی عوض شود و رویکرد داخلی داشته باشیم ..
ناشناس۳۳۵۰۶۷۶۲۱:۴۳:۳۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
اقای خاندوزی کاملا قانع شدیم.فقط موندیم که چرا این مقدار ارز که برای چند سال واردات چای است را یکجا به این شرکت تخصیص دادین و ان نصفه دیگر پول چی شده؟!!!!!!
ناشناس۳۳۵۰۹۸۳۱۰:۰۹:۴۳ ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
فکر کردی مردم بیسواد هستن و متوجه تفاوت نرخ ارزی که این آقا گرفته نمیشن فکر کردی خبر ندارن که چای ایرانی رو خارج کرده و جایزه صادراتیشو گرفته مجددا همون چای رو به اسم خارجی وارد کرده و چند برابر قیمت به مردم فروخته!
ناشناس۳۳۵۰۶۹۱۲۱:۵۵:۰۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
پول ارز را با دلاری چند داده؟! حتی اگر با دلار نیمایی هم پرداخت کرده باشد، با توجه به تفاوتش با قیمت ارز آزاد بازهم رانتخواری کرده است.
ناشناس۳۳۵۰۷۴۷۲۳:۲۱:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
وقتی افراد بالای دویست میلیون تومان پول می خواهند جابجا کنند اوراق پولشویی باید امضا کنند آنوقت این پول های بسیار سنگین از اول چگونه جابجا شده است که هیچ مقام نظارتی متوجه نشده است
ناشناس۳۳۵۰۷۱۵۲۲:۱۹:۰۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
قطعاً
ناشناس۳۳۵۰۷۲۱۲۲:۲۸:۱۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
آقای خاندوزی اگر هنوز در دیده بان شفافیت بودی خودت مطالبی را که اظهار نمودی توجیح نمی دانستی
ناشناس۳۳۵۰۷۷۲۰۰:۰۱:۰۶ ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
آقایون همش میگن پول ارز رو داده ولی نمیگن دلاری چند.
ناشناس۳۳۵۱۰۱۱۱۰:۲۰:۵۶ ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
جناب خاندوزی سوال این نیست که پول خرید ارزی رو که گرفته داده یا نداده سوال اینه که این چه ماشین آلات و چه چایی بوده که 3/5 میلیارد دلار ارزش داشته و اون چه سیستمی بوده که این حجم از ارز رو به ایشون داده. ما که یک شرکت تولیدی هستیم برای واردات یک خط تولید صنعتی مدرن اروپایی به مبلغ 2 میلیون دلار باید هزار تا دلیل مدرک و شاهد و قیمت و غیره و غیره ارائه بدیم تا بتونیم مجوز بگیریم و بعدشم به بدبختی ارز بگیریم. اونوقت 3/5 میلیارد دلار به یک شرکت بسته بندی چای تحویل میشه. این جای سوال و بحثه برادر من
بابک۳۳۵۱۰۲۵۱۰:۳۱:۲۸ ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
این حجم از پول جابجا شده اگه کسی خبر دار نشده زودتر که وای به حالتون با این سیستم های فشل نظارتی و اطلاعاتی شما. اگرم خبر داشتید بدتر دیگه وای به حال مردم
ناشناس۳۳۵۱۰۳۳۱۰:۳۸:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
اگر راست می گویید افراد پشت پرده اینگونه فسادها را هم معرفی کنید،تا ما گمان نکنیم اینها همچنان پشت پرده مشغول فعالیتند.
ناشناس۳۳۵۱۱۰۷۱۲:۰۹:۲۸ ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
می دونید الان دلار در بازار چنده؟ البته که می دانید 517000 ؟!!!!! ..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. حالا زمان مذاکره است

  2. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

  3. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

  4. از کوه خواری تا سیل غافلگیرانه در مشهد

  5. واکنش رهبر معظم انقلاب به سانحه سقوط بالگرد رییس جمهور : همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند

  6. توضیحات وزیر کشور درباره حادثه فرود سخت بالگرد حامل رییس جمهور

  7. سخنی با خانم‌ها و آقایان نماینده و برگزیده

  8. اسب‌ زین‌شده وزارت کار برای تضعیف حقوق قانونی کارگران!

  9. حکم امیر تتلو صادر شد

  10. واکنش آمریکا به بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران

  11. ماجرای سوار نشدن رئیسی به خودروی بنز از زبان نماینده مجلس

  12. رئیس هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور رفت/ اعزام ۴۰ تیم واکنش‌سریع

  13. چالش امتحانات نهایی و استرس مضاعف میلیون‌ها دانش‌آموز

  14. دیروز مشهدی ها با تشکیل زنجیره انسانی پاکبان گرفتار در سیلاب را نجات دادند

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  3. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  4. حالا زمان مذاکره است

  5. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  6. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  7. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

  8. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  9. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  10. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  11. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

  12. فرش‌های سعدآباد کجاست؟

  13. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  14. ماجرای سفر عبدالحمید به ترکیه چیست؟

  15. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  16. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  17. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  18. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  19. مأمور خاطی بازداشت شد

  20. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

  21. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

  22. چراغ سبز دولت به ارز آزاد؟!

  23. پاسخ حماس به توهم صهیونیست ها

  24. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

  25. پلیس این ۵ گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  3. حالا زمان مذاکره است

  4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  5. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  7. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

  8. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  9. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  10. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  11. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  12. رئیس جمهور: باید گره های ذهنی در رابطه با تشکیل خانواده و افزایش جمعیت باز شود

  13. تعیین تکلیف اسرائیل در حج امسال

  14. دستور محسنی اژه‌ای درباره پرونده‌های فولاد مبارکه و چای دبش

  15. آیت‌الله علم‌الهدی: ولایت مقدم بر عدالت است

  16. رحیم‌پور ازغدی: قبلا به شوخی می‌گفتند کاخ سفید را حسینیه می‌کنیم الان اما در حال رخ دادن است

  17. مخالفت آیت‌الله سبحانی با تعطیلی شنبه

  18. آخرین تصمیم دولت برای حمایت از نهضت ملی مسکن

  19. برائت نامه محمدعلی رامین از پسرش یاسین و مهناز افشار

  20. حل يك ابرچالش نظام

  21. محکومیت‌وزیر‌سابق جهادبه ۳ سال حبس/ احضار ۲ وزیر ‌در چای‌دبش 

  22. تعطیلی شنبه‌ها در مجلس رأی آورد/ نمایندگان چه گفتند؟

  23. تعطیلی پنجشنبه در مجلس رأی نیاورد/ نمایندگان چه گفتند؟

  24. اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های اصفهان درباره توماج صالحی

  25. اظهارات جدید فرمانده نیروهای قدس درباره عملیات وعده صادق

آخرین عناوین