تصاویر دختر نیمه‌برهنه در متروی تهران/ پاسخ‌های وقیحانه به تذکر مودبانه مسافران

  4021008040 ۶۳۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۴۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

این صحنه‌ها در متروی تهران فیلمبرداری شده است؛ زمانی‌که دو خانم مسافر در زمان مشاهده دختری که پوشش نامناسبی دارد، مودبانه به او می‌گویند که پوشش نامناسبی برای حضور در اماکن عمومی دارد. دختر جوان در مقابل این درخواست مردمی، واکنش تند و غیرمودبانه‌ای از خود نشان می‌دهد./ همشهری‌آنلاین

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۳۶۷۳۰۱۴:۲۷:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۸
کاری به بحث سیاست ندارم، ولی دلم برای جوانهای پسری می سوزد که امکان ازدواج ندارند و صحنه هایی اینگونه را می بینند، مگر می شود به راحتی بر نفس غلبه کرد؟
ناشناس۳۳۳۶۹۸۹۱۷:۲۶:۴۶ ۱۴۰۲/۱۰/۸
فقط جوان هایی که ازدواج نکردن؟ مردهای همسرداری چطور+رقابت در بین خود زنان و آخرش می بینی غرق در فساد های اخلاقی
ناشناس۳۳۳۷۵۷۰۰۰:۱۳:۵۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
فقط به همین سوال جواب بده : مردان در دیگر کشورهای مسلمان که حجاب اختیاری دارند چه می کنند ؟ شماها که با کل مردان کائنات فرق ندارید که ؟!
نیما۳۳۳۸۰۱۷۱۲:۲۰:۵۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
کاملا درست
م ج۳۳۳۸۰۲۵۱۲:۲۶:۵۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
شما یک کشور مسلمان نام ببر که دین رسمی اسلام باشه ولی حجاب اختیاری داشته باشه ؟!! اون کشورهای مد نظر شما هیچکدام حکومت اسلامی نیستند ، ضمنا اگه یک نگاه به آمار تجاوز و خشونت علیه زنان در کشورهای با پوشش آزاد بیندازی بد نیست
ناشناس۳۳۳۸۱۱۰۱۲:۵۵:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
در کشورهای مسلمان دیگر آمار طلاق و تجاوز به هیچ عنوان بالا تر از ما نیست
ناشناس۳۳۳۸۱۱۹۱۲:۵۷:۱۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
دین رسمی عربستان و عمان و ترکیه و امارات و ... چیه ؟ ..
ناشناس۳۳۳۸۱۳۳۱۲:۵۸:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اونوقت اسلام فقط در حجاب زنها خلاصه شده ؟
اسمم رو لولو خورده۳۳۳۸۷۴۴۱۵:۲۲:۱۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
ترکیه
ناشناس۳۳۳۸۰۳۵۱۲:۳۰:۱۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
سلام درسته پوشش ظاهری ندارند، اما مثل دخترای اینجا نیستند.
مهران۳۳۳۸۰۶۰۱۲:۳۸:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
تو کشورهای دیگه اینقدر تورم نیست و از طرفی ازدواج هم راحته و اینقدر تجملاتی و پیچیده نیست.و اول بسم الله ازت خونه و ماشین نمی خوان با مهریه سنگین اونم تو این شرایط اقتصادی.
ناشناس۳۳۳۸۲۸۵۱۳:۳۲:۵۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
جای دیگ درسته نمیخان تو گفته هاشون نیس ولی کسی هم اگ خونه وماشین نداشته باشه هم کسی باش ازدواج نمیکنه
ناشناس۳۳۳۸۰۶۹۱۲:۴۳:۵۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
زنان بد حجاب برای خودشون هیچ شخصیتی قائل نیستند
علی۳۳۳۸۰۸۰۱۲:۴۸:۰۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
شما احکام صریح قرآن رو در نظر بگیرید .قطعا خداوند متعال برهمه چیز آگاه و داناست که این احکام حجاب رو صادر کرده
ناشناس۳۳۳۸۱۵۲۱۳:۰۲:۵۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
امارها حرف میزنن. خیانت تجاوز رو ببینید . اگه منظورتون از کشورهای مسلمان عربها هستند که حرمسراها و قاچاق دختران به این کشورها گویای همه چیزه. ترکیه که صدر تعداد شریک جنسیه در دنیا . البته خیلی دیر خواهید فهمید که نتیجه این اباحه گریها چیه.
ناشناس۳۳۳۸۱۷۷۱۳:۰۶:۵۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
چه کشور مسلمانی مد نظر شماست اگر منظور ترکیه است که بالاترین آمار کودکان نامشروع میان کشورهای مسلمان را دارد
س م الف۳۳۳۸۲۹۱۱۳:۳۳:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
ما کشورمون رو با خودمون باید مقایسه کنیم کشورها دیگه اگر رفته باشی زنها اهل خودنمایی نیستن و بی‌حیا هم نیستن البته نظر من به این دختره نباید محل میزاشتن
امیرحسین۳۳۳۸۳۲۲۱۳:۴۰:۲۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اول اینکه حجاب یک دستور قرآنه در سوره نور حالا یکی به قرآن عمل نمیکنه اون به کسی به قرآن عمل می‌کنه ربطی ندارد اون اصلا مسلمون نیست...
ناشناس۳۳۳۸۳۵۰۱۳:۴۴:۴۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
خروجی بی حجابی نابودی خانواده است در همون کشورهای مدد نظر شما بررسی کنید ببینید وضعیت خانواده چطور !!! اصلا خانوادگی دیگه وجود داره
ناشناس۳۳۳۸۳۸۶۱۳:۵۴:۴۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
یه آماری بگیر از تجاوز و افسردگی و امثال این مشکلات تو کشورهای دیگه ....
ناشناس۳۳۳۸۶۷۹۱۵:۰۵:۱۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
کافیه چشمتان را به واقعیت باز کنید و ببینید مفهوم خانواده در آنجا و اینجا چقدر متفاوته .
ناشناس۳۳۳۸۷۰۹۱۵:۱۱:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
توی کشورهای دیگه هم پوشش در اماکن عمومی قانون و عرف خودش رو داره.
رضابرقی۳۳۳۸۷۱۰۱۵:۱۱:۴۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
نمیبینی چه لباسی پوشیده
ناشناس۳۳۳۸۷۷۴۱۵:۳۰:۰۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
فکر میکنم اوضاع داغون خانواده ها در کشورهایی که شما اشاره میکنید، نشون میده چجوری مردانشون خودشون رو کنترل میکنند.
ناشناس۳۳۳۸۸۰۸۱۵:۳۷:۱۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
عزیزم اونا از وقتی چشم باز کردن دیدن این صحنه هارو عادی شده براشون اما اینجا عادی نیس خب چشا حریص میشه چون ندیده من خودم زنم نمیتونم نگاه نکنم چه برسه مرد
ناشناس۳۳۳۸۸۴۰۱۵:۴۴:۴۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
داداش مردان ان کشورها به زناشون خیانت میکنند و زناشون هم همینطور اونحا هیچ تعهدی نیست
فاطمه۳۳۳۸۸۴۲۱۵:۴۴:۵۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
میتونین برید یه سرچی بکنین فساد اخلاقی و ابتذال و خانواده های فروپاشیده و بچه هایی که مشخص نیست پدرومادرشان کی هستند تا متوجه بشید چه میکنند حتما میگید مگه تو ایران خودمون نیست چرا هست ولی نه به تعداد امار های اونا
ناشناس۳۳۳۸۸۴۶۱۵:۴۵:۲۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
سلام عزیزم آمار تجاوز های جنسی وآزار واذیت زنان در غرب وکشور های اروپایی بی دادمیکنه، کافیه فقط تو اینترنت بزنید...
ناشناس۳۳۳۸۸۸۳۱۵:۵۵:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
کشور ترکیه که مسلمان هم زیاد داره از کشور های هست که بالاترین آمار خیانت و خشونت های جنسی در اون وجود داره واین رو هم بدونید ایران رو اگر ول کنن از ترکیه هم بدتر میشه
ناشناس۳۳۳۸۸۹۶۱۵:۵۸:۲۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
فساد در اروپا و آمریکا موج میزنه چرا نمی بینید.این همه اخبار تعرض و آزار جنسی از کجا داره مخابره میشه؟
ناشناس۳۳۳۸۹۳۳۱۶:۰۷:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
این بی حجابی نیست این رو می گویند بی حیایی عزیزم
ناشناس۳۳۳۸۹۹۱۱۶:۲۵:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
دلم به حال دخترجوان سوخت، آخه، چرا، باید با، این سن کم، گمراه، بشه، وبه نصیحت دلسوزانه ی خواهران مؤمن توجهی نداشته باشه، آخه مگر این جوان پدر و مادر نداره، که بااین کارش آبروی خانواده اش رو هم متأسفانه می بره خدا همه ی جوانان را به راه راست هدایت کند ان شاء الله
ناشناس۳۳۳۹۰۴۵۱۶:۴۷:۱۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اونجاها که به همجنس بازی و ازدواج محارم رسیدن! چه جایی رو مثال زدی!
بی نام۳۳۳۹۰۵۷۱۶:۵۱:۰۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
لابد میخواین بگین برا کشورهای دیگه عادیه؟؟اینجا هم عادی میشه .واااای به روزی که ظاهر نیمه عریان زن برا مرد عادی بشه
بنده خدا۳۳۳۹۲۷۲۱۸:۱۹:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
سلام دوست مردای اون کشورها فرشته نیستند آدمن با غرایز سرکش شما فیلمای کشورهایی مثل ترکیه را نگاه کنید عمق فاجعه را متوجه میشوید
ناشناس۳۳۳۹۲۸۲۱۸:۲۲:۳۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
داداش تو اروپا تجاوز جنسی به بالا ترین هد رسیده و تولد های خارج از ازدواج ۷ از ۱۰ هست
ناشناس۳۳۳۹۳۲۰۱۸:۳۱:۴۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
خب مردی که تو این جمعا قرار بگیره خیلی فرق میکنه تا تو جمع و جامعه خوب قرار بگیره . مرد مسلمان تو این اجتماعات هی کم کم دینش زضعیف ترمیشه
محمد۳۳۳۹۳۹۳۱۸:۴۵:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
جواب اینکه در آمریکا و فرانسه به اعتراف خودشان ۶۰درصد بچه ها پدر مشخص ندارند و حرام زاده هستند
ناشناس۳۳۳۹۴۲۵۱۸:۵۱:۵۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
مطمئنی کشورای مسلمون دیگه این طورین اگه آدم مسلمون باشه این جوری میاد تو خیابون
ناشناس۳۳۳۹۶۱۵۱۹:۳۸:۴۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
کجا رو با کجا مقایسه میکنی.اونا اصلا خانواده وانسانیت براشون مهم نیست.طرف بعد اینکه مادر پنج فرزندش هست هنوز نامزدن وازدواج نکردن.اونا اینجورن زن فقط حکم کالا داره واسشون همین.
ناشناس۳۳۳۹۶۳۶۱۹:۴۵:۵۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
سلام. مگه اسلام مال ایرانه عزیزم؟تو کشورهای مسلمان حجاب اختیاری برای مسلمانان نداریم.مسلمانان باید با حجاب باشند.ترکیه و مالزی و.... که میبینید اینجوریه به اقلیت ها که عموما ۲۰ ۳۰ درصد جامعشونه اجازه دادن اختیار در انتخاب حجاب داشته باشن.البته هیچکدوم ازین کشورها مثل ایران ۹۷ درصد مسلمان ندارند دوست من.
ناشناس۳۳۳۹۶۷۸۲۰:۰۳:۲۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
جواب سوال شما اینه که، آنها هم غرق در فساد می‌شوند، چنانچه هستند، مگر غیر از این است؟ .... ماشاءالله
رضا۳۳۳۹۷۳۹۲۰:۲۸:۴۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اونجا هم آمار تجاوز به زنان بالاست
راحیل۳۳۳۹۷۷۲۲۰:۳۹:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
ما در مورد کشور خودمون بحث می کنیم .نه کشورهای سکولار .یه بی حجاب نباید تو ایران کسب درامد کنه اونم آشکارا .جرمه .
ناشناس۳۳۳۹۸۳۸۲۱:۰۳:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
کم نیست تجاوز به زنان در آن جوامع و اینگونه فحشا زیاد می شود .
ناشناس۳۳۳۹۸۸۱۲۱:۱۹:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
کلی نباید صحبت نکرد دقیقا کدوم کشورهای مسلمان البته کشور مسلمان یعنی حکومتی که از نظر حاکمیتی به دین اسلام عمل نماید نه جدایی دین از سیاست باشه
ناشناس۳۳۳۷۰۲۱۱۷:۴۸:۲۰ ۱۴۰۲/۱۰/۸
پس پسرها موجوداتی هستند که نمیتونن بر نفس خودشون غلبه کنن یعنی مردهای اروپایی هر روز در حال تحریک شدن هستن
ناشناس۳۳۳۷۵۲۲۲۳:۳۳:۴۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
شما یعنی اروپایی ها را ندیدید؟ آمار جدایی خیانت مجردی را هم ببنید
تفکر۳۳۳۸۵۴۱۱۴:۲۹:۳۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
یعنی آمار فرزندحرام زاده را درکشورهای دیگرنمیبینید
کیوان۳۳۳۸۶۹۰۱۵:۰۸:۲۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
غربی ها آنقدر غرق در فساد جنسی شده اند که از جنس مخالف عبور کرده به همجنسگرایی و حتی تمایل جنسی به حیوانات رسیده اند. بازم یه عده برای اینکه کشف حجاب و ولنگاری و هرزگی و لختی گرایی را توجیه کنند میگن در اروپا چون چشم و دلشون سیره زنان لخت هم بیرون بیان کسی کاری نداره. اینا بهتره برن کتاب امر به معروف نویسنده آمریکایی مایکل کوک را بخونن.
لیلا۳۳۴۲۴۲۱۰۱:۴۰:۲۷ ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
سلام هم وطن ببخشید اروپایی ها ایطور بزرگ شدن
ناشناس۳۳۳۷۵۶۲۰۰:۰۶:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اروپایی که از این مراحل عبور کردن و به مرحله خیانت زوجین آن هم 60 درصد رسیدن و الان در همجنسگرایی و....
بلوا۳۳۳۸۱۰۳۱۲:۵۴:۴۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
خواهشن امااری که داری میگی رو اول یکم تحقیقی کن بعدش بگو
معصوم۳۳۳۸۵۴۶۱۴:۳۰:۵۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
آره بابا اروپایی‌ها خیانت میکنن ...
علیرضا۳۳۳۸۷۷۲۱۵:۲۹:۴۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
این آمار رو از کجا آوردی...
ناشناس۳۳۳۹۱۴۲۱۷:۲۳:۴۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
درایران چه
میلاد۳۳۳۹۲۳۵۱۸:۰۳:۴۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اروپا زندگی میکنی الان؟
ناشناس۳۳۳۷۶۰۱۰۰:۳۸:۰۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بله در اروپا و آمریکا هم تحریک میشند.. اگر کمی در فضای بدون سانسورهای بگردی متوجه میشوی که زنان و دختران از نگاه ها و تجاوزهای زیاد به ستوه آمده اند و از لباس ها و پوشش‌هایی شبیه به زنان ایران استفاده می‌کنند تا راحت باشند ..
ناشناس۳۳۳۷۸۸۰۱۰:۳۲:۲۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
در دیگر کشورهای مسلمان که حجاب اختیاری است آمار طلاق و خیانت چطور است ؟
ناشناس۳۳۳۸۹۳۴۱۶:۰۷:۴۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
ترکیه میخوای؟ 45 الی 50 درصدعربستان می خوای 35 درصد
ناشناس۳۳۳۹۷۴۳۲۰:۳۰:۰۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
مثلا در ترکیه 50 درصد وعربستان هم تازگی‌ها به 35 درصد رسیده
کاظم بابا۳۳۳۸۲۹۵۱۳:۳۵:۰۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
کدوم کشور غربی دارن شبیه ما لباس میپوشن
علی۳۳۳۸۴۴۸۱۴:۰۷:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
شما کدوم شبکه رو نگاه میکنی که لباسشون شبیه ایرانه؟؟خخخخخ اون که دیدی ترکیه‌ست که مسلمان هستن ولی حجاب اختیاری دارن.
ناشناس۳۳۳۸۵۰۳۱۴:۲۰:۱۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بخاطر همینه که این همه انحراف های جنسی توشون هست و تجاوز
ناشناس۳۳۳۸۶۹۲۱۵:۰۸:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
لباس شبیه ایرانیان مگه فقط مردم ایران مسلمان وحجاب دارن
ناشناس۳۳۳۷۶۳۶۰۱:۵۰:۴۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
یه نگاه به آمار تجاوز جنسی تو کشورای غربی بندازی جواب سوالتو میگیری
ناشناس۳۳۳۷۸۸۳۱۰:۳۳:۰۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
در دیگر کشورهای مسلمان که حجاب اختیاری است آمار طلاق و خیانت چطور است ؟ چرا شماها فقط از اروپا مثال می زنید ؟
ناشناس۳۳۳۸۹۴۵۱۶:۱۰:۳۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
شما فکر کن هند با آن فرهنگهای نامناسب چرا طلاق 1 درصد هست؟ نکند چالشون می کننند بعد طلاق که این امار کم هست؟
ناشناس۳۳۳۹۲۴۸۱۸:۱۳:۱۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
تو ی نگاه ب داخل زندانا بنداز
ناشناس۳۳۳۹۴۲۸۱۸:۵۲:۴۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
موافق
ناشناس۳۳۳۷۶۳۹۰۲:۰۴:۰۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
مردها با چشم و زن ها با گوش، یعنی خالق اینگونه قرار داده در اصل و برای همین خدا گفته حجاب و یا خودمانی نشدن رعایت شود و جنبه پیشگیری دارد
فردین۳۳۳۸۲۸۶۱۳:۳۳:۱۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
کجا خدا همچین حرفی زده،اینقدر با نام خدا و پیامبر و امام به مردم زور نگویید.پوشش بد نیست ولی هر چیزی بایستی تعادل داشته باش و زیاده روی در هر کاری باعث زیان می شود.
علامحسین۳۳۳۹۴۱۶۱۸:۵۰:۳۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
مردباچشم وزن از راه گوش مردان باید چشم خود را از نامحرم بپوشانند تا دچار گناه نشوند .پس مشکل از نگاه مردان می باشد نه زنان
ناشناس۳۳۳۹۴۷۰۱۹:۰۲:۴۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
پس چرا مردان آواز میخونن شاید زنی گوش کنه خوشش بیاد. باید برا مردا هم حروم اعلام کنن
ناشناس۳۳۳۷۷۳۳۰۸:۰۹:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اولا در همه دنیا خودنمایی و اندام برهنه و نیمه برهنه زنان باعث تحریک میشود. شاهد مثال هم آمار بالای فحشا و فساد و حتی تجاوز در همان کشورهای به ظاهر چشم و دل سیر است. دوما منظور عموم مردم است که تحریک میشوند. ولی قطعا قرار نیست هر کسی تحریک میشود حتما اقدامی هم بکند
ناشناس۳۳۳۹۴۷۹۱۹:۰۳:۴۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
من موافق بی حجابی نیستم ولی این حرف را قبول ندارم
یاسر۳۳۳۹۵۱۱۱۹:۱۰:۰۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
کشور خودمون چی؟فحشا و فساد نداره؟
سیداحمدآل هاشمی۳۳۳۹۹۳۸۲۱:۴۵:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
دوستان تاریخ آندلوس را بخوانید که تهاجم فرهنگی وبعد از هم پاشیدگی
ناشناس۳۳۳۷۹۸۰۱۱:۵۲:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
همچین میگین مردان اروپایی انگار در مورد یوسف نبی حرف میزنن برو ببین اروپا چه خبره یک فیلم غربی میتونی پیدا کنی توش خیانت نباشه؟
فردین۳۳۳۸۳۰۱۱۳:۳۵:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
یعنی تو همه فیلمهاشونو دیدی،بابا دمت گرم.
سعید۳۳۳۸۴۳۳۱۴:۰۳:۵۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
خودت گفتی ( فیلمه )
ناشناس۳۳۳۷۹۹۷۱۲:۰۷:۴۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
یه تحقیق در مورد زندگی مشترک در اروپا بکن بد نیست .
ناشناس۳۳۳۸۸۰۹۱۵:۳۷:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
خواهرای عزیز ارزندترین زینت زن حفض حجاب است نمی گم حتما چادر بپوشید همون مانتو یی را هم که می پوشید مناسب باشد
ناشناس هستم۳۳۳۹۶۹۴۲۰:۱۲:۰۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اگه زنا واسه خودشون ارزش قائل بودن که همین نیمه برهنه هم نمی شدند. یه ذره واسه خودتون ارزش قائل باشید همین اقدامات هم صورت نمی‌گیرد.
ناشناس۳۳۳۸۰۱۵۱۲:۱۹:۲۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اونجا از اول با همین پوششها اومدن و براشون عادی شده...ولی توی ایران نباید اینطوری لباس بپوشن..
روشنگر۳۳۳۸۱۴۲۱۳:۰۰:۲۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
لازم نیست درمورد اروپا وفرهنگ شون مطالعه کنی چون قطعا اینکاره نیستی .فیلمای قدیمیترشونو که میتونی از تلوزیون ببینی اونام قربانی یه فرهنگ منحط واستعماری شدن
ناشناس۳۳۳۸۱۶۸۱۳:۰۵:۲۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بله عادی می‌شود اول برهنگی دوم خیانت سوم روابط آزاد جنسی چهارم فرو پاشی خانواده پنجم انحطاط اخلاقی ششم ... همه چیز به آهستگی در جامعه عادی می‌شود.
سعید۳۳۳۸۴۱۲۱۴:۰۰:۳۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
آفرین درود به شرفت
ناشناس۳۳۳۸۵۶۱۱۴:۳۵:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
مااصلن کاری به اورپانداریم قانون کشورما اینو میگه که نباید بااین پوشش بیای بیرون
ناشناس۳۳۳۸۹۰۶۱۶:۰۰:۱۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
عادی شد؟؟؟؟ چی عادی شد؟هرزگی؟
ناشناس۳۳۳۸۰۳۰۱۲:۲۸:۰۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بله دقیقا در غرب جنایت زیاد میشه .
ناشناس۳۳۳۸۱۴۶۱۳:۰۲:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
ببخشید الان که نگاه کردم دیدم منتشر شده
ناشناس۳۳۳۸۹۴۳۱۶:۱۰:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
من هم مخالف این پوشش نابه هنجارهستم
محمد۳۳۳۸۰۹۴۱۲:۵۱:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
یه امار فحشا و تجاوز از خارج بگیری متوجه میشوی
مهدی۳۳۳۸۱۰۸۱۲:۵۵:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
در پاسخ به این خانوم یا اقای ناشناس بله تمام مردها در هر کشوری که باشه اگه مرد باشه و زنی برهنه یا نیمه برهنه ببینه تحریک میشه ..... شما ها کور کورانه فرهنگ دیگر کشور ها رو تقلید میکنید یکمی هم کتاب های روانشناسی همونا رو بخونین ...
ناشناس۳۳۳۸۱۹۳۱۳:۱۰:۲۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اگر این آمار بالای فساد و خیانت و فحشا در جامعه غربی رو می‌بینید و باز هم چنین حرفی میزنید باید به حالتان تاسف خورد.تعدد فروپاشی خانواده ها و بچه ها طلاق در غرب بیداد میکند
Saba۳۳۳۸۳۳۸۱۳:۴۲:۲۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
واقعاکه از لحاظ طب سنتی مردای اروپایی چون رنگ پوست روشن وموهای بوری دارن،میل جنسیشون از مردای کشورهای آسیایی کمتر هست،تازه بااینکه میل جنسیشون کمتره نسبت به ایرانی ها چقدر آمار خیانت وجدایی توشون موج میزنه
ناشناس۳۳۳۸۴۲۳۱۴:۰۲:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بله بله،در اروپا و امریکا مردا چشم پاک هستن زنا هرزه هستن .نگاه نمیکنن که.فقط نمیدونم چه جوری امار نوزادان حرامزاده از پنجاه درصد زده بالا.
ناشناس۳۳۳۸۴۴۵۱۴:۰۶:۱۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اون دخترتوایران تربیت شده چه اشتباهی صورت گرفته که اینطورباعصیان حرف میزنه ..
ناشناس۳۳۳۸۴۹۸۱۴:۱۸:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
عاقلانه فکر کنیم با فرهنگ خودمان
ناشناس۳۳۳۸۵۶۹۱۴:۳۷:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
هنوزنمیدونی خلقت مرداینه اروپایی وایرانی نداره
ناشناس۳۳۳۸۵۸۱۱۴:۴۰:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
چرافکرمیکنیداروپاهمه چی امن وامانه
الهام۳۳۳۸۶۳۸۱۴:۵۲:۵۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
تو اروپا وآمریکا اینهمه واسه تظاهرات اومدن کدوماشون اینجوری لباس پوشیدند،اینجا عقده لخت شدن دارن یه سریا
ناشناس۳۳۳۸۶۴۹۱۴:۵۵:۱۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
با این استدلال شما ، مواد مخدر ، دزدیها و جرمها و مزاحمتها و بستر انحرافها رو آزاد باید گذاشت و بگیم : " پسر ها و دختر ها میتونن به نفس خودشون غلبه کنن و قدرت اختیار و انتخاب دارن. هر کسی میتونه انجام بده و هر کی میتونه انجام نده !!؟ " ینی شما نسبت به نزدیکان خودتونم( برادر،خواهر،پدر،مادر،همسر،همسایه تون) هم همچین نگاه و اعتقادی دارین !؟ و بعدشم هیچ اعتراض و شکایتی نباید بکنید .
ناشناس۳۳۳۸۷۹۴۱۵:۳۴:۱۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
حجاب قانون است احترام به قانون واجب مگر قانون شکن باشی و با قانون شکن چکار میکنند
قهرمانی۳۳۳۸۷۹۸۱۵:۳۴:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
آواز دهل از دور خوش است باید توی جامعه اروپا باشی که از معضل تجاوزات جنسی و همجنس گرایان آگاه باشید و همینطور خیانت همسران به همدیگه چون این مسائل براشون عادی شده
ناشناس۳۳۳۹۰۳۹۱۶:۴۵:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
واقعا متاسفم
ناشناس۳۳۳۹۰۷۳۱۶:۵۵:۵۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
سلام دوست عزیز شما کافیست فقط چشماتون رو باز کنیدتو فرانسه واکثر کشورهای اروپایی هر سه دقیقه یکبار یک زن مورد آزار جنسی قرار میگیره یعنی اونها هم نمتونن خودشون رو کنترل کنن لطفاً کمی تحقیق کنید بعد نظر بدید
امین۳۳۳۹۱۵۲۱۷:۲۸:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بله مردها با چشم و دیدن تحریک میشن و زنها با لمس و شنوایی. این ربطی به بد بودن پسرها نداره ، طبیعت و خلقت جنس مرد همین بوده، یک زن هیچ وقت این را نمی‌تواند درک کند. من موافق اجبار در پوشش نیستم، ولی اگر زنی با پوشش نامناسب باعث تحریک پسری شد، عواقب آنرا بپذیرد.
ناشناس۳۳۳۹۲۱۷۱۷:۵۹:۱۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بله
ناشناس۳۳۳۹۳۲۷۱۸:۳۳:۴۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
شنیدن کی بود مانند دیدن شما برید ببینید که پسرا و دخترای اروپایی چی کارهای که در روی خیابان ها نمیکنن کلیپ هارو نگاه کنین که دخترا میگه ما از ترس پسرای مشروبی نمیتونیم شبها بیرون بریم،
ناشناس۳۳۳۹۳۵۰۱۸:۳۸:۳۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
تو برو یکبار درباره طلاق و خیانت های زوجین غرب تحقیق کن بعد بیا اینجوری نظر بده محترم
ناشناس۳۳۳۹۴۲۲۱۸:۵۱:۰۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
تو مگر آمار داری حرف های خودت را ملاک قرار دادی
ناشناس۳۳۳۹۴۲۳۱۸:۵۱:۱۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بله مگر در کشورهای اروپایی مشکلات مربوط به فساد اخلاقی کم است ؟!
ناشناس۳۳۳۹۴۸۱۱۹:۰۳:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
فرق میکنه اروپا با اینجا هرکشوری قانون خودشو داره هیچ وقت خودتون رو حتی بابرادر یا خواهرتون مقایسه نکنید چه برسه به کشورهای دیگه
ناشناس۳۳۳۷۰۲۹۱۷:۵۰:۴۸ ۱۴۰۲/۱۰/۸
بهتره پسران و مردان رو شامل عفت و حیا قرار بدیم داشتن تقوا برای همه چه مرد و چه زن لازمه
ناشناس۳۳۳۷۶۷۲۰۴:۵۷:۱۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
باید پدر و مادر باشی تا بفهمی وقاحت و گستاخی فرزند یعنی چی
ناشناس۳۳۳۸۷۰۱۱۵:۱۰:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
آفرین با این نظر شما موافقم احسنت بر شما و تفکر روشن شما
ناشناس۳۳۳۸۱۲۵۱۲:۵۷:۵۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
طیب الله
ناشناس۳۳۳۸۹۵۹۱۶:۱۴:۲۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
احسنت‌گلم
ناشناس۳۳۳۹۴۳۸۱۸:۵۵:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
خدا این طوری مرد وزن و قرار داده اگه میل جنسی تو مردا نبود پس مریضن زن بگیرن نون خور اضافی میخوان
ناشناس۳۳۳۷۰۵۹۱۸:۰۵:۰۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
در دیگر کشورهای مسلمان جوانان چکار می کنن !؟
ناشناس۳۳۳۷۵۲۸۲۳:۴۰:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۸
قبلا کمتر انحرافات اخلاقی بوده و الان ببشتر شده
علی۳۳۳۸۱۴۳۱۳:۰۰:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
در کشورهای دیگه کارشان به ازدواج با سگ رسیده ، از بس انحراف همجنس گرایی زیاد شده ، مجبورند قانونی اش کنند . فشار روانی و افسردگی بعد از انحرافات شدید جنسی آمار خودکشی را به مراتب بیشتر از کشور ما کرده است
ناشناس۳۳۳۷۰۶۷۱۸:۰۹:۲۳ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اره میشه خیلی هم خب جوانای ما بر نفسشون غلبه میکنن
ناشناس۳۳۳۷۱۴۰۱۸:۴۰:۰۲ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اره مگه شما نمی‌گویند ما مسلمان هستیم پس سرت به کار خود ت باشه
ناشناس۳۳۳۷۵۱۱۲۳:۲۰:۴۵ ۱۴۰۲/۱۰/۸
پس فردام که دزد بخونت زد یا هر اتفاق دیگه ای کمک نخواه از کسی چون هرکسی باید سرگرم کار خودش باشه متاسفم
ناشناس۳۳۳۷۸۸۵۱۰:۳۴:۵۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
مقابله با دزد و قاتل و مواد فروش و ... در کل دنیا از وظایف ذاتی پلیس است ولی درگیری با زنان و دختر بچه ها به دلیل روسری در هیچ جای دنیا و هیچ کشور مسلمانی متداول نیست
ناشناس۳۳۳۸۱۵۷۱۳:۰۳:۳۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
شما قوانین را بنا به خواست خودت بد و خوب کردی در حالی که می توان مثال ها زد که قوانین خاص برای هر کشوری هم هست که در هیچ جا نیست
ناشناس۳۳۳۸۲۳۷۱۳:۱۷:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
با منطق شما پس این ناهی ها باید برن دزد ها را اول بگیرن بعدش بیان گیر بدن به حجاب
ناشناس۳۳۳۸۵۱۴۱۴:۲۳:۵۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
ما از پلیس که وظیفشه کمک میگیریم ن امثال شما
ناشناس۳۳۳۹۶۱۱۱۹:۳۷:۲۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
چرا مغلطه میکنی امنیت جانی ومالی چه ربطی داره ؟؟ فعلا که تو روز روشن دزد خونه را میزنه هیچکی به هیچکی
ناشناس۳۳۳۷۶۱۷۰۱:۰۴:۰۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
برعکس مسلمان نباید در امور اجتماعی،تاکید می‌کنم اجتماعی، سرش به کار خودش باشه. تا حالا عبارت امر به معروف و نهي از منکر را نشنیدی؟
ناشناس۳۳۳۷۸۸۶۱۰:۳۵:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
آیا ما تنها کشور مسلمان جهانیم ؟ چرا مسلمانی شماها با کل عالم فرق داره ؟
ناشناس۳۳۳۸۹۱۴۱۶:۰۳:۰۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
امر به معروف و نهی از منکر یعنی تذکر دادن و رد شدن نه درگیر شدن و پیله کردن
ناشناس۳۳۳۷۷۱۴۰۷:۴۷:۵۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
مثل اینه طرف بگه به اختلاس کاری نداشته باش، به شما ربطی نداره؛
عباس۳۳۳۸۱۱۶۱۲:۵۶:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
برای هر مسلمونی واجبه وقتی گناه خدا دید حتما تذکر بده در غیره اینصورت در گناه اون شریکه هر کس زیر سقف خونش هر گناهی خواست انجام بده آره خودش میدونه با خدا ولی تو ملع عام دستور خداست که دخالت کنی. حالا حرف جنابعالی و امثالت رو گوش بدیم یا حرف خدا رو؟
ناشناس۳۳۳۸۲۰۰۱۳:۱۱:۱۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
مسلمان امر به معروف و نهي از منکر می کند
ناشناس۳۳۳۸۳۳۳۱۳:۴۱:۲۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
فازت چیه ؟ جناب چه حرفیه میزنی . یکم در مورد اسلام تحقیق کن این کارا یعنی چی؟ ...
..۳۳۳۸۵۹۵۱۴:۴۲:۳۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
مسلمان بودن به این نیست که سرت تو کار خودت باشه اگه کسی میگه مسلمان هستش باید تجربه معروف و نهی از منکر کنه
ناشناس۳۳۳۸۶۰۷۱۴:۴۵:۱۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
لطف کنیدازروی عدم آگاهی صحبت نکنید
ناشناس۳۳۳۸۹۵۷۱۶:۱۴:۰۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
هر که می خواهد به حالت بی حیایی و بی ادبی و بی شرمانه باشه برود از ایران بیرون ما خون شهید ندادیم که مثل این رنگه خون شهدا را پایمال بکنه گور شان را از ایران بیرون بکنه
روح الله نظری۳۳۳۹۳۲۹۱۸:۳۴:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
پس امر به معروف و نهی از منکر چی میشه
ناشناس۳۳۳۹۸۶۵۲۱:۱۲:۱۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اگر تو چاردیواری باشی به کسی مربوط نمیشه . وقتی تو اجتماعی به حمع مربوط میشه
ناشناس۳۳۳۹۹۹۳۲۲:۰۹:۵۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
هر چقد رانندگیت خوب باشه ممکنه یکی رانندگیش بد باشه بزنه بهت پس پلیس لازمه قانون لازمه هرکس هم قانون رو بهت یادآوری میکنه باید ازش تشکر کنی نه بهش توهین کنی
ناشناس۳۳۳۷۱۷۶۱۸:۵۵:۳۳ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اینکه در محیط پاستوریزه و ایزوله کنترل نفس را داشته باشی ارزش نداره و بد تر آستانه تحریک و لغزش پایین میاد و طرف با شنیدن صدای کفش زنانه هم تحریک می شه ! ولی اگر یاد بگیری سرت به کار خودت باشه و به جزئیات لباس و سر و شکل دیگران نگاه نکنی یعنی ارزش یعنی ادب و تربیت یعنی فرهنگ
ناشناس۳۳۳۷۸۹۸۱۰:۴۳:۰۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
حالا با پوشش های عجیب دنبال چی هستید؟
ناشناس۳۳۳۸۳۳۰۱۳:۴۱:۰۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
دنال جلب توجه ازدیگران آدم عاقل که جسمشودرمعرض دیدنمیزاره تاهمه ازش لذت ببرن
ناشناس۳۳۳۹۲۱۴۱۷:۵۸:۴۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
آزادی، هویت، تجربه، شادی، زندگی، خوشحالی، سرزندگی
ناشناس۳۳۳۹۳۸۹۱۸:۴۵:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
شما اشتباه فرهنگ رو آموختی ،از اول شروع کن کسی تمام بدنش رو به اجرا میذاره حتماً اون خیلی از نظر شما با فرهنگه.
ناشناس۳۳۳۹۴۵۳۱۸:۵۸:۱۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
ببخشید چی جوری سرت به کار خودت باشه وقتی تحریک میشی هر وری و که نگاه میکنی حتما باید تو خونه بشینم نیام بیرون یا چشم بند بزن تو کوچه خیابون
ناشناس۳۳۳۷۲۱۵۱۹:۱۷:۰۵ ۱۴۰۲/۱۰/۸
مگه خارجی ها این جوری نیستن جوون ندارن اونا چه کار میکنن ما هم همینطور
ناشناس۳۳۳۷۵۱۲۲۳:۲۱:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اروپا و آمریکا برا همینه که بیشترین آمار زنا زاده را دارد تازه باوجود آزادی سقط جنین و تجهیزات پزشکی در اختیار
ناشناس۳۳۳۸۵۳۵۱۴:۲۸:۰۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
شما اسمش را میذارید زنازاده ،، اونا دینشون مثل ما نیست
ناشناس۳۳۳۸۹۳۰۱۶:۰۷:۱۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
به اروپا و آمریکا چکار داری همین کشورهای مسلمان عراق سوریه لبنان حماس و....نگاه کن حجاب اختیاری است و جوانها هم انگار نه انگار که خانم با اون وضع تردد میکند هرکسی سرش تو کار خودش است
ناشناس۳۳۳۹۲۰۰۱۷:۵۱:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
کاش جوانان ما به عاقبت همه کارهایی که انجام میدن و اسمشو روشنفکری میزارن فکر بکنن
Nersi۳۳۳۷۵۶۶۰۰:۰۹:۲۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
لابد میخای بگی اونا کاملا سالم و پایبند هستند .
روشنکر۳۳۳۸۰۷۸۱۲:۴۷:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اونااین راهو رفتن رسیدن به تهش دیدن جز بدبختی وپوچی چیزی نداشت دارن به سرعت راه رفته رو برمیگردن همون راهی که شما ها بطور کاملا تقلیدی دنبالشون راه افتادین
ن۳۳۳۸۵۳۲۱۴:۲۷:۳۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
دیگه رسیده به همجنس گرایی .
ع۳۳۳۸۷۳۳۱۵:۱۸:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اونا کاباره دارند..همه نوع هرزگی هم میکنن
ناشناس۳۳۴۰۱۶۳۲۳:۰۴:۰۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
از درصد تجاوزات اونجا اطلاعی نداری انگار.
ناشناس۳۳۳۷۲۲۹۱۹:۳۰:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
با منطق شما دختران بسیاری هم امکان ازدواج ندارند آیا درست است که مدام به مردان امر و نهی کنیم تا دختران به گناه گرفتار نشوند ؟ بهتر نیست به هر دو خویشتنداری و شخصیت و احترام به عقاید دیگران و پرهیز از چشم چرانی بیاموزیم؟
ناشناس۳۳۳۸۵۶۴۱۴:۳۶:۴۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
کی گفته فقط خانم ها اسلام هم گفته خواهرم حجابت برادرم نگاهت دوتاش باید باهم باشه متاسفانه خواهران کلا ول دادن بازم ب پسرا
ناشناس۳۳۳۷۲۴۵۱۹:۴۴:۰۳ ۱۴۰۲/۱۰/۸
رسما دارین میگین دست آقایون نیست یعنی این حرف از صدتا فحش به یک آقا بدتره
یاسمن۳۳۳۹۳۴۷۱۸:۳۸:۰۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
از نظر من آزادی با بی بند باری فرق داره این نوع لباس پوشیدن بی بند باری هست
ناشناس۳۳۳۷۲۴۸۱۹:۴۵:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
نمیدونستم معنای ازدواج برای پسرها ففط اینه دوست عزیز آقایون انسان هستند نه ...
ناشناس۳۳۳۷۲۹۲۲۰:۱۶:۵۲ ۱۴۰۲/۱۰/۸
پس قبایل آفریقایی که عملا برهنه هستن در کنترل نفس خیلی قوی تر از جوان های ازدواج نکرده ما هستن
ناشناس۳۳۳۷۵۶۴۰۰:۰۷:۳۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
امار تجاوز و خشونت های جنسی آنان بالاتر از همه جای دنیا هست عزیزم
ناشناس۳۳۳۷۳۹۹۲۱:۵۰:۰۸ ۱۴۰۲/۱۰/۸
لعنت به بدحجاب
ناشناس۳۳۳۸۰۱۰۱۲:۱۴:۱۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
حجاب امنیت و افتخار من است .
ناشناس۳۳۳۹۵۲۶۱۹:۱۴:۱۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
آفرین دورود به شرفت
ناشناس۳۳۳۹۷۳۴۲۰:۲۷:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
خدا همه ماراازفتنه های اخرالزمانی حفظمون کنه الهی امین
ناشناس۳۳۳۸۶۶۱۱۴:۵۷:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
واقعا لعنت بر بی حجاب
ناشناس۳۳۳۸۶۸۰۱۵:۰۵:۲۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بله لعنت بر بی حجاب وسعت خداوند برکسانی که شئونات اسلامی رازیر پا می گزارن ومیگوین به شما ربطی نداره خیلی ربط داره همین کارهاراکردید نه باران نه برف الان زمستانه انگار نه انگار
علی۳۳۳۷۴۰۷۲۱:۵۷:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اگر اینطوری باشه ترکیه هم ک وضعیت اقتصادی بدی داره جوانان ناتوان آنتالیا باید لب ساحل اقدام به خودکشی کنن
ناشناس۳۳۳۷۵۳۲۲۳:۴۱:۴۵ ۱۴۰۲/۱۰/۸
فسادهای بالا را نمی توان نادیده گرفت همینطور طلاق های بالا ی آنجا
ناشناس۳۳۳۷۴۶۹۲۲:۴۳:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۸
قابل توجه مسولانی که دارند برای تصویب قانون عفاف و حجاب وقت کشی می کنند
ناشناس۳۳۳۸۵۷۳۱۴:۳۷:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
خیلی بده
عمران۳۳۳۷۶۷۰۰۴:۱۱:۳۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
نه عزیزم. من پسر جوان هستم و ازدواج هم نکردم، اما عین یک انسان رفتار میکنم و نیازی به غلبه بر نفس هم نیست. هر کسی با هر پوششی جلوی من رژه هم برود نگاهم را کنترل میکنم بدون کمترین فشار. شما حالتان خوش نیست، یا به خودتان تلقین میکنید که فکر میکنید فشار است. الان تمام دنیا مردان جوان ازدواج نکرده در حال غلبه بر نفس هستند؟ نخیر آقا جان، انسان عاقل و بالغند، و نیازهای خود را کنترل میکنند.
ناشناس۳۳۳۸۰۷۲۱۲:۴۵:۴۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
برا افراد مریضی که نمیتونن جلوی خودشونو بگیرن میگن،حالا چه مرد باشه چه زن،باید مراعات حال بیمار رو کرد
عباس۳۳۳۸۰۸۹۱۲:۵۰:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
عجب پس تا الان همه آمارهای تجاوز تو دنیا رو الکی به ما میگفتن
ناشناس۳۳۳۸۱۵۱۱۳:۰۲:۵۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بله همینطور پسرمنم حرف شمار‌و میزنه چه پسر چه دختر باید حواسشون به خودشون باشه .
ناشناس۳۳۳۸۳۷۷۱۳:۵۲:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
افرین حرف دل خیلی از پسران وزدی این خانمها خودشان عقد ای هستن
ناشناس۳۳۳۸۵۹۰۱۴:۴۲:۱۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
آفرین بر شما
ایرانی۳۳۳۸۷۲۷۱۵:۱۶:۴۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
شما احساس نداری
سجاد۳۳۳۸۹۲۷۱۶:۰۶:۰۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
فکر کنم تو از گناه معصوم هستید
داود۳۳۳۷۷۶۴۰۸:۳۸:۰۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
مگه خدا شیطان را نفرستاد تا بر نفس غلبه کنید حتی اگه در منجلاب هم باشی اگر اصالت و پاکی داشته باشی بر نفست غلبه خواهی کرد پس همه چیز را به چشم هرز نبینیم هر کس عقائد خودش را دارد .
ناشناس۳۳۳۸۴۷۶۱۴:۱۱:۵۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
احسنت
ناشناس۳۳۳۷۸۷۵۱۰:۲۸:۴۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بله می شود مثل تمام کشورهای مسلمان جهان می شود چشم ها را تربیت کرد که موجودات ماده اطراف خود را با دقت رصد نکنند می شه در محیط های عمومی مشغول کتاب خواندن یا مراقبه و دعا باشیم به جای چشم چرانی و کنجکاوی
ناشناس۳۳۳۹۰۱۶۱۶:۳۴:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
احسنت حرف حق
ناشناس۳۳۴۰۳۱۷۲۳:۵۷:۴۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
.. اگر چشمهای اروپاییها تربیت شده،چرا تجاوز در آنجا تقویت شده؟
ناشناس۳۳۳۷۹۲۲۱۱:۱۳:۴۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اختلاس و رانت و توزیع ناعادلانه ثروت کشور اینها عامل فرار جوانها از ازدواج شده است. هیچ وقت از خودت پرسیدی که چرا مردم عادی از عهده مخارج و هزینه های حتی یک بچه هم بر نمی آیند!!!
س۳۳۳۸۰۴۳۱۲:۳۳:۲۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
کاش اینجوری به فکر بیکاری و ازدواج، بدبخت های بی خانمان که سرشون داخل سطل زباله هاست بودن، کاش به فکر قیمت گوشت و مرغ و مسکن ...بودن. آخ
ناشناس۳۳۳۸۲۵۸۱۳:۲۵:۱۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
این ها ربطی به قوانین ندارد و جرم هم نیست بلکه معلول هست حال چه قوانین رعایت نشده که علت هست و چه شرایط اینگونه رقم خورده
ناشناس۳۳۳۸۵۶۵۱۴:۳۶:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
هرچیزی به جای خودش باید سنجیده بشه،رفتارعفیفانه در جامعه را به اقتصاد ربط میدهید برای توجیه خودتان
ناشناس۳۳۳۹۰۸۱۱۷:۰۰:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
تاکی میتونی جلوش واستی باید قبول کنی امروزه فردا امسال نه سال دیگه این یک واقعیته
ناشناس۳۳۳۸۰۶۱۱۲:۳۸:۵۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بله میشه به نفستون غلبه کنین
ناشناس۳۳۳۸۲۸۰۱۳:۳۱:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
من که متأهل هم هستم بازم هوسم میشه والله...
ناشناس۳۳۳۸۴۶۰۱۴:۰۸:۵۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بله میشه بر نفس غلبه کرد
یکی۳۳۳۸۹۵۶۱۶:۱۳:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
دختره سلیته !!!! متعجبم ازاینکه پسرها که دراکثرموارد برای زندگی همین دخترهارو انتخاب میکنند
بی نام۳۳۳۹۰۷۹۱۶:۵۹:۵۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
کسی که نمی تونه ازدواج کنه حتما باید به ناموس مردم نگاه کنه و چشم چرونی کنه شما میتونی سرتو بندازی پایین و نگاه نکنی ....
ناشناس۳۳۳۹۵۶۵۱۹:۲۲:۴۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
دلت برای اونا نسوزه
ناشناس۳۳۳۹۶۹۷۲۰:۱۳:۰۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
وای بر مردان ما که با دیدن بخشی از بدن زن ازخودبیخود بشن وای وای! پس غلبه بر نفس کجا بایستی امتحان بشه؟ زمانی که حجاب کامله که غلبه به نفس معنی نداره
ناشناس۳۳۳۹۷۷۹۲۰:۴۱:۴۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اونهایی ک ازدواج کردن تحت تاثیرن... گیر کار از چند طرفه س ن فقط حجاب
ناشناس۳۳۳۹۸۰۳۲۰:۴۷:۲۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
حجاب در چشم انسان است... پوشش درست یاد آوری این نکته است.
ناشناس۳۳۳۶۷۴۲۱۴:۳۸:۲۸ ۱۴۰۲/۱۰/۸
تذکر از سوی مسافران !!!
ناشناس۳۳۳۷۰۲۶۱۷:۴۹:۴۷ ۱۴۰۲/۱۰/۸
یه محققی پیدا بشه اثر حجاب رو بررسی کنه ..
ناشناس۳۳۳۷۵۱۴۲۳:۲۴:۲۰ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اگه اهل مطالعه باشید کتب زیادی به آثار مخرب بد حجابی پرداخته
مریم۳۳۳۸۲۲۲۱۳:۱۴:۲۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
من خودم چادریم ..واقعا خیلی به ادم زور داره بهت دست بزنن یا بگن چرا این لباسو پوشیدی
ناشناس۳۳۳۹۱۴۱۱۷:۲۳:۲۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
محقق خودت برو تحقیق کن ببین حجاب برا چی هست انگار در این دنیا نیستی
ناشناس۳۳۳۷۲۷۰۲۰:۰۴:۴۹ ۱۴۰۲/۱۰/۸
می بینی که همه دارن بهش فحش میدن
شهروند شاکی از مسولان۳۳۳۷۴۵۴۲۲:۳۴:۴۵ ۱۴۰۲/۱۰/۸
از عدم اقتدار نیروی انتظامی است که جامعه اینطور شد بنظر من
ناشناس۳۳۳۷۵۷۳۰۰:۱۷:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
دوست عزیز شرایط اقتصادی و روانی مردم اصلا خوب نیست سختگیری به مردم اصلا به صلاح مردم و مملکت نیست با این همه بحران در خاور میانه و گرگ های گرسنه ای که اطرافمان هستند و رفیق های نامردی که انتخاب کرده ایم تنها چیزی که اصلا نیاز نداریم جنگ و تنش داخلی بین مردم است
هدف: آباد کردن اون دنیا۳۳۳۸۸۱۸۱۵:۴۰:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
چرا شما برعنداز ها چراهمیشه یه بهونه میارید؟خب حداقل یه بهونه دیگه بیارید ،مردم باور کنن. همیشه تا بحث از حجاب میشه میگن :حالا آسمون چرا تاریکه.:) والاااااااا
ناشناس۳۳۳۹۷۷۸۲۰:۴۱:۴۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اجرای قوانین به این چیزها ربطی ندارد
ناشناس۳۳۳۸۳۳۵۱۳:۴۲:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
واقعا هیچ قانون محکمی در باره بی حجابی نیست
ناشناس۳۳۳۶۷۴۴۱۴:۳۹:۴۵ ۱۴۰۲/۱۰/۸
با جنبش فواحش نباید سازش کرد
ناشناس۳۳۳۶۹۹۷۱۷:۳۱:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۸
تو مسلمانی؟!
ناشناس۳۳۳۷۵۲۹۲۳:۴۱:۳۰ ۱۴۰۲/۱۰/۸
مگه تو مخاطبش هستی؟!
ناشناس۳۳۳۷۹۱۴۱۱:۰۲:۴۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
امر به معروف می کند مگر قرار نیست مومن عفت کلام داشته باشد و از تهمت زدن بپرهیزد ؟ شما از کجا می دانی که معترضین بدکاره و فاحشه بودند ؟ چرا تهمت می زنید ؟
بهنام۳۳۳۷۰۰۰۱۷:۳۴:۱۵ ۱۴۰۲/۱۰/۸
خب فواحش اقتصادی رو اینجوری برخورد میکردید الان وضعمون اینجوری نبود
خدیجه۳۳۳۷۰۶۱۱۸:۰۵:۱۷ ۱۴۰۲/۱۰/۸
درمکان عمومی نباید همچنین پوششی رو داشت درست حجاب کنارگذاشته ولی احترام به اطرافیان باید داشته باشد.من یکی چنین کسی رو میبینم خجالت می کشم ما انسان هستیم فرق ما با حیوان چیه
ناشناس۳۳۳۷۰۶۳۱۸:۰۶:۳۹ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اینها که چنین بی محابا دیگران را فاحشه می خوانند، یعنی چی؟؟
ناشناس۳۳۳۷۱۹۰۱۹:۰۲:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اینجا ایران کشور اسلامی منطقه آزاد نیست که هرغلطی دوست دارند بکنند
مهدی جوادی۳۳۳۷۶۴۴۰۲:۱۶:۴۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
مگه منطقه آزاد هم باقی مانده ، نه کالایی توی مناطق آزاد هست و نه آزادی ای ، اگر یک نفر اینطوری برخورد میکنه ببینید چکار کردید که طرف جری شده و قید همه چیز رو زده ، وقتی به یک نفر یا یک جامعه انگ بی تقوایی یا فاحشگی و یا هر چیزی می‌زنید، عملا دستش رو برای انجام اون کار باز میکنید چون دیگه چیزی نداره که از دست بدهد .
ناشناس۳۳۳۹۸۸۳۲۱:۱۹:۳۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
درود بر شما
ناشناس۳۳۳۷۴۴۳۲۲:۲۵:۵۰ ۱۴۰۲/۱۰/۸
بی حجابی و با حجابی هیچکدام نشان نجابت فرد نیست...
ناشناس۳۳۳۸۲۲۰۱۳:۱۳:۵۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
ادم نجیب اجازه نمیده کسی وارد حریم خصوصیش بشه
حسن۳۳۳۷۵۴۴۲۳:۴۷:۴۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اینها فکر میکنن با این الواطی و برهنگی حیوانی به کجا میخوان برسن؟؟؟؟چون غربی ها این تیپ و پوشش رو دارن و پیشرفت کردن اینها فکر میکنن با این کار مثل اونها پیشرفته و به روز هستند.ولی در رعایت قوانین و سخت کوشی و نظم و ترتیب که اونها دارن نمیخوان مثل اونها باشن.وای بر اینهمه اشتباه و نادانی
ناشناس۳۳۳۸۳۱۰۱۳:۳۷:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
تکلیف مارو روشن کنید اروپایی ها بدن یا خوبن ؟
ناشناس۳۳۳۷۸۵۹۱۰:۱۷:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
خواسته های نسل های جدید با نسلهای قبل تفاوت دارد .
معلم بازنشسته۳۳۳۹۰۱۰۱۶:۳۲:۳۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
فاحشه بودن این دختر خانم برای من ثابت نشد زیرا پوشش نامناسب دلیل بر فحشا نیست
ناشناس۳۳۳۶۷۴۸۱۴:۴۰:۳۶ ۱۴۰۲/۱۰/۸
کی گفته دست زدن به بدن و لباس ی نفر دیگه اسمش تذکر مودبانه هست!! خود اصل تذکر ایراد دارد چه برسد به دست زدن!!
یاسر۳۳۳۷۰۱۸۱۷:۴۵:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
حجاب واجبه وباید رعایت شه.
ناشناس۳۳۳۸۳۶۳۱۳:۴۸:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
از نگاه بنده پوشش خوبی نبود. ولی باید تفکر کرد که چرا اینگونه جوانهای که برای همین سرزمین هستند با این پوشش‌ها ظاهر می‌شوند. /
ناشناس۳۳۳۹۳۳۱۱۸:۳۴:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بعضی از افراد دوست ندارند حجاب را رعایت کنند، ما چکار داریم
ناشناس۳۳۳۹۴۳۵۱۸:۵۴:۳۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
چه
ناشناس۳۳۳۷۰۳۱۱۷:۵۲:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۸
شما دنبال بهانه هستی وگرنه مودبانه هست
محمد۳۳۳۹۵۶۸۱۹:۲۳:۰۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
لعنت بر مسببان وضع موجود که کاری کردن تا جوانان نتوانند ازدواج کنند...
ناشناس۳۳۳۷۰۳۵۱۷:۵۳:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۸
بیخیال بابا.....خداییش این جوری گشتن دیگه هیچ جای دفاعی نداره
فرداخوان۳۳۳۹۳۲۶۱۸:۳۳:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
انسان مسلمان چه مردچه زن همانطورکه باطنش پاک ومنزه هست ظاهرش هم بایدهمانندباطنش باشد
ناشناس۳۳۳۶۷۵۱۱۴:۴۲:۰۶ ۱۴۰۲/۱۰/۸
چقدر چندش آورن این غربگداها داره بی حجابی راه میندازه وسط جامعه بعد میگه زندگی خودمه! خوب .. .......... خیابان مال بیماران روانی نیست که شخصی باشه
ناشناس۳۳۳۶۹۹۵۱۷:۳۰:۳۰ ۱۴۰۲/۱۰/۸
زن ومرد نامحرم را اختلاط کردن در ادارات و استخدام های غیر ضرور ... حداقل چرا حجاب را ول کردن و کاری با آن ندارند و برخورد نمی شود وقتی قانون هم هست؟ چرا لباس های زننده به ورزشکاران زن می دهند که در دید همه هستند و بروند در مسابقات؟!!چرا در فیلم های اخیرا بد پوششی زیاد شده؟!! ولی دودش به چشم همه می رود
ناشناس۳۳۳۷۰۹۴۱۸:۲۳:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
از کی تا حالا مالک خیابان هم شدید
ناشناس۳۳۳۸۰۵۱۱۲:۳۵:۳۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
ایشون نگفتن خیابان مال منه بلکه منظورشون این بود که مکان عمومی خونه خودت که نیست هر کاری دلت بخواد بکنی
ناشناس۳۳۳۷۱۱۹۱۸:۳۳:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۸
بیمار روانی تعریف داره اینکه کسی سبک لباس پوشیدن خودش را انتخاب کنه اصلا بیمار گونه نیست
ناشناس۳۳۳۷۵۳۴۲۳:۴۴:۱۵ ۱۴۰۲/۱۰/۸
کسی که با لباس تحریک آمیز بیاید در خیابان عین داشتن یک مشکل هست
ناشناس۳۳۳۹۶۱۰۱۹:۳۶:۴۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
تو درست بگرد به دیگران چیکار دارید
ناشناس۳۳۳۹۱۷۰۱۷:۳۶:۴۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اینا ی مشت معلوم حالن مشگلشون مسولان گرانی اعتراض نیست خودشون هم نمیدونن چی میخوان چند چندن
محمدامین۳۳۳۹۲۹۵۱۸:۲۵:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
ازنظرمن مادر جامعه ای زندگی میکنیم عین یه کشتی که روی دریاست نمیشه یه نفربشینه کشتیوسوراخ کنه بگه من این نقطه ای که برای منه دلم میخواد سوراخ کنم باباکارت اشتباهه باید دست دردست هم بدیم تاازاین طوفانی که قراره بیادبه سلامت برسیم ساحل
ناشناس۳۳۳۶۷۵۳۱۴:۴۳:۳۶ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اگه هر ... فردی بخواد تو شهر قدم بزنه و بگه زندگی خودمه که نمیشه شهر حرمت داره
ناشناس۳۳۳۶۷۵۸۱۴:۴۷:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
زندگی مال خودته جامعه که مال بابات نیست اینجا خانواده رد میشه میتونی تو خونه بابات هر کاری ب کنی ... اما وسط جامعه نه
ناشناس۳۳۳۷۰۹۸۱۸:۲۴:۳۷ ۱۴۰۲/۱۰/۸
هر وقت همه پرسی حجاب برگزار شد میتونید از طرف جامعه نظر بدید.
ناشناس۳۳۳۷۵۴۱۲۳:۴۶:۲۸ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اولا قانون رسمی کشور هست دوم قانونی که برامده از اسلام هست نمی آیند برای یکی از احکام آن همه پرسی برگزار کنند چه برسد به این که در تمامی نظر سنجی های معتبر اقلیت هم هستید
ناشناس۳۳۳۷۹۵۵۱۱:۳۲:۴۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اینهمه گناه برشمرده در قرآن آمده، احدی خصوصا مسئولین هیچ رعایت نمیکنن، آنوقت شما فقط به دخترای مردم گیر دادی!!. مگه قیّمش هستی!؟ پدرش اگر عمل دخترش را قبول نداره خرجش را نمیده.
...۳۳۳۷۰۹۹۱۸:۲۴:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۸
هر کسی رو توی قبر خودش می‌خوابند و به من و شما ربط نداره ایشون چی میپوشه و چجوری میگرده همون طور که زندگی شما به من و ایشون ربطی نداره
ناشناس۳۳۳۷۵۴۲۲۳:۴۷:۰۲ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اینطوری هست؟ برای سایر قوانین چی؟ همینطوری حرف می زنید؟!!
ناشناس۳۳۳۸۱۷۹۱۳:۰۷:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
وقتی در اجتماع هستی همه چیز به هم ربط پیدا می کنه.مثل سوراخ کردن کشتی.ی نفر محدوده خودشو سوراخ کنه بقیه هم غرق می شن
ناشناس۳۳۳۹۰۸۴۱۷:۰۱:۳۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
‌از‌‌دید‌شما،پس‌اگه‌کسی‌‌از‌شما‌دزدی‌کرد‌به‌شما‌ربطی‌نداره.چون‌اون‌اختیار‌داره.اینجوری‌که‌نمیشه،‌زن‌با‌بدحجابیش‌باعث‌میشه‌خیلی‌از‌مردها‌از‌لحاظ‌روانی‌بهم‌بریزن،این‌ذات‌مرده.نگین‌که‌باید‌خودشو‌کنترل‌کنه.
عاطی۳۳۳۹۱۲۴۱۷:۱۶:۱۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
زندگی. همه ما به هم مربوط هست چون به تنهایی در غار زندگی نمی کنیم و غارنشین نیستیم که زندگیمان به دیگران ربط نداشته باشد ما دریک اجتماع هستیم ..
ناشناس۳۳۳۶۷۶۰۱۴:۴۹:۱۲ ۱۴۰۲/۱۰/۸
بی حجابی رو انداختن به جون جامعه عفیف ایران قطعا کار مسقیم اسرائیله باید به شکل هولناکی مقابله صورت بگیره
ناشناس۳۳۳۷۴۶۵۲۲:۴۱:۳۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
وقتی زنان را ساعت های طولانی کار می کنند در محیط عمومی و تبلیع برای آن هم می شود ولی حضور محیط خانواده کمرنگ شود هم دشمن سو استفاده می کند و هم خودش زمینه را ایجاد می کند برای.....!
ناشناس۳۳۳۶۷۶۹۱۵:۰۱:۱۹ ۱۴۰۲/۱۰/۸
مقصر این ها نیستند مقصر مجریان قانون هستند که قانون را اجرا نمی کنند
ناشناس۳۳۳۷۰۲۴۱۷:۴۹:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۸
الان مقصر جامعه شد اون وقت که جلوگیری میکرد اشوب به پا کردید که به دولت چه ربطی داره زن زندگی ازادبتون اینه اخرش
ناشناس۳۳۳۷۵۵۱۲۳:۴۹:۴۸ ۱۴۰۲/۱۰/۸
وقتی قانون اجرا نشود دوقطبی سازان می آیند ماهی گیری و آشوب سال قبل!!
ناشناس۳۳۳۷۱۲۴۱۸:۳۵:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
چکار باید بکنند دیگر ؟ جنگ داخلی ؟ مستقر کردن ارتش در خیابان و مترو ؟ فکر نمی کنید اگر هر کس سرش به کار خودش باشه مشکل حل می شه چرا ما بلد نیستیم که سر تا پای دیگران را وجب به وجب رصد نکنیم ؟
ناشناس۳۳۳۷۵۴۸۲۳:۴۸:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
چه ربطی داشت؟ چطور قوانین دیگر که اجرا می شود مانند راهنمایی و رانندگی، دزدان و.. اینطور حرف نمی زنید تا به حجاب رسید می شوید حقوق بشر و خودمختار؟!!!
ناشناس۳۳۳۷۸۹۳۱۰:۴۱:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
قوانین رانندگی در کل عالم اجرا می شود ولی حجاب فقط در ایران و افغانستان اجباری است کاش اقلا فرق این دو را متوجه بشوید !
ناشناس۳۳۳۸۱۳۱۱۲:۵۸:۲۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
قوانین حجاب همه جا اجباری هست و فقط حد آن در ایران بیشتر هست
م‌۳۳۳۸۷۱۹۱۵:۱۴:۵۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
هر کشوری قوانین داره اینجا هم ،پوشش در حد انسان بودن باید رعایت بشه وگرنه با این روند حیوانات پوشیده تر از حیوانات انسان نما هستن
ناشناس۳۳۳۹۰۶۶۱۶:۵۴:۱۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
شماهاازکشورهای غربی فقط برهنگی یادگرفتین؟
ناشناس۳۳۳۹۷۵۸۲۰:۳۴:۳۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
دمت گرم حرف حساب زدی
ناشناس۳۳۳۶۷۸۷۱۵:۱۶:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اولنش اون دوتا خانوم باید با گارد به اون دختر خانوم حرف نمی زندن دو مش باید اسیب شناسی کرد چرا تو اجتماع حجاب دوقطبی شد جالب بعضی ها که با احترام چادر می گذارند می گین وسط بهشتن اونهایی که حجاب ندارن درب بهشت رامون نمی دن پس این مشکل اینده بزرگتر خواهد شد باید کارشناسان بررسی کنند شاید بعضی ها با نوشتم بخندید یا مصخره کنید اما زمان خواهد نشان داد
ناشناس۳۳۳۷۰۰۲۱۷:۳۴:۵۰ ۱۴۰۲/۱۰/۸
هرکسی بخواد باشند ایشان باید شرم کند دوم هم دوقطبی سازی که ریشه اصلی آن فمینیستی جهانی هست که در جهان تفکر ان را ایجاد کردن و در ایران سیاسی کاری و امنیتی هم جز آن شده
ناشناس۳۳۳۷۵۷۸۰۰:۲۱:۱۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
در مقوله حجاب فمینیسم معتقد است همانطور که مردان حق انتخاب پوشش دارند زنها هم باید این حق را داشته باشند
ناشناس۳۳۳۷۹۸۷۱۱:۵۸:۴۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
مردها هم نمی توانند هر طوری که بخواهند بیرون بیایند همانند زنان و چون زن جذابیت جتسی بیشتری دارند حساسیت روی آنان بیشتر هست و اساس تفکر فمینیستی اشتباه هست
ناشناس۳۳۳۷۱۹۶۱۹:۰۵:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۸
شما زحمت بکش یک بار دیگه برو مدرسه دیکته شب بیشتر تمرین کن بعد بیا آسیب شناسی جامعه تدریس کن
ناشناس۳۳۳۷۴۰۹۲۱:۵۸:۰۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
از سطح سوادت و مسخره رو مصخره نوشتنت مشخصه
ناشناس۳۳۳۶۷۸۹۱۵:۱۸:۱۰ ۱۴۰۲/۱۰/۸
راست میگه؛ به کسی چه ربطی داره؟!!
ناشناس۳۳۳۷۴۲۳۲۲:۱۲:۴۶ ۱۴۰۲/۱۰/۸
این از اون حرفهاست که ظاهرش قشنگه اما 10 تا 20 سال بعد میفهمی نتیجه اش رو وقتی طرف خیلی کارهای بدتر رو خواست ترویج کنه و تو میگی چه اشکالی داره معضل اجتماعی هم مثل ویروسه باید کنترل بشه
ناشناس۳۳۳۷۵۲۱۲۳:۳۳:۱۳ ۱۴۰۲/۱۰/۸
درسته
ناشناس۳۳۳۷۵۵۲۲۳:۵۰:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۸
رخ داده کم و بیش
قرقی۳۳۳۸۹۷۷۱۶:۲۰:۳۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
وقتی جلوی اینها رو با زور بگیرید بیشتر به سمتش میرن چرا با رفاقت کردن با اون این مشکلات رو هل نمیکنید واقعا ما دهه هشتاد ونود نمیتونیم درک کنیم دولت هیچ کاری برای تخلیه انرژی این دو دهه نکرده وفکری هم به حالشون نمیکنه ...
ناشناس۳۳۳۶۷۹۰۱۵:۱۹:۳۶ ۱۴۰۲/۱۰/۸
متوجه نیست داره چه ظلمی در حق خودش میکنه افسوس امیدوارم دلسوزی تذکردهندگان اثر داشته باشه
علی۳۳۳۶۷۹۵۱۵:۲۲:۵۲ ۱۴۰۲/۱۰/۸
در قرآن آیه است که می فرمایید نومن‌ ببعض و نکفر ببعض، نمیشود برای قسمتی از قرآن خودمونو‌ بکشیم اما برای قسمت دیگر نه،،صد درصد در جامعه باید قانون حکمفرما باشد اما در همه جا،...
محمد۳۳۳۶۷۹۶۱۵:۲۲:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۸
باید از مسئولین سوال کرد! دلیل این رفتار اعتراضی ملت چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۳۳۳۷۰۰۶۱۷:۳۷:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
یک نفر گستاخ، ملت نیست.
ناشناس۳۳۳۷۰۲۰۱۷:۴۷:۱۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
ملت؟؟؟؟؟؟ این دختر روان‌پریش عقده ای اسمش ملته؟؟؟؟؟
ناشناس۳۳۳۷۳۶۹۲۱:۲۸:۲۰ ۱۴۰۲/۱۰/۸
رفتار اعتراضي نيست عزيزم رفتار ناشي از اختلال رواني و شخصيتي و يا احتمالا هدفمند سياسي است. دليلش هم خاتمي و ساير غربگراها هستند که اميدشان به اينهاست
ناشناس۳۳۳۸۴۵۵۱۴:۰۷:۵۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
چراکه سری افرادکه نه خودشونوقبول دارن نه جامعه و نه حتی رفتارو گفتار خودشونو اسمشونو میزارین ملت؟ این خانم عین قانون شکنی رو انجام میده
ناشناس۳۳۳۸۴۷۴۱۴:۱۱:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
میشه بفرمایید خاتمی کجای این قضیه س کی خاتمی به مردم گفت لخت بیایید تو جامعه کی راجبه حجاب و ظاهر مردم صحبت کرد؟ ترخدا کلیپش رو نشونم بده تا منم خاتمی رو بشناسم ؟
Amiro۳۳۳۹۴۹۰۱۹:۰۵:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
توی اروپا بخاطر امار تجاوز جنسی بالا و وجو زیاد حرامزاده دارن فکر میکنن حجاب چیز خوبیه اونوقت توی این کشور یه سری دارن سر حجاب دعوا میکنن
aydin۳۳۳۶۸۰۰۱۵:۲۸:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۸
پوشش دیگران بما مربوط نیست در ضمن کجا بود آن خانم نیمه برهنه؟؟ من متوجه نشدم در فیلم چیزی نیست در کار مردم تجسس نکنید
ناشناس۳۳۳۶۹۹۸۱۷:۳۲:۰۳ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اینقدر تصاویر و افراد.... دیدی یا... بله راست می‌گویی عادی هست!!
ناشناس۳۳۳۷۰۷۳۱۸:۱۲:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
فک کنم بیناییتون مشکل داره
روشنگر۳۳۳۸۰۸۶۱۲:۵۰:۱۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
به شما شاید مربوط نباشه ولی به قانون وقانونگزار مربوطه هر کی هم با قوانین این کشور مشکل داره
ناشناس۳۳۳۸۵۰۱۱۴:۱۹:۲۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
ازدواج کردی و خیانت دیدی یکی از ربطای پوشش دیگران را متوجه میشی بچه دار شدی و بچه ت به بلوغ زود رسید دچار مشکلات عصبی و خلقی شد ربطش را خوب متوجه میشی
محمد۳۳۳۶۸۰۴۱۵:۳۴:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۸
هرکس در قبر خود میخابونن.باید احترام گذاشت چ خواهران محجبه چ خواهران ازاد
بی نام۳۳۳۷۰۶۸۱۸:۱۰:۰۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
نه در یک جامعه باید احترام بهم بذاریم
بی نام۳۳۳۷۰۷۴۱۸:۱۲:۳۹ ۱۴۰۲/۱۰/۸
درسته هرکه تو قبرخودش می‌خوابه ولی دلیل این نیست که در مکان عمومی بیای بیرون
ناشناس۳۳۳۷۲۸۷۲۰:۱۳:۴۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
الان که تو قبر نیستی فحشای شماهارو چرا ما باید ببینیم؟ تو خلوت فساد کنید
روشنگر۳۳۳۸۱۶۷۱۳:۰۴:۵۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
خب برید تو قبر خودتون هرکاری دلتونومیخواد بکنید خیابون مترو وجامعه محیط عمومیه ومربوط به همس .متاسفانه قبر خصوصی وشخصی نیست
ناشناس۳۳۳۹۰۴۱۱۶:۴۵:۵۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
این دلیل شما دموده شده .
ناشناس۳۳۳۶۸۱۷۱۵:۴۳:۵۵ ۱۴۰۲/۱۰/۸
هر کی مخالفه جمع کنه بره. چقدر آشناست این جمله؟!!!
ناشناس۳۳۳۷۰۴۱۱۷:۵۸:۲۷ ۱۴۰۲/۱۰/۸
جای هرزگی حتما نیست
۱۲۱۳۳۳۷۱۱۷۱۸:۳۲:۴۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
دمت گرم قشنگ گفتی این نظام که اسلامیه ،مملکتم که مملکته امام زمانه هرکس با این موارد مشکل داره بزاره بره.
ناشناس۳۳۳۷۵۸۱۰۰:۲۳:۳۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
و ما تنها کشور مسلمان جهان هستیم و خداوند حجاب اجباری با زور را فقط به زنان ایران و افغانستان ابلاغ کرده !
0024۳۳۳۸۹۱۷۱۶:۰۳:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بقول فردوسی: به یزدان که گر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم...
ناشناس۳۳۳۶۸۱۹۱۵:۴۵:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
واکنش خیلی معمولی بود و غیرمودبانه نبود بنظرم
ناشناس۳۳۳۷۲۶۵۱۹:۵۹:۰۳ ۱۴۰۲/۱۰/۸
همین که قانون رو زیر پا گذاشته خودش بی ادبیه .چرا اینو نمیخواین بفهمین ...با کلمات بازی نکن
ناشناس۳۳۳۶۸۲۰۱۵:۴۶:۳۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
لباس واقعا مشکل داشت ولی از دختر خانم بی ادبی ندیدم تذکر از لسانی گذشته بود و در واگن بانوان وارد مرحله فیزیکی شده و طبیعتا دختر نوجوان رو عصبی کرده بود خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه
علی۳۳۳۶۸۲۶۱۵:۵۰:۰۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
ازبس جامعه رو از دوقطبی ودرگیری ترسوندن ازبس پلیس رو محدود کردن،داد همه بلند شده ازاین همه بی بندوباری....کجان طرفداران زن زندگی آزادی؟؟امیگن هر کی مخالف ماست جمع کنه از کشور بره!!!
ناشناس۳۳۳۷۲۳۶۱۹:۳۳:۳۷ ۱۴۰۲/۱۰/۸
داد همه بلند شده ؟
علیرضا۳۳۳۶۸۲۷۱۵:۵۱:۲۳ ۱۴۰۲/۱۰/۸
عجب ....پس اینجور پاسخ دادن وقیحانه است .....
ناشناس۳۳۳۶۸۴۳۱۶:۰۳:۱۳ ۱۴۰۲/۱۰/۸
هرکی مخالفه جمع کنه بره.هههههه
ناشناس۳۳۳۶۸۴۴۱۶:۰۳:۲۷ ۱۴۰۲/۱۰/۸
آن خانم باید می گفت تو با من و بچه های من کار داری با اینطور آمدن در محیط عمومی
ناشناس۳۳۳۷۲۸۳۲۰:۱۱:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
احسنت شهرو تبدیل کردن به کاباره میگن به توچه!
ناشناس۳۳۳۶۸۴۵۱۶:۰۴:۰۲ ۱۴۰۲/۱۰/۸
مگر در قسمت زنانه هم مشکل حجاب مطرح است؟
ناشناس۳۳۳۸۵۰۹۱۴:۲۲:۴۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
چادرش را گذاشته بود تو کیفش که خواست از واگن زنانه پیاده بشه سرش کنه
ناشناس۳۳۳۶۸۴۶۱۶:۰۴:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اگر ته آن را در بیاورند معلوم نیست به کجا وصل هست
ناشناس۳۳۳۶۸۵۶۱۶:۱۱:۵۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
این دیگه نوبره از حد گذرونده نهایت تاسفه
سعید۳۳۳۶۸۶۶۱۶:۱۹:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۸
ایناهم دیگه با این مدل پوشش گندشو در اوردن مثل ادم بگردید خوب
ناشناس۳۳۳۶۸۷۰۱۶:۲۱:۰۳ ۱۴۰۲/۱۰/۸
همه چیمون درست شد
ناشناس۳۳۳۷۳۰۵۲۰:۲۳:۰۷ ۱۴۰۲/۱۰/۸
زندگی مال خودته جامعه که مال بابات نیست اینجا خانواده رد میشه میتونی تو خونه بابات هر کاری بکنی ... اما وسط جامعه نه
خ۳۳۳۶۸۷۳۱۶:۲۲:۰۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
تذکر چیه باید
علی۳۳۳۶۸۷۸۱۶:۲۷:۱۷ ۱۴۰۲/۱۰/۸
ماگشتِ ارشادوامنیت رامی خواهیم.✌️✌️✌️/مابی حجابی وفسادرانمی خواهیم.
ناشناس۳۳۳۶۸۸۵۱۶:۳۵:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۸
باعث تاسفه.
ناشناس۳۳۳۸۲۳۰۱۳:۱۵:۴۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
یه ادمیه که با اعتماد به نفس بزرگ شده باشه یا از محبت خانواده اشباع باشه هیچ نیازی ندا ه با برهنه شدن جلب توجه کنه
سعید۳۳۳۶۸۸۸۱۶:۳۶:۴۳ ۱۴۰۲/۱۰/۸
بهتره از مدیران متروی تهران سوال بشه که چطور یه نفر با این وضعیت پوشش که هم حراست مترو و هم نیروی انتظامی در ورودی مترو هستند وارد مترو شده؟!!!!!!
یونس۳۳۳۶۸۹۲۱۶:۴۰:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۸
شهید ندادیم که این ها عقده ایی بریزن خیابون
***۳۳۳۷۰۷۶۱۸:۱۳:۱۰ ۱۴۰۲/۱۰/۸
...اماچراعقده ای شدن؟
ناشناس۳۳۳۷۵۶۰۰۰:۰۴:۳۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
چون کم کم به او از طریق رسانه گفتند اینطوری باش و شست و شو مغزی کردن
ناشناس۳۳۳۷۱۳۳۱۸:۳۸:۰۷ ۱۴۰۲/۱۰/۸
شهید دادیم که ماجرای چای دبش رخ بده ؟ شهید دادیم که اوضاعی هوا و آب و محیط زیست و ارزش پول ملی و اعتبار پاسپورت اینطور باشه ؟ شهدا فقط به پوشش زنها حساس بودن ؟
ناشناس۳۳۳۷۵۵۳۲۳:۵۲:۴۶ ۱۴۰۲/۱۰/۸
وصیت شهدا هست شما مشکلی داری؟ دوم هم کسی به فساد ایراد نمی گیرد که مبارزه نشود شما دنبال فرق گذاشتن هستید
ناشناس۳۳۳۹۵۱۴۱۹:۱۰:۵۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
چرا جواب منطقی نمیدی.خب بی حجابی گناه داره.توژاپن به دانش آموزان دختر گفتن حق ندارید بادامنی کوتاه بیایید مدرسه.یا اینکه موهایک خود را جلو پیشانی آویزان کنید. این یه قانونها وبایی اجرا کنند
شمع۳۳۳۹۶۲۵۱۹:۴۲:۴۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
احسنت
ناشناس۳۳۴۰۳۱۵۲۳:۵۷:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
هرچیزبه جای خویش نیکوست
ناشناس۳۳۳۷۱۴۴۱۸:۴۲:۱۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
چند درصد جامعه اینطور هستند ؟ انتظار نداری که کلی بودجه و انرژی مصرف بشه که همه مجبور بشن مطابق میل شما لباس بپوشند؟ این یکی وقتی ببینه کسی نه دقت می کنه و نه ارزش براش قائل می شه خودش هم رنگ جماعت می شه فقط کافیه یه مدت بی خیال بشین
مظفری۳۳۳۶۸۹۶۱۶:۴۲:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۸
به مرده وقتی رو بدی کفنش رو کثیف میکنه. اول گفتن روسری ولی اینا جنبه ندارن بعد از برداشتن روسری به هرزگی رو میارن.
ناشناس۳۳۳۷۲۲۷۱۹:۲۹:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۸
قضاوت میکنی چرا مرد مومن کی بهت اجازه داده اینجوری حرف بزنی راجبه دیگران
ناشناس۳۳۳۶۸۹۹۱۶:۴۴:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
وقتی مسئله کوچکتر بود واکنش مناسب نشون داده نشد از این دست آدم ها هوایی شدند که هر کاری بخوان میتونن انجام بدن
ناشناس۳۳۳۶۹۱۳۱۶:۴۹:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۸
نه. دیگه. این. دیگه. خوب نیست
علی۳۳۳۶۹۱۴۱۶:۵۰:۱۲ ۱۴۰۲/۱۰/۸
واقعا متاسفم ک ب این دختر جوون گیر میدن دنیای خودش و زندگی خودش مگ خرجشو میدن ک بی احترامی میکنن بهش والا
ناشناس۳۳۳۶۹۲۸۱۶:۵۵:۰۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اصلا ژنه چیکار داره به دختره گیر میده کارش درست نیست به دختره گیر میده
مهدی۳۳۳۶۹۳۰۱۶:۵۵:۴۸ ۱۴۰۲/۱۰/۸
کار دختر خوب نبود . ا ون لباس بیرون رفتن نبود . ولی کجای تذکر مودبانه بود . عملا داره به دختره دست می زنه . کجا دست زدن به ادم مودبانه هست ؟!!
ناشناس۳۳۳۶۹۳۶۱۶:۵۶:۴۸ ۱۴۰۲/۱۰/۸
فرهنگ سازی در جهان سوم با تذکر و دستور هستش و قطعا بی اثر ویا بد اثر بوده هست وخواهد بود
ناشناس۳۳۳۶۹۳۹۱۶:۵۷:۱۷ ۱۴۰۲/۱۰/۸
خوب بنظرم پوشش هر کس به خودش مربوطه یچی شخصی هست شاید منم از یه پوششی بدم بیاد دلیل نمیشه بخام تحقیر و مسخره و تذکر بهش بدم باید به حقوق همدیگر احترام بزاریم.
ناشناس۳۳۳۷۰۰۴۱۷:۳۶:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۸
حداقلی را رعایت کنید را نمی‌گویند به چه کسی مربوط هست!
ناشناس۳۳۳۷۲۷۹۲۰:۰۹:۱۵ ۱۴۰۲/۱۰/۸
پوشش بله ولی هرز پوشی توهین به محیط عمومیه
احمد۳۳۳۶۹۴۹۱۷:۰۳:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۸
خدا شکر.این دیگه از خود مردم بودند که به بی حجابی عکس العمل نشون دادن.و هیچ اثری از نیروی انتظامی نبود.این یعنی اکثریت ملت با بی حجابی مخالف هستند.
ناشناس۳۳۳۷۱۲۸۱۸:۳۶:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۸
این دو خانم اکثریت هستند ؟ در واگن چند نفر بودند و چند نفر تذکر دادند ؟
سحر۳۳۳۶۹۵۰۱۷:۰۵:۰۶ ۱۴۰۲/۱۰/۸
همسایه ها یاری کنید بی حجاب هارو جمع کنید....
رمضون۳۳۳۶۹۵۴۱۷:۰۶:۵۵ ۱۴۰۲/۱۰/۸
حضورش با این پوشش در محافل عمومی واقعا تحریک آمیز بود.
حدیث۳۳۳۶۹۵۷۱۷:۰۸:۱۳ ۱۴۰۲/۱۰/۸
این اگه شعوروادب داشت که اینجوری بیرون نمیومد اینم حاصل زن زندگی بردگی شبیه برده هالباس پوشیده
ناشناس۳۳۳۷۱۳۹۱۸:۳۹:۳۰ ۱۴۰۲/۱۰/۸
البته این صرفا نظر شماست شما می تونی هر طور مایل هستی لباس بپوشی و دیگران هم همین طور مثل تمام جوامع مسلمان دیگر !
ناشناس۳۳۳۹۲۴۳۱۸:۱۰:۳۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
موضوع اینه که تو کشورهای دیگه حتی غیر مسلمان اگه هم بی حجاب هستن فقط موهاشون بیرونه و رسمی هستن. خانم های بی حجاب ایران دیگه شعور ندارن..زن زندگی بردگی
ناشناس۳۳۳۶۹۵۸۱۷:۰۹:۴۸ ۱۴۰۲/۱۰/۸
من نمی‌دونم چرا بعضی ها بخودشون اجازه میدن تو هر کاری دخالت کنند اینطور مواقع سکوت بهترین کار ممکن برای هر دو طرف هست
ناشناس۳۳۳۷۶۹۶۰۶:۴۹:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
حجاب امر خداست نهی از منکر امر خداست سکوت بر گناه درست نیست
ناشناس۳۳۳۶۹۶۱۱۷:۰۹:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۸
از کسی که با این وضع میاد بیرون انتظار ادب داشتن عجیبه
ناشناس۳۳۳۷۱۶۳۱۸:۵۱:۰۹ ۱۴۰۲/۱۰/۸
و لی دختر خانم بی ادبی نکرد
ناشناس۳۳۳۷۴۳۱۲۲:۱۸:۴۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
ربطی به ادب نداره اون دختر فقط یه مدل تیپ زده
ناشناس۳۳۳۶۹۶۵۱۷:۱۳:۲۳ ۱۴۰۲/۱۰/۸
متاسفانه باید بدانیم چه لباسی درکجا کاربرد دارد عزیزان سبک نوع لباس زیبا زیباست نه هر جا
حسن۳۳۳۶۹۶۷۱۷:۱۳:۴۶ ۱۴۰۲/۱۰/۸
به کسی ربطی نداره بنظرم
ناشناس۳۳۳۷۲۶۹۲۰:۰۱:۳۳ ۱۴۰۲/۱۰/۸
نظرت واسه خودت نگهدار ...
ناشناس۳۳۳۷۲۷۵۲۰:۰۸:۰۶ ۱۴۰۲/۱۰/۸
و واسه بقیه نظر نده حامعه محیط عمومیه حرمت داره
ناشناس۳۳۳۷۴۳۸۲۲:۲۱:۱۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
پس تذکر تذکر دهنده ها هم به شما ربطی نداره اینم شد منطق تو این جامعه همه مثل زنجیر به هم وصلیم
ناشناس۳۳۳۶۹۷۰۱۷:۱۴:۵۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
مگر در ورودی مترو ماموران انتظامی و ماموران مترو نبایستی مانع حضور اینگونه افراد شوند. در همان لحظه بروز این ناهنجاری بایستی اقدام قاطع انجام و برخوردشود
علی۳۳۳۶۹۷۹۱۷:۱۸:۰۹ ۱۴۰۲/۱۰/۸
خاک برسر امثال شما بدبخت های غرب زده بیسواد منافق تازه ب دوران رسیده ک عقده لخت شدن دارید
ناشناس۳۳۳۷۰۷۸۱۸:۱۳:۱۸ ۱۴۰۲/۱۰/۸
شما وقتی مریض شدی رفتی دکتر و خانم دکتر بی حجاب اومد جراحی کنه شما رو بهش بگو بیسواد نمیخوام تو جراحی کنی منو و بلند شو برو بیرون از اتاق عمل.
ناشناس۳۳۳۷۵۵۸۰۰:۰۳:۰۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
آن را رئیس بیمارستان باید بیرونش کند که قوانین کشور را به سخره نگیرد و خواست هم برود آن ور مرز نباید عدم سو پیشیه به او بدهند الا وقتی مالیات سنگین گرفتند از او در طول سال ها که آن وقت جرات نمی کند و پشیمان می شود.
رضایاراحمدی۳۳۳۷۱۲۹۱۸:۳۶:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
منافق اون اختلاس گره که سفره هامونو کوچیک کرده نه این دلقک
خادم۳۳۳۷۲۲۵۱۹:۲۶:۴۶ ۱۴۰۲/۱۰/۸
منافق یعنی چی و کی !؟
ناشناس۳۳۳۷۹۶۲۱۱:۳۹:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
شاخص تازه به دوران رسیدگی همان افرادی هستند که با پول دزدیده شده از بیت المال در کانادا گردش و تفریح میکنند .
ناشناس۳۳۳۶۹۸۱۱۷:۲۰:۱۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
مماشات تر کنید با... هم بیرون می آیند و فرهنگ و خانواده را تخریب می کنند و همان کاری که در اروپا و آمریکا رخ داد اینجا صد برابر بدتر چون ایرانی ها احساسی تر هستند
سمیه۳۳۳۶۹۸۵۱۷:۲۴:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
بابا ترو خدا اینارو جمع کنید چه وضعشه آخه یه نگاه هم بی زحمت بندازین داخله پاساژا مخصوصا ایرانمال
محسن۳۳۳۶۹۸۷۱۷:۲۵:۱۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
شخصی که چنین گستاخانه در عموم طاهر می شود چرا چهره اش را شطرنجی می کنید
ناشناس۳۳۳۷۰۰۱۱۷:۳۴:۲۲ ۱۴۰۲/۱۰/۸
باید فرهنگ سازی کرد
ناشناس۳۳۳۷۰۰۵۱۷:۳۷:۰۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
چهره اش نشان میداد از قشر فقیر و سرخورده جامعه بود . با تشر و زور نمی شود زنان را با حجاب کرد باید باهاش گفتگو کنند ببیند ریشه مشکل کجاست
ناشناس۳۳۳۷۰۲۷۱۷:۵۰:۳۶ ۱۴۰۲/۱۰/۸
بهشت جهنم زوری نمیشه
ناشناس۳۳۳۸۲۷۷۱۳:۳۰:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
خجالت بکشید شما با بی حجابی خق الناس میکتید
ناشناس۳۳۳۹۱۰۲۱۷:۰۹:۱۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
چه ربطی به بهشت داره انگل باید نابود بشه
بدون غرض۳۳۳۷۰۳۲۱۷:۵۳:۰۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
از این بی حجابتر در ترکیه امارات فراوان هست کسی بهشون کاری ندارن اونها هم اسلامی هستند
ناشناس۳۳۳۹۵۱۳۱۹:۱۰:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
کی گفته اسلامی هستند هر کی توی کشور اسلامی خلاف اسلام عمل کنه اسلامیه
احمد۳۳۳۷۰۵۶۱۸:۰۴:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
خدایش اونهای که این تیپ آدمها را تایید میکنند دوست دارن خواهر و مادرشان اینجور بیاد بیرون
ناشناس۳۳۳۷۵۹۷۰۰:۳۲:۲۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
خواهر و مادر هم انسان هستند و حق انتخاب دارند طوری حرف می زنید که گویا خواهر و مادر جزو اموال شما هستند مردان عجیبی در ایران داریم موقع عصبانیت اولین کسانی را که برای فحش دادن انتخاب می کنند خواهر و مادر هستند ولی در خصوص حجاب فوری غیرتی می شوند
محمد۳۳۳۷۰۶۲۱۸:۰۶:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۸
همه مون از دین خارج شدیم خدایا خودت رحم کن وقتی دولت این مسئله رو خیلی جدی نمی گیره روز به روز بدتر هم خواهد شد ...
ناشناس۳۳۳۷۰۶۴۱۸:۰۷:۱۰ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اینجا ایرانه ؟
بنده خدا۳۳۳۷۰۹۳۱۸:۲۲:۴۳ ۱۴۰۲/۱۰/۸
فقط تاسف میخورم بحالش
ایوب۳۳۳۷۰۹۵۱۸:۲۳:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
بخواھیم یانخایم خوشمون بیاد نیاد جامعہ بہ این سمت میرود
اسد۳۳۳۷۱۰۱۱۸:۲۶:۱۷ ۱۴۰۲/۱۰/۸
من دلم برای این دختر مملکتم سوخت که چرا به این مرحله رسیده نباید خشن برخورد شود با مهربانی و عطوفت باید برخورد شود سن این دختر خانم کم و تجربه زیادی نداره باید با احترام گفتگو شود و اصلاح گردد با رفتار خشن اصلاح نمیشوند
ناشناس۳۳۳۷۱۰۵۱۸:۲۶:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۸
من مخالف حجاب اجباری ام اما این دیگه خیلی
ناشناس۳۳۳۷۱۱۰۱۸:۲۹:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
سلام واقعا خجالت دارد این چه وضعی است چرا قانون را رعایت نمیکند اگر به آنان تذکر داده میشود میگوید ما ازادهستیم این آزادی نیست اگر شما در آمریکا که ادا میکنید آزادی است اگر جرات دارید قانون را رعایت نکنید پلیس شما را با صلاح گرم میزند حالا در ایران اگر یک تذکر به حق هم دهند بیا ببیند چه خبر بابا خجالت بکشید این بی حجابی نیست جمع کنید این فحاشی است
ناشناس۳۳۳۷۱۱۵۱۸:۳۱:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۸
پرورش یافتگان این نسل خود کرده را تدبیر نیست
حسن۳۳۳۷۱۲۲۱۸:۳۴:۳۷ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اول باید جایگاه اقتصادی و اجتماعی این دختر مشخص شود اگر از مرفهین بی درد شمال شهر نشین بهخصوص تهران باشد باید ...
ناشناس۳۳۳۷۷۶۳۰۸:۳۶:۴۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
مرفه بى درد تو مترو چكار ميكنه ؟
ناشناس۳۳۳۷۱۳۷۱۸:۳۸:۲۰ ۱۴۰۲/۱۰/۸
سلام مترو مامور دارد نباید اجازه دهد اینها وارد مترو شوند کسانی با این وضع بیرون می‌آید دشمن قسم خورده ایران هستند که با احساس جوانان بازی میکند و در زمین اسراییل بازی میکند
ناشناس۳۳۳۷۱۴۵۱۸:۴۳:۲۳ ۱۴۰۲/۱۰/۸
خیلی خوب بود تیپش خوشم اومد
ناشناس۳۳۳۷۱۴۶۱۸:۴۳:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
این نتیجه مماشاته نتیجه سکوت در برابر هنجار شکنان
حسین۳۳۳۷۱۷۴۱۸:۵۳:۳۰ ۱۴۰۲/۱۰/۸
باید با مظاهر حرام(جنگ با فرامین خدا) به شدت بر خورد شود هر چقدر کوتاهی شود دشمن جسور تر میشود
ناشناس۳۳۳۷۱۷۹۱۸:۵۷:۰۷ ۱۴۰۲/۱۰/۸
جونی‌که‌نمی‌تونه‌ازدواج‌خوب‌وقتی‌اینهارو‌می‌بینه‌خوب‌نمی‌تونه‌خودشو‌کنترل‌کنه‌
صفا۳۳۳۷۱۸۱۱۸:۵۸:۰۳ ۱۴۰۲/۱۰/۸
قشنگ معلوم بود که مردم بودند که تذکر می دادند تابلو بود بابا عجیبه که باور نمیکنی
علی۳۳۳۷۱۹۵۱۹:۰۵:۱۲ ۱۴۰۲/۱۰/۸
هر کسی اختیار خودش داره
حمید۳۳۳۷۲۱۰۱۹:۱۲:۱۰ ۱۴۰۲/۱۰/۸
برای حجاب باید فرهنگ سازی بشه تا بانوان جامعه خودشون به حجاب متمایل بشن .
امیر۳۳۳۷۲۱۲۱۹:۱۳:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اخه این دیگه اسمش بی حجابی نیستش من خودم مخالف حجاب اجباری هستم ولی اون اقایی ک از پوشش این خانوم دفاع میکنی خودت وجودشو داری زنتو یا خواهرتو یا دخترتو با این پوشش بفرستی بیرون
ناشناس۳۳۳۷۸۲۰۰۹:۴۳:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
زن ملک و اموال مرد نیست خودش یه انسان مستقله که راه زندگیش رو انتخاب میکنه و درست و غلطش به خودش مربوطه
محسن۳۳۳۷۲۲۳۱۹:۲۵:۵۷ ۱۴۰۲/۱۰/۸
کجای قرآن از حجاب اجباری زن گفته !؟
ناشناس۳۳۳۸۰۶۶۱۲:۴۲:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
برو سوره احزاب ،نسا رو مطالعه کن.حالا بقیه ی چیزهایی که قرآن گفته رو خیلی رعایت میکنی؟
روشنگر۳۳۳۸۱۰۴۱۲:۵۴:۵۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
سوره نور ایه ۲۱ والبته اگر جویای شرعی خیلی جاهای دیگه بر پیامبر وحی شده که به زنانت یعنی زنان امتت امر کن که خود رابپوشانند.
ناشناس۳۳۳۹۱۷۶۱۷:۳۸:۱۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
شرع تراشیدن ریش هم حرام کرده چرا رعایت نمیشه ؟
ناشناس۳۳۴۰۵۸۹۰۲:۳۰:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
ولی هیچ جا نگفته اگر کسی حجاب رو رعایت نکرد اونو مجازات کنید
محسن۳۳۳۷۲۳۴۱۹:۳۲:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اگر در جامعه فساد رواج پیدا کنه و اکثریت ساکت بمانند عذاب بر همه نازل میشه
راستگو۳۳۳۷۲۳۹۱۹:۳۵:۱۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
واقعا حیف که خانمها این قد خودشون را بی ارزش نشون بدن .
ناشناس۳۳۳۷۲۴۲۱۹:۳۹:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اگرمسئولین ساکت باشند ماساکت نمی نشینیم وبه موقع باشمابرخوردی خواهیم کرد.
فاطمه۳۳۳۷۲۴۶۱۹:۴۴:۳۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
خدا لعنت کنه زنانی و مردانی که با بد حجابی وبی بندو باری جامعه رو آلوده میکنند
ناشناس۳۳۳۷۸۴۶۱۰:۰۷:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
البته آلودگی فقط با بدحجابی و بی حجابی به وجود نمیاد بلکه آلودگی دروغ و تورم و بیکاری و اعتیاد و اختلاسهای دبش و.... هم باید در نظر گرفت .
ناشناس۳۳۳۷۲۶۸۱۹:۵۹:۵۷ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اینگونه دخترها و زنها یی که کسی محلشون نمیگذاره میان کف خیابون دنبال نگاه جنسی مردها هستن اینها هم مشکل روانی دارن باید برن روانپزشک
پویان۳۳۳۷۲۷۸۲۰:۰۸:۵۶ ۱۴۰۲/۱۰/۸
گذشته از حواشی، آخرش گفت؛ هرکی ناراحته بزاره بره؛ حرفی که وقتی کسی اعتراض به اوضاع اقتصادی و معیشتی داره ی عده تو جواب میگن هرکی ناراحته بزاره بره ....
ناشناس۳۳۳۷۲۹۰۲۰:۱۵:۴۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
فقط یک نتیجه می توان گرفت آن هم شکست برنامه های فرهنگی است. غرض اینکه بودجه سازمان ها یی که همه ساله تحت عنوان امور فرهنگی از بودجه ملی پول دریافت می کنند را قطع کنید چون کارهایشان نتیجه عکس داده، پس ناکارآمد هستند.
ناشناس۳۳۳۷۳۰۷۲۰:۲۳:۴۵ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اون هایی که صحبت از تحریک میکنن پس چطوریه که افراد معتقد به حجاب و عفاف دارن برای زندگی و تحصیل به کشورهای دیگه میرن و در اون‌حجم‌ بی‌حجابی تحریک‌نمیشن؟!فقط توی ایران با موی خانم های ایرانی تحریک میشن؟؟
حسین۳۳۳۷۳۱۷۲۰:۳۱:۲۳ ۱۴۰۲/۱۰/۸
مقصر اصلی حکومت هست که در برابر بی حجابی تحمیلی غرب (جنگ ارزش‌ها) بیش از حد کوتاه آمده است.
ناشناس۳۳۳۷۳۳۳۲۰:۵۰:۲۷ ۱۴۰۲/۱۰/۸
الان دیگه لخت شدید مشکلات اقتصادی حل شد
ناشناس۳۳۳۷۳۳۵۲۰:۵۷:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۸
زن هرزگی آزادی
علی۳۳۳۷۳۴۲۲۱:۰۴:۴۹ ۱۴۰۲/۱۰/۸
1_هر دیدگاهی که داری میتونی با هرکسی مودبانه و منطقی حرف بزنی ممکنه نظرتو بپذیره اما حق دست زدن و تحمیل نظرتو با زور نداری 2_اکثریت نه فقط جامعه ما بلکه بیشتر جوامع با پوشش آزاد لباس موافقند اما با هرزگی مخالفند 3_وقتی وسط پشت بوم تعادل را حفظ نکنیم یا تند جلو میریم میافتیم یا عقب عقب میریم بازهم می افتیم 4_بدون توجه به نوع پوشش همه یک جمع مردم در هرکجا مثلا مترو میفهمند چه کسی رفتارش هنجار است و چه کسی ناهنجار و هـرزه است و شاید حتی پوشش کامل داشته باشه اما ناهنجار باشه پس بهتره نظر خودتون رو بهش بگین در ذهن ناخودآگاهش اثر میگذاره.
ناشناس۳۳۳۸۲۳۹۱۳:۱۸:۲۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اصلا هم زور نگفت. چطور طرفدارای زن زندگی آزادی نظرشون رو تحمیل می کردند و به مخالفانشون حتاکی می کردند ولی طرف مقابل وقتی میگه اسم این نوع پوشش آزادی نیست بلکه هرزگی است سریع جبهه می گیرید که نظرتون روتحمیل نکنید. نخیر کسی تحمیل نکرده . عقل سلیم میگه این نوع پوشش اسم درستش هرزگی است نه آزادی. عین اسارت و بردگی است نه آزادی.بردگی شیطانی به نام نفس
ناشناس۳۳۳۷۳۵۵۲۱:۱۴:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۸
مگه اینجا کشور غربیه مگه اینقدر ما شهید ندادیم خجالت بکشن
فاطمه۳۳۳۷۳۶۲۲۱:۲۱:۰۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
یعنی چی میگن چرا به لباسش دست زدن شخصیت هرکسی دست خودشه وقتی با اون پوشش افتضاح میاد بیرون ممکنه بلاهای بدتری سرش بیاد پسر جون ممکنه نتونه خودشو کنترل کنه همه که حضرت یوسف نیستن در ضمن مگه اجتماع خونه باباشه باید رعایت کنه .
تیلا۳۳۳۷۳۶۴۲۱:۲۴:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۸
این بدبختا از دنیا فقط یه چیز فهمیدن برهنه شدن
ناشناس۳۳۳۷۳۹۶۲۱:۴۸:۱۰ ۱۴۰۲/۱۰/۸
مسئولین بیان جواب بدن به چه حقی قانون حجاب رو لغو کردن. چطور اون زمان که مسئولین میخواستن بنزین رو گرون کنن حاضر به هزینه و اون فاجعه شدن ولی برای اجرای شریعت حاضر نیستند قدمی بردارن که ممکنه نارضایتی جزیی هم در پی داشته باشه.
گل۳۳۳۷۴۱۰۲۱:۵۸:۱۸ ۱۴۰۲/۱۰/۸
به نظرم این دختر مشکل روانی داره
صبا۳۳۳۷۴۱۲۲۱:۵۹:۵۶ ۱۴۰۲/۱۰/۸
هیچ دختر با اصالت و خانواده داری این کارو نمیکنه اینا مشکل دارند
ناشناس۳۳۳۷۴۲۵۲۲:۱۵:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۸
تهش کجاست؟
ناشناس۳۳۳۷۵۹۹۰۰:۳۵:۱۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
مثل تمام کشورهای مسلمان آیا آنها برهنه هستند ؟؟ اتفاقا تعداد زنان کاملا محجبه در اون کشورها بسیار زیاده البته حجاب کامل انتخابی و مفتخرانه نه از روی اجبار و سیاسی.
ناشناس۳۳۳۸۲۸۷۱۳:۳۳:۱۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
برای اینکه در آن کشورها اصلا آزادی نیست در امارات و عربستان زن مجرد نمیشه زن چندم هر مردی میشه تا مجرد نباشه. آنجا هم زنان راحت از خانه بیرون نمی روند البته عرب هاشون نه مهاجرینشان. این آزادی زنان که راه انداختند فقط برای ایرانی ها راه انداختند که آزادی رو با هرزگی اشتباه کنند و فکر کنند ظلم‌بزرگی در حقشون شده وگرنه برای کشور خودشون که از این غلط ها نمی کنند
ناشناس۳۳۳۷۴۳۰۲۲:۱۷:۰۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
من قبول ندارم که این خانم برهنه بود
نامور۳۳۳۷۴۵۲۲۲:۳۳:۱۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
معدودی افرادی هستن که از شهرستان میایند و این فضاحت را به بار می اورند و بقیه اینگونه نیستن البته به نوع تربیت خانواده هم برمیگردد و از هم مهمتر انتخاب دوست
ناشناس۳۳۳۷۴۶۴۲۲:۴۱:۱۹ ۱۴۰۲/۱۰/۸
من چند بار این چند وقته تذکر دادم جواب که شنیدم تکراری بود گفتن برید اختلاس چای دبش رو بگیرید بد بیاید به من تذکر بدید دست بچه مذهبی ها بستس اختلاس پدر مملکت رو دراورد
حسين۳۳۳۷۴۸۶۲۲:۵۴:۴۹ ۱۴۰۲/۱۰/۸
اين هم نوعي اعتراض به وضع موجوده
ناشناس۳۳۳۸۲۳۸۱۳:۱۷:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
خیلی کوته فکری هست که طرف بگه لخت میشم چون می‌خوام اعتراض کنم به وضع موجود.شما ها چرا شفا پیدا نمیکنید؟؟؟؟
ناشناس۳۳۳۷۴۸۷۲۲:۵۵:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۸
برخی ی جوری میگن آمریکا اروپا گویی بچه نیویورکه یا پنجره خونشون رو به ایفل وا میشه... ی سوال اگر دولت های اروپایی و آمریکایی در فساد و فحشا غوطه ورند پس این پیشرفت های علمی، تحقیقاتی از کجا نشات گرفته..
ناشناس۳۳۳۷۵۵۴۲۳:۵۴:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۸
از 60 درصد خیانت زوجین اروپا و فرزند حرام زاده!
ناشناس۳۳۳۹۲۴۷۱۸:۱۲:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
از غارت و جنگ هایی که در طول تاریخ توی کشورای فقیر امروز انجام دادن
ناشناس۳۳۳۷۵۱۶۲۳:۲۵:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۸
چندروز پیش یه دسته از همین دخترا تو مترو اونقدر حرفهای درهم برهم و زشت میزدن با صدای خیلی بلند! اول صبح! و واقعاً اذیت کننده بود! دقیقاً کنار گوشم داد میزدن و حرف میزدن... حتی کمترین واکنشی نشون ندادم، و وقتی خواستن پیاده شن یکیشون در گوشم فحش خیلی زشتی گفت و رفت! فقط بهت زده نگاه کردم! هیچ کاری نکرده بودم، فقط پوششم چادر بود! همین!
ناشناس۳۳۳۷۵۱۷۲۳:۲۷:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۸
کسی در زندگی خانم دخالت نکرده بلکه این خانم با بی حجابی به حقوق دیگران دارد تجاوز می کند. اروپا و امریکا همگی قوانین پوشش دارند این طور نیست کسی با مایو مثلا بیاد تو مترو
محمد۳۳۳۸۰۰۰۱۲:۰۸:۴۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
شما آمریکا بودین؟
مهرداد۳۳۳۷۵۸۹۰۰:۲۷:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
نوع لباس پوشیدن هرکی به خودش مربوطه
ناشناس۳۳۳۷۵۹۶۰۰:۳۲:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اصلا این چرا جلوی باجه بلیت. فروشی راهش دادن بیاد داخل قطار بشه
ناشناس۳۳۳۸۳۸۹۱۳:۵۴:۵۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اولش درست میان وا رد کوپه میشن لخت میشن برای گرفتن دلا ر ا ره با
ناشناس۳۳۳۸۵۶۸۱۴:۳۷:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
احسنت
حرف حق۳۳۳۷۶۲۸۰۱:۲۹:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اون خانم نظرش رو گفت که حجابت از نظر من بده، دیگه حق کار اضافه نداره مثل ما مردم که به نظرمون، اختلاس بده ، فقر بده ، گرانی بده ولی اینا فقط نظر ما مردم و دیگران هم کار خودشو می‌کنه و زور هیچ کی هم نمیرسه
ناشناس۳۳۳۷۷۳۷۰۸:۱۳:۴۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
این فیلم الان از دوربین داخل مترو هست یا کسی با گوشی شخصی فیلم گرفته؟
ناشناس۳۳۳۷۷۶۹۰۸:۴۴:۴۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اگر گناهى كرده باشه گردن خودشه اگه قرار باشه جهنم هم بره خودش ميره اينجا وظيفه ى من اينه كه پسرم رو چشم پاك بار بيارم .
ناشناس۳۳۳۸۷۲۲۱۵:۱۵:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
احسنت
ناشناس۳۳۳۷۸۳۳۰۹:۵۷:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
فلسفه امربه معروف ونهی از منکر تحکم وتحقیر نیست بلکه دلسوزی مومنین در حق همدیگه اس. شاید رفتار این بانوان بااین دختر خانم رو قبول نداشته باشید اما واقعا میتونه مسیر زندگی این دختر رو تغییر بده امیدوارم لطف خدا شامل حال همه ما بشه وعاقبت بخیر شویم
سعید۳۳۳۸۰۰۷۱۲:۱۳:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
وقتی شمامیگین هرکی ناراحت جمع کن بره اینم میگه اگرشمانارحت هستین جمع کنیدبرین
ساناز۳۳۳۸۰۱۹۱۲:۲۲:۴۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
همه چیزاروول کردین چسبیدین به حجاب واقعامتاسفم یعنی مشکل دیگه نداریم‌بغیرحجاب .
ناشناس۳۳۳۹۵۱۲۱۹:۱۰:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
هرچی بدبختی توهمین بی حجابی سر منشا همه فسادها در مال حرام ونطفه حرامه وبی حجابی هم مقدمه واز خطوات شیاطین برای رسیدن به مقاصدش
ع ر۳۳۳۸۰۲۴۱۲:۲۶:۲۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
هرکسی تا وقتی به بقیه آسیب وارد نکنه میتونه هرجور دوست داره زندگی کنه
ناشناس۳۳۳۸۲۲۷۱۳:۱۵:۰۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
منظور از آسیب چیه الان اگر چهارتا جوان کم ظرفیت به این دست درازی کنند چه کسی آسیب میبیند الان خود غربی ها به این نتیجه رسیدن حجاب می تواند حدعقل امنیت را برای زنان داشته باشد نمی توانند اقرار کنند اینقدر از سیاست مداران غربی این حرف را شنیدیم
ناشناس۳۳۳۸۲۵۹۱۳:۲۵:۱۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اتفاقاعین اسیب زدنه وحق الناسه
ناشناس۳۳۳۸۸۰۰۱۵:۳۵:۰۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
آسیب واردکرد
سمیرا۳۳۳۸۹۶۹۱۶:۱۷:۵۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
دقیقا به همین دلیل میگن لباس درست بپوش چون باعث آسیب به بقیه افراد جامعه میشه.و خانواده ها از هم پاشیده میشه! تفکرتون بر مبنای جامعه گرایی باید باشه نه فرد گرایی!
سعیدی۳۳۳۸۰۲۶۱۲:۲۶:۵۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
کمبود محبت داره اینجوری داره خودش را به مردم نشون میده که یه جور بهش توجه بشه..
ناشناس۳۳۳۸۶۲۷۱۴:۵۰:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
واقعا همینطوره کمبود محبت وعقده ای هستن
Ramin۳۳۳۸۰۲۹۱۲:۲۸:۰۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
هر کس مسوول اعمال خودشه، چون روایت است،هیچ کس بار گناه کسی دیگری بدوش نمی کشه.
روشنگر۳۳۳۸۲۱۹۱۳:۱۳:۴۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
واقعا اگه جامعه نیازی به قانون وفرهنگ اجتماعی نداره چرا نمیرید تو جنگل زندگی کنید هیچکس حق ریر پا گذاشتن قوانین اجتماعی رونداره اگرنه پیامبرم نباید بتها رو میشکست تا بت پرستها خودشون تصمیم بگیرن چکارشون کنن
ناشناس۳۳۳۸۳۱۹۱۳:۴۰:۱۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بله،ولی خداوند امر به معروف ونهی از منکر را هم وظیفه ما قرار داده
رسا۳۳۳۹۴۰۲۱۸:۴۷:۴۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
حرف شما مثل اون کسی هست که در کشتی نشسته بود و داشت زیر پای خودش را سوراخ میکرد و وقتی دیگر مسافران کشتی اعتراض کردند گفت به کسی ربطی ندارم و اینجا جای خودمه
بهار۳۳۳۸۰۳۴۱۲:۳۰:۱۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
الان با این اوضاع با این که خودم جوونم و بچه هام کوچیکن ولی به این نتیجه رسیدم ک واقعا پوشش و حجاب برای خودمون و بچه ها و جوونهامون خوبه خودمون رو با غرب مقایسه نکنیم غرب الان مردها زن دیگه براشون جذابیت ندارم و سراغ همجنس گرایی هم میرن البته نه همه ولی کم کم همه گیر هم میشه دختری که مراعات پوشش خودش رو نکنه جوون مردم چطور خودشو جم و جور کنه اونم تا یکی دو سال پیش همه پوشش داشتن یهو این طوری ببینه خدا خودش به داد مردممون برسه
فاطمه۳۳۳۸۴۴۰۱۴:۰۵:۱۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
الهی امیدوارم خدا به فریادمون برسه
محمد۳۳۳۸۰۳۷۱۲:۳۰:۵۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
دین و دینداری هیچگاه دستوری نبوده و نخواهد بود، سیره پیامبران و پیروان راستینشنان تذکر دادن بوده و بشارت و انذار جزء اصلی رسالتشان بوده ،است.
ناشناس۳۳۳۸۱۸۲۱۳:۰۷:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
پوشش به دینداری ربط نداره به فطرت ما انسان ها ربط داره. دستورات دینی مبتنی بر فطرت انسان ها هستند. با یک بلوز و شلوار نمی گن یا حجاب . حجاب در دین اسلام تعریف واضح و روشنی داره. اما پوشش متناسب با شان یک انسان فقط مربوط به دین نمیشه مربوط به فطرت ارزشمند آسانی میشه. کسی که نیمه برهنه میاد بیرون ارزش انسانی خودش را پایین آورده. انسان می تونه بی حجاب باشه ولی پوشش سالم و شیک و حیاگونه ای داشته باشه
حمید۳۳۳۸۰۴۱۱۲:۳۲:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
خداوند اعمال انسان ها رو با قلب و رفتارشان محاسبه می‌کنه نه با تیپ و قیافه . بعد یعنی جوانان ما اینقدر سست هستن که با یک تنه برهنه از خود بی خود بشن .
ناشناس۳۳۳۸۱۶۳۱۳:۰۴:۰۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
شما این مطلب رو از کجا در اوردید؟؟؟
ناشناس۳۳۳۸۲۴۲۱۳:۱۹:۰۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بسه دیگه ایمان زبانی قلبی وعملی است کاش یه ذره سواد داشتید بعد از خدا حرف میزدید
ناشناس۳۳۳۸۲۷۲۱۳:۲۹:۱۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
هرکه گفته بی خودکرده
ناشناس۳۳۳۸۲۹۴۱۳:۳۵:۰۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
ببخشید این حرف که دارید میگید خدا گفته از کجات در آوردی دوما اینجا کشور ایران است وشهیدانی زیادی کشته شده اند بخاطر ناموس ومملکتشان پس کسی می تواند اینجا ایران زندگی کند که مقررات وقانون این کشور که حجاب وپوشش است را رعایت کند ولی اگر کسی نمی تواند برود همانجایی که مثل خودشان هستند
ناشناس۳۳۳۸۳۴۱۱۳:۴۳:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
فلسفه حجاب این نیست که با دیدن بی حجاب لزوما از خود بیخود بشی.کمترین اثر بیحجابی همین عادی شدن این لذت هاست. به خاطر همینه که در غرب همجنسگرایی یا حتی ازدواج با حیوان اینهمه رواج پیدا کرده.
ناشناس۳۳۳۸۳۴۵۱۳:۴۳:۵۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بله اقا هستن حتی مردان متاهلی ک با دیدن همچین ادمایی ازخود بی خود میشن حالا به پسر مجردک چی بگم
ناشناس۳۳۳۸۳۷۵۱۳:۵۱:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بد نیس ی سر بری اون دنیا بیایی تا متوجه حرف اشتباهات بشی
ناشناس۳۳۳۸۰۴۸۱۲:۳۵:۰۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
انشاالله که صاحب اصلی بیاد الهم عجل لولیک الفرج
ناشناس۳۳۳۸۰۴۹۱۲:۳۵:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
کاری به این که به کسی ربطی داره پوشش دیگران یا نه ندارم...... من موندم تو این مملکت بی‌دروپیکر چطور همه به خودشون اجازه میدن گوشی در بیارن و با وقاحت و بدون‌اجازه از هر کسی دوست داشتن فیلم بگیرن تو کل ایرانم پخش کنن. اگه قانون قانون بود اول باید با این مسائل برخورد میکرد. ما از حقوق شهروندی فقط حجاب داشتن و ربط داشتن حجاب به همه رو بلدیم فریاد بزنیم
ن.ن۳۳۳۸۹۷۰۱۶:۱۷:۵۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اتفاقا خیلی خوبه که فیلم گرفته اطلاع رسانی میشه
ناشناس۳۳۳۸۰۵۲۱۲:۳۵:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
زمانی که یکسری به اصطلاح روشنفکر و داد این رو سر دادند که هر کسی رو توقبر خودش میزارن و به کسی ربطی نداره کی چطوری میگرده و آزادی یعنی همین که همه مدل آدم هرجور میخاد بگرده جامعه میشه همین و بدتر از این سر بلند میکنیم و می‌بینیم هویت و شرف رو از جوانهامون رو گرفتند به جاش بی حیایی و بی غیرتی جایگزین شده
Abdolhosein۳۳۳۸۰۵۷۱۲:۳۷:۵۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
خب عقده ای بار اومده وحق تردددرجاهایکه عمومی هست زیبا نیست احترام خودمون نگه داریم
ناشناس۳۳۳۸۰۶۷۱۲:۴۲:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
احسنت و صد مرحبا به مردم و خانمهایی که هم بی تفاوت نیستن هم بدون توهین و با آرامش دارن نظرشونو میگن .
ناشناس۳۳۳۸۹۳۲۱۶:۰۷:۲۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
احسن به شما خانومهای عزیز بی تفاوت نسبت به کشورتون نیستین
زهرا۳۳۳۸۰۷۱۱۲:۴۴:۰۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
این ازادی حجاب وبی عفتی گردن مسولین که اصلا به راحتی ازکناران میگدرند .
ناشناس۳۳۳۹۲۵۱۱۸:۱۴:۲۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
نه گردن مسوولان نیست گردن همون هایی هست که شعار زن زندگی آزادی دادن
ناشناس۳۳۳۹۲۹۱۱۸:۲۳:۵۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
درسته من خودم از بی حجابی چه زن چه مرد ناراحت میشم روسری سرکردن و چادر هم مخالفم با حرف زدن ملایم هم میشه گفت ما شهید ندادیم که هم دیگه را از کشور مون بیرون کنیم ....
ناشناس۳۳۳۸۰۷۴۱۲:۴۶:۱۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
چرا فیلم گرفتید و پخش کردید؟ این درسته؟ تاثیرش بسیار بد هست لطفاً فیلم نگیرید تذکر می دهید مشکلی نیست ولی به نظر من نشان دادن این فیلم بد آموزی برای دختران کم سن و سال داره
ناشناس۳۳۳۸۰۷۹۱۲:۴۷:۴۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
واقعا نمیدونم چی بگم انشالله که خدا وامام زمان به دادمون برسه
ناشناس۳۳۳۸۰۸۲۱۲:۴۸:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
دختری که درجامعه این جور میگرده اول به خودش آسیب می رسونه بعد به دیگران اول باید ریشه یابی کرد بعد برخورد
ناشناس۳۳۳۸۰۸۳۱۲:۴۹:۱۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
کسی که تو این سرما نیم تنه میپوشه مشکل روحی روانی داره
رامین۳۳۳۸۰۹۱۱۲:۵۰:۴۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
این حسابی باید ادب بشه از سوی مسئولین گستاخی این خود هنجار شکنی اجتماعی هست
رضا۳۳۳۸۰۹۲۱۲:۵۱:۳۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
کشور ایران برای آدم های هرزه نیست
رامین۳۳۳۹۰۷۰۱۶:۵۵:۲۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
تا هرزه رو چی معنی کنیم بعدشم فکر نمیکنم شما در جایگاهی باشی که مردم رو غربال کنی
ناشناس۳۳۳۹۱۵۹۱۷:۳۳:۱۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اونوقت شما مترو معیار هرزگی رو مشخص میکنید؟
ناشناس۳۳۳۹۲۴۹۱۸:۱۴:۰۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
احسنت برشما بزرگوار هرزگی کردن که کاری نداره.... پاک بودن تواین شرایط جامعه سخته..
شمع۳۳۳۹۵۷۷۱۹:۲۵:۱۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
هرزه تنها بد حجابی و پوشش نیست همیم دزدی‌ها همین مال مردم خورها همین هستند
اسی۳۳۳۸۱۰۱۱۲:۵۴:۰۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
سلام به فکر نون شب مردم باشید کشور داره پیر میشه به خاطر گرونی .چندسال دیگه جوانی باقی نخواهد ماند ک بگید درست لباس بپوش .یا حق .
ناشناس۳۳۳۸۱۱۱۱۲:۵۵:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
دل آدم به درد میاد .چرا باید این همه عقده وجود داشته باشه.اصلا هم قشنگ نیست این مدل .
ناشناس۳۳۳۸۱۱۲۱۲:۵۶:۰۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
در کشور ما حجاب قانونه و تخلف از قانون برخورد داره .متاسفانه غرب با بلوغ رسانه ای اش خیلی سریع جوانهای ما رو فریب داد و خیلی از کانون های خانواده رو فرو پاشوند
ایرانی۳۳۳۸۱۱۷۱۲:۵۷:۰۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
کسی رو ندیدم نظر علمی و کارشناسی به این رفتار ارائه کنه، فقط اینو میدونم برخورد قهریه به هیچ وجه درست نیست، باید از اورژانس اجتماعی وارد عمل بشن که مهارت لازم رو تو این زمینه دارن و با ارائه راهکارهای صحیح در کنار خانواده این گونه مسائل حل شود، بگیر و ببند لازم نداره.هیچ پروژه سیاسی هم پشتش نیست بیخود شلوغش نکنید.باید جای اون باشی تا دلیل این رفتار رو بفهمی، والسلام.
طیبه۳۳۳۸۱۲۶۱۲:۵۸:۰۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
از نظر شرعی که بحث جداست وحرفی نیست اما برای اونایی که از شرع ودین چیزی نمی دونن ما توهر کشوری زندگی می کنیم باید به قانون اون کشور احترام بذاریم تو کشور ما حجاب داشتن یک قانونه اونایی که نمی تونن با قانون کشور ماکناربیان بزارن برن
فرهاد۳۳۳۸۱۴۴۱۳:۰۱:۱۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بله دقیقا درست میگه هرکی ناراحته میتونه جمع کنه از ایران بره بره عربستان
ناشناس۳۳۳۸۱۴۵۱۳:۰۲:۰۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بیا الان دیگه فقط روسری سر نکردن نیست که فردا با رکابی میان بیرون بعد میگن دلمون می خواد هر جور دوست داریم می آییم. آن ها هم تذکر دادند اتفاقا چادری نبودند که بگید چادری ها زور میگن بلکه دو انسانی بودند که شان انسان رو در لباس برهنه یا نیمه برهنه نمی بینند و دلسوزانه تذکر می دادند چون می دانند بعدا چه بلایی سر جوان های این مملکت میاد. اگر فحشا علنی بشه دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه. واقعا قوانین بازدارنده برای این پوشش های زننده لازم است
ناشناس۳۳۳۸۱۵۳۱۳:۰۳:۱۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
در کشور ما حجاب قانونه و تخلف از قانون برخورد داره .متاسفانه غرب با بلوغ رسانه ای اش خیلی سریع جوانهای ما رو فریب داد
حمید۳۳۳۸۱۷۰۱۳:۰۵:۳۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اینها که تو مترو به این دختر تذکر میدادند از عامران به معرف مردم عادی بودند ، و نتیجه میگیریم تو این جامعه این وضعیت را نمی‌پذیرد و تا یه حدی را باید رعایت کرد
بنده خدا۳۳۳۸۱۷۵۱۳:۰۶:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
سلام راستی این دختر خانم تو این هوای سرد یخ نمیزنه ما لباس گرم و کت و کاپشن می پوشیم ولی بازم سردمون میشه
ح م۳۳۳۸۱۸۵۱۳:۰۸:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اگریک نفرکبریت برداردومتروراآتش بزندبازشماهااین حرف رامی زنیدبهترین مثال دراین باره همان داستان کشتی ومسافران اززبان پیامبراسلام س است.
مجید۳۳۳۸۱۹۵۱۳:۱۰:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
خدایش اگر دختر منم بود باید یه کشیده می زد زیرگوشش
بهزاد۳۳۳۸۲۰۱۱۳:۱۱:۲۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
به نظر من حل کردن مشکلات اقتصادی فزاینده و نبود امنیت اقتصادی مشکل اصلی جامعه است نه پوشش .
ناشناس۳۳۳۸۲۰۲۱۳:۱۱:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
کار این دختر خانم بقول سینه چاکان غلط هست قبول ولی ضرر کار این دختر خانم در چه حد هست ؟!
ناشناس۳۳۳۸۲۰۴۱۳:۱۲:۰۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
دیگه نوبت آقایونه که یکم خودشونا کنترل کنن مگه بهشت دوست ندارن اینا آزمایش الهیه برای آقایون بهتره
بی نام۳۳۳۸۲۱۰۱۳:۱۲:۴۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
به نظر من ما جایی بزرگ شدیم که تا حدی حجاب باید رعایت بشه اینقدر نگین خارج خارج اونا ازوقتی بودن همینجوری بودن چشماشون عادت کرده به همه جور پوشش ولی اینجا نه هرکشوری هم قانون خودشو داره وقتی داری زندگی میکنی داخل اون کشور باید رعایت کنی
ناشناس۳۳۳۸۲۱۶۱۳:۱۳:۰۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
باید یاد بگیریم ت ز ندگی مردم دخالت نکنیم ما خودمون کامل نیستیم ب ماام ربطی نداره کی چجوری لباس میپوشم!!!
ناشناس۳۳۳۸۲۳۲۱۳:۱۶:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
توی اسلام گفته لااکراه فدین یعنی دین زوری نیست
امینی۳۳۳۸۲۳۶۱۳:۱۷:۵۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
قبول کنیم اینجور تذکر توی جمع و به صورت دسته جمعی برای یک نوجوان در سن بلوغ نتیجه عکس داره...
ناشناس۳۳۳۸۲۵۰۱۳:۲۰:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
غلط میکنه اینجوری میاد بیرون
Chico۳۳۳۸۲۵۲۱۳:۲۲:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
کی مردم یاد میگیرن تو زندگی هم دخالت نکنن
علیخانی۳۳۳۸۲۵۶۱۳:۲۴:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
این از درد و ناراحتی روزگار به ستوه آمده
مرتضی۳۳۳۸۲۶۶۱۳:۲۶:۲۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
دختره بد حجاب بود برای چی اینترنت گرون شد خداوند ریشه بد حجابی را بسوزاند امین
سید۳۳۳۸۲۶۷۱۳:۲۷:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
یه سوال از بزرگان دین و ادب!!!!! شما وقتی به قصد مسافرت کشورهای اروپایی هم میرین اونجا هم امر به معروف میکنین ؟؟؟
ناشناس۳۳۳۸۲۶۹۱۳:۲۸:۳۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
فقر که از در بیادایمان از در دیگه خا ج میشه، اما لخت بودن هیچ توجیح خوبی برای نا دیده گرفتن خالق نیست ..
omid۳۳۳۸۲۷۸۱۳:۳۰:۳۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
مگه کشورهای عربی مسلمان نیستن اوناچراحجاب ندارن..اونامیگن درهیچ جای قرآن حرفی ازحجاب زده نشده
محمد۳۳۳۸۲۹۲۱۳:۳۴:۱۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
این ها اثرات کوتاه اومدن در مقابل این سری آدم های بی حیایه
ناشناس۳۳۳۸۳۱۴۱۳:۳۸:۱۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
باید ریشه یابی شود تا حالا از جامعه شناسان یا روانشناسان بهره گرفته شده شاید این دختر خانم در شرایط خوبی بزرگ نشده و مقصر جامعه هست نه فرد این جامعه هست که افراد رو میسازه
ف ع۳۳۳۸۳۲۱۱۳:۴۰:۲۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
به قول دکتر شریعتی هر کس به اندیشه اش نپردازد به اندامش می پردازد.
زارع۳۳۳۸۳۶۷۱۳:۴۹:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
سلام اعتراض به وضع موجود جامعه است
سمیرا۳۳۳۸۳۷۴۱۳:۵۱:۰۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
این جور افراد فکر میکنند فقط خودشون قشنگ و خوش اندام اند واسه همین خودنمایی میکنند .بسیاری از افراد را دیدم که با حجاب معمولی بسیار زیباتر از این افرادند ولی چون اعتماد به نفس دارند نیازی هم به خودنمایی نمی بینند
ساحل۳۳۳۸۳۹۱۱۳:۵۵:۳۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
چرا فکر میکنید اوضاع خانمها تو غرب خوبه که دوست دارید مثل اونها باشید ..
احمد۳۳۳۸۳۹۵۱۳:۵۶:۱۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
این دخترا بی ادب چهرش شناخته شده خواهشن نیروهای انتظامی و قضایی اقدام لازم را انجام دهند
محمد۳۳۳۸۳۹۶۱۳:۵۶:۱۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
شاید دختره مشکل روانی و جنسی داشته که این طوری لباس پوشیده اخه نقاط ممنوعه رو چه زن باشه چه مرد ، که نمیندازه بیرون ،حتما مشکلی داره
ناشناس۳۳۳۸۴۰۳۱۳:۵۷:۵۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
سلام ب نظر میرسه این دختر خانم در زندگی مشکلاتی داره کاری به جامعه و دولت نداره خانواده مسئول است با تهدید و اخم کار درست نخواهد شد .
ناشناس۳۳۳۸۴۱۹۱۴:۰۱:۴۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
این دختر بدبخت مشخصه که داره این تیپ روتبلیغ میکنه و بابتش هم پول می گیره ،خودش خوب می دونه طرز لباش پوشیدنش اشتباه است . ولی چه کار کنه، اون یک برده هست .
حسین۳۳۳۸۴۵۲۱۴:۰۷:۲۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
تا ابد مدیون خون شهدا و شرمنده خانواده هایشان هستیم دولت نظارت کجا رفته؟
1111122۳۳۳۸۴۵۶۱۴:۰۸:۱۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
خدا لعنت کنه این جور دخترا رو....
ناشناس۳۳۳۸۴۶۳۱۴:۰۹:۴۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
یکم سرمون به کار خودمون باشه بد نیست ،
امیرمحمد شیرازبختی۳۳۳۸۴۶۸۱۴:۱۰:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
عزیزان حجاب یه مسئله شخصی نیست حجاب مسئله اجتماعی هست از این گذشته یک قانون اسلام و ایران هست متأسفانه در کشور ما خیلی سخت گرفته نمیشود مثل عربستان نیست که زنان حق کار و ماشین سوار شدن ندارن جرئت ندارن بدون چادر بیان بیرون بد در کشور ما سواستفاده میکنند
ناشناس۳۳۳۸۴۹۶۱۴:۱۸:۰۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
خدا نگذرد از اشخاص و جریاناتی که بی حیایی را در کشور عادی کردن
ایرانی۳۳۳۸۵۰۲۱۴:۱۹:۳۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اصلا بی احترامی نکرد
ناشناس۳۳۳۸۵۰۸۱۴:۲۲:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
چکار کردید با این مردم که به این روز افتادیم متاسفم برای برخی مسولین
سوری۳۳۳۸۵۱۶۱۴:۲۴:۰۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بخدا خیلی بده
ناشناس۳۳۳۸۵۲۶۱۴:۲۶:۵۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
جمله آخر آن خانم قابل تامل است می گوید هر کس مخالف پوشش من این جمع کند برود
دکتر علی۳۳۳۸۵۵۱۱۴:۳۳:۱۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
هیچ کس حق ندارد اجتماع را که متعلق به عموم جامعه است زندگی خود بداند و در قبال تذکر مودبانه دیگران بگوید اگر دوست ندارید جمع کنید برید کاش پدر ومادرش این دختر خانم را کمکش کنند درست زندگی کردن را یاد بگیرد
بابك۳۳۳۸۵۶۲۱۴:۳۵:۵۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
هفت شهرعشق را عطارگشت و ماهنوزاندرخم یک کوچه ایم
ناشناس۳۳۳۸۵۷۵۱۴:۳۸:۴۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
امیدوارم به عقل آید چکار میکند
F.h۳۳۳۸۵۸۴۱۴:۴۰:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
یه سوال چرا شما که این قدر این پوشش رو دوست دارین جمع نمیکنید برید ها چون میدونید ۲ ماه نشده برمیگردید
کمال۳۳۳۸۶۰۲۱۴:۴۴:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
دشمن درتلاش است که بامنحرف کردن جوانان به نتیجه برسد ولی کورخوانده حجاب ازفرامین الهی است وباید انجام بشه
حیدر۳۳۳۸۶۰۴۱۴:۴۴:۲۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
چرا احساسم میگه اکثر این کامنت ها رو یکی دونفر میگذارند
کریم۳۳۳۸۶۰۹۱۴:۴۵:۲۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
یک مسلمان درهمه امور اجتماعی دخالت کنه
ناشناس۳۳۳۸۶۱۷۱۴:۴۷:۵۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اگه برهنگی تمدن حساب میشه حیوونها متمدن تر هستن
طاها۳۳۳۸۶۲۱۱۴:۴۹:۳۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اینهابچه های همین اب خاک هستن
ناشناس۳۳۳۸۶۲۹۱۴:۵۱:۱۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
برخی از اینها متاسفانه مفهوم زندگی شخصی را نمیدونن
ناشناس۳۳۳۸۶۶۲۱۴:۵۸:۲۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اون پجه هستش چیکارش دارن
ملیح۳۳۳۸۶۶۸۱۴:۵۹:۳۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اینجا جمهوری اسلامی هست هرکس میخوادازاد باشه بره توکشورهای دیگه
ناشناس۳۳۳۸۶۷۱۱۵:۰۲:۱۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
گیریم این خانوم مشکل داره اصلا مریض اینا چرا اینقدر ریز میشن و نگاه میکنن این رفتارها و این گیر دادن ها فقط باعث جری شدن این تیپ جوانان میشه
ناشناس۳۳۳۸۶۸۱۱۵:۰۵:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اول اینکه خداوند پدر و مادر ایشون رو به راه راست هدایت کنه. بنده خدا بچه است مقصر نیست
ناشناس۳۳۳۸۶۸۸۱۵:۰۷:۱۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
فرهنگ هر کشوری مختص اون کشور هست و از طرفی در کشوری که هستیم باید به حقوق شهروندی احترام بزاریم و هم به فرهنگ جامعه بنابراین اینگونه پوشش که فقط تقلید از غرب و اروپاست باید جایگاه داشته باشه نه در انزار عموم شما لباس پوشیده بپوش حتی بلوز و شلوار ولی برهنه نباش زیباتری والا من حجاب چادر ندارم ولی متانت و حیا در پوشش و رفتار موضوع دیگری هست که خانم ها باید بهش توجه داشته باشند در واقع با پوشش و رفتار مناسب به خودت اول احترام گذاشتی وبعد به دیگران برسد همیشه دست نیافتنی باشی نه اینکه همه لذت ببرند
حسین۳۳۳۸۶۹۹۱۵:۱۰:۱۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
کوتاهی از کارکنان مترو می‌باشد ورودی مترو باید یک نفر مراقب باشد....
ووروجک۳۳۳۸۷۰۳۱۵:۱۰:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
خدا انسان ماروزاد آفرید
بینام۳۳۳۸۷۰۶۱۵:۱۱:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
روزی پشیمان میشی که دیگه فایده نداره
ابوالفضل مرندی۳۳۳۸۷۲۸۱۵:۱۶:۴۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
ولش کنید غریبه نیست دختر خودمان هست و در خاک خودش هست. سر به سرش نگذارید خداوند آفریده.
ناشناس۳۳۳۸۷۳۰۱۵:۱۷:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
دوستان ساده دل اینهایی که بااین تیپ قیافه میان بیرون آدمهای عادی نیستن کلی پول میگیرن تا بی عفتی رو تو جامعه رواج بدن وگرنه اینجوری که شما میگید ما زن‌ها عقده ای نیستیم
پژمان۳۳۳۸۷۳۷۱۵:۲۰:۵۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
ما جامعه با آبرویی هستیم ... این کارها فقط شأن ما و ملت مون رو کاهش میده
ناشناس۳۳۳۸۷۳۸۱۵:۲۱:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
نظرات متفاوت وعقاید مختلفی درخصوص پوشش زنان و دختران مطرح میشود ولی آنچه مسلم است ایران یک کشور کهن باقدمتی دیرینه می‌باشد ودرحال حاضر حکومت دینی واسلامی بر آن حاکم است وازنظر ملی ودینی وتمدن هزاران ساله در شأن ومنزلت زن ودختر ایرانی نیست که به این شکل وصورت در جامعه ظاهر شود وهرانسان آزاده ای باید این را بداند که امری که جامعه رادرتمامی ابعاد تحت تاثیر قرار میدهد وموجبات تحریک جامعه راپدید میآورد واز اصل اخلاق ومعرفت گذر میکند و به سیم اخرزدن است پرهیز کند وبارفتار خود به مسایل ناهنجار دامن نزد وصلاح ومصلحت یک زن ایرانی و مسلمان اینست که اندام تحریک پذیر خود را به معرض نمایش نگذارد و‌ پوششی موجه اخلاقی وبه روز برتن نماید و اندام زنانه خودرا محفوظ بدارد وجامعه ای متمدن دینی ایرانی برپادارد
ج۳۳۳۸۷۵۴۱۵:۲۵:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
خدا نگنه انسان از مرز انسانیت خارج بشه،
ناشناس۳۳۳۸۷۸۶۱۵:۳۱:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
حلال خداکه ازدواج روگران کنی وحرام روارزون نتیجش این میشه
بهروز۳۳۳۸۷۹۲۱۵:۳۳:۵۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
وقتی مردم رو ول کردین به حال خودشون ،هرکسی هرکاری دبش بخواد میکنه ،واز جا که تیغش، می بره ،میزنه اینم اینجوری داره عقده گشایی میکنه
هموطن۳۳۳۸۸۱۳۱۵:۳۸:۵۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
متاسفانه برای پسران و دختران امکان ازدواج وجود ندارد براستی چه ارگانی مسئول مشکلات جوانان می‌باشد.
علیرضا۳۳۳۸۸۱۷۱۵:۴۰:۱۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
سلام مشکل روانی داره اینطور داره میاد بیرون اگر عقل داشت مثل بقیه مردم لباس آبرومند می پوشید
اریا۳۳۳۸۸۱۹۱۵:۴۰:۵۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
فیلم غربی نمی بینی که خیانت توش نباشه این یعنی واقعیت جامعه متمدن غرب !!!!صد حیف به جوان ایرانی که اینجوری خودش را به منجلاب فساد سوق می دهد
محمدرضا۳۳۳۸۸۲۲۱۵:۴۱:۰۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اثرات نون حروم وتربیت خانواده نداشتن میشه همین.
ناشناس۳۳۳۸۸۳۵۱۵:۴۴:۱۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
زمان قدیم برای همین دختر و پسر ها را زود به خانه بخت می فرستادن . طرف چیزهایی دیده که اینطور لباس پوشیدن وگستاخی کردن براش عادیه.
ناشناس۳۳۳۸۸۴۴۱۵:۴۵:۰۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
من مذهبی نیستم،محجبه هم نیستم! اما به شخصه شاهد این هستم که افراط در آزادی پوشش، چه اثرات مخربی روی اشخاص می‌گذارد.بله آقایان انسان هستندو دارای قدرت اختیار و کنترل.اما وقتی بعضی خانم ها با آرایش و لباس‌های هنجارشکنانه وارد جامعه میشوند،من که خانم هستم به انها نگاه میکنم چه برسد به آقایان. هرچیزی حد و مرزی دارد. باید قبول کرد که افراط در هرچیزی اثر عکس خواهد گذاشت،حتی در آزادی پوشش..
م صاد۳۳۳۸۸۴۵۱۵:۴۵:۱۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
این نوع پوشش در غرب یعنی من هرزه هستم هرجایی هستم در خانه فساد فعالیت دارم
احمد ج۳۳۳۸۸۵۳۱۵:۴۶:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بااین پوشش که این دختر خانم داره هیچ مردی تحریک نمی شود که هیچ تازه چندشش هم می شود ونگاهش نسبت به خانمها وازدواج عوض می شود و باعث متلاشی شدن خانواده ها می شود من متأسفم برای آینده این دختر خانمها خداوند هدایتش کند
کیمیا۳۳۳۸۸۵۵۱۵:۴۷:۰۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
چه بی حیا الان گشت ارشاد کجا تشریف داره. این ها رو لطفا جمع کنید .حالا دوتا تیکه مو کسی رو بی دین و ایمان نکرده .اما لخت شدن در انظار عمومی اصلا هیچ قشنگی نداره میگه هرکی نمی خواد جمع کنه بره . ملت چه پرروشدن
پری۳۳۳۸۸۷۴۱۵:۵۱:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
لطفا سرت به کار خودت بدبختی خودت باشه
ناشناس۳۳۳۸۸۹۰۱۵:۵۷:۲۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
در جایگاه برادر و پدر این دختر خانم جواب؟
ناشناس۳۳۳۸۹۱۲۱۶:۰۲:۵۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
خوب بود یه تیپی هم نداشت دختره ی لات وکوتاه
ناشناس۳۳۳۸۹۲۵۱۶:۰۵:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
جای توایران نیست توباید جمع کنی بساطی که راه انداختی
ناشناس۳۳۳۸۹۳۶۱۶:۰۹:۰۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
معنی آزادی را شما نمی‌دانید چیست؟ آزادی احترام به تفکرات و عقاید یک نفر حتی اگر به غلط باشد و آسیبی به دیگران وارد نکند
رضا۳۳۳۸۹۹۷۱۶:۲۷:۳۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
کار برای جوانها درست کنید.معشیت مردم رو درست کنید .اختلاس رو ریشه کن کنید ..... همه چی حل میشه
ملیکا۳۳۳۹۰۱۵۱۶:۳۳:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اینا فقط عقده نمایش خودشون رو دارن
ناشناس۳۳۳۹۰۱۹۱۶:۳۵:۰۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
لعنت بربی حجاب
حسن۳۳۳۹۰۲۱۱۶:۳۶:۱۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
موسی به دینش عیسی هم به دینش
علی۳۳۳۹۰۲۸۱۶:۴۰:۵۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
باسلام جوان بیچاره چکاری بایدانجام بده که وقت ازدواجش گذشته این رو باید دولتمردان چاره ای کنند واصلا مهم نیست چه کسی چادر سرمیکنه وچه کسی مثل این دختر میگرده اصل دل آنهاست
حمید۳۳۳۹۰۳۱۱۶:۴۲:۱۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
باسلام و ادب. من خانواده محجبه دارم. امااین دختر عزیزمون اینطور لباس میپوشند.همسر من نوع دیگر.خانواده ام پوشش دیگر،ایرادی نیست.زندگی تودش هست،من نگاه نمی‌کنم. جوان هم بودم نگاه نمی کردم.دخترم الگو برداری نمی کند،اما به پوشش دیگران دخالت هم نمی کنیم .باید عادت کنیم و یادبگیریم کنار هم زندگی کنیم.از هر سلیقه و دین و اعنقادی،معتقدم برخی از اینکه خودشان نمی‌توانند اونطور بپوشند عصبانی می‌شوند.اما اشتباه می‌کنند.خدا شاهده همسرم محجبه کامل از بچگی داره.ولی از این بانوان هم مثل محجبه ها دفاع می کنیم و با هم زندگی می‌کنیم. خدا به همه صبر واسعه بده
غلامحسین۳۳۳۹۰۳۲۱۶:۴۲:۳۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
قبلن روسری بود کمکم داره شلوار پاره هم اضافه میشه وبلوز بی دکمه و چرادرکشور فرانسه و آلمان از ورود دختران محجبه به مدارس و دانشگاه‌ها جلوگیری میشه اگه آزادی هست
لیلا۳۳۳۹۰۳۶۱۶:۴۴:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
باید زمینه ازدواج فراهم بشه نیازش بر طرف بشه
ناشناس۳۳۳۹۰۴۰۱۶:۴۵:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
منم یه زنم واین جور پوشش را نمی‌پسندم یعنی چی آخه تا کجا چنین شتابان راه رفته غربیان را ما دارم میریم قدم در حفره های اونها میزاریم کی میگه اونجا هوس نیست کی میگه اونجا تحریک نیست...
محمد۳۳۳۹۰۴۶۱۶:۴۷:۳۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
چرا بعضیامیگن حجاب وپوشش به خودش مربوطه این خیلی نظربی موردی هست این خانم‌ در محیط خصوصی حجابش به خودش مربوطه واگر از تذکر خوشش نمیاد با پوشش عرف جامعه دراجتماع حضور پیدا کنه
David۳۳۳۹۰۵۲۱۶:۴۸:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
از قدیم گفتن باز شود دیده شود ، بلکه پسندیده شود.
سعادتی۳۳۳۹۰۵۹۱۶:۵۱:۳۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
رقابت ظاهری متاسفانه بین زنان زیاد شده ،
سدعلی۳۳۳۹۰۶۸۱۶:۵۵:۰۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
دعا بفرمایید خدااگاهی راازبنده دریغ نکنه وگرنه ول معطلیم
ناشناس۳۳۳۹۰۶۹۱۶:۵۵:۰۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
وقتی عملمون برخلاف شعارمون باشه از دین می گریزیم ....
ناشناس۳۳۳۹۰۸۵۱۷:۰۲:۴۴ ۱۴۰۲/۱۰/۹
مگه اینها پدر ومادر ندارند متأسفانه خیلی بد تربیت شدند
علی۳۳۳۹۰۹۰۱۷:۰۳:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
منم با حرفهایش موافقم
ناشناس۳۳۳۹۱۰۴۱۷:۰۹:۲۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
با این کار جواب خدا چی می‌دهند زندگی خیلی کوتاه است
ناشناس۳۳۳۹۱۰۵۱۷:۰۹:۳۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
من به عنوان مادر،در آینده هیچ وقت اجازه نمیدم پسرم با اینجور دخترایی ازدواج کنه
ناشناس۳۳۳۹۱۲۲۱۷:۱۴:۴۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
احسنت به بانوان که بی تفاوت نبودن
ناشناس۳۳۳۹۱۵۴۱۷:۲۹:۱۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
انگار نمایش هست باید ببینیم قراره چی برداشت بشه
ناشناس۳۳۳۹۱۶۳۱۷:۳۵:۱۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
این چه وضعشه؟مردم مگه زندگیاشونو از سر راه آوردن
متین۳۳۳۹۲۰۳۱۷:۵۴:۵۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
به نظر من دلیل این وضعیت جامعه اینه که متأسفانه بعضی از اقایون خیلی بی غیرت شدن و باعث شدن خانوماشون هم بی حجاب بشن
محمدرضا۳۳۳۹۲۱۱۱۷:۵۸:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بچه کم و سن ساله خب چی کارش دارید...
علی۳۳۳۹۲۱۲۱۷:۵۸:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
خوب میشد اگر به عقاید یکدیگر احترام بزاریم خوب این خانم این نوع پوشش دوست داره
علی دهه هشتادی۳۳۳۹۲۱۹۱۷:۵۹:۳۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اون دختر دیگه چیزی واسه از دست دادن نداره ک با اون وضع اومده بیرون،و قانون کشوره باید رعایت بشه وگر نه ک سنگ رو سنگ بند نمیشه
علی۳۳۳۹۲۳۶۱۸:۰۴:۴۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
لطفاً فقط نظر یک گروه بخصوص را منتقل نکنید در صورتی که اکثر نظرتان اصلا کارشناسی نیست
وحید۳۳۳۹۲۴۱۱۸:۰۸:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
هیچ کجای دنیا به پوشش کسی کار ندارن علی ایران
م ر۳۳۳۹۲۶۷۱۸:۱۸:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اره کشور جای هرزه نیست
ناشناس۳۳۳۹۲۷۱۱۸:۱۹:۳۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
نسبت به اینجور افراد هنجار شکن نباید بی تفاوت بود باید محاکمه قضایی بشه ومجازات سنگین براش در نظر بگیرن
ناشناس۳۳۳۹۲۷۴۱۸:۲۰:۰۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اینکه ما باید چشممون رو کنترل کنیم درسته ولی از یک جوون که نیروی جنسیش بشدت زیاده نباید انتظار داشت که در چنین وضعیتی نگاه نکنه بالاخره این در فطرت انسانه و باید دو طرف رعایت کنند که سلامت جامعه رو به فسادی نره... غیرت از مرد و حیا و عفت از زن
ناشناس۳۳۳۹۲۷۸۱۸:۲۱:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
کرم از خود درخت بوده
ناشناس۳۳۳۹۲۷۹۱۸:۲۱:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
لعنت به باعث وبانی بدحجابی....
ناشناس۳۳۳۹۲۸۰۱۸:۲۲:۰۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
این مشکل روحی روانی داره بخدا چرا خانواده‌ش باهاش برخورد نمیکنه واقعا وقاحت داره بی تربیت بی ادب
رضا۳۳۳۹۲۸۱۱۸:۲۲:۲۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
هر کی مخالفه جمع کنه بره
علی۳۳۳۹۲۸۳۱۸:۲۲:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
این اتفاق خیلی خوبه به خصوص برای خانم های بد حجاب تا ببینن موضوع بد حجابی موقف بر سر لخت بودن نمیمونه وقتی حجاب اختیاری شد طرف میگه چرا باید زیبایی های بدنم کسی نبینه بعدش میگه ......... و ......
ناشناس۳۳۳۹۲۸۷۱۸:۲۳:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
خدایا کمک کن برای هم وطنان نمونه باشیم تا با نگاه به رفتار وگفتار ما به طرف خوبی و پاکی هدایت شوند
محمد۳۳۳۹۲۹۸۱۸:۲۶:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۹
هر بد حجابی هرزه نیست بنظرم
ناشناس۳۳۳۹۳۰۸۱۸:۲۷:۵۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
به نظرمن حالا مسلمان یا غیر مسلمان گناه یا غیر گناه اینارو که کنار بزاریم اینا انسانیت یادشون رفته حتی اگه به حیوونا هم نگاه کنی خدا بهشون پوشش داده انسان هر چقدربه طرف انسانیت بره حجب و حیاش بیشتر میشه.
رسول۳۳۳۹۳۱۳۱۸:۲۹:۳۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بحثهارو به بیراهه نبرید..... این دختر جرم مرتکب شده.... بنابر این باید بازداشت و تفهیم اتهام بشه و تحویل دادسرا و سپس مقابل قاضی..... حالا تو این صحنه کی غایبه؟ درسته...... مجری قانون.
ناشناس۳۳۳۹۳۴۸۱۸:۳۸:۰۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
این فرد نیمه برهنه نبود فقط مقداری از بالاتنه اش معلوم بود.
سعید۳۳۳۹۳۵۲۱۸:۳۸:۵۹ ۱۴۰۲/۱۰/۹
وای وای چه وضعی به کجا چنین شتابان میرویم
سید علیرضا حیدری۳۳۳۹۳۵۵۱۸:۳۹:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
اصل موضوع و ریشه موضوع از آموزش و پرورش کشور شروع میشه که روی پوشه های رشد و علم کار نمی کنند و فقط روی پوشه مدرک کار می کنند .
بی سواد۳۳۳۹۳۶۸۱۸:۴۲:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۹
بی حجابی از نظر قانون خلاف است . کاری به سیلست هم ندارم .
رسا۳۳۳۹۳۶۹۱۸:۴۲:۰۶ ۱۴۰۲/۱۰/۹
باید تبریک گفت به اربابان رسانه های ماهواره و تلویزیون های فارسی زبان خارج نشین که بالاخره بعد از بیست سال ترویج بی حیایی و بی خانوادگی در انواع اقسام سریال ها و فیلم های ضد اخلاق توانسته اند حالا نتایج سرمایه گذاری های هنگفت خودشان را ببیند و اینگونه شاهد چنین صحنه های ضد اخلاقی و ضد خانواده آن هم در یک کشور مسلمان باشیم
زهرا۳۳۳۹۴۲۴۱۸:۵۱:۳۳ ۱۴۰۲/۱۰/۹
شهدا شرمنده ایم،
ناشناس۳۳۳۹۵۰۳۱۹:۰۸:۳۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
سلام درود به دختران با حجاب وعفت
...۳۳۳۹۵۱۵۱۹:۱۱:۴۱ ۱۴۰۲/۱۰/۹
آزادی به این خوبی تو ایران داریم...چرا با بی عفتی ازادی رو از خودتون میگیرید..ارزشت عریانی نیست..
ناشناس۳۳۳۹۵۲۳۱۹:۱۳:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۹
ایران کشور اسلامی هست باید طبق اسلام شریت پیش بریم ادب فرهنگ داشته باشیم بچه را خوب تربیت کنی از کوچکی بزرگ هم بشه همون‌طور ک میخوای ب جامعه تحویل بدی میشه
ماهان۳۳۳۹۵۳۲۱۹:۱۶:۱۷ ۱۴۰۲/۱۰/۹
به عنوان یه جوان نماز خوان و خانواده شهید می گم که پوشش هرفرد به خودش ربط داره!
سحر۳۳۳۹۵۴۴۱۹:۱۸:۰۲ ۱۴۰۲/۱۰/۹
همه ما مسلمانیم و توی یک کشور اسلامی زندگی می‌کنیم بد نیست زن تنها برای شوهرش میتونه عریان بشه نه برای تمام مردها و زنهای خیابان و این دختر کاملا اشتباه کرده چون مترو خیابون پارک یک مکان عمومیه و رعایت حجاب و عفت در آن واجب و الزامی هست ... خواهشمند است با بی حجابی عفت خودتون را زیر سوال نبرید.
yektanetتریبون

پربحث‌های دیروز

  1. بدل کردن امر مقدس به امر مبتذل!

  2. مجوز برای بی‌مجوزها / دست پزشکیان را بگیرید/ مذاکره برای منافع ایران نه اروپا

  3. مخالفت آیت الله جوادی آملی با قانون عفاف و حجاب ؛ مساله حجاب با بگیر و ببند حل نمی شود

  4. دومین گفت‌وگوی تلویزیونی پزشکیان با مردم/ باید مردم را مطمئن کنیم که از نظر معیشتی مشکل پیدا نمی کنند

  5. جنگ در سوریه و معمای شانتاژ رسانه ای

  6. ظریف: ترامپ اقدامات عملی انجام دهد، ایران آماده گفت‌وگو است

  7. مجوز برای بی‌مجوزها/ ماجرای تذکر اتباع به زنان ایرانی در قانون چیست؟

  8. قانون حجاب چه می‌گوید؟

  9. جلیلی: حرف از توافق جدید اشتباه است  

  10. قالیباف: فیلترینگ فعلی غلط و با آن مخالفم

  11. مسائل اصلی کشور را نباید زمین بگذاریم و به مسائل فرعی و دست چندم بپردازیم

  12. نمی گوییم قانون حجاب وحی منزل است؛ واکنش اژه ای به قانون حجاب

  13. پزشکیان: یکی از مشکلات امروز برخورد سلیقه‌ای با قانون است

  14. مصرف علنی الکل در سریال ایرانی

  15. اظهار نظر عباس عبدی درباره قانون عفاف و حجاب

  16. نیرو‌های حشد الشعبی در راه سوریه

  17. ‌بازداشت متهمان ‌آزار دختر یاسوجی

  18. انتقاد معاون رئیس‌جمهور از قانون حجاب : چه عجله‌ای است که این قانون با این شتابزدگی اجرا شود؟

پربحث‌های هفته

  1. انتخاب دشوار غرب؛ ایران هسته ای با سلاح یا بدون سلاح؟!

  2. بدل کردن امر مقدس به امر مبتذل!

  3. مکالمه خيالي «جک» و «آرش»، فرداي تحقق بازدارندگي هسته ای!

  4. قانون عفاف و حجاب/ ۱۵ میلیون تومان جریمه برای دو بار پیامک «بی حجابی» در فضای حقیقی و مجازی/ جریمه ۱۶۵ میلیون تومانی در چه شرایطی اعمال می‌شود؟

  5. وزیر کشور:‌ دیگر توان پذیرایی از اتباع خارجی را نداریم‌

  6. توهین به قالیباف فقط به‌خاطر یادآوری قانون/ جنجال پسر پزشکیان/ دعوت مدام به چالش با رهبری نظام

  7. جنگ در سوریه شعله‌ور شد / کنترل مناطق درگیر در سوریه با چه کسانی است؟

  8. پاسخ محکم ایران به اقدام اروپایی ها

  9. سخنان علی جنتی علیه بشار اسد/ وفاق، اسم رمز باج‌گیری نیست/ فعال شدن گروه فشار رسانه‌ای برای تحمیل سازش

  10. پزشکیان: نخواهیم گذاشت سفره و معیشت مردم دچار مشکل شود

  11. وقتی نقاب از چهره می افتد...

  12. واکنش پزشکیان به قانون حجاب

  13. رسائی : ظریف هرهر می خندد و مجلس را مسخره می‌کند و می‌گوید قرار است من را عزل کنند!

  14. چند درصد دانشجویان علوم پزشکی‌ شاهد و ایثارگر هستند؟

  15. مذاکره؛ نه تابو نه هدف / سالاد جلایی‌پور برای دولت/ هنوز ماه عسل شماست آقای عارف!

  16. دروغی که خود صهیونیست ها هم باور ندارند

  17. کلاهتان را قاضی کنید آقای میرسلیم !

  18. مجوز برای بی‌مجوزها / دست پزشکیان را بگیرید/ مذاکره برای منافع ایران نه اروپا

  19. ظریف: به کسی که فرزندش خارج از کشور است، به چشم تهدید نگاه نکنیم

  20. نظرات برگزیده مخاطبان «الف»: برجام نشان داد که منافع ملی ما با مذاکره تامین نمی‌شود/ اگر فردوسی‌پور استاد موقعیت‌شناسی است، صدا و سیما هم استاد موقعیت‌سوزی است

  21. چرا صحبت‌های قالیباف بر مذاق اصلاح‌طلبان رادیکال خوش نیامد؟

  22. قالیباف: انتصاب ظریف غیرقانونی است/ دولت تدبیر کند

  23. وقتی فردوسی پور هم مجوز دارد، هم ندارد !

  24. مخالفت آیت الله جوادی آملی با قانون عفاف و حجاب ؛ مساله حجاب با بگیر و ببند حل نمی شود

  25. دومین گفت‌وگوی تلویزیونی پزشکیان با مردم/ باید مردم را مطمئن کنیم که از نظر معیشتی مشکل پیدا نمی کنند

آخرین عناوین