پاداش‌ معرفی مراکز غیرمجاز رمز ارز افزایش قابل توجهی یافت

  4030319102

مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر)اعلام کرد: پاداش شناسایی و معرفی تولیدکنندگان غیرمجاز رمز ارز در کشور افزایش قابل توجه یافت.

پاداش‌ معرفی مراکز غیرمجاز رمز ارز افزایش قابل توجهی یافت

به گزارش ایرنا از شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران ( توانیر)، مصطفی رجبی مشهدی افزود: شناسایی و معرفی متخلفان مراکز غیر مجاز تولید رمز ارز از سوی اشخاص حقیقی، حقوقی و دستگاه های امنیتی و انتظامی مشمول دریافت پاداش و حق کشف است و این امر از ۲۲ اردیبهشت امسال اجرایی شده است.

وی ضمن هشدار به عوامل مراکز غیرمجاز ادامه داد: پاداش معرفی مراکز استخراج غیرمجاز در دو مرحله پرداخت می شود و اشخاص حقیقی یا حقوقی می توانند نسبت به اعلام موارد مشکوک در سایت توانیر به آدرس www.tavanir.org.ir و در بخش ثبت گزارش رمز ارز غیر مجاز اقدام کنند.

مدیرعامل توانیر با اشاره به افزایش ۲ برابری سقف پاداش کشف ماینر غیر مجاز در دستگاه های دولتی ادامه داد: مرحله نخست پاداش ها شامل اعطای یک میلیون تومان به ازای معرفی هر دستگاه ماینر غیر مجاز است که تا سقف ۲۵ میلیون تومان بابت معرفی مراکز غیر مجاز خصوصی و تا سقف ۵۰ میلیون تومان برای معرفی ماینرهای غیر مجاز در مراکز دولتی و غیر دولتی که از بودجه عمومی استفاده می کنند، در نظر گرفته شده و طی ۱۵ روز کاری به عامل شناسایی کننده پرداخت می شود.

رجبی مشهدی محاسبه بخش دوم پاداش ها را متناسب با مدت و میزان استفاده غیر مجاز از انرژی برق در مراکز غیر مجاز رمز ارز عنوان کرد: بیش از یک سوم این بخش از پاداش ها طی مدت ۴۰ روز به عامل شناسایی کننده و الباقی به مجریان و ضابطان قضایی ذی ربط پرداخت می شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش از ابلاغ ویرایش جدید، سقف پاداش بابت معرفی مراکز غیر مجاز رمز ارز ۱۰ میلیون تومان بود که فقط بر اساس مدت زمان و میزان انرژی مصرفی غیر مجاز محاسبه و پرداخت می شد و پاداش ها با ضریب ۱.۵ درصد بهای هر کیلوواتساعت برق مصرفی محاسبه می شد که هم اکنون این ضریب به ۳ درصد افزایش یافته و علاوه بر پاداش مربوط به تعداد ماینرهای کشف شده، پرداخت می شود.

مدیرعامل توانیر حفظ محرمانگی و هویت گزارشگران مراکز غیر مجاز را از الزام های مورد تاکید در این دستورالعمل عنوان کرد و گفت: معرفی ماینرهای غیر مجاز علاوه بر جلوگیری از سوء استفاده و هدر رفت انرژی از وارد آمدن آسیب به تجهیزات شبکه برق و لوازم برقی مشترکان جلوگیری می کند و نقش به سزایی در جلوگیری از خاموشی و تامین برق مطمئن و پایدار مصرف کنندگان به ویژه در شرایط پرباری شبکه دارد.

به گزارش ایرنا، پیشتر مدیرعامل شرکت توانیر گفته بود ماینرهای مجاز می توانند از ساعت ۲ نیمه شب تا ۷ صبح فعالیت داشته باشند و با مراکز غیرمجاز هم برخورد های شدید صورت می گیرد.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. طرح برخورد با تخلفات شیشه دودی و تخلفات پلاک آغاز شد

  2. پلیس باید خلع سلاح شود!

  3. لاوروف: ارمنستان مانع گشایش کریدور زنگزور است

  4. تصمیم پوتین برای گرفتن «انتقام سخت» از اوکراین

  5. شکست یک روایت اصلاح طلبانه

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: اینترنت بدون فیلتر، زمینه مطالبه‌گری است/ پلیس باید مطابق ضوابط و دستورالعمل‌ها اقدام کند

  7. چرا انتقام‌جویی ایران از رژیم صهیونیستی هنوز انجام نشده است؟

  8. لطفا این جمله را دیگر تکرار نکنید!

  9. تهدید بزرگ یا فرصتی مغتنم؟!

  10. کیهان: جناب پزشکیان! اظهارات خلاف واقع دیروزتان را اصلاح کنید

  11. پای صحبت پزشکی که از بالاترین حقوق در آمریکا گذشت و به ایران بازگشت

  12. انتقاد شریعتمداری از پزشکیان/ چرا جلیلی هنوز در فضای انتخابات است؟/ چند توصیه به قالیباف برای تعامل بهتر با دولت

  13. فقط وقت کشی و ژست !

  14. رئیس‌جمهور، سپر بلا نشود!

  15. پشت پرده تحرکات نظامی اوکراین در خاک روسیه چیست؟

  16. عدالت کاغذی!

  17. حاکم اصلی آمریکا کیست؟!

  18. هدف پزشکیان از بیان نظر رهبر انقلاب درباره وزرا در جلسه رای اعتماد چه بود؟

  19. چرا رژیم‌ صهیونیستی بر آتش جنگ می دمد؟!

  20. پیش‌بینی سلیمی‌نمین از به حاشیه رفتن تندروها/ آخرین وضعیت پرونده چای دبش و برخورد فراجا با دو دختر بی‌حجاب

  21. تمجید رسانه اصولگرا از عارف/ روایت دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی از مشکلات فیلترینگ/ توصیه باهنر به نمایندگان مجلس

  22. همراهی مجلس با دولت وفاق ملی/ کنایه‌های واعظی به اصلاح‌طلبان

  23. از حقوق پایین کارمندان خجالت می‌کشم | قضات تازه کار به اندازه کرایه منزل شان دریافتی ندارند

  24. موسسه گوته در تهران پلمب شد

  25. بدون تعارف با نوۀ دکتر مصدق

آخرین عناوین