وکیل طلاق در وکیل تلفنی

گزارش بازرگانی،   4030412026 ۰ نظر، ۱۱ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

داشتن وکیل طلاق متخصص به شما کمک می کند تا بتوانید در مدت زمانی کوتاه به نتیجه مورد نظر خود در دادگاه برسید.

یکی از پرتکرارترین دعاوی حقوقی در حوزه حقوق خانواده، طلاق می باشد. به دلیل رواج دعوای طلاق میان زوجین بسیاری از افراد تصور می کنند که هر وکیلی می تواند به آسانی پرونده طلاق آنان را به سر منزل مقصود برساند. همین باعث می شود تا برای انتخاب وکیل طلاق معیارهای سخت گیرانه ای نداشته باشند. در صورتی که این دیدگاه کاملا غلط است. چرا که برای حل هر پرونده طلاق بایستی وکیل مربوطه با توجه شرایط منحصر به فرد موکل خود و خانواده اش راهکار مناسب را برگزیند. همین باعث شده تا هر وکیلی را نتوانیم متخصص در حوزه طلاق بدانیم. مجموع موارد ذکر شده و اهمیت بسیار زیاد انتخاب وکیل مناسب برای پیشبرد سریع پرونده های طلاق، موجب نگارش این مقاله شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به سوالات فوق پاسخ دهیم و شما را در مسیر پیدا کردن بهترین وکیل طلاق همراهی کنیم.



وکیل طلاق کیست؟

در کشور ایران تخصص و گرایشی تحت عنوان طلاق وجود ندارد. با این وجود ممکن است بسیاری از حقوق خوانان بنا به انگیزه و علایق شخصی تصمیم بگیرند تمرکز خود را منحصر به پرونده های طلاق کنند. همین باعث می شود تا آنان را به عنوان وکلای طلاق نام گذاری کنیم. حال آشنایی با تعریف وکیل طلاق به شما کمک می کند که هنگام گزینش وکیل مورد نظر خود با دیدی گسترده تر عمل کنید. یعنی وکیلی را انتخاب کنید که دغدغه زیادی برای حل پرونده های مربوط به طلاق دارد. اصولا این وکلا پس از پایان دوره کارشناسی حقوق، تحصیلات تکمیلی خود را در یکی از گرایش های حقوق خصوصی و یا خانواده می گذرانند. سپس با قبولی در آزمون وکالت و گذراندن دوره کارآموزی پروانه وکالت کسب می کنند.

در ادامه راه نیز دانش تئوری را با تجربه عملی در این حوزه پیوند زده و عمده فعالیت خود را منوط به دریافت پرونده های طلاق کرده اند. به غیر از طلاق توافقی سایر طلاق ها از جمله کیس های زمانبر دادگاه های حقوقی محسوب می شود. به همین جهت می توان وکیلی را متخصص در این حوزه دانست که علم زیادی در زمینه آیین دادرسی مدنی دارد. یعنی به اصول شکلی رسیدگی به خوبی آگاه است و از اطاله وقت جلوگیری می کند. مجموع این اقدامات باعث شده تا او بتواند با زوایای مختلف دعوای طلاق آشنایی پیدا کند و به عنوان شخصی متخصص در این حوزه شناخته بشود. در گذشته فقط امکان مراجعه حضوری به وکلای طلاق بود. ولی خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید تنها با چند کلیک از خدمات وکیل آنلاین طلاق استفاده کنید و معضلات حقوقی خود را به آسانی حل نمایید.



وکیل طلاق خوب چه خصوصیاتی دارد؟

بدیهی است که بهترین وکلای این حوزه افرادی هستند که تسلطی کامل بر قوانین و مقرارت مربوط به طلاق دارند. ولی خصوصیت ذکر شده هنگامی می تواند آنان را به بهترین وکیل طلاق تبدیل کند که همراه با رازداری و عدم افشای اطلاعات شخصی موکل باشد. یکی دیگر از خصوصیات مهم این وکلا برخورداری از دانش کلامی و نوشتاری قوی نیز می باشد. این دانش به آنان کمک می کند تا در لایحه نویسی و امر دفاع با قدرت ظاهر شوند و دانش تئوری خود را به خوبی به منصه ظهور برسانند.

شنونده خوب بودن می تواند یک وکیل طلاق را از وکلای دیگر متمایز کند. چرا که این خصوصیت به او این فرصت را خواهد داد تا با نکته سنجی تمام حرف های موکل خود را ثبت و ضبط کند و در صورت نیاز به نفع او از آن استفاده نماید. حفظ نهاد خانواده در حقوق ایران رکنی اساسی است. به همین دلیل وکلای با تجربه طلاق بایستی تنها به دنبال پیروزی در جلسات دادگاه نباشند. یعنی سعی کنند در ابتدا با استفاده از تکنیک مذاکره میان زوجین اقدام به مصالحه و سازش کنند.

سپس در صورت عدم حصول نتیجه از طریق دادگاه وارد عمل شوند. با توجه به اینکه هر زمان امکان تغییر قانون و مقررات مربوط به طلاق وجود دارد؛ وکیلی را می توان متخصص نامید که دانش و علم خود را به طور مداوم به روز رسانی کند. یعنی سعی کند همواره با توجه به آخرین تغییرات قانون اقدامات حقوقی انجام دهد. در نهایت یک وکیل طلاق خوب بایستی جسور باشد و تهدید و خطر باعث نشود که او هدف احقاق عدالت در جامعه را فراموش کند. برای مراجعه به سامانه طلاق توافقی باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

وظایف وکیل طلاق چیست؟

هنگام معرفی وکیل طلاق بایستی نگاهی به وظایف این گروه از وکلا نیز داشته باشیم. چرا که با این روش، افراد می توانند با چشم انداز بهتری برای مشاوره حقوقی طلاق اقدام کنند. برخی تصور می کنند همین که وکیل انتخابی آنان متخصص در حوزه خانواده و طلاق باشد، کافی است. در صورتی که این نظریه درست نیست. یک وکیل طلاق متخصص وظیفه دارد تا دانش حقوقی خود را با دانش روانشناختی همراه کند. به این امید که بتواند موکل خود را از لحاظ روانی نسبت به موقعیتی که در آن قرار گرفته است، روشن سازد.

همچنین وظیفه دارد تمامی جوانب و جزئیات پرونده را با زبانی ساده به موکل توضیح دهد تا او بتواند بهتر نسبت به رویه خود در این پرونده تصمیم گیری بکند. ادامه دار شدن مشکلات خانوادگی باعث می شود تا سلامت روانی اعضای خانواده در خطر جدی قرار بگیرد. به همین جهت وکیل بایستی برای پیشگیری از این پدیده تا حد امکان روند پیگیری پرونده موکل را تسریع کند و وقت را غنیمت شمارد.

همانطور که در پاراگراف قبل اشاره کردیم یکی از خصوصیات وکیل توانایی استفاده از تکنیک سازش می باشد. گاهی اوقات ممکن است در جریان این ملاقات ها و جلسات سازش مشکلات زوجین بیشتر شود و به هیچ وجه مصالحه انجام نشود. به همین جهت وکیل طلاق لازم است با تیزبینی، شرایط دو طرف را در وادی امر بسنجد. سپس خود به صورت جداگانه با طرفین مذاکره کند تا شانس بیشتری برای ایجاد تفاهم داشته باشد. برخی از افراد تصور می کنند که وکیل خوب کسی است که فقط به خوبی در جلسه دادگاه دفاعیه انجام می دهد. ولی علاوه بر این خصوصیت وکلا وظایف دارند با دقت و ریز بینی اقدام به لایحه نویسی نمایند و با مهارت نوشتاری در نگارش لایحه گامی موثر برای حل کیس مربوطه بردارند.



مزایای داشتن وکیل طلاق

مشاوره حقوقی با وکیل طلاق باعث می شود تا شما از هرگونه اتلاف وقت و هزینه جلوگیری کرده و در مدت زمانی کوتاه به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنید. در پاراگراف قبلی به سوال وظیفه وکیل طلاق چیست؟ جواب داده شد و به این نتیجه رسیدیم که در دعوی طلاق به دلیل حفظ نهاد خانواده نیاز است تا فردی به غیر از اعضای خانواده برای پیشبرد بهتر امور و حتی گاهی مواقع برای ایجاد سازش به زوجین کمک کند. همین باعث می شود تا معضلات طرفین آسان تر حل گردد. با این تفاسیر می توان گفت یکی از مزایای وکیل طلاق این است که مسیر تفاهم را برای طرفین هموار می سازد. یکی از موثرترین وظایف وکلای طلاق کمک به موکل برای آشنایی با حقوق مالی و غیر مالی خود می باشد. همین باعث می شود تا در روند پیگیری پرونده حق زوجین ضایع نشود. پس می توان یکی دیگر از مزایای داشتن وکیل در حوزه طلاق را جلوگیری از ضایع شدن حقوق طرفین دانست.

برای انجام طلاق زوجین به مدارک متعددی نیاز دارند. جمع آوری سریع و دقیق این مدارک باعث می شود تا پروسه جدایی سریع تر اتفاق بیافتد. به همین جهت لازم است با وکلای طلاق مشورت داشته باشند تا در گردآوری مدارک طلاق به مشکل برنخورند. وکیل طلاق به دلیل تجربه ای که در پرونده های مختلف به دست آورده است، می تواند در اغلب موارد به خوبی حرکت بعدی طرف مقابل را بیان کند. همین باعث می شود تا موکل او همیشه یک قدم از طرف دیگر جلوتر باشد.

مشاوره تلفنی با وکیل طلاق در وکیل تلفنی

پیشرفت علم باعث شده تا انسان ها برای انجام امور مختلف انتخاب های بیشتری داشته باشند. برای مثال در گذشته شما فقط می توانستید با مشاوره حقوقی حضوری از خدمات وکیل طلاق بهره مند شوید. ولی امروزه می توانید در هر کجای دنیا که هستید با استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل مورد نظر خود مشورت نمایید. این امکان خبر خوبی برای آن دسته از افرادی است که همواره نگرانی بابت تلف شدن وقت در مسیر دفتر وکالت وکلا داشتند و یا همواره شکایت از نبود وکیل حرفه ای در شهر محل زندگی خود می کردند.

موسسه حقوقی وکیل تلفنی به صورت تخصصی بخش عمده ای از فعالیت خود را صرف ارائه خدمات در حوزه مشاوره حقوقی تلفنی کرده است. این موسسه تا به امروز توانسته با گردآوری جمعی از برترین وکلای طلاق رضایت تمامی مراجعان خود را جلب کند. برای ارتباط با وکیل طلاق تلفنی می توانید با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس بگیرید. لازم به ذکر است که تمامی خدمات این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای سال حتی روزهای تعطیل رسمی نیز به متقاضیان ارائه می‌گردد.

یکی دیگر از خصوصیات مثبت استفاده از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی در موسسه حقوقی وکیل تلفنی این است که شما می توانید با در نظر گرفتن رزومه وکلا و رضایت مراجعان قبلی دست به انتخاب وکیل بزنید. این خصوصیت برای زوجین علی الخصوص بانوان در پرونده طلاق اهمیت زیادی دارد. چرا که در اغلب موارد ترجیح می دهند با وکیل طلاق خانم مشورت کنند.

ممکن است برخی از افراد بنا به هر دلیلی به دنبال وکیل طلاق رایگان باشند. موسسه حقوقی وکیل تلفنی برای راحتی این گروه از متقاضیان نیز سعی کرده خدمات مشاوره حقوقی آنلاین رایگان نیز در نظر بگیرد. با این امید که تمامی اقشار جامعه بتوانند مشکلات حقوقی خود را بدون هیچ دردسری با اطمینان خاطر حل کنند.



هزینه مشاوره با وکیل طلاق در وکیل تلفنی

هزینه مشاوره با وکیل طلاق یکی از عواملی است ک باعث می شود بسیاری از افراد از مشورت با وکیل در این حوزه امتناع کنند. حال موسسه حقوقی وکیل تلفنی رسالت خود را با تکیه بر جمله «هنگام مواجهه با مشکل مردم بایستی فقط به دنبال یافتن راه حل باشند و نگرانی مالی نداشته باشندآغاز نموده و تا به امروز ادامه داده است.

در این راستا همواره سعی کرده با در نظر گرفتن معقولانه ترین قیمت ها خدمات خود را به تمامی افراد جامعه با هر سطح درآمدی ارائه دهد. در این راستا برای قیمت گذاری خدمات خود فاکتورهای منحصر به فردی مانند مدت زمان جلسه مشاوره و متخصص یا فوق متخصص بودن مشاور انتخابی استفاده نموده تا هر شخص بتواند با توجه پیچیدگی مشکل حقوقی خود و میزان بودجه اش خدمات مورد نظر را به آسانی برگزیند. اگر شما نیز تاکنون به دلیل قیمت بالای جلسات مشاوره با وکیل طلاق از این خدمات استفاده نکردید، بهتر است همین حالا به سایت موسسه حقوقی وکیل تلفنی رجوع کنید و نوبت مشاوره خود را رزرو نمایید.

اجرت

مدت زمان مشاوره

صد و پنجاه هزار تومان.

10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری.

دویست و پنجاه هزارتومان.

20 دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری.

دویست و هشتاد هزار تومان.

30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری.

سیصد و پنجاه هزار تومان.

60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری.

 

اجرت

مدت زمان مشاوره

هشتاد هزار تومان

5 دقیقه مشاوره با وکیل.

صد و بیست هزار تومان.

10دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل.

صد و هفتاد هزار تومان.

15دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل.

دویست هزار تومان.

20 دقیقه مشاوره با وکیل پایه.

دویست و شصت هزار تومان.

30 دقیقه مشاوره با وکیل.

سیصد هزار تومان.

1 ساعت مشاوره حقوقی با وکیل

















دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های دیروز

  1. آرای تعیین کننده قالیباف

  2. خاندوزی: رشد نقدینگی در دولت سیزدهم به پایین‌ترین میزان ۶۲ سال گذشته رسید

  3. رهبر انقلاب: مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خیلی مهم است/ مشارکت مردم برای نظام جمهوری اسلامی، پشتوانه است

  4. حمایت خانواده شهید رئیسی از سعید جلیلی

  5. واکنش سخنگوی دولت به نمایش نموداری از تورم در مناظره انتخاباتی

  6. هشدار باقری به اسرائیل/ واکنش وحیدی به اظهارات پزشکیان/ انتقاد اژه‌ای از بی‌اخلاقی در انتخابات

  7. شکایت ستاد سعید جلیلی از فرد هتاک در مرند

  8. جلیلی: شهید رئیسی تورم ۶۰ درصد را پایین آورد

  9. پزشکیان: به قدرت برسم حل مشکلات کولبران را پیگیری می کنم

  10. جلیلی: وقتی می‌گوییم برنامه‌تان چیست، می‌گویند برنامه مهم نیست!

  11. جلیلی: عده‌ای به نداشتن برنامه افتخار می‌کنند

  12. توضیحات جبلی درباره‌ی نوع سوالات دو مناظره اخیر

  13. ۲ نکته در مورد هشدار جدید ایران به صهیونیست ها

  14. پزشکیان: هیچ وقت به مردم دروغ نمی‌گویم/ نتوانیم به قول‌ها عمل کنیم از سیاست خداحافظی می‌کنیم

  15. پزشکیان: کاری می‌کنم تا جوانان دیگر حسرت خارج را نخورند

پربحث‌های هفته

  1. علل کاهش مشارکت/ چند روایت از علت شکست قالیباف/ حمله رسایی به پزشکیان

  2. مشارکت ۴۰ درصدی چه معنایی دارد؟

  3. انتخابات به دور دوم کشیده شد/ اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری

  4. انصراف زاکانی و قاضی‌زاده لازم اما ناکافی

  5. یخ مناظره ها بالاخره آب شد!

  6. زاکانی انصراف داد

  7. بیانیه مهم قالیباف: همه باید برای انتخاب آقای جلیلی تلاش کنیم

  8. انتخابات ایران؛ جلوه ای از یک درختِ تنومند

  9. تحلیلی کوتاه بر انتخابات روز جمعه

  10. بازنگری کنید

  11. نیازهای توسعه‌ای ایران بازی چند جانبه را می‌طلبد

  12. پزشکیان: صدای بی‌صدایان هستم/ دروغ نمی‌گویم

  13. با نظرات کارشناسان اطراف «پزشکیان» آشنا شوید

  14. جلیلی خوب مناظره نکرد اما پزشکیان فاجعه بود

  15. تازه‌ترین نظرسنجی انتخاباتی ایسپا منتشر شد

  16. آرای تعیین کننده قالیباف

  17. جلیلی: من روی «همه» مردم ایران حساب باز کرده‌ام

  18. شوک سنگین نظرسنجی‌ها!

  19. خسارت سالانه ۵۰ میلیارد دلاری یک چالش مهم به ایران

  20. سرنوشت آرای قالیباف/ هشدار خرازی به اسرائیل/ تذکر عباس عبدی به هواداران پزشکیان

  21. حمله شریعتمداری به ظریف/ توضیحات بهادری جهرمی درباره حمایت از جلیلی

  22. مواضع پزشکیان و جلیلی در چند سطر

  23. گزارش الف از فرایند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

  24. قاضی‌زاده: ‌لیبرال‌های داخلی ‌چشم‌‌ به دست خارجی‌ها دا‌رند

  25. ظریف: من به نوبه خودم اعلام می‌کنم مردم عزیز ایران من شرمنده ام

آخرین عناوین