آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در اجتماع مردمی تهران

  4030718049 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

اجتماع مردمی دفاع از جبهه مقاومت و اعلام آمادگی مبارزه همه جانبه با صهیونیسم با حصور اقشار مختلف مردم تهران در میدان فلسطین برگزار شد.

آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در اجتماع مردمی تهرانآتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در اجتماع مردمی تهرانآتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در اجتماع مردمی تهرانآتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در اجتماع مردمی تهرانآتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در اجتماع مردمی تهرانآتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در اجتماع مردمی تهرانآتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در اجتماع مردمی تهرانآتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در اجتماع مردمی تهرانآتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در اجتماع مردمی تهرانآتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در اجتماع مردمی تهرانآتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در اجتماع مردمی تهرانآتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در اجتماع مردمی تهرانآتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در اجتماع مردمی تهرانآتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در اجتماع مردمی تهرانآتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در اجتماع مردمی تهرانآتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در اجتماع مردمی تهرانآتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در اجتماع مردمی تهرانآتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در اجتماع مردمی تهرانآتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در اجتماع مردمی تهران

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۶۲۶۵۶۷۱۲:۰۲:۱۲ ۱۴۰۳/۷/۱۸
اینا به عنوان شعار و نمادین خوبه خوبه اما الان دوباره اسرائیل اومده لبنان رو زده با خاک یکسان کرده و بعد از حمله موشکی کلی تلفات و خرابی گرفته! باید جواب دادن به روز باشه .

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

آخرین عناوین