پاسخ جبلی به انتقادات از برنامه‌های یلدایی صداوسیما/ تاکید چندباره رئیسی بر عدالت در پرداخت حقوق

  4021006075 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

پاسخ جبلی به انتقادات از برنامه‌های یلدایی صداوسیما/ تاکید چندباره رئیسی بر عدالت در پرداخت حقوق

اعلام نظر صریح رهبری درباره وزارت زنان

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار هزاران نفر از زنان و دختران با اشاره به وجود سؤال‌هایی درباره حضور زنان در مشاغل گوناگون و مدیریت‌های اجتماعی و دولتی، تأکید کردند: در این عرصه نیز مسئله جنسیت مطرح نیست و هیچ محدودیتی برای حضور زنان وجود ندارد.

رهبر انقلاب شایسته‌سالاری را تنها ملاک واگذاری مسئولیت‌های اجتماعی و سیاسی به زنان و مردان دانستند و گفتند: در جایی مانند وزارت یا نمایندگی مجلس اگر بانوی مجرّب و کارآمد بهتر و شایسته‌تری وجود دارد، از نظر اسلام هیچ محدودیتی برای تصدّی او وجود ندارد.

ایشان شرط حضور زنان در مشاغل را محروم نشدن آنها از مشغله اساسی زنانه یعنی خانه‌داری و فرزندآوری و مادری خواندند و گفتند: حتی برخی مشاغل مانند پزشکی و معلمی برای زنان و دختران واجب کفایی است و اگر گاهی اشتغال زن با خانه‌داری، فرزندآوری و لوازم آن، تعارض پیدا می‌کند، مسئولان کشور باید راه‌حلی پیدا کنند که هیچ‌یک از این دو وظیفه زمین نماند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: البته این وظایف قابل جمع است همچنانکه زنان نخبه و موفقی را در بخش‌های علمی و اجرایی می‌شناسیم که فرزندان خوبی نیز تربیت کرده‌اند.

***

تاکید چندباره رئیسی بر عدالت در پرداخت حقوق

 سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز هیئت دولت با تاکید بر ضرورت تابعیت دستگاه‌های دولتی از نظام عادلانه پرداخت، تصریح کرد: این مسئله جزو مطالبات به حق مردم، وعده‌های دولت و از اهم وظایف سازمان اداری و استخدامی کشور است.

رئیس جمهور سازمان اداری و استخدامی را مکلف کرد که نظام حقوقی عادلانه را بدون در نظر گرفتن سلایق و نظرات مختلف و بر مبنای همسان‌سازی دستمزد خدمات و مشاغل یکسان در دستگاه‌های مختلف، تدوین و اجرایی کند. سرعت در انجام کار و لحاظ اقتضائات یک نظام عادلانه و جامع پرداخت از تاکیدات رئیس جمهور در انجام این ماموریت بود.

گفتنی است پیش از این رئیسی در تاریخ 22دیماه 1400 بر ضرورت تدوین و اجرای نظام عادلانه پرداخت حقوق تأکید و خاطرنشان کرد: به‌عنوان دولت سیزدهم با توجه به شعارها و رویکردهای این دولت باید نظام پرداخت حقوق را عادلانه کنیم. آنچه امروز اجرا می‌شود غلبه چانه‌زنی در نظام پرداخت حقوق است که باید در چارچوب یک نظام پرداخت هماهنگ و عادلانه اصلاح شود.

رئیسی ابراز کرد: لازم است کارگروهی تشکیل شود تا در یک بازه زمانی کوتاه قانون جدید، واحد و عادلانه‌ای برای پرداخت حقوق تدوین کند و این قانون پس از تصویب در مجلس تمام قوانین و مقررات متعدد فعلی در پرداخت حقوق و مزایا در دستگاه‌های مختلف را ملغی اعلام کند.

***

زاکانی: یک میلیون و صد و هفتاد هزار نفر در طرح «من شهردارم» شرکت کرده‌اند

به گزارش برنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به طرح «من شهردارم»، اظهار کرد: مرحله دوم این  طرح اجرایی شده است که یک میلیون و صد و هفتاد هزار نفر از شهروندان در این طرح شرکت کرده اند و عملا یک اتفاق تاریخی در شهر تهران رقم خورده است.

زاکانی بیان کرد: سال گذشته سیصد و پنجاه هزار نفر در این طرح شرکت کردند. عمده طرحهای که در سال گذشته بود را تمام کردیم و به خودشان گزارش کردیم چون خودشان ناظر این طرحها هستند.

وی خاطر نشان کرد: امسال این حجم را دو ‌نیم برابر کردیم که انشالله مشارکت شهروندان کمک به تحول در سطح شهر تهران کند.

***

پاسخ جبلی به انتقادات از برنامه‌های یلدایی صداوسیما

به گزارش ایلنا، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما پیش از ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت در پاسخ به این پرسش که آیا در شب یلدا جذب مخاطبان رسانه ملی بیشتر از شب‌های قبل بود اظهار داشت: بازدیدکنندگان یلدای امسال از آمار مخاطبان سه سال اخیر صدا و سیما در شب یلدا بیشتر بوده است. همکاران ما با دعوت از حدود ۲۵۰ میهمان از اقشار متنوع در شبکه‌های مختلف به خوبی توانستند به وظایفه خود عمل کنند و نظرسنجی های ما هم نشان می دهد که آمار مخاطبان شب یلدای امسال از آمار مخاطبان سه سال اخیر بیشتر بوده است.

وی در واکنش به انتقاداتی که نسبت به میهمانان برنامه های یلدایی صداوسیما مطرح شد، ابراز داشت: ما از تمام انتقادهای منصفانه نه‌تنها استقبال می کنیم بلکه به دیده منت به همه آنچه که منصفانه مطرح می شود نگاه می کنیم. اما به نظر می رسد که با نزدیک به ۱۳۵ برنامه تولیدی در سه شب متوالی و آوردن نزدیک ۲۵۰ میهمان، می‌توانیم احتمال دهیم که شاید جایی برخی قسمت ها می توانست بهتر هم باشد و برخی انتقادها هم وارد باشد، اما در کلیت  همکاران ما بیشترین تلاش خود را انجام دادند که بتوانند برنامه ای متنوع، جذاب و در قالب استفاده از میهمانان متنوع در اقشار مختلف فراهم کنند تا ساعت خوشی را برای هموطنان عزیز ایجاد شود.

نصیحت روزنامه اصولگرا به جبلی

فرهیختگان نوشت: «درباره شبکه سه که به کانون انتقادات تبدیل شده، باید صادقانه گفت که برنامه‌های شب یلدای آنها امسال نسبت به سال گذشته ارتقای کیفی هم پیدا کرده بود. رسانه ملی به‌زعم مخاطبان بعد از مدت‌ها در راستای سلیقه مردم به‌ویژه نسل جوان و امروزی حرکت کرد و تلاش شد با صادق بوقی و پسرک شیرین اردبیلی مماس با موضوعات روز جلو برود، از بازیکنان محبوب فوتبال کمک گرفت، میزبان چند بازیگر چهره بود و البته حسن ریوندی را روی آنتن آورد که حاشیه‌ساز شد. 

مشکل آنجاست که اگر قرار بر پیگیری سیاست درست بازگشت چهره‌ها به تلویزیون باشیم، باید اولویت با کسانی باشد که فرزندان بحق این تلویزیون هستند و با قواعد رفتاری آن کنار می‌آیند. مگر می‌شود همزمان که از سابقه ابتذال محتوا روی آنتن انتقاد می‌کنیم، از حضور حسن ریوندی که کمدین خوبی است اما خارج از چهارچوب رسمی قرار می‌گیرد دفاع کنیم و عقبه ساختارشکنانه‌ او در فضای مجازی را نادیده بگیریم که به‌مراتب از افرادی که کنار گذاشته شده‌اند، بیشتر است؟...

آقای جبلی!‌ سازمان صداوسیما امروز طوفان اظهارنظرها و عملکرد نسنجیده سابق مدیران خود را درو می‌کند؛ همان زمان که نوشتن راحت‌تر از مدیریت اجرایی و کنار آمدن با واقعیت‌های آنتن بود. همان عملکردی که ناگهان با یک جمله پر از غرور «صلاح ندیدیم» بیرون می‌زند و دیگر جمع نمی‌شود. بخشی از وضعیت امروز سازمان، حاصل اختلافات عمیق مدیران درونی آن است که هر روز در یک یارکشی از درون و بیرون مجموعه سعی می‌کنند اختلاف شدید را به‌عنوان رقابت به یکدیگر قالب کنند و مدیران ارشد هم گاه خودشان خودآگاه یا ناخودآگاه بخشی از این پازل می‌شوند...

 به‌نظر می‌رسد جبلی باید دستی به سروگوش صداوسیما بکشد و تکلیف این سازمان عریض و طویل را با خودش، طرح تحول، اختلاف میان مدیران و وضعیت تولید و سرگرمی روشن کند. »

***

توضیحات سخنگوی دولت درباره داوطلبان مشکوک به تقلب در کنکور

به گزارش فارس، علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره شائبه تقلب در آزمون سراسری، گفت: روز گذشته با همکاری و هماهنگی میان قوا مصوبه ای در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید و فرآیند به گونه‌ای طراحی شد که هم داوطلبانی که آزمون آنها شبهه‌دار است امکان حق اعتراض داشته باشند و هم از حقوق سایر داوطلبان و سایر آحاد مردم و حیثیت دانشگاه صیانت شود.

سخنگوی دولت افزود: طبق پیش بینی‌ صورت گرفته فرآیند اعتراض و شکایت در هیأت عالی تجدیدنظر وزارتخانه‌های زیربط انجام می‌شود. این یک نمونه تعامل میان قواست که از ورود متقلبان جلوگیری می‌شود و از حقوق داوطلبان دیگر صیانت خواهد شد.
بهادری جهرمی افزود: باید حق اعتراض برای آنها تامین شود تا بتوانند از تصمیم سازمان سنجش و آموزش کشور که آنها را متقلب شناخته به مرجع دیگری که بی‌طرف و تخصصی است، شکایت کنند.

وی تاکید کرد: این موضوع سبب خواهد شد از حقوق سایر داوطلبان، آحاد مردم، حیثیت علمی دانشگاه و جامعه علمی کشور صیانت شود تا فرد متقلب امکان راهیابی به دانشگاه را نداشته باشد.

***

امیرآبادی از کاندیداتوری در انتخابات مجلس دوازدهم انصراف داد

به گزارش ایسنا، احمد امیرآبادی، نماینده قم اطلاعیه‌ای درباره انصراف خود برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس در صفحات مجازی خود منتشر کرد. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «اصرار دلسوزان نظام اسلامی، علما و طلاب ارجمند، خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران، هیات مذهبی و آحاد مختلف مردم از صنف‌های گوناگون و همچنین به جهت خنثی نمودن شایعاتی که از سوی برخی افراد ناآگاه، کم‌اطلاع و بعضا مغرض مطرح می‌شد، مرا بر آن داشت که برای چهارمین بار در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام نمایم، که اگر چنانچه‌ میدان از نیروهای مردمی و انقلابی خالی بود به روند رقابت‌های انتخاباتی ادامه دهم.

اما هم‌اکنون با توجه به این که  الحمدلله، تعداد قابل توجهی از افراد و جوانان انقلابی و خوش‌نام در انتخابات اخیر ثبت‌نام نموده‌اند و جلساتی نیز با آنان داشته‌ام و  همچنین پس از اعلام نظر مراجع پنج‌گانه و هیئت اجرایی در تایید صلاحیت‌ بنده و بقیه نامزدها، برای روشن شدن تکلیف گروه‌های انقلابی و ائتلاف‌های مختلف استان که به حقیر لطف داشته‌اند، زمینه را برای وفای به‌عهد خود فراهم یافته و اعلام می‌دارم هیچ تکلیفی برای حضور در مجلس آینده ندارم و ترجیح می‌دهم در راستای بیانیه‌ گام دوم انقلاب اسلامی و به جهت گردش نخبگانی در حکمرانی جامعه اسلامی، از نیروهای جوان و انقلابی درکنار افراد مجرب، متعهد و مردمی در قوه مقننه استفاده شود.»

***

شرط و شروط وزارت ارتباطات برای افزایش تعرفه اینترنت

به گزارش تسنیم، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: بحث افزایش تعرفه و افزایش قیمت در همه بخش‌ها مطرح هست و منحصر به بخش ارتباطات نیست.

وی افزود: اپراتورها مدت‌ها در حال درخواست تجدید نظر در مبلغ تعرفه‌ها هستند چراکه استدلال می‌کنند درآمدها برای حفظ وضع موجود هم کافی نیست.

زارع‌پور گفت: اپراتورهای همراه و ثابت در جلساتی استدلال‌هایی داشتند که البته بخش مهمی از این استدلال‌ها را نپذیرفتیم.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: در جلسه سازمان تنظیم مقررات شرط و شروطی برای افزایش تعرفه داشتیم که یکی از‌ آنها افزایش کیفیت شبکه بود و شرایط را به آنها ابلاغ کردیم.

وی ادامه داد: اگر در مدت مشخص شبکه را ارتقای کیفیت بدهند، به درخواست آنها پاسخ می‌دهیم اما درخواست افزایش صد درصدی را نمی‌پذیریم و با توجه به سقف تورم تصمیم گیری می‌شود.

 وزیر ارتباطات اضافه کرد: با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک هستیم و هزینه‌های مردم در حال افزایش است، اگر تصمیمی گرفته شود حتماً بسته‌هایی را از سوی اپراتورها به‌عنوان هدیه برای مردم در نظر خواهیم گرفت.

***

دولت پیشنهادی برای تعطیلی شنبه‌ها نداشت

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص اضافه‌شدن یک‌روز به تعطیلی‌های هفتگی، بیان کرد: این موضوع در کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح شده ولی تصمیم‌گیری درباره آن هنوز به صحن مجلس نیامده است.

وی افزود: دولت پیشنهادی برای تعطیلی شنبه‌ها نداشته بلکه پیشنهاد دولت همان تعطیلی است که از قبل، برای پنجشنبه و جمعه مطرح بوده است.

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۳۵۵۵۵۲۰:۵۰:۲۳ ۱۴۰۲/۱۰/۶
دادستان محترم کل کشور ما از جنابعالی به عنوان مدعی العموم می خواهیم تکلیف شکایت مردم به کمیسیون اصل نود مجلس از مسولان دولت قبل را رسیدگی فرمایید نمایندگان مجلس متاسفانه به وظایف قانونی خود در کمیسون اصل نود عمل نکرده اند و پیگیری لازم را از قوه قضاییه نکرده اند
ناشناس۳۳۳۵۵۶۰۲۰:۵۷:۰۵ ۱۴۰۲/۱۰/۶
برنامه های یلدایی صدا و سیما امسال خیلی خوب بود.
ناشناس۳۳۳۶۰۷۱۱۵:۲۰:۵۹ ۱۴۰۲/۱۰/۷
وحشت کردن وقتی آن کسانی که منافع ملی را خدشه دار کردن نیستند ولی برنامه خوب ساخته می شود
ناشناس۳۳۳۵۵۶۵۲۱:۰۰:۲۰ ۱۴۰۲/۱۰/۶
معنا ندارد که حقوق به اصطلاح مدیران دهدخا برابر افراد عادی باشد حد اکثر دو برابر هم زیاد است
مهدی۳۳۳۵۶۰۷۲۲:۰۱:۵۰ ۱۴۰۲/۱۰/۶
لطفا به کارانه ها تو بخش درمان رسیدگی شود بعضی از پزشکان کارانه میلیاردی دارن
ناشناس۳۳۳۵۶۲۵۲۲:۳۰:۰۴ ۱۴۰۲/۱۰/۶
سال نو مجلس نو نمایندگان نو
ناشناس۳۳۳۵۶۵۶۲۳:۱۵:۳۷ ۱۴۰۲/۱۰/۶
آقای رییسی گفت نباید تفاوت بخاطر اقلیم باشه، قبوله، من رو جامو با یه تهرانی عوض کنید اونو بفرستید جزیره سیری!!!!با همون حقوق!!!
ناشناس۳۳۳۵۷۸۲۰۹:۰۸:۵۹ ۱۴۰۲/۱۰/۷
تاکید چندباره رئیسی بر عدالت در پرداخت حقوق، واقعا مخاطب این تاکیدات کی هست و کی باید این تاکیدات رو اجرا کنه جز خود دولت؟خب چرا اجرا نمیشه؟ بهتر نیست به جای این همه تاکید و دستور وارد فاز اجرا بشین
ناشناس۳۳۳۵۷۹۸۰۹:۴۶:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۷
یک سوال از اقای جبلی دارم.اینهمه کانال های مختلف در این صدا و سیما هست از جمله آی فیلم.اینهمه شبکه برای یلدا برنامه تولید کردند که حالا از نظر محتوا و جذب مخاطب اونو واگذار به نظر بیننده هامیکنیم اما شبکه آی فیلم اگه برنامه یلدا پخش نمیکرد و روال خودش رو برای پخش سریال ها طی میکرد،اسمان به زمین میرسید؟همیشه یا از این طرف بوم میوفتید یا از اون طرف!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. حالا زمان مذاکره است

  2. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

  3. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

  4. از کوه خواری تا سیل غافلگیرانه در مشهد

  5. واکنش رهبر معظم انقلاب به سانحه سقوط بالگرد رییس جمهور : همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند

  6. توضیحات وزیر کشور درباره حادثه فرود سخت بالگرد حامل رییس جمهور

  7. سخنی با خانم‌ها و آقایان نماینده و برگزیده

  8. اسب‌ زین‌شده وزارت کار برای تضعیف حقوق قانونی کارگران!

  9. حکم امیر تتلو صادر شد

  10. واکنش آمریکا به بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران

  11. ماجرای سوار نشدن رئیسی به خودروی بنز از زبان نماینده مجلس

  12. رئیس هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور رفت/ اعزام ۴۰ تیم واکنش‌سریع

  13. چالش امتحانات نهایی و استرس مضاعف میلیون‌ها دانش‌آموز

  14. دیروز مشهدی ها با تشکیل زنجیره انسانی پاکبان گرفتار در سیلاب را نجات دادند

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  3. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  4. حالا زمان مذاکره است

  5. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  6. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  7. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

  8. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  9. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  10. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  11. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

  12. فرش‌های سعدآباد کجاست؟

  13. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  14. ماجرای سفر عبدالحمید به ترکیه چیست؟

  15. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  16. شهادت رییس جمهور در حادثه بالگرد/ پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها در پی شهادت رئیسی

  17. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  18. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  19. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  20. مأمور خاطی بازداشت شد

  21. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

  22. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

  23. چراغ سبز دولت به ارز آزاد؟!

  24. پاسخ حماس به توهم صهیونیست ها

  25. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  3. حالا زمان مذاکره است

  4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  5. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  7. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

  8. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  9. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  10. شهادت رییس جمهور در حادثه بالگرد/ پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها در پی شهادت رئیسی

  11. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  12. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  13. رئیس جمهور: باید گره های ذهنی در رابطه با تشکیل خانواده و افزایش جمعیت باز شود

  14. تعیین تکلیف اسرائیل در حج امسال

  15. دستور محسنی اژه‌ای درباره پرونده‌های فولاد مبارکه و چای دبش

  16. آیت‌الله علم‌الهدی: ولایت مقدم بر عدالت است

  17. رحیم‌پور ازغدی: قبلا به شوخی می‌گفتند کاخ سفید را حسینیه می‌کنیم الان اما در حال رخ دادن است

  18. مخالفت آیت‌الله سبحانی با تعطیلی شنبه

  19. آخرین تصمیم دولت برای حمایت از نهضت ملی مسکن

  20. برائت نامه محمدعلی رامین از پسرش یاسین و مهناز افشار

  21. حل يك ابرچالش نظام

  22. محکومیت‌وزیر‌سابق جهادبه ۳ سال حبس/ احضار ۲ وزیر ‌در چای‌دبش 

  23. تعطیلی شنبه‌ها در مجلس رأی آورد/ نمایندگان چه گفتند؟

  24. تعطیلی پنجشنبه در مجلس رأی نیاورد/ نمایندگان چه گفتند؟

  25. اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های اصفهان درباره توماج صالحی

آخرین عناوین