علی اکبر صالحی : ای کاش عزیزان در پاکستان، غیرت خود را در حمله‌های استکبار جهانی به خاک آن کشور که عروسی‌ها را به عزا تبدیل می‌کرد نشان می‌دادند

  4021029074 ۴۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

صالحی تاکید کرد: عزیزان ما در کردستان عراق که جناب آقای فواد حسین نیز از آن دیار هستند،فراموش کرده اند که اگر نبود جانفشانی‌های مردم شریف ایران و در راس آنها سردار شهید بزرگوار سردار سلیمانی در جلوگیری از سرازیر شدن داعش  به شهر اربیل و کردستان عراق الان به طور کلی نشانی از آن دیار باقی نمی‌ماند.

علی اکبر صالحی : ای کاش عزیزان در پاکستان، غیرت خود را در حمله‌های استکبار جهانی به خاک آن کشور که عروسی‌ها را به عزا تبدیل می‌کرد نشان می‌دادند

دکتر علی اکبر صالحی وزیر اسبق امور خارجه ضمن انتقاد به اظهارات وزیر خارجه عراق مبنی بر اینکه «ایران منزوی است» گفت: اگر ایران قرار بود در جبهه باطل و شیاطین روزگار قرار گیرد علی‌الظاهر منزوی نمی‌بود. در طول تاریخ معمولا در جبهه حق قرار گرفتن معادل منزوی بودن بوده است.  

صالحی در گفتگو با «انتخاب» اظهار داشت: با احترام به جناب آقای فواد حسین، وزیر محترم امور خارجه عراق که فردی با وقار و با تجربه می‌باشد، این که گفته‌اند ایران منزوی است باید عرض کنم که بله ایران در این دنیای متلاطم و آشفته که پر از ظلم، نابرابری، وحشی گری و نفاق است (بحران غزه نمایانگر این نفاق است) منزوی است. جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب پایبند به یک سری اصول در سیاست خارجی خود بوده است که بارزترین آن‌ها صیانت از استقلال سیاسی، حاکمیت ملی و زیربار ظلم و زور نرفتن و تا حد میسور کمک به مظلومین جهان در چارچوب عرف و وجدان عمومی بوده و هست و به اذن خدا خواهد بود.

صالحی در ادامه بیان کرد: بنابراین جناب وزیر درست فرموده اند که ما منزوی هستیم، چون جزو استثنایی‌ترین کشور‌های مستقل جهان هستیم که با تمام وجود با ظلم و تعدی و روایت‌گری‌های نادرست و تصویرسازی‌های دروغین استکبار مبارزه می‌کنیم و هزینه سنگینی هم بابت آن می‌پردازیم.

وی افزود: اگر ایران قرار بود در جبهه باطل و شیاطین روزگار قرار گیرد علی‌الظاهر منزوی نمی‌بود، ولی در طول تاریخ عموما در جبهه حق قرار گرفتن معادل منزوی بودن بوده است. داستان حضرت اباعبدالله الحسین (س) مصداق بارز آن است. داستان پیامبران مصداق همین امر است. ممنون می‌شوم چنانچه وزیر محترم امور خارجه عراق کمی با دقت به تاریخ بنگرند.  

صالحی تاکید کرد: درثانی، عزیزان ما در کردستان عراق که جناب آقای فواد حسین نیز از آن دیار هستند، فراموش کرده اند که اگر نبود جانفشانی‌های مردم شریف ایران و در راس آن‌ها سردار شهید بزرگوار سردار سلیمانی در جلوگیری از سرازیر شدن داعش  به شهر اربیل و کردستان عراق الان به طور کلی نشانی از آن دیار باقی نمی‌ماند. این است ترجمان هل” جزاء الاحسان الا الاحسان”. آیا ایشان نسبت به حملات همسایگان دیگر که مخالفانشان در خاک عراق هستند با همین لحن و اقدام شتاب زده در سازمان ملل اقدام کرده‌اند؟ این رسم مروت و جوانمردی نیست.

وی در مورد اتفاق پیش آمده با پاکستان خاطر نشان کرد: بنده باید عرض کنم که نمونه یک مرز دوستی و برادری، مرز بین پاکستان و ایران است. از زمان تشکیل کشور پاکستان ایران همواره یک همسایه دوست و در بزنگاه‌های خطرناک برای پاکستان یک حامی و پشتیبان واقعی بوده است و ملت شریف پاکستان این موضوع را خوب می‌دانند. ایران بدون چشم داشتی همواره یک حامی  و پشتیبان صادق و با حسن نیت برای پاکستان در عرصه‌های بین‌المللی و نیز در زمان‌هایی که پاکستان با بحران‌هایی رو‌به‌رو می‌شده است بوده و هست و انشاالله خواهد بود. باید سعی شود که این بحران اخیر بین دو کشور دوست و برادر هر‌چه زودتر فیصله یابد.

وزیر اسبق امور خارجه در انتها بیان کرد:‌ای کاش عزیزان در پاکستان غیرت خود را درحمله‌های استکبار جهانی به خاک آن کشور که عروسی‌ها را به عزا تبدیل می‌کرد نشان می‌دادند. در شان دولت محترم پاکستان نیست که با دو معیار مختلف اقدامات خود را توجیه کند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۶۱۸۶۵۱۷:۵۱:۴۱ ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
احسنت، حرف منطقی زدی
ناشناس۳۳۶۲۱۶۶۰۰:۰۵:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
ایکاش عملکردش به حرف‌هاش شبیه بود
ناشناس۳۳۶۲۶۲۴۱۲:۴۶:۰۳ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
عملکرد صالحی هم مثل عملش بود احترام ، انتقاد ، هشدار و دفاع از مواضع ایران ! نه مثل آنها که فقط زبان زور را می فهمند وعمل می کنند !!ما با امثال صالحی ها هم اقتدار داریم هم با دنیا دشمنی های هزینه ساز نخواهیم داشت چون زبانشان زبان منطق و بر اساس اصول دیپلماسی است در نتیجه کسی نمی تواند آنرا محکوم‌ کند!! و به همین دلیل وقتی کسی مثل ظریف در مجامع بین المللی از حقوق ایران حرف میزد هیچ کشور متخاصمی حرفی برای مقابله نداشت .
ناشناس۳۳۶۱۸۹۳۱۸:۴۱:۲۲ ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
خیلی خوب و منطقی صحبت کردن اینگونه افراد میتونن پشتیبان سیاست خارجی ما باشن
ناشناس۳۳۶۲۱۷۲۰۰:۱۰:۴۳ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
به قول کسی که مثل آب خوردن منافع یه ملت به بزرگی ایران رو بتون ریخت و مدال و سکه‌های فاجعه آفرینی رو با کمال خونسردی گرفت نمیشه اعتنا کرد
ناشناس۳۳۶۲۶۳۴۱۲:۵۴:۳۱ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
اگر آن بتن ریختن جلوی فعالیت رآکتورهای ما را می گرفت بلافاصله بعد از خروج ترامپ توسط همین صالحی غنی سازی مجددا از سر گرفته نمی شد !! پس بهتر است در امور تخصصی دخالت نکنیم !!
ناشناس۳۳۶۲۲۹۲۰۷:۵۰:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
باید ایشان اعلام کند زمان جنگ ایران و عراق کجا بودند که دنبال تحمیل جنگ به ایران میگردند با چه انگیزه ای
ناشناس۳۳۶۲۴۹۱۱۱:۱۱:۱۸ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
ایشون خیلی هنر میکرد در مذاکرات با یک قول بی پشتوانه صنعت هسته ای را نمیخواباند .
ناشناس۳۳۶۱۹۰۰۱۸:۴۸:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
احسنت
ناشناس۳۳۶۱۹۰۳۱۸:۴۹:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
چرا کسانی که سمتی ندارند سعی دارند با صحبت‌هایی بحران را شدت ببخشند
ناشناس۳۳۶۱۹۰۷۱۸:۵۰:۴۹ ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
وقتی وزیر خارجه حاضر در حال رتق و فتق بحران است چرا افراد فاقد سمت اظهار نظر میکنند
ناشناس۳۳۶۲۴۳۹۱۰:۳۵:۰۷ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
برای اینکه بعضی از سخنان صریح را باید افراد فاقد سمت رسمی بزنند.
ناشناس۳۳۶۲۴۹۶۱۱:۱۴:۵۶ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
حرف صریح با صحبتهای بی پایه و مناقشه ساز به ضرر منافع ملی فر ق دارد در تمام دنیا مناقشات محدود بین مرزی بین کشورها ایجاد میشود بارها بین پاکستان و هند ،افغانستان و پاکستان ،چین و هند و آتشبازی محدود هم انجام میشود مگر همه باید منتهی به جنگ شود دیپلماسی درست یعنی دوری از جنگ و تعامل در جهت منافع ملی و منافع ملت....
ناشناس۳۳۶۲۵۱۶۱۱:۲۵:۵۷ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
چگونه رتق و فتق کردن هم مهمه! پاکستان الان برای شما در چه جایگاهی هست؟ دوست و برادر همانند روسیه یا کشوری که از موقعیت استفاده و برتری کذایی خودش رو خواست نشون بده؟! چرا این اقای وزیر خارجه مثل همون کشور بیانیه سیاسی نداد؟
ناشناس۳۳۶۲۶۳۱۱۲:۵۲:۰۳ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
چرا کاری کنیم‌که مجبور به رتق وفتق آن باشیم !! اگر دیپلماسی قبل از میدان باشد نیازی به رتق و فتق نخواهد بود !!
پرهام۳۳۶۱۹۳۲۱۹:۲۰:۴۴ ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
برادر عزیز گاهی پیش میاد که حق با توست ولی نمی توانی در دادگاه ثابت کنی و محکوم میشوی... قوانین بین الملل هم همین است. پس لازم است قوانین رعایت شود. اما نظر شما در مورد هدف وسیله را توجیه می کند چیست؟
ناشناس۳۳۶۱۹۴۴۱۹:۳۴:۰۸ ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
این مدل سخن گفتن به لحاظ سیاست بین‌المللی بسیار ضعیف ارزیابی می‌شود. از صالحی بیشتر انتطار می‌رود
ناشناس۳۳۶۲۰۴۴۲۱:۵۵:۴۹ ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
اتفاقا این صحبت ها از ایشان انتظار می رود ....
ناشناس۳۳۶۲۶۴۱۱۳:۰۰:۰۴ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
ایشان الان وزیر خارجه نیستند و می توانند به عنوان یک فرد بدون‌ مسئولیت رسمی اظهار نظر کنند و این اظهار نظر مثل اظهار نظر مقامات رسمی هزینه ندارد و تنها جنبه یاد آوری به طرف مقابل را دارد که جایگاه خودشان را بدانند !!
ناشناس۳۳۶۱۹۴۸۱۹:۴۰:۴۸ ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
با کسی نباید داش مرامی باشید که خصوصا با کار اخیر پاکستان
کاوه۳۳۶۱۹۵۳۱۹:۴۴:۲۵ ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
جناب دکتر صالحی با درود بر شما فرد فرهیخته که عمری را در جهت بلند نگه داشتن پرچم ایران در دنیا نموده اید ..
ناشناس۳۳۶۲۵۰۰۱۱:۱۶:۱۴ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
بخصوص با بتون ریزی در تاسیسات هسته‌ای و دریافت پاداش سکه ....
ناشناس۳۳۶۱۹۹۷۲۰:۴۳:۴۳ ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
درود بردکتر صالحی عزیز. خداحفظت کنه
ناشناس۳۳۶۲۰۱۰۲۰:۵۸:۲۸ ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
در اینجا با بیشتر نظرات ایشان موافقم
ناشناس۳۳۶۲۰۱۳۲۱:۱۲:۵۲ ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
ماهی یک بار تقریبا خاک عراق مورد هدف ترکیه قرار می گیرد. فواد حسین لال و گنگ میشه. سال هاست بخشی از خاک عراق در تصرف اردوغان است، فواد حسن و رفقا کور و گنک و لال هستند...
ناشناس۳۳۶۲۵۰۷۱۱:۲۰:۵۰ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
قطعا کشورها در تعاملات منافع ملی و خسارات جنگ را درنظر می‌گیرند همین صبر استراتژیک عامل کاهش ریسک کشورها در جذب سرمایه خارجی است دیپلماسی یعنی سبک سنگین کردن و اتخاذ استراتژی با حداقل ضرر به منافع کشور ...بسیاری از کشورهای متخاصم و صادر کنندگان سلاح و عوامل نامحسوس آنها ،دنبال برافروختن جنگ برای فروش سلاح و درآمد زایی و اشتغالزایی هستند
ناشناس۳۳۶۲۰۱۹۲۱:۲۱:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
معلوم شد رییس جمهور عراق، خودش حامی تروریست علیه ایران است. بدبخت، اسراییلی که تو به کردستان راه دادی به تو هم رحم نمیکنه.
ناشناس۳۳۶۲۰۲۶۲۱:۳۶:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
انصافا پاکستان ارتش قدرتمندی داره !!!! اونها میتوانند بچه های بی گناه را بکشند
ناشناس۳۳۶۲۰۴۱۲۱:۵۴:۰۶ ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
پاکستان اصلا ثبات نداره معلوم نیست کی به کیه یه عده همیشه درگیر هستن
ناشناس۳۳۶۲۰۶۱۲۲:۰۵:۰۷ ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
اگر از عراق بابت غرامت جنگ شكايت مى كرديم و تا ريال اخر ش رو ازشون مى گرفتيم الان اينجور نبودند
ناشناس۳۳۶۲۴۶۷۱۰:۵۰:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
غرامت گرفته شده. اونهم جنگنده هایی است که در زمان حمله آمریکا از عراق به ایران داده شد. در این زمینه یه تحقیق بکن.
ناشناس۳۳۶۲۱۱۱۲۳:۰۱:۴۵ ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
روزی دوباره کردستان عراق برآشفته خواهد شد دشمن در تلاش است ایران در آینده چگونه با عراق رفتار خواهد کرد ؟ سلام خدا بر شهیدان سلام بر حاج قاسم عزیزمان
علی۳۳۶۲۱۵۶۲۳:۴۹:۱۲ ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
عراق که از زمان صدام در جنگ اول خلیج فارس تحت بند ۷ منشور سازمان ملل تا سال ۱۴۰۱ بود و پول نفت خود را فقط در ازای غذا خرج می کردن پس اگر این انزوا نیست چی هست برای آمریکا و اروپا هم یه ذره در۲میلیون عراقی از گرسنگی مردن مهم نبود ترکیه اردوغانی هم شمال عراق هر روز بمباران میکنه فواد حسین چرا مثل بلبل زبانش باز نمیشه
ناشناس۳۳۶۲۱۵۹۲۳:۵۷:۰۱ ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
تو رو خدا منطق این ادم رو ببین...میگه چون در طرف حق ایستادیم منزوی هستیم. لابد کره شمالی هم چون در طرف درست ایستاده منزوی هست.
ناشناس۳۳۶۲۱۹۳۰۰:۵۷:۰۶ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
خیلی دوست داشتید پاکستان نسبت به حمله شما سکوت کنه .
ناشناس۳۳۶۲۵۱۳۱۱:۲۴:۲۵ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
از کدام کشور پیام میدی خیلی عاشق انداختن ایران به جنگ هستی ...
ناشناس۳۳۶۲۲۴۰۰۴:۱۴:۱۷ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
بهتر هست روابطمان را بهتر کنیم مطمین باشید کسی دوست ندارد درگیر شود با دوستی هم عزت داریم هم قدرت ، یک‌نمونه ریزش نوچه امریکا پاکستان هست و نمونه دیگرش طالبان ساخت امریکا که کنار دست ماست و مداوم اذیت می کند ، به خودمان برسیم هیچ نمی شود ولی این سیاست فعلی شما در داخل طرفداری ندارد .
ناشناس۳۳۶۲۳۱۶۰۸:۱۵:۱۲ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
کلا اگر کسی بخواهدبه پایگاه تروریستی در کشور دیگه حمله کنه حتما باید به اون کشور از قبل خبر بده . اگر سپاه این کاررو در مورد پاکستان و یا هرکشور دیگه انجام نده مسلما بدعت بسیار بدی را گذاشته و باعث میشه که کشورهای دیگه هم شیر بشن و به ایران هرموقع خواستند موشک بزنن و بگن تروریست زدیم .
ناشناس۳۳۶۲۵۲۵۱۱:۲۹:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
بهتر است ایران کمیته مشترک مرزی در جهت ممانعت متقابل از استقرار نیروهای معارض طرفین( در هر کشور ) تشکیل دهد و در صورت دریافت مستندات اقدام مشترک توسط دو کشور در جهت برخورد با این گروها انجام شوند بعبارتی قانونمند کردن در گروی توافقات مشترک برای موارد بعدی
ناشناس۳۳۶۲۳۵۰۰۸:۵۵:۱۹ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
حاج قاسم اینها را از چنگال داعشیهای وحشی نجات داد، واقعا صحبتهای یک مقام رسمی عراق خجالت دارد. به اسرائیلیها پایگاه امن داده اند و اینها در حال تروریست پروری بر علیه ایران هستند و توقع سکوت از ایران دارند؟
علوی۳۳۶۲۴۱۱۱۰:۱۵:۵۵ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
آقای دکتر صالحی شما فرهیخته و دانش آموخته نخبه ای هستی. اما دیگر نه وزیر خواهی شد و نه سفیر .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. حالا زمان مذاکره است

  2. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

  3. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

  4. از کوه خواری تا سیل غافلگیرانه در مشهد

  5. واکنش رهبر معظم انقلاب به سانحه سقوط بالگرد رییس جمهور : همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند

  6. توضیحات وزیر کشور درباره حادثه فرود سخت بالگرد حامل رییس جمهور

  7. سخنی با خانم‌ها و آقایان نماینده و برگزیده

  8. اسب‌ زین‌شده وزارت کار برای تضعیف حقوق قانونی کارگران!

  9. حکم امیر تتلو صادر شد

  10. واکنش آمریکا به بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران

  11. ماجرای سوار نشدن رئیسی به خودروی بنز از زبان نماینده مجلس

  12. رئیس هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور رفت/ اعزام ۴۰ تیم واکنش‌سریع

  13. چالش امتحانات نهایی و استرس مضاعف میلیون‌ها دانش‌آموز

  14. دیروز مشهدی ها با تشکیل زنجیره انسانی پاکبان گرفتار در سیلاب را نجات دادند

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  3. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  4. حالا زمان مذاکره است

  5. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  6. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  7. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

  8. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  9. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  10. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  11. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

  12. فرش‌های سعدآباد کجاست؟

  13. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  14. ماجرای سفر عبدالحمید به ترکیه چیست؟

  15. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  16. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  17. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  18. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  19. مأمور خاطی بازداشت شد

  20. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

  21. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

  22. چراغ سبز دولت به ارز آزاد؟!

  23. پاسخ حماس به توهم صهیونیست ها

  24. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

  25. پلیس این ۵ گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  3. حالا زمان مذاکره است

  4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  5. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  7. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

  8. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  9. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  10. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  11. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  12. رئیس جمهور: باید گره های ذهنی در رابطه با تشکیل خانواده و افزایش جمعیت باز شود

  13. تعیین تکلیف اسرائیل در حج امسال

  14. دستور محسنی اژه‌ای درباره پرونده‌های فولاد مبارکه و چای دبش

  15. آیت‌الله علم‌الهدی: ولایت مقدم بر عدالت است

  16. رحیم‌پور ازغدی: قبلا به شوخی می‌گفتند کاخ سفید را حسینیه می‌کنیم الان اما در حال رخ دادن است

  17. مخالفت آیت‌الله سبحانی با تعطیلی شنبه

  18. آخرین تصمیم دولت برای حمایت از نهضت ملی مسکن

  19. برائت نامه محمدعلی رامین از پسرش یاسین و مهناز افشار

  20. حل يك ابرچالش نظام

  21. محکومیت‌وزیر‌سابق جهادبه ۳ سال حبس/ احضار ۲ وزیر ‌در چای‌دبش 

  22. تعطیلی شنبه‌ها در مجلس رأی آورد/ نمایندگان چه گفتند؟

  23. تعطیلی پنجشنبه در مجلس رأی نیاورد/ نمایندگان چه گفتند؟

  24. اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های اصفهان درباره توماج صالحی

  25. اظهارات جدید فرمانده نیروهای قدس درباره عملیات وعده صادق

آخرین عناوین