واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  4030131087 ۲۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد این کشور به حفظ امنیت رژیم صهیونیستی و همچنین کاهش تنش در منطقه پایبند است.

واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

به گزارش خبرآنلاین آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گفت: ما در گروه هفت از زمان جنگ غزه در هفتم اکتبر بر تلاش‌ها برای کاهش تنش در منطقه متمرکز بوده‌ایم. ما در هیچ عملیات هجومی علیه ایران شرکت نکردیم. ما به حمایت از اسرائیل برای دفاع از خودش و همچنین کاهش تنش در منطقه پایبند هستیم. تلاش می‌کنیم تا اسرائیل بتواند از خودش دفاع کند.

به نقل از الجزیره، بلینکن در اظهاراتی علیه ایران گفت: ما ایران و اسرائیل را به کاهش تنش دعوت می‌کنیم. اولویت ما کاهش تنش است و خواهان خویشتن‌داری هستیم. ما به مجازات ایران به دلیل فعالیت‌های این کشور که ثبات را برهم می‌زند، پایبند هستیم و حمله اخیر بی سابقه ایران علیه اسرائیل را محکوم می‌کنیم. گروه هفت تحریم‌هایی را علیه ایران اعمال خواهد کرد. ما به همکاری با شرکایمان برای کاهش تنش در منطقه ادامه می‌دهیم.

به نقل از ایسنا وزیر امور خارجه آمریکا هم‌چنین در واکنش به حادثه اصفهان از پاسخ به اینکه آیا تل‌آویو در مورد آن با واشنگتن هماهنگ کرده است، خودداری کرد، اما گفت که واشنگتن در هیچ عملیات تهاجمی درگیر نشده است.

وی گفت: من نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم، جز این که بگویم ایالات متحده در هیچ عملیات تهاجمی درگیر نشده است. آنچه ما روی آن متمرکز شده‌ایم، آنچه G7 روی آن متمرکز شده است ... این است که کار ما برای کاهش تنش‌ها است.

بلینکن هم‌چنین گفت: ما خواهان حمایت از تلاش‌های انسانی در غزه و توزیع بهتر کمک‌ها و تحقق آتش‌بس هستیم.

بلینکن مدعی شد: حماس تنها طرفی است که مانع آتش‌بس می‌شود. حماس خواهان نابودی اسرائیل است و ما می‌خواهیم عدم تکرار عملیات هفت اکتبر را تضمین کنیم.

وی تأکید کرد: ما از عملیات گسترده نظامی در رفح حمایت نمی‌کنیم. هرگونه عملیات نظامی در رفح با وجود غیرنظامیان تبعات خطرناکی خواهد داشت. چند هفته است که با اسرائیل مذاکراتی درباره رفح داریم. ما به تشکیل کشور فلسطین از طریق دیپلماسی پایبند هستیم و برای تشکیل چنین کشوری با ضمانت‌های امنیتی برای اسرائیل تلاش می‌کنیم. خواهان آینده‌ای در منطقه هستیم که اسرائیل در آن نقش داشته باشد و مسئله فلسطین حل شود. زمان مناسب برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین هنوز نیامده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۶۱۷۶۴۱۷:۱۹:۴۴ ۱۴۰۳/۱/۳۱
هدف بعدی شما هستید
ناشناس۳۴۶۱۸۱۹۲۰:۰۷:۳۸ ۱۴۰۳/۱/۳۱
بهترین زمان برای اشتی است . باید در راه تشکیل دولت فلسطین کوشش کرد
ناشناس۳۴۶۱۹۴۹۲۳:۵۳:۵۳ ۱۴۰۳/۱/۳۱
دست از گستاخی وقتی برداشتند
ناشناس۳۴۶۲۰۲۳۰۶:۴۶:۳۴ ۱۴۰۳/۲/۱
آشتی با شیطان در قاموس ما نیست ناخدایان‌راکیاست‌اندکیست ناخدای‌کشتی‌امکان‌یکیست _____ اونی که به شیطان میگفت کدخدا دیگه نیست اونی که با شیاطین قهقهه میزد و ریسه میرفت و به مردم توهین میکرد تشریف برده برجام خیلی وقته مُرده
ناشناس۳۴۶۲۰۶۰۰۸:۲۸:۰۵ ۱۴۰۳/۲/۱
بسیار ساده لوحی است اگر فکر کنیم امریکا خواهان صلح در منطقه است میزان سلاحی که امریکا به اسراییل می دهد گواهی بر این مطلب است
جانباز۳۴۶۱۹۶۴۰۰:۱۵:۱۱ ۱۴۰۳/۲/۱
بهترین وبارزترین حرکت آمریکا ترک منطقه و دامن نزدن به تنش می‌باشد اینجا چه کار دارید ؟ اومدید جنگ بپا کنید تا سلاح بفروشید زودتر منطقه را ترک کنید شاید نوبت شما دور نباشد
ناشناس۳۴۶۱۷۷۵۱۸:۱۶:۱۱ ۱۴۰۳/۱/۳۱
مردک، سر عقل هم نمیاد.
ناشناس۳۴۶۱۷۷۹۱۸:۲۴:۴۸ ۱۴۰۳/۱/۳۱
نکشی ما رو!!!!!!!!!!!!! البته از خنده
ناشناس۳۴۶۱۷۸۳۱۸:۴۰:۲۰ ۱۴۰۳/۱/۳۱
شما آمریکایی دیگر کاری نبوده انجام دهیدمردم غزه سفارت ایران حقتان بود موشک روی سرتان بریزم اینقدر وراژی نکنید
ناشناس۳۴۶۱۷۹۶۱۹:۱۶:۲۱ ۱۴۰۳/۱/۳۱
در هر حال باید مراقب باشند
کوروش فرهودیان۳۴۶۱۸۲۱۲۰:۱۵:۱۷ ۱۴۰۳/۱/۳۱
هیچ غلطی نمی تونی بکنی ادمکش
ناشناس۳۴۶۱۸۵۴۲۱:۲۰:۵۶ ۱۴۰۳/۱/۳۱
جناب بلینکن گذشت زمانی که میگفتید همه چیز روی میز اسرائیل سگ زنجیره ای که در غرب اسیابستید جناب بلینکن باید این سگ هار واربابش تنبیه واز منطقه خارج بشید دیگه جایی برای اسرائیل نیست کم کم از بین میره انشاءالله
حسن۳۴۶۱۹۲۵۲۳:۰۶:۰۶ ۱۴۰۳/۱/۳۱
فقط مانده چین که اگر از خودش عرضه نشان بده هیبت پوشالی آمریکا تمام شده
محمد۳۴۶۱۹۲۷۲۳:۰۷:۲۷ ۱۴۰۳/۱/۳۱
بزودی نوبت شماهم میرسه صبر کنید
ج۳۴۶۱۹۳۹۲۳:۴۲:۱۵ ۱۴۰۳/۱/۳۱
اقای بلینکن هیچکس جرات ندارد به ایران نگاه چپ بیندازد
ناشناس۳۴۶۱۹۴۴۲۳:۴۵:۵۱ ۱۴۰۳/۱/۳۱
واقعا سران امریکای حامی وحشیان و قصابان با چه رویی می گویند، ما به تشکیل کشور فلسطین از طریق دیپلماسی پایبند هستیم .خجالت بکشید شما همین امروز قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو کردید. خجالت بکشید. اینقدر به شعور مردم جهان توهین نکنید‌ . مردم جهان ابله نیستند که خزعبلات شما را باور کنند‌. دیگر نقاب انسان دوستانه شما کنار رفته و مردم جهان چهره واقعی خونخوار و وحشی شما را دیده اند. لعنت خدا بر شما دروغگویان وحشی و خونخوار.
صنعتگر۳۴۶۱۹۵۱۲۳:۵۵:۳۲ ۱۴۰۳/۱/۳۱
خدا را شکر که خود شیطان خودش را رسوا میکند این دو جمله کذایی که با هم جمع نمی‌شوند !! رژیم کودک کش صهیون خود عامل افزایش تنش است بلکه اصل تنش همین موجود وحشی است که ملک دیگری را غصب کرده و به ناموس بشریت تجاوز کرده است. انشالله کل دارایی و هیمنه آمریکا به باد فنا خواهد رفت وعده خدا حق است و لا یخلف المیعاد
ناشناس۳۴۶۱۹۷۳۰۰:۳۷:۱۰ ۱۴۰۳/۲/۱
ازهمین الان بگیم هرکس رای به تحریم ایران بده درواقع مردم وملت ایران را تحریم کرده. ماهم حق خودمی دانیم تنگه هرمزرابه روی آن کشورببندیم تا زمانی که رای خودراپس بگیرد. ازاین به بعدمامی خواهیم نسبت به تحریمها هم بازدارندگی داشته باشیم وآن حق مسلم ماست.
احمد۳۴۶۱۹۷۷۰۰:۴۴:۰۹ ۱۴۰۳/۲/۱
ای کاش مسلمانها باهم میشدن دیگه هیچ کس نمیتونست زور بگه. خاورمیانه شده منطقه تست سلاح...
محمد۳۴۶۱۹۸۳۰۱:۱۴:۱۶ ۱۴۰۳/۲/۱
باید به بلینکن گفت که شما امنیت و آرامش منطقه را بهم زدید شما شعله آتش جنگ در منطقه را برافروختید شما انسان های بی گناه به ویژه کودکان را در دنیا می کشید دست شما به خون میلیون ها انسان آغشته هست شما در قاتل مردم اکراین و غزه هستید شما قاتل حرفه ای هستید
ررمضان۳۴۶۱۹۹۵۰۲:۲۳:۵۴ ۱۴۰۳/۲/۱
سرجات بشین توهم درقتل تمام کودکان بی گناه غزه بابنیامین نامردشریکی دردادگاه الهی توهم محاکمه میشوی
ناشناس۳۴۶۲۰۶۱۰۸:۲۹:۰۵ ۱۴۰۳/۲/۱
یال و پشم امریکا هم مانند روباه پیر انگلیس در حال ریختن است
ناشناس۳۴۶۲۰۷۳۰۸:۵۳:۱۲ ۱۴۰۳/۲/۱
بهترین اتفاق برای مردم فلسطین ایجاد یک کشور مستقل در کنار اسرائیل است. امریکا علی رغم ادعایش مبنی بر تشکیل کشور فلسطین در شورای امنیت بار دیگر بعنوان تنها کشور حامی اسرائیل و مانع در ایجاد کشور فلسطین نشان داد که بر خلاف ادعایش در زمان تصمیم گیری در کنار تندروهای اسرائیل قرار می گیرد. بهتر این تمام گروه ها و کشورهای مسلمان با یک سیاست واحد یعنی تشکیل کشور فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل رای اکثریت کشورهای دنیا را که در حال حاضر با ویران شدن غزه و کشته شدن 34 هزار نفر اتفاق افتاده بتوان به اسرائیل و امریکا فشار آورد که تشکیل کشور فلسطین را بپذیرند این بهترین کار است.
ناشناس۳۴۶۲۲۱۴۱۲:۱۵:۴۲ ۱۴۰۳/۲/۱
استفاده از ادبیاتی مانند مجازات ایران در این مصاحبه وزیر امور خارجه آمریکا گواه بر این است که این جماعت به چیزی جز نابودی ملت‌ها برای تامین منافع خود راضی نیستند پس راهی جز مقاومت و بیرون راندن آنان وجود ندارد که این کمترین هزینه نسبت به سازش با آنهاست.
ناشناس۳۴۶۲۴۰۰۱۶:۳۵:۱۴ ۱۴۰۳/۲/۱
چه حرف ها ! عملاً می‌خوان کشوری به نام اسرائیل را تشکیل بدهند. باید گفت:« کشور فلسطین بوده و هست. به امید خدا پابرجا هم خواهد ماند.» به دوری و کوری چشم دشمن.
محمد۳۴۶۲۴۵۵۱۷:۵۷:۴۱ ۱۴۰۳/۲/۱
یعنی خوشم میاد هر کدوم از کسیولین امریکای خون اشام میاد حرف مفت میزنه تند تند میگه ما در هیچ حمله ای علیه ایران شرکت نداشتیم و حتی پشت پولدارترین و بانفوذترین و اصلی ترین متحدش که اسراییل باشه در صورت حمله به ایران خالی میکنه،چون بیچاره میدونه درصورت کمک باید اینبار تمام پایگاه های اطراف ایرانشو جمع کنه بزاره رو کولش ببره
داود۳۴۶۲۵۴۱۲۰:۴۱:۳۸ ۱۴۰۳/۲/۱
خوب دوباره گنده تر از دهنت حرف میزنی اون کسی که همه دنیا را به نا امنی کشیده شما وحشی ها و نوچه های اروپایی تون هست اگر شما گورتون را از خاور میانه گم کنید این منطقه امن تر از همه اروپا و آمریکا خواهد شد مرزهای بی شرفی را شما جابجا کرده آید کفتاری به اسم اسراییل را حمایت میکنید که ذات تروریستی دارد منتظر نابودی اسراییل و حامیانش هستیم.
ناشناس۳۴۶۲۶۵۶۰۰:۱۸:۲۸ ۱۴۰۳/۲/۲
وزیر خارجه آمریکا هم غلط زیادی کرده
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. من عجله ندارم!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  10. دور باطلی که تمامی ندارد!

  11. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  14. برای این عکس شما تیتر بزنید

  15. تضادی عجیب و پر ابهام!

  16. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  17. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  18. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  19. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  20. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

  21. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  22. سقوط در آغوش پهلوی!

  23. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  24. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

  25. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

آخرین عناوین