کافه سگ‌ها پلمب شد

  4030308066 ۲۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات فاتب: در پی انتشار فیلم تبلیغاتی از فعالیت غیرقانونی یکی از اماکن تجاری - تفریحی در منطقه اندرزگو تهران موسوم به کافه سگ‌ها، ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات فاتب به این مرکز مراجعه و برابر قانون و ضمن هماهنگی با مقام قضایی نسبت به پلمب این مرکز اقدام کردند.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۰۱۹۵۹۱۴:۲۳:۴۳ ۱۴۰۳/۳/۸
حالا چرا پلمپ شد؟
ناشناس۳۵۰۱۹۹۰۱۴:۵۱:۱۷ ۱۴۰۳/۳/۸
این زن باید زودتر دستگیر و مجازات بشه
ناشناس۳۵۰۱۹۹۴۱۴:۵۳:۴۱ ۱۴۰۳/۳/۸
اون مجموعه باید به نفع مردم محروم مصادره و به بیمارستان رایگان تبدیل بشه
ناشناس۳۵۰۲۰۸۸۱۶:۰۷:۱۴ ۱۴۰۳/۳/۸
آفرین این بهترین پیشنهاده
ناشناس۳۵۰۲۱۷۸۱۷:۴۹:۱۳ ۱۴۰۳/۳/۸
اونجا یک مکان شخصی و سیاست‌ گذاری برای مشتری مداری هم بر عهده مالک هست
قربان دیری۳۵۰۲۳۹۴۲۳:۳۶:۱۰ ۱۴۰۳/۳/۸
به چه گناهی
احمد۳۵۰۲۵۷۰۰۷:۵۱:۲۶ ۱۴۰۳/۳/۹
در مورد اماکن دولتی که نیاز به مصادره هم نداره و میتونه تبدیل به بیمارستان رایگان یا مراکز تفریحی به نفع مردم محروم بشه نظری نداری بزرگوار ؟ یا فقط در مورد اماکن شخصی نظر میدی ؟ اونجا مال خودت بود بازم همچین نظری داشتی ؟
ناشناس۳۵۰۲۰۰۶۱۴:۵۸:۵۹ ۱۴۰۳/۳/۸
ایناعامل‌انگل‌وانتشاربیماریهای‌ لاعلاج‌هستن ایناعامل‌بیماریهای‌روحی‌وروانی‌و اخلاقی‌درجامعه‌هستن
ناشناس۳۵۰۲۰۹۰۱۶:۰۸:۲۶ ۱۴۰۳/۳/۸
باید مجازات بشن
ناشناس۳۵۰۲۰۰۹۱۴:۵۹:۴۵ ۱۴۰۳/۳/۸
آیا کسی هست که مسئولیت ایجاد چنین اختلاف طبقاتی وحشتناک و غیر قابل باوری را بپذیرد ، مطمئناً اکثریت استفاده کنندگان از این مکان ها پول بی حساب و کتاب فراوان در اختیار دارند .
ناشناس۳۵۰۲۰۱۲۱۵:۰۰:۵۹ ۱۴۰۳/۳/۸
چقدر نجس هستن اینها
ناشناس۳۵۰۲۰۱۹۱۵:۰۳:۴۰ ۱۴۰۳/۳/۸
پولهای باد آورده و حرام اینجوری خرج میشه اونوقت همینا از مشکلات معیشتی جامعه هم حرف میزنن اینا خودشون فقر و فلاکتو خلق میکنن
ناشناس۳۵۰۲۴۸۲۰۱:۲۸:۴۶ ۱۴۰۳/۳/۹
شکم های انباشته از مال حرام چه کارها که نمی کنه!
ناشناس۳۵۰۲۰۲۶۱۵:۰۷:۲۶ ۱۴۰۳/۳/۸
متاسفانه خیلی وقته اینجا و جاهای مشابه هست
ناشناس۳۵۰۲۰۸۵۱۶:۰۳:۰۹ ۱۴۰۳/۳/۸
عزیز دل من، اینجا یک بیمارستان دامپزشکی بود که در آن فضایی هم برای تمدد اعصاب مراجعین (مشتمل بر حیوانات و سرپرستاشون) در نظر گرفته شده بود!
ناشناس۳۵۰۲۵۵۰۰۶:۴۱:۲۳ ۱۴۰۳/۳/۹
اینجا تفرجگاه آدمهای سرمایه‌دار و بی درده کسانی که دردشون بی دردیه همه‌ی قید و بندها رو پشت سر گذاشتن و هنوز اقناع و ارضاء نشدن پول میدن تا توله‌هاشون حال کنن و اینا لذت ببرن
علی۳۵۰۲۱۶۹۱۷:۳۸:۳۴ ۱۴۰۳/۳/۸
اینجا افراط و تفریط خوشو نشون میده با اینکه طرف نباید سگشو به پارک وو مکان های عمومی بیاره موافقم ولی وقتی یه جای خصوص بکه مخصوص همین کار هست ببره چه ایرادی دلره ؟ چون سگ دارن کلا باید ازشون تتفر داشت؟
ناشناس۳۵۰۲۲۶۲۱۹:۵۵:۳۱ ۱۴۰۳/۳/۸
اصل حرف شما کاملا درست. ولی سوالی که وجود داره اینه که آیا این افراد برای راه اندازی چنین مکانی مجوز گرفتن؟ من که فکر نمیکنم حتی مجوز دامپزشکی هم گرفته باشن. در همه کشورهای دنیا باید هم صاحبان حیوانات خانگی هم چنین مراکزی چند برابر مردم عادی مالیات بدهند
ناشناس۳۵۰۲۵۷۸۰۸:۰۷:۰۸ ۱۴۰۳/۳/۹
وقتی داری از فساد و انحراف و شیوع انواع بیماریهای جسمی و اخلاقی و روحی و روانی طرفداری میکنی به تبعات خطرناک اجتماعیش هم فکر کن
ناشناس۳۵۰۲۵۳۹۰۶:۱۳:۰۲ ۱۴۰۳/۳/۹
سگ و حیوانات خانگی مشکلات زیادی به بار میاره و باید خیلی سختگیری بشه. سگ و گربه انگل های مشترک بین انسان و حیوان رو منتقل میکنند که ۹۰ درصدشون هم واکسن ندارند و درمان قطعی ندارند و هر کاری بکنی باز هم احتمال انتقال بالا است. از کک و کنه بگیر تا کرم های روده و کرم کبد که به بیماری کیست هیداتیک کبد منجر میشود. اکثرشون هم تا مدت ها علایم ندارند و بعد از چند سال میفهمی بچه ات انگل داشته که کلی آسیب جبران نا پذیر ایجاد شده.
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

آخرین عناوین