صبح جمعه بنزینی با پزشکیان!

  4030405092 ۱۲ نظر، ۳۳۴ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۳۲۰۵۵۱۹:۳۷:۳۲ ۱۴۰۳/۴/۵
منبع؟!
ناشناس۳۵۳۲۴۷۳۲۳:۵۳:۳۱ ۱۴۰۳/۴/۵
ریاست جمهوری واقعا برازنده دکتر پزشکیان است
ناشناس۳۵۳۲۵۷۵۰۱:۵۷:۳۹ ۱۴۰۳/۴/۶
آیا شما حامی جلیلی ، زاکانی، قاضی زاده و قالیباف هستید ؟!
ناشناس۳۵۳۲۹۲۰۰۹:۴۲:۰۴ ۱۴۰۳/۴/۶
خیر
ناشناس۳۵۳۲۵۹۵۰۴:۰۷:۴۳ ۱۴۰۳/۴/۶
دیگه خیلی تابلو داری طرفداری میکنی و همه چیز رو بهم ربط میدی الف
محمود۳۵۳۲۶۱۵۰۶:۱۹:۰۱ ۱۴۰۳/۴/۶
آقا پزشکیان کاردانهای دولت‌های قبلی ما را به اینروز جهنمی انداختن پدر خانواده نظر نداشته باشه اون خانواده افلیج می‌شود نظرتون بفرمایید مگرچشم ندارید نمیبینید که حقوقهاریالی و مخارج دلاری است.
ناشناس۳۵۳۲۷۳۵۰۸:۰۶:۲۰ ۱۴۰۳/۴/۶
دکتر پزشکیان رای هم نیاورد دوست داشتنی است تخریب نمیشود
ناشناس۳۵۳۲۸۳۱۰۸:۵۰:۱۷ ۱۴۰۳/۴/۶
به جای چسباندن دکتر پزشکیان به دولت روحانی به نظر می رسد بهترین کار برای دکتر پزشکیان این باشد که از روی طرح آقای زاکانی تقلب کند! ایشان قرار است هم بنزین را به قیمت 1500 برگرداند و هم 22 گرم طلا بدهد و هم گوشت را به در خانه مردم ببرد. خوب دکتر پزشکیان اگر طلا و گوشت ندهد و مثل دولت شما جهادی هم نباشد به نظر می رسد دیگر لازم نیست دست به بنزین 3000 تومانی بزند و احتمالا مشکلی در این مورد نخواهد داشت.
ناشناس۳۵۳۲۸۳۵۰۸:۵۴:۲۳ ۱۴۰۳/۴/۶
درست شدن بورس در ۳ روز با قاضی زاده ی هاشمی و جلیلی !!!!!!!
ناشناس۳۵۳۲۹۰۵۰۹:۳۳:۲۶ ۱۴۰۳/۴/۶
قطعا با توجه به کابینه مشخص پزشکیان (کابینه روحانی) و عدم اعتقاد ژنرال دولت دوازدهم به ایجاد پالایشگاه (زنگنه) این موضوع به چالشی سخت تبدیل خواهد شد.
ناشناس۳۵۳۲۹۲۹۰۹:۴۵:۱۳ ۱۴۰۳/۴/۶
لطفا مردم، به پزشکیان رای ندید. بخدا من طرف هیچکدوم از این کاندیدا نیستم. اما مناظرات رو که دیدم و سوابق آقای پزشکیان بشدت ضعیفه. دور و بری هاش که اتفاقا کارنامه اونها هم سیاه تره، دارن برای منافع شخص خودشون یه سری حرف به خورد مردم میدن. نذارید تجربه دولت روحانی برامون تکرار بشه. این آقا تمام کابینه اش رو کابینه روحانی تشکیل داده. خودش اصلا بلد نیست دو کلمه حرف بزنه همین آقا تصور کنید در مجامع بین المللی چطور میخواد صحبت کنه. اگر دقت کرده باشید توی صحبت هاش کلا میگه هیچ برنامه ی اقتصادی نداره و بلد نیس و میخواد فقط خودش اون بالا بشینه نظاره گر و چهار تا بقول خودش کارشناس بیان مملکت داری کنن. ان شاالله پیروزی و سربلندی ایران عزیز و اقتدار بیش از پیش کشورمون.
علی۳۵۳۲۹۴۲۰۹:۵۱:۱۹ ۱۴۰۳/۴/۶
فقط اصلاح طلب

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

آخرین عناوین