ایرج طهماسب : کلا پکیج این نسل جدید غیرقابل پخش است!

  4030502044 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

گفت‌وگوی اکبر نبوی با ایرج طهماسب در برنامه قاف در رابطه با برنامه کلاه قرمزی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۶۳۳۹۲۱۲:۲۴:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۲
اکثریت ملت ایران غیر قابل پخش هستند! تلاش شده تا تمام شبکه هایشان فیلتر شود، در خیابان ها نیروی مسلح و نیروی ویژه کاروانی وجود دارد تا اکثریت قابل تردد باشند!! و نکته بسیار بسیار بد و متفاوت از 10 سال پیش این است که اکثریتِ این اکثریت دیگر اصلا برایشان مهم نیست که از نظر تئوری قابل پخش باشند!! زیرا اینقدر در اکثریت هستند که در حال پخش اند!
ناشناس۳۵۶۳۴۰۵۱۲:۴۰:۲۸ ۱۴۰۳/۵/۲
متاسفانه کسانی که نسل کودک جوان و نوجوان را میشناسد هیچ مسئولیتی در کشور ندارد و بالعکس
ناشناس۳۵۶۴۰۱۵۰۸:۴۰:۵۶ ۱۴۰۳/۵/۳
در دنیای رسانه، برنامه ساز تعیین نیاز می کند نه تامین نیاز.
اسمان۳۵۶۳۵۶۶۱۶:۲۳:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۲
اون بچه های که آقای ایرج میگویند :خانواده هایی هستند که به خاطر ماهواره بچه ها را دچار فقر فرهنگی و تهاجم فرهنگی کرده اند . و اگر بخواهیم این موضوع را در بچه های دیگری که در روستا یا شهرستان ها و شهرها زندگی می‌کنند ولی خوشبختانه دچار این فقر فرهنگی نشده اند،خودمان با ساختن برنامه هایی تربیت شان را دچار اختلال کنیم .این دلسوزی نیست.
فرهنگ اصیل۳۵۶۳۸۱۱۲۳:۰۰:۲۳ ۱۴۰۳/۵/۲
دقیقا. هنر این است که همین بچه های نسل جدید را با زبان خودشان با فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی آشنا و علاقه مند کنیم نه اینکه هر طنز زرد و بی محتوایی بسازیم که برخی خوششان بیاید و نسبت به حریم حیا و ادب بیگانه تر بشوند
صمصام۳۵۶۳۹۴۰۰۶:۱۶:۰۸ ۱۴۰۳/۵/۳
اقای طهماسب از یک گروه اقلیت حرف نمیزنند بلکه از اکثریت نسل جدید حرف میزنند ... بله ...در میان بچه های کنونی اقلیتی هستند که راضی اند به برنامه های تلویزیون رسمی کشور اما اکثریت بچه ها خواستار ایده های جدید هستند
ناشناس۳۵۶۳۶۰۶۱۷:۳۰:۳۹ ۱۴۰۳/۵/۲
نتیجه اینستاگرام و ماهواره
ناشناس۳۵۶۳۶۸۴۱۹:۵۲:۰۹ ۱۴۰۳/۵/۲
یعنی چی؟ بالاخره باید اثر گذار وجهت دار بود یا صرفا منفعل ومخاطب جذب کن
ناشناس۳۵۶۴۰۴۶۰۹:۳۳:۱۴ ۱۴۰۳/۵/۳
برنامه اگر قرار باشد فقط بیانگر وضع موجود باشد چه نیازی به اینهمه خرج کردن پول؟ برنامه باید طبق اخلاقیات، تعیین نیاز بکند، نه تامین نیاز، لذا باید به عقب برگشت به دوران ادب، اخلاق، احترام به بزرگتر و ... و دین.
yektanetتریبون

آخرین عناوین