انهدام شرکت هرمی با ۱۰۰ مالباخته

  4030709108

در عملیات مشترک پلیس تهران بزرگ و قم هفت لیدر اصلی یک شرکت هرمی که به بهانه کار افراد را فریب داده و در مخفیگاه‌های خود زندانی می‌کردند دستگیر شدند. این شرکت بیش از ۱۰۰ نفر را فریب داده و از آنها مبالغی بین ۳۰ تا ۲۰۰ میلیون‌ تومان کلاهبرداری کرده‌اند.

انهدام شرکت هرمی با ۱۰۰ مالباختهانهدام شرکت هرمی با ۱۰۰ مالباختهانهدام شرکت هرمی با ۱۰۰ مالباختهانهدام شرکت هرمی با ۱۰۰ مالباختهانهدام شرکت هرمی با ۱۰۰ مالباختهانهدام شرکت هرمی با ۱۰۰ مالباختهانهدام شرکت هرمی با ۱۰۰ مالباختهانهدام شرکت هرمی با ۱۰۰ مالباختهانهدام شرکت هرمی با ۱۰۰ مالباختهانهدام شرکت هرمی با ۱۰۰ مالباختهانهدام شرکت هرمی با ۱۰۰ مالباختهانهدام شرکت هرمی با ۱۰۰ مالباختهانهدام شرکت هرمی با ۱۰۰ مالباختهانهدام شرکت هرمی با ۱۰۰ مالباختهانهدام شرکت هرمی با ۱۰۰ مالباختهانهدام شرکت هرمی با ۱۰۰ مالباختهانهدام شرکت هرمی با ۱۰۰ مالباختهانهدام شرکت هرمی با ۱۰۰ مالباختهانهدام شرکت هرمی با ۱۰۰ مالباختهانهدام شرکت هرمی با ۱۰۰ مالباخته

تماشا کنید

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

آخرین عناوین