حضور خوشبخت در نمایشگاه آگروفود ۱۴۰۳

گزارش بازرگانی، 303430،   4030321021

برند خوشبخت در اگروفود 1403

امسال نیز مانند سال‌های گذشته نمایشگاه آگرفود ایران که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای مرتبط با صنایع غذایی و کشاورزی معرفی می‌شود در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی در حال برگزاری است. این نمایشگاه در سطح جهانی توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند چرا که شرکت‌کنندگان در این رویداد می‌توانند بینش ارزشمندی در مورد صنعت غذایی و کشاورزی جهانی به‌دست آورده، محصولات و فناوری‌های جدید را کشف و با شبکه متنوعی از متخصصان ارتباط برقرار کنند.

به طور کلی، نمایشگاه‌ آگروفود به عنوان یک نقطه ملاقات حیاتی برای کل بخش غذا و کشاورزی عمل می‌کند. نوآوری را هدایت، رشد کسب و کار را تسهیل، اشتراک‌گذاری دانش را ترویج و در نهایت به داشتن یک سیستم غذایی پایدارتر و کارآمدتر کمک می‌کند که به نفع همه‌ی سهامداران است.

از جمله اهداف نمایشگاه آگروفود که سالانه در بسیاری از کشورها از جمله ایران برگزار می‌شود عبارتند از:

  • ارتقاء کیفیت، کمیت و تنوع تولیدات
  • افزایش صادرات و توسعه بازارهای جدید
  • ایجاد و تسهیل فرصت‌های همکاری، انتقال دانش و تکنولوژی بین شرکت‌ها
  • حمایت از تولیدکنندگان و فعالان این حوزه
  • ایجاد اشتغال در زمینه‌های مرتبط
  • توسعه روابط بازرگانی با کشورهای همسایه و منطقه‌ای

سی و یکمین دوره نمایشگاه آگروفود که از تاریخ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ شروع به کار کرده تا ۲۲ خرداد ادامه خواهد داشت و بازیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۸ الی ۱۵ از این رویداد و نمایشگاه بزرگ دیدن کنند. امسال نیز مانند سال‌های گذشته، شرکت‌ها و برندهای مختلفی از سراسر دنیا حضور دارند که با هدف بهبود صنعت کشاورزی و صنایع غذایی، محصولات و خدمات متنوعی را به نمایش گذاشته‌اند.

خوشبخت نیز یکی از برندهای برتر در زمینه صنایع غذایی کنسرویجات است. این برند با بیش از ۵ سال تجربه، محصولات با کیفیت و خوش طعمی را با استفاده از فناوری‌های نوین تولید و به بازار عرضه می‌کند. در نمایشگاه آگروفود، سالن ۷ غرفه برند خوشبخت فضایی منحصربه‌فرد را برای علاقمندان به کنسرویجات فراهم کرده است.

به گفته مدیر روابط عمومی خوشبخت، حضور در این نمایشگاه علاوه بر دسترسی به مشتریان فعلی و ملاقات با مشتریان جدید، اهداف دیگری را نیز دنبال می‌کند. ایجاد بستری مناسب برای تعامل بیشتر مصرف‌کنندگان با شرکت خوشبخت و شناخت آخرین محصولات تولید شده برند خوشبخت از دیگر اهدافی بود که وی به آن اشاره کرد.

در ادامه مدیر روابط عمومی خوشبخت افزود یکی از اهداف برند خوشبخت افزایش سبد کالایی خود و رفع نیازهای خانوارهای ایرانی است و به همین دلیل در تلاش است تا با بودن در کنار خانواده‌های ایرانی علاوه بر شناسایی و رفع نیازهایشان، گامی موثر برای رفاه هر چه بیشتر آن‌ها بردارد. در این راستا برند خوشبخت امسال نیز همچون سال‌های گذشته علاوه بر به نمایش گذاشتن محصولات خود و تبادل اطلاعات با شرکت‌های داخلی و خارجی، از محصول جدیدش که انواع مختلف روغن است در نمایشگاه ایران آگروفود رونمایی کرد.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. اقدامات متقابل ایران در مقابل قطعنامه احتمالی آژانس انرژی اتمی/ کیهان‌ستیزی زید‌آبادی به جاهای باریک کشید!/ توصیه جالب مطهری به نتانیاهو

  2. باز هم در باغ سبز !

  3. جمعیت اتباع افغانستانی مقیم ایران بیش از ۶ میلیون نفر است

  4. قانون عفاف و حجاب کجاست؟/ وقتی گرانی خودرو را هم به علم‌الهدی ربط می‌دهند!/ جای درست لاریجانی؟

  5. چرا مردم با کادردرمان درگیر می شوند؟!/ سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت توضیح می دهد

  6. اتحادیه اروپا از جان ایران چه می خواهد؟!

  7. بازگشت لاریجانی‌ها/ توضیحاتی درباره کلینیک ترک بی‌حجابی/ نسخه شفابخش یا مرگبار برای اقتصاد ایران؟

  8. آن تجربه تلخ را تکرار نکنید

  9. وقت مقابله‌ به‌ مثل با اروپا نرسیده؟

  10. اعتماد به ترامپ خطاست/ عراقچی علیه ساده‌سازی اصلاح‌طلبان/ شمشیر وفاق زیر گلوی مجلس

  11. با "مرد دیوانه" چگونه باید رفتار کرد؟!

  12. درد بیمار و ناز طبیبان !

  13. بدهکاران، طلبکار شدند!

  14. فرزندان ظریف کجا هستند؟

  15. انتقاد تند محمد مهاجری به پایداری‌‌چی‌ها و جلیلی

  16. یارانه‌ها واریز شد

  17. تنها فرمولی که دولت های ما بلدند!

  18. ادعاهای غير واقعی درباره اقتصاد ایران

  19. دیگر چه اتفاقی باید بیفتد؟!

  20. راه‌اندازی کلینیک‌ ترک رانت‌خواری ضروری‌تر نیست؟!

  21. واکنش شریعتمداری به ملاقات مخفی سفیر ایران با مشاور ترامپ

  22. آدرس غلط روی تابلوی پاستور/ ظریف نباشد چه کسی جواب ترامپ را بدهد؟!/ پیامک‌هایی با مضمون خیانت که به نمایندگان مجلس ارسال می‌شود!

  23. شبیخون دلاری به صنعت خودرو !

  24. واکنش تند روزنامه جمهوری اسلامی به کلینیک بی حجابی

  25. نظرات برگزیده مخاطبان «الف»: اول قدرت بازدارنده همتراز، سپس مذاکره با آمریکا/ اقدام اروپا، نشان‌دهنده فعال‌شدن مکانیسم ماشه است

آخرین عناوین