پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها

  4030407014

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار و رعد و برق، وزش‌باد شدید در برخی استان‌های کشور خبر داد.

پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور گفت: امروز - هفتم تیرماه، در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، شرق کردستان، همدان، شمال خراسان رضوی، دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد. بارش در استان‌های ساحلی دریای خزر شدت دارد.

وی اضافه کرد: جمعه (۸ تیر) در شمال و شرق آذربایجان شرقی، اردبیل، استان‌های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز، رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی ادامه داد: از شنبه تا دوشنبه در برخی نقاط شمال غرب، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر، رگبار پراکنده و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: همچنین طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر در برخی نقاط جنوبی استان سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد. لازم به ذکر است که طی سه روز آینده برای شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک و در مناطق مستعد توفان گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین به دلیل افزایش سرعت وزش باد بر روی کشور عراق، احتمال گردوخاک و انتقال آن به نوار غربی کشور دور از انتظار نیست.

ضیاییان ادامه داد: امروز و فردا دریای خزر و از پنجشنبه تا شنبه دریای عمان و خلیج فارس مواج است.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران فردا - هشتم تیرماه، کمی ابری و وزش باد در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد شدید با احتمال گردوخاک با حداقل و حداکثر دمای ۲۳ و ۳۶ درجه سانتیگراد و پس فردا (۹ تیر ) قسمتی ابری و وزش باد در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد شدید با احتمال گردوخاک با کمترین و بیشترین دمای ۲۳ و ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس فردا اردبیل و شهرکرد با کمینه ۹ و ۱۰ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۶ و ۴۷ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. پزشکیان، تکرار روحانی است!

  2. انصراف زاکانی و قاضی‌زاده لازم اما ناکافی

  3. چرا همه از دولت «روحانی» فرار می‌کنند؟!

  4. انتخابات به دور دوم کشیده شد/ اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری

  5. دروغ‌های بزرگ!

  6. جلیلی یا قالیباف ؛ ماندن کدامیک به نفع اصولگرایان است؟

  7. زاکانی انصراف داد

  8. بیانیه مهم قالیباف: همه باید برای انتخاب آقای جلیلی تلاش کنیم

  9. ظریف رقبا را خشک‌مغز و چماق‎‌به‌دست خواند

  10. قاضی‌زاده هاشمی انصراف داد

  11. طعنه ای که به خود اصلاح‌طلبان بازمی‌گردد!

  12. رئیس جمهور مطلوب ایران کیست؟

  13. ادبیات عجیب «بیژن زنگنه» خطاب به جلیلی و زاکانی + فیلم

  14. چمران: قالیباف توانمند و کارآمد است

  15. با نظرات کارشناسان اطراف «پزشکیان» آشنا شوید

  16. تازه‌ترین نظرسنجی انتخاباتی ایسپا منتشر شد

  17. ضرب و شتم وحشیانه مامور انتظامات به دلیل تذکر عدم سگ گردانی در فضای پارک

  18. لایحه حجاب را برای اصلاح و تکمیل پس می‌گیریم

  19. خسارت سالانه ۵۰ میلیارد دلاری یک چالش مهم به ایران

  20. انتخابات ایران؛ جلوه ای از یک درختِ تنومند

  21. انتقاد تند قالیباف از اظهارات ظریف/ "خجالت بکشید"

  22. قالیباف یا جلیلی؟

  23. یکی از دلایل توصیه من به مشارکت، کوتاه کردن زبان بدگویان است/ کسی که تصور کند بدون لطف آمریکا نمی‌شود قدم از قدم برداشت، مدیر خوبی نیست

  24. رئیسی موفق‌ترین رئیس جمهور؛ روحانی آخر شد

  25. گزارش الف از فرایند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آخرین عناوین