راهنمای انتخاب کادو تولد برای همه سنین

گزارش بازرگانی، 331361،   4030605005

راهنمای انتخاب کادو تولد برای همه سنین

راهنمای انتخاب کادو تولد

کادو تولد و گرفتنِ اون از بقیه و حتی تهیه کردنش هیجانی داره که کلا توی یه لیگ دیگه ست. بی تعارف هم نگاه کنیم همه عاشق کادو گرفتن توی روز تولدمونیم. داستان تولد و انتخاب کادو هم چیزی نیست که به امروز و دیروز برگرده. زمان قدیم رومی ‌ها با جشن می‌گرفتن و یونانی‌ها برای دور کردن ارواح بد، بهم کادو می‌دادن.

امروز اما نکته مهم برای چی بخرم کادو تولد و انتخاب یه کادو اینه که چیزی بخریم که ازش استفاده بشه و نره توی کمد گرد و خاک بخوره. یادتون باشه که برنامه ریزی به موقع شما رو به یکی از بهترین هدیه دهنده ها تبدیل می کنه.

راهنمای انتخاب کادو تولد

کادو تولد مرد :

کادو تولد مرد سخت ترین انتخاب از بین هدایاست ؟ نه اینطور نیست! این کادو راحت تر از چیزیه که فکر کنین و با یکم اطلاعات می تونین به جواب سوال کادو چی بخرم برسین. ما درک می کنیم که پیدا کردن یه گزینه ای که هم تکراری نباشه و هم خاص و شیک باشه واسه کادو تولد برای مرد خیلی وقت ها شما رو به بن بست می رسونه. به هر گزینه ای فکر می کنین یا تولد سال قبل خریدینش یا مناسبت دیگه ای تقدیمش کردین. به همین خاطر اومدیم یک بار برای همیشه پرونده پر حاشیه تهیه کادو تولد مرد رو ببندیم و شما رو با نحوه صحیح انتخاب کادو آشنا کنیم و بهتون بگیم این قدر بین ایده ها و گزینه های کادو تکراری نگردین که باز هم به بن بست می خورین، بهتره که راه و روش تهیه کادو تولد برای مرد یاد بگیرین چون این کار خیلی منطقی تره و تا عمر دارین به کارتون میاد و جواب میده.

کادو تولد مرد

کادو تولد مرد با شناختن استایلش براتون ساده تر می شه. دونستن سبک لباس ها ، لوازم جانبی ای و رنگی که می پسنده اولین نکاتین که شما رو توی انتخاب کادو تولد برای مرد به جاهای خوبی می برن. با یه نگاه سریع به کمد لباس هاش یا تیپ هایی که می زنه هزارتا گزینه کادو پیدا می کنین. توجه به علاقه مندی مثل ورزش و یا گجت های جدید و… باز هم درِ جدیدی از ایده های متنوع و خاص رو به روتون باز می کنه. البته که ۱۰۰٪ با مدیریت کردن بودجه ای که می خواین برای کادو تولد مرد هزینه کنین. تهیه یا درست کردن هدیه ای که به یه خاطره مشترک یا یه شوخی ای که بین خودتون بوده بر می گرده ، به ارزش کادو شما اضافه می کنه و باعث میشه که همیشه با دیدنش به یادتون بیفته. همه ی اینا در کنار هم کمکتون می کنه دقیقا همون هدیه ای تهیه کنین که غافلگیرش می کنه. در آخر هم فراموش نکنین که کادو تولد مرد حتما باید کاربردی باشه.

 

کادو تولد دخترانه :

کادو تولد دخترانه لوکس یا ساده ، بزرگ و قیمتی یا ساده و ارزان در هر صورت قلبش رو لمس می کنه. خیلی ها معتقدن که کادو دادن به دخترها اون ها رو بیشتر از پسرها خوشحال می کنه. نظر شما چیه ؟ بهش فکر کردین ؟ درسته که کادو ها می تونن برای خیلی ها باعث شادی بشن اما موقع انتخاب ایده کادو تولد دخترانه باید به نکاتی مثل نسبت، سن و تیپ شخصیتی هم توجه بشه چون خوبه بدونین این دوره ای که ما داریم زندگی می کنیم خیلی از دخترهامون چهارچوب های سنتی رو نمی پسندن و کادو تولد دخترانه جنسیتی یه جورایی از نظرشون توهین آمیز محسوب میشه. خوشبختانه چالش دوست شناسی کادویی دقیقا اینجا به دادتون می رسه و متناسب با تیپ شخصیتی فرد مورد نظر کادو معرفی میکنه و شما رو از این مشکلات دور می کنه. در هر صورت بهتره که برای رسیدن به ایده کادو تولد دخترانه نکات زیر رو بدونین و رعایت کنین:

کادو تولد دخترانه

کادو تولد دخترانه رو با این مراحل خیلی راحت پیدا می کنین. اول، به خواسته‌ ها و علایقش به دقت توجه کنین. بیشتر درباره چه جور مسائلی حرف می زنه و کنجکاوی می کنه. دوم، به حرفاش توی گفت و گوهای روزمره خوب گوش بدین؛ مثلاً اگه از موردی شکایت می ‌کنه همون جا اون نکته رو جایی بنویسین چون که این جوری برای برطرف کردنش ایده کادو تولد دخترانه توی دستاتونه. سوم، هدیه رو شخصی ‌سازی کنین تا خاص ‌تر بشه. این جوری ارتباط و احساس صمیمیت بینتون هم خیلی بیشتر میشه. چهارمین نکته برای کادو تولد دخترانه که درسته مورد آخره اما خیلی مهمه که خلاق باشین و فقط به جواهرات فکر نکنین چون هزاران مورد خاص و لوکس دیگه هست که اون رو می تونه سورپرایز کنه. اگه با وجود این قدم ها و نکته ها باز هم به نتیجه نرسیدین نگران نباشین. مطمئن باشین فرشته های نجات شما توی این شرایط و برای پیدا کردن و انتخاب کادو تولد دخترانه دوستاشون هستن. ازشون حتما کمک بخواین.

 

کادو تولد برای پسر :

کادو تولد برای پسر هم از اون دسته هدایاییه که معمولا اکثر بزرگسالا برای پیدا کردنش کلافه میشن و نهایتا یا به جایی نمی رسن یا با کادو نامناسب ناخواسته می زنن تو ذوق بچه در صورتی که برای پدر و مادر هیچی لذت بخش تر از خوشحالی بچه هاشون نیست. اما بدونین که اینجا نوبت انتخاب ایده کادو می رسه گزینه ها زیادن و متنوع. از اسباب‌ بازی ‌های اکشن گرفته تا بازی‌ های آموزشی و کلی چیز دیگه، بله درسته ! انتخاب کادو تولد برای پسر اون جوری که باعث بشه چشماش برق بزنن و غافلگیر بشه یه کمی سخت تر از بقیه ی موارده! برای همین اینجا نحوه درست پیدا کردن و انتخاب کادو تولد برای پسر رو در اختیارتون میذاریم تا پسر گلمون قدرت تخیلش تقویت بشه، برای یادگیری چیزای جدید تشویق بشه و خاطرات موندگار توی ذهنش ایجاد بشه ، این نکته رو توی ذهنتون داشته باشین که هدیه ای که با فکر و اصولی انتخاب شده می ‌تونه تأثیری نامحسوس اما ابدی روی زندگی و آینده ی بچه ها بذاره.

کادو تولد برای پسر و انتخاب گزینه خاص وقتی ساده میشه که چند تا مورد رو بدونین. اولا سن خیلی مهمه. بچه ‌های کوچیک ‌تر اسباب ‌بازی ‌های تعاملی دوست دارن، ولی پسرای بزرگ‌ تر به بازی‌ های آموزشی و کتاب‌ ها علاقه نشون میدن. به کارهایی که پسرتون توی وقت ‌های آزادش انجام میده دقت کنین. می تونه ایده کادو تولد برای پسر بهتون بده. کادوهایی که جنبه آموزشی دارن هم خیلی خوبن به شرطی که باز هم مراقب رنج سنی باشین. بهتره یه اسباب ‌بازی باکیفیت و بادوام کادو تولد برای پسر بگیرین تا چندتا چیز ارزون و بی‌کیفیت. اگه کادوتون رو شخصی ‌سازی کنین حس خاصی رو منتقل می کنین. مثلاً می‌تونین اسمش روی اسباب‌بازی حک کنین یا اصلا آلبوم عکس درست کنین. در کل ایده کادو تولد برای پسر از توی این کادوهای شخصی سازی خیلی پیدا می کنین.

نکته ای که به ارزش کادو شما اضافه می کنه اینه که هدیه رو با دقت بسته ‌بندی کنین و یه یادداشت محبت ‌آمیز هم کنارش بذارین. کادو تولد برای پسر رو با لبخند بهش بدین و محبتتون رو نسبت بهش ابراز کنین!

 

کادو تولد برای خانواده

کادو تولد برای خانواده می‌ تونه هم خوشحال ‌کننده و لذت بخش باشه و هم چالش‌ برانگیز. می خواد کادو تولد باشه یا برای هر مناسبت ‌خاص دیگه. پیدا کردن چیزی که واقعا به درد بخوره و از طرفی کلیشه ای نباشه گاهی سخت میشه. اما از این لحاظ که وقت بیشتری رو با خانواده گذروندین و این احتمال هم وجود داره که علایق و سلایق مشترک زیادی داشته باشین، انگار که انتخاب کادو برای خانواده راحت تره. اولین مرحله چیه؟ نگاه کردن! به همین راحتی. شما یه هفته بشین از صبح تا شب به خانواده نگاه کن اون وقته که کادو تولد برای خانواده با توجه به سرگرمی هایی که بیشتر بهشون گرایش دارن رو می تونین پیدا کنین. پله بعدی، علاوه بر مشاهده گر بودن توی گفت و گوهای عادی خانوادگی شرکت کنی. اینجوری نیازهای شخصی شون رو توی اون زمان درمیارین و انتخاب گزینه کادو برای خانواده رو می کشین بیرون. این روزها که همه سرشون توی گوشیه و یه پروفایل شخصی توی شبکه های مجازی دارن، شک نکنین که از فعالیت هاشون سرنخ های خوبی برای کادو تولد برای خانواده پیدا می کنین.

کادو تولد برای خانواده

کادو تولد برای همسر :

کادو تولد برای همسر حساسیتش نسبت به باقی کادوهایی که برای افراد مختلف تهیه می کنیم با اختلاف بالایی بیشتره. همسر که می گیم می تونه شوهر هم باشه ها! دقت توی انتخاب همین کادوها برای مناسبت های مختلفه که ارتباط بین زوج ها رو قوی تر و عاشقانه تر می کنه دیگه. مناسبت تولد هم که جایگاه خاص و ویژه خودش رو داره. حالا این وسط اگه زبان عشق همسرتون هم توی دسته ی هدیه دادن باشه که دیگه کادو تولد برای همسر حساسیتش چندین برابر میشه. البته اینا رو نگفتیم که بترسین! هرکاری یه راهی داره و چی قشنگ تر از پیدا کردن راه حل برای انتخاب کادو اون هم برای عشق زندگیتون. هیچ کس بهتر شما از برنامه کاری و زندگی همسرتون خبر نداره پس برنامه ریزی یه سفر رویایی که می دونین خوشحالش می کنه یکی از موندگارترین کادوها به حساب میاد. به رفتارهای روزمره ی همسرتون با دقت توجه کنین. اگه می بینین از یه وسیله ای خیلی استفاده می کنه شاید بهتر باشه به عنوان کادو تولد برای همسر مدل جدیدتر و بهترش رو تهیه کنین. دقت کنین اگه می خواین همسرتون رو غافلگیر کنین مطمئن بشین که از این کار لذت می بره.

 

کادو برای تولد مادر :

کادو برای تولد مادر از این جهت مهم میشه که تو دنیایی که پر از رابطه‌ های مختلفه، هیچ ‌کدوم مثل رابطه آدم با مادرش نمی ‌تونه باشه. از گرمای آغوشش بگیر تا پندهای مفیدی که همیشه بهمون میده، عشق مادر یه چیز خاصه. این عشق واقعا لیاقت قدردانی داره و چه راهی بهتر از هدیه دادن برای نشون دادن این قدردانی؟ بهتره خرید کادو برای مادر از قبل برنامه‌ریزی بشه تا دقیقه نودی نشه. اینطوری می‌تونین گزینه ‌های بیشتری بررسی کنین و کادو برای تولد مادر خاصی پیدا کنین. از خواهر و برادر یا بقیه اعضای خانواده کمک بگیرین؛ ممکنه ایده ‌های خوبی داشته باشن یا پیشنهاد بدن همگی باهم یه کادو خوب بخرید. حتماً سلیقه مادرتون در نظر بگیرین، نه سلیقه خودتون. ضمن این که بسته ‌بندی و نحوه تقدیم هدیه هم خیلی مهمه. موضوع بعدی که بازم مهمه اینه که وقتی دارین به کادو برای تولد مادر فکر می کنین به نقش اون به عنوان مادر فکر نکنین و به نیازها و علاقه مندی هاش به عنوان یه شخص توجه کنین! نه به این که چی براش بخرین که توی نقش مادری موفق تر باشه!

 

کادو برای تولد پدر :

کادو برای تولد پدر فرصت خوبی برای ابراز محبت و قدردانی از زحماتش و تقویت رابطه ی بینتون هستش. یه هدیه خاص می‌ تونه خاطرات خوشی بسازه و احساس ارزشمندی رو برای پدرتون ایجاد کنه و روز تولدش رو به یادموندنی ‌تر کنه. تمام سال این پدرتون بود که به خواسته های شما رسیدگی کرد اما الان روز تولدش رسیده و نوبت شماست که با یه انتخاب درست کادو برای تولد پدر اون همه لطف و توجه رو جبران کنین. یکی از مواردی که اکثرا بهش اشاره میشه اینه که پدرها به سلامتیشون توجه نمی کنن و خودشون رو حتی اولویت آخر خانواده هم نمیذارن که به مرور زمان می تونه خطرناک و عواقب جبران ناپذیری داشته باشه. با توجه به این نکته کادوهای تقویت سلامتی مثل ماساژورها می تونن گزینه های خوبی برای کادو برای تولد پدر باشن. یا حتی گجت هایی که اون ها رو به ورزش کردن تشویق کنن. اگه پدرتون به کتاب خوندن علاقه دارن هدیه دادن کتاب با یادداشتی محبت آمیز کادو موندگاری میشه. در کل اینکه سالی یه بار این شما باشین که به نیازها و خواسته های پدرتون توجه کنین واقعا کار سختی نیست.

 

در هر حالت مهم ترین نکته تهیه کادو برای هر نسبت و مناسبت توجه به تیپ شخصیتی افراده و با دونستن اونه که می تونین بهترین کادو رو پیدا کنین.

در آخر یادتون نره به کادویاب سر بزنید.

شاد باشید.

yektanetتریبون

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. حالا چه می گویید؟!

    2. تمجید فرمانده ارتش از مهارت شلیک خلبانان نهاجا

    3. قدردان پلیس هستیم اما...

    4. چماق بنزین !

    5. چالش دستمزد بالاخره حل می شود؟!

    6. رئیس سازمان بورس استعفا داد

    7.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

    8. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

    9. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

    10. درس «ایران» برای دبیرستانی های اسراییل

    11. آقای همتی، باور کنید دیگر نمی توانیم!

    12. مصاحبه پزشکیان به زبان کردی

    13. ماجراهای یک مصوبه پر از اشکال

    14. افشاگری مهم فائزه هاشمی علیه زندانیان سیاسی

    15. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

    16. همتی: مسئول کاهش تورم من نیستم بانک مرکزی است

    17. واکنش اژه‌ای به وام میلیاردی رئیس سازمان بورس/ تمجید رسانه اصولگرا از بهزاد نبوی

    18. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

    19. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

    20. زیباترین آبشار ایران: آبشار بیشه خرم آباد

    21. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

    22. غول مسکن همه چیز را بلعیده است!

    23. حمایت روسیه از تمامیت ارضی ایران و پایبندی به توافقات پیشین با تهران درباره زنگزور

    24. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

    25. فکرش را هم نمی کردند!

    آخرین عناوین