سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  4030218015 ۴۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده کل انتظامی گفت: ما اعتقاد به حل مسائل اقتصادی داریم اما چه تعداد از این آدم‌های بدحجاب به خاطر مسائل اقتصادی کشف حجاب می‌کنند آرایش و موهای آنها به چه قیمت آرایش شده است؟ پس درد اقتصاد نیست.

سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

به گزارش تسنیم از اهواز، سردار ‌احمدرضا رادان‌ در دیدار با نماینده مقام معظم رهبری در استان خوزستان، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سران اقوام، عشایر، نخبگان و خانواده‌های معظم شهدای استان خوزستان با بیان اینکه خوشحالم که توفیق رفیق شد تا در جمع نورانی شما عزیزان خواهران و برادران، علما، اقوام و عشایر خوزستان باشم،  اظهار داشت: به قدری هجمه دشمن با برنامه، زیرکانه، با آهنگ و ملودی خاص مردم فریب است که بعضی وقت‌ها در درون آتش هستید اما سوزش را احساس نمی‌کنیم اگرچه در حال سوختن هستیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه همواره اقوام و عشایر خوزستان در قبل و بعد از دوران دفاع مقدس دنبال حق مظلوم بودند و به ظالم تاخته‌اند، افزود: دشمن در فتنه سال 88 آموزش 6 هفته‌ای در 6 مرحله‌ داشت تا به خیال واهی انقلاب مخملی راه انداخته و سقوط کشور را منجر شود اما مردم هوشیار وارد صحنه شده و سیلی جانانه ای به صورت آنان نواخت.

سردار رادان اضافه کرد: دشمن نفوذ را انجام می‌دهد پس از آن دست به تغییر و سپس استحاله می زند که نتیجه آن منجر به فروپاشی می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه جنگ دوران دفاع مقدس جنگ سخت بود و جنگ کنونی جنگ نرم و ترکیبی است، اذعان کرد: سربازی و رزمندگی در این جنگ سهم همه‌ است و اندازه آن دست خودتان و توشه آخرت تان خواهد بود.

سردار رادان اظهار داشت:هدف اصلی، جوانان ما هستند چه بایستی کرد اگر قبول کنیم جنگی هست آن هم جنگ نیمه سخت و نرم؟!سربازها این جنگ چه کسانی هستند؟!

وی با بیان اینکه ابزار زن خوزستانی، حجاب و خط قرمز، وطن و دین است حال اگر که حجاب را بگیرند خود به خود وطن و دین هم نیست می‌شود و از بین می‌رود، ادامه داد: مسیر اختلاف افکنی بسیار زیاد است و بسیاری مسائل اقتصادی را در این میان دستآویز می‌کنند.

وی در خصوص مسائل اقتصادی گفت: ما هم اعتقاد به حل مسائل اقتصادی داریم اما چه تعداد از این آدم‌های بدحجاب به خاطر مسائل اقتصادی کشف حجاب می‌کنند آرایش و موهای آنها به چه قیمت آرایش شده است؟ پس درد اقتصاد نیست اتفاقاً آنها که مشکل اقتصادی دارند پشت سر این دولت هستند.

سردار رادان با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب را فرهنگی می‌دانیم اما هر موضوع فرهنگی باید و نبایدهایی دارد، تاکید کرد: موضوع حجاب مطالبه مردمی است و همه باید وارد عمل شده و حافظ نشان حجب و حیای زنان مان باشیم.

پلیس در اجرای طرح نور هوشمندانه و با ظرافت، اقدامات خود را انجام دهد

حجت‌الاسلام والمسلمین "سید عبدالنبی موسوی فرد" نماینده مقام معظم رهبری در استان خوزستان نیز در دیدار فرمانده کل انتظامی کشور با نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سران اقوام، عشایر، نخبگان و خانواده‌های معظم شهدای استان خوزستان اظهار داشت: چهار اولویت خداوند متعال در نظام اسلامی نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر برای نظام اسلامی صادر شده است.

وی افزود: در این دوره اخیر سردار رادان جزو اولین کسانی است که در خط مقدم امر به معروف و نهی از منکر می باشد و افتخار داریم امروز میزبانش هستیم.

نماینده مقام معظم رهبری در استان خوزستان بیان داشت: در بحث حجاب و برخورد با منکرات مجموعه انتظامی تنها نیست و همه دستگاه‌ها باید حضور فعال داشته باشند.

وی اذعان داشت: به سهم خودمان از این زحمات ارزشمند شما تقدیر و تشکر می‌کنیم چرا که جز اولین کسانی بودید که در خصوص حجاب با طرح و برنامه پا به میدان گذاشتید که آثار و برکات زیادی برای کشور داشت.

موسوی فرد بیان داشت: علی رغم توطئه‌های و برنامه‌ریزی‌های دشمنان ان‌شاءالله اقدامات شما در طرح نور مستمر باشد و تلاش کنید که مردم در صحنه باشند.

وی عنوان داشت: تقاضای بنده این است که در حوزه حجاب در ادارات، فرودگاه‌ها و ترمینال‌ها اقدامات لازم نیز انجام شود.

نماینده مقام معظم رهبری در استان خوزستان گفت: با توجه به توطئه‌های دشمنان نیاز است که پلیس در اجرای این طرح ،هوشمندانه و با ظرافت، اقدامات خود را انجام دهد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۸۱۰۹۶۰۹:۳۳:۱۷ ۱۴۰۳/۲/۱۸
اتفاقا قشر پولدار با ترویج بی حیایی به سایر قشرها رساندن
ناشناس۳۴۸۱۲۱۳۱۱:۰۵:۱۶ ۱۴۰۳/۲/۱۸
چقدر از رفتار های دهه ۶۰ با ۷۰ یا دهه ۷۰ با ۸۰ درس گرفتند ، اینم یکی از اونا هستش.
ناشناس۳۴۸۱۴۴۷۱۳:۵۴:۳۹ ۱۴۰۳/۲/۱۸
تا دهه 70 کسی جرات نمی کرد با بی حیایی بیرون بیاید چون قانون ان محکم اجرا می شد
ناشناس۳۴۸۱۵۸۵۱۵:۴۴:۲۶ ۱۴۰۳/۲/۱۸
زمان امام خمینی اختلاس و دزدی از بیت المال نبود و مردم هم حجاب رو رعایت میکردن
ناشناس۳۴۸۱۴۰۴۱۳:۱۵:۴۰ ۱۴۰۳/۲/۱۸
رفتار اشتباه به هر حال رفتار اشتباه است! هدف گیری افراد جامعه توسط تکیه زنندگان بر قدرت با ابزار قدرت، یک رفتار اشتباه است! شما نمی توانید ده ها میلیون نفر را با دزدان مقایسه کنید و بگویید اگر دزد را می گیریم پس می توانیم یک تعریف ارائه دهیم و همان بر خورد را شامل حال کسانی کنیم که در تعریف مان می گنجد! با چنین اقدامی دسته بندی درست می کنید! شنیده اید که می گویند پیر، پیر است اگر چه شیر باشد! یک نسخه از آن می شود اینکه اقلیت، اقلیت است، اگرچه ابزار قدرت را داشته باشد! تو نمی توانی بگویی 95 درصد از جمعیت جهان بی حیا و ولنگار هستند و تو خوب و با حیا! اگر بی حیایی باشد در این جمله عالم گیر است!!
ناشناس۳۴۸۱۵۶۰۱۵:۲۱:۲۳ ۱۴۰۳/۲/۱۸
دستها رو شده در زدن نهاد خانواده و بعد تجزیه!!
ناشناس۳۴۸۱۶۷۵۱۷:۳۴:۰۰ ۱۴۰۳/۲/۱۸
حجاب چه ربطی به نهاد خانواده دارد؟
ناشناس۳۴۸۱۸۸۹۲۳:۴۴:۳۹ ۱۴۰۳/۲/۱۸
ربطش این هست که بدپوششی درجامعه باعث انحرافات اخلاقی می شود
ناشناس۳۴۸۱۸۶۴۲۳:۰۳:۰۶ ۱۴۰۳/۲/۱۸
عالم‌گیر بودن بی‌حجابی چیزی از قبحش کم نمی‌کنه. معیار حق و باطل، خواست اکثر مردم نیست. پیامبران الهی هم که می‌آمدند، اکثر مردم انکار می‌کردند و به عذاب دچار می‌شدند. جهنم خدا برای همهٔ ما جا داره! نگران نباشیم ...
ناشناس۳۴۸۱۰۹۹۰۹:۳۵:۱۷ ۱۴۰۳/۲/۱۸
از اول هم اقتصادی نبوده - متاسفانه شماها بجای اینکه به حق و حقوق فرد و آزادی اجتماعی احترام بذارید همه چیز را به مسائل سیاسی و اقتصادی ربط می دهید یا به زور در صدد کنترلش هستید .
ناشناس۳۴۸۱۱۹۷۱۰:۵۶:۵۱ ۱۴۰۳/۲/۱۸
ترک فعل قانون حجاب شده
ناشناس۳۴۸۱۴۱۵۱۳:۲۵:۴۴ ۱۴۰۳/۲/۱۸
آزادی اگر به فساد منجر شود نمی خواهیم
ناشناس۳۴۸۱۷۲۱۱۸:۲۰:۰۵ ۱۴۰۳/۲/۱۸
اولا تعریف فساد چیه؟ دوما آزادی رو برای خودت نخواه.
عمران۳۴۸۱۷۹۵۲۰:۴۳:۳۵ ۱۴۰۳/۲/۱۸
من و شما میتوانیم شیوه زندگی خودمان را تعیین کنیم، اما حق تعیین روش زندگی دیگران را نداریم.
ناشناس۳۴۸۱۱۰۲۰۹:۳۸:۴۹ ۱۴۰۳/۲/۱۸
اعتراض اینها قطعا سیاسی است .
ناشناس۳۴۸۱۴۴۹۱۳:۵۵:۱۳ ۱۴۰۳/۲/۱۸
ربطی ندارد و درصد کمی شامل می شود که اصلا به چشم نمی آید
ناشناس۳۴۸۱۶۰۸۱۶:۱۹:۲۲ ۱۴۰۳/۲/۱۸
خیر!! بر خلاف تصور شما بسیاری از خواست ها و کمبود ها اجتماعی است و اصلا سیاسی نیست!!
ناشناس۳۴۸۱۱۰۶۰۹:۴۱:۳۹ ۱۴۰۳/۲/۱۸
ایشون چی کاره است راجع به همه چیز اظهار نظر میکنه. وظیفه پلیس همه دنیا تعریف شده است
ناشناس۳۴۸۱۱۸۸۱۰:۵۳:۰۷ ۱۴۰۳/۲/۱۸
اتفاقا همین دخالت‌های افرادی مثل ایشان باعث عصبانیت بیشتر مردم و گسترش نافرمانی مدنی می شود
ناشناس۳۴۸۱۱۲۸۱۰:۰۶:۴۹ ۱۴۰۳/۲/۱۸
اتفاقا هست خوبم هست جلوی فاسدان و گرونیاا وتورم و.....اینها را بگیرید کار شما و وظیفه شما اینه نه تو خیابان راه بیفتید دنبال بگیر و ببند
ناشناس۳۴۸۱۱۴۶۱۰:۲۳:۳۷ ۱۴۰۳/۲/۱۸
چرا مناطقی همچون افغانستان و پاکستان یا سیستان و بلوچستان که کمتر رسوخ تفکر غربی در آنجا رخ داده حجاب و خانواده محکمتر هست ولی مناطق برخوردار ایران برعکس هست یا در جهان و نقش حاکمیت در این چی هست؟!!!! ترویج مدرنیته به سبک غربی نیست؟!!!
ناشناس۳۴۸۱۵۲۷۱۴:۵۶:۵۳ ۱۴۰۳/۲/۱۸
افزایش آگاهی است .
ناشناس۳۴۸۱۸۹۱۲۳:۴۹:۰۴ ۱۴۰۳/۲/۱۸
قدیمی ترها زندگی ساده ای داشتند اما آرامش بیشتری داشتند چون رقابت نمی کردن برای دنیاپرستی و بیماری روانی کمتر و در نتیجه خود کشی کمتر!
Amir۳۴۸۱۱۵۸۱۰:۳۲:۴۳ ۱۴۰۳/۲/۱۸
اتفاقا دقیقا بی حجابی بخاطرمشکلات اقتصادی واعتراض به ناکارآمدی مسئولین بخاطرنادیده گرفتن نظر و حقوق ملت است .
ناشناس۳۴۸۱۱۶۶۱۰:۳۸:۰۷ ۱۴۰۳/۲/۱۸
دقیقا به خاطر مسایل اقتصادی وتورم وگرانی است اگر میخواهید امتحان کنید وضعیت اقتصادی وگرانی وتورم را درست کنید ببینید چه میشود
ناشناس۳۴۸۱۳۱۲۱۲:۱۶:۴۴ ۱۴۰۳/۲/۱۸
پس بگو چرا مدینه فاضله بی حجاب تر از ایران هستند نگو فقیرتر از ایران هستند و اختلاس هم بیشتر!!
ناشناس۳۴۸۱۴۳۳۱۳:۳۶:۳۱ ۱۴۰۳/۲/۱۸
یک مدینه فاضله یاد گرفتی .
ناشناس۳۴۸۱۴۰۲۱۳:۱۳:۵۵ ۱۴۰۳/۲/۱۸
شما یه سر به بالای شهر بزن یه سر به مطب پزشکان میلیاردری بزن و ... متوجه میشی .
ناشناس۳۴۸۱۷۶۱۱۹:۴۹:۱۲ ۱۴۰۳/۲/۱۸
یه سرهم به جنوب شهر بزنی بدنیست
ناشناس۳۴۸۱۱۹۶۱۰:۵۶:۲۰ ۱۴۰۳/۲/۱۸
اگر افراد در حوزه مسئولیت و اختیارات قانونی خود اظهار نظر می کردند و برخوردشان منطقی تر و محترمانه بود کار به اینجا نمی کشید و مردم همراهی و همکاری بیشتری از خود نشان می دادند
ناشناس۳۴۸۱۲۴۵۱۱:۲۱:۰۵ ۱۴۰۳/۲/۱۸
درود به سردار با بصیرت بنده هم بارها این حرف را زدم این کشف حجاب ها از درد اقتصاد نیست فقط یک توجیهی برای خود راه اندازی کرده اند. اون خانمی داخل ماشین میلیاردی کشف حجاب می‌کنه یا به قول سردار خانمی که فلان لباس گران قیمت با فلان آرایش گران قیمت چه مشکل اقتصادی دارند.درد اینها فقط و فقط غرب گرایی ست که از مهربانی قانون جمهوری اسلامی سوء استفاده کرده‌اند . ومن الله توفیق
ناشناس۳۴۸۱۲۸۴۱۱:۵۳:۴۴ ۱۴۰۳/۲/۱۸
سردار کار خودت را بکن ورود به مسائل اقتصادی در حیطه شما نیست.
ناشناس۳۴۸۱۳۲۷۱۲:۲۴:۳۰ ۱۴۰۳/۲/۱۸
چرا به مطالبات مردمی دیگه نمیرسید و اونها رو پیگیری نمیکنید آقای رادان شما فقط برای اینکه تو نظر بقیه مقامات به چشم بیایید و شغلتون رو برای چند صباح دیگه حفظ کنید این کارها رو انجام میدید و گرنه برای شما دغدغه و مطالبات مردم ارزشی نداره .
ناشناس۳۴۸۱۴۴۶۱۳:۵۳:۴۰ ۱۴۰۳/۲/۱۸
چون فعالیت اصلی انان چیزهای دیگر هست اما برای آن دوقطبی سازی نمی شود که نیازی به حرف داشته باشد!!
ناشناس۳۴۸۱۳۵۶۱۲:۴۶:۱۹ ۱۴۰۳/۲/۱۸
ایشان جامعه شناسند ؟!روان شناسند ؟!سیاستمدارند ؟؛یا پلیس!؟
علی۳۴۸۱۳۸۸۱۳:۰۶:۱۳ ۱۴۰۳/۲/۱۸
بخاطر اقتصاد نیست جناب سردار، بخاطر سیاسی هست.
ناشناس۳۴۸۱۴۰۶۱۳:۱۸:۰۰ ۱۴۰۳/۲/۱۸
بحث اسیبهای اجتماعی مثل اعتیاد که میشه میگن به خاطر فقره (در حالیکه به لحاظ اماری چنین نیست ولی چون ثروتمندان همراه مواد، غذاهای مقوی هم می خورن اعتیاد کمتر خودش رو تو چهره این افراد بروز میده درحالیکه معتادن) در مورد حجاب هم همینطوره اکثر ثروتمندان دینار دارن دین ندارن و ...
حسینی۳۴۸۱۴۲۹۱۳:۳۵:۲۳ ۱۴۰۳/۲/۱۸
بخشی از آن بخاطر دهن کجی به سیاستهای مملکتی، قسمتی به دلیل خودنمایی و چشم و هم چشمی، برخی به علت خودکم بینی و احساس کمبود و بخش کوچکی هم ولنگاری است.
ناشناس۳۴۸۱۴۳۴۱۳:۳۷:۲۳ ۱۴۰۳/۲/۱۸
از سردار رادان عزیز درخواست داریم به مقابله با زورگیران و جیب برها و سارقان منزل هم توجه نمایند. بی حجاب ها را همان نهادهای به اصطلاح فرهنگی که بودجه های کلان و نجومی می گیرند بروند و اصلاح کنند.
امید یاوری دارانی۳۴۸۱۴۵۴۱۳:۵۷:۲۸ ۱۴۰۳/۲/۱۸
آمار بگیرید تا مشخص گردد انهایی که بدون اعتقاد به حجاب، کشف حجاب کرده اند و متمول هستند چند درصد می باشند. همچنین سایر افرادیکه مورد برخورد قرار می گیرند سطح اقتصادیشان مورد بررسی قرار بگیرد. بارها گفته ام معیشت و شغل مردم را تامین کنید لجبازی بی حجابی تمام میشود.
ناشناس۳۴۸۱۷۰۸۱۸:۰۴:۱۸ ۱۴۰۳/۲/۱۸
نیازی به آمار نیست کافیه بریم جاده هراز
عمران۳۴۸۱۸۰۵۲۰:۵۴:۱۴ ۱۴۰۳/۲/۱۸
امور را به مردم بسپارند مردم با کارآفرینی و تلاش و استعداد خودشان امور را به بهترین شکل به سرانجام میرسانند.
ناشناس۳۴۸۱۵۲۸۱۴:۵۸:۰۷ ۱۴۰۳/۲/۱۸
به نظر سردار رادان خیلی علاقمند هستند در رسانه ها باشند. ممکن است برنامه ای برای فعالیتهای سیاسی آینده داشته باشند.
ناشناس۳۴۸۱۵۳۸۱۵:۰۲:۳۹ ۱۴۰۳/۲/۱۸
احسنت بیشتر هرزگی ها و مخصوصا بی‌حجابی ها از قشر کاملا مرفه جامعه هستند فقط کافیه در جاده هراز بریم تا متوجه بشیم چه خبره
ناشناس۳۴۸۱۶۸۷۱۷:۴۴:۱۸ ۱۴۰۳/۲/۱۸
هرزگی چه ربطی به بدحجابی دارد؟
ناشناس۳۴۸۱۵۵۲۱۵:۱۵:۵۰ ۱۴۰۳/۲/۱۸
مترادف قرار دادن حجاب و عفاف اشتباهی بزرگ و غیر قابل تحمل است که انسان‌ها را به مقابله و مخالفت وادار می کند بسیار آدمهای بی حجاب عفیف وجود دارند و آدم‌های با حجاب غیر عفیف هم کم نیستند.
ناشناس۳۴۸۱۶۷۶۱۷:۳۵:۵۶ ۱۴۰۳/۲/۱۸
پلیس بهتر است به وظیفه ذاتی خود عمل کند
ناشناس۳۴۸۱۷۰۶۱۸:۰۲:۱۱ ۱۴۰۳/۲/۱۸
عفاف و حجاب دو مقوله جدای از هم هستند
ناشناس۳۴۸۱۷۴۲۱۸:۵۲:۳۰ ۱۴۰۳/۲/۱۸
چه ربطی به اقتصاد داره ،خیلی از پولدارا بی حجابن
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  4. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  5. حالا زمان مذاکره است

  6. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  7. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  8. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  9. وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی

  10. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  11. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  12. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

  13. فرش‌های سعدآباد کجاست؟

  14. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  15. ماجرای سفر عبدالحمید به ترکیه چیست؟

  16. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  17. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  18. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  19. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  20. مأمور خاطی بازداشت شد

  21. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

  22. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

  23. چراغ سبز دولت به ارز آزاد؟!

  24. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  25. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

پربحث‌های هفته

  1. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  2. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  3. فرش‌های سعدآباد کجاست؟

  4. ماجرای سفر عبدالحمید به ترکیه چیست؟

  5. مأمور خاطی بازداشت شد

  6. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

  7. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  8. پلیس این ۵ گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند

  9. تعطیلی روز شنبه مانعی ندارد

  10. اژه‌ای: توطئه دشمن در حوزه حجاب به جایی نمی‌رسد

  11. از کوه خواری تا سیل غافلگیرانه در مشهد

  12. اطلاعیه پلیس درباره ویدیوی منتشر شده از درگیری ماموران طرح نور با زن جوان در تهران  

  13. جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ کدام ارگان‌ها مشمول تعطیلی شنبه‌ها نمی‌شوند؟

  14. کاهشی شدن «طلاق» در کشور پس از ۳ دهه

  15. تعطیلات آخر هفته و کاهش ساعت کاری ادارات همچنان بلاتکلیف ماند

  16. رادان: پلیس در امنیت ملی اثرگذار است

  17. یاسین رامین به ۳ سال حبس محکوم شد

  18.  ۲۶ صفحه از جزئیات اقدامات مجرمانه "یاسین رامین"

  19. تعطیلی شنبه‌ها با تایید شورای نگهبان اواخر خرداد اجرا می‌شود

  20. مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح الزام به ثبت رسمی اسناد را تصویب کرد

  21. صدور "اعلان قرمز برای یاسین رامین" منتظر دستور قضایی

  22. کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک منهدم شد

  23. ورود دادستانی برای شناسایی مقصران سیلاب مشهد

  24. جزئیات دستگیری صادق زیباکلام

  25. اسب‌ زین‌شده وزارت کار برای تضعیف حقوق قانونی کارگران!

آخرین عناوین