کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  4030220018 ۱۴۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۳۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

اشکالات جدی لایحه عفاف و حجاب تنها محدود به ماده ۴۹ نیست و امید است این لایحه که نه فقط در پیشگیری از کشف حجاب ناکارآمد است، بلکه ترویج‌کننده این پدیده پلشت نیز هست، از اساس کنار گذارده شود.

کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

روزنامه کیهان نوشت:

۱- دیروز جناب آقای موحدی آزاد، دادستان محترم کل کشور در نشستی با حضور معاونان دادستان کل و قضات و دادیاران دیوان عالی کشور، ضمن بیان این نکته که «‌کلیات طرح نور فراجا مورد تایید است و از اقدامات قانونی آنان حمایت می‌کنیم‌»، تاکید کردند که: «‌باید اولویت با جرایم سازمان‌یافته در فضای حقیقی و مجازی در حوزه عفاف و حجاب باشد‌». تأیید طرح نور فراجا  و تاکید بر اولویت برخورد با جرایم سازمان‌یافته، از حساسیت دادستان محترم نسبت به پدیده پلشت کشف حجاب و ضرورت مقابله با آن حکایت می‌کند که به حق قابل تشکر و تقدیر است. اما، با توجه به انتقادات منطقی و مستندی که بر لایحه موسوم به حجاب و عفاف وارد است و به وضوح از نا‌کارآمدی و پیامد‌های سوء آن در صورت تصویب حکایت می‌کند، پرسشی نیز از جناب ایشان در میان است که طرح آن را با عرض پوزش و فقط برای درک بهتر نظر دادستان محترم، خالی از فایده نمی‌دانیم. بخوانید!

۲- حجت‌الاسلام والمسلمین جناب موحدی آزاد بر اولویت برخورد با جرایم سازمان یافته در حوزه عفاف و حجاب تاکید فرموده‌اند، که منطقی نیز هست و به قول حضرت آقا «مسئله‌ حجاب تبدیل شده به یک چالش و بر کشور ما تحمیل شده، این را تحمیل کردند. کسانی نشستند نقشه کشیدند، برنامه‌ریزی کردند که حجاب بشود یک مسئله در کشور ما، در حالی‌ که چنین مسئله‌ای در کشور وجود نداشت، مردم با شکل‌های مختلف داشتند زندگی می‌کردند‌». از این روی همان‌گونه که دادستان محترم تاکید کرده است، باید هم برخورد قاطع با دست‌های پشت‌پرده و جرایم سازمان‌یافته در اولویت باشد. و اما پرسش آمیخته به دغدغه‌ای‌ نیز در میان است و آن، این که مبادا منظور از اولویت برخورد با جرایم سازمان‌یافته، به معنا و مفهوم بی‌توجهی و رها کردن مقابله با کشف حجاب در انظار و اماکن عمومی باشد! این سؤال از آنجا مطرح است که متاسفانه در ماده ۴۹ لایحه موسوم به عفاف و حجاب، به گونه‌ای غیر‌قابل توجیه و در مغایرت آشکار با احکام شرعی و قوانین جاری کشور‌، مقابله با حکم شرعی و قانونی کشف حجاب نادیده گرفته شده است.

۳- پیش از این در یادداشتی با عنوان «‌فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف‌»! به این نکته اشاره کرده و آورده بودیم: «‌در ماده ۴۹ لایحه عفاف و حجاب آمده است «‌هر زنی در انظار عمومی، معابر یا اماکن عمومی که نوعاً در منظر نامحرم است، اعم از فضای حقیقی یا مجازی کشف حجاب کند، به نحوی که چادر یا مقنعه یا روسری یا شال و امثال آنها بر سر نداشته باشد، در مرحله اول از طریق سامانه‌های هوشمند فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) با تطبیق با سایر بانک‌های اطلاعاتی اطمینان‌آور احراز هویت قطعی مرتکب، معادل یک دوم حد‌اکثر جزای نقدی درجه هشت جریمه و لیکن اخذ جریمه مذکور به مدت ۳ سال معلق می‌شود و با استفاده از سامانه‌های هوشمند یا پیامک یا پست به وی اعلام می‌شود. در صورت تکرار در مدت تعلیق جریمه (مرتبه دوم‌) علاوه‌بر اخذ جریمه مرتبه اول، معادل حداکثر جزای نقدی درجه هشت جریمه و از طرق مذکور به وی اعلام می‌شود، در مرتبه سوم توسط مرجع قضائی به جزای نقدی درجه شش و در مراتب بعدی به جزای نقدی درجه پنج محکوم می‌شود. در صورت تکرار بیش از چهار‌بار، مرتکب به مجازات تکرار جرم موضوع ماده ۳۷ این قانون، غیر از حبس محکوم می‌گردد‌»!... یک بار دیگر متن این ماده را بخوانید! پلیس از برخورد قانونی با کشف حجاب که «‌جرم مشهود» است و باید بلافاصله از آن جلوگیری کند، منع شده است! و به جای آن باید پس از مشاهده کشف حجاب از کشف حجاب‌کننده عکس بگیرد و خانم کشف‌حجاب‌کننده را از طریق سامانه‌ها شناسائی کند و سپس به او پیامک بزند و در نهایت خانم کشف‌حجاب‌کننده به جریمه نقدی محکوم خواهد شد و مطابق این ماده «‌اخذ جریمه مذکور به مدت ۳ سال معلق می‌شود و با استفاده از سامانه‌های هوشمند یا پیامک یا پست به وی اعلام می‌شود »! و‌... یعنی پول بده و کشف حجاب کن! و تازه این جریمه هم ۳ سال به حالت تعلیق خواهد بود! و‌... «‌تا نوشدارو آید، سهراب مرده باشد‌»!
گفتنی است اشکالات جدی لایحه عفاف و حجاب تنها محدود به ماده یاد شده نیست و امید است این لایحه که نه فقط در پیشگیری از کشف حجاب ناکارآمد است، بلکه ترویج‌کننده این پدیده پلشت نیز هست، از اساس کنار گذارده شود.

۴- و اما، اولویت برخورد قاطع و پشیمان‌کننده با جرایم سازمان‌یافته و عوامل پشت صحنه پدیده خانمانسوز کشف حجاب نباید مانع مقابله با خانم‌های کشف حجاب‌کننده‌ای باشد که اکثریت قریب به اتفاق آنها از پشت صحنه ماجرا بی‌خبرند و به قول حکیمانه و پدرانه حضرت آقا: «‌بنده اطمینان دارم که بانوان کشورمان، حتّی کسانی که یک مقداری هم در زمینه حجاب سهل‌انگاری‌هایی دارند، اینها دلبسته‌ اسلامند، دلبسته نظامند، بارها هم این را ما گفته‌ایم. به این چشم بایستی به زن‌های ما نگاه کرد. امّا خب این قضیّه‌ حجاب را بایستی رعایت بکنند، همه باید رعایت کنند‌».

۵- گفته‌اند - و عاقلانه نیز هست- که «‌در مثل مناقشه نیست» در کلام خدا هم آمده است «‌یضْرِبُ اللهُ الاَمْثَالَ للنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یتَذَکرُونَ... خدا برای مردم مثال می‌آورد تا دریابند‌». حالا به عنوان مثال، اشاره به پدیده ویرانگر و تباه‌کننده توزیع مواد مخدر می‌تواند گره‌گشا باشد. بدیهی است که در این میان باید مبارزه با وارد‌کنندگان کلان و قاچاقچیان اصلی مواد مخدر و مقابله سخت با آنها در اولویت باشد. اما، آیا می‌توان به بهانه مبارزه با عوامل اصلی (پشت صحنه‌)، از مقابله با عوامل میدانی خود‌داری کرد و جمعیت معتادان را به حال خود رها ساخته و برای نجات آنها از این بلای خانمانسوز دست به اقدامی نزد؟! جمعیت معتادان بی‌آن که بدانند و یا بخواهند قربانیان اصلی مواد مخدر و سرانگشت قاچاقچیان کلان هستند و اگر از این بلای فلاکت‌بار رها شده و آلوده به مواد مخدر نباشند، از قاچاقچیان اصلی و توطئه‌گران بیرونی کار چندانی ساخته نیست.

۶- رهبر معظم انقلاب در بیانی کارشناسانه می‌فرمایند «‌در این قضیّه‌ای که امروز در کشور مطرح است
- مسئله‌ حجاب- دخالت بیگانگان واضح بود،‌ آشکار بود. از بیرون، در این دستگاه‌های ارتباط جمعی و انواع و اقسام رسانه‌ها، در این قضیّه دمیده شد. حالا یک عدّه هم در داخل البتّه کمک کردند، امّا عمده، از بیرون این کار هدایت شد و فکر شد و دنبال شد؛ به این توجّه بشود. خود بانوان ما، خود زنان عاقل و فهمیده ما به این نکته توجّه کنند که این قضیّه را دشمن دارد از بیرون دنبال می‌کند. طبق آنچه در گزارش‌های قابل اعتماد به ما رسید، بعضی‌ها را استخدام کردند که بیایند در جامعه هنجارشکنی کنند، حرمت حجاب را بشکنند. خب باید بانوان ما و کسانی که در این قضیّه فکر می‌کنند، حرف می‌زنند، به این نکات توجّه کنند. وقتی ما می‌بینیم دست بیگانه در قضیّه‌ای دارد عمل می‌کند، خب باید مواضعمان را متناسب با همین قرار بدهیم که به آن بیگانه کمک نکنیم‌». 
آیا پیشگیری از کشف حجاب در انظار و اماکن عمومی، کمک‌رسانی و یاری به زنان کشف‌حجاب‌کننده و اقدامی خداپسندانه و بشردوستانه برای نجات آنها نیست؟!

۷- و بالاخره با شناختی که از حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای موحدی آزاد در دست است و با توجه به جایگاه رفیع و حساس ایشان، تردیدی نیست که مقصود حضرت ایشان از اولویت برخورد با جرایم سازمان‌یافته و پشت صحنه ماجرای (به قول حضرت آقا چالش تحمیلی حجاب‌) بی‌توجهی به نجات دختران و زنان کشف‌حجاب‌کننده از چنگال این پدیده پلشت نیست.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۸۲۹۰۴۱۰:۲۳:۳۰ ۱۴۰۳/۲/۲۰
پدیده پلشت؟؟؟ یعنی کل جهان به جز ایران درگیر پدیده پلشت هستند؟؟؟
ناشناس۳۴۸۳۰۴۰۱۳:۲۳:۰۵ ۱۴۰۳/۲/۲۰
از نظر خدا که خالق همه هست و سنت جهان و حفظ خانواده بله اما با رواج تفکر فمینیستی از 150 سال قبل.....
ناشناس۳۴۸۳۵۷۹۲۲:۳۲:۳۴ ۱۴۰۳/۲/۲۰
خدا در کجای قرآن به بی حجاب گفت پلشت ؟!
ناشناس۳۴۸۳۰۷۸۱۳:۴۸:۲۹ ۱۴۰۳/۲/۲۰
.. حتی سوریه و لبنان هم حجاب اجباری نداره
ناشناس۳۴۸۳۴۴۵۲۰:۰۳:۲۶ ۱۴۰۳/۲/۲۰
شما نگران نباش منجی بشریت که آمد مجبور هستند رعایت کنند چون در آخرالزمان بی دینی رشد می کند
نبی‌الله۳۴۸۳۶۸۲۰۰:۳۶:۵۵ ۱۴۰۳/۲/۲۱
کدوم گفته اونکه موی سرش معلومه بی‌دینه؟؟!!
ناشناس۳۴۸۴۲۷۱۱۵:۳۱:۳۷ ۱۴۰۳/۲/۲۱
بی دینی رشد کردن یعنی از کم اعتقادی تا بی دین شدن
ناشناس۳۴۸۴۰۳۳۱۱:۲۳:۲۷ ۱۴۰۳/۲/۲۱
دقیقا همین طوره.خداکمک امام زمان بکنه
ناشناس۳۴۸۳۵۸۴۲۲:۳۵:۳۲ ۱۴۰۳/۲/۲۰
و همچنین عربستان مهد اسلام حجاب اختیاری دارند
سعید۳۴۸۳۷۸۵۰۴:۵۹:۲۸ ۱۴۰۳/۲/۲۱
اسلام انگلیسی
ناشناس۳۴۸۳۸۱۴۰۶:۵۹:۳۱ ۱۴۰۳/۲/۲۱
خخ مهد اسلام گاوشیرده آمریکا و اسرائیله
کیومرث۳۴۸۴۰۱۵۱۱:۰۱:۳۵ ۱۴۰۳/۲/۲۱
سوریه و لبنان این مقدار حجابی که دارند از ایران است وگرنه اوضاع شون بد بود
ناشناس۳۴۸۳۰۹۰۱۳:۵۶:۱۲ ۱۴۰۳/۲/۲۰
در آمریکا یک روزی همجنسگرایی حکم اعدام داشت اما به مرور مجازات آن را کم کردن و به طوری که الان دارند تبلیغ هم برای آن می کنند، حال یک سوال همجنسگرایی از نظر شما چگونه هست؟!!!
ناشناس۳۴۸۳۵۸۶۲۲:۳۸:۲۶ ۱۴۰۳/۲/۲۰
در هیچ جای دنیا تبلیغ همجنس گرایی نمی کنند انسانی که بطور ذاتی همجنس گرا نیست و گرایش طبیعی داره با تبلیغ و ترویج همجنس گرا نمی شه دوست عزیز
ناشناس۳۴۸۳۶۷۹۰۰:۳۲:۵۶ ۱۴۰۳/۲/۲۱
یا کلا نمیدانی چه خبر هست یا خودت را به خواب زدی
ناشناس۳۴۸۳۸۲۰۰۷:۰۶:۱۵ ۱۴۰۳/۲/۲۱
یعنی قوم لوط همه مشکل طبیعی داشتند و خدا به خاطر طبیعتشون عذاب نازل کرد!!!
ناشناس۳۴۸۴۰۳۶۱۱:۲۶:۰۹ ۱۴۰۳/۲/۲۱
اتفاقاً تبلیغات گسترده‌ای در زمینه همجنس گرایی در آمریکا برای رده سنی کودک و نوجوان صورت میگیره ، بچه ها کنجکاون و دوست دارن هر چیزی رو امتحان کنن ، حتی صدای والدین آمریکایی هم در اومده ، بیخودی موضع حق به جانب نگیرید
آگاهی۳۴۸۳۷۰۳۰۰:۵۵:۰۰ ۱۴۰۳/۲/۲۱
قبل از نظر دادن کمی اطلاعات خود را بالا ببرید
ناشناس۳۴۸۴۶۱۴۲۲:۳۶:۵۷ ۱۴۰۳/۲/۲۱
مانند قضیه کسری تجاری منفی آمریکا. اینجا هم باورش برای غرب دوستان سخت هست که می فرمایند تبلیغ نمی کنند و یا....!!!
ناشناس۳۴۸۳۱۵۶۱۵:۰۴:۲۶ ۱۴۰۳/۲/۲۰
کل جهان چون از داشتن نعمتی روزنامه کیهان به مدیر مسئولی آقای حسین شریعتمداری بی بهره اند درگیر پدیده پلشت هستند !!!
ناشناس۳۴۸۳۴۱۲۱۹:۴۱:۳۹ ۱۴۰۳/۲/۲۰
متاسفانه قشون کشی استعمار غرب به کشورهای مختلف باعث ترویج بی حجابی و برهنگی شده چنانچه در زمان پهلوی اول به فرهنگ ایران تحمیل کردند.
ناشناس۳۴۸۲۹۷۷۱۲:۱۳:۱۵ ۱۴۰۳/۲/۲۰
بابا اگه برای فقر بی عدالتی رانت فساد و اقتصاد کمر شکن انقد هزینه و وقت صرف می کردید بهترین کشور دنیا بودیم واقعا
ناشناس۳۴۸۳۰۴۱۱۳:۲۳:۵۰ ۱۴۰۳/۲/۲۰
کمترین وقت برای بی حیایی هست
بهروز۳۴۸۳۰۷۷۱۳:۴۷:۴۷ ۱۴۰۳/۲/۲۰
موضوعی گفتید چه ارتباطی به حجاب داشت
ناشناس۳۴۸۳۱۵۹۱۵:۰۵:۲۵ ۱۴۰۳/۲/۲۰
آدم از فقر صورت خود را با سیلی سرخ نگه دارد بهتر از بی غیرتی هست!
عمران۳۴۸۳۳۶۱۱۸:۲۵:۵۰ ۱۴۰۳/۲/۲۰
منشا فقر و بی عدالتی یک سیستم فکری است
زیبا۳۴۸۳۷۳۱۰۱:۴۴:۳۷ ۱۴۰۳/۲/۲۱
خدا پدرو مادرتو بیامرزه حق گفتی
ناشناس۳۴۸۳۸۶۴۰۸:۱۴:۱۵ ۱۴۰۳/۲/۲۱
دقیقا
ناشناس۳۴۸۳۰۰۹۱۲:۵۰:۱۴ ۱۴۰۳/۲/۲۰
از سردار رادان و فراجا به خاطر طرح نور تشکر میکنیم ان شاءالله که این لایحه هم به تصویب برسه و محکم جلوی این بی حجابی ها که بنیاد خانواده را سست میکنه گرفته بشه
ناشناس۳۴۸۳۱۱۲۱۴:۱۵:۵۴ ۱۴۰۳/۲/۲۰
بنیاد خانواده ها با اینها و بدون اینها سست شده است دیگه
ناشناس۳۴۸۳۳۲۶۱۷:۵۰:۳۳ ۱۴۰۳/۲/۲۰
اینقدر باغیرتی جلو دزد هاروهم بگیر بیکاری فقر گرانی اجاره مسکن و وووووو
ناشناس۳۴۸۳۶۸۸۰۰:۴۰:۴۴ ۱۴۰۳/۲/۲۱
دارند می‌گیرند شما دنبال بهانه هستی گرانی هم ربطی ندارد چون نارسایی اقتصادی هست
ناشناس۳۴۸۴۴۶۷۱۹:۲۰:۰۵ ۱۴۰۳/۲/۲۱
با افزایش ۲۰ درصد حقوق در برابر بالای ۴۰ درصد، کارمندان مخصوصا بازنشستگان را فقیرتر کرده اند. که با ادعای شما در تناقض است.
ناشناس۳۴۸۳۸۰۲۰۶:۰۵:۱۵ ۱۴۰۳/۲/۲۱
لطفا گناه رو با گناه مقایسه نکنید
ناشناس۳۴۸۳۹۳۰۰۹:۴۰:۳۹ ۱۴۰۳/۲/۲۱
انشالله
علی۳۴۸۳۹۸۵۱۰:۳۵:۴۰ ۱۴۰۳/۲/۲۱
پنجاه درصد ازدواجها به طلاق ختم میشود به خاطر بی حجابی است یا فقر و بی کاری باوجدان ؟
ناشناس۳۴۸۴۵۲۹۲۰:۳۸:۵۰ ۱۴۰۳/۲/۲۱
درصد طلاق در خانواده‌های مرفه‌تر بیشتر است چرا؟
ناشناس۳۴۸۴۴۹۵۱۹:۵۵:۵۵ ۱۴۰۳/۲/۲۱
شما جلوی گرانی وتورم لجام گسیخته رابگیرید این موضوعات. خود. به خود حل میشود
ناشناس۳۴۸۴۶۱۹۲۲:۴۸:۱۴ ۱۴۰۳/۲/۲۱
خانواده ای که با بی حجابی دیگران سست بشه از پایه ایراد داره
ناشناس۳۴۸۳۰۱۰۱۲:۵۰:۳۱ ۱۴۰۳/۲/۲۰
فقط اینو میدونم به زور نمیشه اسلام به خورد مردم داد.این کارها بیشتر مردمو دین گریز میکند
ناشناس۳۴۸۳۰۴۳۱۳:۲۴:۳۷ ۱۴۰۳/۲/۲۰
برای سایر قوانین هم همین فاز بدهید یا قدم بعدی دوقطبی سازی برای آن چیزها هم هست؟!!!
سیاوش۳۴۸۴۳۹۳۱۸:۰۵:۵۲ ۱۴۰۳/۲/۲۱
کجا دیدید افراد بی حجاب در قوانین دیگه بی قانونی کنن؟ ا
ناشناس۳۴۸۳۰۶۷۱۳:۳۵:۱۲ ۱۴۰۳/۲/۲۰
با دین کسی کاری ندارد بلکه رفتار اجتماعی باید حد آن رعایت شود
ناشناس۳۴۸۳۰۸۰۱۳:۴۹:۰۴ ۱۴۰۳/۲/۲۰
حکم خدااجرا کردن هزینه میخواد
ناشناس۳۴۸۳۲۲۷۱۶:۰۵:۴۰ ۱۴۰۳/۲/۲۰
کی و کجا خدا چنین حکمی داده واگر داده چرا فقط در ایران اجراع میشه؟ کجای پیامبر چنین حرفی زده کجا علی حسن یا حسین ع گفتن
ناشناس۳۴۸۳۴۱۸۱۹:۴۷:۵۷ ۱۴۰۳/۲/۲۰
کجا گفته؟از اول اسلام تا الان همه می‌دانند حجاب دستور صریح خدا هست
ناشناس۳۴۸۳۴۷۶۲۰:۳۸:۲۱ ۱۴۰۳/۲/۲۰
حجاب نه تنها در اسلام هست بلکه تمامی ادیان الهی واجب هست تورات و انجیل کنونی تحریف کردن هم منظور نیست بلکه کتب انجیل و تورات اصلی
ناشناس۳۴۸۳۹۳۵۰۹:۴۲:۵۹ ۱۴۰۳/۲/۲۱
همیشع حجاب بوده درسته ولی اختیاری
ناشناس۳۴۸۴۱۵۹۱۳:۲۲:۵۹ ۱۴۰۳/۲/۲۱
حجاب در تمامی دین‌ها فقط توصیه خداست نه اجبار خدا
ناشناس۳۴۸۴۲۷۴۱۵:۳۳:۵۳ ۱۴۰۳/۲/۲۱
توصیه ای وجود ندارد و از اجبارات دین هست
ناشناس۳۴۸۳۳۲۲۱۷:۳۹:۱۴ ۱۴۰۳/۲/۲۰
پوشش پدیده ی اخلاقی وانسانیه قبل از اسلام هم بوده، و تاریخ گذشته که مثلا بهش افتخار میکنیم هم بوده کتیبه ها رو ببین..
مهدی۳۴۸۳۷۴۴۰۲:۰۱:۲۸ ۱۴۰۳/۲/۲۱
پوشش بله،
احمد۳۴۸۳۵۶۹۲۲:۱۸:۵۴ ۱۴۰۳/۲/۲۰
در اسلام حجابي که آگاهانه انتخاب شود با ارزش و مورد تاکید است
ناشناس۳۴۸۴۵۳۱۲۰:۴۱:۵۰ ۱۴۰۳/۲/۲۱
همه قوانین اگر آگاهانه انتخاب شود، اخللاقی و مورد تاکید است و اگر آگاهانه انتخاب نشد، حکومت وظیفه دارد طبق همان قانون، متخلف را وادار به رعایت کند. در این حال دیگر آن شهروند از مزیت اخلاقی آن قانون بهره نمی‌برد و تنها برای مصلحت عمومی مجبور به رعایت میشود
مجتبی شهسواری۳۴۸۳۰۱۱۱۲:۵۱:۰۹ ۱۴۰۳/۲/۲۰
دوستان عزیزمن تنهابرقول پیغمبرعزیزمان که فرمودند؛هنگامی که منکروگناه علنی شودونافرمانی خداوندوناسپاسی اش ازطرف آفریده هایش صورت بگیردطبق انواع سوره هاوایات قران که خداونداقوامی چون قوم ؛لوط،نوح ،،عادوثمودوشعیب وبنی اسراییل و... مثال زده که گناه وفسادراعلنی کردندوخداوندانهارانابودکردواین نابودی اقوام راتاروزقیامت قسم خوردکه درقران بارها فرمودقوم دیگری پدیداوردیم به کارخودش بررفتارماافریده هایش درقبال نعمتاش وبندگی کردن ویانکردن ما انسانهادرتمام دنیا ادامه خواهد داد.
ناشناس۳۴۸۳۱۰۸۱۴:۱۱:۵۶ ۱۴۰۳/۲/۲۰
من منتظرم طبق گفته شما آمریکای شمالی جنوبی اروپا استرالیا و ... کل جهان نابود بشه چون طبق نظر شما الان کل جهان غرق در فساده راستی یه سئوال این موبایلی که در دست شماست که باهاش اظهار نظر می کنید این اینترنتی که جهان رو به هم وصل کرده محصول همون مفسدین مگه نیست چطور از دست آوردهای اونها استفاده میکنید
ناشناس۳۴۸۳۳۲۳۱۷:۴۲:۴۱ ۱۴۰۳/۲/۲۰
مثالتون خیلی بی ربط بود
ناشناس۳۴۸۳۶۸۹۰۰:۴۲:۲۶ ۱۴۰۳/۲/۲۱
استفاده از ابزار که ساخت هرکجا باشد با فرهنگ ان هم از نوع غلط تقلید کردن تفاوت دارد
ناشناس۳۴۸۳۱۶۰۱۵:۰۵:۳۹ ۱۴۰۳/۲/۲۰
و متن قرآن هم میفرماید در دین اجباری نیست
ناشناس۳۴۸۳۴۱۹۱۹:۵۰:۵۰ ۱۴۰۳/۲/۲۰
دین را قبول کردی قوانین آن هم اجباری هست و کافر بودن می توان باشد تا جایی که قوانین عمومی جامعه زیرپا نگذارد
خسرونوروزی۳۴۸۳۵۶۰۲۲:۰۷:۱۲ ۱۴۰۳/۲/۲۰
در اصل دین گفتند اجباری نه در رعایت قوانین اجتماعی .
ناشناس۳۴۸۳۳۴۵۱۸:۱۰:۳۲ ۱۴۰۳/۲/۲۰
گرانی ، سوق دادن بیش از نصف مردم بسوی فقر با افزایش حقوق کمتر از تورم ، رانت ، اختلاس ، زمین خواری ، باغ خواری و ... گناه نیستند؟!
م۳۴۸۳۶۶۰۲۳:۵۹:۴۸ ۱۴۰۳/۲/۲۰
اتفاقا همون هایی که بر حجاب می‌تازند همون ها هم گرانی و اختلاس و فساد ایجاد میکنن چون همشون گوش به فرمان ارباب آمریکایی و اسرائیلی کارشون رو انجام میدن البته فهمش برای امثال تو ثقیله
ناشناس۳۴۸۳۰۱۴۱۲:۵۹:۲۱ ۱۴۰۳/۲/۲۰
این لباس‌های مسقر را وبی حجاب ها را جمع کنید تورخدا
ناشناس۳۴۸۳۱۰۰۱۴:۰۴:۳۴ ۱۴۰۳/۲/۲۰
لباس مسقر چیه ؟!
ناشناس۳۴۸۳۴۳۶۱۹:۵۹:۵۶ ۱۴۰۳/۲/۲۰
مسخره را نوشته مسقر!
ناشناس۳۴۸۳۱۷۳۱۵:۱۵:۵۶ ۱۴۰۳/۲/۲۰
زن را مانند مرد کردن و همراه بشود با پوشش زننده قطعا بیماری جنسی طغیان خواهد کرد
ناشناس۳۴۸۳۰۱۵۱۳:۰۰:۴۶ ۱۴۰۳/۲/۲۰
پلشت ؟؟
ناشناس۳۴۸۳۰۲۶۱۳:۱۲:۳۱ ۱۴۰۳/۲/۲۰
چرا کسی به فکر اصلاح قدرتمندانه نحوه برخورد با مفاسد اقتصادی نیست که همه مردم ایران اعم از انقلابی و غیر انقلابی یکپارچه با آن موافقند ؟ و قطعا چنین اقدامی هم اعتماد عمومی را تشدید میکند و هم بازدارنده خواهد بود .
ناشناس۳۴۸۳۰۴۶۱۳:۲۶:۱۶ ۱۴۰۳/۲/۲۰
اگر می خواستند که لباس زننده به ورزشکاران و یا در فیلم ها نمایش عمومی نمی دادن چه برسد به اینکه درکف خیابان دارند ترک فعل می‌کنند
ناشناس۳۴۸۳۰۴۹۱۳:۲۹:۲۶ ۱۴۰۳/۲/۲۰
30 سال قبل دانشگاه تند تند زدن و بعد به خانم ها گفتند بیایید در محیط مردان نامحرم استخدام شوید و اینگونه اعتقادات حجاب در وهله اول کم می شود و بعد عدم اجرای قانون حجاب.....!!
ناشناس۳۴۸۴۵۶۸۲۱:۵۶:۳۳ ۱۴۰۳/۲/۲۱
یعنی زنان نباید در اجتماع باشن؟ مردان نامحرم هستن ؟
ناشناس۳۴۸۳۰۵۵۱۳:۳۰:۵۹ ۱۴۰۳/۲/۲۰
کاملا بجا و خواسته بحقی است
ناشناس۳۴۸۳۰۶۹۱۳:۴۱:۲۹ ۱۴۰۳/۲/۲۰
از حجاب حمایت میکنیم
بهروز۳۴۸۳۰۸۳۱۳:۵۱:۱۰ ۱۴۰۳/۲/۲۰
وضع حجاب خیلی خرابه جمع کنید این وضع شرم‌آور بی حجابی
ناشناس۳۴۸۳۱۲۶۱۴:۲۸:۵۸ ۱۴۰۳/۲/۲۰
از سایت محترم الف تعجب میکنم که چرا این نظرات عجیب و غریب کیهان را منتشر میکند
ناشناس۳۴۸۳۵۹۷۲۲:۴۷:۴۳ ۱۴۰۳/۲/۲۰
دقیقا ما اگر دلمون بخواد که بدونیم شریعتمداری چی می گه کیهان می خونیم
ناشناس۳۴۸۳۷۲۴۰۱:۳۵:۳۵ ۱۴۰۳/۲/۲۱
کار جهاد می کند و از دین و خانواده دفاع می کند
محسن۳۴۸۳۱۵۴۱۵:۰۳:۴۶ ۱۴۰۳/۲/۲۰
فقر ؛ اختلاس ؛ نا عدالتی را درمان کنید حجاب خودش درست می شود
سینا۳۴۸۳۳۴۳۱۸:۰۷:۵۵ ۱۴۰۳/۲/۲۰
آفرین !!
ناشناس۳۴۸۳۴۵۳۲۰:۰۶:۳۸ ۱۴۰۳/۲/۲۰
هرچه قدر دنیا پرستی بیشتر بی حیایی بیشتر و در دنیا هم ثابت شده هست
ناشناس۳۴۸۴۰۴۰۱۱:۳۳:۲۰ ۱۴۰۳/۲/۲۱
دقیقاواینکه چطوربعضیا ربطش به فقرمیدن به قول‌خودشون بعضیا میرن کشورهای دیگه برای زندگی که میگن گرانی وتورمش کمه ورفاهش بیشترپس چراانجاهم که میرن همچنان بی پوشش میگردن وحجاب رارعایت نمیکنن؟اوناکه میگن ربط به فقر داره ایناهمش بهونه اس نمیخان رعایت کنن اینا چنان غرق دردنیاپرستی شدن که خداوپیامبرراهم ازیادبردن
ناشناس۳۴۸۳۱۶۵۱۵:۱۱:۰۶ ۱۴۰۳/۲/۲۰
سلام. از نیروی انتظامی و جناب سردار عزیز رادان کمال تشکر را داریم. لذا چنانچه در برخورد قاطع و معضل فساد اقتصادی توسط بعضی از مسئولین بالا و پائین و آقازاده ها، و توجه به شرایط سهل در امور ازدواج ، اشتغال ، مسکن صورت پذیرد، خیلی از این موارد مسئله ای حل شده است. ان شاالله گوش شنوایی باشد!
ناشناس۳۴۸۳۲۱۴۱۵:۵۱:۰۱ ۱۴۰۳/۲/۲۰
آیا پیشگیری از کشف حجاب در انظار و اماکن عمومی، کمک‌رسانی و یاری به زنان کشف‌حجاب‌کننده و اقدامی خداپسندانه و بشردوستانه برای نجات آنها نیست؟!
.۳۴۸۳۲۲۱۱۵:۵۷:۳۲ ۱۴۰۳/۲/۲۰
هدایت، تشویق، آموزش. آن هم با روش درست واشخاص درستکاروصبور. این خانمهای بدحجاب نه قاتلند؛ نه جانشینی که اینطور برخورد می کنید.
ناشناس۳۴۸۳۲۳۴۱۶:۱۶:۱۸ ۱۴۰۳/۲/۲۰
در تمام دنیا حق پوشش فردی و ازاد است.
ناشناس۳۴۸۳۲۴۰۱۶:۲۲:۵۶ ۱۴۰۳/۲/۲۰
ار طرح نور و دست اندر کاران متشکریم واقعا اگه حجاب باشه آرامش بیشتر و امنیت بهتر هستش واقعا هم بنفع جامعه و خواهران ماست ♡من الله توفیق♡
ناشناس۳۴۸۳۲۶۵۱۶:۴۷:۰۴ ۱۴۰۳/۲/۲۰
همه خانواده ها خودشان عقل و شعور و درایت و نجابت دارند
ناشناس۳۴۸۴۱۰۸۱۲:۴۷:۱۰ ۱۴۰۳/۲/۲۱
بی حجاب را با نجابت یکی نکنید
ناشناس۳۴۸۳۲۷۲۱۶:۵۱:۱۲ ۱۴۰۳/۲/۲۰
کجای کاری زنان را اجازه می‌دهند بیایند در محیط ورزشی هیجانی مردان و بعد با مردان به هر دلیلی درگیر درست می شود آن وقت چه حکمی می‌دهند؟ منع آقایان به ورزشگاه آقایان و خانم ها فقط اجازه داده می شود برای امدن که مردان ورزشکار را تشویق کنند!!! قشنگ و شیک دارند نهاد خانواده را می زنند و آخرالزمان نیست پس چی هست؟!!!!
ناشناس۳۴۸۳۵۹۹۲۲:۴۹:۲۸ ۱۴۰۳/۲/۲۰
مردان باید یاد بگیرند که عفت کلام داشته باشند
ناشناس۳۴۸۳۷۵۱۰۲:۱۰:۴۷ ۱۴۰۳/۲/۲۱
انگار شما خبر ندارید که خانم ها هم در ورزشگاه.....!!
ناشناس۳۴۸۳۲۸۵۱۶:۵۵:۳۷ ۱۴۰۳/۲/۲۰
الان تو کشورهای اسلامی مگه حجاب اجباری داریم، سوریه، لبنان، ترکیه،..... باید قانون جدید برای حجاب بزارند،نه برهنه نگی کامل آزاد باشه. در حد موها، اشکال، نداره، با لباس، شلوار، جامعه ما برهنه نگی نمی‌پذیرد همه چیز ی مرزی داره. مثل رانندگی تو اتوبان ۱۲۰ تا بیشتر نمیتونی بری قانون نمیگه نرو برو اما ۱۲۰ رد نکن، برای امنیت خودت میگه
ناشناس۳۴۸۳۴۴۲۲۰:۰۲:۱۵ ۱۴۰۳/۲/۲۰
این لباس ها برای داخل خانه و جلوی محارم هست و مو هم حتی یک شاخه از عمد بیرون باشد مصداق حجاب نادرست هست
ناشناس۳۴۸۳۳۰۵۱۷:۱۷:۵۰ ۱۴۰۳/۲/۲۰
لا اکراه فی الدین .......
ناشناس۳۴۸۳۶۱۸۲۳:۱۷:۳۱ ۱۴۰۳/۲/۲۰
قد تبین الرش.
ایرانی۳۴۸۳۶۲۰۲۳:۲۱:۵۱ ۱۴۰۳/۲/۲۰
ادامه آیه شریفه رو بخون: قد تبین الرشد من الغی. (همانا راه هدایت از گمراهی مشخص است!) یعنی خودت رو به جهالت نزن!! ضمناً رعایت قانون برای همه لازم است حتی برای جاهلان!!
ناشناس۳۴۸۴۴۲۵۱۸:۲۹:۲۶ ۱۴۰۳/۲/۲۱
یعنی راه درست از نادرست مشخصه
ناشناس۳۴۸۳۳۰۶۱۷:۱۷:۵۶ ۱۴۰۳/۲/۲۰
خب راست میگه . یعنی پول بده لخت باش. با توجه به اینکه اگثر بی حجاب ها و ولنگارها از قشر پولدار هستند لذا نهادینه خواهد شد.
ناشناس۳۴۸۳۴۰۰۱۹:۳۲:۵۹ ۱۴۰۳/۲/۲۰
اتفاقا فساد مال آدمهای فقیر می‌باشد چه از لحاظ فرهنگی وچه مادی...... تا عدالت و رفاه نباشه چیزی درست نمیشه
محمد۳۴۸۳۳۱۱۱۷:۱۹:۲۲ ۱۴۰۳/۲/۲۰
به فرمایش رسول اکرم: الانسان حریص علی ما منع
ناشناس۳۴۸۳۳۳۷۱۸:۰۵:۰۴ ۱۴۰۳/۲/۲۰
خدا لعنت کند کسانی رو که سنگ پرانی می کنند تا لایحه حجاب اجرایی نشود،امیدوارم خدا از کسانی که با بی حجابی و بد حجابیشون ،خودشون رو در معرض نمایش مردها گذاشتن ودارن بنیان خانواده‌ها رو از هم می پاشند،نگذره
ناشناس۳۴۸۳۶۸۵۰۰:۳۹:۲۴ ۱۴۰۳/۲/۲۱
الهی آمین
ایلیا۳۴۸۳۳۴۸۱۸:۱۳:۱۶ ۱۴۰۳/۲/۲۰
اگه قرار است قانون اجرا بشه ما همه پایبند قانون هستیم و خواهیم بود چرا مصوبه قانون حمایت از معلولان برای پرداخت کمک هزینه پرستاری برای معلولان شدید و خیلی شدید اجرا نمی شود آقایان مسول جهت اطلاع: ۱۴۸ هزار نفر معلول شدید و خیلی شدید در صف پرداخت کمک هزینه پرستاری هستند و ...
صمد۳۴۸۳۳۵۰۱۸:۱۷:۰۸ ۱۴۰۳/۲/۲۰
تا حالا شده کسی رو به زور به کاری وادار کنی ،دولت چرا نیومد برای جلوگیری از بیحجابی طرح تشویقی بزاره ؟
ناشناس۳۴۸۳۵۰۳۲۰:۵۷:۳۱ ۱۴۰۳/۲/۲۰
موافقم
ناشناس۳۴۸۳۷۴۸۰۲:۰۹:۴۹ ۱۴۰۳/۲/۲۱
بله بسیاری از قوانین با زور مجبور شدید و عمل نکنید مجازات
ناشناس۳۴۸۳۳۹۶۱۹:۲۷:۲۹ ۱۴۰۳/۲/۲۰
خدا ذليل كنه اون مردهاى بى حيا و بى غيرت رو كه با ديدن موهاى يك زن غريبه پشت پا به زندگى و زن و بچه ى خودشون مى زنند و كانون خانواده شونو از هم مى پاشن
ناشناس۳۴۸۳۴۰۵۱۹:۳۷:۳۳ ۱۴۰۳/۲/۲۰
اینایی ک دم از گرانی می‌زنند بابی حیایی مشکلاتشان کمترشده؟ هرچی باخدا باشی خداوند بیشتر کمکت میکنه هرچی ایمان سست تر باشه بدبختی بشربیشتره.. درک کنید
ناشناس۳۴۸۳۴۰۷۱۹:۳۸:۳۱ ۱۴۰۳/۲/۲۰
تشکراز سردار رادان بخاطر طرح نور
ناشناس۳۴۸۳۴۵۸۲۰:۰۹:۱۷ ۱۴۰۳/۲/۲۰
جریمه بهترین گزینه
محمد۳۴۸۳۴۶۲۲۰:۱۴:۵۶ ۱۴۰۳/۲/۲۰
اگر تونستین جلوی ورود افاغنه رو بگیرید جلوی بی حجابی رو میتونید بگیرید
ناشناس۳۴۸۳۴۶۸۲۰:۲۱:۱۶ ۱۴۰۳/۲/۲۰
خیلی عجیبه؟؟؟چرا در کشور ما هیچ فیلم سینمایی یا سریال تلویزیونی یا کارتون یا انیمیشن در مورد ارزش والای حجاب ساخته نمیشود؟؟؟
ناشناس۳۴۸۳۴۷۷۲۰:۳۸:۲۱ ۱۴۰۳/۲/۲۰
سلام درها رو میشه بست ولی دهان ها رو هرگز حجاب هم مثل قوانین راهنمایی و رانندگی باطل شدن گواهینامه و بیمه قطع یارانه محرومیت از خدمات اجتماعی قطع مزایامسدود شدن حساب بانکی جریمه و توقیف خودرو باشد نتیجه خواهد داد حجاب یادگار حضرت فاطمه سفارش پیامبر قرآن و امامان هست و باعث تحکیم خانواده میشه خدا قوت بر سرداران و مسئولان محترم
ناشناس۳۴۸۳۵۰۲۲۰:۵۶:۵۱ ۱۴۰۳/۲/۲۰
بنده به درست و نادرست بودن طرح کاری ندارم. ولی هیچ دکتری با هیچ داروی نمی تواند مریضی را که خودش نخواهد آن رادرمان بکند. مگر اینکه مريض هم بفکر مریضی خودش باشد
رسول۳۴۸۳۵۰۵۲۱:۰۱:۵۳ ۱۴۰۳/۲/۲۰
گفت دیناری بده پنهان و خود را وارهان گفت کار شرع کار درهم و دینار نیست
بانو۳۴۸۳۵۰۸۲۱:۰۳:۳۱ ۱۴۰۳/۲/۲۰
کاش همنشینی ماهواره می دانستند دشمنان از طریق ماهواره ها تمام ارزش های انسانی را از آنها می گیرند تا به موجوداتی بی خیال و بی غیرت تبدیل شوند و در نتیجه کاری که بر سر مردم کشورهای دیگر آوردند بر سر مردم ایران بیاورند و آنها را غارت و چپاول کنند و مثل حیوان با آنها رفتار کنند
علی۳۴۸۳۵۲۲۲۱:۱۹:۰۷ ۱۴۰۳/۲/۲۰
حالا این حجاب نیست میگه لخت نشو ،بیزاریم با برهنگی و.... چقدر طلاق بیشتر شده به خاطر خودنمایی زنان پیش نامحرمان این وضعیت را هیچ مرد باغیرتی قبول نمیکند،چه کسی ضرر میکنه همین خانم خودنما و....
ناشناس۳۴۸۳۵۲۳۲۱:۲۰:۳۷ ۱۴۰۳/۲/۲۰
باید جلو بی حیایی وبیحجابی گرفته بشه اگر لازم باشه زور هم به کاربره به کارببرند زور
راستی۳۴۸۳۶۰۸۲۳:۰۰:۳۱ ۱۴۰۳/۲/۲۰
چرا مردها خود را حاکمان زن ها میدانند ؟
ناشناس۳۴۸۳۶۱۹۲۳:۱۸:۵۳ ۱۴۰۳/۲/۲۰
وقتی لایحه ای تصویب میشه اونم توسطمجلس پس چرا عده ای مخالف هستند بعنی مخالف قانون ومجلس هستند این یعنی چی
ناشناس۳۴۸۳۶۳۳۲۳:۳۵:۳۹ ۱۴۰۳/۲/۲۰
این بساط پلشت هرچه سریعتر جمع شودبهتراست،...،
فرشته۳۴۸۳۶۵۸۲۳:۵۸:۴۰ ۱۴۰۳/۲/۲۰
سمت کرج که خبری نیست
علی۳۴۸۳۷۰۸۰۱:۱۵:۵۲ ۱۴۰۳/۲/۲۱
بنیاد خانواده از روزی خراب شد که اقتصاد خراب شد..
بازنشسته۳۴۸۳۷۵۹۰۲:۲۲:۱۹ ۱۴۰۳/۲/۲۱
با سلام بیشترین طلاق ها و از هم پاشیدگی خانواده ها علتش نداری و فقر است وقتی سرپرست خانه شغلی ندارد خونه ندارد خانواده از هم می پاشد من خودم دهها خانواده را می شناسم که از روی نداری و فقر زن طلاق گرفته
ماهان۳۴۸۳۷۶۶۰۲:۵۲:۱۵ ۱۴۰۳/۲/۲۱
می ترسم از روزی که فقر و بدختی در جامعه اسلامی عادی شود و بچسبند به دوتار موی زن (مرحوم آیت الله طالقانی)
رضا۳۴۸۳۷۶۹۰۳:۱۸:۳۸ ۱۴۰۳/۲/۲۱
اسلام گفته اختلاس نکن ،دزدی نکن،خون بی گناهو نریز ثروتو بین احاد ملت تقسیم کن ...
اسلامی۳۴۸۳۷۹۱۰۵:۲۸:۰۷ ۱۴۰۳/۲/۲۱
این درد را به کی باید بگم خدایی ماشینم داخل پارکینگ منزل بوده برام پیام کشف حجاب آمده
ناشناس۳۴۸۳۸۵۵۰۷:۵۸:۲۴ ۱۴۰۳/۲/۲۱
برادر عزیز.لایحه را دولت آقای رئیسی داده تعجبه که شریعتمداری با اون مخالفت کرده ؟!
ناشناس۳۴۸۳۸۶۰۰۸:۰۹:۵۳ ۱۴۰۳/۲/۲۱
اصلا اینها را دوباره ول کردن شلوار پاره وتنگ و ولنگاری زیاد
مجید۳۴۸۳۸۸۳۰۸:۲۶:۴۰ ۱۴۰۳/۲/۲۱
سوره يونس آیه 99 وَلَوْ شَاءَ رَبُّكَ لَآمَنَ مَن فِي الْأَرْضِ كُلُّهُمْ جَمِيعًا أَفَأَنتَ تُكْرِهُ النَّاسَ حَتَّىٰ يَكُونُوا مُؤْمِنِينَ ﻭ ﺍﮔﺮ ﺧﺪﺍﻯ ﺗﻮ (ﺩﺭ ﻣﺸﻴّﺖ ﺍﺯﻟﻰ) ﻣﻰ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺍﻫﻞ ﺯﻣﻴﻦ ﻫﻤﻪ ﻳﻜﺴﺮﻩ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﻣﻰ ﺁﻭﺭﺩﻧﺪ، ﺁﻳﺎ ﺗﻮ ﻣﻰ ﺧﻮﺍﻫﻰ ﺗﺎ ﺑﻪ ﺟﺒﺮ ﻭ ﺍﻛﺮﺍﻩ ﻫﻤﻪ ﺭﺍ ﻣﺆﻣﻦ ﻭ ﺧﺪﺍﭘﺮﺳﺖ ﮔﺮﺩﺍﻧﻰ؟(99)
ناشناس۳۴۸۳۹۶۰۱۰:۱۲:۱۲ ۱۴۰۳/۲/۲۱
نه عزیزم متارکه وطلاق به خاطر بی حجابی وبد حجابی نیست به خاطر فقر وتهیدستیه وقتی رئیس خانه نتواند شکم زن وبچه اش را سیر کند وقتی تنواند اجاره خانه را به موقع پرداخت کند ووقتی و و و و بنابراین خانواده از هم می پاشد
ص _ ن۳۴۸۳۹۶۶۱۰:۲۰:۴۳ ۱۴۰۳/۲/۲۱
درود بر ستاد امر به معروف و نهی از منکر طرح نور اسلامی ایران / بد حجابی و بی حجابی ممنوع .
ناشناس۳۴۸۳۹۶۷۱۰:۲۲:۲۹ ۱۴۰۳/۲/۲۱
چه اسیبها که به امت اسلامی زده نشد از این بی غیرتی برخی ها
سیما۳۴۸۴۰۱۴۱۱:۰۰:۱۸ ۱۴۰۳/۲/۲۱
حجاب باید باشد ولی یه حرفی بزنید که درست باشه مثلاً در چند سال گذشته که آمار طلاق بالا رفته وجوانان از ازدواج سر باز میزنن آیا دراین سالها بی حجابی بود چرا هر مشکلی رو به حجاب ربط میدید
عمار .۳۴۸۴۰۲۴۱۱:۱۱:۵۲ ۱۴۰۳/۲/۲۱
به نام خداوند جان و خرد : بدانید آگاه باشید ای امت مومنین مسلمین حزب الله مذاهب شیعه و اهل سنت زمانی که بیماری درد رنج فساد سر تا سر جامعه اسلانی را فرا می گیرد توقع نداشته باشید با طرحها و تمهیدات و قوانین مقررات اسلامی به سرعت علاج شود همه چیز خیلی سریع به وضعیت سفید معمولی عادی اسلامی برگردد نخیر در این اوضاع احوال وخیم طول درمان مختلف نیاز است تا به تدریج و به مرور زمان و با برخوردهای مدیریتی مقتدرانه قدرتمندانه قاطعانه بازدارنده عادلانه و منصفانه خداپسندانه این بیماری درد رنج آور این مفاسد مختلف و این فقر فلاکت زدگی گام به گام رو به بهبودی رود و اینکار انجام خواهد شد فقط باید صبر حلم داشت مستمر پیگیرانه غیرتمندانه گام به گام پیش روید و مطمئن باشید در یک بازه زمانی یکی دوساله نهایتاً سه ساله تغیرات بسیار ارزنده ای را در سطح جامعه اسلامی ایران شاهدش خواهیم بود باید با طرح نقشه های شوم جنگ نرم تمام عیار ترکیبی دشمن با طرح نقشه های نوین مقابله با جنگ نرم تمام عیار ترکیبی وارد میدان‌های مختلف در تمامی فضاها شد بدون عجله کردن بدون تندروی و بدون کندروی مستمر گام به گام مقتدرانه قدرتمندانه قاطعانه بازدارنده برداشت بدون آنکه ایجاد شکاف و تنش درگیری در جامعه ایجاد شود خیلی نرم محترمانه باید تذکرات لسانی داد شود سپس خیلی نرم محترمانه مقتدرانه جریمه های نقدی مختلف شوند و خیلی نرم محترمانه از تمامی خدمات رفاهی تفریحی آموزشی اجتماعی منع محروم شوند و از ورودشان به اماکن مختلف اجتماعی اداری آموزشی تفریحی حمل نقل زمینی هوایی دریایی جلوگیری به عمل آید تا زمانی که با حجاب کامل پوشیده وارده جامعه اسلامی شوند . والسلام و صلوات التماس دعا . و من الله التوفیق ‌.
عزت۳۴۸۴۰۹۴۱۲:۲۷:۴۷ ۱۴۰۳/۲/۲۱
بی حجابی واقعا پلشتی واقعی هست چون عوارض زیادی دارد
محمد۳۴۸۴۱۳۳۱۲:۵۹:۰۲ ۱۴۰۳/۲/۲۱
این کیهان روزنامه تند رو هاست، یه بار نشد از حق مردم مثل حقوق، خودرو، مسکن، بازنشستگی، مالیات، اختلاس، دفاع کنه
ناشناس۳۴۸۴۴۴۴۱۸:۵۲:۵۶ ۱۴۰۳/۲/۲۱
نه فقط زمان روحانی بلبل شده بود
وحید۳۴۸۴۱۶۵۱۳:۳۱:۵۷ ۱۴۰۳/۲/۲۱
به نظرم به جای تنبیه و بزن و بگیر .موارد عقیدتی رو باید با تشویق و تبلیغ گسترش بدید
خدا۳۴۸۴۲۲۰۱۴:۴۵:۴۸ ۱۴۰۳/۲/۲۱
حالا چرا آقایون انقد عاشق بی حجابی و هرزگی شدن ؟
ناشناس۳۴۸۴۲۶۶۱۵:۲۵:۴۶ ۱۴۰۳/۲/۲۱
شما اول تورم رو کنترل کنید
ناشناس۳۴۸۴۴۶۲۱۹:۱۵:۴۵ ۱۴۰۳/۲/۲۱
آشپز هم میگه آش خیلی شوره!
ناشناس۳۴۸۴۵۲۶۲۰:۳۵:۰۰ ۱۴۰۳/۲/۲۱
در تمام کشور های دنیا حتی کشور های اسلامی حجاب اختیاریست و جرم محسوب نمی شود چون در قرآن مجازاتی برای بی حجابی وجود ندارد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. حالا زمان مذاکره است

  2. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

  3. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

  4. از کوه خواری تا سیل غافلگیرانه در مشهد

  5. واکنش رهبر معظم انقلاب به سانحه سقوط بالگرد رییس جمهور : همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند

  6. توضیحات وزیر کشور درباره حادثه فرود سخت بالگرد حامل رییس جمهور

  7. سخنی با خانم‌ها و آقایان نماینده و برگزیده

  8. اسب‌ زین‌شده وزارت کار برای تضعیف حقوق قانونی کارگران!

  9. حکم امیر تتلو صادر شد

  10. واکنش آمریکا به بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران

  11. ماجرای سوار نشدن رئیسی به خودروی بنز از زبان نماینده مجلس

  12. رئیس هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور رفت/ اعزام ۴۰ تیم واکنش‌سریع

  13. چالش امتحانات نهایی و استرس مضاعف میلیون‌ها دانش‌آموز

  14. دیروز مشهدی ها با تشکیل زنجیره انسانی پاکبان گرفتار در سیلاب را نجات دادند

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  3. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  4. حالا زمان مذاکره است

  5. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  6. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  7. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

  8. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  9. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  10. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  11. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

  12. فرش‌های سعدآباد کجاست؟

  13. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  14. ماجرای سفر عبدالحمید به ترکیه چیست؟

  15. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  16. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  17. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  18. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  19. مأمور خاطی بازداشت شد

  20. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

  21. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

  22. چراغ سبز دولت به ارز آزاد؟!

  23. شهادت رییس جمهور در حادثه بالگرد/ پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها در پی شهادت رئیسی

  24. پاسخ حماس به توهم صهیونیست ها

  25. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

    2. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

    3. فرش‌های سعدآباد کجاست؟

    4. ماجرای سفر عبدالحمید به ترکیه چیست؟

    5. مأمور خاطی بازداشت شد

    6. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

    7. پلیس این ۵ گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند

    8. تعطیلی روز شنبه مانعی ندارد

    9. اژه‌ای: توطئه دشمن در حوزه حجاب به جایی نمی‌رسد

    10. از کوه خواری تا سیل غافلگیرانه در مشهد

    11. اطلاعیه پلیس درباره ویدیوی منتشر شده از درگیری ماموران طرح نور با زن جوان در تهران  

    12. جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ کدام ارگان‌ها مشمول تعطیلی شنبه‌ها نمی‌شوند؟

    13. کاهشی شدن «طلاق» در کشور پس از ۳ دهه

    14. یاسین رامین به ۳ سال حبس محکوم شد

    15.  ۲۶ صفحه از جزئیات اقدامات مجرمانه "یاسین رامین"

    16. تعطیلی شنبه‌ها با تایید شورای نگهبان اواخر خرداد اجرا می‌شود

    17. مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح الزام به ثبت رسمی اسناد را تصویب کرد

    18. صدور "اعلان قرمز برای یاسین رامین" منتظر دستور قضایی

    19. ورود دادستانی برای شناسایی مقصران سیلاب مشهد

    20. جزئیات دستگیری صادق زیباکلام

    21. اسب‌ زین‌شده وزارت کار برای تضعیف حقوق قانونی کارگران!

    22. حکم امیر تتلو صادر شد

    23. خانم نماینده! هر زن ایرانی، هر ۱۵ ماه یک زایمان کند؟

    24. وزیر آموزش و پرورش: زیرساخت سرافرازی هر ملت، معلمان هستند / به دنبال تحول هستیم  

    25. سردار مومنی: آهنگ شیوع مواد مخدر در کشور متوقف شده است

    آخرین عناوین