فرم ارزیابی مهاجرت کاری به استرالیا از یونیک ویزا

گزارش بازرگانی،   4011130019

در این مقاله به این پرسش پاسخ می‌دهیم که فرم ارزیابی مهاجرت کاری به استرالیا چیست و چه فاکتورهایی دارد؟

فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا از یونیک ویزا

مهاجرت به استرالیا به دلیل شرایط استاندارد زندگی و سطح رفاه و امنیت مطلوب و شرایط آب و هوایی دلپذیر، همیشه متقاضیان بسیاری داشته است. برای اقدام به مهاجرت، قبل از هر کاری ابتدا باید یک فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا که هدف آن، مشخص شدن نوع ویزا و ارزیابی شرایط متقاضی و سطح امتیاز اوست، تکمیل شود. موسسه مهاجرتی یونیک ویزا فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا را بر اساس نوع ویزای درخواستی شما به‌صورت آنلاین در وبسایت خود ارائه داده است. بعد از تکمیل این فرم، در صورت واجد شرایط بودن، مشاورین یونیک ویزا با شما تماس خواهند گرفت و در صورتی که امتیازتان به حد نصاب نرسیده بود، تا حصول نتیجه مورد نظر همراه و راهنمای شما خواهند بود.

با ما همراه باشید تا به این پرسش که ماهیت فرم ارزیابی مهاجرت چیست و چه فاکتورهایی دارد پاسخ دهیم.

فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا چیست و شامل چه مواردی است؟

در واقع این فرم ثبت نام و ارزیابی، نوعی بررسی شرایط حال حاضر متقاضی و رتبه‌بندی او با توجه به امتیازاتی است که بر اساس جدول امتیازات مخصوص مربوطه، امکان کسب آن را دارد. فاکتورهایی که در این فرم موضوعیت داشته و مشمول کسب امتیاز می‌شوند مواردی مانند سن متقاضی مهاجرت، میزان تحصیلات، سوابق کاری، وضعیت تاهل و سطح زبان انگلیسی او است که مجموعا امتیاز متقاضی مهاجرت را مشخص می‌کنند. اگر پس از پر کردن فرم مهاجرت کاری به استرالیا، جمع امتیازات کسب شده به ۶۵ رسید، فرد واجد شرایطِ اقدام برای مهاجرت به استرالیا است. برای اینکه با موارد امتیازآور برای این فرم آشنا شوید و بدانید که چگونه می‌توانید جهت ارتقای امتیاز خود به سطح لازم تلاش کنید، اطلاعات مورد نیاز را به تفکیک در بخش بعد آورده‌ایم.

سن فرد متقاضی برای فرم ثبت نام مهاجرت به استرالیا

سن یکی از شروط بسیار مهم در این فرم بوده و یکی از موارد مهم در کسب امتیاز متقاضی در نظر گرفته ‌شده است. امتیازات مورد نظر این کشور برای سن به این صورت است که برای سن ۱۸ تا ۲۴ سال، ۲۵ امتیاز قابل کسب است، برای سن ۲۵ تا ۳۲ بیشترین امتیاز سن در نظر گرفته شده که ۳۰ امتیاز است، سن بین ۳۳ تا ۳۹ سال، ۲۵ امتیاز و متقاضیان مهاجرت به این کشور که سنی بین ۴۰ تا ۴۴ سال دارند، ۱۵ امتیاز کسب می‌کنند.

مدرک تحصیلی متقاضی برای فرم ثبت نام مهاجرت به استرالیا

مدرک تحصیلی فرد متقاضی نیز از فاکتورهای موثر در کسب امتیاز در فرم ارزیابی این کشور است. نحوه امتیازدهی در این جدول به این صورت است که مدرک فنی و حرفه‌ای یا مدرک کاردانی فرد متقاضی با مدرک دیپلم کشور استرالیا برابر در نظر گرفته شده که ۱۰ امتیاز دارد. مدرک کارشناسی از دانشگاه های سکشن 2، تنها 10 امتیاز خواهد داشت. مدرک کارشناسی دانشگاه­های سکشن 1 و کارشناسی ارشد نیز دارای امتیاز ۱۵ است. مدرک دکترا نیز برای فرد متقاضی مهاجرت دارای ۲۰ امتیاز است.

سابقه کاری و فعالیت

نحوه امتیازدهی به سوابق کاری متقاضی مهاجرت به استرالیا به دو صورت است؛ یکی سابقه کاری مرتبط با حرفه مورد نظر در این کشور و دیگری سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی که میزان امتیاز آن‌ها به شرح زیر است:

  • سابقه کاری مرتبط با مدرک تحصیلی و یا حرفه موردنظر: سه سال سابقه مرتبط با تحصیل ۵ امتیاز، ۵ سال سابقه دارای ۱۰ امتیاز و ۸ سال سابقه مرتبط با تحصیل، ۱۵ امتیاز برای متقاضی به همراه دارد.
مدرک و سطح زبان در فرم مهاجرت به استرالیا

یکی دیگر از مواردی که در فرم ثبت نام و ارزیابی مهاجرت به این کشور جزو امتیازات متقاضی است، مدرک زبان انگلیسی است. در این امتیازدهی آیلتس با نمره ۶ بدون امتیاز، آیلتس با نمره ۷، ۱۰ امتیاز و آیلتس با نمره ۸، ۲۰ امتیاز در نظر گرفته شده است.

شرایط اسپانسر

دارا بودن اسپانسر نیز در فرم ثبت نام و ارزیابی دارای امتیاز است. به این صورت که کارفرما یا اسپانسرشیپ ایالتی ساب‌کلاس ۱۹۰ دارای ۵ امتیاز و ساب‌کلاس ۴۸۹ دارای 15 امتیاز است. علاوه بر این اسپانسرشیپ فامیلی نیز 15 امتیاز دارد.

سایر موارد

از سایر موارد دارای امتیاز در این فرم، تحصیل در استرالیا به مدت ۲ سال است که ۵ امتیاز دارد. اگر همسر متقاضی، شهروند این کشور نباشد، حداقل نمره آیلتس ۶ داشته باشد و شغل او هم از مشاغل مورد نیاز این کشور باشد، می تواند 10 امتیاز به فرد متقاضی مهاجرت تعلق می‌گیرد. چنانچه متقاضی مجرد باشد، این مورد به تنهایی 10 امتیاز برای وی خواهد داشت. مورد بعدی، سپری کردن دوره‌های تخصصی سالانه در استرالیا است که ۵ امتیاز به همراه دارد. تسلط به ترجمه بین زبان مادری و زبان انگلیسی نیز ۵ امتیاز دارد.

دفتر مهاجرتی یونیک ویزا

گروه مهاجرتی یونیک ویزا که به‌طور تخصصی تنها در زمینه مهاجرت به استرالیا فعالیت می‌کند در وبسایت خود فرم‌های ارزیابی ویزای مورد نظر شما را برای مهاجرت به این کشور ارائه داده است. شما با تکمیل این فرم که به‌صورت پرسشنامه آنلاین طراحی شده است، علاوه بر ارزیابی امتیاز خود، در صورت کسب حد نصاب امتیاز برای مهاجرت به استرالیا توسط مشاوران مجرب این گروه راهنمایی می‌شوید. یونیک ویزا شما را تا مقصد همراهی می‌کند!

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. برخی از شهرها، به شهر اتباع تبدیل شده؛ «برخی بی‌علاقه نیستند اتباع را جایگزین نخبگان کنند»  

  2. حالا چه می گویید؟!

  3. پرخاش با چشمان بسته!

  4. تمجید فرمانده ارتش از مهارت شلیک خلبانان نهاجا

  5. وقاحت غربی!

  6. مصاحبه پزشکیان به زبان کردی

  7. درس «ایران» برای دبیرستانی های اسراییل

  8. آقای همتی، باور کنید دیگر نمی توانیم!

  9. چماق بنزین !

  10. چالش دستمزد بالاخره حل می شود؟!

  11. نظرات برگزیده مخاطبان الف: ایران نباید همه تخم‌مرغ‌هایش را در سبد روسیه بگذارد/ پلیس باید به وظایف اصلی خود بپردازد

  12. انتقاد میرسلیم از عملکرد زاکانی و شورای شهر تهران/ توضیح وزیر علوم درباره بازگشت اساتید اخراجی به دانشگاه‌ها

  13. زنگِ زور!

  14. غول مسکن همه چیز را بلعیده است!

  15. ماجراهای یک مصوبه پر از اشکال

  16. هشدار حسین شریعتمداری درباره انتصاب افراد زاویه دار

  17. افشاگری مهم فائزه هاشمی علیه زندانیان سیاسی

  18. همتی: مسئول کاهش تورم من نیستم بانک مرکزی است

  19. واکنش اژه‌ای به وام میلیاردی رئیس سازمان بورس/ تمجید رسانه اصولگرا از بهزاد نبوی

  20. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

  21. امام جمعه موقت تهران: آبروی هم را نبریم و برای هم پرونده درست نکنیم  

  22. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

  23. زیباترین آبشار ایران: آبشار بیشه خرم آباد

  24. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

  25. حمایت روسیه از تمامیت ارضی ایران و پایبندی به توافقات پیشین با تهران درباره زنگزور

آخرین عناوین