وزیر پیشنهادی صمت: خودرو باید خصوصی‌سازی شود

  4030530040 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

هفتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، امروز سه‌شنبه (۳۰ مرداد) در صحن مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۲۲ نفر از نمایندگان آغاز شد.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۸۶۴۴۱۱۲:۱۸:۰۳ ۱۴۰۳/۵/۳۰
هر وقت کسی می خواهد به خودروسازی دست بزندمی گویند چند صدهزار خانواده از این را نان می خورند پس دست نزیم. نتیجه اش تولید محصول با دوبرابر قیمت و بدون کیفیت و مصرف 3 برابر استاندارد جهانی. یعنی بدلیل تحریم ها و کمبود توان تولید داخل از خارج بنزین تهیه می کنیم و سه برابر استاندارد مصرف می کنیم به به آن یارانه می دهیم و منتت اش را هم بر سر مردم می گذاریم که با یارانه بنزین می فروشیم در حالی که دولت خودش توان تعطیل کردن خودرو سازی بی کیفیت را ندارد. راه چاره فروش یک جای خودروسازی ها به بخش خصوصی نه خصولیتی است.
ناشناس۳۵۸۶۴۷۰۱۲:۵۲:۴۲ ۱۴۰۳/۵/۳۰
مصرف سوخت خودرو داخلی دو برابر استاندار جهانی مصرف بنزین ما در روز 110 میلیون لیتر در روزاگر خودروهای ما استاندار بودن 60میلیون لیتر مصرف روزانه داشتیم 50 میلیون لیتر ذخیره بنزین داشتیم اگر لیتری 80 سنت حساب بشه مبلغش میشه 40 میلیون دلار این عدد ضرب در 365 شود میشود 15 میلیلارد دلار درامد میشود معادل 75 همت یعنی از کسری بودجه دولت که عامل تورم میباشد و فشار میاورد به تک تک مردم گل بگیرید در این خودرو سازی فشل رو یه فکری هم با این مبلغ به فکر حقوق پرسنل این دو شرکت میشود انجام داد
بیگی29۳۵۸۶۵۰۱۱۳:۴۲:۳۰ ۱۴۰۳/۵/۳۰
بهترین کار برگشت این کارخانجات به صاحبان صلاحیت دار اصلی است آنگاه دوسال بعد در حد بنز و تویوتا تحوی بگیرید
yektanetتریبون

آخرین عناوین