وضعیت نامناسب ایمنی بدنه خودروهای داخلی

  4030619053 ۷ نظر، ۷ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی فراجا: متأسفانه هنوز استحکام بدنه خودرو جزو استانداردهای اجباری خودروهای تولید داخل کشورمان نیست! هرچند کمربند ایمنی، کیسه هوا و نوع ترمز هم از استانداردهای ۸۵گانه خودرو به حساب می‌آید اما موارد مهمتری مانند استحکام بدنه خودرو در این استانداردها دیده نشده است!

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۶۰۰۹۲۵۱۲:۴۲:۰۲ ۱۴۰۳/۶/۱۹
خودروسازان اهمیتی به ایمنی نمی دهند.
رضا۳۶۰۰۹۶۳۱۳:۴۱:۳۶ ۱۴۰۳/۶/۱۹
واقعا کاهش هزینه تولید به چه قیمتی؟
ناشناس۳۶۰۰۹۶۴۱۳:۴۲:۰۷ ۱۴۰۳/۶/۱۹
مصرف سوخت خودرو داخلی دو برابر استاندار جهانی مصرف بنزین ما در روز 110 میلیون لیتر اگر خودروهای ما استاندار بودن 60میلیون لیتر مصرف روزانه داشتیم 50 میلیون لیتر ذخیره بنزین داشتیم اگر لیتری 80 سنت حساب بشه مبلغش میشه 40 میلیون دلار این عدد ضرب در 365 شود میشود 15 میلیلارد دلار درامد میشود معادل 75 همت یعنی از کسری بودجه دولت که عامل تورم میباشد و فشار میاورد به تک تک مردم .
ناشناس۳۶۰۱۰۷۲۱۶:۴۱:۲۴ ۱۴۰۳/۶/۱۹
حداکثر 50 درصد بیشتر است که این هم نیست و همین 120 میلیون لیتر تولید روزانه و با همین خودرو ها معادل 150 الی 200 میلیون نفر هست
ناشناس۳۶۰۰۹۶۷۱۳:۴۸:۳۳ ۱۴۰۳/۶/۱۹
به سیاست گذار بفرمایید که قیمت ورق را با قیمت جهانی محاسبه می کنند به تولید کننده اما قیمت کارخانه خودرو ریالی!!!
ناشناس۳۶۰۱۰۶۹۱۶:۳۵:۰۰ ۱۴۰۳/۶/۱۹
مصرف سوخت 11 لیتر در 100 کیلومتر و بدنه نا ایمن و تکنولوژی قدیمی از نظر عارف و پزشکیان منطقی هست حقوق ناچیز کارگران منطقی هست فقط بنزین غیر منطقیه !
قطبی۳۶۰۱۰۷۶۱۶:۵۰:۴۲ ۱۴۰۳/۶/۱۹
باید سازمان استاندارد و کیفیت خودرو که مثلا نظارت بر کیفیت خودرو ها دارد و هر ماه آمار آنچنانی میدهد و از جیب خودرو سازهای وطنی امرار معاش میکند یقه اش را گرفت و پرسیدکه چرا شما اینقدر آمار غیر واقعی در رابطه با ارتقاء خودرو به مردم ارائه میکنید در حالیکه واقعیت چیز دیگریست !!
yektanetتریبون

آخرین عناوین