منزل استاد کمال الملک در آستانه تخریب

  4030624099

محمد غفاری متولد سال ۱۲۲۶ در شهر کاشان، معروف به کمال‌الملک، نقاش ایرانی در دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی بود. وی در سال ۱۳۰۷ از سمت معاونت وزارت معارف، اوقاف و صنایع مستظرفه استعفا داد و به روستای حسین‌آباد نیشابور که اکنون در جغرافیایی سیاسی شهرستان فیروزه قرار دارد، کوچ کرد و در سال ۱۳۱۹ نیز در گذشت.

منزل استاد کمال الملک در آستانه تخریبمنزل استاد کمال الملک در آستانه تخریبمنزل استاد کمال الملک در آستانه تخریبمنزل استاد کمال الملک در آستانه تخریبمنزل استاد کمال الملک در آستانه تخریبمنزل استاد کمال الملک در آستانه تخریبمنزل استاد کمال الملک در آستانه تخریبمنزل استاد کمال الملک در آستانه تخریبمنزل استاد کمال الملک در آستانه تخریبمنزل استاد کمال الملک در آستانه تخریبمنزل استاد کمال الملک در آستانه تخریبمنزل استاد کمال الملک در آستانه تخریبمنزل استاد کمال الملک در آستانه تخریبمنزل استاد کمال الملک در آستانه تخریبمنزل استاد کمال الملک در آستانه تخریبمنزل استاد کمال الملک در آستانه تخریبمنزل استاد کمال الملک در آستانه تخریب

تماشا کنید

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

آخرین عناوین