زمان شاه آزادی زنان وجود نداشت اسارت زنان مطرح بود/ به زنان در زمان شاه نگاه ابزاری می‌شد

  4011109036 ۱۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

دکتر خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در برنامه شیوه: زمان شاه آزادی زنان وجود نداشت اسارت زنان بود. به زنان در زمان شاه نگاه ابزاری می‌شد. فضایی برای فعالیت و سلامت زنان در زمان شاه وجود نداشت. همه فکر می‌کردند امام بعد از انقلاب می‌گوید زنان باید از اداره‌ها به خانه بروند ولی امام گفت که الان وقت فعالیت و حضور زنان در جامعه است.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۸۸۱۲۴۳۱۰:۵۹:۵۰ ۱۴۰۱/۱۱/۹
2 تا پیر زن رو آوردن به عنوان نماینده نسل جدید زنان ایران که غالبا جوان هستن با هم مناظره کنن. این دو نفر کجا نماینده نسل جوان زنان این کشور هستن که از جانب شون صحبت می کنن. نماینده نسل جوان زن ایرانی کسی مثل مریم میزاخانی هست. ایشون فوت کردن ولی از این نسل آدم زنده بسیار داریم. به جای دو تا پیر زن از اون نسل باید دعوت کرد.
ناشناس۲۸۸۱۲۶۰۱۱:۱۳:۳۶ ۱۴۰۱/۱۱/۹
مگر الان اینطور نیست . در شهرکهای صنعتی از بانوان بنوعی بیگاری گرفته میشود و با حقوق ناچیز در حال کار هستند
ناشناس۲۸۸۱۳۱۶۱۱:۴۶:۵۷ ۱۴۰۱/۱۱/۹
تو همین مملکت زندگی میکنیم . کلا انسان در این مملکت به چشم وسیله دیده میشه . زن و مرد هم ندارد . تا میتونید از همه مردم سو استفاده میکنید .
ناشناس۲۸۸۱۳۳۹۱۲:۱۱:۲۹ ۱۴۰۱/۱۱/۹
آیا زنان غربی به امثال خانم خزعلی و سایر دوستانشان وکالت دادند که از حقوق زنان دفاع کنند که همه در سخنرانی هایشان نگران وضعیت حقوق آنان هستند واظهار تاسف می کنند؟
ناشناس۲۸۸۱۴۳۳۱۳:۱۳:۰۰ ۱۴۰۱/۱۱/۹
متاسفانه وقتی بنده می بینم خانمی در سرمای زمستان بر روی زمین نشسته واز مردم تقاضای کمک میکند گریه ام می گیرد خانمهای بی چیز وسر پرست خانواده به گدائی افتاده اند اگر فقر از جائی وارد شود ایمان هم خواهد رفت
ناشناس۲۸۸۱۷۳۷۱۶:۲۳:۱۵ ۱۴۰۱/۱۱/۹
فقرا ایمانشان از پولدارها خیلی بیشتر هست!
حسین۲۸۸۲۶۹۲۰۹:۵۱:۴۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
شما جزو فقرا هستید؟؟
سیر۲۸۸۲۹۸۳۱۲:۴۸:۳۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
معمول بر این است که فقرا را از جهت سیر کردن شکمشان نگاه کنیم نه ایمانشان. مسلمانی یا مسیحی .من فقط گرسنه ام (صرب المثل المانی)
ناشناس۲۸۸۱۵۶۵۱۴:۲۶:۳۰ ۱۴۰۱/۱۱/۹
هنوز خودتون با نیم قرن قبل مقایسه میکنید؟!
ناشناس۲۸۸۱۷۵۱۱۶:۳۴:۱۱ ۱۴۰۱/۱۱/۹
مردم خودشان بلند قضاوت کنند و قطعاً خوب و بد زمان شاه را بهتر شما تشخیص می دهند
ناشناس۲۸۸۱۹۷۵۱۹:۱۸:۳۷ ۱۴۰۱/۱۱/۹
ما همان نگاه ابزاری را می خواهیم یعنی تک همسری .آزادی تحصیل. انتخاب شغل. نبودن صیغه موقت. بودن نماینده واقعی زنان در راس . دیدن فوتبال و کشتی آزاد باشد.
ناشناس۲۸۸۲۱۶۰۲۲:۰۴:۰۹ ۱۴۰۱/۱۱/۹
من در روز حداقل دریک خیابان ده زن بزرگوار را می بینیم که تا کمر در سطل زباله درحال جستجو برای ارتزاق خود وخانواده شان هستند .این جایگاه زن مسلمان آن هم در مملکت اسلامی است ؟
مهدی۲۸۸۲۳۸۰۰۱:۲۸:۰۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
خانواده ما در آن زمان هم حجاب داشتن لان هم دارند. هیچ وسیله ابزاری هم نشده بودن. شما وظیفه اصلی که معیشت مردم است را رها کرده و چسبیدین به چه چیزهای.
ناشناس۲۸۸۲۵۱۷۰۷:۳۱:۲۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
دیدگاه زنان روشنفکر ، تحصیلکرده امروز با شما بسیار متفاوت هست زن امروز مریم میرزا خانی بود زن امروز زندگی شاد و توام با رنگ می خواهد زن امروز مادر همسر دختر آگاهی هست که برای خانواده جامعه و مردمش رفاه و احترام می خواهد زن امروز باهوش هست بانو خزعلی تا به حال از خود پرسیده اید چرا بین شما و این زنان که نماد ترقی و روشنفکری جامعه امروز هستند اینقدر فاصله هست ؟
ناشناس۲۸۸۳۱۶۲۱۴:۴۴:۱۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
خدا به داد مردم برسه با این نمایندگان
yektanetتریبون

آخرین عناوین