جنایات هولناک اسرائیل در شمال غزه با اعدام و ربایش مردم

  4030803052 ۰ نظر، ۲ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه با افشای جنایات هولناک صهیونیست‌ها در شمال این باریکه، تاکید کرد که اشغالگران در مسیر‌هایی که ادعا می‌کنند، امن است، غیرنظامیان را اعدام یا بازداشت می‌کنند و تاکنون نزدیک به ۸۰۰ نفر را قتل عام کرده و ۲۰۰ تن را هم ربودند.

 جنایات هولناک اسرائیل در شمال غزه با اعدام و ربایش مردم

به گزارش تسنیم، در پی تداوم تجاوزات وحشیانه و محاصره ظالمانه رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین در شمال نوار غزه، دفتر اطلاع رسانی دولتی در این باریکه، با مستندسازی گزارش‌های میدانی، نسل کشی مداومی که اشغالگران در شمال غزه انجام می‌دهند را فاش کرد.

اعدام و بازداشت غیرنظامیان در شمال نوار غزه به بهانه مسیرهای امن

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد: آنچه که اشغالگران در مناطق شمال نوار غزه انجام می‌دهند، در چهارچوب جنگ نسل کشی علیه مردم فلسطین قرار دارد. ارتش صهیونیستی در این راستا یک حمله وحشیانه را از 20 روز قبل علیه شمال نوار غزه آغاز کرده و در این مدت بیش از 770 نفر در اردوگاه جبالیا و اطراف آن به شهادت رسیده و بیش از هزار نفر هم زخمی شدند. علاوه بر آن، ده‌ها نفر همچنان مفقود هستند و ارتش اشغالگر بیش از 200 غیرنظامی از جمله زنان را از این منطقه ربوده است.

بر اساس این بیانیه، بیش از صد هزار مجروح و بیمار در شمال نوار غزه نیاز به مراقبت‌های فوری بهداشتی و درمانی دارند. رژیم اشغالگر کل سیستم بهداشتی و درمانی و همه چهار بیمارستان این منطقه را مورد هدف قرار داده و علاوه بر آن، اجازه ورود هیچگونه دارو و امکاناتی به این بیمارستان‌ها را نمی‌دهد.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه تاکید کرد: ارتش اشغالگر صهیونیستی به عنوان بخشی از طرح خود برای آوارگی اجباری مردم فلسطین، هزاران غیرنظامی در شمال نوار غزه را که اکثرشان زن و کودک و سالمند هستند، در معرض تهدید مرگ، بمباران، سوزاندن چادرها و مراکز سرپناهی و .... قرار داده است. بر اساس گزارش‌های میدانی و گفته‌های شاهدان عینی، ارتش اشغالگر از غیرنظامیان در شمال غزه خواسته در مسیرهایی که این ارتش مشخص کرده است حرکت کنند و از شمال غزه خارج شوند، با این ادعا که این مسیرها امن هستند. اما زمانی که آوارگان شروع به حرکت کردند، ارتش صهیونیستی شماری از آنها را اعدام و تعدادی دیگر از جمله زنان را بازداشت کرد.

بمباران تیم‌های دفاع مدنی در شمال نوار غزه

این نهاد دولتی غزه تاکید کرد: رژیم اشغالگر از انواع جنگنده‌ها، تانک‌ها، موشک‌ها و بسیاری از سلاح‌های ممنوعه برای جنایات نسل کشی در شمال غزه استفاده می‌کند. علاوه بر آن، تک تیراندازهای ارتش صهیونیستی در مناطق مختلف شمال غزه مستقر هستند و کورکورانه به سمت غیرنظامیان تیراندازی می‌کنند و حتی اجازه رسیدن تیم‌های دفاع مدنی و آمبولانس‌ها برای برداشتن اجساد شهدا را هم نمی‌دهند.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه افزود: در سایه این شرایط وحشتناک، ما از جامعه جهانی و نهادهای بین‌المللی می‌خواهیم تا برای باز کردن فوری گذرگاه‌های بشردوستانه به منظور ورود تجهیزات پزشکی و غذا برای غیرنظامیان در این باریکه، اقدام جدی انجام دهند و فشار واقعی و موثر بر رژیم اشغالگر جهت توقف جنایات نسل کشی آن وارد کنند.

این دفتر اعلام کرد که دولت آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه و سایر کشورهای مشارکت کننده در جنگ نسل کشی علیه مردم فلسطین، مسئولیت کامل جنایات رژیم اشغالگر را بر عهده دارند.

از طرف دیگر، اداره دفاع مدنی غزه گزارش داد که پرسنل آن در معرض بمباران مستقیم ارتش رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قرار گرفته‌اند.

این اداره اعلام کرد: حمله ارتش صهیونیستی به پرسنل اداره دفاع مدنی بعد از آن صورت گرفت که پهپادهای اسرائیلی از کارکنان ما خواستند همه خودروهای دفاع مدنی و هر آنچه که مربوط به کارشان است را رها کنند و به منطقه شیخ زاید بروند؛ یعنی جایی که آوارگان تحت محاصره ارتش صهیونیستی قرار دارند و قتل عام یا بازداشت می‌شوند.

اداره دفاع مدنی غزه از سازمان‌های بشردوستانه و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ خواست تا برای نجات پرسنل تیم‌های دفاع مدنی که همچنان در تلاش برای خدمت رسانی به مردم فلسطین در شمال غزه هستند، اقدامی انجام دهند و بلافاصله قبل از اینکه دیر شود در این زمینه مداخله کنند.

از طرف دیگر، منابع محلی گزارش دادند که اشغالگران مراکز پناهگاهی متعلق به آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) را در منطقه ابوزیتون در اردوگاه جبالیا تخریب کردند.

بیمارستان‌های شمال غزه درحال تبدیل شدن به گورهای دسته‌جمعی هستند

در سایه محاصره شدید و کشتارهای وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در شمال نوار غزه و هدف قرار دادن مداوم بیمارستان‌ها، دکتر منیر البرش، مدیر وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که در صورت ادامه جنایات تجاوزکارانه دشمن صهیونیستی در سایه سکوت بین‌المللی، بیمارستان‌ها در شمال نوار غزه به گورهای جمعی تبدیل خواهند شد.

وی افزود: ما دیگر کفن کافی برای شهدایمان اینجا پیدا نمی‌کنیم.آنچه اشغالگران در شمال نوار غزه انجام می‌دهند، جنایت جنگی کامل است. ارتش صهیونیستی بیش از 1000 پرسنل پزشکی در نوار غزه را به شهادت رسانده است.

این مقام دولتی غزه تاکید کرد که رژیم اشغالگر، بیمارستان‌ها را در چارچوب اجرای طرح خود برای آوارگی اجباری ساکنان شمال غزه، به یک هدف اصلی تبدیل کرده است. صهیونیست‌ها همچنان به آواره کردن مردم فلسطین در شمال نوار غزه، محاصره بیمارستان‌ها و جلوگیری از ورود دارو، غذا و آب ادامه می‌دهند.

وی اظهار داشت: ارتش اشغالگر همچنان در حال اجرای طرح آوارگی اجباری مردم غزه است. اشغالگران با محاصره بیمارستان‌ها در شمال نوار غزه و قطع کلیه تجهیزات پزشکی و غذایی، در تلاش برای وادار کردن مردم به آوارگی اجباری در چارچوب طرح موسوم به طرح ژنرال‌های ارتش اشغالگر هستند.

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. مسیرهای نامرئی مهاجرت غیرقانونی اتباع بیگانه به ایران

  2. چالش های بازدارندگي هسته ای ایران

  3. پس چرا وزیر شدید؟!

  4. چرا به سلاح اتمی نیاز نداریم؟

  5. کشورهای عربی از جنگ ایران ـ اسرائیل استقبال می‌کنند/ باکو به دنبال بهره‌برداری از چنین شرایطی است

  6. تمرینات بدنسازی جمشید هاشم پور در ۸۰ سالگی

  7. توطئه پنداری یک نقد !

  8. مصائب بنزینی پزشکیان!

  9. ابو موسی یا "بوموسی"

  10. رسانه ملی «برنده» است یا «بازنده»؟

  11. پاسخ عراقچی به اظهارات بایدن در مورد زمان حمله اسرائیل به ایران/ حمله پهپادی حزب‌الله به اقامتگاه نتانیاهو

  12. آسیب ناترازی بنزین؟؛ بزودی به اندازه نابودی کل صنعت پتروشیمی ایران!

  13. اعراب و اتحادیه اروپا بدنبال تعامل دیپلماتیک با ایران

  14. حمله کیهان به همتی درباره فیلترینگ/ هشدار مجدد عراقچی به آمریکا

  15. خبری که دروغگویان را رسوا کرد

  16. کسی حواسش به این جانورهای زخمی هست؟!

  17. در نقد راهبرد پینگ‌پنگی!

  18. پزشکیان:دولتی بدهکار درست کردند بعد می‌گویند مشکل را حل کنید

  19. ماجرای تذکر دفتر رهبر انقلاب به رائفی‌پور/ پشت‌پرده فراخوان‌های ضد امنیتی در تهران/ زمزمه‌هایی درباره استیضاح زاکانی

  20. نقشه شوم صهیونیست‌ها برای کشورگشایی

  21. انتقاد روزنامه اصولگرا از هجمه به دولت درباره ظریف/ دشواری ماموریت رهبری به مخبر

  22. صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از آبان ماه

  23. اعلام رسمی پایان تحریم‌های شورای امنیت

  24. سایه‌روشن‌‌های اظهارات رئیس‌جمهور

  25. وقتی پهپادهای حزب الله راه خانه «بی بی» را پیدا می کنند!

آخرین عناوین