کامالا هریس: کشتار غیرنظامیان فلسطینی «غیرقابل‌قبول» است!  

  4030803056

با این که دولت آمریکا حامی اصلی جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه است، معاون رئیس‌جمهور این کشور مدعی شد که «کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه غیرقابل‌قبول است.»  

به گزارش خبرآنلاین به نقل از الجزیره، کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، گفت که باید برای دستیابی به «راه‌حل دو دولتی» تلاش کرد «تا اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها از امنیت و حق تعیین سرنوشت برخوردار شوند.»

به گزارش مهر، هریس در مصاحبه‌ای با شبکه «سی‌ان‌ان» مدعی شد که «فرصتی برای پایان دادن به جنگ و بازگرداندن گروگان‌ها و همچنین ارائه کمک‌های بشردوستانه به فلسطینی‌ها پس از مرگ یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس، فراهم شده است.»

دولت آمریکا حامی اصلی جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه است و روزانه تسلیحات نظامی در اختیار این رژیم قرار می‌دهد، اما کامالا هریس در ادامه این گفت‌وگو مدعی شد که کشته شدن تعداد زیادی از غیرنظامیان فلسطینی در غزه «غیرقابل قبول» است.

به نوشته الجزیره در جریان این مصاحبه، هریس از پاسخ دادن به سؤالی مبنی بر اینکه آیا او نسبت به رقیب جمهوری‌خواهش و رئیس‌جمهور پیشین، دونالد ترامپ، بیشتر از رژیم صهیونیستی حمایت خواهد کرد، طفره رفت.

هنگامی که از هریس پرسیده شد: «آیا فکر می‌کنید شما بیشتر از دونالد ترامپ حامی اسرائیل خواهید بود؟ وی به جای پاسخ دادن به این سوال، به انتقاد از ترامپ پرداخت و گفت که او از رهبران مستبد مانند کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، تمجید کرده است. هریس به مدت یک دقیقه پاسخ داد اما هیچ اشاره‌ای به رژیم صهیونیستی نکرد.»

در مقابل، ترامپ دیروز چهارشنبه در یک تجمع انتخاباتی در ایالت جورجیا از تماس‌های تلفنی روزانه خود با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، با افتخار یاد کرد و گفت که «رابطه‌ای بسیار خوب» با او دارد.

ترامپ گفت: «بی‌بی (لقب نتانیاهو) دیروز با من تماس گرفت و روز قبل هم تماس گرفته بود… ما رابطه بسیار خوبی با یکدیگر داریم».

رئیس‌جمهور پیشین تعهد کرد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده، با رهبری رژیم صهیونیستی همکاری نزدیک‌تری داشته باشد و گفت: «ما به‌طور بسیار نزدیک با آنها همکاری خواهیم کرد.

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. مسیرهای نامرئی مهاجرت غیرقانونی اتباع بیگانه به ایران

  2. چالش های بازدارندگي هسته ای ایران

  3. پس چرا وزیر شدید؟!

  4. چرا به سلاح اتمی نیاز نداریم؟

  5. کشورهای عربی از جنگ ایران ـ اسرائیل استقبال می‌کنند/ باکو به دنبال بهره‌برداری از چنین شرایطی است

  6. تمرینات بدنسازی جمشید هاشم پور در ۸۰ سالگی

  7. توطئه پنداری یک نقد !

  8. مصائب بنزینی پزشکیان!

  9. ابو موسی یا "بوموسی"

  10. رسانه ملی «برنده» است یا «بازنده»؟

  11. پاسخ عراقچی به اظهارات بایدن در مورد زمان حمله اسرائیل به ایران/ حمله پهپادی حزب‌الله به اقامتگاه نتانیاهو

  12. آسیب ناترازی بنزین؟؛ بزودی به اندازه نابودی کل صنعت پتروشیمی ایران!

  13. اعراب و اتحادیه اروپا بدنبال تعامل دیپلماتیک با ایران

  14. حمله کیهان به همتی درباره فیلترینگ/ هشدار مجدد عراقچی به آمریکا

  15. خبری که دروغگویان را رسوا کرد

  16. کسی حواسش به این جانورهای زخمی هست؟!

  17. در نقد راهبرد پینگ‌پنگی!

  18. پزشکیان:دولتی بدهکار درست کردند بعد می‌گویند مشکل را حل کنید

  19. ماجرای تذکر دفتر رهبر انقلاب به رائفی‌پور/ پشت‌پرده فراخوان‌های ضد امنیتی در تهران/ زمزمه‌هایی درباره استیضاح زاکانی

  20. نقشه شوم صهیونیست‌ها برای کشورگشایی

  21. انتقاد روزنامه اصولگرا از هجمه به دولت درباره ظریف/ دشواری ماموریت رهبری به مخبر

  22. صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از آبان ماه

  23. تغییر راهبردی بزرگ ایران

  24. اعلام رسمی پایان تحریم‌های شورای امنیت

  25. سایه‌روشن‌‌های اظهارات رئیس‌جمهور

آخرین عناوین