انتشار این گزارش نقطه عطفی برای فیناپ است که فراتر از دایره تاثیرگذاری خود رفته و بینشی دقیق درباره نقش رویدادها در رشد و استراتژیهای بازاریابی کسبوکارها ارائه میدهد. این گزارش که طی پنج ماه توسط یک تیم حرفهای تهیه شده است، تصویری روشن از جایگاه رویدادها در کسبوکارهای ایرانی ارائه میدهد.
اولین گزارش ایونتمارکتینگ ایران با بررسی نظرات ۱۴۸ نفر از جمله مدیران عامل، مدیران بازاریابی و متخصصان روابطعمومی، به بررسی ابعاد مختلفی از فرصتها و چالشهایی که کسبوکارها در برگزاری یا حمایت از رویدادها با آن مواجه هستند، پرداخته است.
بخشی از این گزارش با عنوان «قصه فیناپ» اطلاعات و آماری از ۷ سال فعالیت مستمر تیم فیناپ در حوزه فینتک روایت شده است.
این گزارش در تاریخ ۱۴ تیر ۱۴۰۳ در رویدادی با نام «درباره رویداد» با حضور ۲۵۰ نفر از مدیران و متخصصان حوزههای بازاریابی، روابطعمومی و رویداد در مجموعه فرهنگی-هنری برج آزادی رونمایی خواهد شد.
این گزارش پس از برگزاری رویداد، برای علاقهمندان در وبسایت فیناپ در دسترس خواهد بود.