محبوب ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی

گزارش بازرگانی، 311220،   4030413074

زمانی که شما در حال راه اندازی آشپزخانه صنعتی هستید این سوال برای شما ممکن است پیش بیاید که محبوب ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی کدام اند، تا بتوانید کسب و کار خود را با استفاده از بهترین دستگاه ها راه اندازی کنید.

همانطور که می دانید راه اندازی و یا به روز کردن دستگاه های صنعتی که برای تهیه غذا از آنها استفاده می کنید کار بسیار مهمی است که به شما این فرصت را می دهد تا بتوانید به کسب و کار خود رونق بیشتری دهید و از تکنولوژی های جدید این دستگاه ها نیز بهره مند شوید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین غذا ها را به مشتری های خود ارائه دهید. به همین دلیل در این مقاله از مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی سروش تجهیز به بررسی محبوب ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی می پردازیم تا بتوانید هر چه بیشتر به شما کمک کنیم تا بهترین ها را انتخاب کنید.

محبوب ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی

محبوب ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی دستگاه هایی هستند که کار شما را برای تهیه انواع غذا ها و نوشیدنی ها آسان تر می کنند. چرا که این دستگاه ها اغلب بسیار به روز بوده و با نیاز های شما سازگاری دارند تا به این صورت به شما کمک کنند تا با کیفیت ترین غذاها را به مشتری های خود ارائه دهید. محبوب ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی شامل دستگاه هایی هستند که این اواخر بیشترین فروش را داشته اند و یا از کیفیت بسیار بالا و طراحی خاصی برخودارند که باعث می شود برخی از انواع این دستگاه ها که در معرض دید مشتری ها نیز قرار می گیرد به جذب مشتری برای شما کمک کند. در ادامه به بررسی برخی از انواع این دستگاه خواهیم پرداخت تا به این ترتیب بتوانیم شما را با محبوب ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی به خوبی آشنا کنیم.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

آیس کراشر

یکی دیگر از انواع محبوب ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی آیس کراشر است. این دستگاه می تواند مقادیر بسیاری از تکه های یخ را در کوتاه ترین زمان ممکن به پودر یخ تبدیل کند تا به این ترتیب بتوانید از آنها برای مصارف گوناگون استفاده نمایید. یکی از پر استفاده ترین صنعت ها برای دستگاه آیس کراشر یا یخ خرد کن صنعت محصولات پروتئینی می باشد که برای نگهداری از مواد پروتئینی به مقدار بالایی از یخ های خرد شده نیاز دارند تا بتوانند دمای مناسبی را برای این مواد غذایی فراهم کنند و از فاسد شدن آنها جلوگیری کنند.

دستگاه یخ در بهشت ساز

یکی از انواع دستگاه هایی که در فصل گرما می تواند درآمد زایی شما را بیشتر کند دستگاه یخ در بهشت ساز است که با استفاده از آن می توانید شربت های خوشمزه را به نوشیدنی های یخی تبدیل کنید. این نوشیدنی ها اغلب توسط کودکان بیشتر مورد پسند قرار می گیرد به همین دلیل ممکن است خیلی از مشتری های شما را کودکان و نوجوانان تشکیل دهند. دستگاه یخ در بهشت ساز می تواند در جذب مشتری یکی از دستگاه هایی باشد که بیشترین کمک را به شما خواهد داشت.

دستگاه یخ در بهشت ساز

آبمیوه گیری

دستگاه آبمیوه گیری یکی از دستگاه های پایه و بسیار مهم هر آبمیوه فروشی و مغازه ی ویتامینه است. این دستگاه دارای انواع صنعتی است و حتی دارای مدل هایی است که به صورت تخصصی می توانند در کوتاه ترین زمان برای شما آب میوه هایی مانند انار و مرکبات را با بیشترین میزان آبمیوه تهیه کنند. استفاده از این دستگاه ها در هتل ها، آبمیوه فروشی ها، بستنی خوری ها، کافی شاپ ها و برخی از رستوران ها الزامی است.

سرخ کن صنعتی

سرخ کن صنعتی یکی از مهم ترین دستگاه هایی است که در هر فست فودی از آن استفاده می شود. از انواع این دستگاه در کافی شاپ ها و رستوران های بزرگ نیز استفاده می شود تا به این ترتیب بتوانند غذا های سرخ کردنی را با بهترین کیفیت برای مشتری های خود تهیه و آماده ی سرو کنند. این دستگاه دارای انواع گازی و برقی است که در صورت استفاده از هر یک از آنها کیفیت غذا های شما ممکن است کمی با یکدیگر متفاوت شود. برای مثال استفاده از سرخ کن های صنعتی گازی می تواند غذا ها را کمی ترد تر کرده و مدل های برقی این دستگاه ممکن است کمی غذا ها را نسبت به نوع گازی آن نرم تر به شما تحویل دهند.

فر کانوکشن

فر کانوکشن دستگاهی است که به شما کمک می کند تا بتوانید پخت غذا ها و انواع نان و کیک را به صورت بسیار با کیفیت تری انجام دهید. این دستگاه می تواند باعث شود که غذا ها دارای بافت لطیف تری باشند و مانند فر های دیگر غذا را با حرارت مستقیم خشک نمی کند، چرا که این دستگاه برای طبخ غذا ها از یک آپشن استفاده می کند که همین موضوع باعث متمایز شدن آن نسبت به سایر فر های صنعتی می شود. این دستگاه دارای مدل های مختلفی است که توسط برند های متفاوتی طراحی و تولید می شود اما فر کانوکشن اسمارت یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین دستگاه های این اواخر بوده است که از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد.

فر کانوکشن

دستگاه اسپرسوساز

یکی از مهم ترین دستگاه هایی که در هر کافی شاپ باید وجود داشته باشد دستگاه اسپرسوساز است. چرا که بار ایستا با استفاده از این دستگاه می تواند انواع مختلفی از قهوه ها را برای مشتری های خود تهیه کرده و با بهترین کیفیت به آنها ارائه دهد. برای مثال یکی از انواع قهوه که باید برای تهیه آن از دستگاه اسپرسوساز استفاده شود کاپوچینو است، چرا که این نوع قهوه با استفاده از یک شات قهوه اسپرسو و مقدار زیادی شیر فوم داده شده تهیه می شود. به همین دلیل دستگاه اسپرسوساز و انواع مختلف آن یکی از انواع محبوب ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشند.

آسیاب قهوه

دستگاه آسیاب قهوه نیز در کنار دستگاه اسپرسوساز استفاده ی بسیار زیادی دارد. چرا که برای تهیه انواع قهوه باید تنها کمی قبل تر دانه های قهوه را آسیاب کرد تا به این ترتیب قهوه ها با بهترین عطر و بو و کیفیت بسیار بالا تهیه شوند تا مشتری های شما از نوشیدن این قهوه ها لذت ببرند. از این دستگاه در کافی شاپ ها، فروشگاه های قهوه، هتل ها و ... استفاده ی بسیاری می شود.

شاخصه های مهم برای انتخاب بهترین مدل های تجهیزات آشپزخانه صنعتی

همگامی که شما قصد خرید محبوب ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی را دارید باید به این موضوع نیز توجه کنید که این دستگاه ها توسط چه برند هایی تولید شده اند و دلیل محبوبیت آنها چیست. این موضوع ها می تواند جز شاخصه های مهم برای انتخاب بهترین مدل های تجهیزات آشپزخانه صنعتی باشد. چرا که با دریافت این اطلاعات می توانید متوجه شوید که دستگاه ساخت چه کشوری است، جنس و کیفیت آن به چه صورت است، قیمت آن چقدر است و مهم تر از همه اینکه آیا این دستگاه کاربردی را که شما از آن توقع دارید را به شما ارائه می دهد یا خیر. به همین دلیل بهتر است پیش از خرید محبوب ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی به این موارد توجه بسیاری داشته باشید تا بتوانید انتخاب بهتری برای کسب و کار خود داشته باشید تا به این ترتیب بتوانید فروش خود را هر چه بیشتر بالا برده و به کسب و کار خود رونق ببخشید.

کلام آخر

محبوب ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی دستگاه هایی هستند که می توانند به شما کمک کنند تا روند پخت و تهیه غذا ها و نوشیدنی های مشتری ها را به بهترین و سریع ترین شکل ممکن انجام دهید. از انواع این دستگاه ها باید به یخ در بهشت ساز ها، آیس کراشر ها ، فر کانوکشن و ... اشاره کنیم که می توانید انواع این دستگاه ها را در فروشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی سروش تجهیز مشاهده کرده و در صورت تمایل خریداری نمایید. شما می توانید برای سریع تر شدن روند خرید حتی با شماره 06132231370 نیز تماس حاصل نمایید و سفارش خود را به صورت تلفنی در سروش تجهیز ثبت کنید.

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. علل کاهش مشارکت/ چند روایت از علت شکست قالیباف/ حمله رسایی به پزشکیان

  2. مشارکت ۴۰ درصدی چه معنایی دارد؟

  3. انتخابات به دور دوم کشیده شد/ اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری

  4. یخ مناظره ها بالاخره آب شد!

  5. آغاز توزیع گوشت و کالاهای اساسی به درب منزل تهرانی‌ها

  6. بیانیه مهم قالیباف: همه باید برای انتخاب آقای جلیلی تلاش کنیم

  7. انتخابات ایران؛ جلوه ای از یک درختِ تنومند

  8. بانک جهانی: کاهش ۶.۲ میلیون نفری تعداد فقرا در ایران در دولت رئیسی

  9. تحلیلی کوتاه بر انتخابات روز جمعه

  10. بازنگری کنید

  11. نیازهای توسعه‌ای ایران بازی چند جانبه را می‌طلبد

  12. پزشکیان: صدای بی‌صدایان هستم/ دروغ نمی‌گویم

  13. با نظرات کارشناسان اطراف «پزشکیان» آشنا شوید

  14. رای‌ندادن دردی را دوا نمی‌کند

  15. جلیلی خوب مناظره نکرد اما پزشکیان فاجعه بود

  16. آرای تعیین کننده قالیباف

  17. جلیلی: من روی «همه» مردم ایران حساب باز کرده‌ام

  18. شوک سنگین نظرسنجی‌ها!

  19. خسارت سالانه ۵۰ میلیارد دلاری یک چالش مهم به ایران

  20. رهبر انقلاب: مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خیلی مهم است/ مشارکت مردم برای نظام جمهوری اسلامی، پشتوانه است

  21. سرنوشت آرای قالیباف/ هشدار خرازی به اسرائیل/ تذکر عباس عبدی به هواداران پزشکیان

  22. حمله شریعتمداری به ظریف/ توضیحات بهادری جهرمی درباره حمایت از جلیلی

  23. مواضع پزشکیان و جلیلی در چند سطر

  24. گزارش الف از فرایند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

  25. جبرائیلی: «جلیلی» برای پایان دادن به حاکمیت دلار بر اقتصاد کشور آمده است

آخرین عناوین