چطور باید تلافی کنیم؟!

محمد سعادتمند، گروه سیاسی الف،   4030513025 ۷۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷۶ تکراری یا غیرقابل انتشار
چطور باید تلافی کنیم؟!

پس از جنایت و البته حماقت اسراییل در ترور شهید اسماعیل هنیه آن هم در خاک ایران هم اکنون مهم ترین موضوع و مسئله ای که فکر مسئولین کشور و همچنین بخش عمده ای از دولتهای عمده دنیا و مجامع بین المللی را به خود مشغول کرده  ، زمان  ، ابعاد و چگونگی پاسخ ایران به این تجاوز وحشیانه می باشد.

در داخل کشور دو نظر درباره پاسخ ایران وجود دارد ، برخی خویشتنداری را تجویز کرده و برخی حمله به مواضع و منافع  آمریکا  در منطقه  را تجویز می کنند.
واقعیت ان است که هر دو این گزینه ها به شدت اشتباه می باشد ؛

هر گونه خویشتنداری و عدم پاسخ کوبنده تر باعث جری تر شدن دشمن صهیونیستی شده و بازدارندگی دفاعی ایران را زیر سئوال می برد. در عین حال حمله به اهداف  آمریکایی  دقیقا چیزی است که اسراییل خواستار آن است.

واقعیت این است که رژیم صهیونیستی هرگز قادر به مقابله با ایران نیست آن هم در این شرایط بحرانی که پس از ماهها جنایت حتی نتوانسته یک گروه کوچک تحت محاصره را شکست دهد ، تنها هدف نتانیاهو و رژیم اشغالگر کشاندن پای آمریکا به میدان رویارویی با ایران می باشد ، امری که امریکایی ها  به شدت از آن اجتناب می کنند.

ایران هم هرگز مایل به درگیری با آمریکا نیست چون در آن صورت بزرگترین برنده آن اسراییل خواهد بود.

اینکه برخی در داخل کشور حمله به اهداف آمریکایی را تجویز کرده و حتی مصادیق آن اماکن را بیان می کنند به شدت اشتباه و کاملا در جهت اهداف صهیونیستها می باشد.

از این رژیم تروریستی هیچ بعید نیست که با حمله به همان اهداف آمریکایی در منطقه که برخی تحلیل گران داخلی  گرای زدن آنها را می دهند ، عملا پای ایران و آمریکا را به میدان درگیری و باتلاقی که اسراییل در حال فرو رفتن در ان است بکشاند.

بهترین کار تمرکز کامل بر روی اهدافی مشخص در سرزمین های اشغالی بویژه تل آویو و حمله دقیق و موثر به آن اهداف می باشد.
طبق ماده 51 منشور ملل متحد ایران حق دارد با توجه به تجاوز مسلحانه ای که علیه کشورمان انجام شده اقدامات لازم در پاسخ به این تجاوز را به عمل آورد .

با توجه به جمیع این شرایط ایران می تواند پاسخ مسلحانه ای علیه متجاوز به خاک خود را مد نظر قرار داده و آن را اعمال نماید و کلیه کشورهای دنیا و مجامع بین المللی موظف به تایید و حمایت از این اقدام کاملا قانونی خواهند بود.

حال که مجوز قانونی و لزوم پاسخ ایران مورد تایید قرار گرفت ، زمان ، چگونگی و حجم پاسخ ایران تعین کننده تادیب متجاوز و اعمال یک دکترین جدید بازدارندگی علیه اسراییل خواهد بود.

با توجه به تجربیات عملیات وعده صادق که  توسط ایران در پاسخ به حمله تروریستی اسراییل به کنسولگری کشورمان در دمشق انجام شد ، می توان نقشه راه مشخصی برای تاثیر گذاری هر چه بیشتر عملیات پیش رو به شکل زیرتهیه نمود :
1- با توجه به اینکه جنایت اسراییل علیه  اسماعیل هنیه یکی از رهبران محور مقاومت صورت پذیرفته ، عملیات انتقام می تواند به نام عملیات " هنیه " نامگذاری شده و عملیاتی ترکیبی از همه جبهه ها علیه اسراییل صورت پذیرد.
2- این عملیات بایستی در سکوت کامل خبری و بدون کوچک ترین اطلاع دهی به کشورهای مختلف و به طور کاملا غافلگیرانه انجام پذیرد.
3- این عملیات بایستی در سریع ترین و مناسب ترین زمان ممکن انجام شود البته به دور از هر گونه شتابزدگی بی مورد.
4 -برای تحقق حداکثری  اهداف عملیات اعم از سرعت ، غافلگیری و شانس عبور از کلیه سیستمهای پدافندی دشمن ، از بین گزینه های مختلف در زرادخانه موشکی و پهپادی ایران بهترین گزینه موشک های " هاپر سونیک " می باشند.
این موشک ها با توجه به ابعاد به نسبت کوچک ، سرعت بسیار بالا و قدرت مانوردهی در طول پرواز ، بیشترین شانس برای عبور از پدافند دشمن را داشته و در عین حال با توجه به سرعت بالای خود در کمترین زمان ممکن به اهداف تعین شده خواهند رسید.
5- استفاده از موشک های متعارف به عنوان عامل فریب و اشباع کننده سیستمهای دشمن هم می تواند مورد نطرقرار گرفته شود ، کلاهک این موشکها بهتراست از انواع بارانی و به شدت ترکش شونده باشد تا در صورت هدف قرار گرفتن نیز موثر واقع شوند.
6- این عملیات می تواند به صورت کیفی انجام شده بدین معنی که از تعداد کمتری موشک اما با تاثیر گذاری بالا استفاده شود.
7 -انجام حملات سایبری گسترده علیه سیستمهای پدافندی و دیگر تاسیسات نظامی اسراییل قبل از رسیدن موشک ها می تواند شانس اصابت آنها را هر چه بیشتر افزایش دهد.
8 -با توجه به بعد مسافت ایران تا سرزمین های اشغالی ؛ بهتر است از پهپادها که سرعت کمی دارند و ساعتها طول می کشد که به اهداف خود برسند و مغایر با اصل غافلگیری و سرعت عمل می باشند حداقل از مبدا ایران استفاده نشود و یا در صورت لزوم در فازهای بعد از اولین موج حملات موشکی استفاده گردد و یا از مبدا لبنان که هم مرز با اراضی اشغالی است استفاده شود.
9- یک سناریو حمله می تواند بدین شکل طرح ریزی گردد :
ابتدا حملات سایبری گسترده علیه سیستم پدافندی دشمن از مبدا ایران و دیگر کشورهای اطراف انجام پذیرد ، همزمان بارانی از پهپادها ، راکت ها و موشک ها در اندازه ها و بردهای مختلف از لبنان ، عراق وسوریه به سمت اسراییل شلیک شده تا در نقش اشباع کننده پدافندی عمل کنند ، بلافاصله موشک های " هایپر سونیک " ایران از راه رسیده و با توجه به سرعت فوق العاده بالا و مشغول بودن پدافند دشمن ، به اهداف از پیش تعیین شده اصابت نمایند ، اگر این اهداف اولیه رادارهای پیش اخطار سیستمهای پدافندی باشند با مختل شدن آنها موشک های متعارف ایران با سرهای جنگی بزرگ و سنگین  نیز می توانند وارد عملیات گردند.
10- با توجه به جنایات تروریستی اسراییل در چند ماه گذشته و به شهادت رساندن جمعی از مستشاران بلندپایه ایرانی در سوریه ، و همچنین ترور هنیه در تهران و فرماندهان مقاومت لبنان ، یکی از اهداف این عملیات می تواند مقابله به مثل و به هلاکت رساندن تعدادی از مقامات بلندپایه نظامی و جنایتکاران جنگی این رژیم سرکش تعیین گردد.
به هر روی هر گونه تعلل در مجازات دشمن و یا بسنده کردن به حمله ای نمادین  با توجه به خلقیات صهیونیستها که قتل و ترور و تجاوزگری به صورت پیش فرض در آنها نهادینه شده ، می تواند باعث استمرار جنایات آنها و تکرار حمله مستقیم به خاک ایران گردد.

و در آخر استناد می کنیم به آیه 14 سوره حشر که به خوبی توصیفی از صهیونیست ها را  به ما ارائه می دهد :
لا يُقَاتِلُونَكُمْ جَمِيعًا إِلَّا فِي قُرًى مُحَصَّنَةٍ أَوْ مِنْ وَرَاءِ جُدُرٍ بَأْسُهُمْ بَيْنَهُمْ شَدِيدٌ تَحْسَبُهُمْ جَمِيعًا وَقُلُوبُهُمْ شَتَّى ذَلِكَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لَا يَعْقِلُونَ ﴿۱۴﴾
همه آنان [به صورت متحد و یک پارچه] با شما نمی جنگند مگر در آبادی هایی که دارای حصار و قلعه و دژ مستحکم هستند، یا از پشت دیوارها ( به وسیله مکر و حیله و جاسوسی )، دلاوری آنان میان خودشان شدید است [ولی از رویارویی با شما می ترسند]، آنان را متحد و هم دست می پنداری در حالی که دل هایشان پراکنده است؛ زیرا آنان قومی هستند که تعقّل نمی کنند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۷۱۵۶۹۱۲:۳۶:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۱۳
شاید شروع جنگ یه انتخاب باشه اما قطعا مسیر جنگ و پایانش هیچ انتخابی نداره
ناشناس۳۵۷۱۶۵۳۱۴:۲۲:۴۴ ۱۴۰۳/۵/۱۳
کسانی که توصیه به حمله به آمریکا می کنند در واقع عوامل نفوذی روسیه هستند که دوست دارند آمریکا را درگیر کنند همون کاری که آمریکا با درگیر کردن روسیه در اوکراین کرد.
ناشناس۳۵۷۱۸۶۷۱۸:۵۱:۴۸ ۱۴۰۳/۵/۱۳
مراقب نفوذی ها و دشمنان دو آتشه اسرائیل در داخل کشور باشیم در ضمن از روسیه هم غافل نباشیم در طول تاریخ خنجرهای زیادی خورده ایم
ناشناس۳۵۷۱۶۸۵۱۵:۰۳:۱۱ ۱۴۰۳/۵/۱۳
باید دمار صهیونیست ها رو در بیاریم - یکبار برای همیشه
ناشناس۳۵۷۱۸۱۱۱۷:۴۷:۴۲ ۱۴۰۳/۵/۱۳
خب الان که جنگ شروع شده و ما هم انتخابش نکردیم یعنی دیگر پایانش انتخابی ندارد؟!
ناشناس۳۵۷۱۸۹۸۱۹:۱۸:۲۴ ۱۴۰۳/۵/۱۳
البته هدف مقاله احتمالا ایجاد یک حس شور و شوق در مردم عادی است .
ناشناس۳۵۷۱۵۷۲۱۲:۳۸:۳۷ ۱۴۰۳/۵/۱۳
نظر اين حقير فقير آن است كه ما فقط بايد دير يا زود يكي از رده بالاهاي اسراييل را به دٓرٓك من النار بفرستيم ! تا با اين وسيله قدرت خودمان را هم نشان بدهيم ! و انتقام خود را هم گرفته باشيم ،
تبریزی۳۵۷۱۶۱۹۱۳:۴۸:۰۱ ۱۴۰۳/۵/۱۳
مطمئنا اونها بین ما جاسوس و نفوذی دارند و اگه ما این کارو با یکیشون بکنیم اونها هم همین کارو می کنن.
ناشناس۳۵۷۱۸۰۵۱۷:۳۹:۰۴ ۱۴۰۳/۵/۱۳
ایران یک کشور باز به حساب میاد که افراد بسیار متنوعی در آن رفت و آمد دارند اما اسراییل یک رژیم کاملا بسته است که افرادی که در آن تردد می‌کنند کاملا مورد شناسایی هستند و شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی آن به شدت کنترل می‌شود به همین دلیل کار جاسوسی در اسراییل دشوار است
محمدی۳۵۷۱۵۷۵۱۲:۴۲:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۱۳
به فکر رفاه و ابادانی مملکت خودمان باشید والسلام
ناشناس۳۵۷۱۶۱۳۱۳:۳۵:۵۵ ۱۴۰۳/۵/۱۳
چه ربطی داشت
ناشناس۳۵۷۱۶۵۵۱۴:۲۵:۴۱ ۱۴۰۳/۵/۱۳
بهترین راهش محو اسرائیله وگرنه اوضاع همینه!
ناشناس۳۵۷۱۹۶۷۲۰:۲۱:۵۷ ۱۴۰۳/۵/۱۳
نفرت انگیز این منفی زدن ها هستند
ناشناس۳۵۷۲۵۳۷۱۱:۰۵:۱۵ ۱۴۰۳/۵/۱۴
منفی یعنی سخن شما مورد قبول نیست.
ناشناس۳۵۷۱۷۳۷۱۶:۰۷:۱۲ ۱۴۰۳/۵/۱۳
نتانیاهو تو کنگره امریکا خواستار محو ایران شده است.
ناشناس۳۵۷۱۵۸۶۱۲:۵۰:۵۳ ۱۴۰۳/۵/۱۳
اسرائیل احتمالاً هرگز موفق به محو حماس نمیشه ولی توان شرارت این اهریمن رو نباید دستکم گرفت.
ناشناس۳۵۷۱۵۹۱۱۲:۵۵:۲۸ ۱۴۰۳/۵/۱۳
تلافی باید زمان و مکانش معلوم نباشد و از طرق مختلف استشهادی و سایبری و نظامی صورت بگیرد از عملیات مرکب باید استفاده شود .
ناشناس۳۵۷۱۵۹۵۱۲:۵۶:۵۹ ۱۴۰۳/۵/۱۳
تمامی پایگاه‌های نظامی اسرائیل آن هم با حملات سنگین که هر کدام تا 10 الی 20 تا موشک هدف قرار گیرد و برخی ساختمان های اداری و حتی ورود نظامیان حزب الله برای بازپس‌گیری
ناشناس۳۵۷۱۹۹۴۲۰:۳۹:۱۸ ۱۴۰۳/۵/۱۳
دیر نیست نابودی اسراییل آن وقت دیدنی است
ناشناس۳۵۷۱۵۹۹۱۲:۵۹:۳۲ ۱۴۰۳/۵/۱۳
بهتر است صلح کنید.
ناشناس۳۵۷۱۶۱۴۱۳:۳۶:۳۶ ۱۴۰۳/۵/۱۳
با کشور جعلی اشغالگر و سگ هار؟!!
تبریزی۳۵۷۱۶۴۰۱۴:۰۹:۴۶ ۱۴۰۳/۵/۱۳
بله. ما یه ضرب المثل داریم که میگه به سگ سنگ ننداز. انگلیسی زبان ها هم میگن بذار سگ های خفته دراز بکشن. تو فارسی هم میگن با دوستان مروت با دشمنان مدارا. ببینید در طول این همه سال ما تونستیم ضربات بیشتری به اونها بزنیم یا اونها به ما با این همه تحریم و ترور.
ناشناس۳۵۷۱۶۹۴۱۵:۱۵:۳۲ ۱۴۰۳/۵/۱۳
جواب ندهی گستاخ تر می شود سگ هار
ناشناس۳۵۷۱۶۹۵۱۵:۱۶:۱۴ ۱۴۰۳/۵/۱۳
در ضمن مقایسه سطحی و بی مورد
ناشناس۳۵۷۱۶۳۴۱۴:۰۳:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۱۳
با کسی می توان صلح کرد که دنبال صلح باشد
ناشناس۳۵۷۱۶۸۷۱۵:۱۰:۲۵ ۱۴۰۳/۵/۱۳
دوست محترم اسرائیل دوست ایران نیست هیچ در ایران عملیات ترور کرده ولی شما هنوز دنبال صلح با این رژیم جنایتکار هستید....
ناشناس۳۵۷۱۷۲۸۱۵:۵۳:۲۵ ۱۴۰۳/۵/۱۳
ما شما را نمی دانیم اما ما نسبت به جان اطرافیان حساس هستیم و نمی نشینیم که سگ هار هر بار جان یکی از عزیزانمان را بگیرد و توجیه کنیم بلکه به شدت برخورد می کنیم
ناشناس۳۵۷۲۷۴۷۱۴:۴۵:۵۲ ۱۴۰۳/۵/۱۴
عقل حکم میکند تدبیر کنی و جوابی بدهی که بازدارنده باشد .
ناشناس۳۵۷۱۸۰۶۱۷:۴۱:۲۳ ۱۴۰۳/۵/۱۳
رژیم سفاک صهیونیستی مانند سگ هاری است که اگر آن را رها کنی بیشتر حمله می‌کند
ناشناس۳۵۷۲۴۱۹۰۹:۲۵:۵۹ ۱۴۰۳/۵/۱۴
ترابخدابگذارید عقلا تصمیم بگیرند مملکت ظرفیت درگیری درجنگ راندارد هیچ جنگی برنده ندارد ، نتانیاهو این وحشی دوست دارد مارا درگیر جنگ بامتحدانش امریکا وکشورهای غربی کند
ناشناس۳۵۷۱۶۰۵۱۳:۱۹:۳۵ ۱۴۰۳/۵/۱۳
جنایت اسراییل که مشخصه باید پشیمانشون کرد.
ناشناس۳۵۷۱۶۰۸۱۳:۲۵:۰۱ ۱۴۰۳/۵/۱۳
وقتی کشورمون شادترین و مرفه ترین و امن ترین کشور دنیا باشه انتقام همه ظلم‌ها گرفته میشه
ناشناس۳۵۷۱۸۰۹۱۷:۴۳:۴۶ ۱۴۰۳/۵/۱۳
الان مردم کویت که با فروش نفت زیاد رفاه دارند سبب شده همه ظلم‌های عالم برطرف بشه؟!! شاید منظور شما اینه که درد و رنج و کشتار دیگر انسان‌ها به ما ربطی نداره که در این صورت طبق گفته سعدی نشاید که نامت نهند آدمی
ناشناس۳۵۷۲۵۴۶۱۱:۱۶:۳۵ ۱۴۰۳/۵/۱۴
جمهوریت و دموکراسی مفهومش این است که مردم تصمیم میگیرند چگونه باید رفتار کنید. اکثریت مردم کشور ما هم در درد و رنج ناشی از مشکلات اقتصادی هستند.
ناشناس۳۵۷۱۹۲۴۱۹:۴۳:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۱۳
متاسفم به این عافیت طلبی و ذلت
ناشناس۳۵۷۲۰۴۲۲۱:۳۸:۱۹ ۱۴۰۳/۵/۱۳
حرف بی خود نزن بابا
ناشناس۳۵۷۱۶۱۷۱۳:۴۵:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۱۳
به شدت باید با اسراییل برخورد کرد باید ویرانی بسیار عظیمی به این قوم شوم تحمیل کرد
تبریزی۳۵۷۱۶۳۲۱۴:۰۲:۲۷ ۱۴۰۳/۵/۱۳
اونها که بیکار نمی شینن. نمیشه احساسی رفتار کرد.
ناشناس۳۵۷۱۶۹۰۱۵:۱۲:۱۹ ۱۴۰۳/۵/۱۳
آن دفعه همین گفتی!! در ضمن ایران دنبال همین هست که علیه ایران جنگ راه بیاندازند تا اسرائیل را محو کند
ناشناس۳۵۷۱۸۱۰۱۷:۴۵:۱۸ ۱۴۰۳/۵/۱۳
اونها که بیکار نبودند و ضربه خود را زدند الان ما نباید بیکار بنشینیم
ناشناس۳۵۷۱۶۲۲۱۳:۵۰:۳۴ ۱۴۰۳/۵/۱۳
وقتی اسراییل قضیه رو گردن نگرفته ، هرگونه موشک پرانی و انتقام با تبلیغ و به گونه ای که همه بفهمند کار ایران هستش ، در اصل زیر سوال بردن خودمان است .
ناشناس۳۵۷۱۶۲۷۱۳:۵۴:۵۱ ۱۴۰۳/۵/۱۳
امریکا رهگیری کند آن راهم باید بزنید
ناشناس۳۵۷۱۶۳۱۱۳:۵۹:۱۱ ۱۴۰۳/۵/۱۳
فعلا روسیه و آمریکا و اسرائیل خیلی مشتاق هستند که ایران به اسرائیل حمله کند.اگر دولت مردان ایران عاقل باشند نباید جنگ کنند .
ناشناس۳۵۷۱۶۶۵۱۴:۴۰:۴۲ ۱۴۰۳/۵/۱۳
کشور از نظر اقتصادی توان وارد شدن به جنگ را ندارند دنبال رفاه مردم باشید.
ناشناس۳۵۷۱۶۶۸۱۴:۴۲:۲۷ ۱۴۰۳/۵/۱۳
اول باید روزنه بزرگ امنیتی که ایجاد شده را پیدا کنید و ببندید .
ناشناس۳۵۷۱۶۷۲۱۴:۴۵:۴۵ ۱۴۰۳/۵/۱۳
نفوذی ها را پیدا کنید
معلم تاریخ۳۵۷۱۶۹۸۱۵:۱۶:۴۵ ۱۴۰۳/۵/۱۳
نباید احساسی رفتار کرد ودر دام اسرائیل افتاد.
ناشناس۳۵۷۱۷۲۱۱۵:۴۶:۳۰ ۱۴۰۳/۵/۱۳
راه‌حل جامع راه‌حلی است که همچنان که از بعد نظامی قدرت ایران را افزایش می‌دهد از بعد اقتصادی، علمی و صنعتی، و حتی فرهنگی هم بر قدرت ایران بیفزاید.
ناشناس۳۵۷۱۷۲۹۱۵:۵۴:۲۴ ۱۴۰۳/۵/۱۳
ما باید منطق اختیار کنیم و با مسائل منطقی برخورد کنیم.
ناشناس۳۵۷۱۷۷۵۱۶:۴۹:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۱۳
باید تشکیل دو کشور بر اسا س قطعنامه های سازمان ملل پیگیری گردد ضمن اینکه تمام کشورهای اسلامی وعربی باید متففقا هزینه رویارویی با اسراییل را بدهند .
ناشناس۳۵۷۱۸۳۱۱۸:۲۰:۰۹ ۱۴۰۳/۵/۱۳
بايد با دنيا دوست بود و تعامل كرد.
ناشناس۳۵۷۱۸۳۳۱۸:۲۲:۲۶ ۱۴۰۳/۵/۱۳
بهترین راه فرستادن نیروهای مخلص به خط مقدم مبارزه با اسراییل است.
ناشناس۳۵۷۱۸۴۰۱۸:۲۶:۲۱ ۱۴۰۳/۵/۱۳
لطفا منافع مردم ایران در صدر هر نوع تصمیم گیری باشد
ناشناس۳۵۷۱۸۴۵۱۸:۲۸:۴۱ ۱۴۰۳/۵/۱۳
طوری عمل کنید که آرامش و آسایش مردم ایران در نظر گرفته شود
ناشناس۳۵۷۱۸۵۵۱۸:۴۱:۵۷ ۱۴۰۳/۵/۱۳
نتانیاهو یا وزیر جنگ اسراییل را از روزگار محو کردن به شیوه ایی مشابه تو دهنی مناسبی است
مجيد۳۵۷۱۸۷۱۱۸:۵۳:۵۱ ۱۴۰۳/۵/۱۳
اينكه ترور از داخل كشور با شليك انجام شده است با اينكه ترور با شليك موشك از خاك اسراييل انجام شده تفاوت دارد.مراقب باشيم در دامان جنگ از روي احساسات و تحت تاثير نفوذي ها نيفتيم.ببينيد بدخواهان ايران عزيزمان دارند تحريك مي كنند و چه ذوقي دارند مي كنند .
ایرانی۳۵۷۳۴۷۷۰۹:۵۹:۵۵ ۱۴۰۳/۵/۱۵
عالی بوداحسنت
ناشناس۳۵۷۱۹۰۱۱۹:۱۹:۲۵ ۱۴۰۳/۵/۱۳
دولت فعلی آمریکا به دنبال جنگ نیست و نباید تحریکش کنیم به جای حملات موشکی باید پاسخ ما مثل خودشان ترور افراد تأثیر گذار دشمن باشه البته در عین حال شناسایی نفوذی ها نیز خیلی مهم است
ناشناس۳۵۷۱۹۵۶۲۰:۰۹:۴۸ ۱۴۰۳/۵/۱۳
تنها راه حل ، راه حل دو کشور دو حکومت هست. باید کشور فلسطین با حکومتی مستقل پا بگیره. این تنها راه حله.
نام آشنا۳۵۷۱۹۹۰۲۰:۳۶:۲۱ ۱۴۰۳/۵/۱۳
از این فرصت به دست امده بایستی استفاده بهینه کرد. اسرائیل مانند یگ سگ هار است که در هر فرصتی حمله میکند انهم به مردم بی دفاع فلسطین انهم زنان و کودکان مظلوم که در محاصره و قحطی قرار دارند.پس حداقل یکی از دستاوردهای وعده صادق 2 بایستی کشیدن تمام دندانهای این سگ هار باید باشد تا دیگر نتواند به کسی اسیب جدی بزند.
ناشناس۳۵۷۲۰۳۴۲۱:۲۸:۳۲ ۱۴۰۳/۵/۱۳
با صلح دائمی به نفع مردم ایران
ناشناس۳۵۷۲۳۶۸۰۸:۴۴:۱۹ ۱۴۰۳/۵/۱۴
خوش خیال
محمد۳۵۷۲۲۰۹۰۱:۰۴:۴۵ ۱۴۰۳/۵/۱۴
این یک جنگ اطلاعاتی است اگر میخواهید برنده باشید اول در جبهه ضد اطلاعات آنها را باید زمینگیر کرد، اول تیم های اطلاعاتی شان را باید خرد شود ، دوم به فکر طرح یک عملیات نرم مثل خودشان بر علیه یکی از سران اسراییل باشیم ، پرهیز از جنگ تمام عیار یک ضرورت ایجابی است
محمد۳۵۷۲۲۱۴۰۱:۰۸:۰۰ ۱۴۰۳/۵/۱۴
باید بپذیریم این جنگ ایران نیست، بلکه جنگ کشورهای مسلمان است، باید با مصر و ترکیه و پاکستان و عربستان یک ائتلاف تشکیل بدهیم و یک سازمان نظامی متحد درست کنیم .
ناشناس۳۵۷۲۲۴۱۰۲:۴۴:۵۳ ۱۴۰۳/۵/۱۴
ما هم میتونیم نوچه های داخلی و خارجی اسرائیل رو حذف کنیم!
ناشناس۳۵۷۲۳۲۷۰۷:۵۹:۴۸ ۱۴۰۳/۵/۱۴
در دام ناتانیاهوی جنایتکار نیفتید ومانند خود شان یکی از سرانشان را در خارج از فلسطین اشغالی هدف قرار بدهید..
ناشناس۳۵۷۲۳۵۶۰۸:۳۱:۲۴ ۱۴۰۳/۵/۱۴
حمله ما باید غیر مستقیم به سبک خودشان همراه با نپذیرفتن مسئولیت آن باشد تا مشکلات حقوقی و در نهایت جنگ پای کشور نیفتد
ناشناس۳۵۷۲۵۷۴۱۱:۴۷:۳۲ ۱۴۰۳/۵/۱۴
اول بهتره کاملا مشخص بشه که کی پشت قضیه هست. حالا یکماه یا دو ماه هم طول بکشه طوری نیست.
ناشناس۳۵۷۳۲۰۸۲۳:۰۶:۵۸ ۱۴۰۳/۵/۱۴
جواب باید در اندازه مقابله به مثل باشد. البته محور مقاومت هم کار خودش را بکند. در این مقابله به مثل مانند اسرائیل گردن نگرفتن هم شامل می شود.
ناشناس۳۵۷۳۵۱۱۱۰:۳۹:۴۹ ۱۴۰۳/۵/۱۵
اولاً ما هنوز نمیدانیم که چگونه این ترور صورت گرفته . چون نوع این اقدام در تصمیم برای پاسخ بسیار اهمیت دارد . آیا موشک بوده ؟؟ آیا بمب گذاری بوده ؟؟ که پاسخ به هر کدام از این گزینه ها سوالات متعدد دیگری در پی دارد . تا سر نخ این قضیه کاملا روشن نشود هر گونه اقدامی اشتباه است .
ناشناس۳۵۷۴۴۶۲۱۲:۰۲:۱۸ ۱۴۰۳/۵/۱۶
نمی دونم تحلیلی بر روی کامنتها و لایک و دیسلایک آنها انجام میدهید یا نه ولی مطمئنا حاوی نکات ارزشمندی است که دیدگاه جامعه نسبت به موضوعات مختلف را نشان می دهد
yektanetتریبون

پربحث‌های دیروز

  1. حالا چه می گویید؟!

  2. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

  3. زیباترین آبشار ایران: آبشار بیشه خرم آباد

  4. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

  5. نشست همتی با بانکهای خصوصی/ناترازی بانکی حل شود

  6. کنکور، خادم یا ارباب آموزش و پرورش؟!

  7. چه کسانی با ۳۵ سال خدمت بازنشسته می‌شوند+ جدول

  8. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

  9. مصرف برق خانگی ایران یک‌ونیم برابر ترکیه/مصرف خانگی با محاسبه «انرژی مصرفی» از اروپا و آمریکا بالاتر است

  10. حسین سلاح‌ورزی به ۶ ماه حبس و پرداخت جزای نقدی محکوم شد

  11. در اسراییل چه خبر است؟!

  12. صادق‌جان زندگی شما با طلای حضرت ام‌البنین (س) بیمه شد

  13. بابایی:مزد کارگران حداقل باید به میزان تورم رسمی افزایش یابد

  14. مهلت ۷۲ ساعته دادستانی تهران برای اعلام اسامی ۱۰۰ متقاضی نمایندگی مجلس با مدرک جعلی

  15.   لفاظی نتانیاهو علیه ایران برای سرپوش گذاشتن بر شکست در جنگ غزه

  16. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سیستم توزیع بنزین در پی حمله سایبری

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. حالا چه می گویید؟!

  3. نامه احمد توکلی به رئیس جمهور درباره موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور

  4. وقتی آمریکا جا می ماند

  5. ۲ نکته درباره یک آمار نگران‌کننده

  6. نمایش «ثروت» را به دین ربط ندهید!

  7. قدردان پلیس هستیم اما...

  8. رئیس سازمان بورس استعفا داد

  9.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

  10. چرا از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شویم؟!

  11. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  13. شرط پزشکیان برای جراحی اقتصادی/ انتقاد قالیباف از برخی مخالفان دولت/ علت حمله برخی اصلاح‌طلبان به عارف چیست؟

  14. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

  15. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

  16. زیباترین آبشار ایران: آبشار بیشه خرم آباد

  17. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

  18. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

  19. نشست همتی با بانکهای خصوصی/ناترازی بانکی حل شود

  20. کنکور، خادم یا ارباب آموزش و پرورش؟!

  21. اعتراض شدید آیت الله اعرافی به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا 

  22. چه کسانی با ۳۵ سال خدمت بازنشسته می‌شوند+ جدول

  23. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

  24. مصرف برق خانگی ایران یک‌ونیم برابر ترکیه/مصرف خانگی با محاسبه «انرژی مصرفی» از اروپا و آمریکا بالاتر است

  25. حسین سلاح‌ورزی به ۶ ماه حبس و پرداخت جزای نقدی محکوم شد

آخرین عناوین