جاده چالوس به سمت جنوب یک‌طرفه شد/ ترافیک پرحجم در محورهای منتهی به تهران و البرز

  4030609089

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از یکطرفه‌شدن جاده چالوس در مسیر شمال به جنوب خبر داد و آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

جاده چالوس به سمت جنوب یک‌طرفه شد/ ترافیک پرحجم در محورهای منتهی به تهران و البرز

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس هستیم. ترافیک این محور در حدفاصل حدفاصل ماسال تا مجلار و آدران تا بیلقان نیز سنگین است.

وی ادامه داد:‌ ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده‌های رینه‌، حدفاصل وانا تا بایجان و محدوده سه راهی چلاو  نیمه سنگین است. همچنین در مسیر شمال به جنوب این محور در حدفاصل نارنجستان تا سه راهی چلاو و محمدآباد تا بایجان و گزنک تا آب اسک و محدوده مبارک آباد نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه در محدوده شهر دماوند نیز نیمه سنگین گزارش شده است، گفت:  وضعیت مشابه در در آزادراه رشت – قزوین در محدوده‌های سراوان‌، امامزاده هاشم و شهر رودبار وجود دارد. 

شیرانی ادامه داد:‌ ترافیک در آزادراه پردیس – تهران حدفاصل تونل شماره 4 تا 2 نیز نیمه سنگین است.  همین وضعیت را در محور قدیم بومهن – تهران در محدوده جاجرود شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه ترافیک در آزادراه کرج – قزوین در محدوده مهرویلا نیز سنگین گزارش شده است، گفت:‌ در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده‌های پل کردان ، کمالشهر ، گلشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و آزادراه قم – تهران حدفاصل سعیدآباد تا پل شهیدکاظمی نیز نیمه سنگین است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ترافیک در محور فشم – تهران در محدوده‌های زردبند و گردنه قوچک هم نیمه سنگین گزارش شده است.

شیرانی با بیان اینکه محور چالوس صبح امروز و به منظور تخلیه بار ترافیکی در جهت جنوب به شمال یک‌طرفه شده بود، گفت: از بعد از ظهر امروز جهت یک‌طرفه شدن محور چالوس به منظور تخلیه بار ترافیکی بازگشت از شمال تغییر کرد و این محور و همچنین آزادراه تهران - شمال در مسیر جنوب به شمال به محدودیت تردد مواجه شد و از دقایقی پیش نیز تردد در این دو محور به صورت یکطرفه تنها در مسیر شمال به جنوب انجام می‌شود. این وضعیت تا پایان امشب ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا افزود: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.  

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. حالا چه می گویید؟!

  2. برخی از شهرها، به شهر اتباع تبدیل شده؛ «برخی بی‌علاقه نیستند اتباع را جایگزین نخبگان کنند»  

  3. تمجید فرمانده ارتش از مهارت شلیک خلبانان نهاجا

  4. وقاحت غربی!

  5. قدردان پلیس هستیم اما...

  6. مصاحبه پزشکیان به زبان کردی

  7. درس «ایران» برای دبیرستانی های اسراییل

  8. آقای همتی، باور کنید دیگر نمی توانیم!

  9. چماق بنزین !

  10. چالش دستمزد بالاخره حل می شود؟!

  11. رئیس سازمان بورس استعفا داد

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: ایران نباید همه تخم‌مرغ‌هایش را در سبد روسیه بگذارد/ پلیس باید به وظایف اصلی خود بپردازد

  13. غول مسکن همه چیز را بلعیده است!

  14. ماجراهای یک مصوبه پر از اشکال

  15. پرخاش با چشمان بسته!

  16. افشاگری مهم فائزه هاشمی علیه زندانیان سیاسی

  17. همتی: مسئول کاهش تورم من نیستم بانک مرکزی است

  18. واکنش اژه‌ای به وام میلیاردی رئیس سازمان بورس/ تمجید رسانه اصولگرا از بهزاد نبوی

  19. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

  20. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

  21. زیباترین آبشار ایران: آبشار بیشه خرم آباد

  22. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

  23. زنگِ زور!

  24. حمایت روسیه از تمامیت ارضی ایران و پایبندی به توافقات پیشین با تهران درباره زنگزور

  25. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

آخرین عناوین