نظر عارف درباره نقد دولت‌های گذشته/ توضیح چمران درباره طرح سوال از زاکانی در شورای شهر/ پیش‌بینی فرزین از نرخ تورم امسال

  4030620080 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

نظر عارف درباره نقد دولت‌های گذشته/ توضیح چمران درباره طرح سوال از زاکانی در شورای شهر/ پیش‌بینی فرزین از نرخ تورم امسال

نظر عارف درباره نقد دولت‌های گذشته

به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف  در آیین تکریم سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست دولت سیزدهم و معارفه شینا انصاری رئیس سازمان محیط زیست دولت چهاردهم گفت: خوشحال هستیم که حداقل در حرف و روی کاغذ می‌توانیم مدعی شویم که جایگاه سازمان محیط زیست در عالی‌ترین سطح است. رییس جمهور امور را به عهده فردی می‌گذارد که کاملا اختیار رئیس‌جمهور دارند. من در جلسه معارفه معاون علمی رئیس جمهور اشاره کردم معاون علمی رئیس جمهور ، رئیس جمهور علمی است. اینجا هم رئیس این سازمان رئیس جمهور محیط زیست است. هیچ گونه ادغام و الحاقی نیاز نیست و منطقی نمی‌دانیم.

وی خاطرنشان کرد: من به آقای دکتر سلاجقه گفتم مخالف هستم اما یک جلسه‌ای می گذاریم و حرف شما را می‌شنویم. ما این جایگاه را برای سازمان قائل هستیم. من به خانم ابتکار می‌گفتم شما اگر در دولت جنگنده نباشی وضعیت محیط زیست همین طور می‌ماند. این بخاطر نگاه بخشی است. هر مدیری فقط بخش خود را می بیند و فقط دوره مدیریت خود را می‌بیند.

عارف بیان کرد: این تغییر و تحولات عظیم که با تغییر وزیر در دستگاه‌ها انجام می‌شود ناشی از همین نگاه است. همیشه ما یک سیکل کوتاه مدتی را در چهار دهه مواجه بودیم. چون نگاه در نفی گذشته بوده این شده است. یکی از راهبردها دولت چهاردهم این بوده که مسئولان حق نفی مسئولان گذشته را ندارند. کارها را نقد می‌کنیم اما خدایی نکرده کاری با شخصیت افراد نداریم. با شخصیت افراد و مسائلی که پیرامون ویژگی‌ها اخلاقی است بنا نیست کاری داشته باشیم. البته کار سختی است. چون ما در کشور عادت کردیم به جای این‌که هویت خود را مطرح کنیم گذشته را نفی کنیم. کارهای خوب گذشته باید با جدیت دنبال شود. هر جا نقصی بوده اصلاح می‌کنیم.

***

تکذیب انتقال موشک‌های ایرانی به روسیه

به گزارش فارس، یک منبع آگاه نظامی ادعای مقامات اروپایی مبنی بر ارسال موشک‌های بالستیک ایرانی به روسیه را تکذیب کرد و گفت: این ادعاها از اساس کذب است و هیچ موشکی به روسیه منتقل نشده است.

این مقام آگاه نظامی تأکید کرد: طرح ادعاهای کذب در خصوص انتقال تجهیزات نظامی و موشکی صرفاً جنبه جنگ روانی دارد و بی‌پایه و اساس است.

رسانه‌های آمریکایی هفته گذشته به نقل از منابع ناشناس گزارش دادند که واشنگتن اعتقاد دارد ایران این نوع سلاح‌ها را برای استفاده در جنگ اوکراین به روسیه ارسال کرده است.

***

غریب‌آبادی مسئول مذاکرات هسته ای و رفع تحریم‌ها می‌شود؟

به گزارش مهر، به نقل از روزنامه «آگاه»، رفع تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه آمریکا علیه مردم ایران، یکی از اهداف دولت چهاردهم است. مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری دولت مزبور در این خصوص در آئین تحلیف خود گفت: برای رفع تحریم‌های ظالمانه از پای نخواهم نشست. دولت من هرگز تسلیم زورگویی، فشار و استانداردهای دوگانه نخواهد شد.

تجربه بیش از دو دهه مذاکره با ایران باید دولت‌های طرف مذاکره با ایران را به این درک رسانده باشد که ما پایبند به تعهدات خود بودیم و خواهیم بود. ولی مردم، رهبری و نظام سیاسی ایران به فشار و زیاده خواهی پاسخ نمی‌دهند.

سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه نیز در خصوص مقوله رفع تحریم‌ها می‌گوید: مأموریت دیگر ما در کنار خنثی سازی تحریم‌ها، تالش برای رفع تحریم‌هاست که این مأموریت خاص وزارت خارجه است.

ما موضوع رفع تحریم‌ها به صورت شرافتمندانه را دنبال می‌کنیم. بر همین اساس، شنیده‌های خبرنگار» آگاه حاکی از آن است که میز مذاکرات هسته‌ای و رفع تحریم‌ها «در وزارت امورخارجه شکل خواهد گرفته و مسئولیت این امر نیز با کاظم غریب آبادی خواهد بود.

غریب آبادی که در حال حاضر معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان است، طی روزهای آینده به سمت معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امورخارجه منصوب خواهد شد و همزمان مسئولیت میز مذاکرات هسته‌ای و رفع تحریم‌ها را نیز عهده دار خواهد می‌شود.

***

روایت همتی از سیاست دولت برای نرخ ارز

عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره بازار ارز گفت: سیاست جدیدمان این است که بازار به نرخ نیما نزدیک شود.

وزیر اقتصاد در پاسخ به این پرسش که دلار نیمایی را افزایش می دهید؟  گفت: هم دلار نیما را افزایش میدهیم و هم‌نرخ بازار را کاهش میدهیم.

همتی درباره وضعیت جاماندگان سهام عدالت هم گفت: انشاله پیگیری می کنیم.

***

توضیح چمران درباره طرح سوال از زاکانی در شورای شهر

به گزارش مهر، مهدی چمران در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسائل داخلی و حقوقی در بهشت زهرا (س) وجود داشت که حل شد، خاطرنشان کرد: این اتفاق دلچسب نبود. موضوع از این قرار بود که برای سفر رفتن به کارمندان کمک می‌شد که آن‌ها گفته بودند باید نقدی پرداخته شود و اختلافی سر این موضوع ایجاد شده بود که حل و فصل شد.

وی با اعلام اینکه بیش از آنچه در مجلس تصویب شده در بخش مسکن اقدام کردیم و از سال ۸۳ در بافت فرسوده عوارض دریافت نمی‌شود، گفت: امروز هم بیشترین پروانه در بافت فرسوده صادر می‌شود، اما این کافی نیست و کمتر معطل کردن مردم در صدور پروانه اهمیت دارد که ما تلاش کردیم، اما هنوز به نتیجه خاصی نرسیده‌ایم.

چمران با بیان اینکه خانم نجفی گفت که اصراری ندارد که شهردار به شورا بیاید، تصریح کرد: مراحل سوال طی نشده بود و باید انجام می‌شد. ما مسئله‌ای نداریم که از شهردار دعوت کنیم که پاسخ دهند. سوال ایشان منتفی نشده و پاسخ کتبی خواهند داد و اگر شرایط و وقت اجازه داد دعوت خواهیم کرد که موضوع مورد بحث و بررسی قرار داده شود. روال قانونی این است که تذکر داده شود تا پاسخ بدهند و اگر پاسخ داده نشد، سوال مطرح خواهد شد. فرد سوال کننده اصراری بر حضور شهردار نداشت. اما اینکه گفته‌اند اگر به سوال جواب داده نشود تا استیضاح پیش خواهند رفت دست خودشان است و صلاح مملکت خویش خسروان دانند.

***

نظر زیباکلام درباره مهمترین اقدامی که باید پزشکیان انجام دهد

صادق زیبا کلام در توئیتی نوشت: «اگر به شما یک دقیقه فرصت می دادند تا مهمترین اقدامی که آقای پزشکیان میبایستی انجام بدهند،کدام موضوع را میگفتید؟

شخصا بازسازی اعتماد و سرمایه اجتماعی مسئولین نظام را انتخاب میکردم که در افکار عمومی سقوط کرده. بدون احیای اعتماد به دولت ، هر تغییر و تحولی دشوار و با مقاومت مردم مواجه میشود.»

***

تقاضای قوچانی از جبهه اصلاحات درباره امضای تعهدنامه توسط پزشکیان

محمد قوچانی، فعال سیاسی اصلاح طلب مدتی پیش اعلام کرده بود پزشکیان گزینه اول جبهه اصلاحات نبوده است و در مجله آگاهی نو نوشته بود « مسعود پزشکیان گزینه اول جبهه اصلاحات نبود چون منشور ۱۵ ماده‌ای سیدمحمد خاتمی را نپذیرفت و تعهدنامه جبهه اصلاحات را هم امضا نکرد؛ تعهدنامه‌ای که او را موظف می‌کرد در صورت تایید صلاحیت چند نامزد اصلاح‌طلب به سود نامزد منتخب جبهه اصلاحات کناره‌گیری کند.»

رضا سالیانی عضو هیئت رییسه جبهه اصلاحات هم بلافاصله در واکنش به مطلب قوچانی در توییتر اعلام کرد پذیرش منشور پیش‌شرط هیچ یک از کاندیداها نبوده است و تنها کسانی‌که تعهدنامه‌ی جبهه‌ی اصلاحات را پذیرفتند، در پروسه‌ی بررسی قرار گرفتند.

قوچانی نیز در واکنش به این ادعای عضو جبهه اصلاحات به فارس گفت: همان تعهد نامه ای که دوستان اصلاحات مدعی هستند را منتشر کنند تا ابعاد این ماجرا هم روشن شود.

***

ارائه شناسنامه اخلاقی به معلمان کذب است

به گزارش ایسنا، علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بدنبال بازگشایی مدارس هستیم گفت: همه پای کار و تلاش هستیم و اولویت اول ما بازگشایی مدارس است تا کلاسی خالی از معلم نباشد.

وی با بیان اینکه کارها خوب پیش می‌رود افزود: همیشه کمبود معلم داشته‌ایم ولی این کمبود را پر و جبران می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش درباره نحوه جبران کمبود معلم ادامه داد: همان طور که طی ۴۰ سال گذشته کمبود معلم جبران شده، امسال هم بهتر از قبل جبران می‌شود اما نباید نگران بود.

کاظمی با بیان اینکه پیگیر تکمیل ظرفیت معلمان هستیم گفت: موضوع شناسنامه اخلاقی معلمان کذب محض است و اگر کانالی و جایی مطرح کرده، مستندات را ارائه دهد و من جواب می‌دهم؛ خیلی حرف‌ها در فضای مجازی گفته می‌شود؛ افرادی که با سخنان کذب فضای آموزش و پرورش را آلوده می‌کنند باید پاسخگو باشند؛ از آن آدم سوال کنید که این حرف را آقای کاظمی کجا زده، مستندات را بیاورید و من جواب می‌دهم.

***

پیش‌بینی فرزین از نرخ تورم امسال

به گزارش ایسنا، محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی در همایش بانکداری اسلامی با اشاره به موضوع کنترل تورم و نقدینگی اظهار کرد: در خصوص سیاست پولی نرخ رشد پول در پنج ماهه نخست امسال ۲۳ درصد بوده که نشان می‌دهد که وضعیت تورمی مهار شده است. برای این‌که تورم را کنترل کنیم باید به لنگر نقدینگی و ثبات بخشی در بازار ارز توجه داشته باشیم.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: هدف اساسی ما کنترل تورم است و از ابتدای سال جاری کاهش خوبی در تورم داشتیم و برآوردها نشان می دهد همین مسیر را ادامه خواهیم داد و تا پایان سال تورم در کانال ۳۰ درصد محقق می شود.

فرزین در خصوص موضوع ناترازی شبکه بانکی تصریح کرد: در سال گذشته به هشت بانک برنامه اصلاحی دادیم که برخی از این بانک‌ها موارد را رعایت کرده و برخی دیگر با روند ضعیفی در رابطه با اصلاح حرکت می‌کنند. قانون برنامه هفت توسعه صراحت دارد که باید ناترازی بانک‌ها کاهش یابد و افزایش سرمایه صورت بگیرد. در این خصوص برنامه ما، اجرای برنامه‌های اصلاحی در نظام بانکی کشور است.

رئیس کل بانک مرکزی در رابطه با مساله تسهیلات تکلیفی ازدواج اظهار کرد: مساله اساسی این است که انتظاری که از بانک‌ها وجود دارد فراتر از منابع موجود نظام بانکی است که در صورت رفع تمام آن انتظار بانک مرکزی از اهداف مهار تورمی دور خواهد شد، چرا که منابع کافی برای درخواست‌های تسهیلات ازدواج وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: در سال جاری ۱۴۴ همت برای تسهیلات ازدواج پیش‌بینی شده که با تسهیلات فرزندآوری در مجموع به ۲۰۰ همت می‌رسد که تا امروز ۵۳ درصد آن یعنی ۲۲۷ هزار نفر از متقاضیان محقق شده است. با این حال ۳۵۵ هزار نفر در صف انتظار هستند که منابع ۸۰۰ همتی را می‌طلبد.

***

طرح مجلس برای افزایش حقوق کارگران به میزان تورم

میثم ظهوریان، نماینده مشهد در گفت‌وگو با مهر، درباره طرح اصلاح ماده ۴۱ قانون کار برای افزایش حقوق کارگران متناسب با تورم، اظهار کرد: طی سال‌های اخیر عمدتاً افزایش حقوق‌ها از نرخ تورم کمتر بوده و این باعث شده قدرت خرید حقوق‌بگیران کاهش پیدا کند. در سال‌های گذشته به ویژه از سال ۱۳۹۷ به غیر از سال ۱۴۰۱ عملاً افزایش حقوق‌ها کمتر از نرخ تورم بوده است.

رئیس کمیته پولی، ارزی و بانکی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: طبق ماده ۴۱ قانون کار، «باید افزایش حقوق با توجه به نرخ تورم باشد» که کلمه «با توجه» ابهام دارد و باعث شده است دولت این قانون را اجرا نکند و تفسیر نادرستی از قانون کند. برای مثال، در سال گذشته و در شرایطی که میزان تورم ۴۵ درصد بود، حقوق کارگران صرفاً ۲۲ درصد افزایش یافت.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: ما سعی کردیم در طرح اصلاح ماده ۴۱ قانون کار این ابهام را حل کنیم و در این طرح آورده‌ایم که «افزایش حقوق حداقل به میزان نرخ تورم باشد.»

ظهوریان گفت: از سوی دیگر ما شورای عالی کار و دولت را مکلف کنیم که افزایش حقوق به میزان تورم را انجام دهند تا حقوق کارگران تثبیت شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح ماده ۴۱ قانون کار در مجلس شورای اسلامی، گفت: بنده این طرح را به صورت یک فوریتی ثبت کردم که ۲۵ نماینده آن را امضا کردند. در ادامه هیئت رئیسه مجلس این طرح را برای بررسی به کمیسیون تخصصی این موضوع یعنی کمیسیون اجتماعی مجلس ارجاع داد. هنوز طرح اصلاح ماده ۴۱ قانون کار در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی نشده و بعد از اتمام بررسی در این کمیسیون، در نوبت بررسی در صحن مجلس قرار می‌گیرد.

***

 آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده هواپیمای اوکراینی

به گزارش میزان اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری در مورد آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده هواپیمای اوکراینی، گفت: مراحل رسیدگی به این پرونده در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح انجام شد. تمام تلاش قوه قضاییه و سازمان نیرو‌های مسلح این بوده که تمام جوانب عدالت در این پرونده رعایت شود لذا اگر رسیدگی به پرونده طولانی شده به همین دلیل بوده است. پس از اینکه پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع شد، پس از رسیدگی‌های به عمل آمده در شعبه ۳۲ دیوان عالی کشور پرونده با نقص تحقیقات روبه رو شد که پرونده مجدد به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اعاده داده شده است؛ بلافاصله در شعبه مربوطه رسیدگی لازم برای رفع نقص انجام شده که پس از رفع نقص اطلاع رسانی انجام می‌شود.

 

دیدگاه کاربران

امیر حسین سلطان/تهران۳۶۰۲۵۷۹۱۷:۳۳:۱۲ ۱۴۰۳/۶/۲۱
بسته خبری ویژه الف هم به نوعی برای من و امثال من اعتیادآور شده است! به طوری که فرضا مثل این شماره مربوط روز گذشته(چهارشنبه ۲۰ شهریور) ولو اینکه با تاخیر چندین ساعته هم روی سایت الف نقش ببندد باز خواندنش و احتمالا کامنت گذاشتن ذیل آن تقریبا الزام آور است! نمی دانم مشکل این تاخیر برای چیست؟! نکند اینترنت ما اینقدر ضعیف شده است که این بسته را با این مقدار تاخیر دریافت کرده ایم اما در هر حال با عرض خسته نباشید به دست‌اندرکاران بسته خبری الف درباره برجام و مذاکرات برجام و رفع تحریم ها می طلبد جناب آقای دکتر پزشکیان با مجموعه تمام و کمال دیپلماسی از هرگونه فوت وقتی جدا ممانعت به عمل آورند و به قول معروف حتی اگر آب هم دست کسی(گروه مذاکره کننده جدید) هست زمین بگذارد و به برجام و مذاکرات احیای برجام بپیوندد! والله اعلم
yektanetتریبون

پربحث‌های دیروز

  1. تعطیلی پنج‌شنبه به‌جای شنبه؛ برای ابهامات هم پاسخی هست؟!

  2. تامین اجتماعی و حقوق بازنشستگانی که تامین نمی شود !

  3. پزشکیان و چالش انتصاب مدیران میانی/ نگاه متفاوت جلیلی به دولت پزشکیان/ نظر کیهان درباره فیلترینگ

  4. اولین نشست خبری رئیس جمهور/ پزشکیان: تلاش می‌کنیم کمترین خطا را داشته باشیم/ زندگی مردم نباید به مشکل بخورد

  5. درخواست مهم احمد توکلی از رئیس جمهور با موضوع تأثیر قطعی معدل در پذیرش داوطلبان

  6. آمادگی اصلاح مصوبه کنکور/ به دوران قبل از مصوبه برنمی‌گردیم

  7. وعده زاکانی برای خانه‌دار کردن تمام کارکنان شهرداری تهران

  8. چرت زدن همتی در حاشیه نشست خبری پزشکیان !

  9. ۱۱ دقیقه تا تل‌آویو

  10. ممنوعیت عزل و نصب مدیران شرکت‌های تابعه صندوق‌های بازنشستگی تا اطلاع ثانوی

  11. پزشکیان: چاره‌ای نداریم FATF و برجام را حل کنیم 

  12. جزئیاتی از قابلیت های موشک یمنی شلیک شده به تل آویو

  13. پایان بی‌دلاری!

  14. گروسی: مشتاقانه منتظر ارتباط با رئیس‌جمهور ایران هستم

  15. حادثه برق گرفتگی در جریان برگزاری کنفرانس خبری سرمربی استقلال

  16. نخستین نشست خبری رئیس‌جمهور امروز برگزار می‌شود

  17. اظهارنظر جدید عباس عراقچی درباره برجام

  18. تصاویر هولناک از لحظه اصابت بمب به یک مدرسه در غزه

پربحث‌های هفته

  1. برخی از شهرها، به شهر اتباع تبدیل شده؛ «برخی بی‌علاقه نیستند اتباع را جایگزین نخبگان کنند»  

  2. پرخاش با چشمان بسته!

  3. وقاحت غربی!

  4. فرامتن نگران‌کننده اولین نشست خبری رئیس‌جمهور

  5. تعطیلی پنج‌شنبه به‌جای شنبه؛ برای ابهامات هم پاسخی هست؟!

  6.  سوغات مسافران بی‌فرهنگ برای جنگل‌های هیرکانی/ فقط آشغال!

  7. آقای پزشکیان! آمریکایی ها نمی خواهند با ما برادر باشند

  8. مصاحبه پزشکیان به زبان کردی

  9. درس «ایران» برای دبیرستانی های اسراییل

  10. آقای همتی، باور کنید دیگر نمی توانیم!

  11. چماق بنزین !

  12. چرا لیبرالها با شریعتی دشمنی می‌کنند؟

  13. انتقاد میرسلیم از عملکرد زاکانی و شورای شهر تهران/ توضیح وزیر علوم درباره بازگشت اساتید اخراجی به دانشگاه‌ها

  14. هشدار حسین شریعتمداری درباره انتصاب افراد زاویه دار

  15. تامین اجتماعی و حقوق بازنشستگانی که تامین نمی شود !

  16. نظرات برگزیده مخاطبان الف: ایران نباید همه تخم‌مرغ‌هایش را در سبد روسیه بگذارد/ پلیس باید به وظایف اصلی خود بپردازد

  17. زنگِ زور!

  18. غول مسکن همه چیز را بلعیده است!

  19. پزشکیان و چالش انتصاب مدیران میانی/ نگاه متفاوت جلیلی به دولت پزشکیان/ نظر کیهان درباره فیلترینگ

  20. ماجراهای یک مصوبه پر از اشکال

  21. افشاگری مهم فائزه هاشمی علیه زندانیان سیاسی

  22. اولین نشست خبری رئیس جمهور/ پزشکیان: تلاش می‌کنیم کمترین خطا را داشته باشیم/ زندگی مردم نباید به مشکل بخورد

  23. بررسی پرونده «بانک آینده» در شورای‌ هماهنگی اقتصادی سران قوا

  24. مساله ای به نام کارشناسان رسمی

  25. همتی: مسئول کاهش تورم من نیستم بانک مرکزی است

پربحث‌های هفته

  1. پرخاش با چشمان بسته!

  2. وقاحت غربی!

  3. آقای پزشکیان! آمریکایی ها نمی خواهند با ما برادر باشند

  4. درس «ایران» برای دبیرستانی های اسراییل

  5. چرا لیبرالها با شریعتی دشمنی می‌کنند؟

  6. انتقاد میرسلیم از عملکرد زاکانی و شورای شهر تهران/ توضیح وزیر علوم درباره بازگشت اساتید اخراجی به دانشگاه‌ها

  7. هشدار حسین شریعتمداری درباره انتصاب افراد زاویه دار

  8. نظرات برگزیده مخاطبان الف: ایران نباید همه تخم‌مرغ‌هایش را در سبد روسیه بگذارد/ پلیس باید به وظایف اصلی خود بپردازد

  9. پزشکیان و چالش انتصاب مدیران میانی/ نگاه متفاوت جلیلی به دولت پزشکیان/ نظر کیهان درباره فیلترینگ

  10. افشاگری مهم فائزه هاشمی علیه زندانیان سیاسی

  11. اولین نشست خبری رئیس جمهور/ پزشکیان: تلاش می‌کنیم کمترین خطا را داشته باشیم/ زندگی مردم نباید به مشکل بخورد

  12. امام جمعه موقت تهران: آبروی هم را نبریم و برای هم پرونده درست نکنیم  

  13. تغییر نظر مجلس درباره تعطیلات/ چرا تعطیلی شنبه اولویت دارد؟

  14. هشدار عارف نسبت به خطر پیری افراطی در بدنه مدیریتی کشور

  15. ماه شومی که پهلوی ها برای ایرانیان رقم زدند

  16. واکنش دادستان کل کشور به برخورد فیزیکی با بدحجابان/ پزشکیان وام‌دار اصلاح‌طلبان است؟/ یک یادآوری مهم به همتی

  17. سرلشکر سلامی: اسرائیل به زودی طعم انتقام را خواهد چشید

  18. روحانی: با درایت مقام معظم رهبری از جنگ فاصله گرفتیم/دولت توان برداشتن تحریم‌ها را دارد

  19. اگر فتنه‌گران در وفاق ملی حضور یابند، باز هم فتنه به پا می‌کنند

  20. همچنان به صورت غیررسمی به وزارت امور خارجه کمک می‌کنم

  21. رسایی: صداوسیما مجری پاسخگو به هتاکی شبکه آذربایجان را برگرداند

  22.  گزارش میدانی از کریدور ارس؛ گذرگاه ایرانی برای قفقاز جنوبی

  23. مطهری: با پیشنهاد پزشکیان، اثری از اسراییل نخواهد بود

  24. پزشکیان یک‌شنبه عازم نیویورک می‌شود

  25. ممنوعیت عزل و نصب مدیران شرکت‌های تابعه صندوق‌های بازنشستگی تا اطلاع ثانوی

آخرین عناوین