جلیلی: وقتی می‌گوییم برنامه‌تان چیست، می‌گویند برنامه مهم نیست!

  4030413070 ۷ نظر، ۱۵ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

نامزد ریاست جمهوری: یک نگاه این است که بیکاری ۲۲ درصد در سالهای ۹۲ تا ۹۶ را به استان کرمانشاه تحمیل کرد. همان نگاه آمده و می‌گوید ما می‌توانیم کشور را اداره کنیم، می گوییم برنامه‌تان چیست؟ می‌گوید اینها حرف‌های مهمی نیست.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۴۴۵۷۱۱۴:۱۳:۵۶ ۱۴۰۳/۴/۱۳
وقتی به پزشکیان میگن برنامه تون چیه ؟! میگه باید از کارشناسان بپرسیم ! وقتی میگن نظر فلان کارشناس شما در مورد فلان موضوع این است پزشکیان میگه اون را ولش کن از من بپرس !
ناشناس۳۵۴۵۱۹۴۲۳:۵۳:۳۳ ۱۴۰۳/۴/۱۳
درسته که شما این را به عنوان تمسخر و نکته منفی گفتید، ولی آقای پزشکیان کاملا درست می‌فرمایند، ایشان الان در مرحله کاندید هستند و کارشناسی ندارند، این یکی از بدیهیات رفتاری و مدیریتی یک مدیر شایسته و موفق میباشد که در مسائل از کارشناسهای مربوطه نظر و راهکار بخواهد و در آخر با جمع بندی نظرات آنها، تصمیم نهایی بهتر را بگیرد.معنای واقعی رئیس جمهور. غیر از این باشد مشکل ساز هست و می‌شود همان دیکتاتوری و خودرأیی و ایجاد گرفتاری برای جمهور و حکومت و همه و همه
ناشناس۳۵۴۴۷۱۰۱۵:۲۴:۳۲ ۱۴۰۳/۴/۱۳
دیشب پزشکیان مکررا از برنامه شما پرسید ولی شما فقط کلی گویی کردی و از دادن پاسخ صریح طفره رفتی.
ناشناس۳۵۴۵۲۳۴۰۰:۳۰:۵۲ ۱۴۰۳/۴/۱۴
به صورت ریز بارها گفته
ناشناس۳۵۴۴۸۳۱۱۶:۵۳:۲۳ ۱۴۰۳/۴/۱۳
برنامه جلیلی کجاست هیچکس ندیده؟ میشه منتشرش کنید ما هم ببینیم
ناشناس۳۵۴۴۸۷۸۱۷:۴۴:۱۵ ۱۴۰۳/۴/۱۳
راستی برنامه دکتر جلیلی چیست ؟ بنده به عنوان یک پژوهشگر آماتور متوجه نشدم برنامه دکتر جلیلی که اینقدر از واژه برنامه استفاده می‌کرد چیست . سخنان جلیلی یک نوع مرامنامه و بر اساس یک سری باید ها بود که البته با ماهیت یک برنامه کاملا متفاوت بود
ناشناس۳۵۴۵۲۵۷۰۰:۵۳:۲۸ ۱۴۰۳/۴/۱۴
جلیلی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های دیروز

آخرین عناوین