زاکانی خبر داد آغاز توزیع گوشت و کالاهای اساسی به درب منزل تهرانی‌ها

  4030414041 ۱۰۳ نظر، ۴۱ در صف انتشار و ۱۰۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

شهردار تهران از آغاز توزیع گوشت و کالاهای اساسی درب منزل تهرانی‌ها در قالب سامانه شهرزاد از امروز خبر داد.

آغاز توزیع گوشت و کالاهای اساسی به درب منزل تهرانی‌ها

به گزارش خبرگزاری تسنیم،علیرضا زاکانی در آیین آغاز فروش غیرحضوری گوشت و کالاهای اساسی در بستر سامانه شهرزاد که همزمان با یکصد و سی و یکمین پویش امید و افتخار برگزار شد، با بیان اینکه امروز روز بسیار خوبی است چراکه این برنامه جزء برنامه‌های بسیار بزرگ مدیریت شهری برای ارائه خدمت است، اظهار کرد: امروز برای بنده که توفیق افتتاح خدمات مختلف را دارم، کارکرد بالاتری دارد که بخشی از آن به همکاری دولت و شهرداری، بخشی دیگر توجه به تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و بخش سوم به دقت در ایجاد عدالت و توسعه کرامت انسانی برمی‌گردد.

وی افزود: در بخش اول و همکاری دولت و شهرداری، در 33 ماه دولت شهید رئیسی همکاری‌های جدی را با هم شروع کردیم که اولین قدم در حوزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی و جمع‌آوری کلونی‌های هزار نفری بود و امروز تقریبا هیچ کلونی در پایتخت وجود ندارد. در ابتدا هشت هزار و 500 نفر و امروز 20 هزار نفر در مراکز یاورشهر خدمات دریافت می‌کنند؛ در حالیکه در گذشته یک نفر هم خدمات نمی‌گرفت.

زاکانی ادامه داد: 7 هزار و 200 کودک کار در مراکز پویاشهر خدمت دریافت می‌کنند. همچنان 700 مدرسه خدمت می‌گیرند که امسال به هزار و 800 مدرسه افزایش می‌یابد و در هیچ یک از این موارد نگفتیم وظیفه ما نیست.

شهردار تهران با بیان اینکه در حوزه مسکن نیز 203 هزار واحد مسکن را کلنگ‌زنی کردیم که به 228 هزار واحد خواهد رسید، گفت: هر متر خانه میانگین 80 میلیون تومان است و این ظلم به مردم است.

وی با اعلام اینکه در گام بعدی رساندن خدمت به دست مردم را دنبال کردیم و عناصری هستند که اجازه نمی‌دادند این خدمت به دست مردم برسد، ادامه داد: در کارگروهی تصویب شد که شهرداری با پشتیبانی دولت تامین کالاهای اساسی تهران را انجام دهد. ماه‌ها تلاش شد و زیرساخت‌های آن در تهران هوشمند مورد پیگیری قرار گرفت و تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری تهران و وزارت جهاد کشاورزی دنبال شد. این برای اولین بار اتفاق افتاد و امروز شروع گام چهارم ما در همکاری‌هاست.

زاکانی اضافه کرد : سلامت و بهداشت مردم گام بعدی همکاری‌ها و گام ششم ورزش و تندرستی است تا با ظرفیت‌های موجود مسیر را هموار کنیم. گام هفتم نیز کارآفرینی است و می‌خواهیم افراد در خانه کار کنند و ما پشتیبانی کنیم. ما این هفت گام را بین دولت و شهرداری تعریف کردیم.

شهردار تهران با بیان اینکه علاوه بر همکاری در رفع تنش آبی در تهران در بخشی دیگر برای تامین هزار و 184 واگن هماهنگی بین شهرداری و دولت به عمل آمد،گفت: ظرفیت مترو پایتخت دو برابر می‌شود و اولین قطارهایی که نمونه اولیه آن ساخته شده از بهمن ماه وارد خطوط می‌شود.

وی با بیان اینکه فروشگاه شهروند ظرفیت فوق‌العاده‌ای در سطح شهر ایجاد کرده است، تاکید کرد: در کنار آن میادین میوه و تره‌بار در حال فعالیت هستند. در این 33 ماه 60 بازار و میدان گسترش یافت و خدمات آن گسترده شد که این دو ظرفیت نظیری ندارند. در کنار این سامانه شهرزاد در مرکز تهران هوشمند خدمت ارائه می‌کند که علاوه بر این سامانه شهریار نیز امسال به بهره‌برداری می‌رسد و در آن شهروندان دیگر به شهرداری مراجعه نخواهند کرد و برای مثال می‌توانند خدمات حوزه شهرسازی را دریافت کنند. 

زاکانی با بیان اینکه در حوزه شهرزاد به دنبال این هستیم که 9.5 میلیون جمعیت را در قالب 3 میلیون و 300 هزار شناسایی کنیم، گفت: خدمات خاص به اقشار مختلف از جمله معلولان، دانشجویان، دانش‌آموزان و بازنشستگان و دیگر اقشار پیش‌بینی شده است. مدیریت شهری خادم مردم است و بارها اعلام کردیم که همه چیز آماده شده تا چهره شهر را عوض کنیم.

وی ادامه داد: یک هزار و 860 دستگاه اتوبوسی که دریافت کردیم تا بهمن‌ماه به 7 هزار دستگاه اتوبوس خواهد رسید و این یک تحول بزرگ است.‌

شهردار تهران با بیان اینکه در گذشته خدمات در قالب کارت منزلت ارائه می‌شد که در قالب هوشمند ارائه خواهد شد، گفت: بیشترین اماکن ورزشی، سینماها و مراکز فرهنگی در اختیار شهرداری است و به دنبال ارائه خدمات هوشمند در این بخش‌ها هستند.

وی با بیان اینکه گوشت گوسفند هر کیلو 319 هزار تومان است، تصریح کرد: گوشت موجود در بازار بیش از دو برابر این قیمت عرضه می‌شود. روزانه 120 تن گوشت در میادین و فروشگاه‌های ما توزیع می‌شود و شهروندان در صف می‌ایستند تا گوشت تهیه کنند اما برخی می‌گویند کرامت انسانی آنها آسیب می‌بینند گوشت 700 هزار تومانی می‌خرند. تلاش ما این است که سه میلیون و 300 هزار خانوار گوشت را در قالب سامانه شهرزاد با پیک برقی که پیش‌بینی شده، درب منزل دریافت کنند.

زاکانی  با تاکید بر اینکه یکی از اقتصاددانان گفته بود که این اقدام توهین به مردم است اما اینگونه نیست و یکی از ابرپروژه‌های ما به شمار می‌رود، یادآور شد: هفته قبل پروژه 800 میلیاردی افتتاح شد اما پروژه امروز بسیار فراتر از آن است.حذف دلال‌ها در این مسیر بسیار اهمیت دارد. سال قبل هر کیلوگرم لیمو 65 هزار تومان عرضه می‌شد اما از کشاورز چهار هزار تومان خریده می‌شد اما ما با رضایت کشاورز هر کیلو لیمو را 10 هزار تومان خریدیم و با احتساب هزینه 17 هزار تومان عرضه کردیم.

شهردار تهران ادامه داد: مرغ را از تولیدکنندگان 62 هزار تومان خریدیم و به قیمت 67 هزار تومان عرضه شد.

وی اضافه کرد: کار دوم ما این است که با همکاری کشاورزان، دامداران و مردم، شهر را ارزان کنیم. این کار در تهران می‌تواند به سرعت در کشور دنبال شود.

زاکانی با بیان اینکه با استاندار تبریز و شهردار اصفهان صحبت کردیم که این سامانه رایگان به آنها ارائه شود، گفت: امروز منبع دست ماست و می‌گوییم سامانه را به هزار و 400 شهر ارائه خواهیم داد. ما در تهران به کل کشور خدمت می‌کنیم.

زاکانی با تاکید بر اینکه اگر دولت نخواهد ما نمی توانیم کاری کنیم، گفت: اگر دولت نخواهد تنها می‌توانیم خرید قراردادی از کشاورز و دامدار را انجام دهیم. باید از رئیس‌جمهور شهید، معاون اول رئیس جمهور، وزیر صمت، وزیر اقتصاد و وزیر جهاد تقدیر کرد.

شهردار تهران همچنین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ما دنبال این هستیم تهران را ارزان کنیم و ارزانی را به کل کشور سرایت دهیم، گفت: مسکن، معیشت و خدمات را در این راستا هدف‌گذاری کردیم و با پشتیبانی دولت و شخص شهید رئیسی این مهم رقم خورد و در تفاهم‌نامه با وزیر جهاد کشاورزی، پشتیبانی از سوی دولت را دنبال کردیم و شهرداری تامین و توزیع را انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: زیرساخت‌ها از مهرماه سال قبل فراهم شد و خدمات مختلفی در شهرزاد ارائه شد اما از امروز با توجه به بعد خانوار در قالب سه میلیون و 300 هزار خانوار، خدمات یارانه‌ای دولت در فروشگاه‌های شهروند، میادین میوه و تره بار و درب منزل دریافت خواهند کرد. کاهش ترافیک و آلودگی هوا و توزیع عادلانه اقلام بین کل اقشار از اثرات این طرح است و کرامت انسانی آنها حفظ خواهد شد. در کنار آن دیگر اقلامی که یارانه دولتی نمی‌گیرند و قیمت آن برای مصرف کننده چند برابر است خرید قراردادی می‌کنیم و دست دلالان در این راستا کوتاه خواهد شد و این مسیر در سامانه شهرزاد دنبال می‌شود و با این نگاه تهران سطح اساسی در افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان را دنبال خواهد کرد.

زاکانی افزود: در تهران وقتی این کار انجام شود در سایر شهرها نیز انجام خواهد شد چراکه تهران سخت‌ترین و پیچیده‌ترین شرایط را دارد. ما این سامانه را رایگان در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

شهردار تهران  با بیان اینکه تمامی خدماتی که ارائه می‌دهیم در قالب این سامانه ارائه خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما ارزان سازی را در قالب باشگاه شهروندی و خدمات دنبال می‌کنیم. برای مثال اقشاری همچون معلمان و اساتید خدمات را دریافت خواهند کرد. ما چندین استخر داریم و می‌توان خدماتی از این قبیل را با دسترسی به باشگاه شهروندی ارائه داد. این باشگاه 9.5 میلیون نفر را دسته‌بندی می‌کند و خدمات خود را ارائه خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد سفر اخیر معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری به چین گفت: سفر اخیر معاون حمل و نقل به چین نتایج بسیار مثبتی داشت و رام قطار شهری که آماده شده بود رونمایی شد و بهمن ماه وارد می‌شود. هشت رام کامل و 10 رام به صورت قطعات وارد خواهد شد.‌بیش از هزار و 50 رام در داخل تولید خواهد شد.

زاکانی افزود: اتوبوس‌ها هم نهایی شد و قسمت اول آن آماده بارگیری و انتقال به تهران است. تامین تاکسی‌ها نیز ارتقاء پیدا کرد و از تاکسی‌های قبلی بهتر است اما همان قیمت را دارد. مدیرعامل شرکت تولیدکننده اتوبوس و تاکسی هفته آینده به تهران می‌آیند تا مسیر هموار شود و از یک یا دو ماه آینده شاهد ورود این دستگاه‌ها باشیم. تراموا که دو سوم مترو مسافر جابجا می‌کند قرارداد بستیم که دو نمونه در ماه‌های آینده وارد خواهد شد و خط یک بی آرتی با توسعه به سمت غرب تا تهرانسر و به سمت شرق تا پایانه شرق جدید فعال خواهد شد و یک خط جنت آباد- مصلی- لویزان فعال می شود و این چهار دستاورد مهم است که از وزارت امور خارجه و صمت تقدیر می‌کنیم.

شهردار تهران ادامه داد: تراموای قبلی ریلی بود اما این تراموا چرخ لاستیکی است.برای دو مورد قراداد بسته شده تا به عنوان نمونه استفاده شود و از ماه آینده منتقل خواهد شد. از یک تا دو ماه آینده در گمرک مستقر است تا تحویل بگیریم و در بی آرتی خط یک جایگزین اتوبوس می‌شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۴۶۰۰۵۱۷:۴۴:۲۸ ۱۴۰۳/۴/۱۴
عجب
ناشناس۳۵۴۷۴۶۷۱۹:۵۹:۲۰ ۱۴۰۳/۴/۱۵
واقعا که خوش خدمتی
ناشناس۳۵۴۶۰۲۷۱۸:۱۸:۳۱ ۱۴۰۳/۴/۱۴
از معجزات انتخابات !!!
بیگی29۳۵۴۶۶۷۸۰۸:۳۷:۳۰ ۱۴۰۳/۴/۱۵
آنها که سرنوشت خود و مملکتشان را به یک گونی سیب زمینی یا یک وعده گوشت میفروشند ارزش رای خود را نشان میدهند.
ناشناس۳۵۴۶۸۳۲۱۰:۴۳:۵۳ ۱۴۰۳/۴/۱۵
حالت خوبه عزیزم؟
ناشناس۳۵۴۶۰۳۱۱۸:۲۵:۰۷ ۱۴۰۳/۴/۱۴
شهرداری وظیفه خودش را در حوزه ی شهری درست انجام دهد.توزیع گوشت با نصف قیمت چیز خوبی ست اما مابه التفاوت آن از کجا تامین می شود.؟؟ اگر هست برای همه اگر نیست بازار گرمی را جمع کنید.
ناشناس۳۵۴۶۳۳۲۲۳:۳۷:۳۵ ۱۴۰۳/۴/۱۴
شهرداری اسنپ راه انداخته اسمش رو هم گذاشته خدمت !
ناشناس۳۵۴۶۴۳۱۰۰:۵۸:۲۱ ۱۴۰۳/۴/۱۵
خب همه ک نیازمند نیستند اونایی ک توانابی دارند گوشت ۷۰۰ تومنی بخرند ک چرا بهشون ارزان بفروشند حتما درامدشان بیشتر است نباید قشر کم ذرامد و پر درامد را یکسان دید ایشان کارش درست است شما بیخود نظر نده
ناشناس۳۵۴۶۵۱۴۰۳:۱۲:۰۷ ۱۴۰۳/۴/۱۵
حذف دلال
اعتدال۳۵۴۶۶۰۹۰۷:۰۴:۵۷ ۱۴۰۳/۴/۱۵
مابه التفاوت ، حذف واسطه و دلال است.
ناشناس۳۵۴۶۶۲۶۰۷:۳۶:۵۷ ۱۴۰۳/۴/۱۵
دقیقا
ناشناس۳۵۴۶۶۷۳۰۸:۳۴:۵۰ ۱۴۰۳/۴/۱۵
مدیریت میادین میوه و تره بار که جزو زنجیره توزیعه با شهرداریه به همین خاطر سامانه شهرزاد ایجاد شد تا نیاز نباشه مردم به میادین میوه و تره‌بار مراجعه نمایند ،خداقوت جناب زاکانی
حميدرضا۳۵۴۷۴۵۶۱۹:۴۴:۱۷ ۱۴۰۳/۴/۱۵
باحذف واسطه ها
علی۳۵۴۶۰۳۵۱۸:۲۹:۱۹ ۱۴۰۳/۴/۱۴
آقا دمتون گرم و خدا قوت، ولی قول بدهید فارغ از اینکه چه کسی رییس جمهور می شود این خدمات را هم در دولت چهاردهم انجام دهید.
ناشناس۳۵۴۶۵۴۱۰۴:۱۰:۲۶ ۱۴۰۳/۴/۱۵
برادر متن رو خوندی کامل؟ نوشته اگر دولت نخواهد(کمک نکند) ما نمیتوانستیم این کارها رو انجام بدیم. پس دعا کن و کمک کن دولتی سرکار نیاد که اعتقادش از بیخ و بن با شهید رییسی فرق داشته باشه و تزش گران کردن تهران باش(اشاره مستقیم نمیکنم که آقای عبدالعلی زاده مشاور اقتصادی جناب پزشکیان متخصص این عقیده هستن)
ناشناس۳۵۴۶۹۶۴۱۲:۱۶:۴۶ ۱۴۰۳/۴/۱۵
جل الخالق! اشاره مستقیم نمیکنی؟! اسم طرف رو مستقیم میاری و مینویسی اشاره مستقیم نمیکنم!!!؟
ناشناس۳۵۴۶۱۰۳۱۹:۳۰:۲۴ ۱۴۰۳/۴/۱۴
داداش شخصیت این مردم خیلی شخصیتشون بالاست
احمد۳۵۴۶۱۰۷۱۹:۳۵:۲۴ ۱۴۰۳/۴/۱۴
تو که راست میگی .........
ناشناس۳۵۴۶۱۱۱۱۹:۳۸:۱۰ ۱۴۰۳/۴/۱۴
تهران باید تمرکز زدایی شود وجود مراکز سیاسی و فرهنگی و اقتصادی در یک شهر آنهم شهری که در معرض آسیب زلزله محتمل قراردارد عقلایی نیست و تهدید امنیتی برای کشور محسوب میشود بمانند اکثر کشورهای جهان بایستی پایتخت سیاسی ،فرهنکی و اقتصادی از یکدیگر متمایز شوند و با وضع موجود فناوری اطلاعات و ارتباطات دیگر همانند گذشته نیاز به تمرکز تمام این سه مرکز در یک شهر بعنوان پایتخت منقضی شده است بهوش باشیم پیش از آنکه دیر شود
محمود۳۵۴۶۵۷۸۰۶:۰۳:۰۵ ۱۴۰۳/۴/۱۵
بیا یه چند وقت یه شهر یا روستای دیگه زندگی کن ببینم هنوزم میگی منقضی شده؟
ناشناس۳۵۴۶۱۱۷۱۹:۴۰:۴۸ ۱۴۰۳/۴/۱۴
آقای شهردار با این زلزله تهران چه کردید با اینهمه ماده محترقه گاز رسانی داخل مجتمع های بلند که چندین سال پیش میگفتند ۱۸۰ میلیون متر مکعب داخل لوله ها گاز محبوس وجود دارد ،با اینهمه بافت های فرسوده ،با اینهمه فرونشست که پایه ساختمانها را جهت زلزله سست کرده ،با اینهمه خیابانهای با یک و ساختمانهای بلند که اطراف آن ساخته شده و اگر بریزد هیچ خودروی نحاتی نمی‌تواند حرکت کند ،با هشتاد درصد بافت فرسوده بیمارستانها و آتش نشانی ها ،با موش های زنده خوار بلژیکی که برخی می‌گویند تعدادشان تا ۵۰ میلیون هم می‌رسد ,با قطع برق و آب و گرمایش بعد از زلزله ،با پتانسیل بالای تهران برای زلزله ...چه کرده آید لطفاً توضیح دهید البته منظورم بازی صبحگاهی مدارس نیست که بچه ها لزله آمد همه برید زیر میز ...راه حل اساسی ... حداقل خیالمان راحت شود که حداقل هزینه های که برای شهر میکنید با زلزله دچار مشکل نشود
رضا۳۵۴۶۵۰۴۰۲:۴۷:۴۷ ۱۴۰۳/۴/۱۵
مجبور نیستی آنجا زندگی کنی برو شهر دیگه
ناشناس۳۵۴۶۵۶۱۰۵:۱۲:۵۳ ۱۴۰۳/۴/۱۵
شما تهرانی ها کلا طلبکارید . کل بودجه ها را می خورد تا جایی که اگر تمام ایران بسیج شوند شما سیر نمی شوید .
ناشناس۳۵۴۷۳۶۸۱۸:۰۱:۱۳ ۱۴۰۳/۴/۱۵
خوب اگه تهران اینقدر خوبه شما هم تشریف بیارید..
ناشناس۳۵۴۷۴۷۷۲۰:۰۹:۱۰ ۱۴۰۳/۴/۱۵
بودجه رو شما شهرستانی ها میخورید که اومدید تهران
ناشناس۳۵۴۶۱۲۱۱۹:۴۳:۱۶ ۱۴۰۳/۴/۱۴
اگر زلزله در تهران بیاید تازه می‌فهمیم فقدان نظارت بر مصالح ،امضا فروشی مهندس ناظر ،فساد در واحد نظارت بر مهندسی و اجرا و گازرسانی منجر به وجود چندین میلیون متر مکعب گاز داخل شبکه تهران ،خیابانهای باریک و ساختمانهای بلند اطراف که مانع تحرکات لجستیک کمک رسانی می شود،ساختمانهای و بافت های فرسوده ،ساختمانهای آتش نشانی و بیمارستان فرسوده ،ساخت برجها بر روی گسل ها با چشم پوشی نظارتی و فساد ،اثرات فرونشست زمین بر فونداسیون ساختمانها و برجها و مانورهای نمایشی کمیته بحران و کوچک نمایی زلزله آتی توسط این کمیته چه بلایی بر سر این شهر خواهد آورد
محمد۳۵۴۶۱۵۳۲۰:۰۹:۰۳ ۱۴۰۳/۴/۱۴
ایران سرای من است.
ناشناس۳۵۴۶۲۰۷۲۱:۰۲:۱۳ ۱۴۰۳/۴/۱۴
این کار نادرست است چون اولا عدالت رعایت نمی‌شود چرا ساکنین تهران باید گوشت ارزان‌تر بخرند ثانیا باعث تشویق مهاجرت به تهران می‌شود و ثالثا این کار به شهرداری ربطی ندارد و در هیچ جای دنیا انجام نمی‌شود.
آرمان۳۵۴۶۶۴۳۰۷:۵۷:۳۴ ۱۴۰۳/۴/۱۵
آفرین.. گل گفتی
ناشناس۳۵۴۶۲۵۴۲۲:۰۰:۴۷ ۱۴۰۳/۴/۱۴
اخوی طلاهای یارانه از کی میاری تحویلمون بدی؟
بهروز۳۵۴۶۲۵۸۲۲:۰۷:۲۲ ۱۴۰۳/۴/۱۴
گوشت رسید کباب کردیم ،،حالا به تعداد ۵نفر طلا رو بفرست بیاد
ناشناس۳۵۴۶۲۹۸۲۲:۴۳:۲۶ ۱۴۰۳/۴/۱۴
هنوز به خونه ما نرسیده
ناشناس۳۵۴۶۵۶۵۰۵:۲۵:۱۴ ۱۴۰۳/۴/۱۵
لطفا مسخره نکن
حمید۳۵۴۶۳۰۱۲۲:۴۵:۵۹ ۱۴۰۳/۴/۱۴
چه خبر شده که خبر توزیع گوشت در صدر اخبار می آید
ناشناس۳۵۴۶۳۰۹۲۲:۵۸:۳۹ ۱۴۰۳/۴/۱۴
شهردار از مرخصی دراومد؟
ناشناس۳۵۴۶۳۱۶۲۳:۱۲:۲۱ ۱۴۰۳/۴/۱۴
کجای دنیا کار شهرداری توزیع گوشت است؟
ناشناس۳۵۴۶۴۳۸۰۱:۰۸:۵۰ ۱۴۰۳/۴/۱۵
در همان کشوری ک همه دنیا و رسانه هایشان بسیج شده اند تا شخص اشتباهی را انتخاب کنند .. این رفتار در مقابل سیاه نمایی هاییست ک داریم والا منطق ندارد .. دولت روحانی دام مولد را نابود کرد و باعث شد گوشت ب این فاجعه برسد و اکنون هم طلبکار است .‌ چطور عده ای رای ب همان دیدگاه می‌دهند ب والله نمی‌دانم چطور توجیه می‌کنند غیر ازینکه بگویند میگن خوبه حتی اگه همه بگن من لجبازترینم و رایم همان روحانیت.. در حالی روحانی و خنده هایش تمام ایران را تمسخر می‌کند
احمد۳۵۴۶۹۷۳۱۲:۲۲:۲۹ ۱۴۰۳/۴/۱۵
گوشت در زمان روحانی ۲۰۰ تومان بود
ناشناس۳۵۴۶۴۷۹۰۱:۵۳:۵۵ ۱۴۰۳/۴/۱۵
کجای غرب پلیس را کتک می‌زنند؟
تقی۳۵۴۶۴۹۱۰۲:۱۹:۴۶ ۱۴۰۳/۴/۱۵
نمیدونم
تقی۳۵۴۶۴۹۲۰۲:۲۲:۲۳ ۱۴۰۳/۴/۱۵
آقای شهردار به دل نمی چسبی
ناشناس۳۵۴۶۳۴۴۲۳:۴۵:۵۷ ۱۴۰۳/۴/۱۴
من یه سوال دارم تکلیف مردم غیر تهرانی چی میشود
محمد۳۵۴۶۳۷۱۰۰:۰۷:۰۹ ۱۴۰۳/۴/۱۵
اقا حق من شهرستانی چی میشه
ناشناس۳۵۴۶۳۷۵۰۰:۱۱:۰۰ ۱۴۰۳/۴/۱۵
گوشت یخ زده همه جا هست منت نداره
محمد۳۵۴۶۴۰۰۰۰:۳۲:۴۴ ۱۴۰۳/۴/۱۵
درود بر زاکانی
ناشناس۳۵۴۶۴۱۳۰۰:۳۹:۰۴ ۱۴۰۳/۴/۱۵
این فقط یک شوی تبلیغاتی یه روزه است
ناشناس۳۵۴۶۴۳۳۰۰:۵۹:۵۶ ۱۴۰۳/۴/۱۵
کار شما تجهیز مترو و ناوگان حمل و نقل و رسیدگی به کارهای شهر است.
ناشناس۳۵۴۶۴۴۱۰۱:۱۰:۵۹ ۱۴۰۳/۴/۱۵
شهردار کارهای خوبی هم می کند
مرتضی۳۵۴۶۴۵۷۰۱:۳۱:۲۵ ۱۴۰۳/۴/۱۵
داداش من یه طرحی دارم که شهرداری بدون سرمایه می‌تواند برای افراد بدون مسکن مسکن نیم بها بسازد
علی۳۵۴۶۴۶۲۰۱:۳۹:۱۸ ۱۴۰۳/۴/۱۵
سهمیه طلامون چی شد پس
ناشناس۳۵۴۶۵۱۵۰۳:۱۳:۴۸ ۱۴۰۳/۴/۱۵
احسنت به مدیر انقلابی
شاکر۳۵۴۶۵۳۵۰۳:۵۹:۲۴ ۱۴۰۳/۴/۱۵
شهردار جون بای بای
ح۶۳۵۴۶۵۴۲۰۴:۲۱:۴۵ ۱۴۰۳/۴/۱۵
بابا دمش گرم
عدالت۳۵۴۶۵۶۶۰۵:۲۶:۳۶ ۱۴۰۳/۴/۱۵
بعد انتخابات قطع میشود؟
ناشناس۳۵۴۶۵۶۷۰۵:۲۷:۰۵ ۱۴۰۳/۴/۱۵
این کار خوبیه ممنون از شهردار
ایرانی۳۵۴۶۵۷۳۰۵:۴۰:۲۷ ۱۴۰۳/۴/۱۵
موقع انتخابات مردم برای دولت خیلی مهم وعزیز هستن
محمود۳۵۴۶۵۸۱۰۶:۰۵:۴۷ ۱۴۰۳/۴/۱۵
برادر هروقت بچه ها گوشت رو توزیع کردند لطفا بگین بیان این عملیات تقاطع غیر همسطح حکیم-بلوار تعاون رو هم شروع کنند، پارسال گفتین تا خرداد امسال افتتاح میشه الان تیرماهه هنوز شروع هم نشده!
احمد۳۵۴۶۵۹۲۰۶:۳۷:۲۳ ۱۴۰۳/۴/۱۵
پولش از کجا تامین میشود
ناشناس۳۵۴۶۵۹۷۰۶:۴۷:۱۴ ۱۴۰۳/۴/۱۵
حضرت علی(ع)بعدازشهید شدن فهمیدند که شبانه به در منزل نیازمندان می رفت توباچه نقشی راه امام راباتبلیغات انچنانی ..... درست نیست بنظرم
نقی۳۵۴۶۵۹۹۰۶:۴۸:۳۵ ۱۴۰۳/۴/۱۵
شهردار گوشت در بازار پیدا کن مردم خودشان میرن میگیرند
حسین خواجویی۳۵۴۶۶۰۱۰۶:۵۰:۴۱ ۱۴۰۳/۴/۱۵
ای کاش مردم بفهمند و این خدمات را درک کنند از واجبات است. آقا معلولان و جانبازان و بازنشستگان پیر و از کار افتاده که توان راه رفتن ندارند چطور بروند خرید کنند ؟افراد مریض و ناتوان و سرطانی مثل من چطور بروند خرید کنند ؟
ناشناس۳۵۴۷۰۰۲۱۲:۵۲:۵۹ ۱۴۰۳/۴/۱۵
اسنپ فود و هرار تا اپلیکیشن هست . مهم اینه که پول داشته باشی . مجانی که این کالاها رو نمبدن
Raminmp۳۵۴۷۰۱۲۱۳:۰۳:۱۰ ۱۴۰۳/۴/۱۵
داداش درود بر شما،من از شما عذرخواهی میکنم،واقعا حق گفتی،خدا بزرگه و جای حق نشسته
ناشناس۳۵۴۶۶۱۰۰۷:۰۵:۲۸ ۱۴۰۳/۴/۱۵
چه خبره
ایرانی۳۵۴۶۶۱۱۰۷:۰۵:۴۵ ۱۴۰۳/۴/۱۵
سلام آقای شهردار عزیز کار خوبی میکنید اگر بتوانید سهم ملت تقسیم کنید کار بجای و یه کمی شاید بتوانید راه عدالت را کمی پیش ببرید ممنونم
آشنا۳۵۴۶۶۱۵۰۷:۱۸:۲۰ ۱۴۰۳/۴/۱۵
با اینکارشون تهران از قبل هم شلوغتر می شود
سپیده۳۵۴۶۶۳۳۰۷:۴۴:۱۵ ۱۴۰۳/۴/۱۵
وظیفه شهردار فراتر از این حرفاست.
ناشناس۳۵۴۶۶۵۷۰۸:۱۹:۰۳ ۱۴۰۳/۴/۱۵
درود بر پزشکیان
ناشناس۳۵۴۶۶۹۰۰۸:۴۵:۴۷ ۱۴۰۳/۴/۱۵
بیت المال حق وسهم‌کل مردم ایران است خاص تهران نیست
محمد۳۵۴۷۱۴۲۱۴:۵۰:۱۲ ۱۴۰۳/۴/۱۵
من ازشهرستان میام گوشت میبرم
علی۳۵۴۶۷۴۳۰۹:۳۹:۲۸ ۱۴۰۳/۴/۱۵
خدمات دهی از سوی شهرداری به مردم، کار بسیار خوبی هست البته در هر زمینه ای، اون عزیزی در کامنت بالا نوشتند که مگه توزیع گوشت جزو وظایف شهرداری است؟ بله، توزیع گوشت و هر خدمت دیگری به شهروندان جزو وظایف شهرداری هست که به اینعمل شهرداری ، خدمات رسانی به شهروندان محسوب میشه، اصولا در زمینه های خدمات رسانی به شهروندان وظایف مشخصی وجود ندارد، امیدواریم که شهروند مذکور از ارائه خدمات توسط شهرداری بمردم ، ناراحت نشوند و اینقدر کج فهم و نادان نباشند و همه مسائل را از دید خط و خطوط سیاسی، پیگیری نکنند و فقط انصاف رو در نظر بگیرند، از شهردار تهران هم ممنونیم.
الف ، ی۳۵۴۶۷۵۹۰۹:۵۶:۳۰ ۱۴۰۳/۴/۱۵
دست شهردار محترم درد نکنه پیش خداوند رو سفید باشید. هرکس به نیست خدمت به مردم هرکاری از دستش بر می آید انجام دهد، خدا خیرش بدهد. و خداوند پدر و مادرش را بیامرزد. و هر کس نق می زند و چوب لای چرخ پیشرفت شهر و کشور می گذارد و باعث دلسردی مردم را نسبت به خدمتگزاران فراهم می کند ، خداوند نیست و نابودشان سازد. مملکت ما با تقدیم هزاران شهید لیاقت بهترین ها را دارد، بیایید بجای نق زدن و بد و بیراه گفتن کمک کنید چه ه شهر و کشور بهتر از این که هست ، بشود.
آگاه۳۵۴۶۷۹۶۱۰:۱۷:۲۸ ۱۴۰۳/۴/۱۵
بر فرض صحت این ادعا !اعتبار این طرح رو از کجا تامین میکنید؟ از جیب مردم برای مردم
ناشناس۳۵۴۶۸۰۴۱۰:۲۵:۵۸ ۱۴۰۳/۴/۱۵
اقای شهردار با این کارها دردل مردم دیگه جاپیدا نمیکنی
محمد۳۵۴۶۸۱۹۱۰:۳۶:۵۶ ۱۴۰۳/۴/۱۵
آقای زاکانی سلام بنده یک پاسدارم ببخش این کار به جنابعالی ربطی ندارد جنابعالی تهران این کارا بکنی فرداسراسر کشور به هم می خوره ودرضمن این کار وظیفه وظیفه وزارت کشاورزی وزارت صنایع هست این کار یک هفته می شه درضمن کودکان کار هم به جنابعالی ربطی ندارد به بهزیستی وکمیته امداد وزارت رفاه ربط دارد جنابعالی برو شهرا سامان بده
ناشناس۳۵۴۷۰۳۶۱۳:۲۳:۱۲ ۱۴۰۳/۴/۱۵
سلام به شرفت به وجدانت به شهامتت احسنت خیر ببینی مدافع عزیز ارمانهای انقلاب
ناشناس۳۵۴۶۸۲۷۱۰:۴۱:۱۰ ۱۴۰۳/۴/۱۵
به به. .. چرا تهران باید گوشت قیمت پایین و درب خونه بگیره بقیه ایرانی نیستند؟
گشتاسب۳۵۴۶۸۴۲۱۰:۵۰:۳۰ ۱۴۰۳/۴/۱۵
از بهترین خدمات شهرداری هست خصوصا در این ایام گرانی تورم. آن شا الله با مدد الهی تا رسیدن وضعیت مطلوب تداوم داشته باشد.پاداش و جزای خیر الهی در دنیا و عقبی نصیب تان باد.این است چهره حکومت علوی و چهره مریدان علویان.
ناشناس۳۵۴۶۸۵۷۱۰:۵۹:۵۲ ۱۴۰۳/۴/۱۵
بهتره توی شهرداری باشی و کارهای مربوط به شهرداری رو انجام بدی ، مرخصی هم بسه
ناشناس۳۵۴۶۸۶۰۱۱:۰۳:۳۵ ۱۴۰۳/۴/۱۵
عجب
حجت۳۵۴۶۹۱۶۱۱:۴۱:۲۵ ۱۴۰۳/۴/۱۵
یکی یه تیکه زمین به مردم بدین ببین مردم چقدر خوشحال میشن
فرهنگی بازنشسته۳۵۴۶۹۷۸۱۲:۳۰:۰۳ ۱۴۰۳/۴/۱۵
ما زیاران چشم یاری داشتیم
ناشناس۳۵۴۷۰۰۴۱۲:۵۳:۳۶ ۱۴۰۳/۴/۱۵
مگر زاکانی هنوز شهرداره؟
ناشناس۳۵۴۷۰۴۰۱۳:۲۴:۳۸ ۱۴۰۳/۴/۱۵
آقای زاکانی شما اگه گوشت میفرستی اول بیا شهرستانهای دورافتاده ...پول که تهران زیاده.
محمد۳۵۴۷۰۵۶۱۳:۳۷:۴۰ ۱۴۰۳/۴/۱۵
سلام بر شهردار محترم از شما ممنونم که فکر مردم هستین درود به شهید ریسی عزیز خدا بیامرزدش رای ما دکتر جلیلی عزیز ادامه دهنده راه شهیدریسی باشید من یک کارگر م کارخانه ما‌تعطیل شده بود شهید ریسی عزیز مارو نجات داد
علی۳۵۴۷۰۶۵۱۳:۴۲:۱۵ ۱۴۰۳/۴/۱۵
سلام دکتر زاکانی کار‌خوبیه متشکرم همینطور‌به‌خدمت کنن بخصوص‌به‌محرومین کاشکی‌شهردار شهر‌دیگر این بکنن
علیرضا۳۵۴۷۰۸۱۱۳:۴۹:۰۹ ۱۴۰۳/۴/۱۵
درود بر شهید ریسی عزیزدلم سلام بر دکتر جلیلی من یک‌معلمم رتبه بندی معلمان بعد ۱۰سال اجرا کرد روحانی فقط حرف می‌زد وعده بی عمل میداد
ارس۳۵۴۷۰۸۲۱۳:۴۹:۴۷ ۱۴۰۳/۴/۱۵
بای بای آقای جناحی
ناشناس۳۵۴۷۰۸۶۱۳:۵۲:۰۷ ۱۴۰۳/۴/۱۵
تکلیف شهرستانی ها چیه؟
ناشناس۳۵۴۷۱۱۰۱۴:۱۵:۳۰ ۱۴۰۳/۴/۱۵
عجب فقط مردم تهران نیاز مند هستن گوشت سبد کالا مسکن دادن و های دیگه واسه تهران یزد شیراز وو های دیگه هست
ناشناس۳۵۴۷۴۷۹۲۰:۱۴:۳۰ ۱۴۰۳/۴/۱۵
میتونید شبانه برای این گوشت های عالی که برامون فرستادند شما هم مهاجرت کنید تهرون درش که بازه.
ایرانی۳۵۴۷۱۲۷۱۴:۳۷:۲۹ ۱۴۰۳/۴/۱۵
کار خوبیه اما عدالت باید یکسان باشد نه فقط برای طهران
آرمان فرهادی۳۵۴۷۱۳۲۱۴:۴۲:۱۵ ۱۴۰۳/۴/۱۵
دمت گرم شهردار
عبدالامیر مقدمس۳۵۴۷۱۴۱۱۴:۴۹:۳۸ ۱۴۰۳/۴/۱۵
سلام گوشت مرغ اگه دره خونه تهرانی برسه دسته خوزستانی چی میرسه
ع ن۳۵۴۷۱۵۹۱۵:۱۰:۲۶ ۱۴۰۳/۴/۱۵
همه چیز توی تهران خلاصه میشه رفاه و آسایش فقط برای تهران
ناشناس۳۵۴۷۲۲۸۱۶:۱۹:۴۴ ۱۴۰۳/۴/۱۵
گوشت ارزون کنه تا بوشهریها هم بخرند
ناشناس۳۵۴۷۲۹۷۱۷:۳۰:۰۹ ۱۴۰۳/۴/۱۵
همونطور که در متن خبر بارها تکرار شده ، همه این کارها با کمک دولت انجام خواهد شد و ادامه آن نیز منوط به آمدن دولت بعدی با دیدگاه رییس جمهور قبلی هست.
یا‌حسین۳۵۴۷۳۲۷۱۷:۴۲:۴۳ ۱۴۰۳/۴/۱۵
آقای‌زاکانی‌خدا‌ازت‌خوشنود وراضی‌باشه‌حرف‌دل‌مارا‌به‌دولت‌روحانی‌زدی‌اما‌ای‌کاش‌حرفهای‌دل‌ما‌را‌به‌دولت‌های‌خاتمی‌ورفسنجانی‌هم‌میزدی‌که‌چطورنسل‌دهه‌آخر‌پنجاه‌وشصتی‌ها‌را‌نابود‌کردند‌
ناشناس۳۵۴۷۳۷۹۱۸:۱۶:۳۲ ۱۴۰۳/۴/۱۵
آقای زاکانی خدا قوت انشاا... خداخیرتون بده خواهش میکنم ادامه بدید و از حرفهای یکسری افراد که مغرضانه است نا امید نشوید آنهایی که باید ببینند می‌بینند و متوجه میشوند.کاش طرحهای خوبتون تو استانهای دیگه هم اجرا میشد
ناشناس۳۵۴۷۴۴۸۱۹:۳۲:۲۶ ۱۴۰۳/۴/۱۵
برادر آن عزیز من خودم تولید کننده هستم وشاید تمام ۳۰ سال خدمتم در کنار تولید کننده های دیگر به عناوین دیگه بوده و هستم آنقدر که دلال می بره یک چهارمش را تولید کننده نمی بره اگر تولید کننده واقعی و مصرف کننده بی واسطه از هم خرید کنند هردو راضی خواهند بود اگر سازو کارش؟درست بشه و عملیاتی بشه
ناشناس۳۵۴۷۴۶۲۱۹:۵۲:۲۵ ۱۴۰۳/۴/۱۵
افرین زاکانی
ناشناس۳۵۴۷۴۶۹۲۰:۰۰:۲۸ ۱۴۰۳/۴/۱۵
واقعا که خوش خدمت
ناشناس۳۵۴۷۵۰۱۲۰:۴۲:۵۹ ۱۴۰۳/۴/۱۵
پس طلاه ها چه شد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های دیروز

  1. پزشکیان؛ نهمین رئیس جمهور ایران

  2. دیدار پزشکیان با رهبر انقلاب

  3. یک تبریک و چند یادآوری به رئیس جمهور منتخب

  4. رییس‌جمهور جدید چه کارهایی را نباید بکند

  5. تبریک قالیباف به پزشکیان

  6. اولین واکنش سعید جلیلی به پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات

  7. رفتارهای رقابتی دوران انتخابات به هنجارهای رفاقتی تبدیل شود

  8. پیشنهاد یک اصلاح‌طلب برای حضور مخبر در دولت پزشکیان/ تبریک سران کشورها و نامزدهای انتخابات به رئیس‌جمهور منتخب

  9. ظریف: پزشکیان از امروز رئیس جمهور همه مردم ایران است

  10. دلار به کانال ۵۸ هزار تومان بازگشت

  11. آذری جهرمی: امروز روز شکرگزاری ملی است

  12. پیشنهاد محسن رضایی به پزشکیان برای تشکیل «دولت اجماع ملی»

  13. پیام مهم روحانی بعد از پیروزی پزشکیان: مردم در این همه‌پرسی ملی، به تعامل سازنده با جهان و احیای برجام رأی دادند

  14. زاکانی: رئیس‌جمهور منتخب راه خدمت به مردم را پیش بگیرد

  15. امیدواریم راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند

  16. تشکر رئیس جبهه اصلاحات از مخبر

  17. مشارکت در انتخابات از ۳۰میلیون رأی عبور کرد

پربحث‌های هفته

  1. علل کاهش مشارکت/ چند روایت از علت شکست قالیباف/ حمله رسایی به پزشکیان

  2. مشارکت ۴۰ درصدی چه معنایی دارد؟

  3. پزشکیان؛ نهمین رئیس جمهور ایران

  4. یخ مناظره ها بالاخره آب شد!

  5. دیدار پزشکیان با رهبر انقلاب

  6. یک تبریک و چند یادآوری به رئیس جمهور منتخب

  7. آغاز توزیع گوشت و کالاهای اساسی به درب منزل تهرانی‌ها

  8. بانک جهانی: کاهش ۶.۲ میلیون نفری تعداد فقرا در ایران در دولت رئیسی

  9. آرای تعیین کننده قالیباف

  10. تحلیلی کوتاه بر انتخابات روز جمعه

  11. بازنگری کنید

  12. نیازهای توسعه‌ای ایران بازی چند جانبه را می‌طلبد

  13. رییس‌جمهور جدید چه کارهایی را نباید بکند

  14. رای‌ندادن دردی را دوا نمی‌کند

  15. جلیلی خوب مناظره نکرد اما پزشکیان فاجعه بود

  16. شوک سنگین نظرسنجی‌ها!

  17. رهبر انقلاب: مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خیلی مهم است/ مشارکت مردم برای نظام جمهوری اسلامی، پشتوانه است

  18. سرنوشت آرای قالیباف/ هشدار خرازی به اسرائیل/ تذکر عباس عبدی به هواداران پزشکیان

  19. حمله شریعتمداری به ظریف/ توضیحات بهادری جهرمی درباره حمایت از جلیلی

  20. مواضع پزشکیان و جلیلی در چند سطر

  21. جبرائیلی: «جلیلی» برای پایان دادن به حاکمیت دلار بر اقتصاد کشور آمده است

  22. پزشکیان: هیچ وقت به مردم دروغ نمی‌گویم/ نتوانیم به قول‌ها عمل کنیم از سیاست خداحافظی می‌کنیم

  23. قاضی‌زاده: ‌لیبرال‌های داخلی ‌چشم‌‌ به دست خارجی‌ها دا‌رند

  24. ظریف: من به نوبه خودم اعلام می‌کنم مردم عزیز ایران من شرمنده ام

  25. سید محمد خاتمی رای خود را به صندوق انداخت

آخرین عناوین