نظرات برگزیده مخاطبان الف: توهین از جانب هر گروه سیاسی محکوم است/ ظریف قانون اقدام راهبردی را قانون کشور می‌داند/ باید به پزشکیان فرصت داد

  4030503046 ۲۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

نظرات برگزیده مخاطبان الف: توهین از جانب هر گروه سیاسی محکوم است/ ظریف قانون اقدام راهبردی را قانون کشور می‌داند/ باید به پزشکیان فرصت داد

مطلب «نقد، آری؛ تندروی و توهین نه!» با نظرات متعدد کاربران همراه شد که تعدادی از آنها را می خوانید:

*بازنده انتخابات باید برود کنار اجازه بدهد دولت کارش را شروع کند مردم اگر خواهان تغییر نبودند امروز فرد دیگری رییس جمهور بود

*مگر قرار نبود نماز جمعه مکان وحدت بخش باشد؟! خوب شد نمردیم و دیدیم. ایران تنها کشوری هست که طرفداران بازنده انتخابات، برای پیروز انتخابات خط و نشان می‌کشد و تعیین تکلیف می‌کند.

*باید مراقب تخریبگران مسبوق به سابقه هسته ای بود تا با سناریوی جدید به تاسیسات و امکانات دفاعی کشور صدمه نزنند آنهایی که در فکر بتونریزی مجدد رآکتورها و اوراق کردن سانتریفیوژها و اجرای پادمان سرکشی به پادگان‌های نظامی و تعطیلی صنایع موشکی هستند و نتیجه اجرای این سناریوی مخرب همانست که دشمنان خارجی با بهپاد اسراییلی،ترور دانشمندان و سران هسته ای ایران ،ویروس استاکس نت و ...حاصل نتوانستند محقق کنند ،مرافب تخریب برجامیان با لبخند معروف ملیح باشیم ...

*(پاسخ به کامنت بالا)مرد حسابی چگونه با اوراق کردن سانترفیوژها ، دولت روحانی توانست غنی سازی را به ۶۰ درصد برساند؟ کمی منطقی باش.

*ظریف خودش هم بد‌ با مخالفانش حرف میزند

*1- نقد ظریف برای چه کاری ؟ جز آنها که فی قلبهم مرض هستند ، بقیه مردم آنقدر قدرت تشخیص دارند تا آنچه ظریف در برنامه تلوزیونی گفت را تجزیه و تحلیل کرده و منظور او را در ک کنند . 2- مشکل نقد و حتی هتاکی به ظریف نیست ، مهم مکان رخ دادن این اتفاق است ، چه کسی باور می کند که مردم عادی بتوانند و جرات داشته باشند در محل برگزاری نماز جمعه چنین کاری انجام بدهند .

*نویسنده محترم عبارات خس و خاشاک ، دور ریز و پسماند ، نادان صفت و خیلی الفاظ دیگر که اتفاقا از جانب تئوریسین ها و برخی صاحب منصبان جریان اصوالگرا نثار جریان مقابل کردند رو ظاهرا از یاد بردند یاد مردم نرفته که بی اخلاقی اتفاقا از دوره دولت نهم و دهم شروع شد و تا الان هم عواقب اون دامنگیر کشور شده است

*البته فقط این شعار ها نیست تیتر روزنامه کیهان و رفقا هم هست. اصولگرایان پرتوقع هستند و معتقدند حتی حزب رقیب هم باید طبق میل آنها رفتار کند!

*دوقطبی سازی های کاذب و کارهای خلاف امنیت زیاد شود مردم دیگر تحمل نمی کنند و یک‌جایی فریاد می زنند

*در سه سال گذشته در نماز جمعه یا تریبون های مختلف یا رویداد ها،کسی علیه دولت و متولیان شعاری داد ،دمپایی پرتاب کرد،یاکفن پوشید،گویا مملکت گل و بلبل بوده همین که قدرت ثروت و رانت را از دست رفته می بینند دوباره شروع کردند،کسی هم از حاکمیت ،نه اعتراضی می کند نه حرفی می زند، همه صم و بکم نظاره گر هستند.مردم اگر خواهان شما بودند به طرفتان می آمدند نتیجه جمع آوری تمام توانتان رای بود که آگاهانه یا نا آگاهانه به شما دادند. اکثریت نبود، پس در کمال متانت تا انتخابات آتی صبور باشید اگر مردم آنچه را می خواستند نیافتند دوباره به شما باز می گردند.ایا این اداها را مخالفین شما بر علیه شما انجام داده اند که می کنید ،اگر نه، نشانه ضعف شماست.یاحق

*میگن وقتی برای پاسخ دادن مجبوری فریاد بزنی بدان استدلالت برای تبیین موضوع کافی نیست. آقا آقای برادر دکتر ظریف با تندی از آنطرف بوم افتاد و در مملکتی که اکثریت مطلق آن شیعه هستند صراحتا گفتند که امتیازی برای شیعیان در معرفی و اکتساب وزارت قایل نیستند و بر عکس برای بقیه ادیان امتیاز مثبت در نظر میگیرند خب حرفی به این خامی از ایشان بعید بود ملت را به جان هم انداختند واقعا مگر قرار نبود هر کس در تخصص خودش قرار گیرد خب بهتر بود ورود به مباحث سیاست خارجی و بین المللی به ایشان سپرده می شد مگر قرار نبود که در هر صورت صدای مردم مخالف شنیده شود ؟!! بجای عصبانیت و بد و بیرا گفتن به مردم که حالا حرفشان را با ادبیات مناسبی نزدند خودتان را اصلاح کنید.

*افرادیکه مخالف آقای پزشکیان هستند تحمل کنند تا ایشون کارشون را شروع کنه بعداً نقدش بفرمایید.

***

مخاطبین الف درباره مطلب «آقایان «روحانی» و «ظریف»، نظری ندارید؟!» نظرات متعددی ارسال کردند که تعدادی از آنها را می‌خوانید:

*بالاخره آدمها از دیدگاه ها و تخصص خود نظراتی می گویند که می تواند کاملا متضاد باشد. آنچه مهم است این است که خروجی آن قانون یا روش چی است. آیا خروجی به نفع کشور و ملت است یا به نفع کشور و ملت و اقتصاد نیست.

*اگر اشخاصی که در حال حاضر دولت به دست آن ها افتاده ، (البته با در نظر گرفتن ارکان مهم دیگری مانند مجلس که ممکن است در بسیاری از مسائل نظرات مخالف این ها داشته باشند) ، موافق با نظرات رهبری و سیاست های کلی جمهوری اسلامی ، عمل نمایند شاید در مذاکره کردن آن ها با غرب نیز اندک سودی به دست آید یا حداقل ضرری متوجه کشور نشود اما اگر بخواهند طبق نظرات خودشان و بدون در نظر گرفتن منافع کشور و مردم در حوزه های مختلف از جمله موضوع هسته ای اقدام نمایند امکان وارد آوردن خسارت و ضرر اقتصادی و غیر آن از طرف این افراد به کشور دور از ذهن نیست . انشاءالله که چنین نشود . 

*کلا کشور برای برون رفت از شرایط اقتصادی فعلی نیاز به رفع تحریم ها و سرمایه گذاری خارجی دارد. حتی تعامل با کشورهای دوست مانند چین با وجود تحریم ها در سالهای اخیر بیشتر در حد روزنه بقا بوده است. متأسفانه در نظام بین الملل از آمریکا گرفته تا کشورهای همسایه و حتی کشورهای به اصلاح دوست از وضعیت موجود سود می برند و در داخل کشور هم بدون توجه به نوع گرایش سیاسی شرایط تحریم با توزیع انواع رانت های ویژه اقتصادی ، ارزهای ارزان قیمت … ذینفعان خاص خود را دارد. در نهایت هزینه شرایط تحریمی را مردم عادی خصوصا طبقات ضعیف و متوسط پرداخت می کنند و برای خروج از این شرایط نیاز به نگاه ملی از طرف دلسوزان واقعی ایران و مردم آن است و قطعا حل این مسئله راهکار ساده ای ندارد و نیاز به خرد جمعی و استفاده از تجارب سالهای اخیر دارد.

*متاسفانه خیل زیادی از طبقه متوسط تحت تاثیر ظریف و برجامیون هنوز فکر می کنند که یه طرفه میشه توافقی رو ایجاد کرد. خیر دوستان نمیشه. امریکا فقط دنبال یک چیز هست. خالی کردن دست طرف مقابل با وعده و وعید بدون دادن هیچ گونه امتیازی. چند بار این روش باید تکرار شود که عقل در سرتون بیاد؟ در این بین دو انتخاب وجود داره یا چسبیدن به سلاح و مقابله با غرب تا زمانی که حقمون رو بتونیم بگیریم یا اینکه ساده لوحانه تسلیم بشیم. حالا اگه انتخاب مردم ایران این هست که بعد از دیدن بدعهدی چندباره امریکایی ها و غربی ها در این دودهه و نابود شدن کشورهای اطرافمون ازجمله افغانستان و عراق سوریه و لیبی توسط امریکا و غرب و جنگ اوکراین که چطوری با برون سپاری امنیتش به غرب و اطمینان به امریکا کشورش نابود شد, باز هم فریب این شیوه امریکایی ها و غرب رو بخورند خیلی نمیشه کمکی بشون کرد. متاسفانه خدا هم کمکی نخواهد کرد و باید منتظر اتفاقات بدی برای مردم ایران مرزهای کشور و تجزیه و واپاشی بود. در این صورت ما تبدیل به عبرتی برای ملتهای دیگه خواهیم شد که بدون سلاح نمیشه با دشمن ذاتیت وارد مذاکره شد.

*به ظریف و روحانی کاری ندارم ولی فایده ی عینی این قانون چه چیزی بوده؟ آیا غرب ۴ سال بعد از این تصویب به توافق نزدیکتر شده و یا مذاکرات به اغما رفته؟

*آقای ظریف که نظرش رو در مورد قانون اقدام راهبردی در آخرین اظهار نظرشون اعلام کردند و گفتند دولت چهاردهم با وجود قانون اقدام راهبردی آماده مذاکره هستند ، حال باید پرسید آیا تندروها در مورد سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه موفقیت رئیس جمهور و دولت چهاردهم موفقیت همه ماست نظری ندارند؟

*اول بدست آوردن قدرت بازدارنده همتراز متعارف و نامتعارف که مکرراً با آن تهدید علنی شده ایم سپس مذاکره بر مبنای منافع ملی و اقتصادی ...اصول حاکم به خاورمیانه با مناطق دیگر دنیا متفاوت است اول قدرت بازدارنده متنوع متعارف و نامتعارف داشته باشید ، بعد آنها شما را به مذاکره فرا می‌خوانند ...وگرنه مذاکره گرگ و میش عایدی نخواهد داشت تجربه قبلی اثبات این مدعاست

***

مطلب «دشواری پزشکیان در «راه» کابینه» با نظرات متعدد کاربران همراه شد که تعدادی از آنها را می خوانید:

*دکتر پزشکیان عزیز تا میتوانی از این جماعت خصوصاً افراد دولت روحانی وخاتمی دوری کن .

*در کشورهایی که حساب و کتاب مالی درست انجام می شود، تضاد منافع حتی در ساده ترین استخدام های دولتی و خصوصی چک می شود تا مبادا شائبه فساد ایجاد شود. وابستگی به احزاب سیاسی و دولتی بستگان و همچنین ارتباطات تجاری داوطلب یک شغل، حتی برای بستگان و افراد نزدیک چک می شود. کمیته راهبردی ظاهرا به کمیته رانتبری تبدیل شده است!

*جالبه هنوز دولت را تحویل نگرفته این حجم از هجمه هست!

*تورو خدا آدمهای کار بلد وخوب رو انتخاب کن قبلی‌ها رو انتخاب نکن اگر خوب بودن وضع وحال ما این نبود

*فرزانه صادق مالواجرد و پیروز حناچی بهترین بین اینا هستن آخوندی که قبلا وزیر بوده به نظرم خوب نیست هاشمی هم هم براش حاشیه درست میشه هم آدم با بینش شهر سازی حمل و نقل و زیرساخت پایدار توسعه یافته نیست فقط انجام دهنده هستش پیروز حناچی و فرزانه صادق هم سابقه علمی دارن هم اجرایی هم نوع تفکرشون به شهر جاده اکوسیستم توسعه پایدار متفاوتند بقیه می‌خوان فقط پل و جاده و خونه و فرودگاه بسازن ولی به اثراتش در دراز مدت و بهینگی هزینه ها و کارها تو جه نمیکنن

*حیف یک رئیس جمهور منتخب با افکار کاملا ملی،اسلامی ،دو باره به یک چرخه ای بیفتد که قبلا کشور گرفتارش بوده است.بعنوان یک هموطن و دلسوز ،گزینه ای مطرح نگردد که رزومه کارکردش قبلا هیج تعریفی نداشته است و ملت از او کارایی ندیده اند.

 

دیدگاه کاربران

mostafa.kamali95@yahoo.com۳۵۶۵۷۵۲۱۶:۵۰:۲۶ ۱۴۰۳/۵/۵
آقای پزشکیان تنها راه اجرای عدالت اجرای قانونی جامع و فراگیر مبنی بر مشروعیت سنجی اموال و دارایی ها برای همه آحاد جامعه و بدون هیچ خط قرمزی می باشد
ناشناس۳۵۶۵۹۶۴۰۰:۲۵:۳۷ ۱۴۰۳/۵/۶
ظریف هم مثل روحانی و رفسنجانی و خاتمی و جهانگیری و زنگنه و کرباسچی امکانات فراقانونی میخواد
ناشناس۳۵۶۶۱۳۷۰۹:۴۹:۰۵ ۱۴۰۳/۵/۶
ظریف؟!
ناشناس۳۵۶۵۷۷۸۱۷:۳۳:۰۸ ۱۴۰۳/۵/۵
ظریف اگر مسول سیاست خارجی کشور شود اینبار تمام اشتباهات خود و روحانی و دولت قبل را جبران می کند و از طریق منطقی کار را به جلو میبرد با تجربه و آزموده شده است بخصوص در فهم لغات انگلیسی که هر کلمه ای دارای چه بار و مفهومی است
ناشناس۳۵۶۶۰۶۲۰۷:۵۹:۳۰ ۱۴۰۳/۵/۶
بعله مانند سعد اباد!
ناشناس۳۵۶۶۱۴۷۱۰:۱۸:۲۴ ۱۴۰۳/۵/۶
انسان عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود .
ناشناس۳۵۶۵۷۸۰۱۷:۳۵:۲۵ ۱۴۰۳/۵/۵
۱لان من کجا باید شکایت کنم که آذری جهرمی به منی که به جلیلی رای دادم گفته،طالبان؟
ناشناس۳۵۶۵۹۷۶۰۰:۴۳:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۶
طالبان که نه چون افغانی نیستی منظورش تفکرات شماها هست .
مهرداد۳۵۶۶۰۷۲۰۸:۱۳:۵۳ ۱۴۰۳/۵/۶
سلام ای کاش فقط کمی در احوالات حامیان جناب جلیلی بیشتر دقت میکردید. در مورد شخص جناب جلیلی حرفی نمیزنم چون ایشان خودش باید پاسخگونی عملکرد خودش باشد .
ناشناس۳۵۶۶۱۸۶۱۱:۰۹:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۶
جایی که تا حالا به ما ها تهمت غرب گرا و انگلیسی و امریکایی و....زدید و کسی با شما برخورد نکرد
ناشناس۳۵۶۵۸۳۷۱۹:۵۹:۳۰ ۱۴۰۳/۵/۵
آقای پزشکیان از دو حال خارج نیست یا ظریف و آذری جهرمی بزرگت می کنند که انشالله اینطور باشد یا ...
ناشناس۳۵۶۵۸۴۷۲۰:۲۲:۴۶ ۱۴۰۳/۵/۵
برخی از شماها اصلا به پزشکیان رای ندادید که حالا طلبکار هستید
ناشناس۳۵۶۵۹۷۰۰۰:۳۷:۵۳ ۱۴۰۳/۵/۶
شما به احمدی‌نژاد رأی نداده بودید هم طلبکار بودید و هم آشوب گر و هم گفتید تقلب شد. فراموشی گرفتید؟
ناشناس۳۵۶۵۸۶۶۲۱:۲۸:۵۹ ۱۴۰۳/۵/۵
دو قطبی سازان دوباره آمدن در راس کار خدا به خیر کند
ناشناس۳۵۶۵۹۲۲۲۳:۱۰:۳۵ ۱۴۰۳/۵/۵
آقای ظریف صراحتا قانون اقدام راهبردی را اقدام اشتباه و خطا میداند و بارها و بارها هم اعلام کرده و تحریم ها را هم ناجوانمردانه گردن تصویب این قانون انداخته . پس از اظهارات صریح اخیر رهبر انقلاب ، جناب ظریف هم اعلام کرد قانون اقدام راهبردی را قانون کشور میداند ( قبلا هم آن را قانون کشور می‌دانست ولی قانون غلط که باید برداشته شود می دانست ! الآن هم آن را قانون درست و لازم الاجرا معرفی نکرده ) !!!
ناشناس۳۵۶۶۰۸۴۰۸:۲۹:۵۳ ۱۴۰۳/۵/۶
آفت دولت فعلی حمایت روحانی و خاتمی از ایشان است که هر دو امتحان خود را پس داده و رفوزه هستند آقای پزشکیان از مسولان این دولت ها حذر کنند تا عاقبت بدی نداشته باشند
ناشناس۳۵۶۵۹۸۶۰۰:۵۳:۵۹ ۱۴۰۳/۵/۶
فکر کنم نمی دانید که نماز جمعه دارای خطبه‌ است و یکی از آن خطبه ها اجتماعی و سیاسی باید باشد، و می‌ شود منافقین و دشمنان مردم ایران را معرفی کند و آن افراد یا گروه‌های که دست در دست دشمنان دارد را رسوا کند.
ناشناس۳۵۶۶۱۱۶۰۹:۳۱:۵۸ ۱۴۰۳/۵/۶
سوای منافقین و دشمنان ایران،در این خطبه در مورد دزدان و اختلاسگران و رانتخواران هم میشود صحبت کرد؟!
ناشناس۳۵۶۶۴۳۴۱۸:۲۱:۵۰ ۱۴۰۳/۵/۶
بعلاوه باید در مورد باغ ازگل هم منصفانه صحبت کرد.
ناشناس۳۵۶۶۲۶۵۱۳:۵۴:۳۷ ۱۴۰۳/۵/۶
من خودم اصولگرام اما برای بقا و تقویت اصولگرایی باید طرحی نو دراندازیم، مردم دیگر تحمل حرفهای نا امیدکننده مانند غربگدا ، شرقگدا و... را ندارند و زیر فشار تورم شدید قرار دارند اگر همان حرفهای سابق زده شود بجایی نمیرسیم اصولگرایان با حرفهای تکراری که برای اکثریت غیر قابل قبول است شکست خوردند آنها باید جوانان باسواد و پرانرژی و با برنامه خود را به میدان آورند و به مردم برنامه ارائه کنند در ضمن مخالفت بدون منطق و احساسی با دولت جدید فقط مردم را از اصولگرایان دور و دورتر می کند و آینده اصولگرایی به قهقرا خواهد رفت عقلای اصولگرا باید افراد تندرو توخالی را باصراحت کنار بگذارند و کار را به جوانان کاربلد بسپارند.
ناشناس۳۵۶۶۳۶۲۱۶:۳۷:۵۷ ۱۴۰۳/۵/۶
استدعا دارم امامان جمعه دانش اجتماعی خود را بالاتر ببرند و از مشاوران مجرب استفاده کنند و در نماز جمعه ها علاوه معنویات و احکام دینی ،در باره مشکلات کشور و مردم هم البته بیغرضانه و عالمانه صحبت کنند.
محروم۳۵۶۶۴۵۸۱۹:۰۴:۳۸ ۱۴۰۳/۵/۶
چرا این توصیه ها و سفارشات در مورد اعضای کابینه و نقد بازی ودلسوزی های ظاهری در زمان انتخاب دولت های همسو با اصول گرایان وجود ندارد وهمین که یک دولت نسبتا مردمی روی کار می آید هزار جور سفارش وجود دارد.
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. فهرست بلندبالای «غیر منطقی» ها

  3. نکته‌ای برای دارندگان شناسنامه قدیمی | مدارک لازم برای تعویض شناسنامه

  4. نامه احمد توکلی به رئیس جمهور درباره موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور

  5. وقتی آمریکا جا می ماند

  6. ۲ نکته درباره یک آمار نگران‌کننده

  7. رئیس سازمان بورس استعفا داد

  8.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

  9. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  10. شرط پزشکیان برای جراحی اقتصادی/ انتقاد قالیباف از برخی مخالفان دولت/ علت حمله برخی اصلاح‌طلبان به عارف چیست؟

  11. چرا از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شویم؟!

  12. نمایش «ثروت» را به دین ربط ندهید!

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  14. قدردان پلیس هستیم اما...

  15. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

  16. علت اصلی سقوط بالگرد شهید رئیسی اعلام شد

  17. چرا عراقچی از مرگ برجام سخن گفت؟/ توصیه مشفقانه روزنامه اصولگرا به همتی

  18. دولت «دیده بان» یا دولت «آتش نشان»؟!

  19. اعتراض شدید آیت الله اعرافی به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا 

  20. موافقت رهبر انقلاب با پیشنهاد پزشکیان درباره سهم صندوق توسعه ملی

  21. سال ۱۳۱۰؛ جاده چالوس

  22. نصف شدن خودروی دنا بعد از تصادف/ عکس

  23. یک شیطنت کودکانه رسانه ای علیه ایران

  24. محسن رضایی: دولتمردان روسیه تناقض مواضع‌شان درباره ایران را برطرف کنند  

  25. پزشکیان: در بسیاری از قسمت‌ها باید جراحی داشته باشیم/به هر قیمتی هر کاری را نمی‌کنیم

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. ۲ نکته درباره یک آمار نگران‌کننده

  3. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  4. شرط پزشکیان برای جراحی اقتصادی/ انتقاد قالیباف از برخی مخالفان دولت/ علت حمله برخی اصلاح‌طلبان به عارف چیست؟

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  6. علت اصلی سقوط بالگرد شهید رئیسی اعلام شد

  7. چرا عراقچی از مرگ برجام سخن گفت؟/ توصیه مشفقانه روزنامه اصولگرا به همتی

  8. دولت «دیده بان» یا دولت «آتش نشان»؟!

  9. اعتراض شدید آیت الله اعرافی به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا 

  10. محسن رضایی: دولتمردان روسیه تناقض مواضع‌شان درباره ایران را برطرف کنند  

  11. پزشکیان: در بسیاری از قسمت‌ها باید جراحی داشته باشیم/به هر قیمتی هر کاری را نمی‌کنیم

  12. انتقاد یادداشت‌نویس روزنامه کیهان به پناهیان/ به سمت جبهه خودی شلیک کرده  

  13. توصیه توئیتری مطهری به پزشکیان / روسیه هیچ‌گاه به فکر منافع ایران نبوده  

  14. وزیر علوم: باید آزادی علمی به رسمیت شناخته شود

  15. لغوفیلترینگ اینستاگرام وواتساپ درکمیسیون امنیت ملی مطرح نیست

  16. رییس جمهور وارد مشهد مقدس شد

  17. واکنش سخنگوی شورای شهر تهران به تعیین جانشین برای زاکانی در شهرداری

  18. تکذیب شایعه بازداشت فرزند سیدمحمد خاتمی

  19. وزیر کشور: دستورالعمل جامع ساماندهی اتباع بیگانه در حال تدوین است  

  20. هشدار سردار عبداللهی به آمریکا و اسرائیل؛ صبر ملت ایران را لبریز نکنید/ پاسخ ایران به ترور شهید هنیه قطعی‌ است  

  21. اقدام موهن سفیر استرالیا آگاهانه بود/ مسئولان قاطعانه برخورد کنند

  22. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

  23. پزشکیان: نگاه بسیجی به معنای واقعی می‌تواند کشور را نجات دهد

  24. افشاگری تکان‌دهنده درباره سازمان مجاهدین خلق/ سوء استفاده مسعود رجوی از زنان

  25. پزشکیان: افراد شایسته را منصوب می‌کنیم‌

آخرین عناوین