واکنش مقام ارشد اطلاعات سپاه به تهدید ایران از سوی اسرائیل  

  4030505005

سردار تولایی گفت: نیروهای مقاومت یمن، عراق، فلسطین و حزب‌الله لبنان به خوبی نشان دادند که با صبر و درایت و بدون دستپاچگی عملیات‌های خود را انجام می‌دهند و این موضوع، آثار عملیات‌ها را افزایش داده و بافته‌های ذهنی غلط صهیونیست‌ها و آمریکایی را بهم ریخته است.

به گزارش خبرآنلاین، سردار سرتیپ پاسدار «محمد تولایی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به تحولات فلسطین اظهار داشت: پس از عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی و از همان ابتدا تحلیلگران به این نکته اشاره داشتند که این عملیات ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی وارد کرد و همه‌ی تئوری‌ها و بافته‌های ذهنی این رژیم برای ایجاد یک منطقه‌ی امن برای یهودیان جهان، فروریخت.

بنابر روایت خبرگزاری آنا، سردار تولایی در ادامه با اشاره به موضوع عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه افزود: آمریکایی‌ها برای خلاص شدن از مسائل منطقه و متوجه کردن توان خود به سمت شرق آسیا و جلوگیری از رشد اقتصادی چین به دنبال این بودند که رژیم صهیونیستی را در قرارداد «آبراهام» با کشورهای منطقه، حافظ منافع نامشروع خود کنند و با خیالی آسوده به سمت چین و روسیه بروند؛ اما عملیات طوفان‌الاقصی تمامی نقشه‌های آمریکایی‌ها را به هم ریخت.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی تمامی سامانه‌های دفاعی و امنیتی رژیم صهیونیستی را زیر سوال برد، افزود: رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان‌الاقصی به این نتیجه رسید که به پایان عمر خود رسیده و اگر به این عملیات پاسخ مناسب ندهد با چالش‌های جدی موجودیتی مواجه خواهد شد؛ لذا حزب حاکم و شخص نتانیاهو متوجه این نکته شدند که یا باید در پاسخ این عملیات موفق شوند و یا پایان عمر سیاسی آنها فرا می‌رسد؛ لذا دست به عملیات‌های کوری زدند که  شهادت ۴۰ هزار نفر از مردم بیگناه و بی‌دفاع را در پی داشت.

سردار تولایی با اشاره به بازتاب جهانی جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه، کرانه باختری، رفح، جنوب لبنان و برخی مناطق یمن گفت: در این حملات بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مردم بیگناه نیز مجروح شدند. این جنایات موجب توجه افکار عمومی به خباثت و نسل‌کشی صهیونیست شد و در کشورهای غربی تظاهرات گسترده و در دانشگاه‌ها تحصن‌ها و اعتصابات را شاهد بودیم.  

معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی علاوه بر جنگ موجودیتی دچار یک بحران مشروعیت نیز شده است، یادآور شد: امروز افکار عمومی جهان متوجه نامشروع بودن رژیم جنایتکار صهیونیستی شده و این رژیم به تعبیری افکار عمومی را هم در جنگ رسانه‌ای از دست داد و با دیوانگی مبادرت به جنایات وحشیانه از جمله حمله به مرکز دیپلماتیک جمهوری اسلامی کرد.

سردار تولایی تاکید کرد: در عملیات طوفان‌الاقصی ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی وارد شد و توان پدافندی آنها زیر سوال رفت و بزرگترین و مجهزترین سامانه‌های دفاعی که در این رژیم که با کمک ناتو و سنتکام راه‌اندازی شده بود، فروریخت.

وی در ادامه با اشاره به عملیات‌های شجاعانه انصارالله یمن در تنگه باب‌المندب عنوان کرد: عملیات‌های انصارالله یمن که در دریای سرخ و همچنین علیه بنادر رژیم توسط نیروهای مقاومت عراق انجام شد، عملاً صهیونیست‌ها را در محاصره دریایی قرار داد و هیچ کشتی‌ای برای عبور و تردد به بنادر سرزمین‌های اشغالی، امنیت نداشت؛ تا اینکه این عملیات غرورآفرین انصارالله یمن در حمله به تل‌آویو اتفاق افتاد.

سردار تولایی گفت: تل‌آویو عمق امنیتی رژیم صهیونیستی بود و زمانی که این رژیم مورد ضربه قرار گرفت، جایی برای اینکه آنها بتوانند با اتکاء به آن به مردم خود امید دهند، وجود ندارد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه اضافه کرد: تا قبل از عملیات پهپادی انصارالله یمن، آنها برای کنترل سطح تنش به تل‌آویو حمله نکرده بودند و با این حمله جنون و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی مجدداً ظهور و بروز یافت.

سردار تولایی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به الحدیده یمن، افزود: یمنی‌ها با توجه به اینکه تا مدت‌ها توسط کشورهای دست‌نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی مورد تجاوز قرار گرفتند و مقاومت کرده بودند، الان به تعبیر خودشان، خیلی خوشحال هستند که با رژیم صهیونیستی، آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس درگیر شده‌اند.

وی با اشاره به حمله یمن به ناو آیزنهاور آمریکا گفت: این اقدام یمنی‌ها برای اولین بار در طول تاریخ بود که به یک ناو هواپیمابر حمله می‌شود و این اقدام توانایی و قدرت انصارالله یمن را به خوبی نشان می‌دهد؛ بر این اساس ما باید منتظر عملیات یمنی‌ها در پاسخ به تجاوز و جنایات صهیونیست‌ها در یمن باشیم.  

سردار تولایی بیان کرد: نیروهای مقاومت یمن، عراق، فلسطین و حزب‌الله لبنان به خوبی نشان دادند که با صبر و درایت و بدون دستپاچگی عملیات‌های خود را انجام می‌دهند و این موضوع، آثار عملیات‌ها را افزایش داده و بافته‌های ذهنی غلط صهیونیست‌ها و آمریکایی را بهم ریخته است.

معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه انصارالله یمن در شرایطی غیرقابل تصور به صهیونیست‌ها ضربه می‌زند و آنها را غافلگیر می‌کند، گفت: این توانمندی، بلوغ و رشد توان طراحی و عملیاتی مقاومت را نشان می‌دهد، که از عملیات طوفان‌الاقصی شروع شده و در نیروهای مقاومت در سطح منطقه ادامه دارد. درایت و تدبیر قطعاً اثر عملیات‌ها را به شدت بالا می‌برد و رژیم صهیونیستی را دچار چالش و مشکلاتی می‌کند.

وی با اشاره به توانمندی بالای جبهه مقاومت و همچنین تهدید ایران توسط مقامات جنایتکار رژیم صهیونیستی تاکید کرد: برای صهیونیست‌ها در داخل و افکار عمومی قابل قبول نیست که از یک گروه محاصره شده ضربه دریافت کنند؛ لذا از همان روزهای اول طوفان‌الاقصی اعلام کردند که ما این عملیات‌ها را نتیجه اقدام کشور بزرگ و قدرتمند ایران می‌دانیم. رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) فرموده بودند که یکی از شکست‌های صهیونیست‌ها این است که مقاومت را دست‌کم می‌گیرند و همین موجب شکست‌های بعدی آنها خواهد شد و همین اتفاق نیز افتاد.  

سردار تولایی یادآور شد: امروز می‌بینیم که اشغالگران صهیونیست، حماس، جهاد اسلامی، حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن را دست‌کم گرفتند و ضربه می‌خورند؛ لذا این اظهارات و تهدیدات صهیونیست‌ها بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.  

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی از نیروهای مقاومت حمایت می‌کند و توسط مستشاران به آنها آموزش‌های لازم را می‌دهد، خاطرنشان کرد: ما حامی جبهه مقاومت هستیم و ابایی از مطرح کردن این موضوع نداریم.   

سردار تولایی با بیان اینکه گروه‌های مقاومت فلسطین، خود مبادرت به تولید سلاح و تسلیحات می‌کنند، گفت: انصارالله یمن توانایی فوق‌العاده‌ای دارد و این خطای راهبردی آمریکا و صهیونیست‌هاست که تصور می‌کنند مقاومت توانایی ندارد و نمی‌تواند سلاح‌های راهبردی تولید کند؛ لذا این تصور منجر به ضربه خوردن آنها شده است و با این تحلیل، آنها ضربات مهلک‌تری دریافت خواهند کرد.

 

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. فهرست بلندبالای «غیر منطقی» ها

  3. نکته‌ای برای دارندگان شناسنامه قدیمی | مدارک لازم برای تعویض شناسنامه

  4. نامه احمد توکلی به رئیس جمهور درباره موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور

  5. وقتی آمریکا جا می ماند

  6. انتقاد کیهان از دستور پزشکیان/ واکنش‌های مختلف به حضور پسر عارف در جلسات دولتی/ نگرانی پیرامون سخنگوی دولت چهاردهم

  7. ۲ نکته درباره یک آمار نگران‌کننده

  8. رئیس سازمان بورس استعفا داد

  9.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

  10. بازوی اطلاعاتی وزیر راه و شهرسازی را قطع نکنید

  11. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  12. شرط پزشکیان برای جراحی اقتصادی/ انتقاد قالیباف از برخی مخالفان دولت/ علت حمله برخی اصلاح‌طلبان به عارف چیست؟

  13. چرا از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شویم؟!

  14. نمایش «ثروت» را به دین ربط ندهید!

  15. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  16. قدردان پلیس هستیم اما...

  17. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

  18. علت اصلی سقوط بالگرد شهید رئیسی اعلام شد

  19. یک اولویت مهم اما مغفول در حکمرانی ایرانی

  20. چرا عراقچی از مرگ برجام سخن گفت؟/ توصیه مشفقانه روزنامه اصولگرا به همتی

  21. دولت «دیده بان» یا دولت «آتش نشان»؟!

  22. رئیس‌جمهور در اولین گفت‌وگوی تلویزیونی؛ برخورد با مردم ربطی به تحریم ندارد

  23. اعتراض شدید آیت الله اعرافی به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا 

  24. موافقت رهبر انقلاب با پیشنهاد پزشکیان درباره سهم صندوق توسعه ملی

  25. نظر همتی درباره گرانی بنزین و حذف ارز ۲۸۵۰۰ تومانی

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. انتقاد کیهان از دستور پزشکیان/ واکنش‌های مختلف به حضور پسر عارف در جلسات دولتی/ نگرانی پیرامون سخنگوی دولت چهاردهم

  3. ۲ نکته درباره یک آمار نگران‌کننده

  4. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  5. شرط پزشکیان برای جراحی اقتصادی/ انتقاد قالیباف از برخی مخالفان دولت/ علت حمله برخی اصلاح‌طلبان به عارف چیست؟

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  7. علت اصلی سقوط بالگرد شهید رئیسی اعلام شد

  8. یک اولویت مهم اما مغفول در حکمرانی ایرانی

  9. چرا عراقچی از مرگ برجام سخن گفت؟/ توصیه مشفقانه روزنامه اصولگرا به همتی

  10. دولت «دیده بان» یا دولت «آتش نشان»؟!

  11. رئیس‌جمهور در اولین گفت‌وگوی تلویزیونی؛ برخورد با مردم ربطی به تحریم ندارد

  12. اعتراض شدید آیت الله اعرافی به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا 

  13. محسن رضایی: دولتمردان روسیه تناقض مواضع‌شان درباره ایران را برطرف کنند  

  14. پزشکیان: در بسیاری از قسمت‌ها باید جراحی داشته باشیم/به هر قیمتی هر کاری را نمی‌کنیم

  15. انتقاد یادداشت‌نویس روزنامه کیهان به پناهیان/ به سمت جبهه خودی شلیک کرده  

  16. توصیه توئیتری مطهری به پزشکیان / روسیه هیچ‌گاه به فکر منافع ایران نبوده  

  17. وزیر علوم: باید آزادی علمی به رسمیت شناخته شود

  18. لغوفیلترینگ اینستاگرام وواتساپ درکمیسیون امنیت ملی مطرح نیست

  19. رییس جمهور وارد مشهد مقدس شد

  20. واکنش سخنگوی شورای شهر تهران به تعیین جانشین برای زاکانی در شهرداری

  21. تکذیب شایعه بازداشت فرزند سیدمحمد خاتمی

  22. وزیر کشور: دستورالعمل جامع ساماندهی اتباع بیگانه در حال تدوین است  

  23. هشدار سردار عبداللهی به آمریکا و اسرائیل؛ صبر ملت ایران را لبریز نکنید/ پاسخ ایران به ترور شهید هنیه قطعی‌ است  

  24. اقدام موهن سفیر استرالیا آگاهانه بود/ مسئولان قاطعانه برخورد کنند

  25. پزشکیان: نگاه بسیجی به معنای واقعی می‌تواند کشور را نجات دهد

آخرین عناوین