کمک قالیباف به پزشکیان برای طرد رادیکال‌های چپ و راست/ نظر رادان درباره اجرای طرح نور در دولت جدید

  4030527063 ۱۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

کمک قالیباف به پزشکیان برای طرد رادیکال‌های چپ و راست/ نظر رادان درباره اجرای طرح نور در دولت جدید

کمک قالیباف به پزشکیان برای طرد رادیکال‌های چپ و راست

صبح‌نو روزنامه نزدیک به قالیباف نوشت: «آن‌گونه که پیداست نه دولت، عزم دور زدن مجلس را داشت نه مجلس، با موضع به کابینه رئیس‌جمهور می‌نگرد. این شاید نوع جدیدی از رابطه بین قوا است که می‌تواند فضای سیاسی کشور را هم تحت تأثیر قرار دهد. نوع رابطه مجلس و دولت البته در ارتباط با رابطه قالیباف و پزشکیان است. این رابطه هرگز حتی در اوج رقابت هم تخریب نشد و در شرایط معقولی پایدار ماند و با ادبیات وفاق و کارآمدی، امکان تداوم هم خواهد داشت. 

پزشکیان می‌داند که قالیباف با رادیکال ها مرزبندی دارد و از ادبیات عقلانیت انقلابی و مقابله با تحجر سخن می‌گوید. قالیباف هم می‌داند که پزشکیان، خاتمی و روحانی نیست و می‌توان روابط دولت و مجلس را با کمترین تنش پیش برد تا رفته‌رفته فضا بر رادیکال‌های چپ و راست تنگ شود و مجلس با رویکرد عقلانیت انقلابی در کنار دولت چپ میانه با ادبیات وفاق که بیشتر از هر کسی شبیه شخصیت پزشکیان است به امور مردم رسیدگی کند.

به نظر نمی‌رسد که هفته رأی اعتماد تأثیر بزرگی در این روابط و فضای شکل گرفته ایجاد کند و سیاست ایران تا اطلاع ثانوی برخلاف نظر رادیکال‌ها پیش خواهد رفت.

زمان شکل گیری صورت جدیدی از اصلاح طلبی و اصول گرایی فرا رسیده است.»

***

نظر رادان درباره اجرای طرح نور در دولت جدید

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در گفتگو با فارس در خصوص اجرای طرح نور در دولت جدید اظهار داشت: در خصوص اجرای طرح نور باید به قانون مراجعه کنیم چرا که هر چیزی که قانون باشد پلیس مجری آن قانون بوده و باید طبق قانون آن را انجام دهد؛ مگر اینکه از همان مسیر قانونی یک تکلیف از پلیس برداشته شود.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: آن چیزی که من متوجه شدم این است که ریاست محترم جمهوری به شدت به اجرای قانون علاقمند هستند و در صحبتی که با همدیگر داشتیم ایشان قانون را ملاک خودشان می‌دانند و بایستی مسیر را دنبال کنیم.

سردار رادان در پاسخ به این پرسش که در خصوص روش اجرای طرح نور با توجه به سیاست‌های گفته شده دولت در زمان انتخابات گفت: ما روی چرایی موضوع بحث نداشتیم ممکن است در چگونگی موضوع نکته ای وجود داشته باشد؛ پس چرایی هست و چگونگی می‌تواند در هر مقطعی تفاوت‌هایی در اجرا داشته باشد.

***

پزشکیان: نمایندگان  به همه کابینه وفاق ملی رای دهند

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور صبح امروز؛ با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی از برنامه های دولت و وزرای پیشنهادی خود دفاع و اظهار کرد: دولتی که به مجلس معرفی شده دولت وفاق ملی است. دولتی که خود را دولت همه مردم ایران می داند. موظف به تامین حقوق شهروندی همه ایرانیان است.  التزام به قانون اساسی و اهداف سند چشم انداز و سیاست ها کلی مصوب رهبری و تحقق برنامه هفتم توسعه محورهای هم گرایی میان دولت و سایر قوا خواهد بود.امروز عرصه آزمون این همگرایی است. رهبری به صراحت گفتند توفیق دولت موفقیت نطام است. چه توفیقی بالاتر از کاستن از شرایط سخت مردم.

وی تاکید کرد: چاره کار فهم مشترک و اقدام مشترک برای پاسخگویی به خواسته‌های مردم است. اگر صدای مردم به موقع شنیده نشود شاهد ناامیدی خواهیم بود. مردم در وضعیت سخت اقتصادی هستند. بی عدالتی‌ها در حوزه‌های مختلف را شاهد هستیم. تدابیر و رویه ها جاری قادر به حل این مسائل نیستند. مردم احساس نارضایتی دارند. بی میلی آنان برای شرکت پرشور در انتخابات نشانه‌ای از این دلسردی است. اگر احساس کنند رویه‌های اثربخشی به کار گرفته شده با تمام وجود در صحنه خواهند بود.

وی ادامه داد: چرا اهداف ما محقق نشده است؟ چرا اینجا ایستاده‌ایم؟ چگونه می‌توانیم به اهداف متعالی خود برسیم؟ اگر با همین روش ادامه دهیم تصوری که به جایی خواهیم رسید دیوانگی است. حل این مسائل را می‌توان در پرتو حفط امید اجتماعی و التزام به وفاق ملی دنبال کرد. ایران امروز برای عبور از بحران‌ها نیازمند وفاق ملی و مشارکت ملی است. دولت وفاق ملی هم بر این اساس معرفی شده است حال نوبت نمایندگان مجلس است که نقش خود را ایفا کنند اکنون زمان مفاهمه است نه مقابله. مفهوم وفاق ملی یک رابطه دو طرفه است. همه ارکان تصمیم گیر باید در کنار هم برای حل مسائل قرار بگیرند.

وی بیان کرد: چشم انداز سیاست ها کلی، قانون برنامه و قانون اساسی است. ارزش ها مردم هستند. ما به همه جریان ها و شخصیت ها اعلام کردیم افراد را به ما معرفی کنند. خدا وکیلی افرادی که انتخاب کردیم گروه‌ها نشستند و بیش از ۱۰ هزار پرونده را بررسی کردند. هیچ کدام را بر اساس دید سیاسی نیاوردیم. بر اساس شعار وفاق و وحدت انتخاب کردیم. ما به گفته ها خود پایبند بودیم. تیمی که به مجلس معرفی کردیم نمادی از وفاق و هم بستگی است. از دولت شهید رئیسی، روحانی و احمدی نژاد سعی کردیم افرادی را انتخاب کنیم. این شما هستید که امروز به ما در اجرای این وفاق باید کمک کنید. کاری کنید که صدای واحدی از ما و شما برای جامعه و خارج از کشور بیرون بیاید.

نمایندگان مخالف کابینه چه گفتند؟

حسینعلی حاجی دلیگانی با بیان اینکه انتظار داشتیم رییس‌جمهور امروز بالاخره برنامه های دقیق خود را بیان کند خطاب به پزشکیان پرسید: آقای رییس‌جمهور برای مسکن چه برنامه ای دارید؟ برای رانت چند نرخی بودن ارز چه راهکاری دارید؟ دولت چه برنامه‌ای برای یارانه های پنهان و آشکار دارد؟ موضوع اتباع بیگانه و خدمات و انرژی که مصرف می‌کنند برای مردم مهم است. نمی‌گویم همه این‌ها بروند اما خدمات کشور باید در مرحله اول برای ایرانیان باشد.

محمد قسیم عثمانی با بیان اینکه «مردم به تغییر رای دادند و به جریان عقلانی و منطقی اصلاح طلبی روی آوردند اما ترکیب کابینه رئیس جمهور هرگز نشان دهنده تغییر و تحول در هیچ حوزه‌ای نیست»، گفت: وفاق ملی با جمع اضداد محقق نمی‌شود شما دولت اشتراکی تشکیل داده‌اید و دولت اشتراکی خیلی زود ناهماهنگی به دنبال خواهد داشت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای رئیس جمهور شما از تبعیض سخن گفتید و قرار بود که صدای بی‌صدایان باشید؛ شما بی صدایان را امیدوار کردید و ناامیدان را به مسیر امیدواری برگرداندید و از روش‌های غلط گذشته انتقاد کردید و آمدید که منشا اصلاح باشید، از جوانگرایی گفتید شما از جفای به جامعه اهل سنت سخن به میان آوردید، از تغییر و اصلاح سخن گفتید و از حقوق نادیده گرفته شده زنان کشور سخن گفتید اما آیا به گفته‌های خوب و زیبای‌تان عمل کردید؟ در کل جامعه بزرگ زنان فقط به یک شیرزن میدان دادید و در بین جامعه اهل سنت به هیچ اهل سنتی اعتماد نکردید.

روح‌الله ایزدخواه با اشاره به اینکه در روزهای اخیر شاهد طرح انتقادات تندی از جناح اصلاحات به رئیس‌جمهور بودیم که چرا از عناصر تندرو استفاده نشده است که اتفاقا این از نقطه قوت کابینه است، افزود: دولت و مسئولیت در جمهوری اسلامی کاسبی اقتصادی و سیاسی نیست و امروز چوب تندروی و افراط را از دو جناح سیاسی در کشور خورده‌ایم آن هم در شرایطی که رهبری به صراحت فرمودند تقسیم‌بندی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی را قبول ندارند و امسال از دو قطبی سازی پرهیز دادند.

مسلم صالحی با بیان اینکه انتظار داشتیم کابینه آقای پزشکیان تخصصی‌تر بود، افزود: برنامه های وزرا در کمیسیون ها به شکل کلی ارائه شد. این امکان وجود داشت تا وزرا تخصصی تر معرفی شوند. متاسفانه برخی از رزومه های وزرای پیشنهادی ضعیف است.

تذکر قالیباف در حاشیه نطق یک نماینده

به گزارش تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در نشست علنی امروز شنبه مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان نماینده بوکان در خصوص حمایت از مذاهب و قومیت‌ها، اظهار داشت: بنده 2 هفته قبل در همین تریبون نطق پیش از دستور داشتم و یکی از موضوعاتی که در نطق مورد اشاره قرار گرفت، بحث مربوط به مذاهب، قومیت‌ها، سلایق سیاسی، طوایف، اقشار و بخش‌های مختلف بود که با صراحت گفتم ما اگر کنار هم قرار گرفته و دنبال کنیم، ایران قوی خواهیم داشت و این باور همه ما است.

وی ادامه داد: برخی اوقات با برخی صحبت‌ها از این تریبون ملی که بلندترین منبر جمهوری اسلامی است حرف‌هایی به دفاع از قومیت‌ها و مذاهب می‌زنیم که عملا به سوی روشی می‌رود که با دو قطبی‌های جعلی باعث مشکلات بیشتری می‌شود. بنده وظیفه داشتم که این مورد را اصلاح کنم.

***

توضیحات فضائلی درباره توییت‌های خود

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب با حضور در جمع دانشجویان پنجمین دوره طرح حم در اردوگاه ثامن‌الحجج مشهد، گفت: همانطور که خود رهبر انقلاب به صراحت فرموده‌اند، ایشان سخنگو نداشته و ندارند.

فضائلی در عین حال در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان تصریح کرد: توئیت‌های خاص و قاعده‌مندی که گاهی بنده منتشر می‌کنم و در ایتا هم بازنشر می‌شود، کاملا موثق و قابل استناد است.

وی تأکید کرد: محتوای این توئیت‌ها و استمرار چند ساله این اقدام بهترین دلیل برای این است که این اقدام سرخود و بدون پشتوانه انجام نمی‌شود.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی با تبیین بخشی از ویژگی‌های شخصیتی رهبر انقلاب، گفت: اگر ایشان در جایگاه زعامت و رهبری امت اسلامی هم نبودند، ضرورت داشت تمام بیانات ایشان با دقت مطالعه شود، کمااینکه مراکز تحلیلی و اندیشکده‌های مهم جهان این کار را انجام می‌دهند و نه تنها بیانات و پیام‌های ایشان بلکه زبان بدن، سکوت و کلیه رفتار ایشان را رصد و تحلیل می‌کنند.

***

کنایه سلیمی نمین به برخی اصولگرایان

عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت و گو با خبرآنلاین، با اشاره به فرستادن سینگال منفی به جامعه با انتقادات زودهنگام به کابینه پیشنهادی پزشکیان، گفت: قطعا کار پسندیده‌ای نیست و امروز نیاز داریم یک نوع امید به آینده را تقویت کنیم. زمانی که دولت جدیدی روی کار می‌آید یک روح جدید در کالبد جامعه دمیده می‌شود؛ تخریب کردن آن هنر نیست و کمک کردن به آن، شرط عقل و شرط پایبندی به منافع ملی است.

وی ادامه داد: همه باید به او کمک کنیم. آقای پزشکیان به وعده خود مبنی بر تشکیل دولت وفاق ملی پایبند بود و این کار دشواری است. بسیاری از نیروهای اصلاح‌طلب تندرو، خودشان را آماده کرده بودند که در مناصب قرار بگیرند اما چنین زیاده‌خواهی‌هایی جواب نمی‌دهد و واکنش‌ها را بر می‌انگیزد. 

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: برخی از نیروهای اصواگرا و طیف رقیب آقای پزشکیان هم زیاده‌خواه هستند که فکر می‌کنند باید خواسته‌های آنان در دولت چهاردهم تامین شود اما این تفکر منطقی نیست و رقیب آنان رأی آورده است. دولت باید در مجموع با گرایش رئیس جمهوری باشد. رئیس جمهوری این وسعت نظر را از خودش نشان داد که افرادی را از هر گرایش جمع آوری کند تا بتوانند منافع ملی را در کابینه تقویت کنند. بر اساس منافع شخصی نباید به گونه‌ای عمل کرد که امیدواری مردم لطمه بخورد. 

***

لاتاری خودرو چه پیام تلخی به جامعه مخابره می‌کند؟

فرهیختگان درباره ثبت‌نام حدود 3 میلیون نفر در طرح فروش ایران خودرو و بلوکه شدن عددی نزدیک به 700 هزار میلیارد تومان در بانک‌ها برای شرکت در این طرح نوشت: «ایران‌خودرو تعداد نامعلومی از خودروهای تولیدی خود را طی یک سازوکار عجیب، یعنی برمبنای قرعه‌کشی با بلوکه کردن مبلغ قابل‌توجهی با مدت‌زمان تحویل نامعلوم به مردم پیش‌فروش می‌کند.

اینکه چه تعدادی از مردم (حتما خیلی کمتر از میلیون‌ها ثبت‌نام کننده) شانس برنده شدن در این به‌اصطلاح لاتاری را داشته باشند و اصلا چند نفر امکان بلوکه کردن 230 میلیون پول تا اعلام نتیجه این لاتاری را داشته باشند، به‌علاوه اینکه چه زمانی این ماشین‌ها در صورت برنده شدن به آنها تحویل داده می‌شود و با آن قرار است چه بکنند و... دقیقا پاسخ سوال بالاست.

این یعنی تصمیم‌گیران نه‌تنها ایده‌ای برای کنترل و سامان‌بخشی به وضعیت موجود ندارند بلکه با اقداماتی از این دست، این فهم را به جامعه منتقل می‌کنند که کسب توفیق در چنین چیزی، برمبنای هیچ فضیلتی نیست و صرفا شانس و تقدیر شماست که می‌تواند کاری کند تا شما برنده قرعه‌کشی یک خودرو با قیمتی حداقل 300 میلیون تومان پایین‌تر از قیمت بازار باشید.

اتفاقی که با همراهی بانک‌ها و پیشنهادهای اغوا‌کننده آنها (نظیر تقبل بخشی از مبلغ 230 میلیونی مورد نیاز برای ثبت‌نام) در جهت ترغیب مردم به ثبت‌نام در این طرح درصدد القای این پیام هم هست که مجموعه نظام اقتصادی کشور در تلاش برای کامیابی و توفیق مردم جامعه است، بی‌آنکه به این موضوع اشاره کند که این توفیق درصورت بروز اولا مختص بخش خیلی خیلی کوچکی از مردم است، ثانیا به فرض چشم‌پوشی از القای حس سرخوردگی و شکست در اکثریت ثبت‌نام کنندگان، همه اقشار جامعه خصوصا کمتربرخورداران را مشمول نمی‌شود و در قدم سوم هیچ فضیلتی را برای گزینش افراد در نظر نمی‌گیرد و درصورت سلامت برگزاری این لاتاری، شانس اولین و آخرین تعیین‌کننده است. آیا واقعا می‌توان شانسی حکمرانی کرد؟»

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۸۴۰۵۴۲۰:۴۶:۰۳ ۱۴۰۳/۵/۲۷
آقای رادان شما بگو الان بر اساس چه قانونی داری در خیابان گشت ارشاد یا نور رو اجرا میکنید قانونش کجاست. هنوز که در مجلس قانونی تایید و برای اجرا ابلاغ نشده است
ناشناس۳۵۸۴۱۲۲۲۲:۳۸:۲۷ ۱۴۰۳/۵/۲۷
عزیزم قانون چند دهه قبل نوشته شده و مجری آن پلیس هست و این قانون جدید هنوز مصوب نشده
مهدی۳۵۸۴۳۱۹۰۷:۵۵:۰۳ ۱۴۰۳/۵/۲۸
مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی قانون نیست قانون فقط درمجلس باید تصویب شود
ناشناس۳۵۸۴۳۴۶۰۸:۲۱:۵۴ ۱۴۰۳/۵/۲۸
پس چرا سال به سال دریغ از پارسال هستید ؟ فکر نمی کنی این قانون مشکل داره ؟!
ناشناس۳۵۸۴۵۵۵۱۱:۰۳:۱۲ ۱۴۰۳/۵/۲۸
چون جنگ بزرگ فرهنگی است از یک طرف توصیه به فرهنگ و حجاب قرآنی و جمع کردن بی‌حجاب‌ها و از طرف دیگر هجمه و شبیخون سنگین دشمنان قرآن برای بی‌حجاب کردن مردم و دور کردن همه از فرهنگ قرآن
ناشناس۳۵۸۴۷۵۰۱۲:۵۸:۲۱ ۱۴۰۳/۵/۲۸
این همه کشور مسلمان هست هیچ کدام احساس جنگ و شبیخون در روسری سر زنها ندارند فقط امثال شما دلت می خواد همه چیز بحران باشه
ناشناس۳۵۸۵۶۵۰۱۰:۲۷:۴۳ ۱۴۰۳/۵/۲۹
وقتی هست نگو نیست
ناشناس۳۵۸۶۲۹۴۰۸:۳۰:۴۷ ۱۴۰۳/۵/۳۰
قانون حجاب مشکل نداره مشکل اصلی در نهادهای فرهنگی و قوه قضائیه است اتفاقا تعطیلی گشت ارشاد ثابت کرد که اگر قانون نباشد همه جا جنگل می شود با تعطیلی گشت ارشاد چقدر سرلخت و بدن نما و فساد زیادتر شد
ناشناس۳۵۸۴۴۰۴۰۹:۱۴:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۲۸
مصوبه مجلس هست و این جدید هم آن شورا نقشه راه داده و در مجلس تصویب شده و در شورای نگهبان هست
فرهاد۳۵۸۵۰۱۴۱۶:۰۳:۲۹ ۱۴۰۳/۵/۲۸
تبصره ماده 141 به صراحت گفته کسانی که فاقد حجاب شرعی هستند یعنی کسی که قسمت کوچکی از موی سرش بیرون باشد هم مجرم است.
ناشناس۳۵۸۵۱۶۷۱۹:۱۰:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۲۸
ماده ٧٦ ملاك هست وهنوز قانوني درمورد حجاب نداريم
ناشناس۳۵۸۵۲۱۸۲۰:۲۸:۰۳ ۱۴۰۳/۵/۲۸
همه مجرم هستند پس !
عمران۳۵۸۴۱۵۵۲۳:۴۷:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۲۷
اصلا بحث و گفتگو بر سر قانونی که یک عده به صورت استصوابی برای کل مردم تعیین تکلیف میکنند از ابتدا بازی در زمین حریف است. حق حاکمیت بر ایران متعلق به همه مردم ایران است نه «یک قشر خاص از مردم ایران». آن قشر خاص حق قانونگذاری استصوابی برای کل مردم را ندارد. طرح نور چه با قانون چه بی قانون مورد پذیرش مردم ایران نیست.
ناشناس۳۵۸۴۴۵۸۰۹:۵۴:۲۵ ۱۴۰۳/۵/۲۸
کلا همیشه خودتان را اکثریت می نامید و هرکجا دوست داشته باشد می‌گویید این باشد و آن نباشد حتی باز خودتان را اکثریت می نامید ولو در واقعیت در اقلیت باشید!!
عمران۳۵۸۴۵۷۱۱۱:۱۳:۴۴ ۱۴۰۳/۵/۲۸
عزیزم یک نگاه به نظرسنجیهای انجام شده توسط نهادهای حاکمیت بکنید. اصلا مساله واضحتر از آن است که بخواهید تشکیک وارد کنید. طرحهای حضور پلیس برای امر پوشش به جز یک قشر خاص در هیچ گروه مردمی حامی ندارد.
ناشناس۳۵۸۴۶۹۷۱۲:۲۵:۵۲ ۱۴۰۳/۵/۲۸
حتی نظر سنجی چه در مورد حجاب و چه در مورد گشت برعکس شما را نشان می‌دهد
ناشناس۳۵۸۵۰۴۸۱۶:۳۷:۱۰ ۱۴۰۳/۵/۲۸
ما ملت ایران اکثریت هستیم ، طرح نور یا گشت ارشاد مورد تایید ما اکثریت جامعه نبوده نیست.
ناشناس۳۵۸۴۵۵۸۱۱:۰۵:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۲۸
مگر قوانین دیگر چطور تصویب می‌شود؟ همه قوانین همین است. کسانی که با موضوع مورد نظر آشنایی دارند و متخصص آن موضوع هستند طرح موضوع و بررسی می‌کنند و در نهایت قانون می‌شود
عمران۳۵۸۵۱۵۳۱۸:۳۶:۴۳ ۱۴۰۳/۵/۲۸
این چه استدلالی است شما دارید؟! مگر ما گفتیم همه ی قوانین این مشکل را دارند؟! قوانین دیگر مانند راهنمایی و رانندگی مورد قبول اکثریت مردم هستند. حرف ما این است که نباید قانونی با روش استصوابی بدون پذیرش اکثریت مردم تصویب شود، نگفتیم همه ی قوانین این مشکل را دارند. از آن مهمتر باید «امکان» اصلاح قوانین وجود داشته باشد. شما با استفاده از روش استصواب بسیاری از قوانین را مثل خیابان یکطرفه غیر قابل بازگشت کردید طوری که اگر ۹۹ درصد مردم هم پشیمان شوند امکان اصلاحشان وجود ندارد.
ناشناس۳۵۸۵۲۴۷۲۱:۱۲:۴۵ ۱۴۰۳/۵/۲۸
احسنت ، در خانه اگر کس است همین یک کلام بس است،
ناشناس۳۵۸۴۱۹۰۰۲:۲۶:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۲۸
طبق قانون قبل. می تونید یه سرچ ساده بکنید قانون حجاب را
ناشناس۳۵۸۴۴۲۴۰۹:۲۷:۳۸ ۱۴۰۳/۵/۲۸
شما هم یه سرچ بکن و ببین در کدام کشور مسلمان موفق چنین قانونی اجرا شده !
ناشناس۳۵۸۴۵۶۱۱۱:۰۷:۱۹ ۱۴۰۳/۵/۲۸
شما یک کشور مسلمان که با رژیم کودک‌کش صهیونیستی تعامل و رابطه اقتصادی نداشته باشد نشان بده تا ببینیم آیا کشوری که به قوانین قرآن پایبند باشد کدام است
ناشناس۳۵۸۴۷۳۵۱۲:۵۰:۵۰ ۱۴۰۳/۵/۲۸
چرا سختش می کنی برادر من ؟ فقط افغانستان تحت سلطه طالبان حجاب اجباری دارن ! تمام ! حالا شما دلت می خواد بگی تمام کسانی که با اسراییل دوست هستند قران نمی فهمند و مسلمانان را بر مبنای ارتباط با اسراییل طبقه بندی کنی ؟ همین بشار اسد دوست شما زنش حجاب نداره عربستان مهد اسلام که اخیرا دوست و برادر هم شده حجاب اجباری ندارن عمان از قدیم با ما خوب بوده ولی حجاب اجباری نداره
ناشناس۳۵۸۵۰۵۳۱۶:۴۱:۴۳ ۱۴۰۳/۵/۲۸
هر قانونی باید ابتدا مورد تایید و مورد وثوق و احترام اکثریت یک جامعه و سرزمین باشد تا توسط همان مردمان مورد رعایت واقع بشود
ناشناس۳۵۸۶۲۹۱۰۸:۲۵:۰۵ ۱۴۰۳/۵/۳۰
جنابان! قانون حجاب از قبل بود و خیلی هم خوب عمل می کرد این طرح جدید حجاب بعدا دراومد راستی بدون گشت ارشاد، بهتون ثابت شد که خیلی ها ظرفیت ندارند و بدتر از غربی ها بیرون میان؟
ناشناس۳۵۸۴۰۶۲۲۱:۰۱:۳۸ ۱۴۰۳/۵/۲۷
جناب رادان به جای تفسیر موضوع به جای رییس جمهور به دنبال رفع نواقص کار و برخوردهای فرا قانونی مجموعه تان باشید
ناشناس۳۵۸۴۰۶۴۲۱:۰۵:۴۷ ۱۴۰۳/۵/۲۷
قوه قضائیه قانون حجاب را اجرا نمی‌کند
فرهاد۳۵۸۵۰۱۸۱۶:۰۸:۲۴ ۱۴۰۳/۵/۲۸
چون عملا غیر قابل اجراست، اگر دستگاه قضا ملاک را بر شرع بگذارد تقریبا 95درصد زنان حجاب شرعی ندارند و امکان بازداشت این جمعیت غیر ممکن است، اگر هم ملاک را سلیقه مامور بگذارد که دیگر قانون نیست.
ناشناس۳۵۸۵۱۰۶۱۷:۳۸:۵۰ ۱۴۰۳/۵/۲۸
چون از چند سال قبل شل گذاشتند!! ولی می شود
ناشناس۳۵۸۵۴۰۲۰۰:۴۲:۴۲ ۱۴۰۳/۵/۲۹
50درصد حجاب درست دارند 30 درصد حجاب مشکل دار که با یکبار توبیخ درست می شوند و بقیه هم از توبیخ تا جریمه و دستگیری
مریم۳۵۸۵۷۴۹۱۲:۵۲:۲۲ ۱۴۰۳/۵/۲۹
کاش درهمه مسائل این قدرقانون مند بودیم جریمه میکردیم چرا برای قانون شکنان محیط زیست اینقدرمحکم نیستین؟؟؟
ناشناس۳۵۸۴۰۶۷۲۱:۰۶:۵۲ ۱۴۰۳/۵/۲۷
جناب فضائلی لطفا حرف های خصوصی رهبری را بدون نظر ایشان توییت نکنید!!
ناشناس۳۵۸۴۲۸۹۰۷:۰۳:۰۶ ۱۴۰۳/۵/۲۸
فکر میکنید مشاوری در چنین جایگاهی بدون مجوز کاری انجام میدهد؟!
ناشناس۳۵۸۴۰۶۸۲۱:۰۸:۵۶ ۱۴۰۳/۵/۲۷
پزشکیان هیچ کاری برای اصلاح ساختار اقتصادی انجام نمی‌دهد.....
ناشناس۳۵۸۴۲۹۳۰۷:۱۴:۴۳ ۱۴۰۳/۵/۲۸
بعضی مثلا کارشناسان و فعالین سیاسی هم جالبند اگر بگوییم فلان وزیر چرا اینطور رفتار کرد؟ میگویند از سابقه او که اطلاع داشتند اگر بد بود چرا رای اعتماد دادند اگر بگوییم به سابقه افراد نگاه کنید و به هر کسی رای اعتماد ندهید، می‌گویند اجازه دهید چند ماه کار کند تا معلوم شود چند مرده حلاج است دائم از گذشته افراد صحبت نکنید !!!
ناشناس۳۵۸۴۴۰۸۰۹:۱۶:۳۹ ۱۴۰۳/۵/۲۸
وزرات اقتصاد را دادن دست همتی که رای بیاورد می شود همان دولت روحانی که چاپ پول دوبرابری شد و هیچ کاری هم برای کم کردن آن نکرد آن وقت با اینها می خواهید اقتصاد درست شود؟
کارسناس۳۵۸۴۹۳۶۱۵:۰۳:۳۴ ۱۴۰۳/۵/۲۸
گرامی بزرگوار تا حالا در بیست سال اخیر کدام دولت پول چاپ نکرد همه شان پول چاپ کردند ولی منکر شدند .
ناشناس۳۵۸۵۲۵۱۲۱:۱۵:۳۶ ۱۴۰۳/۵/۲۸
ای بابا جنابعالی ی کم تحمل کن تا وارد گود بشه بعد تحلیل کن ، حال اگر پول چاپ نکرد و اقتصاد کنترل کرد در جواب گفته‌ای خود چه پاسخی داری ؟
م ف۳۵۸۴۰۷۹۲۱:۲۹:۰۸ ۱۴۰۳/۵/۲۷
باز بگید تحریم هیچ اثری ندارد
ناشناس۳۵۸۴۱۴۲۲۳:۱۵:۰۰ ۱۴۰۳/۵/۲۷
اقای رادان در مورد حمله افغان ها به داخل خاک ایران و تصرف ایستگاه راه اهن و ضرب و شتم ماموران راه اهن و ایجاد خسارت به اموال عمومی و خودروهای دولتی نظری ندارید؟
ناشناس۳۵۸۴۱۷۵۰۰:۵۱:۳۲ ۱۴۰۳/۵/۲۸
این افغان ها کاری می کنند که مردم ایران مجبور شوند خودشان بریزن شان بیرون
ناشناس۳۵۸۴۳۳۰۰۸:۰۱:۵۳ ۱۴۰۳/۵/۲۸
وظیفه اصلی پلیس حفظ حجاب است
ناشناس۳۵۸۴۸۴۷۱۳:۵۵:۵۹ ۱۴۰۳/۵/۲۸
وظیفه پلیس حفظ امنیت برای مردم است.
ناشناس۳۵۸۵۰۵۵۱۶:۴۴:۲۶ ۱۴۰۳/۵/۲۸
در تمام دنیا وظیفه پلیس حفظ امنیت است ، پوشش و حجاب یک موضوع شخصی است به دولت ها و یا به پلیس ارتباطی ندارد
ناشناس۳۵۸۵۴۰۴۰۰:۴۵:۱۰ ۱۴۰۳/۵/۲۹
امنیت اخلاقی هم جز آنان هست حال دنیای مدنظرتان اهمیت نمی‌دهد دلیل براین نیست که ما هم رها کنیم
ناشناس۳۵۸۴۱۶۰۲۳:۵۵:۴۴ ۱۴۰۳/۵/۲۷
بجای اینکه میلیونها مهاجم افغانی را دستگیر واخراج بکنند بنام طرح نور به جان زن ودختر مردم افتاده اند. گویا تمام قوانین کامل اجر میشود فقط این یکی مانده انهم قانونی که بر خلاف خواست ملت است مردم ایران متمدن هستند
ناشناس۳۵۸۴۴۰۹۰۹:۱۷:۵۳ ۱۴۰۳/۵/۲۸
چه مقایسه سطحی باز و از روی فضای رسانه ای فانتزی برداشتن
ناشناس۳۵۸۴۶۰۰۱۱:۲۳:۱۵ ۱۴۰۳/۵/۲۸
اتفاقا خیلی هم به جا منطقی است
ناشناس۳۵۸۵۴۹۲۰۷:۳۳:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۲۹
بااین دید و قانون نانوشته نمیشه مردم را محصورکرد
ناشناس۳۵۸۴۷۴۰۱۲:۵۴:۰۳ ۱۴۰۳/۵/۲۸
کسانی که فکر می کنند پلیس می تونه در کشور پهناور ایران با این همه محله و خیابان و پارک و کوه و ییلاق و دشت و کویر و دریا و دریاچه و ..... روسری را بر سر زنان نگه داره در فضای فانتزی و خیالی سیر می کنند فوقش چند ایستگاه پلیس و چند چهار راه را بشه اینطور کنترل کرد
ناشناس۳۵۸۴۱۶۵۰۰:۱۹:۵۳ ۱۴۰۳/۵/۲۸
جایی که میخوای این قدر رو طرح نور مانور بدی در صورتی که هیچ قانونی هنوز تصویب نشده و فقط چندتا مامور رو انداختید جلو که در روز فحش میخورن بعدش با یک حقوق ناچیز .
ناشناس۳۵۸۴۱۸۷۰۲:۱۳:۴۸ ۱۴۰۳/۵/۲۸
چرا به ملت قول دادی گشت ارشاد را جمع کنی ولی حالا سکوت کردی .
ناشناس۳۵۸۴۳۸۷۰۹:۰۴:۱۸ ۱۴۰۳/۵/۲۸
چرا باور کردید؟ مگر گشت ارشاد به رییس جمهور ربط دارد؟
بهرام۳۵۸۴۹۵۴۱۵:۱۴:۰۱ ۱۴۰۳/۵/۲۸
اگر به رئیس جمهور ربط نداره به تو هم ربطی نداره
ناشناس۳۵۸۵۲۱۳۲۰:۱۴:۵۳ ۱۴۰۳/۵/۲۸
گشت ارشاد به رئیس جمهور ربط ندارد به مردم که ربط دارد الان گشت ارشاد یک فضای نا امنیتی بین جامعه ایجاد کرده ملت شریف ایران مومنن و ریشه دارند وبه خانواده خود اهمیت میدن وقتی دختری باپدرش ومادرش میاد خیابان گشت ارشاد نباید جلو چشم پدر ومادرش با او برخورد کند.
ناشناس۳۵۸۴۲۱۵۰۴:۰۳:۰۳ ۱۴۰۳/۵/۲۸
سلام امیدوارم آقای رئیس جمهور به وعده های که داده عمل کنه که بعید هست چونکه اون گفته های که گفته شد فعلا خبری نیست منتظریم ببینیم حداقل همین اول کار می توانستن یکی از اون وعده های که دادن رو عملی کنن که خبری نیست .
ناشناس۳۵۸۴۴۶۳۰۹:۵۶:۳۸ ۱۴۰۳/۵/۲۸
اول کاری وعده انجام شد قطع برق خانه ها آن هم هر روز
ناشناس۳۵۸۵۲۷۲۲۱:۴۳:۰۴ ۱۴۰۳/۵/۲۸
هنوز دولت رئیسی سر کاره! وزرای پیشنهادی پزشکیان در مجلس سین جیم میشوند شاید چهارشنبه مستقر شوند.
یعقوب محمدی دیوان- سرچ کن۳۵۸۴۲۱۸۰۴:۲۹:۴۴ ۱۴۰۳/۵/۲۸
بسمه تعالی «قُلْتُ وَ مَتَى تَكُونُ كَذَلِكَ قَالَ «مَا لَمْ تَبْلُغْ تِسْعَ سِنِينَ» راوی گوید از امام صادق علیه السلام پرسيدم: خانمها در چه سنى يائسه مى‌شوند؟ امام فرمود: موقعى كه پنجاه‌ساله شوند.» (تهذيب الأحكام ج۷ ص۴۶۹ الوافي ج۲۳ ص۱۱۷۱ وسائل الشیعة ج۲۲ ص۱۸۳) «عَنْ أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ: أَنَّهُ قَرَأَ «أَنْ يَضَعْنَ ثِيابَهُنَّ» قَالَ اَلْخِمَارَ وَ اَلْجِلْبَابَ؛ امام صادق آیه: أَن یَضَعْنَ ثِیَابَهُنَّ(60 سوره نور) را تلاوت کرد و فرمود: منظور از لباس، روسری و روپوش است که زنان یائسه(بالای پنجاه سال) می توانند روسری و روپوش خود را بردارند.» (الکافي ج۵ ص۵۲۲ الوافي ج۲۲ ص۸۲۳ وسائل الشیعة ج۲۰ ص۲۰۲ تفسیر البرهان ج۴ ص۹۹ تفسير نور الثقلين ج۳ ص۶۲۳) معنی الْقَواعِدُ مِنَ النِّساءِ در آیه یعنی زنانی که دیگر قاعده(عادت ماهانه) نمی شوند.
ناشناس۳۵۸۴۲۳۵۰۵:۲۶:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۲۸
تمام افغانها که بعداز پیروزی انقلاب وارد کشورمان شدندباید بیرون بروندما سفره انقلاب را برای دیگران پهن نکردیم
ناشناس۳۵۸۴۲۳۸۰۵:۴۷:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۲۸
بدون شک دشمنان دکتر پزشکیان تلاش می‌کنن کماکان فضای مجازی فیلتر بماند و با فیلتر شکن وارد بشیم اما رفع فیلتر نشه تا دکتر پزشکیان در دور دوم ریاست جمهوری رای نیارن
ناشناس۳۵۸۴۲۴۰۰۵:۵۱:۵۰ ۱۴۰۳/۵/۲۸
دکتر پزشکیان معجزه کرد، تمام تندروها عاشق دکتر پزشکیان شدن که واقعا در عمل حزبی نیست و با کابینه معرفی شده واقعا دنبال تموم شدن دعواهاست هر حرفی زد بهش عمل کرد کابینه ایی ترکیبی که دهن همه اونایی که میگفتن دولت سوم روحانی بسته شد
ناشناس۳۵۸۴۲۷۰۰۶:۵۱:۴۴ ۱۴۰۳/۵/۲۸
پزشکیان درهیچ زمینه ای هیچ کاری نمیکنه چون نه میتونه نه میخواد که بتونه.
ناشناس۳۵۸۴۷۰۱۱۲:۲۸:۵۳ ۱۴۰۳/۵/۲۸
دکتر پزشکیان دانشمند و پرفسور و باسوادترین رییس جمهور جهان است .
ناشناس۳۵۸۴۲۹۰۰۷:۰۶:۳۷ ۱۴۰۳/۵/۲۸
پزشکیان در رفتار حکومتی و در گفتار مردمی است
ناشناس۳۵۸۴۲۹۵۰۷:۱۸:۲۳ ۱۴۰۳/۵/۲۸
در شرایط فعلی ارزشی ها دم از وفاق و همبستگی ملی می زنند و اصلاح‌طلبان رو که سهم اصلی در پیروزی پزشکیان داشته اند رادیکال مینامند .. چون با چینش فعلی کابینه بسیار فراتر از خواسته های خودشون رسیدند ..
ناشناس۳۵۸۴۳۰۱۰۷:۳۶:۵۲ ۱۴۰۳/۵/۲۸
آقای رادا افغانی ها را بفرست کشورشون ما یه نفس راحت بکشیم.
ناشناس۳۵۸۵۰۶۱۱۶:۴۸:۵۳ ۱۴۰۳/۵/۲۸
تنها دغدغه جناب رادان حجاب اجباری و گشت ارشاد و برخورد های پلیسی با بی حجابی است
سنبلاتی۳۵۸۵۰۹۱۱۷:۱۷:۰۰ ۱۴۰۳/۵/۲۸
عزیزمن . شمااخراج افاغنه راازایشان میخواهید، به ایشان چه ربطی دارد؟!!!!
ایرانی۳۵۸۴۳۰۹۰۷:۴۷:۴۱ ۱۴۰۳/۵/۲۸
خداوکیلی موضوع حجاب را متوجه نشدیم بلاخره کدام طرف درست میگوید وعلت اینهمه پافشاری بر برخوردبا بی حجابی ازسوی مسئولین چیست البته رعایت هنجارهای اجتماعی لازم است اما جلوتغییرات راهم بازورنمیتوان گرفت مگراینکه درتمام زمینه های تخلف و با تمام سطوح متخلف برخورد یکسان داشت.
ناشناس۳۵۸۴۳۱۱۰۷:۵۰:۱۷ ۱۴۰۳/۵/۲۸
اولویت پلیس د ردوره کنونی: *رفع تهدیدات بسیار جدی افاغنه، *مقابله جدی و پیشگیرانه با نا امنی هایی همچون زورگیری، سرقت خودرو، موبایل قاپی، *اصلاح رفتار ترافیکی رانندگان پر خطر و مقابله جدی با لایی کشیدن، سبقت از سمت راست، سرعت غیر مجاز در خیابان های شهری و بین شهری، *ساماندهی به معضل موتور سوارانی که به هیچ قاعده ای پایبند نیستند، *ساماندهی به نحوه برخورد برخی ماموران کشیک با مراجعین در کلانتری ها و مراکز آگاهی، *ساماندهی و بهبود وضعیت پلیس 110 و سرعت بخشی به پاسخگویی و اعزام مامور حسب درخواست مردم، *برخورد انضباطی شدید با مامورانی که در لباس پلیس مرتکب توهین به مردم می شوند، *واگذاری موضوع حجاب به نهادهای فرهنگی که بودجه های بسیار کلانی را طی دهه های گذشته دریافت کرده اند ولی به علت سوء مدیریت و سوء رفتارهای خود نه تنها مردم را با حجاب نکرده اند، بلکه بسیاری از دختران را کلا از حجاب رویگردان کرده اند. پلیس نباید در مقابل مردم خودی قرار گیرد، ولو این که بی حجاب باشند.
ناشناس۳۵۸۴۳۵۰۰۸:۲۹:۲۹ ۱۴۰۳/۵/۲۸
جناب رادان بجای قدرت نمایی وگریه برای دختران بی دفاع کمی بفکر مرزشرقی باشید که هر روز افغانها طالبان در حال وحشی گری و تعرض به امنیت ملی ما هستند قدرت خود را آنجا نشان بده
مسعود بذرفروش۳۵۸۴۳۶۷۰۸:۴۴:۱۷ ۱۴۰۳/۵/۲۸
درود بر حافظان امنیت مردم شریف ایران اسلامی مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل مرگ بر منافقین مزدور
عدالتیان طهرانی۳۵۸۴۳۷۰۰۸:۴۵:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۲۸
اسلام ناب محمدی و عدالت علوی / عزت و افتخار / پیشرفت اقتصادی و معنوی
حبیبی۳۵۸۴۴۲۹۰۹:۳۲:۰۵ ۱۴۰۳/۵/۲۸
بله قانون گفته مراقبت کنید از شهروندان قانون گفته مراقبت کنید دست درازی به خزانه نشه
ناشناس۳۵۸۴۵۶۶۱۱:۱۲:۳۲ ۱۴۰۳/۵/۲۸
آقای دکتر پزشکیان مردم کار ندارد، افغان ها را از کشور بیرون کنید. خونه ها گرونه شدن
ناشناس۳۵۸۴۵۸۵۱۱:۱۸:۵۲ ۱۴۰۳/۵/۲۸
طرح نور برای گرانی ها بزار که کمر ملت شکست لاستیک ماشین تعاونی نمی‌دهند!!!
ناشناس۳۵۸۴۶۳۵۱۱:۴۸:۰۷ ۱۴۰۳/۵/۲۸
قانون اساسی اولین قانون است کی شما اجرا کردید ؟ اول آن را اجرا کنید معلوم میشود قانونمندید !
ناشناس۳۵۸۵۰۹۹۱۷:۲۷:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۲۸
مخصوصا اصل 59 قانون اساسی
ناشناس۳۵۸۴۷۱۵۱۲:۳۹:۲۴ ۱۴۰۳/۵/۲۸
مسئله حجاب فقط برای پوشش ضعفهای اقتصادی و سیاسی کشور است وگرنه نوع پوشش اثری بر روی رفتار افراد ندارد .
ناشناس۳۵۸۴۷۸۸۱۳:۱۷:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۲۸
چگونه می توان اقتصاد کشور را خداپسندانه شکوفا کرد؟/ یکشنبه 28/05/1403 --- تنها با بازگرداندن اعتبار حقیقی به ارزش پول ملی باکمک پشتوانه بزرگ ثروتهای کلان خدا داده طبیعی و انسانی و جغرافیای راهبردی ایران که از این لحاظ ثروتمند ترین کشور در منطقه است و با پیروی عالمانه سازمان یافته و ضابطه مند و قانونی از طرح اقتصاد مقاومتی عدالت محور رهبر انقلاب به شرط خروج از اسارت تزهای ضد بشری مکتب اقتصاد انسان ستیز غرب ؛ رئیس جمهور محترم کشور جناب آقای دکتر پزشکیان می تواند به اقتصاد ج.ا.ا خداپسندانه سامان بخشد و همه ملت را از پیامدها تخریبی شوم فقر و فلاکت و فسادهای گوناگون با یاری خداوند مهربان رهایی بخشد و اقتصاد کشور را شکوفا کند و این اقتصاد را عالمانه در جهان الگوی موفق ثابت کند .
ناشناس۳۵۸۴۸۱۱۱۳:۳۲:۵۸ ۱۴۰۳/۵/۲۸
افغانی ها رابفرستید کشور خود که راحت زندگی کنند
ناشناس۳۵۸۴۸۴۱۱۳:۵۳:۰۰ ۱۴۰۳/۵/۲۸
اخراج تمام افغانی از ایران یک مطالبه ملی است.
ناشناس۳۵۸۴۸۶۰۱۴:۰۶:۳۸ ۱۴۰۳/۵/۲۸
اگر بحث حجاب قانون است چرایک مسول رده بالا وموجه نمیآید در رسانه قاطعانه آنرا بگوید .مثل عبور از چراغ قرمز .پس هر کسی می‌خواهد گردن دیگری بیاندازد .
صادقی۳۵۸۴۹۴۶۱۵:۰۹:۲۹ ۱۴۰۳/۵/۲۸
طبق تبصره ماده ۶۳۷ قانون تعزیرات زنی که بدون حجاب شرعی در معابر عمومی حاضر شود مرتکب جرم شده است و چون این جرم، از قبیل جرم مشهود است پلیس تکلیف دارد با آن مقابله کند یعنی پلیس باید زن بد حجاب یا بی حجاب را دستگیر کند و تحویل مرجع قضایی دهد.
ناشناس۳۵۸۵۱۷۵۱۹:۱۸:۱۸ ۱۴۰۳/۵/۲۸
منظور اين بوده كه مردم لخت نيان بيرون !اخيرا حضرت ايت الله العظمي سيستاني اعلام كردند پوشش عورتين الزامي وبايستي پوشيده شود درتمام دنيا هم اين قانون وجود داره
میترا۳۵۸۴۹۵۳۱۵:۱۲:۵۹ ۱۴۰۳/۵/۲۸
آقای رادان مملکت هزار تامشکل داره مشکلات دیگه رو حل کنید .
ناشناس۳۵۸۵۴۲۳۰۱:۴۸:۱۰ ۱۴۰۳/۵/۲۹
عزیز دل برادر: حل مشکلات کشور و مردم؛ توان، سواد، دیپلماسی و تعامل با دیگر کشورها را می‌طلبد.
م.ی۳۵۸۴۹۸۳۱۵:۳۴:۵۹ ۱۴۰۳/۵/۲۸
اگر روزی دولت توانست تورم و اقتصاد ارزش پول کشورش و گرانی و مسئله افغانهای غیر مجاز بیکاری و گرانی مسکن و زمین را حل کند مسئله پوشش هم حل میشود اقتصاد چه ربطی به حجاب دارد؟
ایران۳۵۸۵۰۱۵۱۶:۰۵:۲۲ ۱۴۰۳/۵/۲۸
بنظرم مرزها رها شده ی مقدار جدی بگیرید ورود اتباع را جلوشو بگیرید.خروج اتباع هم ی وقت بهشون بدید خودشون خواهند رفت.همه دوست دارن به وطن خود بروند .چون ایران براشون سفره پهنه موقعیت هم براشون خوبه .وایسادن ی خورده سفت بگیرید یک ماهه یک اتباع نخواهید دید .فراخوان پشت فراخوان بزنید که احساس امنیت نیز کنن.مطمئن باشید همه یک ماهه میرن وطن خود.
یاشار قوشاچایلی قوشاچای(میان2 آب)_آزربایجان۳۵۸۵۱۰۳۱۷:۳۶:۲۷ ۱۴۰۳/۵/۲۸
جناب آقای پرفسور دکتر مسعود پزشکیان باسوادترین، نجیب ترین، متین ترین، سیاستمدارترین،قدرتمندترین رییس جمهور جهان خود یک نخبهء علمی، تفسیری، تحلیلی و علامه روزگار است.چه کسانی ایشان را از ادارهء مملکت عاجز میدانندخجالت بکشید آمریکاییها انگلیسها
ناشناس۳۵۸۵۱۳۰۱۸:۱۳:۴۲ ۱۴۰۳/۵/۲۸
آقای رادان قدرت و اقتدار پلیس رو به افغانهایی نشون بده که قتلها وجنایتهای فجیع انجام می‌دهند. پس چرا بساط افغانها رو از ایران جمع نمی‌کنید اخراج همه افغانها از ایران خواست همه ملت باغیرت ایرانه لطفاً به خواسته به حق مردم احترام بگذارید وتمامی افغانها رو از ایران عزیز بیرون کنید و مرزهای شرقی رو کاملا به روی افغانها ببندید.
ناشناس۳۵۸۵۱۴۹۱۸:۳۱:۱۱ ۱۴۰۳/۵/۲۸
شما بهتره اول افغانی‌ها را بیرون کنید که ریختن روسر زن وبچه مردم بعد حرف بزنید درمورد قانونی که تصویب نشده
ناشناس۳۵۸۵۱۵۱۱۸:۳۵:۳۵ ۱۴۰۳/۵/۲۸
آقای رادان شما بهتر می‌بود که حواستان به مرز ایران باشد که اولین وظیفه جنابعالی نسبت به مردم ایران است شما وظیفه تان را انجام نداده اید ومیلیو نها افغانی نا محرم وارد کشور شده ؟ چماق زدن برسر زنان هنر نیست حفاظت ازمرز های ایران هنر است .
علی پوراحمد۳۵۸۵۱۷۷۱۹:۲۳:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۲۸
این چه کابینه ای هستش . آقای قالیباف تا کی با لباس اصولگرایی به اصلاح طلبان خدمت میکنی ؟ البته الان باید مجلس و دولت با هم کار کنند ولی مجلس نباید یادش برود که وکیل مردم است نه وکیل الدوله .‌
ناشناس۳۵۸۵۲۲۰۲۰:۳۲:۵۵ ۱۴۰۳/۵/۲۸
اقای رادان شما یه چرخی به گاراژ های آزادگان بزنید پر افغان شده لطف کنید این هارو بیرون کنید سالانه میلیاردها میلیارد پول مملکت توسط اتباع افغانی خارخ میشه بدون اینکه ریالی پول اب برق مالیات بدن یارانه نان بنزین مردم دارن مجانی میخورن .
علی۳۵۸۵۲۲۶۲۰:۴۴:۴۳ ۱۴۰۳/۵/۲۸
آقای رادان راه درست انتخاب کن . مردم راازنیروی انتظامی بدبین نکن گول یه عده فریب دهنده رانخور اینها آب ونون برای مردم نمیشه درست مدیریت کنید مردم شماراحمایت کنندنه دشمنی بعضی ازنیروهای انتظامی واقعا خیلی بدبرخورد میکنند باید اصلاح رفتاری شود
ناشناس۳۵۸۵۲۲۸۲۰:۴۸:۴۶ ۱۴۰۳/۵/۲۸
رئیس جمهور جدید اگر مجری قانون است باید قوانینی که موجب سلب آزادی‌های انسانی شده را لغو کند و قوانین هزینه زا و جبری که موجب اختلاف میگردد را رفع کند این نشد که ریبس جمهور حرف بزند و کسی برایش تعیین تکلیف کند،هزینه هایی که برای مبارزه با بی حجابی کردیم اگر در راه درست خرج میشد حالا اوضاع حجاب بهتر از این بود،
ناشناس۳۵۸۵۲۶۸۲۱:۳۶:۵۰ ۱۴۰۳/۵/۲۸
آقای رادان در مورد موبایل قاپ کلاهی چه نظری دارد؟
کوهی۳۵۸۵۲۹۶۲۲:۰۲:۰۸ ۱۴۰۳/۵/۲۸
آقای رادان پلیس برای اجرای قانون خیلی کمبود دارد خواهشمند است این حداقل امکاناتی که دارید خرج امنیت مردم بکنید بابا چکار حجاب داری از قدیم گفتن عیسی به دین خود موسی به دین خود، خداوکیلی گناه داره سرکشی تو ماشین های شخصی.
ناشناس۳۵۸۵۳۴۵۲۳:۲۴:۳۷ ۱۴۰۳/۵/۲۸
احمد رضا رادان اگر راست میگی طرح نور اختلاس مسئولین رو اجرا کن،کی پیغمبر یا ائمه معصومین (ع)از این اقدامات انجام دادن
ایرانی۳۵۸۵۳۶۸۲۳:۵۲:۲۹ ۱۴۰۳/۵/۲۸
سلام آقای رادان عزیز ترا خدا به جای اینکه تمام فکر وذکر تون طرح نور باشه این اتباع مجاز وغیر مجاز را ازکشور بیرون کنید وجود اینا هم تهدید امنیتی است وهم تهدید عمومی واقتصادی اصلا صرفه جویی انرژی نمی کنند هرروزهم تعدادشون بیشتر میشه .
نورا۳۵۸۵۳۸۸۰۰:۲۳:۵۳ ۱۴۰۳/۵/۲۹
رادان افغانها را برگردونین مملکتشون .
ناشناس۳۵۸۵۴۶۶۰۶:۱۴:۴۸ ۱۴۰۳/۵/۲۹
طرح نور در راستای حکم شرعی هست ربطی به دولت ندارن دولت باید در این زمینه همکاری زیاد داشته باشه
ناشناس۳۵۸۵۵۲۶۰۸:۲۶:۱۴ ۱۴۰۳/۵/۲۹
پزشکیان امید همه ی کسانی که بهش رای دادن را نا امیدکردو اونهایی که مخالفش بودن را آورد تو کابینه و به همه جا رسوند .
بنده خدا۳۵۸۵۵۹۴۰۹:۲۵:۱۳ ۱۴۰۳/۵/۲۹
جناب رادان نفهمیدیم در این مملکت چه خبر است!!! پلیس تصمیم می‌گیرد و رییس‌جمهور اجرا می کند یا نه رییس‌جمهور باید تصمیم بگیرد و پلیس اجرا کند؟؟؟ فعلأ تا این وضعیت مشخص شود شما زحمت بکشید جلو دل و دزدی و ناامنی‌های حاکم بر جامعه را بگیر. جلو جرم وجنایت افاغنه غیر مجاز را بگیر کافی است
ناشناس۳۵۸۵۶۱۷۰۹:۴۰:۱۰ ۱۴۰۳/۵/۲۹
لایحه حجاب به قانون تبدیل نشده واز طرف شورای نگهبان هم تایید نشده و طرح نور هم یک برنامه من درآوردیست که باز عملی غیرقانونیست و اصلا حجاب دراسلام اجبارنیست همانطور که ما درهیچ کشور مسلمانی حجاب اجباری نداریم
ناشناس۳۵۸۵۶۶۳۱۰:۴۵:۵۲ ۱۴۰۳/۵/۲۹
آقای پزشکیان طرح نور را سریعاجمع کنید....
Sadeq۳۵۸۵۷۲۷۱۲:۰۹:۰۳ ۱۴۰۳/۵/۲۹
این راستگرایان افراطی جایگاه آقای قالیباف را تضعیف کردند وگرنه پخته تر از ایشان باز خودشه مسئولان باید به این جا رسیده باشند که اگر اینبار با مسائل من‌درآوردی مردم را سرکار بگذارند جایگاهشان در کل تضعیف خواهد شد
ناشناس۳۵۸۵۸۷۲۱۵:۳۰:۱۳ ۱۴۰۳/۵/۲۹
افغانها را بفرستید برن کشور خودشون چی میخان تو ایران، میلیونها افغانی از آب و برق و گاز وهمه امکانات رفاهی که متعلق به مردم ایران است استفاده میکنند وهمه مشاغل را غصب کردند
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. حالا چه می گویید؟!

  3. تمجید فرمانده ارتش از مهارت شلیک خلبانان نهاجا

  4. نامه احمد توکلی به رئیس جمهور درباره موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور

  5. قدردان پلیس هستیم اما...

  6. چماق بنزین !

  7. چالش دستمزد بالاخره حل می شود؟!

  8. رئیس سازمان بورس استعفا داد

  9.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

  10. چرا از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شویم؟!

  11. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  13. آقای همتی، باور کنید دیگر نمی توانیم!

  14. ماجراهای یک مصوبه پر از اشکال

  15. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

  16. همتی: مسئول کاهش تورم من نیستم بانک مرکزی است

  17. واکنش اژه‌ای به وام میلیاردی رئیس سازمان بورس/ تمجید رسانه اصولگرا از بهزاد نبوی

  18. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

  19. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

  20. زیباترین آبشار ایران: آبشار بیشه خرم آباد

  21. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

  22. غول مسکن همه چیز را بلعیده است!

  23. حمایت روسیه از تمامیت ارضی ایران و پایبندی به توافقات پیشین با تهران درباره زنگزور

  24. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

  25. فکرش را هم نمی کردند!

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. حالا چه می گویید؟!

  3. تمجید فرمانده ارتش از مهارت شلیک خلبانان نهاجا

  4. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  6. واکنش اژه‌ای به وام میلیاردی رئیس سازمان بورس/ تمجید رسانه اصولگرا از بهزاد نبوی

  7. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

  8. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

  9. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

  10. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

  11. درس «ایران» برای دبیرستانی های اسراییل

  12. ماه شومی که پهلوی ها برای ایرانیان رقم زدند

  13. وزیر کشور: بدون هیجان، مسئله مهاجران را ساماندهی می‌کنیم

  14. اعتراض شدید آیت الله اعرافی به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا 

  15. افشاگری مهم فائزه هاشمی علیه زندانیان سیاسی

  16. روحانی: با درایت مقام معظم رهبری از جنگ فاصله گرفتیم/دولت توان برداشتن تحریم‌ها را دارد

  17. مدیر مسئول روزنامه اعتماد و عباس عبدی مجرم شناخته شدند

  18. محسن رضایی: دولتمردان روسیه تناقض مواضع‌شان درباره ایران را برطرف کنند  

  19. سرلشکر سلامی: اسرائیل به زودی طعم انتقام را خواهد چشید

  20. انتقاد یادداشت‌نویس روزنامه کیهان به پناهیان/ به سمت جبهه خودی شلیک کرده  

  21. گروسی: با پزشکیان در نشست سازمان ملل دیدار نمی‌کنم

  22. توصیه توئیتری مطهری به پزشکیان / روسیه هیچ‌گاه به فکر منافع ایران نبوده  

  23. پزشکیان: افرادی پرادعا تربیت کردیم که چشم دیدن رقیب خود را ندارند

  24. وزیر کشور: دستورالعمل جامع ساماندهی اتباع بیگانه در حال تدوین است  

  25. هشدار سردار عبداللهی به آمریکا و اسرائیل؛ صبر ملت ایران را لبریز نکنید/ پاسخ ایران به ترور شهید هنیه قطعی‌ است  

آخرین عناوین