مرادی در حمایت از وزیر پیشنهادی علوم: سیمایی صراف معتقد است نیروی انسانی با انگیزه محرک توسعه است

  4030530046

نماینده موافق وزیر پیشنهادی علوم گفت: سیمایی صراف معتقد است نیروی انسانی با انگیزه می‌تواند محرک توسعه باشد.

سیمایی صراف معتقد است نیروی انسانی با انگیزه محرک توسعه است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مرادی نماینده موافق برنامه‌های حسین سیمایی صراف وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز (سه شنبه) در هفتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم صحن علنی مجلس اظهار داشت: محضر دکتر پزشکیان تبریک عرض می‌کنم. امید و نشاط در مردم به ویژه جوانان ایجاد شد و انتظارات وجود دارد. تشکیل دولت وفاق ملی یکی از نقاط قوت ایشان است و طبق توصیه مقام معظم رهبری سعی داریم حداکثر همکاری را برای تشکیل کابینه داشته باشیم. در بررسی‌ها سعی شود به کارنامه‌ها و توانمندی علمی توجه کنیم.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های امنیتی و نظارتی نظرات خود را اعلام کردند. دفاع اینجانب از دکتر سیمایی در راستای تعصبی است که به وزارت علوم دارم. جایگاه وزارت علوم بسیار ارزش دارد و باید سعی کنیم فاصله دانشگاه‌ها را با دنیا کم کنیم و به همین منظور وزارتخانه نیازمند شخصی دلسوز و زحمتکش است که این خصایص در مورد ایشان مشاهده می‌شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اشتیاق و حس مسئولیت بیشتر نمایندگان برای ثبت نام موافق، موید آن است که این شخصیت خودم مورد اتفاق نمایندگان است. جانبازی غیور که پایبند به مبانی اسلامی است. ورود به دانشگاه تهران با رتبه تک رقمی و اخذ مدرک دکتری، پژوهشگر برتر و تألیف کتب متعدد و سوابق آموزشی در دانشگاه‌های کشور و همکاری‌های علمی و آموزشی با قوا، سوابقی است که باعث شده ایشان برنامه‌ها را بر اساس مباحث علمی ارائه کند.

مرادی گفت: تاکید به توسعه رشته‌های میان رشته‌ای و برآورده ساختن نیازهای جامعه و صنعت و توسعه اقتصاد دانش بنیان مستلزم توسعه همکاری میان صنعت و دانشگاه است که برگرفته از سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و قانون برنامه توسعه هفتم است. نگاه به این برنامه با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند اثر گذار باشد.

وی افزود: ایشان معتقد است نیروی انسانی با انگیزه می‌تواند محرک توسعه باشد. یقین دارد آسایش فکری یاوران علمی اعم از اساتید و دانشجویان نقطه عطفی است که نظام علمی نخبه ساز را فراهم کند. ان‌شاءالله از این پس شاهد مهاجرت نخبگان نباشیم و آسیب‌های اجتماعی را کاهش و سلامت روان کشور را گسترش دهیم. این نگاه می‌تواند حال مردم و اساتید و دانشجویان را خوب کند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه با حضور دکتر سیمایی در وزارتخانه حال مردم خوب خواهد شد، گفت: از این راه می‌توان مسیر پیشرفت را طی کرد و مردم استان‌های محروم می‌توانند خواسته‌های خود را در مسیر هدفمند دنبال کنند. استفاده از چهره‌های علمی از چپ و راست در برنامه‌های ایشان است.

مرادی در پایان تصریح کرد: ایشان شخصیتی پاکدست و جامع نگر و دلسوز و عاشق به خدمت مردم و مسلط به مسائل وزارتخانه است. این موارد را چهره‌های علمی کشور بیان کردند. این شخصیت با رویکرد اعتدالی با تشکیل دولت وفاق ملی دانشجویان را مدنظر خواهد داشت. ان شاءالله با رأی قاطع نمایندگان به ایشان رأی مثبت خواهیم داد.

yektanetتریبون

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. حالا چه می گویید؟!

    2. تمجید فرمانده ارتش از مهارت شلیک خلبانان نهاجا

    3. قدردان پلیس هستیم اما...

    4. چماق بنزین !

    5. چالش دستمزد بالاخره حل می شود؟!

    6. رئیس سازمان بورس استعفا داد

    7.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

    8. چرا از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شویم؟!

    9. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

    10. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

    11. آقای همتی، باور کنید دیگر نمی توانیم!

    12. ماجراهای یک مصوبه پر از اشکال

    13. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

    14. همتی: مسئول کاهش تورم من نیستم بانک مرکزی است

    15. واکنش اژه‌ای به وام میلیاردی رئیس سازمان بورس/ تمجید رسانه اصولگرا از بهزاد نبوی

    16. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

    17. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

    18. زیباترین آبشار ایران: آبشار بیشه خرم آباد

    19. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

    20. غول مسکن همه چیز را بلعیده است!

    21. حمایت روسیه از تمامیت ارضی ایران و پایبندی به توافقات پیشین با تهران درباره زنگزور

    22. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

    23. فکرش را هم نمی کردند!

    24. نرخ‌های جدید نان در تهران اعلام شد

    25. کنکور، خادم یا ارباب آموزش و پرورش؟!

    آخرین عناوین