تغییرات مدیریتی عجولانه نخواهیم داشت

  4030722058

وزیر ورزش و جوانان گفت: با اینکه تاکنون تغییری در حوزه‌های مدیریتی نداشتیم اما کارمان در حوزه ورزش با قوت جلو می‌رود و در آینده تغییرات داشته و آن را اعلام خواهیم کرد.

تغییرات مدیریتی عجولانه نخواهیم داشت

احمد دنیا مالی وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با مهر، در خصوص عدم تغییر معاونت‌های وزارت ورزش و جوانان در دو ماه ابتدایی دولت جدید، گفت: قطعاً تغییر در سطح معاونت‌ها و مدیران وزارت ورزش و جوانان خواهیم داشت، اما تغییری را می‌خواهیم که با حساب و کتاب بوده و عجولانه نباشد. در عین حال شرایط احراز فردی را که می‌خواهیم، وجود داشته باشد.

وی افزود: احتمالاً برخی از دوستانی که فعلاً هستند، شرایط لازم را داشته باشند و شاید حفظ شوند که البته این امر توصیه آقای رئیس جمهور است، اما نفر جایگزین شده باید حتماً از شخص قبلی بهتر باشد.

دنیا مالی با تاکید بر اینکه در حوزه‌های مدیریت تجربه‌های زیادی دارد، تاکید کرد: با اینکه تاکنون تغییری در حوزه‌های مدیریتی نداشتیم اما کارمان در حوزه ورزش با قوت جلو می‌رود و به حرکت خود ادامه می‌دهد؛ در عین حال در آینده تغییرات را اعلام خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه‌های دولت برای سرمایه‌گذاری در رشته‌های مدال‌آور المپیکی، اظهار کرد: یکی از آسیب‌های جدی ما در حوزه مدال‌آوری اتکا داشتن به دو تا سه رشته ورزشی است. به صورتی که در سنوات گذشته و در المپیک‌های مختلف سه رشته خاص مدال‌آور کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو را داریم که البته تکواندو در سه دهه گذشته به جمع مدال‌آوران ما اضافه شده است.

باید کاری اساسی در رشته‌های پر مدال انجام دهیم

دنیا مالی با تاکید بر لزوم کاهش آسیب پذیری کشور در وابستگی به چند رشته در کسب مدال، اذعان کرد: برای آنکه بتوانیم آسیب پذیری خود را در این حوزه کاهش داده و ظرفیت خود را افزایش دهیم، قطعاً باید به رشته‌های پر مدال توجه ویژه‌ای کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص ورزش‌های پر مدال، عنوان کرد: بنده در حال راه‌اندازی ستاد ورزش‌های پر مدال هستم و توجه ویژه‌ای به رشته‌های دوومیدانی، تیر و کمان، تیراندازی و شنا خواهم داشت. در هر صورت باید کاری اساسی در این حوزه انجام دهیم که من آن را شروع کردم و قطعاً به آن اعتقاد دارم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به خاطرات تلخ المپیک ۲۰۰۸ پکن چین، یادآور شد: در المپیک ۲۰۰۸ پکن در چین، کاروان ورزشی کشورمان کلاً یک مدال طلا در تکواندو و یک مدال برنز در کشتی به دست آورد، لذا از همان موقع این بحث وجود داشت که باید برای این مسئله آسیب شناسی کنیم و باید به رشته‌های پر مدال توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به رشته پر مدال دو و میدانی ادامه داد: به عنوان مثال در رشته دوومیدانی بالای ۱۶۰ تا ۱۶۵ مدال دارد. بنابراین چه در موضوع پرش‌ها، چه در دوهای سرعتی و استقامتی و چه در پرتاب‌ها، در حال ایجاد شرایط ویژه‌ای در دوومیدانی هستیم. ضمن آنکه در حال حاضر رئیس فدراسیون دوومیدانی از قهرمانان المپیک است و از او حمایت‌های ویژه‌ای خواهیم داشت.

دنیا مالی با اشاره به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویای ژاپن، خاطرنشان کرد: در کنار دوومیدانی از رشته‌های دیگر توقع داریم با یک برنامه‌ریزی منسجم، برای دو سال دیگر و در بازی‌های آسیایی ناگویای ژاپن که در پیش داریم، [آماده شوند.]

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به آخرین دوره بازی‌های آسیایی در ۲۰۲۲، متذکر شد: در آخرین دوره بازی‌های آسیایی در هانگژو چین، تنها ۱۳ مدال طلا دریافت کردیم، این در حالی است که در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو ۲۰ مدال طلا گرفته بودیم، لذا باید این ظرفیت را افزایش دهیم تا هم رتبه خود را در رده‌بندی کلی مدال‌ها بالا ببریم و هم تعداد مدال‌های خود خصوصاً مدال‌های طلا را افزایش دهیم.

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. مقایسه قدرت نظامی ایران با رژیم صهیونیستی

  2. FATF به سرنوشت برجام دچار نشود!

  3. بازنگری در دکترین نظامی ایران؟

  4. اصلاح قانون برای نجات ظریف؟!

  5. نتانیاهو، معمار شکست های پی در پی 

  6. گرانی را فراموش کنید؛ فقط فیلترینگ !

  7. زبان فارسی،ذهن عبری!

  8. قدرتمندین سلاح ما در برابر اسرائیل

  9. موساد برای آتش‌بس در لبنان شرط گذاشت

  10. چرا بایدن از ماجراجویی صهیونیست‌ها علیه ایران نگران است؟!

  11. یک پرسش ساده از وزیر محترم بهداشت

  12. نکته ای قابل‌تامل درباره اقدام احتمالی اسرائیل علیه ایران

  13. صحبت های جنجالی بیژن عبدالکریمی درباره گشت ارشاد !

  14. کیهان: چرا اصرار دارند که کشور، عبرت‌های FATF را از نو تجربه کند؟

  15. سهم هر ایرانی در موشک‌باران اسرائیل ۴۴ هزار تومان!

  16. پرده‌برداری مشاور فرمانده سپاه از یک اتفاق ویژه در حمله موشکی ایران

  17. سالگرد طوفانی که اسراییل را در نوردید

  18. دادگستری اصفهان: اتهام زن و شوهر اصفهانی به نگهداری گربه محدود نمی‌شود

  19. بنزین زدن، تنها راه آماده شدن برای خطرها !

  20. مهاجرت دانش‌آموزان آرزومند پزشکی و کمبود پزشک در کشور!

  21. مدیریت بحران به سبک آمریکایی

  22. انتقاد رسایی از تابعیت فرزندان ظریف و انتصاب او در دولت

  23. ستیز با فرهنگ شهادت؟!

  24. هشدار جدی ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس

  25. «نشان فتح» بر سینه سردار

آخرین عناوین