محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیت چه ویژگی‌هایی دارند؟

گزارش بازرگانی، 148754،   4011108027

صنعت آرایشی و بهداشتی، یکی از بزرگترین صنایع در تمام جهان است که این روزها شاهد رشد بسیار قابل توجهی در این صنعت هستیم. رشد جمعیت شهری و افزایش طبقات متوسط و با درآمد بالا منجر به پذیرش بیشتر محصولات آرایشی و بهداشتی شده است. افزایش تقاضا از سوی مصرف‌کنندگان این محصولات نیز، منجر به معرفی برندهایی شده که هر کدام می‌توانند برچسب برندهای برتر را یدک بکشند.

امروزه، مصرف کنندگان محصولات آرایشی بهداشتی با انتخاب‌های بسیاری هم در مورد خود محصولات و هم در میان برندهای تولیدکننده آنها روبه‌رو هستند. این موضوع انتخاب کالا و همچنین رقابت میان برندها را با چالش مواجه کرده است! اما با این حال، بسیاری از برندها توانسته‌اند از دیگر رقبا سبقت بگیرند و به جایگاه ایده‌آل در بازار برسند. محصولات این برندها چه ویژگی‌هایی دارند که توانستند در بازار ایران به عنوان برترین‌ها معرفی شوند.

در این مقاله با ما همراه شوید تا با ویژگی‌های محصولات آرایشی و بهداشتی برتر ایران آشنا شوید و درباره برندهای آن نیز بیشتر بدانید.

1- داشتن مواد اولیه خوب

اولین ویژگی مهم در موفقیت یک برند آرایشی و بهداشتی، مواد اولیه‌ای است که در ساخت محصولات خود استفاده می‌کنند. این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در انتخاب بسیاری از این محصولات است، چرا که مصرف‌کننده به هیچ عنوان نمی‌خواهد آسیبی به پوست خود بزند. برخی از مواد اولیه‌ی مورد استفاده در تهیه لوازم آرایشی، باعث ایجاد حساسیت می‌شوند. علاوه بر این، گاهی اوقات استفاده بیش از حد از برخی محصولات می‌تواند باعث بروز خشکی پوست و جوش‌های پوستی شود.

اگر پوست حساسی دارید، توصیه می‌شود از محصولاتی که حاوی آلفا هیدروکسی اسید در ترکیبات خود هستند، خودداری کنید. به جای این محصولات، به دنبال محصولاتی باشید که چین و چروک‌ها را برطرف می‌کنند و در عین حال علائم پیری را به تاخیر می‌اندازند.

2- اعتبار برند

یک برند معتبر باید همیشه در تولید محصولات نوآورانه و البته باکیفیت پیشرو باشد و در ساخت محصولات خود، از مواد اولیه با کیفیت و ایمن برای پوست استفاده کند. زمانی که برندی در بازار اعتبار خود را به دست می‌آورد، یعنی می‌توانید به آن برند به عنوان مرجع خرید محصولات آرایشی و بهداشتی تکیه کنید. این برندها محصولاتشان را طی آزمایشات متعدد و همچنین در آزمایشگاه‌های مجهز طراحی و می‌سازند تا هیچ آسیبی به پوست شما وارد نشود.

3- تنوع محصول برای انواع پوست و رنگ پوست

برندهای معتبر و باکیفیت در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی، به تنوع در محصولات آرایشی و همچنین مناسب بودن محصولات برای انواع پوست و رنگ پوست اهمت می‌دهند. برای مراقبت از پوست و مو، باید سراغ محصولاتی رفت که متناسب با نوع پوست و موهای شما ساخته شده‌اند و یک برند معتبر در بازار باید به این موضوع توجه خاص داشته باشد. به عنوان مثال، اگر پوست چرب دارید، باید از محصولاتی استفاده کنید که فاقد چربی هستند تا بتوانید از مزایای آن بهره‌مند شوید و به پوست خود آسیب نزنید. یا اگر پوست خشکی دارید، نباید از محصولاتی استفاده کنید که خشکی پوست شما را دو برابر می‌کنند.

4- بسته‌بندی و ظاهر مناسب محصولات

از دیگر ویژگی‌های محصولات آرایشی و بهداشتی می‌توان به بسته‌بندی، ظاهر و رایحه آنها اشاره کرد. محصولات با کیفیت و اصل اصلا بوی بد، تند و زننده و شکل و حالت فاسدشده ندارند. مگر اینکه مدت زیادی از تاریخ انقضا آنها گذشته باشد.

محصولات آرایشی و بهداشتی خوب باید ضد حساسیت (کمتر حساسیت ایجاد کنند) و ضد آکنه باشند. به عبارت دیگر، در ساخت این محصولات باید از حداقل مواد حساسیت‌زا استفاده شود. علاوه بر این، محصولات با کیفیت منافذ پوست را نمی‌بندند و باعث ایجاد جوش در صورت نمی‌شوند.

5- تحقیق و توسعه

محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت در بازار بر اساس شواهد علمی که توسط کارآزمایی‌های بالینی و تحقیقات به‌دست می‌آیند، ساخته می‌شوند. به این معنا که، برای تولید هر محصول تحقیقات و‌ آزمایشات متعددی باید انجام شود تا به بهترین نتیجه برسند و مطمئن شوند که محصولات بیشترین اثربخشی را دارند.

برند‌های معتبر لوازم آرایشی بهداشتی موجود در بازار

لوازم آرایشی با کیفیت بالا را باید از برندهای معتبر و شناخته‌شده خریداری کنید. لوازم آرایشی اصلی و با کیفیت دارای برچسب اصالت و بارکد می‌باشند. برخی از برندهای شناخته‌شده و معتبر در ایران که در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنند به شرح زیر هستند:

کامان

مطمئنا تا به امروز یکی از محصولات کامان را مصرف کرده‌اید و از کیفیت آن باخبر هستید. برند کامان از جمله برندهای معتبر و شناخته‌شده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است که سال‌ها است در این حوزه فعالیت می‌کند و محصولات محبوب و مرغوبی روانه بازار کرده است.

تمام محصولات کامان از بهترین مواد اولیه ساخته می‌شوند که از سوئیس وارد ایران می‌شوند و بعد در کارخانه‌های هلدینگ سیلانه سبز تولید می‌شوند. این برند از بالاترین کیفیت و استاندارد برخوردار است و تمام محصولات این برند، زیر نظر افراد متخصص و در بهترین آزمایشگاه‌ها تولید می‌شوند. در زمان خرید محصولات کامان با انواع محصولات مراقبت از پوست، مو و بدن روبه رو هستید که می‌توانید محصول مناسب با نوع پوست و موهای خود را از میان تنوع محصولات این برند، پیدا کنید. در میان محصولات کامان که تا به امروز بیشترین محبوبیت را داشته‌اند، می‌توان به لوسیون‌های بدن کامان، کرم‌های آبرسان، روغن مو، شامپوهای مو، بالم لب و ژل شستشوی صورت اشاره کرد.

سینره

برند سینره، یکی دیگر از برندهای شناخته شده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است که سابقه طولانی در این صنعت دارد. گروه لابراتوار داروهای گیاهی طبیعت زنده، به عنوان لابراتوار سازنده برند سنیره شناخته می‌شود که علاوه بر سینره، معرفی‌کننده یکی دیگر از برندهای معتبر در حوزه آرایشی به نام این‌لی است. برند سینره از جمله برندهایی است که به واسطه محصولات باکیفیت خود برای مراقبت از پوست و مو شناخته می‌شود و در تولید تمام این محصولات از بهترین مواد و تجهیزات استفاده کرده است. از جمله محبوب‌ترین محصولات برند سنیره می‌توان به کرم‌های مرطوب‌کننده، لوسیون بدن، کرم ضد آفتاب، انواع شامپو و ماسک‌های مو اشاره کرد که بسیاری از این محصولات خاصیت درمانی نیز دارند.

دیگر برند لابراتوار داروهای گیاهی طبیعت زنده، یعنی این‌لی، در تولید محصولات آرایشی از قبیل انواع کرم‌پودر، لاک، رژ لب، رژگونه و پنکک فعال است. تمام محصولات این برند فاقد پارابن و سرب هستند و نسبت به برندهای مطرح دنیا، کیفیت بسیار خوبی دارند و قابل مقایسه با آنها هستند.

مای

مای در میان شناخته‌شده‌ترین برندهای ایران در حوزه آرایشی و بهداشتی است که تنوع محصولات آن بسیار زیاد است و مصرف‌کنندگان بسیاری را جذب محصولات خود کرده است. این برند، هم در حوزه مراقبت از پوست و مو و هم در زمینه محصولات آرایشی، محصولات متنوعی تولید کرده است و توانسته سهم بزرگی از بازار را از آن خود کند.

محصولات مای شامل انواع محصولات آرایشی از قبیل رژ لب، کرم پودر، رژگونه و غیره، و همچنین طیف وسیعی از محصولات مراقبت از پوست و مو مانند شامپو، ضد آفتاب و انواع مرطوب‌کننده می‌شود.

هیدرودرم

اگر در مورد محصولات پوستی از هر شخصی سوال کنید، یکی از برندهایی که به شما پیشنهاد می‌دهد، بدون شک برند هیدرودرم است. برند هیدرودرم از زیرمجموعه‌های لابراتوار پارس حیان است که در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست، مو و ناخن، فعالیت می‌کند.

این برند نیز از برندهای شناخته‌شده بازار است که محصولات متنوعی دارد که شامل انواع شامپو، لوسیون، محصولات آرایش‌ پاک‌کن، تونرها، لوسیون رشد ناخن و ضدآفتاب می‌شود. معروف‌ترین و پرطرفدار محصولات هیدرودرم، محصولات مراقبت از پوست و محصولات ضدجوش آن است.

کالیستا

از برندهای معتبر و معروف در حوزه محصولات آرایشی، برند کالیستا است که علاوه بر تولید محصولات با کیفیت، خلاقیت و جذابیت در بسته‌بندی را نیز، چاشنی فعالیت‌های خود کرده است. بسیاری اعتقاد دارند که محصولات تولیدشده توسط کالیستا، توانایی رقابت با برترین برندهای خارجی را دارند و به همین دلیل، این برند به محبوبیت امروز دست یافته است.

کالیستا، مواد اولیه محصولات خود را از باکیفیت‌ترین و بهترین مواد آرایشی اروپایی و آمریکایی وارد می‌کند و ساخت محصولات این برند، تماما در ایران انجام می‌شود. تمام محصولات کالیستا فاقد پارابن و سرب هستند و در چهار دسته لوازم آرایشی صورت، لب، چشم و ناخن تولید می‌شوند.

yektanetتریبون

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های دیروز

    1. چرا به سلاح اتمی نیاز نداریم؟

    2. اعراب و اتحادیه اروپا بدنبال تعامل دیپلماتیک با ایران

    3. تصاویری از حضور ظریف با عینک و کلاه و ماسک در مراسم تشییع شهید نیلفروشان/ معاون راهبردی رئیس جمهوری چرا با پوشش ناشناس به مراسم رفت؟

    4. پاسخ تهران به اظهارات صدراعظم آلمان 

    5. چرا جوانان از ازدواج هراس دارند؟  

    6. واکاوی یک ادعا درباره بی‌بی/ آیا نتانیاهو ایرانی‌الاصل است؟!

    7. ادعای خبرساز سخنگوی ارتش اسراییل / یحیی السنوار به شهادت رسید؟

    8. غیبت «قاآنی» عملیات فریب‌ ایران بود/ معادله جنگی جدید در راه است  

    9. دموکراسی به سبک آمریکایی!

    10. وقتی فلسطینی‌ را انسان نمی‌دانند!

    11. ارتش انگلیس در لبنان؛ پروژه ناتو برای آینده خاورمیانه چیست؟

    12. پاسخ یوسف پزشکیان به اظهاراتی که رسایی به رئیس‌جمهور نسبت داد

    13. بررسی ادعای رسانه‌های غربی درباره اقدام ضدایرانی احتمالی اسرائیل / پاسخ کوبنده تهران به خطای تل‌آویو

    14. واکنش آمریکا به جنایت اخیر صهیونیست‌ها در غزه

    15. عراقچی: دوران «تفرقه بینداز و حکومت کن» اروپایی‌ها به سر رسیده است

    پربحث‌های هفته

    1. حالا که اروپا سه شرکت هواپیمایی ایران را تحریم کرده، ما هم تنگه هرمز را ببندیم!

    2. افشاگری بزرگ درباره قدرت نظامی ایران/ آنچه تا حالا دیده اید نوک کوه یخ بوده است! / سلاح هایی قوی تر از بمب هسته ای در اختیار داریم!

    3. اسرائیل ممکن است انبار‌های موشک و پهپاد ایران را مورد حمله قرار دهد

    4. در فضیلت «نصیری» نشدن!

    5. چرا به سلاح اتمی نیاز نداریم؟

    6. پزشکیان: به پرونده حمله به سفارت آذربایجان رسیدگی خواهیم کرد

    7. سکانداری تورم

    8. شهرداری تهران شعر سعدی را وارونه نوشت

    9. چرا آمریکا این دفاع ضدموشکی را به اسراییل داد

    10. خودروی خوب حق مردم است اما …

    11. یک پرسش ساده از وزیر محترم بهداشت

    12. صحبت های جنجالی بیژن عبدالکریمی درباره گشت ارشاد !

    13. خیبرشکن ۲ مخصوص انهدام سامانه‌های پدافندی

    14. چرا می خواهند ایران را در طوفان‌الاقصی شریک کنند؟!

    15. پاسخ همتی به ادعای سرکشی به حساب‌های مردم/ واکنش وزیر دفاع به سامانه تاد اسرائیل/ پیشنهاد شریعتمداری درباره بستن تنگه هرمز

    16. لیلا بلوکات تبرئه شد/ ازسرگیری فعالیت‌های هنری و اجتماعی

    17. توزیع شناسنامه الکترونیک افغان‌ها در ایران آغاز می‌شود

    18. پشت پرده کاهش حملات هوایی صهیونیست ها به بیروت چیست؟

    19. سردار قاآنی و گیجیِ سعید الصحاف های مجازی!

    20. دشمن دیرینه ایرانیان

    21. واکنش مدیران صداوسیما به نظرسنجی پُرحاشیه ادامه دارد

    22. انتقاد تند روزنامه جمهوری اسلامی به سید حسن خمینی

    23. یک هشدار قابل‌تامل در مورد لبنان

    24. اعراب و اتحادیه اروپا بدنبال تعامل دیپلماتیک با ایران

    25. وطن‌فروشی به سبک مهدی نصیری

    آخرین عناوین