یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  4030201121 ۴۷ نظر، ۵ در صف انتشار و ۳۵ تکراری یا غیرقابل انتشار
یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

۱- چند روز قبل و در حالی که نیروی انتظامی به اجرای وظیفه قانونی و شرعی خود در مقابله با کشف حجاب برخی از خانم‌ها در انظار و اماکن عمومی مشغول بود (و هست‌) و این اقدام پلیس با هجوم گسترده و پُرحجمی از سوی دشمنان بیرونی و پادوهای داخلی آنها رو‌به‌رو شده بود (و هنوز هم رو‌به‌روست‌)، برادر عزیزمان جناب آقای مهدی فضائلی که از ارادت نگارنده به خود بی‌خبر نیست، در توئیتی ضمن اشاره به نظر رهبر معظم انقلاب که «‌کشف حجاب هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است‌» نوشته بودند «‌منتها‌... دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم، کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد.
پ.ن: بتازگی برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند‌»!

۲- توئیت یاد شده با موج گسترده‌ای از اعتراض و انتقاد نیروهای مؤمن و وفادار به اسلام و انقلاب رو‌به‌رو شد چرا که، مدتی است پدیده پلشت و خانمانسوز کشف حجاب به یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های جدی توده‌های عظیم مردم مسلمان و پاکباخته کشورمان تبدیل شده است و از بی‌توجهی برخی مسئولان و مراکز نسبت به این پدیده ناهنجار به شدت گلایه دارند و حالا که نیروی انتظامی با امکانات اندک خود پا به میدان نهاده و تلاش مؤمنانه و وظیفه‌شناسانه‌ای را برای مقابله با کشف حجاب آغاز کرده است، انتظار همگان آن است -و انتظار عاقلانه‌ای نیز هست- که از تلاش این نیرو قدردانی شود ولی توئیت برادر عزیزمان -شاید بی‌آن که بخواهند- این‌گونه نبود! این نکته نیز بدیهی است که احتمال بروز خطا در امور فراگیر و کارهای بزرگ همیشه وجود دارد و به قول معروف «‌فقط کسانی که دیکته نمی‌نویسند، غلط ندارند‌»! راه‌کار اما، تذکر مشفقانه همراه با قدردانی است.

۳- اکنون -با عرض پوزش- این پرسش از برادر عزیزمان آقای فضائلی در میان است که جناب ایشان از کدام جایگاه می‌فرمایند: «‌بتازگی برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند‌»؟! چرا که با توجه به عضویت ایشان در دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، این تذکر به حضرت آقا نسبت داده می‌شود و شده است؟! 
برادر فضائلی عزیز! 
الف- بیت رهبر معظم انقلاب «‌سخنگو‌» ندارد و چنانچه تذکری ضرورت داشته باشد، مستقیماً و با ذکر مأخذ از سوی دفتر معظم‌له (آقایان گلپایگانی و حجازی‌) به اطلاع مخاطبان آن، اعم از مسئولان و یا مردم می‌رسد. توضیح آن که بیت معظم‌له حتی از به کار‌گیری واژه «‌یک مقام آگاه‌» نیز به شدت پرهیز می‌کند! از این روی، نظری که جنابعالی به حضرت آقا نسبت داده‌اید، خارج از روال یاد شده و از جانب شما، دور از انتظار بوده است.
ب- روز یازدهم ماه مبارک رمضان۳۱/۰۵/۱۳۸۹ 
حضرت آقا در دیدار دانشجویان با ایشان درباره نظراتی که به حضرت ایشان نسبت داده می‌شود، می‌فرمایند:
 «یک سؤالی هم در خلال صحبت بود، من این را گاهی بیرون هم شنیده‌ام. می‌گویند آیا ما هم باید مثل رهبری موضع بگیریم یا نه؟ خوب، رهبری یک تکلیفی دارد، ما یک تکلیف دیگر داریم. ببینید، مبادا کسی تصور کند که رهبری یک نظری دارد که برخلاف آنچه که به عنوان نظر رسمی مطرح می‌شود، در خفا به بعضی از خواص و خلّصین، آن نظر را منتقل می‌کند که اجراء کنند، مطلقاً چنین چیزی نیست. اگر کسی چنین تصور کند، تصور خطایی است، اگر نسبت بدهد، گناه کبیره‌ای انجام داده. نظرات و مواضع رهبری همینی است که صریحاً اعلام می‌شود، همینی است که من صریحاً اعلام می‌کنم‌».
برادر فضائلی عزیز! آنچه جنابعالی به حضرت آقا نسبت داده‌اید اولا؛ً با نظر صریحاً اعلام شده حضرت ایشان مغایرت دارد. آنجا که می‌فرمایند «‌مبادا کسی تصور کند که رهبری یک نظری دارد که برخلاف آنچه که به عنوان نظر رسمی مطرح می‌شود، در خفا به بعضی از خواص و خلّصین، آن نظر را منتقل می‌کند‌». و ثانیاً؛ با داب و روش بیت معظم‌له ناهمخوان است چرا که هرگاه رهبر معظم انقلاب تذکری را ضروری بدانند از طریق بیت به مسئولان ذی‌ربط اطلاع می‌دهند. 
مخصوصاً اگر این تذکر خطاب به نیروهای نظامی و انتظامی باشد. ثالثاً؛ برفرض که چنین تذکری داده شده باشد، به یقین چنانچه نظر حضرت آقا، تذکر علنی بود، به‌گونه علنی مطرح می‌فرمودند و حال که علنی مطرح نکرده‌اند، چرا حضرتعالی این تذکر را - برفرض واقعی بودن علنی کرده‌اید؟!

۴-‌ و بالاخره، اشاره به این نکته نیز ضروری است که برخی از جریانات کج‌اندیش و بداندیش تلاش کرده‌اند جناب فضائلی را -خدای نخواسته- مخالف برخورد جدی با پدیده کشف حجاب معرفی کنند و حال آن که ایشان در صدر توئیت خود به نظر حضرت آقا اشاره کرده‌اند که کشف حجاب را هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی دانسته و بر ضرورت مقابله با آن تأکید داشته و دارند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۶۲۶۲۴۲۳:۲۰:۲۳ ۱۴۰۳/۲/۱
چه عجب بعد مدت ها یکی به فصائلی تذکر داد
امیر حسین سلطان/تهران۳۴۶۲۷۲۶۰۵:۵۹:۰۱ ۱۴۰۳/۲/۲
برای چندمین بار باید به جناب شریعتمداری و هم طیفی های ایشان یادآوری کرد که برادر عزیز، «هدف وسیله را توجیه نمی کند» هدف شما ولو هر قدر هم متعالی باشد(که البته همیشه هم چنین نیست!) اسلام و مکاتب الهی(غیرالحادی) به بنده و شما و هیچکس اجازه نمی دهد با توسل به هر شیوه و وسیله و مستمسکی بخواهیم به همان هدف مان برسیم. اصل مطلب در این جاست. چرا شما این اصل واضح و پذیرفته شده را نادیده می گیرید؟! والله اعلم
ناشناس۳۴۶۲۷۶۹۰۷:۵۱:۰۳ ۱۴۰۳/۲/۲
از نیروی انتظامی درخواست میشود برای اینکه طرح نور اثر بخشی زیادی داشته باشد به افرادی که تذکر شفاهی داده میشود کد ملی و یا اور انگشت آنها نیز ثبت گردد تا پس از چند بار تذکر اخطار لازم را بگیرند
ناشناس۳۴۶۲۷۸۴۰۸:۰۸:۰۳ ۱۴۰۳/۲/۲
با توجه به اینکه در زمینه عفاف و حجاب با شبیخون مواجه هستیم و به مراتب این مهم از جنگ ویران کننده تر است بر این اساس لازم است تا نیروی مردمی بسیج تمام قد به میدان و عرصه مبارزه پا بگذارد.
ناشناس۳۴۶۲۷۹۳۰۸:۱۹:۰۲ ۱۴۰۳/۲/۲
بر آن ملتی باید گریست که مسولانش هراسانند از تصویب قانون حجاب که هر دو حکم دینند
ناشناس۳۴۶۲۹۲۰۱۰:۴۲:۵۷ ۱۴۰۳/۲/۲
فقط قانون حجاب حکم دین است ؟( که البته نیست ) تو این مملکت ربا خواری بانکها و اقتصاد دولتی که جنگ با خداوند سبحان تعبیر شده ، دین نیست ؟ مبارزه با فقر ، رشوه خواری و فساد دستگاه های دولتی حکم دین نیست ؟ امثال شما فقط نظرات حق مطلق پندارانه خود را حکم دین می دانند و لاغیر !
ناشناس۳۴۶۲۸۰۳۰۸:۲۶:۳۶ ۱۴۰۳/۲/۲
کجا نیروی انتظامی به زور و بقول شما به هر وسیله ای متوسل شده است برای تذکر به بی حجابان
ناشناس۳۴۶۲۸۷۹۱۰:۰۴:۵۰ ۱۴۰۳/۲/۲
تازه قانون حجاب را کاملا اجرا نمی کنند
امیر حسین سلطان/تهران۳۴۶۲۹۲۵۱۰:۵۲:۰۶ ۱۴۰۳/۲/۲
فقط تذکر خیر فراتر از تذکر! لطفا اگر مخاطب الف هستید سعی کنید بیشتر مطالب همراه با نظرات کاربران الف را بخوانید. دیروز در همین مورد نظر جنابعالی به یک کلیپی اشاره کردم که به نظر می رسد در زمره همان موارد کارهای بی قاعده ای بوده است که گفته شده است: برخی مسئولان به دلیل کارهای بی قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفته اند( توییت عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبری)
ناشناس۳۴۶۲۸۷۸۱۰:۰۴:۱۰ ۱۴۰۳/۲/۲
برای سایر قوانین هم همین فاز بدهید یا چون برای شما دوقطبی سازی نکردن....؟!!!
ناشناس۳۴۶۲۷۲۷۰۶:۰۰:۰۳ ۱۴۰۳/۲/۲
دو تا چرای مهم است اول چرا مسولان کشور برای تصویب قانون عفاف و حجاب این همه وقت کشی مهندسی شده کرده اند و چرای دوم اینکه چرا از دو سال گذشته تا حال تمامی نیروها و دستگاه های مسول در امر عفاف و حجاب قوانین موجود حجاب و عفاف را رها کردن و فقط نظاره گر شدند تا جامعه بشدت افسار گسیخته و یله و رها گردد
ناشناس۳۴۶۲۷۳۱۰۶:۰۶:۱۱ ۱۴۰۳/۲/۲
سپاس و تشکر از سردار و سلطان قلم و بیان جناب شریعتمداری که وقایع را اینطور قاطع بیان می فرمایند
ناشناس۳۴۶۲۶۳۱۲۳:۲۵:۳۵ ۱۴۰۳/۲/۱
درود بر حاج حسین
ناشناس۳۴۶۲۷۲۹۰۶:۰۳:۲۰ ۱۴۰۳/۲/۲
با شعار زن زندگی آزادی جامعه را به سمت ولنگاری هرزگی بی بندباری سوق دادند .
ناشناس۳۴۶۲۷۶۰۰۷:۴۲:۴۱ ۱۴۰۳/۲/۲
اگر نیروهای مومن و وفادار به اسلام و انقلاب همچون ایشان در تمام این سال ها آنچنان که دغدغه حجاب بانوان را داشته و دارند دغدغه مبارزه واقعی با فساد را داشتند بدون شک هرگز فیلم ها و سریال هایی همچون گاندو ، هفت سر اژدها ، ..... ساخته نمی شد .
ناشناس۳۴۶۲۸۱۶۰۸:۴۲:۴۶ ۱۴۰۳/۲/۲
چرا کسانی می خواهند نظر خود را به جامعه تحمیل کنند
ناشناس۳۴۶۲۹۳۸۱۱:۰۶:۵۲ ۱۴۰۳/۲/۲
برای اینکه بی بند وباری در جامعه گسترش نیابد و خانواده را نابود نکند و همین مقدار هم که در آن رفتید خانواده این وضع شده
ناشناس۳۴۶۲۶۸۶۰۱:۱۷:۵۹ ۱۴۰۳/۲/۲
حسین شریعتمداری هر منتقدی رو (پاد‌وهای داخلی دشمنان خارجی ) مینامد. یعنی با پیش فرض ذهنی آقای شریعتمداری ،جامعه ما نیازی به منتقد نداره.
ناشناس۳۴۶۲۷۰۰۰۲:۳۳:۱۶ ۱۴۰۳/۲/۲
مردم کاملا آگاه و در برابر بی حجاب و با حجاب یک دید دارند و اصلا اعتنا نمی‌کنند که طرف روسری دارد یا ندارد .بی خیال بی خیال و برایشان هم حجاب داشتن و نداشتن زنان جامعه مهم و با اهمیت نیست.قبول ندارید یک روز کامل بین مردم در خیابان کوچه بازار مترو و اتوبوسها بگردید متوجه خواهید شد ....
ناشناس۳۴۶۲۸۰۸۰۸:۳۱:۳۱ ۱۴۰۳/۲/۲
و بر این بی خیالی باید گریست
ناشناس۳۴۶۲۸۷۷۱۰:۰۲:۴۳ ۱۴۰۳/۲/۲
عزیزم خیلی از افراد دنبال دردسر نیستند! مانند خیلی از موارد دیگر!
ناشناس۳۴۶۲۷۰۱۰۲:۳۶:۲۰ ۱۴۰۳/۲/۲
پدیده پلشت و خانمانسوز کشف حجاب به یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های جدی توده‌های عظیم مردم مسلمان و پاکباخته کشورمان تبدیل شده است آیاکل دنیا پلشت و بی خانواده هستن ؟
ناشناس۳۴۶۲۸۱۰۰۸:۳۴:۱۶ ۱۴۰۳/۲/۲
این فرمایش شما مغلطه است ، اولا همه دنیا نه و کشورهای غربی ، دوما آن جوامع حسب سابقه فرهنگی خود کسی که فلان حجاب را ندارد آشکارا با هدف جلوه گری نیست بلکه به رغم کلی پیشرفت صنعتی و تمدنی این هم نقطه ضعف آنهاست سوما اینکه از مشاهده انحرافات اخلاقی آن جوامع میتونی به جوابت برسی
ناشناس۳۴۶۲۸۶۸۰۹:۵۴:۴۲ ۱۴۰۳/۲/۲
مثلاً در شرق همه حجاب دارند ؟ چین کره شمالی روسیه با حجاب هستن ؟
ناشناس۳۴۶۲۹۳۹۱۱:۰۷:۴۲ ۱۴۰۳/۲/۲
رسوخ فرهنگی...
ناشناس۳۴۶۲۹۴۷۱۱:۱۵:۴۸ ۱۴۰۳/۲/۲
در سوریه و لبنان و عراق و امارات و عمان و عربستان و ... هم حجاب اختیاری است و جالب اینکه هنوز حجاب اختیاری را پدیده غربی می دانند !
ناشناس۳۴۶۲۸۲۵۰۸:۵۸:۳۴ ۱۴۰۳/۲/۲
از بلایی که بر سر خانواده ها در جهان آمده بی خبرید ؟ نگاهی به آمارها و وضعیت اعلام شده در همان منابع سازمان ملل و خود کشورها بیندازید تا متوجه عمق فاجعه بشوید. حتی در بسیاری از کشورهای اسلامی هم اوضاع فاجعه بار است . چرا ما باید در کوچه بن بستی که قبلا خیلی ها رفتند و نتایجش را هم دیدند ، برویم ؟ شهر ما یا گشت ارشاد نداره یا من ندیدم. فارغ از حرفهای حسین شریعتمداری ؛ اگه گشت ارشاد با همان مختصات و شرایط قبلی برگشته ؛ نتیجه بخش نیست میتونه تفرقه انگیز هم باشه ؛ ولی اگه اونجور که در طرح آمده اجرا بشه مسئله چیز دیگه ایه . نکته بعد اینه که بقیه دستگاهها و ارگانها و نهادهای حاکمیتی و دولتی به وظایف خودشون در این موضوع بی توجه هستند و فقط از نیروی انتظامی میخوان که وارد عمل بشه . توجه داشته باشید که ورود نیروی انتظامی و دادگاه برای باز کردن گرهها با دندان است . و باید محدود و در حد نیاز باشد. من فکر میکنم نیروی انتظامی در این ماجرا مانند چوب دو سرطلا میشه و هم از طرف مسئولین و هم مردم مورد بی مهری و غضب قرار میگیره
ناشناس۳۴۶۲۹۱۱۱۰:۳۳:۳۳ ۱۴۰۳/۲/۲
اول از همه آموزش مادیات به سبک غربی و بعد اختلاط نامحرم ها برای کار کم کم نتیجه آن پیدا شده
ناشناس۳۴۶۲۹۶۱۱۱:۳۰:۰۵ ۱۴۰۳/۲/۲
اوضاع اقتصادی،رباخواری بانکها،بدعهدی خودرو ساز و.....به نظر شما چه نقشی در فروپاشی خانواده دارد.راستی موارد مذکور چه جایگاهی در دین دارند.فقط لطفا با این جمله تکرا ی نگویید بله باید به ان ها هم رسیدکی شود.
ناشناس۳۴۶۲۷۱۲۰۴:۳۸:۲۶ ۱۴۰۳/۲/۲
مودبانه خواسته بگه: تو هیچی مگو.....
ناشناس۳۴۶۲۷۲۸۰۶:۰۱:۴۱ ۱۴۰۳/۲/۲
ابن حاج حسین،، احیانا نمیخواد به قول خودش یک وجیزه در مورد دلار ۶۵۰۰۰ تومانی بنویسه،، احیانا نمیخواد یک وجیزه در مورد پژو پارس ۷۵۹ میلیونی بنویسه.احیانا نمیخواد یک وجیزه راجع به گوشت کیلویی ۶۵۰۰۰۰ تومان بنویسه،،
ناشناس۳۴۶۲۷۵۵۰۷:۳۷:۰۰ ۱۴۰۳/۲/۲
گشت ارشاد محکوم به شکست است.
ناشناس۳۴۶۲۹۱۲۱۰:۳۴:۳۴ ۱۴۰۳/۲/۲
اجراشود و نه شل کن و سفت کن محکوم به پیروزی هست
ناشناس۳۴۶۲۷۷۷۰۸:۰۰:۴۰ ۱۴۰۳/۲/۲
پلشت‌ترین پدیده، رفتارها و باورهای قشری، متملقانه و مزورانه‌ای است که بارها و بارها تناقضات آن‌ برای مردم آشکار گردیده است.
ناشناس۳۴۶۲۷۸۵۰۸:۱۰:۴۰ ۱۴۰۳/۲/۲
آقای شریعتمداری کلا با منطق سخن نمیگه چرا که میگه فقط نظر ایشان و معدود هم فکران ایشان مهمه و بقیه نه!
ناشناس۳۴۶۲۸۷۶۱۰:۰۱:۱۳ ۱۴۰۳/۲/۲
شما بگو چون با منطق من سازو کار نیست این چیزها می گویم!!
ناشناس۳۴۶۲۸۳۵۰۹:۱۷:۴۵ ۱۴۰۳/۲/۲
بعضی از دوستان ناخواسته با نظرات غیر اجرایی و صرفا احساسی خود در خصوص بعضی از مسائل از جمله پوشش بانوان ، جامعه را دچار التهاب بی جهت میکنند .
ناشناس۳۴۶۲۸۴۲۰۹:۲۴:۳۲ ۱۴۰۳/۲/۲
حضرت آیت الله جوادی آملی مرجع تقلید می فرمایند این آشفته بازار بودن مساله حجاب و عفاف با فشار سرنیزه حل نمی شود.
ناشناس۳۴۶۲۹۴۱۱۱:۱۰:۰۳ ۱۴۰۳/۲/۲
اتفاقا درست می شود اگر قانون اجرا کنند و فقط بحث اعتقاد می ماند....
ناشناس۳۴۶۲۸۴۷۰۹:۲۸:۵۰ ۱۴۰۳/۲/۲
آقای شریعتمداری ،، از تاکیدات رهبری در خصوص جذب حداکثری و دفع حداقلی جوانان در عرصه های گوناگون اجتماعی و....غافل نشوید که این غفلت خواسته بد خواهان است .
ناشناس۳۴۶۲۸۴۹۰۹:۳۱:۱۷ ۱۴۰۳/۲/۲
آقای شریعتمداری! چهل سال است مدارس که محل تربیت و تعلم است را رها کردید یعنی از ریشه رفتار بچه ها شکل گرفته است بعد می آیید در جامعه با محصول خود مدارس کشور می خواهید برخورد کنید.
محمد۳۴۶۲۸۷۴۱۰:۰۰:۰۹ ۱۴۰۳/۲/۲
سلام یادداشت آقای شریعتمئداری را خواندم خود ایشان هم همان رویه آقای فضائلی را رفته است یعنی اگر آقای فضائلی سخنی گفته منسوب به رهبری آقای شریعتمداری هم چنین کرده پس جمع این دو را نمی توان پذیرفت؟ اما عقل و منطق در این بحث چه می گوید/ این که شرایط کشور حساس است شکی نیست این که کشور نیاز به همبتسگی و همدلی ملی دارد شکی نیست این که ما اسرائیل را زدیم و نیازمند آن هستیم که در داخل کشور آرامش وجود داشته باشد نیاز قطعی است اما به نظر می رسد برخی در صدد ناآرام کردن کشور هستند از کدام یک از این دو بزرگوار چنین چیزی برداشت می شود
ناشناس۳۴۶۲۸۸۲۱۰:۰۶:۱۰ ۱۴۰۳/۲/۲
ایشان به چه حقی به خود اجازه داده با توییت زدن پشت پلیس را خالی کند
ناشناس۳۴۶۲۸۸۴۱۰:۰۶:۳۹ ۱۴۰۳/۲/۲
جناب شریعتمداری حتی یکبار هم انتقاد عالمانه و بی طرفانه به اوضاع واحوال اقتصادی وفرهنگی و... دولتهای نهم ودهم و سیزدهم که آنها را موهبت الهی می داند ننموده است .
ناشناس۳۴۶۲۹۵۱۱۱:۲۲:۰۵ ۱۴۰۳/۲/۲
درود بر حاج حسین .
ناشناس۳۴۶۲۹۶۲۱۱:۳۰:۵۳ ۱۴۰۳/۲/۲
لطفا قانونی درباره مسئولان اختلاس گر هم بنویسید که اعدام شوند ...مردم خیلی خوشحال می‌شوند.
ناشناس۳۴۶۲۹۶۴۱۱:۳۴:۳۲ ۱۴۰۳/۲/۲
چرا کسی در مورد ربای بانکها . وگرانی بی رویه اجناس وبیچارگی مردم . حرفی نمیزند ولی فقط گیر داده اند به حجاب. حجاب خوبست از واجباتست. ولی بر خورد با بی حجاب‌ با احترام وگذشت واجب تر هست..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  2. من عجله ندارم!

  3. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  4. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  5. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  7. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  8. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  9. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  10. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  13. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  14. دور باطلی که تمامی ندارد!

  15. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  16. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  17. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  18. تضادی عجیب و پر ابهام!

  19. برای این عکس شما تیتر بزنید

  20. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  21. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  22. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

  23. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  24. دو چالش بزرگ در حکمرانی ها

  25. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

پربحث‌های هفته

  1. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  2. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  4. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  5. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  6. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  7. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  8. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  9. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  10. اقدامات قوه قضائیه درباره ماجرای صدیقی / واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان اخیر مهدی نصیری/ تک و پاتک رسانه‌های دولت و مجلس

  11. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  12. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  13. قوه قضائیه تصاویر و مستندات جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر کرد

  14. پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!

  15. دروغگویی BBC برای خون‌شویی

  16. دولت با نظام بانکی شوخی ندارد

  17. طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور

  18. جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت

  19. معلمان تلاش کنند گره ذهنی دانش آموزان باز شود

  20. درخواست مهم ایران از طالبان درباره مهاجران افغان

  21. دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند/مسئولان اجازه ندهند کارخانه‌ای تعطیل شود

  22. وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است

  23. شناور سپاه از خط استوا عبور کرد/ اولین ماموریت در نیمکره جنوبی

  24. دیوید کامرون: اوکراین مجاز است با سلاح‌های انگلیسی، روسیه را بزند!

  25. ۲۳دلیل برای اثبات دروغ بی‌بی‌سی

آخرین عناوین