توصیه شریعتمداری به نامزدهای اصولگرا/ روایت رسانه اصولگرا از مقاومت پزشکیان در برابر رادیکال‌ها

  4030327108 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

توصیه شریعتمداری به نامزدهای اصولگرا/ روایت رسانه اصولگرا از مقاومت پزشکیان در برابر رادیکال‌ها

توصیه شریعتمداری به نامزدهای اصولگرا

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان در این روزنامه نوشت: «این روزها بسیاری از نیروهای انقلابی و متعهد، پرسش مشترکی بر زبان دارند که دهان به دهان می‌چرخد و پاسخ می‌طلبد. پرسش این است که «‌‌به کدامیک از نامزدهای جبهه انقلاب رای بدهیم»؟

پاسخ نگارنده این است: «‌به نامزدی که بعد از ائتلاف آنها مشخص می‌شود‌» می‌پرسند: «‌اگر با یکدیگر ائتلاف نکردند چی‌»؟ پاسخ آن است که «‌در آن صورت فرق چندانی ندارد که به کدامشان رای بدهید‌»!‌... چرا که اگر ائتلاف نکنند، هریک از آنها بخشی از رای مردم را جذب می‌کنند و بدیهی است که در این صورت مجموعه آراء چند نفر به آسانی نمی‌تواند با مجموع آرائی که متفقاً به یک سبد ریخته می‌شود رقابت کند! 

ممکن است بر این نظر باشند که با حضور چندگانه خود از یکسو در عرصه انتخابات شور و هیجان می‌آفرینند که افزایش مشارکت را به دنبال دارد و از سوی دیگر میتینگ‌های تبلیغاتی و مناظره‌های تلویزیونی، فرصتی برای جهاد تبیین و روشنگری و آگاهی‌بخشی به مخاطبان است.

این دیدگاه را می‌توان منطقی و هوشمندانه دانست ولی مخاطبان باید بدانند که در نهایت با یک گزینه رو‌به‌رو خواهند بود. به بیان دیگر، نامزدها باید پیشاپیش اعلام کنند که بعد از بررسی‌های ضروری فقط یکی از آنها در صحنه باقی خواهد ماند.

این اقدام از تفرقه احتمالی در میان هواداران جلوگیری می‌کند و می‌تواند زمینه وفاق و همدلی بیشتر نیز باشد.

با حفظ احترام همه نامزدها، باید گفت؛ اگر حضور و ادامه گفتمان شهید رئیسی عزیز را که ترجمان دیگری از گفتمان امام و انقلاب و رهبری است، به حضور خود بر کرسی ریاست جمهوری ترجیح می‌دهید -‌که باید چنین باشد و به یقین این‌گونه است- پس صورت مسئله را از حالت «چندکاندیدایی» به تک کاندیدا تغییر دهید.»

مطالبه مردم از نامزدهای اصولگرا برای انصراف

جوان نوشت: «آنچه این روز‌ها همزاد تب انتخاباتی، در حال داغ شدن در این رقابت‌هاست و هرچه به زمان برگزاری انتخابات می‌رسیم، بر حرارت آن افزوده می‌شود، مطالبه مردم از نامزد‌های جبهه انقلاب برای ایجاد اجماع روی یک گزینه رأی‌آورتر است. به گونه‌ای که در کمتر دیدار مردمی و عمومی می‌توان سراغ داشت که مردم از این نامزد‌ها مطالبه نکنند که به نفع فلان نامزد و برای تقویت جبهه انقلاب انصراف بدهند...

بخشی از مخالفان انصراف و کناره‌گیری نامزد‌هایی که اقبال مردمی کمتری دارند، همان اطرافیان افراطی نامزد‌ها هستند که به دلیل منافع شخصی از یک سو و تعصبات کور از نامزد همسو از سوی دیگر، به جایی رسیده‌اند که حاضرند به نامزد رقیب در جریان مقابل رأی بدهند، اما مانع انصراف نامزد خود به نفع کاندیدای همسو شوند.

این حلقه اگرچه تعداد کمی دارد امانفوذ و صدای بلندی دارد. مصالح جریانی و اشتراکات گفتمانی نزد آن‌ها کمترین اهمیتی ندارد و، چون عصبیت افراطی مانع از دیدن واقعیت‌ها از سوی آن‌ها شده، هر تلاشی برای اجماع گفتمانی را نوعی طراحی و بازی رقیب رأی‌آور تلقی و تفسیر می‌کنند...

نقد و انتقاد به کسی یا کسانی وارد است که با رفتار خود شکست گفتمانی جریان همسو را رقم بزنند. این رفتار با هر توجیهی شکل گرفته باشد، هرچه باشد، نه عقلانی است، نه منطقی و نه حتی اخلاقی. یک جریان سیاسی برای پیروزی در هر انتخاباتی باید تابع مقررات و شرایطی باشد که انضباط حزبی و تصمیمات شورایی و اراده جمعی از اضلاع آن است. بنابراین با هر رفتار و گفتاری که این مناسبات را به چالش بکشد باید تبری جست.»

توصیه متفاوت میرسلیم: هیچ نامزدی انصراف ندهد

مصطفی میرسلیم، فعال سیاسی اصولگرا درباره تعدد نامزدهای اصولگرا به خبرآنلاین گفت: «به نظر من قدرت اجماع سازی وجود ندارد زیرا چنان حالتی به وجود نمی‌آید مگر یکی از نامزدها برخوردار از همه شرایط لازم باشد. با توجه به این که وجه تشابه و اشتراک بین نامزدها وجود ندارد، انصراف برخی به نفع دیگری آراء او را به طور کامل متتقل نمی‌کند اما در مجموع سطح مشارکت را کاهش می‌دهد.

پس بهتر است همه نامزدها تا آخر پای کار بمانند و احتمال این وجود دارد که تکلیف ریاست جمهوری در دور دوم روشن شود چون رئیس جمهوری نیازمند اکثریت مطلق آراء است.»

روایت رسانه اصولگرا از مقاومت پزشکیان

مشرق با اشاره به حمایت حزب اعتمادملی از پزشکیان نوشت: «حزب اعتماد ملی از جمله احزاب نجیبی است که در انتخابات‌های قبلی نیز بر خلاف تصمیم تحریمی ستاد اصلاح‌طلبان حضور یافت.

اکنون نیز نجابت آقای پزشکیان و نزدیکی گفتمانی وی به ارکان سیاسی نظام از جمله سپاه پاسداران سبب شده که "چپ‌های نجیب" احساس کنند پزشکیان گزینه قابل اتکایی برای رقابت سیاسی است.

"تعامل با ارکان نظام" حلقه مفقوده‌ای در اردوگاه اصلاحات بود که سال‌ها مورد تأکید چپ‌های نجیب قرار داشت. این تأکید که البته در مقابل قهر و تخاصم "چپ‌های تحریمی و اصلاح‌طلبان ساختاری" قرار می‌گرفت از این می‌گفت که لازمه فعالیت سیاسی؛ حرکت درون نظام و تعامل با حکومت است.

منطقی واضح که البته اصلاح‌طلبان ساختاری آنرا قبول نداشتند و معتقد بودند هرجا منافع اصلاحات اقتضا کند؛ می‌توان طریقی غیر از قانون و دموکراسی را برگزید!

به هر روی اکنون نظر چپ‌های نجیب غالب آمده و پزشکیانی بعنوان نامزدی از اصلاح‌طلبان به مردم معرفی شده که دیدگاه‌هایش تاکنون منطبق با استانداردهای نظام بوده و در سمت چپ‌های تحریمی و ساختاری بازی نمی‌کند.»

این رسانه در مطلب دیگری نوشت: «بنا بر اخبار دریافتی، طیف رادیکال و هسته سخت اصلاحات که بنا بر گفتگوهای درونی خود آمادگی حضور در انتخابات ریاست جمهوری را نداشتند، تلاش دارند که راهبردهای پزشکیان را آنان تجویز کرده و مدیریت ستادهای انتخاباتی وی را نیز به دست بگیرند، اما این اقدام با مقاومت این نامزد انتخاباتی روبه‌رو شده است، پزشکیان معتقد است که سرریز کردن رادیکالیسم به ستاد او از ظرفیت اجرایی او بالاتر است و ممکن است سیاست‌گذاری‌هایش را به انحراف بکشد.

پزشکیان تاکنون در برابر فشارهای رادیکال مقاومت کرده و بنای تعریف خود به‌عنوان یک هویت مستقل دارد، در آن‌سو هسته سخت اصلاحات می‌کوشد به‌زعم خود با فشار به پزشکیان این محورها را وارد عرصه رقابت انتخاباتی کرده و تصریح کند که حضور پزشکیان در انتخابات به دلیل پیگیری همین مطالب و تبدیل آن‌ها به کمپین فشار علیه حاکمیت بوده است.»

مواضع جدید نامزدهای انتخابات

به گزارش ایلنا، مسعود پزشکیان در نشست با دانشجویان دانشگاه تهران گفت: بنده درمورد ماجرای خانم مهسا امینی از معدود مسئولانی بودم که موضع خود را صریح گفتم و چیزی نگفتم که اعتقاد خود را زیر سوال ببرم. این اعتقاد واقعی من است که باید حق و حقوق همه افراد حفظ شود در مورد حق و حقوق همه انسان‌ها صحبت کردم. اما از نظر علم سیاست سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه داریم‌. تا جایی که به قوه مجریه برمی‌گردد، قطعا آیین نامه انضباطی در زمینه برخورد با دانشجویان و دانشگاهیان را عوض خواهم کرد. هیچ دانشجو و اندیشمندی و عالمی نباید به خاطر عقیده خود از کشور طرد شود. بلکه باید منت آنها را بکشیم که در ایران بمانند. قطعا نوع برخورد با دانشجویان را تغییر خواهم داد. نوع برخورد با اساتید را نمی‌پذیرم و اجازه نخواهم داد که با آن‌ها برخورد شود. حتی اگر اعتقادشان با من نخواند به آنها احترام می‌گذارم. دست کسانی را که در ایران می‌مانند و خدمت می‌کنند می‌بوسم.

وی با اشاره به اینکه بنده رهبری را قبول دارم. کسی حق ندارد به کسی که من به او اعتقاد دارم، توهین کند، یادآور شد: اگر به ریاست جمهوری برسم، اجازه نخواهم داد دیگران در جایی که حق دخالت ندارند، دخالت کنند. آزادی از نظر من یعنی نباید باور و اعتقاد را زیر سوال ببریم. چرا با هم دعوا می‌کنیم؟

مصطفی پورمحمدی، کاندیدای دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در اتاق بازرگانی ایران در جمع اعضای هیات نمایندگان اتاق به صراحت اعلام کرد که بر برنامه هفتم و کل نظام برنامه های کشور  نقدهای جدی دارد و افزود: ثبات، اصلی مهمی در اقتصاد است مگر اینکه در شرایط جنگی باشیم که اقتصاد بی ثبات می شود اما نمی توان اوضاع را بر این مبنا طراحی و همواره خود را از یک برنامه ریزی روشن و باثبات محروم کنیم تا اعتماد برقرار نشود نقشه های دولت عقیم می‌ماند. اعتماد معجزه می کند و امروز به معجزه نیاز داریم، معجزه توسط مردم صورت می گیرد نه مسئولان.

وی در ادامه به وضعیت مصرف بنزین در ایران پرداخت و گفت: مصرف این سوخت در ایران بسیار بالاست و این میزان از مصرف باعث شده بخش زیادی از اقتصاد ما دارد با رانت انرژی پیش می رود و انرژی امروز نقطه تهدید ما شده است.

پورمحمدی در ادامه بر تجربه در مبارزه با فساد تاکید کرد و گفت: مبارزه با فساد را به شیوه های سنتی و معمول قبول ندارم من در مبارزه فساد سررشته دارم و با لایه های پنهان فساد از نزدیک آشنا هستم، گاه تصمیماتی در کشور گرفته می شود که باعث فساد است، به طور مثال این مافیای وی پی ان در پی فیلترها خود باعث فساد شده است، توفیق در مبارزه با فساد یعنی تقویت اقتصاد و تا فساد از کشور فاصله نگیرد اقتصاد ما رونق نمی گیرد.

به گزارش ایسنا، سعید جلیلی در نشست امروز خود با برخی صنعتگران اظهار کرد: برخی مشکلات صنعتی ریشه قدیمی دارد که لازم است به‌صورت ویژه برای آن کار شود؛ مطالعات و پیشنهادات ما به دولت‌های مختلف در این زمینه سالیان سال است انجام شده و منحصر به دولت شهید رئیسی هم نیست.

جلیلی با بیان اینکه شعار دولت‌ در انتخابات باید چکیده برنامه چهار ساله آن باشد، خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند که حرف شما چیست و مطمئن باشند که به آن عمل می‌کنید؛ شعار ما نیز حاصل یک ماه اخیر نیست، حداقل یازده سال بر روی آن کار شده است. باید ظرفیت‌های منابع طبیعی و نیروی انسانی کشور به‌درستی شناسایی شود؛ اگر می‌گوییم یک جهان فرصت، باید ثمره آن یک ایران جهش باشد؛ باید اشکالات ساختاری دولت برطرف شود؛ این کاستی‌ها نیز باید از قبل بررسی شده باشد؛ قبلا هم گفته‌ام، کار ما از فردای انتخابات شروع خواهد شد.

به گزارش فارس، علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حساب کاربری خود نوشت: «امروز صبح در اتاق بازرگانی ایران، پارلمان بخش خصوصی و در جمع فعالان این حوزه تاکید شد: ما در «دولت خدمت» می‌خواهیم به شما تکیه کنیم، نه اینکه جای شما بنشینیم.

دولت به محصول نهایی زنجیره تولیدکننده نیاز دارد و نباید داخل زنجیره دخالت کند. در ‎چین بیش از ۱۳ میلیارد یورو تفاهم نامه بستیم.

یکی از مسئولان ارشد اقتصادی با توجه به تجارب گذشته گفت یک یورو هم به شما نخواهند داد. اما به لطف خدا الان نزدیک دو میلیارد یورو قرارداد نهایی و در حال اجرا داریم و بیش از ۳۰۰ میلیون یورو ضمانت‌نامه گرفتیم که در حال اجرای تعهدات خودشان هستند.

به طرف چینی الزام کردیم کارخانه داخل ایران بزنیم و انتقال فناوری شود تا در بازار ۶۰۰ میلیون نفری منطقه غرب آسیا با هم شریک شویم.»

به گزارش ایسنا، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در برنامه تلویزیونی «میزگرد اقتصادی»، اظهار کرد: سیاستگذاران ما با عواملی همچون دادن یارانه، قیمتگذاری سنتی، ارز تریجیحی و ... سعی در کنترل بازار دارند. متاسفانه یارانه‌ها جوابگوی خرج مردم نبود. از سوی دیگر ارز ترجیجی نیز منجر به فساد در کشور شد. یارانه انرژی نیز باعث افزایش شدت انرژی، هدررفت بالا و قاچاق انرژی در کشور شد. اقدامات دولت‌ها برای مقابله با ناترازی انرژی فقط سطحی از جبران انرژی را انجام داد و انگیزه بخش خصوصی را برای سرمایه گذاری در آن کاهش داد. مهار تورم، ایجاد اشتغال و ریشه کنی فقر مطلق سه اولویت اقتصادی دولت آینده بنده خواهد بود.

محمدباقر قالیباف  در برنامه تلویزیونی «میزگرد سیاسی» حاضر شد. در این برنامه ابراهیم متقی کارشناس برنامه خطاب به قالیباف درباره لزوم اخلاق حرفه ای در امر مدیریتی کشور گفت: آیا هر توزیع قدرتی باشد، باید مشارکت داشت و یا نگاهمان به ساخت قدرت، تراکمی و انباشتی باشد به خصوص که حضرت آقا پیام داده که وقتی وارد مجلس شدید انگیزه نداشته که در دولت مشارکت و نقش‌یابی کنید؛ این مساله جدی است که آیا نگاه به فضای مدیریتی نگاه مرحله به مرحله است. گویی یک «ذهن بی‌قرار» برای حوزه های اجرایی و مسئولیتی وجود دارد، انتظار می رفت آقای قالیباف در مجلس بماند.

قالیباف در پاسخ گفت: آقای متقی حکم استادی بر بنده دارد؛ خیلی صریح به سوال جواب می دهم. شما می فرمایید چرا بعد از آن که رئیس مجلس شدم، ناگهان در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردم که پاسخ روشن است.

وی ادامه داد: حرکتی را در جبهه انقلاب در شکل گیری مجلس یازدهم شروع کردیم و ادامه آن در دولت سیزدهم دولت شهید رئیسی بود. مسیر کار را پیش بردیم و خروجی همکاری بین نخبگان دولت و مجلس برنامه هفتم به عنوان میثاق ملی شد که امروز تنها سند ما است.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: تقدیر الهی بود که این شهید از جمع ما خارج شد. اگر این مسیر را به پیش نرویم ریل پیشرفت متوقف و به دهه ۹۰ برگردیم.

وی افزود: من در دوراهی قرار گرفتم؛ من رئیس قوه بودم و با اقتدار و با رای ۱۹۸ نماینده، رئیس شدم و قانون اساسی اختیار مطالبه گری داده اما وقتی دیدم دوستان به عرصه آمدند و می خواهند نمایندگی کنند، به صحنه آمدم چون کشور در نقطه حساس است و احساس کردم آمادگی بیشتری نسبت به بقیه دارم.

وی درباره امکان کناره گیری بعد از مناظرات گفت: دیروز با ستادها صحبت کردم و دو نکته را متذکر شدم، یکی رعایت اخلاق و اینکه جبهه انقلاب باید ملاک باشد؛ باید جبهه انقلاب قبل از ۸ تیر به یک نفر رسیده و این عقلانیت و گذشت و محبت در جبهه انقلاب است.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۲۱۳۰۲۱۲:۰۳:۰۲ ۱۴۰۳/۳/۲۸
لطفاً سردار قالیباف و نیز همۀ نامزدهای انتخابات اموال واقعی خود و خانواده اشان و ثروتشان را پس از تائید رسمی ارگانهای مربوطه به مردم اعلام کنند.
ناشناس۳۵۲۱۳۰۹۱۲:۱۸:۱۵ ۱۴۰۳/۳/۲۸
تندروهای اصلاح طلب دور پزشکیان جمع شدن تا دوباره منافع شخصی و جناحی شون تامین بشود.
ناشناس۳۵۲۱۳۴۲۱۳:۴۹:۲۵ ۱۴۰۳/۳/۲۸
از شورای محترم نگهبان درخواست میشود حسب وظیفه قانونی هر نامزدی که به هر نوع نقض قانون کرد نسبت به رد صلاحیت آن اقدام و او را به قوه قضاییه ارجاع دهند
ناشناس۳۵۲۱۳۷۵۱۵:۰۴:۲۲ ۱۴۰۳/۳/۲۸
درود و سلام بر سردار و سلطان قلم و بیان جناب شریعتمداری که به زیبایی حق مطلب را ادا فرمودند
ناشناس۳۵۲۱۳۹۰۱۵:۲۳:۱۰ ۱۴۰۳/۳/۲۸
با توجه به اینکه آقای پزشکیان بر علیه رعایت عفاف و حجاب در جامعه صحبت های هنجار شکنانه ای عنوان کرده است از روابط عمومی نیروی انتظامی درخواست میشود ضمن پاسخ از طریق شورای نگهبان و سایر دستگاه های نظارتی موضوع را پیکیری فرمایید
ناشناس۳۵۲۱۴۱۷۱۶:۲۶:۱۵ ۱۴۰۳/۳/۲۸
خود پزشکیان باید رد صلاحیت شود
ناشناس۳۵۲۱۵۵۱۲۲:۴۰:۲۹ ۱۴۰۳/۳/۲۸
تمام کسانی که در 45 سال گذشته پست و مقام داشته اند و مسئول بوده اند، در بوجود آوردن وضعیت کنونی کشور و وضعیت اسفناک معیشتی مردم شریک و سهیم بوده اند و بالاجبار توان اداره کشور را ندارند، زیرا اگر اینکاره بودند، وضعیت مردم باید خیلی بهتر از الان می بود. اگر این افراد در موقعیتهای گذشته خود موفق بودند که وضع مردم این نمیشد!!!!! اگر این افراد کار بلد بودند که میبایست تورم چند ده درصدی را قبلا کنترل میکردند. اگر این افراد کاردان بودند که نمی بایست الان قیمت ارز حدود 60000 تومان باشد و قیمت خودرو و مسکن فضایی و نجومی باشد.
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. فهرست بلندبالای «غیر منطقی» ها

  3. نکته‌ای برای دارندگان شناسنامه قدیمی | مدارک لازم برای تعویض شناسنامه

  4. نامه احمد توکلی به رئیس جمهور درباره موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور

  5. وقتی آمریکا جا می ماند

  6. ۲ نکته درباره یک آمار نگران‌کننده

  7. رئیس سازمان بورس استعفا داد

  8.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

  9. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  10. شرط پزشکیان برای جراحی اقتصادی/ انتقاد قالیباف از برخی مخالفان دولت/ علت حمله برخی اصلاح‌طلبان به عارف چیست؟

  11. چرا از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شویم؟!

  12. نمایش «ثروت» را به دین ربط ندهید!

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  14. قدردان پلیس هستیم اما...

  15. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

  16. علت اصلی سقوط بالگرد شهید رئیسی اعلام شد

  17. چرا عراقچی از مرگ برجام سخن گفت؟/ توصیه مشفقانه روزنامه اصولگرا به همتی

  18. دولت «دیده بان» یا دولت «آتش نشان»؟!

  19. اعتراض شدید آیت الله اعرافی به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا 

  20. موافقت رهبر انقلاب با پیشنهاد پزشکیان درباره سهم صندوق توسعه ملی

  21. سال ۱۳۱۰؛ جاده چالوس

  22. نصف شدن خودروی دنا بعد از تصادف/ عکس

  23. یک شیطنت کودکانه رسانه ای علیه ایران

  24. محسن رضایی: دولتمردان روسیه تناقض مواضع‌شان درباره ایران را برطرف کنند  

  25. پزشکیان: در بسیاری از قسمت‌ها باید جراحی داشته باشیم/به هر قیمتی هر کاری را نمی‌کنیم

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. ۲ نکته درباره یک آمار نگران‌کننده

  3. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  4. شرط پزشکیان برای جراحی اقتصادی/ انتقاد قالیباف از برخی مخالفان دولت/ علت حمله برخی اصلاح‌طلبان به عارف چیست؟

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  6. علت اصلی سقوط بالگرد شهید رئیسی اعلام شد

  7. چرا عراقچی از مرگ برجام سخن گفت؟/ توصیه مشفقانه روزنامه اصولگرا به همتی

  8. دولت «دیده بان» یا دولت «آتش نشان»؟!

  9. اعتراض شدید آیت الله اعرافی به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا 

  10. محسن رضایی: دولتمردان روسیه تناقض مواضع‌شان درباره ایران را برطرف کنند  

  11. پزشکیان: در بسیاری از قسمت‌ها باید جراحی داشته باشیم/به هر قیمتی هر کاری را نمی‌کنیم

  12. انتقاد یادداشت‌نویس روزنامه کیهان به پناهیان/ به سمت جبهه خودی شلیک کرده  

  13. توصیه توئیتری مطهری به پزشکیان / روسیه هیچ‌گاه به فکر منافع ایران نبوده  

  14. وزیر علوم: باید آزادی علمی به رسمیت شناخته شود

  15. لغوفیلترینگ اینستاگرام وواتساپ درکمیسیون امنیت ملی مطرح نیست

  16. رییس جمهور وارد مشهد مقدس شد

  17. واکنش سخنگوی شورای شهر تهران به تعیین جانشین برای زاکانی در شهرداری

  18. تکذیب شایعه بازداشت فرزند سیدمحمد خاتمی

  19. وزیر کشور: دستورالعمل جامع ساماندهی اتباع بیگانه در حال تدوین است  

  20. هشدار سردار عبداللهی به آمریکا و اسرائیل؛ صبر ملت ایران را لبریز نکنید/ پاسخ ایران به ترور شهید هنیه قطعی‌ است  

  21. اقدام موهن سفیر استرالیا آگاهانه بود/ مسئولان قاطعانه برخورد کنند

  22. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

  23. پزشکیان: نگاه بسیجی به معنای واقعی می‌تواند کشور را نجات دهد

  24. افشاگری تکان‌دهنده درباره سازمان مجاهدین خلق/ سوء استفاده مسعود رجوی از زنان

  25. پزشکیان: افراد شایسته را منصوب می‌کنیم‌

آخرین عناوین